... יותר קל למכור? למכור ללקוח
שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח
שמח, עצבות של לקוח,
שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח
שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי ... למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב
ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ... רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד
השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב
ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים ... לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא
בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו. אך גם ... למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם
שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את ... טוב מספיק גם בלי המוצר. למה לקוח
שמח עשוי להיות ביקורתי יותר? אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של ... שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח
שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי
השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו ... לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח
שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח
שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב ... יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח
שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם עצמו ולא מרגיש צורך במוצר, ... ממנה? למי קל יותר למכור - ללקוח
שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח ... עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח
שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר ... במוצרים שיכולים לשפר את מצבו. השפעת
השמחה על תהליך הקנייה לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, החשיבה שלו נוטה להיות ... רגשי ולא מתוך החלטה רציונלית. כיצד
שמחה יכולה דווקא להקשות על מכירה? מנגד, דווקא כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, הוא עשוי ... ביקורתי יותר ולהטיל ספק בהצעה. אדם
שמח לא בהכרח מרגיש צורך לתקן משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: רגע, האם אני באמת צריך את ... משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח
שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. אם הלקוח נמצא במצב ... מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או
משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת מתאים להם, במקום לקנות ... טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם
שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול להיות ביקורתי ולסרב. לכן, ... לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח
שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו ... קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח
שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח
שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר ... המוצר וכו. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא
שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, ... הטוב שיש בכל דבר וכו כי הרי לכן הוא
שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר לא כל כך טוב עדיין באופן ... ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא
שמח. יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים ... את המוצר. ולעומת זאת אם נגיד בן אדם
שמח ונבוא למכור לו מוצר דווקא בגלל שהוא