ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רפלקסים ✔רפלקסולוגיה קואורדינטיבית - הקשרים שבין המחשבה, ההדמיה והתנועה בטיפול ✔"מותר האדם" על פני האדמה הוא בזקיפות קומתו על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨רפלקסולוגיה קואורדינטיבית - הקשרים שבין המחשבה, ההדמיה והתנועה בטיפול
"מותר האדם" על פני האדמה הוא בזקיפות קומתו על שתי כפות רגליו, לפי כך "מותר האדם" הוא בכך שאברי גופו משתקפים, באופן מיוחד, בשני קצותיו:

האחד במח האדם הקשור אנרגטית ל"ממד השמים" ולמושגי ה"שָם".

השני ב"קורטקס" של כפות הרגליים הקשור אנרגטית ל"ממד הארץ" ולמושגי ה"כאן".

בפועל מצויים כל אברי הגוף משתקפים אנרגטית בין שמים לארץ, בין "כאן" ל"שם".

בין שני קטבים אלה זורמות אנרגיות החיים של האדם.

כפות הרגליים משקפות את חיבורו או ניתוקו של האדם מהאדמה, "מכאן".

ע"י שחזור הקשרים ל"כאן" מתחדשת הזרימה ל"שם".

ההשלמה עם המציאות הקוטבית היא קיומית ורוחנית כאחד.

ההשלמה עם מציאות זאת פותחת ומפתחת את משמעות "מותר האדם".

ממד השמיים

מימד זה מאופיין בחשיבה, בהדמיה בתקשור ולמושגי ה"שָם".

מוח האדם הוא פלאי, מוח האדם הוא סוד. כולם מסוקרנים לדעת מה יש במוחו של אדם.

למרות המילים הנאמרות, למרות הידיים הכותבות, למרות שפת הפנים המביעות, אין באפשרותנו לדעת באמת מה שוכן במוחו של אדם. לעתים אין בעל המוח יודע בברור דברים הגלומים במוחו ונסתרים מבינתו.

לכולנו ברור שהמוח משדר ומביע בקווי חשיבה סימולטניים - בו זמניים.

המוח פועל בו זמנית בצורה אסוציאטיבית, אינטואיטיבית, הדמייתית, יצירתית, רגשית ושכלתנית.

צורות חשיבה אלה הן כל כך מהירות שלעיתים הן מתערבבות ומתמזגות זו בזו, לעתים הן חולפות כבזק. את חלקן לא מספיקים לתפוס, חלקן מתערבבות בקו המחשבה העיקרי, ואת חלקן מבטלים בו ברגע שהן עולות.

אחת מגדולותיו של מוח האדם היא לחבר חיבורים ולהקיש דבר מתוך דבר. למעשה, התפתחות התרבות האנושית מאופיינת ביכולות אלה. האומנות ליצר דבר מה חדש היא בבסיס הקידמה למרות שאין חדש תחת השמש. להלן דוגמאות למקצועות העוסקים בחיבורים ובצירופים:

פיזיקה, כימיה, מתמטיקה, שפת הדיבור, מוזיקה, ריקוד, ציור, פיסול, ארכיטקטורה ועוד. למעשה, הקו המאפיין מקצועות אלה הוא צורות חשיבה קואורדינטיביות.

באשר לאבחון בכפות הרגליים, הרי שהוא אינטואיטיבי לחלוטין. לכן, מן הראוי הוא שילומד כך שיגביר את השערותיו של המטפל ובו זמנית יגביר את מודעות המטופל לפוטנציאל הגלום בו. זאת יעשה המטפל אך ורק באמצעות שאלות השולחות את המטופל לביתו, להרהר את הרהוריו כדי להעלות את רמת מודעותו.

בשום פנים אין להגיד דברים נחרצים, שעולים כאילו מהאיבחון. לתלמידים ישנה גישה של בליעת אוכל שלעס אותו המורה שלהם. בצורה זו לא מתפתחת יכולת הפרשנות האישית.

ממד הארץ

מימד זה מאופיין בהבנת וקבלת מציאות, הקשר לבסיס ולמושגי ה"כאן".

רפלקסולוגיה עוסקת במימד החיבור והניתוק של האדם מהאדמה.

רפלקסולוגיה היא תופעה פלאית. פלא גדול הוא איך זה שהגוף משתקף בכפות הרגליים. פלא גדול הוא איך זה שניתן להגיע אל הגוף דרכן.

מקצוע הרפלקסולוגיה, אם כן, הוא בדיוק לעשות דבר מה שאיננו מבינים.

בהוראת מקצוע הרפלקסולוגיה, המורה מלמד, דידקטית ומתודית, דבר שנשגב מבינתו.

כאשר אנו עוסקים במקצוע שאיננו מובן, יש לסגל דרכי נועם ולשמור על רמת הצניעות. צריך להבין חד משמעית, כי לא אנחנו, המטפלים, פלאיים ומפליאים, אלא הגוף הוא פלא. לכן, יש לפתח ולתת כבוד לפרשנות האישית של כל תלמיד בדרך הכשרתו, כי הוא זה שלוקח אחריות, בסופו של דבר, על מטופליו, וזה החיבור האמתי שלו אליהם.

בפועל, גוף המטופל הוא זה שמרפא עצמו, משחזר ומחזיר את הקשרים שחל בהם קצר וניתוק שבינו לבין "מימד הארץ".

הטיפול הרפלקסולוגי

הידיים המטפלות מגשרות בין החשיבה של המטפל לבין כפות רגלי המטופל. בין "מימד השמים" של המטפל לבין "מימד הארץ" של המטופל.

מאחר וחשיבה היא פעולה קואורדינטיבית, נדרשת גם קואורדינציה תנועתית בטיפול כדי להוציא חשיבה כזאת לפועל. ברפלקסולוגיה קואורדינטיבית ניתן להעצים את כוונות המטפל בצורות שונות, ולהשפיע על פוטנציאל הריפוי והאיזון של המטופל בצורות שונות.

למעשה, החשיבה הקואורדינטיבית מפתחת את היכולת הקואורדינטיבית התנועתית, והיכולת הקואורדינטיבית התנועתית מפתחת את היכולת הקואורדינטיבית החשיבתית. גישה זו מאפשרת למטפל לפרוץ ולצאת מתוך מעגל הרגלי התנועה בו הוא כבול. בפועל, אנו עוסקים בקשת גומלין קואורדינטיבית. החשיבה על הצרוף והיכולת לבצע את הצרוף מתאחדים בתהליך הטיפול. לדברים שעושים בפועל יש השפעה מכרעת על התפתחות "התת מידע" של המטפל. ממקור זה הוא מניע עצמו קדימה, במחשבותיו ובמעשיו. יש רק לעשות ולעשות. כי כשעושים דברים, מתחוללים דברים.

יש, אם כן, לשחרר השערות ולשחרר מחשבה אינטואיטיבית. על סמך אלה אנו פועלים ולא על סמך ידע מדעי. הוליסטיקה משמעותה בין היתר, להתחשב ולהבין את הפן של התבוננות הרפואה הקונבנציונלית. למעשה, אנו רותמים את הידע המדעי לטובת השיפוט האינטואיטיבי.

המטפל הוא זה שחייב לצאת מתוך מעגל הרגליו, מתוך המוכר והידוע שלו עצמו, על מנת להיות בעל יכולת לתת תשובה טיפולית. לכל אדם באשר הוא, לכל בעיה ולכל מחלה, הרפלקסולוגיה מתחברת רק אל מימד הבריאות של האדם, כל עוד הוא חי. המטפל חייב להיות אדם חושב, המוציא לפועל בחריצות את תוצרי מחשבותיו.

שקיעה בדפוסי מחשבה ובדפוסי עשייה, היא למעשה כעין ניתוק מהמציאות, ניתוק ממימד הקשר עם האדמה, "מימד הארץ" ומושגי ה "כאן". ברפלקסולוגיה קואורדינטיבית אין התוויות נגד, צריך רק ללמד איך, ומה שאינך יודע אל תעשה, לך ולמד. מאחר והמחלות והבעיות הן מרובות לאין ספור, קיימת לנו הבטחה של עניין לאורך חיינו.

בגדול כל האנשים נועדו להיות מטפלים וכל האנשים נועדו להיות מטופלים. מחלות נועדו כדי להפגיש ולהכיר אנשים חדשים.

בלשון מטאפורית, רפלקסולוג צריך להיות וירטואוז היודע "לנגן" כל צורת טיפול על כל אדם, לכל תופעה ולכל מחלה.
להבין ציורים התפתחות צריך להיות להיות מטפל מדע תרבויות חיים קיום דבר מתוך דבר הבטחות טיפול טיפולים מחשבה מחשבות מטופל מטפל רפלקסולוגיה רפלקסים תנועה
לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
... ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל ... פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים האם אפשר לשלוט ברפלקסים ובתנועות לא רצוניות? האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות? זהו נושא מעניין שמציג אליעד כהן בהרצאתו, כאשר הוא מציין שלרוב האנשים יש את הדעה שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. אך למעשה, אליעד ... יותר מורכבים ממה שמקובל לחשוב. כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת? אליעד מסביר כי כדי לבדוק אם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, עלינו לשאול שאלה פשוטה: האם אדם יכול באופן מודע לא לבצע את הפעולה? אם ... חומרים, כמובן שאין לאדם שליטה עליהם, ולכן אלו פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, פעולות כגון הזזת היד הן בחירה מודעת, שכן האדם יכול ... רצונית במקומה של התגובה האוטומטית. כיצד ניתן לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי? ההרצאה מסבירה כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. כשאדם מתרגל להישאר רגוע ולמנוע ... שלו בצורה מודעת. עם הזמן, אותו אדם יוכל להחליף את הרפלקס האוטומטי בתגובה רצונית ומכוונת. מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים? אליעד מציין שהמנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על הרפלקסים קשור להתניות וסיבות אוטומטיות במוח. לדוגמה, כאשר אדם שומע רעש פתאומי, המוח ... גופו. איך התפיסה של לא יודע כלום מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים? אליעד מציע טכניקה של אי - ידיעה מוחלטת, שבה האדם מתמסר למצב שבו הוא לא יודע ... מתוך בחירה מודעת. לסיכום, מה השיטה הטובה ביותר לשליטה ברפלקסים ובתגובות אוטומטיות? הגישה שמציע אליעד כהן היא גישה משולבת שבה האדם קודם כל ... האוטומטיות שלו ולשלוט בהתנהגותו באופן מלא. כיצד לשלוט ברפלקסים? איך להפסיק תגובות אוטומטיות? האם ניתן לשלוט בדחפים? טכניקות לשליטה בפחדים ... רצוניות? מהי תגובה אינסטינקטיבית? האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות? רוב האנשים נוטים להאמין שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. בהרצאה מסביר אליעד כהן כי רפלקס הוא לכאורה פעולה בלתי נשלטת, המתרחשת באופן אוטומטי ומיידי בתגובה לגירוי מסוים. אך לטענתו, אם נחקור לעומק את ההגדרה של רפלקס ושליטה, נגלה שהדברים מורכבים יותר משחשבנו. כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת? אליעד מסביר כי כדי לבדוק האם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, יש לשאול שאלה פשוטה: האם אדם מסוגל באופן מודע לא לבצע את אותה פעולה? ... הדם שלו או לשלוט בחילוף החומרים בגוף, ולכן אלה פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, הזזת היד היא פעולה רצונית, שכן האדם יכול לבחור אם ... ומודעת במקומה של התגובה האוטומטית. כיצד אפשר לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי? ההרצאה מתארת כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. אם אדם יתרגל את עצמו לא להגיב ... הוא יוכל ליצור לעצמו התניה חדשה שתאפשר לו להחליף את הרפלקס האוטומטי בבחירה מודעת ומכוונת. לדוגמה, אם אדם מתרגל שוב ושוב להישאר רגוע למרות ... קפיצה או תזוזה. מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים? אליעד כהן מסביר את המנגנון הפסיכולוגי שעומד בבסיס השליטה ברפלקסים. לטענתו, המוח שלנו פועל על בסיס התניות וסיבות אוטומטיות - כשאנו שומעים רעש ... קופצים אוטומטית כי למדנו לקשר רעש לסכנה. כדי לשנות את הרפלקס, האדם צריך לתכנת את עצמו מחדש ולהכניס למוח פקודה מודעת. למשל, האדם יכול להחליט ... שלו. איך התפיסה של לא יודע כלום מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים? אליעד מציג טכניקה של אי - ידיעה מוחלטת. הוא מסביר כי האדם יכול לאמן את עצמו ...
מהירות והתייעלות, איך להצליח לעשות משימות מהר בצורה איכותית? איך לעשות דברים מהר בלי שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן?
מהירות והתייעלות, איך להצליח לעשות משימות מהר בצורה איכותית? איך לעשות דברים מהר בלי שזה יבוא על חשבון האיכות? איך לבצע משימות במהירות? איך לעשות דברים מהר ובצורה איכותית? איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? איך לחסוך זמן?
... שוב ושוב: מה הוא אמר, איך אמר, איך אפשר היה לשפר כל משפט וכל מילה. הניתוח העמוק הזה יוצר אצלו רפלקסים ותגובות איכותיות ומדויקות יותר בעתיד, וכך הוא יוכל לבצע את המכירה בצורה מהירה, אך באיכות גבוהה. איך לפתח רפלקסים ומהירות תגובה גבוהה? אליעד כהן נותן דוגמה נוספת מעולם אומנויות הלחימה. לוחם שמגיב במהירות וביעילות במצבי ... זאת משום שבעבר הוא ביצע את הפעולות האלה אלפי פעמים בצורה איטית ומדויקת. האיטיות המדויקת מחזקת את הרפלקסים, ולכן במצב אמיתי הוא יכול לפעול במהירות מקסימלית בלי לוותר על הדיוק והאיכות של הביצוע. האם יש קיצור דרך ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... אולי להכיל אותו. אליעד: נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי. ש: למה אתה מצפה?. אליעד: מצפה למחיר אחר. ש: ... ש: בעצם כשהוא אומר הנחה זה אומר יקר לי. אליעד: אני מה שאני ציפיתי שברפלקס שלך כשמישהו אומר יקר לי תשאל אותו למה אתה מתכוון. ש: קודם כל אני ... זה פנימי יותר? אליעד: לא לוקחים מאוד פשוט כשאתה אתה היית צריך להבין שברפלקס שלך עד שאתה לא מבין למה הוא מתכוון אתה לא עונה זה הכל זה מה שהיית ... יקר לי אוקי הבנתי שיקר לי מה זה אומר אבל למה הוא אמר את זה אתה צריך ברפלקס להגיד מה האמת. ש: ואם הוא לא חושף את הדברים. אליעד: אם הוא לא חושף ...
זווית הישום של הכוח במצב של מתיחה מקסימאלית של השריר, תרגילים מסוכנים, שינוי זווית הישום של הכוח לחלק שבו השריר במתיחה מקסימאלית, זווית הישום במצב של אי ספיקה פאסיבית, איך לא להיפצע בתרגיל פרפר לחזה?
זווית הישום של הכוח במצב של מתיחה מקסימאלית של השריר, תרגילים מסוכנים, שינוי זווית הישום של הכוח לחלק שבו השריר במתיחה מקסימאלית, זווית הישום במצב של אי ספיקה פאסיבית, איך לא להיפצע בתרגיל פרפר לחזה?
... על מתח נכון בשריר. השריר פגיע יותר ונמצא בסיכון גבוה יותר לקרע או לפציעה. העומס עלול לעבור למפרקים, מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי לפגיעה במפרק או בשריר עצמו. כאשר המפרק נעול, הרפלקס של התכווצות השריר פוחת משמעותית, והמתח עובר למבנים אחרים, פחות עמידים. כיצד ניתן להפחית את הסיכון לפציעה בתרגילים במצב מתיחה מלאה? אליעד מציע ...
לפגוע באחרים בגלל שאין הבדל בין טוב לרע, האם מי שלא מבדיל בין טוב לרע יפגע באחרים? לא להבדיל בין טוב לרע, התאבדות ואין הבדל בין חיים למוות, פחד לפגוע באחרים, סם החיים וסם המוות, אם אין הבדל למה לא לפגוע באחרים
לפגוע באחרים בגלל שאין הבדל בין טוב לרע, האם מי שלא מבדיל בין טוב לרע יפגע באחרים? לא להבדיל בין טוב לרע, התאבדות ואין הבדל בין חיים למוות, פחד לפגוע באחרים, סם החיים וסם המוות, אם אין הבדל למה לא לפגוע באחרים
... או לפגוע באחרים. איך ניתן להבין זאת דרך דוגמאות? תינוק, למשל, לא מבדיל בין טוב לרע. אם תכאיב לו, הוא אמנם יבכה, אך לא מתוך הבנה שזה רע אלא מתוך רפלקס טבעי של כאב. הוא לא יתקוף אותך מתוך כעס או נקמה. גם קיר לא מבדיל בין טוב לרע - אם תבעט בו, הוא לא יגיב כי אין לו תודעה או הבחנה מוסרית. מכאן נובע שאדם שלא ...
האם אני לוקח אחריות? הזדהות עם דמות הקורבן, אמפתיה טיפולית, להאשים מישהו אחר, הזדהות עם הקורבן, אמפתיה בטיפול, איך לדעת מי אשם? להאשים את עצמך, לקחת אחריות, אני תמיד אשם, הזדהות עם החלש, לקחת אחריות, בחירת מטפל זוגי
האם אני לוקח אחריות? הזדהות עם דמות הקורבן, אמפתיה טיפולית, להאשים מישהו אחר, הזדהות עם הקורבן, אמפתיה בטיפול, איך לדעת מי אשם? להאשים את עצמך, לקחת אחריות, אני תמיד אשם, הזדהות עם החלש, לקחת אחריות, בחירת מטפל זוגי
... מוחלט, או שאתה בוחן את הדברים באופן ביקורתי ושואל האם ואיפה הוא עצמו היה אחראי למה שקרה? ככל שאתה יותר מזדהה עם הקורבן, כך אתה מסיר אחריות אם ברפלקס שלך, באופן אוטומטי וללא בדיקה, אתה מקבל את סיפורו של האדם כעובדה מוגמרת ורואה בו קורבן חסר שליטה לחלוטין, זו אינדיקציה לכך שגם אתה נוטה להסיר מעצמך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רפלקסים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רפלקסים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רפלקסים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, טיפול נפשי, מאמן אישי לילדים נוער והורים בתחום רפלקסים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 22:58:10 - wesi4