ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רבי חיים ויטאל ✔המגנט המיסטי ✔ביהדות יש שני צדדים הצד הרציונלי והצד המיסטי, כאשר אנו רוצים לחקור את היהדות... - ידע להצליח התחייבות! ל:...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨המגנט המיסטי
ביהדות יש שני צדדים הצד הרציונלי והצד המיסטי, כאשר אנו רוצים לחקור את היהדות מתוך רציונל הדבר הוא יחסית פשוט ואפשר להראות את טעויות עובדתיות של הדת היהודית הבעיה היא מעט יותרמסובכת כאשר מדובר במיסטיקה מה היא למעשה מיסטיקה ומה הסכנות שלה בזה מאמר זה ידון. לא פעם מציגים את העולם הקבלי והמיסטיקה באור לא נכון לכאורה מדובר בסך הכל בעוד סיפורים אבל כאן יש כבר טעות ראשונה וקריטית בהבנה של מהי מיסטיקה, אומנם מדובר בסך הכל בסיפורים אבל מדובר למעשה

במשלים שהנמשל שלהם רחוק מהמציאות מרחק מזרח ומערב. אני התן דוגמה פשוטה ודי ברורה איך מילה פשוטה יכולה לקבל משמעות לגמרי אחרת המילה אור היא דבר פשוט שהמשמעות שלא ברורה אבל אותה משמעות מקבלת פירושים אחרים אצל במיסטיקה אז מה הבעיה אפשר לשאול הרי לכל אדם יש דמיון שהוא מרוחק במידה מסוימת מהמציאות אבל כאן יש הבדל קטן מדובר בדמיון ברמה של הזיות דמיון שמנותק לחלוטין מהמציאות הראלית.

אחד הספרים המפורסמים בקבלה הוא עץ חיים שכתב אתו רבי חיים ויטאל אבל ספר לא פחות חשוב הוא ספר החזיונות ששם רבי חיים ויטאל כותב באופן די מרשים יומן מיסטי של דברים שהוא ראה, באופן פשוט אפשר לומר שמדובר בסתם הזיות אבל למען האמת צריך להבין את אורח החיים של מקובל בשביל להבין איך אדם מגיע למצב שהוא רואה כאלו הזיות. אדם רגיל אוכל שותה ויושן מספר שעות בכל לילה ובטח שמדבר אם אנשים על דברי סרק זה דבר אנושי לחלוטין אדם שעוסק במיסטיקה אחת המטרות שלו היא להתנתק מגשמיות העולם גם ברמה הגופנית וגם ברמת המחשבה לאדם מבחוץ נשמע מוזר למה אדם רוצה לצום שבוע ימים לא לאכול ולא לשתות לישון מעט מאד ולהתרחק מכל קשר אם המציאות של העולם אבל כאן צריך להבין דבר פשוט והוא מה קורה לאדם בזמן אותו תהליך אדם שמכניב עצמו לאורח חיים כל כך קיצוני לא מקבל מספיק גירויים למערכת החושים שלו במצב נורמלי יש יחס מסוים בין חוויה וירטואלית לבין חוויה ראלית של המציאות ובאופן כזה אדם בריא יכול להיות מספיק ראלי ובכל זאת להיות בעל מרחב וירטואלי שזהו למעשה האני הפנימי החלק שיכול לדמיין במנותק מהמציאות...

מה יקרה לאדם שמשנה את היחס בין הווירטואלי לראלי באופן שהראלי? האדם יתחיל לחיות בעולם של הזיות בעולם שמנותק מהקרקע. סביב הקבלה יש הרבה מיתוסים שצריך להבין מה גורם לאנשים לתת לאותם רעיונות כל כך הרבה משמעות קודם כל צריך אפשר להתחיל במשפט מפורסם שמסביר הרבה מאד לית מחשבה תפיסה בך כלל זהו משפט שכתוב בטקסט בשם פתח אליהו משמעות המשפט בעברית אומרת שאי אפשר לחשוב בכלל על הקדוש ברוך הוא כלומר משפט זה אומר באופן הכי ברור שכל מה שכתוב בספרי הקבלה על הספירות העולמות אורות זה הכל בסך הכל משל ואי אפשר לתפוס בכלל את הנמשל, כבר בטקסט קדום זה שמיוחס כביכול לאליהו הנביא נאמר שכל הקבלה שהיא לימוד האלוהות לא יכולה בכלל להבין את מה שהיא מתימרת ללמוד.

בתהליך לימוד הקבלה אין תהליך של הבנה ראלית של המציאות אבל יש הרבה תהליכים אחרים שגורמים לאדם להתמגנט אל תוך הקבלה. כחלק מההבנה של עולם הקבלה יש משמעות גדולה בהבנה של איך נוצרה השפה העברית, לכאורה מדובר בסתם שפה אבל יש לשפה העברית דברים שגורמים לאנשים לייחס לה משמעויות מיוחדות, אחד העקרונות של השפה העברית הוא שורשים לכל מילה יש שורש מסוים וסביר להניח שלא מדובר רק בשורש בודד ולמילה סביר להניח שלמילה אחת יכולים להיות כמה וכמה שורשים ואפילו מכמה שפות לשם התחלה אני הדבר על המילה בראשית ואיך היא נוצרה ועל כמה רעיונות מאוחרים שנוצרו ממנה ברא זה מלשון לברא את היער כלומר לכרות את העצים ולעשות חלל פנוי האמונה הקבלית אומרת שבתחילה הכל היה מלא באור אין סוף כלומר המילה ברא היא מילה שהוכנסה לשם הכנסת מסר סמוי בתוךהמילה המילה שית בארמית זה שש ברא שית זה ברא ב שש ימים, ראוי לומר שסביב המילה שית נוצרו עוד מילים כמו המילה נסתר שהיא גימטריה שית כאשר המציאו את השפה העברית המציאו אותה באופן של שורשים וגימטריה דבר שיגרום למתבונן מהצד לחשוב שיש כאן שפה על טבעית ולמתבונן במבט חילוני למהדרין יהיה מחשבה כאילו מדובר בסתם קשקושים, למעשה מדובר בשפה שנוצרה באופן מאד חכם שמי שלא מבין איך שפה נוצרת עלול לחשוב בטעות שמדובר בשפה מיוחדת ולמי שלא מבין הוא עלול לחשוב שבטעות על מי שמתעסק במילים שהוא סתם מתעסק בעוד הבל... טוב למרות שמדובר בהבל צריך להבין שאנשים המציאות את העברית באופן שמספרים זה חלק בלתי נפרד מהשפה עד שמי שחוקר את השפה הזאת באופן רציני יגיע לשתי מסכנות או שהיא שפה אלוהית שאת זה אני לא מקבל או שמי שהמציא את הלשון העברית המציא את השפה באופן הרבה יותר מתוחכם ממה שאנו חושבים.

אפילו אותיות האלף בית אפשר לצייר את כולם דרך המגן דוד גן כאן אפשר להגיע לשתי מסכנות או שזה אותיות שנוצרו ברוח הקודש או שפשוט לקחו מגן דוד ודרכו ציירו את 27 האותיות שזה מה שאני חושב. חשוב להבין שייצרת שפה זה אומנות נסתרת וסביב כל שפה יש הרבה מאד היסטוריה גלויה ונסתרת ודוקה החלק הנסתר בהיסטוריה של השפה יכול להיות בעל משמעות רבה הרבה יותר גדולה מהחלק הגלוי אפילו בשפה האנגלית אפשר לקחת דוגמה של האות A לכאורה סתם אות אבל שימו לב לשתי עבוד A B זה אותו אותיות כמו א ב ודבר שני האות A מסמלת פירמידה שזה למעשה סמל מסיטי ולא סתם הוא זה האות הראשונה היא אמורה לסמל גם דבר עליון ונסתר וגם את האות אלף, כאשר מבינים שיצרית שפה היא אומנות צריך גם להבין דבר נוסף שהאדם אוהב לייחס לדברים הרבה יותר משמעות מאשר יש להם במציאות וכן צריך להבין שתי נקודות הנקודה הראשונה יש להבין שיש משמעות ואי ההבנה לעצם קיום המשמעות גורמת למי שמחפש משמעות בשפה לחיפוש משמעות רבה ממה שהשפה בכלל מתימרת לתת והדבר השני הוא שגם מה שלכאורה בעל משמעות מיסטית נובע למעשה מאיך שהשפה נוצרה ובעיקר מעצם ההיסטוריה הנסתרת של השפה שהיא ככל הנראה הרבה יותר מעניינת מאשר סתם המצאת מילים למעשה יש מושג בשם סינסתזיה שיכול להסביר הרבה מאיך נוצרו מילים מסוימות, בקבוק BOTTLE למעשה אנו רואים שהמילה בקבוק נוצרה בגלל צליל מסוים זה דוגמה פשוטה אבל למעשה חלק משמעותי מהמילים נוצרו מסיבות שקשורות בצורה כזאת או אחרת לסינסתזיה.

כאשר אנו חוזרים לקבלה אנו צריכים להבין דבר חשוב וזה בניגוד לתהליכים של משמעות שנוצרת מסיבות של תת מודע כמו רבים מההחלטות שלנו שמתקבלות מסיבות שנמצאות בתת מודע הקבלה מנסה לקחת את אותם סמלים שנוצרו באופן תת מודע ולתת להם משמעות מיוחדת מה שלא יודע התלמיד המקובל הוא שהוא לא באמת לומד על דברים מאלוהים הוא למעשה לומד על דברים שנוצרו דרך מנגנונים של התת מודע. למעשה מה שצריך לדעת באופן ברור הוא שלתת מודע יש חלק מאד משמעותי ביצרית המחשבות שלנו באופן הרבה יותר מרחיק לכת ממה שאנו בכלל רוצים להאמין דבר שתורם מצד אחד לחוזקו ומצד שני גורם לנו קושי לקבל דברים מופלאים בתור אומנות אנושית של התת מודע. השם יהוה הוא שם שנוצר מתוך מחשבה וגם האופן בו נכתב ספר התורה נעשה מתוך אותה מחשבה רוב רובם של הפסוקים בתורה מתחילים באות ו והשם יהוה הוא שורש של היה הווה ויהיה ומשם נגזר גם השם הוויה בכל אופן הנקודה החשובה שיש להבין שאות ו כביכול מרמזות בקבלה על מידת התפארת שהיא מקושרת הרבה פעמים אם אמת המילה מציאות היא נותרה אם האותיות ו אמת מי שהמציא את המילה מציאות רוצה לתת למילה מציאות משמעות של אמת ובאופן לא מודע אדם שרואה את האות ו בפסוק בספר התורה ומכיר את המילה מציאות מקשר את הפסוק הזה למציאות של אמת למרות שזה נשמע דבר מוזר המוח מושפע באופן משמעותי ביותר מאותם סמלים ואפילו האות המילה מלך נוצה תוך מחשבה המספרית שהיא גימטריה 90 וגם מים חשבנו באותו סכום של גימטריה ולפי היהדות למים אין טעם ככה כל התורה היא גזירת מלך שהוא כביכול מעל טעם ודעת.

למרות שגם למי שמכיר את היהדות הדברים הללו נשמעים בדרך כלל לא מוכרים במיוחד אם הוא לא מכיר את עולם המיסטיקה צריך להבין שבדיוק אותם סמלים תת ספיים יש להם את הכוח למגנט אנשים לאותו עולם וירטואלי של הקבלה. אפילו המילה אין סוף היא מילה שהומצאה תוך התייחסות למילה אור יש לשתי המילים אותה גימטריה וראוי לציין שאין זה גימטריה אדון וסוף זה גימטריה עולם וכאן צריך להכיר מעט יותר את עולם הקבלה בשביל הבין את משמעות הסמל הזה ואת עומק המחשבה של ממציא השפה והקבלה. בקבלה האין זה החלק הנעלם ובאופן יותר מדויק שלוש הספירות העליות כתר חכמה בינה בעוד שהעולם זה חלק יותר גשמי ויותר סופי שיש לו גבול מוגדר והוא מרומז בשבע ספירות תחתונות שהשם שלהם חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד, מלכות גם המילה גדר היא הומצאה מתוך מחשבה מספרית וגם היא גימטריה אור כלומר אותו גדר אמור לרמז על גבולות האור והחושך כביכול...

ראוי לציין מושג בשם מסרים תת ספים שמשמעותו להחדיר לאדם מסרים שהוא לא מצליח להבחין בהם ברמת ההכרה ובכל זאת משפעים עליו באופן מאד חזק ברמת בתת הכרה, ראוי גם לזכור שכאשר אדם מודע למסר עוצמתו נחלשת באופן מאד משמעותי באותו אופן סמלים מסטים יש להם עוצמה גדולה מאד על התודעה וזאת כל זמן שאין הבנה מלאה של משמעות הסמל אפשר לומר למעשה שהסמלים מיסטיקה זה משלים שהנמשל שלהם מאד גמיש ולא חד משמעי אותו משל יכול להיות במצב אחד דבר אחד ובמצב שני דבר אחר לחלוטין.

הגמישות בפירוש המשל למעשה גורמת למשל הקבלי להיות דבר שכל מהותו היא מניפולציה שלמעשה לא המשל הוא העיקר העיקר הוא איך אתה מבין את המשל, בספר 1984 דובר הרבה דרך רמז על ביקורת על הדת וראוי להזכיר מספר נקודות שיש להם משמעות לכל אדם, אפשר לחשוב על הרעיון של 3=1+1 כרעיון חסר היגיון שאדם רציונלי לא יעלה בכלל על דעתו אבל למרות הרצון של האדם לחשוב שהוא מסוגל לחשוב באופן רציונלי ונקי מכל סוג של מניפולציה למעשה אותו מנגנון רציונלי הוא לא מנגנון שלם שאפר לשבש אותו בקלות רבה ממה שאפשר בכלל לחשוב אפשר לגרום לאדם לשכוח לדוגמה את המספר 2ולגרום לו חלל חסר בתודעה באופן שהוא לא יכול לתפוס את המספר 2 כפי שהוכח בשיטות כאלו ואחרות של היפנוזה לסיוגיהם.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל תהליך של חזרה בתשובה הוא בניית חומת מגן מפני המציאות הראלית לאדם שרואה חוזר בתשובה יהיה מאד קשה להבין איך הסבר פשוט על טעויות אצל חז"ל יהיה אצלו דבר לא מובן גם שהוא רואה הוכחה לנגד עיניו אבל צריך להבין שזה בדיוק התהליך של חזרה בתשובה החלפת המשמעות הראלית של המציאות במשמעות וירטואלית לחלוטין אפשר בקלות לחשוב שחוזרים בתשובה צריכים להיות אנשים לא חכמים אם הם לא מבינים הוכחות פשוטות אבל זה פשוט לא נכון, למרות שהעולם המיסטי הוא עולם הבל הוא דורש הרבה כוח מחשבה אם אני ייתן דוגמה טובה לכוח מחשבה על דבר שהוא בעל מעט מאד משמעות בעולם מדעי ובעל משמעות רבה מאד בעולם מיסטי לדוגמה הצבע אדום יכול לקבל במחשבה מיסטית הרבה מאד פירושים שלמרות שהפירושים הללו מנותקים מכל מבחן אובייקטיבי עדיין זה דומה לתאוריה שיש מאחוריה הרבה מחשבה רק שהיא בסופו של דבר לא מתארת נאמנה את המציאות. בשונה מדרך מחשבה מדעית המחשבה המיסטית לא דורשת שהתאוריה הווירטואלית תתאר באופן נאמן את המציאות הראלית.

מה שמסוכן במיוחד במיסטיקה בכלל ובקבלה בפרט זה לא עצם הפילוסופיה. מה באמת מסוכן זה איך שהציבור תופס את המיסטיקה, לצערי אני צריך לכתוב מעט ביקורת על התקשורת המדעית ולהשוות אותה לתקשורת דתית במובן שגם התקשורת המדעית וגם התקשורת הדתית מספקים מעט מאד אינפורמציה בעלת ערך שאפשר לבחון את מה שנאמר באותה תקשורת אפילו אם המפץ הגדול אמת לא מספיק להציג את המפץ הגדול בצורה שמציגים פרסומת לנעלים, למרות שאמת צריכה להיות נמדדת בכלים אובייקטיביים אחת הבעיות היא שלרוב האנשים אין את אותם כלים ברמה מספקת כאשר מדובר בתאוריה מדעית כמו תורת הקוונטים לדוגמה אני שומע לא אחת אי הבנות גם אצל אנשים שלכאורה מדברים כנגד הדת וגם שימוש אצל מחזירים בתשובה למעשה תורת הקוונטים זה דוגמה מצוינת כי יש בה דברים שמנוגדים לשכל הישר שיכולה לגרום לאדם לחשוב שמדובר בשטויות חוסר ההבנה של אנשים במדע בנגרם גם בגלל השכלה לקויה וגם בגלל הרמה המופשטת של הדברים לא יכול לעצור מהסקרנות האנושית והקבלה מנסה לא פעם לתת תשובות לשאלות מאד מופשטות בשפה הרבה יותר וירטואלית למעשה צריך להפריד את הקבלה לשני חלקים מרכזיים החלק הפילוסופי שמנסה לענות על שאלות רק ברמה העיונית והחלק של ההלכות או במילים אחרות אורח חיים קבלי חשוב להבין שאורח החיים הקבלי כולל כמה רמות של התנתקות מהמציאות כל רמה היא סיפור בפני עצמו אבל השלב הראשון זה תכנות מחדש של המחשבה אפשר לומר שאדם שלומד קבלה משבש במודע את תפיסת המציאות שלו ואם קרל מרקס אמר שהדת היא סם אז הקבלה היא סם ההזיות המרכזי של הדת...

לא רק שהקבלה היא סם הקבלה גורמת לאדם להרגיש הרגשות ברמות כאלו ואחרות החל מהזיות קלות ועד להזיות ברמות קשות ביותר וכל זה תוך החדרה של מסרים לתודעה. אחת הדרכים שהקבלה עובדת היא כוונות וזה כולל הרבה מחשבות של התייחדות אם השם יהוה מה שחשוב להבין הוא שהקבלה והשפה העברית זה יצירת אומנות אחת שקשורים בקשר הדוק למרות שאפשר להבין רעיונות קבליים גם בשפות זרות ולמרות שאפשר ללמוד יהדות בלי ללמוד קבלה אבל בשביל להבין את ההתפתחות של היהדות והקבלה צריך להכיר גם עברית וגם קבלה ובעיקר איך ההיסטוריה של השפה הפכה לדבר כל כך מסתורי עד שמי שחוקר אותה עלול לחשוב על אלמנטים מסוימים בשפה העברית לבאמת מוזרים.

בשביל לעזור לאדם לצאת מהעולם הווירטואלי לא מספיק כוונות טובות בעיקר צריך להבין שהעולם הווירטואלי הוא דבר שקיים אצל כל אדם וכאשר הוא מתפקד ברמה תקינה הוא מסוגל לתרגם באופן רציונלי את העולם הראלי במצבים מסוימים בין מסיבות של בעיות נפשיות בין מסיבות של סמים ובין מסיבות שלי שטיפות מוח אפשר לתת לאדם להרגיש את העולם הווירטואלי באופן חזק מדי עד לרמה שהוא משבש מעצמו את היכולת שלו לחוות חוויה רציונלית של המציאות קודם כל צריך להסביר לאדם על המושג של העולם הווירטואלי ולהסביר לו את ההבדל בינו ובין העולם הראלי, שלב הבא הוא ההבנה שהמטרה היא לא לפרשן לאדם את העולם הראלי לכל אדם יש את החוויה הפרטית שלו את אותה מציאות ראלית וזה גם צד יפה של המציאות וגם קשור לתורת הקוונטים מה שצריך לעשות הוא לעזור לאדם הבין בכלל שהוא חי במציאות ראלית ושלמרות שיש לכל אחד פירושים אחרים עדיין יש פירושים שנגרמים משיבוש המציאות ויש פירושים שקשורים להבנה של המציאות בגדול אפשר להגדיר פירוש טוב של המציאות בתור פירוש שיש לו קשר הרמוני בינו לבין המציאות הראלית בעוד פירוש משובש הוא תיאור שכמה שהוא יכול להיות תיאור יפה הוא לעולם לא יוכל להתקיים במציאות הראלית לדוגמה3=1+1.

חשוב מאד להבין שאין אמת אבסולוטית וגם 1=1 זה בסופו של דבר אקסיומה שיש לה מקור ברור בכל מדד אובייקטיבי ובכל זאת גם אותה מציאות ראלית קשורה בסופו של דבר למציאות וירטואלית למרות שהדבר נשמע מסובך ואפילו מבלבל כל מה שצריך להבין הוא שאין הכוונה שבפירוש ראלי של המציאות אנו צריכים לעצור על מהבנה וירטואלית של המציאות אבל בהחלט צריך להבין שללא מחשבה ראלית ובלי תיאור ראלי של רעיונות וירטואליים כל אותו רעיון ראלי לעולם לא יוכל להיות מוגש במציאות הראלית למעשה אפשר לתאר את המציאות הווירטואלית בתור שק שכאשר יש לשק כיסוי כלומר הוא בעל ערך ראלי הוא מתקיים בעולם הראלי.

לא פעם אדם מרגיש הרגשה טובה שהוא רואה שק שמן ומרוב שהוא שמח הוא שוכח לבדוק האם הנייר של השק שווה יותר מהסכום של השק למעשה המיסטיקה היא הנמשל, המיסטיקה מוכרת לאדם עולם וירטואלי מלא וכל זה במחיר של איבוד קשר אם המציאות אפשר לתת דוגמה מצוינת על הרב מילובביץ כל בר דעת מבין שהרבי מילובביץ נפטר אבל מה גורם לאנשים להאמין שהוא חי, שווה לקרוא את הספר אתה ידעתי ולא מכיוון שהוא נכון שווה לקרוא את הספר אתה ידעתי בשביל להבין איך אנשים חכמים ציירו לעצמם תמונה וירטואלית של העולם והתחילו להאמין שהרבי מילובביץ חי וקיים למעשה אם לומר את האמת בקריאה ראשונית אתה יכול עוד להיות משוכנע שהרבי מילובביץ באמת חי וזה מרוב העוצמה של המסרים שיש בספר אתה ידעתי ולכן זהו ספר מצוין שיכול להדגים עד כמה מחשבה מיסטית יכולה לנתק אדם מחשיבה ראלית על המציאות. למעשה למרות שאתה ידעתי זה לא ספר קבלה הוא מדגים באופן מצוין מה קורה לאדם שלומד קבלה, כמות המסרים שאדם שלומד קבלה היא כל כך גדולה עד שהוא חש את המסרים הדמיוניים שלו באופן הרבה יותר ברור מהמסרים הראלי במציאות ואפשר לחשוב על כך באופן של מיסוך למי שמכיר מעט אלקטרוניקה.

למעשה האדם לא חושב באופן מנותק מהסביבה שלו וכאשר אדם חי בעולם דתי מסטי הוא למעשה בהרבה מובנים מחליף מחליף את התדר קליטה שלו מהתדר הראלי של המציאות לתדר של עולם מיסטי שמנותק מכל מציאות קיימת.
הדת היהודית הקבלה הרמוניה חזרה בשאלה תאוריות חכמה חכם אמת אובייקטיבית האמת האובייקטיבית שכחה חילונים מגנט מיסטיקה רוחניות
חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 1
חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 1
...ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 1 איך לחנך ילדים בלי לעשות להם רע? אליעד כהן מסביר לעומק את המושג חינוך ילדים, ומבהיר תחילה שהמונח חינוך תמיד מתייחס לסיטואציה שבה יש התנגשות בין הרצון של המחנך לרצון של המחונך. אם הילד היה מתנהג בדיוק כפי שההורה רוצה, לא היה שום צורך לחנך אותו, ולכן חינוך במהותו הוא תהליך של הגבלה וצמצום הרצון של הילד. לדוגמה, אם ילד רוצה להכניס...
איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לא להרגיש רע להרגיש רע? איך להרגיש טוב למרות שרע? איך להתמודד עם תחושות רעות? אין רע בלי טוב, רע זה טעם החיים, פחד זה טעם החיים, בלי רע אין חיים, בלי פחד אין חיים, מה טוב בלהרגיש רע?
איך להרגיש טוב להרגיש רע? איך לא להרגיש רע להרגיש רע? איך להרגיש טוב למרות שרע? איך להתמודד עם תחושות רעות? אין רע בלי טוב, רע זה טעם החיים, פחד זה טעם החיים, בלי רע אין חיים, בלי פחד אין חיים, מה טוב בלהרגיש רע?
...להרגיש רע? איך להרגיש טוב למרות שרע? איך להתמודד עם תחושות רעות? אין רע בלי טוב, רע זה טעם החיים, פחד זה טעם החיים, בלי רע אין חיים, בלי פחד אין חיים, מה טוב בלהרגיש רע? למה אנחנו סובלים מהפחד ולא רק מהאירוע המפחיד? אחד הדברים המרכזיים שאליעד כהן מסביר הוא שהסבל שלנו מורכב משני חלקים: החלק הראשון הוא האירוע או התחושה השלילית עצמם - כמו פחד, כעס, דיכאון או טראומה. החלק השני, שהוא משמעותי יותר, הוא הסבל שלנו מכך שאנחנו בכלל חווים את התחושה השלילית. לדוגמה, אדם שמפחד להיות חולה, סובל לא רק מהפחד ממחלה...
תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
...בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים איך תרגיל בקריאת מחשבות יכול לפתח את החשיבה שלך? אליעד כהן מסביר תרגיל מיוחד שמטרתו לפתח את החשיבה, להעמיק את ההבנה של משמעות המילים ולשפר את כישורי התקשורת הבין - אישית. התרגיל מתחיל בבחירת משפט אקראי, מכל מקור אפשרי כמו שיחה ברחוב, תגובה בפייסבוק או טקסט כלשהו מהאינטרנט. המטרה היא...
שיקוף כדרך הסברה, לשקף למישהו משהו, מה זה לשקף? איך לשקף משהו? מהי שיטת השיקוף? איך להסביר באמצעות שיקוף? איך לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך? שיטות שיקוף, מירורינג, איך לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך? חלק 1
שיקוף כדרך הסברה, לשקף למישהו משהו, מה זה לשקף? איך לשקף משהו? מהי שיטת השיקוף? איך להסביר באמצעות שיקוף? איך לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך? שיטות שיקוף, מירורינג, איך לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך? חלק 1
...למישהו משהו, מה זה לשקף? איך לשקף משהו? מהי שיטת השיקוף? איך להסביר באמצעות שיקוף? איך לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך? שיטות שיקוף, מירורינג, איך לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך? חלק 1 מה זה שיקוף ואיך הוא עובד ככלי הסברתי? שיקוף הוא שיטה שבה אדם מנסה לגרום למישהו אחר להבין את נקודת המבט שלו, באמצעות הצגת התנהגות, תחושה או סיטואציה באופן שבו הצד השני יחווה את מה שהוא עצמו עושה לאחרים. אליעד כהן מסביר ששיקוף הוא כמו להתבונן במראה: כאשר אדם מסתכל במראה, הוא רואה את עצמו. בדומה לכך, בשיקוף אנו...
תלות רגשית, איך להרגיש טוב של משהו בלי המשהו? איך לא להיות תלוי רגשית? איך להיות מאושר בלי כלום? איך להשתחרר מתלות רגשית? איך להרגיש טוב לבד בלי זוגיות? איך להרגיש טוב לבד בלי סקס? איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק לאהוב משהו?
תלות רגשית, איך להרגיש טוב של משהו בלי המשהו? איך לא להיות תלוי רגשית? איך להיות מאושר בלי כלום? איך להשתחרר מתלות רגשית? איך להרגיש טוב לבד בלי זוגיות? איך להרגיש טוב לבד בלי סקס? איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק לאהוב משהו?
...טוב של משהו בלי המשהו? איך לא להיות תלוי רגשית? איך להיות מאושר בלי כלום? איך להשתחרר מתלות רגשית? איך להרגיש טוב לבד בלי זוגיות? איך להרגיש טוב לבד בלי סקס? איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק לאהוב משהו? איך אפשר להרגיש טוב של משהו בלי שיהיה לנו אותו? רבים מאיתנו תלויים רגשית בגורמים חיצוניים שונים כדי להרגיש טוב. זוגיות, כסף, בריאות ואפילו דברים פשוטים כמו סיגריות או צפייה בפורנו. השאלה היא איך אפשר להרגיש בדיוק את אותו סוג של תחושה טובה ללא תלות באותו גורם ספציפי. אליעד כהן מסביר שהדרך לכך היא...
למה לא מתחילים איתי? אומנות הפיתוי לנשים, איך לגרום לגברים להתחיל איתך? למה גברים לא מתחילים עם בחורות יפות מידי? למה גברים לא מתחילים איתך? למה גברים מפחדים ממך? למה גברים לא רוצים להתחיל איתך? למה לא מתחילים איתך? פיתוי גברים
למה לא מתחילים איתי? אומנות הפיתוי לנשים, איך לגרום לגברים להתחיל איתך? למה גברים לא מתחילים עם בחורות יפות מידי? למה גברים לא מתחילים איתך? למה גברים מפחדים ממך? למה גברים לא רוצים להתחיל איתך? למה לא מתחילים איתך? פיתוי גברים
...לא מתחילים איתי? אומנות הפיתוי לנשים, איך לגרום לגברים להתחיל איתך? למה גברים לא מתחילים עם בחורות יפות מידי? למה גברים לא מתחילים איתך? למה גברים מפחדים ממך? למה גברים לא רוצים להתחיל איתך? למה לא מתחילים איתך? פיתוי גברים למה גברים לא מתחילים איתך למרות שאת יפה? נשים רבות מתמודדות עם התחושה המבלבלת הזו: אני בחורה יפה, חכמה ומוצלחת, אבל למה גברים לא מתחילים איתי? כדי להבין את הסיבה, אליעד כהן מסביר כי העניין לא קשור בהכרח לכך שאת לא מספיק יפה או מוצלחת. להיפך, לעיתים קרובות הסיבה נעוצה דווקא בעובדה...
לשאול שאלות - איך להתפתח רוחנית - מה לשאול?
לשאול שאלות - איך להתפתח רוחנית - מה לשאול?
...- איך להתפתח רוחנית - מה לשאול? איך לשאול שאלות כדי להתפתח רוחנית ותודעתית? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת איך האדם יכול להתפתח מבחינה רוחנית, תודעתית ואישית באמצעות העמקת ההבנה ושאלת שאלות. לדבריו, השיטה היעילה ביותר להתקדמות תודעתית היא להגדיל את רמת ההבנה של המציאות, מפני שככל שהאדם מבין יותר לעומק את מה שקורה סביבו, כך הוא גם מרגיש וחווה את הדברים באופן משמעותי יותר. למה לא מספיק לדעת, אלא צריך גם להרגיש את מה שאתה מבין? לדברי אליעד כהן, רבים מבינים דברים באופן שכלי, אך אינם מרגישים וחווים אותם...
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
...המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד? אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול...
התפתחות אישית, איך להרגיש טוב? איך להצליח בחיים? איך לאהוב את עצמי? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס? איך לא לשנוא? איך להיות שמח? איך לא להיות בדיכאון? איך לפתח ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמי? לא להרגיש טוב, לא לאהוב את עצמי
התפתחות אישית, איך להרגיש טוב? איך להצליח בחיים? איך לאהוב את עצמי? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס? איך לא לשנוא? איך להיות שמח? איך לא להיות בדיכאון? איך לפתח ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמי? לא להרגיש טוב, לא לאהוב את עצמי
...להצליח בחיים? איך לאהוב את עצמי? איך להיות רגוע? איך לא לכעוס? איך לא לשנוא? איך להיות שמח? איך לא להיות בדיכאון? איך לפתח ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמי? לא להרגיש טוב, לא לאהוב את עצמי מהם הדרכים להרגיש טוב עם עצמך ולהיות רגוע? כאשר אדם שואל את עצמו איך אני יכול לאהוב את עצמי? או איך אני יכול להרגיש טוב?, הוא בעצם מציין את תחושת חוסר האהבה העצמית שלו. השאלה מעידה על כך שהאדם לא מרוצה מהמקום שבו הוא נמצא, ולא רק לא אוהב את עצמו, אלא גם לא אוהב את העובדה שהוא לא אוהב את עצמו. למעשה, השאלה הזו משדרת...
חיקוי / לחקות אנשים. במה כן ובמה לא לחקות אנשים? איך לחקות אנשים בצורה נכונה?
...אנשים? איך לחקות אנשים בצורה נכונה? חיקוי. לחקות אנשים זה לא טוב או רע מצד עצמו, הכל תלוי במהות של החיקוי שהיא זו שהופכת אותו לטוב / רע. חלק מהרעיונות הטובים של האדם באים באמצעות חיקוי. ללמוד דוגמה חיובית מאדם אחר, זהו חיקוי חיובי. החיקוי הוא טוב או רע לפי המהות הפנימית של החיקוי. כאשר החיקוי מחקה מהות פנימית טובה, החיקוי הוא טוב. כאשר החיקוי מחקה מהות שאינה טובה, הרי שהחיקוי רע עבור האדם. על האדם להתמקד במהות הפנימית ולא בלבוש החיצוני של המהות. חיקוי טוב, הוא חיקוי של מהות טובה. זא כאשר האדם רואה...
הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 3
...את הפער - חלק 3 הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 2. מערכת היחסים הרפואית והשפעותיה על הרופא והחולה נאמר, שרוב החולים החווים סימפטומים רפואיים, מפתחים מודל הסברי למחלתם ושבפועל, רק מיעוט מהחולים משתף או מציע את עמדתם, דאגתם וציפיותיהם וזאת, בדרך כלל באופן ספונטאני. ייחוסים אלו, פעמים רבות תורמים למצבים רפואיים באופן רב יותר מאשר נותן השירות הרפואי מבין זאת (Lang, Floyd & Beine, 2000). כמו כן, במערכת זו באים לביטוי בנוסף לידע ולמומחיות אותם מביאים הרופא והחולה, גם התנסותם, הבעותיהם ותפיסתם, את הרגשות...
עיסוי באבנים חמות - מבוא להכרת עיסוי באבנים חמות
...להכרת עיסוי באבנים חמות השימוש באבנים חמות לצורך טיפול קיים משחר ההיסטוריה: אינדיאנים חיממו אבנים בשמש והניחו אותן על הבטן לטיפול בכאבי וסת בסין השתמשו באבנים לשחרור כאבי שרירים ברוסיה הניחו אבנים בתחתית האמבט, לשחרור כאבי גב ולשמירה על טמפרטורת המים ביפן נזירים השתמשו באבנים חמות בתוך האבנט לאחר הארוחה להקלה על מערכת העיכול, לזירוז פעילותה ולשמירה על תחושת שובע לאורך זמן רב יותר. בשנות ה60 בארצות הברית, מטפלים החלו לשלב שיטות טיפול אינדיאניות שאמניות, וטיפול העיסוי באבנים חמות החל נפוץ בעולם. האבנים...
כוסמת - הכוסמת לשובע ולרזון
...את הכוסמת נוטים לסווג עם משפחת הדגנים למרות שהיא אינה דגן, מוצאה ממשפחת הארכוביתיים, היא אינה מכילה גלוטן ומצויינת עבור חולי צליאק הרגישים לגלוטן החיטה. הכוסמת מכילה סיבים תזונתיים, חלבונים ומינרלים חיוניים כמו ברזל, מגנזיום, זרחן אשלגן, ואבץ. מינרלים המעורבים בתהליכים ביוכימיים שונים בגופינו ואחראים על תפקוד תקין של המערכת החיסונית. כמו כן הכוסמת מכילה חומצות אמינו חשובות ועוד ויטמינים החשובים לבריאותינו. בכוסמת נמצאים חומרים אנטי אוקסידנטים לדוג חומר בשם רוטין המונע דלקות, מגן על כלי הדם ועל התאים...
להתקדם בחיים - מהי אשליית ההתקדמות בחיים לשום מקום?
...לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על להתקדם בחיים - מהי אשליית ההתקדמות בחיים לשום מקום?. להתקדם בחיים - מהי אשליית ההתקדמות בחיים לשום מקום? הפעם אדבר על אחת האשליות הגדולות בעולם, וזאת אשליית ההתקדמות. וזה עבור מי שחושב שהוא צריך להתקדם, ועבור מי שבאשליה שהאדם בכלל מתקדם לאיזה מקום ועבור אלו שמלמדים אחרים שצריך להתקדם. ולמה זו אשליה, כי זה כמו לתת לאדם לטחון מים, והוא מתאמץ ומתאמץ, אבל לא קורה כלום הוא רץ במקום כי הוא טוחן מים ואין מה לטחון. חוץ ממאמץ וכילוי הכוחות בחינם, מה שי
המוסר היהודי בהלכה
...היהודי בהלכה במאמר זה באנו לבאר את תפיסת המוסר של הדת היהודית. ראשית נקדים ונאמר שענייני המוסר של כל חברה בכלל וכל אדם בפרט הם, ככל הנראה, טבועים בנו כיצורי אנוש ואין נימוק ראציונלי לקיומם. רוב רובם של האנשים בעולם מסכימים ותומכים בעשיית צדק וחסד כמו שכתב הכוזרי מאמר ב אות מז ואות מח: מה ה דורש ממך כי אם עשות משפט ואהבת חסד, וזולת זה הרבה. אלה והדומה להם הם החקים השכליים, והם הקדמות והצעות לתורה האלהית, קודמות לה בטבע ובזמן, אי אפשר בלעדיהם בהנהגת איזו קהלה שתהיה מבני אדם, עד שקהל הלסטים אי אפשר...
זהות עצמית - המסיכה - מי אתה באמת?
...המסיכה - מי אתה באמת? שמעתי פעם רב גאון שאמר משפט מסובך אך כל כך פשוט: אם אני אני כי אתה אתה ואתה אתה כי אני אני אז אני לא אני ואתה לא אתה - אז מי אני בכלל? כלומר: אם אני אני וזה תלוי במישהו אחר אז אני לא אני. אני צריך להיות אני כי אני אני ולא כי מישהו אחר קבע לי מי להיות. לי אין מסיכות - מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל ואף אחד אחר לא יקבע לי מי להיות. נשמע מסובך? - ממש לא. אסביר במילים פשוטות. לעיתים החיים מזמנים לנו מציאות שלא מתאימה לנו. למי שאנחנו. משמע אנו צריכים לשחק תפקיד במשחק רק כי זה ישתלם...
מנטורינג - תובנה של מנטור - העולם הוא בתוכנו
...הוא בתוכנו בהיותי מנטור, כמו כל מנטור, החיים שלי מוקדשים ללמידה מתמשכת. אחד הדברים המעניינים שלמדתי אודות למידה, הוא אפקט שאני קורא לו ההר והמישור. כשאתה מסגל את המשמעת העצמית להשקיע זמנים קבועים ללמידה והתפתחות אישית, כעבור פרק זמן מסוים אתה חווה צמיחה בלתי רגילה שמלווה בהמון אנרגיה, השראה ומוטיבציה - לזה אני קורא הר! העניין הוא שאחרי ההר הזה מגיעה תקופה שיותר מאופיינת ביציבות, תקופה כזו שאתה כבר לא בהיי, ומצד שני אתה גם לא בהכרח בדאון. לתקופה הזו אני קורא מישור והיא חלק טבעי לחלוטין בתהליך של...
הקניית ביטחון עצמי על ידי כוחו של תת המודע
...על ידי כוחו של תת המודע עיקרי שיטת הפשטות שבאושר הם: מה שתתן זה מה שתקבל בחזרה. דווקא כיוון שכך צריך להיות לאדם הרוצה להשיג מטרה מסוימת בחיים ביטחון עצמי גבוה. כי הוא בטוח שהוא ורק הוא משפיע על גורלו. אם מה שישדר זה מה שישדרו לו אזי הוא שולט בגורל שלו. אם תשדר לתת המודע שלך שאתה מי שאתה חושב שאתה הביטחון העצמי שלך ישתפר פלאים כי אז אתה היחידי שתשפוט את עצמך ולא החברה שנמצאת סביבך. תבין שהמקום בו אתה נמצא כרגע הוא המקום הכי מושלם עבורך והוא הכי מתאים לך ברגע נתון זה. חוסר ביטחון עצמי מגיע כיוון שהמודע...
פחד להיכשל - מהי הטיפשות שרוצה להצליח ומפחדת מכישלון?
...- מהי הטיפשות שרוצה להצליח ומפחדת מכישלון? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על פחד להיכשל - מהי הטיפשות שרוצה להצליח ומפחדת מכישלון?. פחד להיכשל - מהי הטיפשות שרוצה להצליח ומפחדת מכישלון? הפעם אענה לשאלה, מה עושים עם פחד מפני כישלון? ואם נבין ממה נובע הפחד מפני כישלון, נדע מה לעשות. ומדוע אנשים מפחדים להיכשל? התשובה פשוטה, הפחד להיכשל הוא בגלל טיפשות. האדם רוצה להשיג משהו, ואם הוא לא ישיג את מה שהוא רוצה, זה נחשב מבחינתו ככישלון. אבל למה אמרתי טיפשות, כי אם היה האדם מבין שבמציאות...
האור של כל אחד מאיתנו
...הידע של פיזיקה משפחתית הפגיש אותי עם עצמי, כשאני משתמשת במושג הפגיש אותי עם עצמי אני מתכוונת ליכולת להסתכל על עצמי כמו שמסתכלים במראה ולקבל המון מידע, צריך להסתפר? צריך להתחדש בבגדים חדשים? אני צריכה איזו דיאטה קטנה? וכד. המידע שקיבלתי עם המפגש עם הידע היה מידע אחר, מידע בעולם החשיבה. המידע הזה הזיז אותי לעשות שינויים מהותיים בעולם החשיבה, בדרך החשיבה ובדרך ההתייחסות שלי לדברים מהותיים וחשובים בחיי, שינויים בסדרי העדיפויות. כשאני מתחברת לזמן הנוכחי ולחג החנוכה, החג המסמל ניסים, מסמל כוח ומקור אנרגיה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רבי חיים ויטאל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רבי חיים ויטאל, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רבי חיים ויטאל, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מאמן אישי להצלחה, אימון אישי בטלפון בנושא רבי חיים ויטאל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 06:04:45 - wesi4