ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קהל יעד ✔מה בין "תוכנית עסקית" לזוגיות? ✔/ גאיה אריאל תמיד הייתי עצמאית בתחומים שונים ומעולם, עד לאחרונה, לא השכלתי... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מה בין "תוכנית עסקית" לזוגיות?
/ גאיה אריאל

תמיד הייתי עצמאית בתחומים שונים ומעולם, עד לאחרונה, לא השכלתי לערוך תוכנית עסקית. לכן גם תוצאות עסקיי ברמה החומרית היו בהתאם. לא משהו... האמת - חלקם נכשלו לחלוטין.

בעסקים... רוצים תוצאות - כסף - ורצוי הרבה. ואם כבר בכנות אנו עוסקים... גם במערכות היחסים שלי לא קצרתי הצלחה, לפחות לא זו שייחלתי לה. עד השינוי שנבע מהבנתי את נפלאות המיקוד - "התוכנית העסקית".

מה נותנת התוכנית העסקית? ברמת הפשט - תכנון של המוצר או השירות, בחירת קהל יעד, הצבת מטרות ויעדים וכדומה.

ברמה המעמיקה יותר - זוהי יצירת מציאות.

מהי יצירת מציאות? תהליך היצירה מורכב מכמה שלבים: מחשבה על משהו, מיקוד בו, פעולה להנעת האנרגיה ו... שחרור. המחשבה צריכה להיות על דבר מוגמר וממוקד - אם תשדרו ליקום בלבול, היו בטוחים שאכן תקבלו אותו...

אז אם הגדרנו במדויק שירות או מוצר, בחרנו קהל יעד, יצרנו תוכנית והצבנו יעדים, כל מה שנותר הוא ללכת צעד אחר צעד. וגם אם יש תזוזות ושינויים, התוכנית העסקית מהווה כיוון וגבולות ברורים - ומזכירה לנו לאן אנו הולכים, גם אם המסלולים משתנים מעט. המיקוד וההגדרות כבר מביאים אלינו את האנרגיות המתאימות. עסק בלי כיוון ומיקוד פשוט לא קורה ברמת החומר. חווייתי את זה - ואין קשר כלל לפוטנציאל של השירות או המוצר, ליכולותיו המופלאות של בעל העסק או לביקוש שיש עבור השירות או המוצר. בלי תוכנית הכל הולך לאיבוד.

הפלא ופלא - זוגיות עובדת אותו הדבר...

אני עובדת עם אנשים על זימון זוגיות. מדהים. אנחנו מאד רוצים משהו, מאמינים שזה מה שיביא לנו את האושר, אבל... למעשה, אין לנו מושג מה זה... כשאני שואלת אנשים למה הם רוצים זוגיות או מה זה בכלל זוגיות בשבילם, מה שאני שומעת זה ערימת פנטזיות ואמונות שאין להן קשר למציאות. בליל של כיוונים מבולבלים וחוסר מיקוד. אין פלא שמגיעים דברים שונים ממה שאנו רוצים, ואין פלא שהמציאות מכה בפנינו...

לאן ירינו? הייתה מטרה???

יקיריי - בן הזוג המדויק והנכסף יגיע אחרי "התוכנית העסקית"...

רוצים שזה יתחיל לקרות לכם? קחו אחריות על יצירת המציאות שלכם.

איך מתחילים?

שאלו את עצמכם שאלות וענו בכל הכנות. תשובות לא מיידיות, תשובות מצטברות. (קחו מחברת ותכתבו בה בכל פעם שמשהו עולה בתוככם. תנו לעצמכם להיות עם השאלות הללו מספר ימים).

שאלה ראשונה וחשובה עד מאד: למה אני רוצה זוגיות? תנו לתשובות להגיע אליכם. כתבו כל מה שעולה.

שאלה שנייה: מה זה זוגיות בעיני?

שאלה שלישית: מה אני מצפה מהזוגיות?

אם תיכנסו לעומק השאלות ותענו בכנות תגלו דברים מעניינים מאד...

השאלות הללו הן מבוא ובסיס לכל "תוכנית עסקית" - ובכל תחום בחיינו כדאי שנאמץ את סדר העבודה הזה. כל מה שנעשה מתוך מודעות אמיתית, כנות ורצון להכיר את עצמנו, תוצאותיו יראו אחרת.

אחרי השאלות הללו מגיע הזמן לבדוק לעומק מה באמת אנחנו רוצים מהזוגיות שניצור לנו. מה אנו רוצים לחוות בה, איזה בן / בת זוג אנו רוצים לזמן לעצמנו, וכן... מומלץ לרדת לפרטים הקטנים. פעם זימנתי את הנשמה המשלימה שלי ו... הוא הגיע בגדול - נשוי +... רדו לפרטים. למה לא? עד שרוך הנעל אם בא לכם. ובעיקר אילו איכויות אתם מבקשים בבן זוגכם. ואז, זכרו את מה שביקשתם ושימו לב לא לטעות אחר הסחות דעת... הישארו ממוקדים על התוכנית העסקית שלכם, זה תמיד מביא תוצאות.

זה עשוי לקחת זמן או להיות קצת מטושטש בהתחלה, אבל - כמו בעסקים - זה עובד.

בהצלחה.

"התואיל להגיד לי בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן? " שאלה אליס.

זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע" אמר החתול.

"לא אכפת לי כל כך לאן". אמרה אליס

"אם כן, לא משנה באיזו דרך תלכי" אמר החתול.

"אליס בארץ הפלאות" מאת לואיס קרול.


כתבה: גאיה אריאל - מנטורית רוחנית ועסקית

* www.newac.co.il/articles/623-מה-בין-תוכנית-עסקית-לזוגיות-מאמר-גאיה-אריאל
תשוקה שאלות שירות מנטור בת זוג תכלית יחסים מטרות פנטזיות להסיר אחריות מנטורית רוחנית ועסקית זוגיות עסק עסקים תוכנית תוכנית עסקית
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או מחיר? בעולם העסקי קיימות בעיקר שתי דרכים מרכזיות להתחרות בשוק: תחרות על המחיר הזול ביותר ותחרות על המוצר האיכותי ביותר. אליעד ... במישהו שמוכן להפסיד במכוון. איך להתמודד עם תחרות עסקית תחרות על מחיר או איכות איך למכור מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק תחרותי בחירת קהל יעד לעסק ...
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
... שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק מי שרוצה לעשות כסף, צריך לדעת לבחור את קהל היעד שלו ואת הלקוחות שלו, בהתאם ללקוחות ולקהל היעד שממנו הוא ירוויח הכי הרבה כסף. ואני אסביר: ברמת העיקרון, אתה מרוויח כסף, אם אתה מספק מוצר שירות מסוים ללקוחות שלך. יחד עם זאת, כמות הכסף שתרוויח, תלויה בין השאר גם בסוג הלקוחות ... שקל ויגידו לך יקר לי. והשאלה היא, איך לבחור את הלקוחות שלך שלך? איך לדעת מי קהל היעד שלך, שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף? והתשובה לכך היא, שאתה אמור לבחור את הלקוחות שלך, בהתאם למי שאתה מספק לו הכי הרבה ערך. ואני אסביר: צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם אתה יכול ... לתרום לו פחות וכנראה שיהיה לו יותר זול לשלם למישהו אחר פחות כסף. לסיכום: קהל היעד שלך, הלקוח האידיאלי שלך, קהל המטרה שלך, הלקוח הפוטנציאלי, שאתה רוצה לבחור שהוא יהיה הלקוח שלך, הוא אמור להיות הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת, ביחס לרצון של הלקוח וביחס לשאר ...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, ... הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - ... עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון ... אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון? כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את עולם המושגים ואת דרך החשיבה של הלקוחות שלך. ולכן נשאלת השאלה, ... דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי. וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד נגדיר אותו כמתחרים ישירים, דהיינו, עסקים אחרים שמוכרים בדיוק את אותו השירות שאותו אתה מוכר לאותו קהל יעד. הסוג הנוסף של המתחרים, יהיה ניתן לקרוא לו מתחרים עקיפים (קולגות עסקיים). דהיינו, נותני שירותים אחרים לאותו קהל יעד. במובן שהם לא מספקים שירות זהה בדיוק לשירות שאתה מספק, אבל הם מספקים שירות אחר לאותו קהל יעד. לדוגמה, נניח שאתה מספק שירותי שיפוץ, אז המתחרים העקיפים שלך, יהיה ניתן לומר שהם בעלי עסקים שמספקים שירותים אחרים לאותו קהל יעד. זה יכול להיות לדוגמה שירותי ריהוט, רכבי יוקרה, חופשות בחול, שירותי ניקיון לבית וכל כיוב. הם לא באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר מהשירות שלך. אבל מצד שני, במובן מסוים גם הם מתחרים על קהל היעד שלך, למכור לו שירותים אחרים. וזה בעצם אומר, שיש לך גם עוד אפשרות נוספת ללמוד על קהל היעד שלך בדרך עקיפה, באמצעות זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים, לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים. ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים הקולגות העסקיים ... באיזה עולם מושגים משתמשים וכיוב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר. אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון העליון וכיוב. החל מכתבות כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות להתחבר לדרך החשיבה של קהל היעד שלך, להכיר את השפה של קהל היעד, את עולם המושגים של קהל היעד ואת עולם הדימויים של קהל היעד. כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים לאותו קהל יעד, או שירותים מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות לצורך העניין בשיפוץ בתים של האלפיון העליון. דהיינו, לצרוך תכנים שעוסקים באספקת שירותים שדומים לשירות שלך, עבור קהל היעד שלך. כי כאשר לצורך העניין את רואה כתבה על שיפוץ בית של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך. לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... מתייחסת להתמקדות בתחום מסוים ולהציע שירותים או מוצרים שמיועדים לקהל יעד ספציפי. לדוגמה, אם אדם הוא חשמלאי, הוא יכול לבחור להציג את עצמו כחשמלאי כללי, ואז יוכל ... אימוני כושר, מאמן שמגדיר את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים פונה לקהל יעד רחב. אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את השירותים למגוון רחב של לקוחות, היתרונות הם: קהל יעד רחב יותר: השירותים מוצעים לכלל הלקוחות, דבר שמגדיל את סיכויי ההצלחה. יותר הזדמנויות ... סמכות מקצועית, דבר שמסייע בהבניית מותג. קל יותר לשווק את העסק: קהל היעד ברור יותר, מה שמאפשר יצירת מסרים שיווקיים ממוקדים. תחרות נמוכה יותר: נישה ייחודית מייצרת ... של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד מצומצם עשויה להגביל את אפשרויות ההכנסה. תלות גדולה יותר בתחום אחד: אם הביקוש בתחום מסוים ... ובני נוער. כך הוא מצליח לבדל את עצמו, אך מבלי להימנע מלקבל קהל יעד מגוון. סיפור הבעל תפילה כדוגמה עסקית בסיפור מעשה בבעל תפילה מאת רבי נחמן מברסלב, הדמות ... לעצמך לקבל יותר לקוחות פוטנציאליים. היתרונות בגישה זו כוללים: קהל יעד רחב יותר - לקוחות מכל הסוגים יכולים לפנות אליך, מכיוון שאתה לא מצמצם את עצמך לתחום אחד ... מסובך יותר - קשה לשווק את עצמך כשאין לך התמחות ברורה, כי כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד בתחום מסוים, ... רואים בך סמכות מקצועית בתחום הזה. קל יותר לשווק את העסק - קהל היעד שלך ברור יותר, ואתה יכול ליצור מסרים ממוקדים שמשכנעים לקוחות. תחרות נמוכה יותר - אם בחרת ... והתמקדות בנישה למרות היתרונות, גם להתמקדות בנישה יש חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר - אתה פונה לקבוצה קטנה יותר של לקוחות, מה שעלול להגביל את ההכנסות שלך. תלות ... רחבים. המפתח הוא לדעת איך להציג את העסק שלך בצורה שתתאים לקהל היעד שלך. לסיכום אם אתה רוצה לבדל את עצמך - ודא שאתה באמת מומחה לנישה שבחרת. אם אתה מעדיף ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא ... של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד , לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות ... בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? ... ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו. כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו סוג שכן מגיע אליו, או שהוא רוצה לקוחות מסוג אחר מהלקוחות שמגיעים אליו. אם הוא רוצה לקוחות מסוג אחר, הרי שאולי צריכים לשנות את כל המשפך השיווקי מההתחלה שלו, להגדיר קהל יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה ... הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור ... עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את ... יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי. ...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא. אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל. דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שלהגדיר את קהל היעד, זה כמובן עוד נושא בפני עצמו. אבל יתכן שנצטרך לשנות את הקמפיין, או כמובן להעלות קמפיין נוסף, שיהיה לו מסר שונה, קהל יעד שונה, טירגוט שונה וכיוב. ויתכן מאוד שאחוז החשיפות ירד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וכמות הלקוחות המשלמים בסוף המשפך, תגדל. ולכן אחזור ואומר, כי ... חשיפות באופן כללי. וזה רלוונטי גם לסוג התכנים שמעלים לאינטרנט, שלפעמים מעלים תכנים שמגדילים חשיפות מצד אחד, אבל לא מגדילים חשיפות של קהל היעד שלנו, ולא מגדילים חשיפות של קהל יעד איכותי שבסוף התהליך יהפוך ללקוחות משלמים. ולכן כמו שכבר הסברתי, צריך להתחיל מהסוף ולהבין מי קהל היעד, ומשם להמשיך לתכנן את הקמפיין השיווקי, בהתאם למסרים שאותם צריך קהל היעד וכולי. וככה כן להגדיל את כמות העסקאות שנסגרות בפועל. ...
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
... או בשיווקו. אחת הדילמות המרכזיות היא כיצד להקצות את המשאבים בצורה נכונה בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם. האם לפתח מוצר לפני שיש ... מהפיתוח עצמו, ולעיתים ההשקעה בשיווק עשויה להיות זו שמובילה להצלחה הגדולה. אליעד מציין שלעתים הבעיה היא לא במוצר אלא בהעדר יכולת שיווקית להציג אותו בצורה אפקטיבית לקהל היעד. סיכום ההצלחה של סטארטאפ תלויה בשילוב של ...
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
... דבר שאינו נוגע למצביעי ימין. אליעד מציע שבני גנץ היה צריך לשדרג את נאומיו כך שיפנו לקהל יעד רחב יותר, תוך שימוש במסרים שיכולים לשכנע את תומכי הימין להצביע לו. הוא מציין כי גנץ היה יכול להדגיש את הצורך בשיפור ... הוא מציע לגנץ ללמוד מנתניהו ולהפוך את המסרים שלו ליותר ממוקדים ובעלי רלוונטיות עבור קהל יעד רחב יותר. לסיכום, אליעד מציע למועמדים פוליטיים להשתמש בטכניקות שיווקיות מתקדמות, לפנות לציבור בצורה פרסונלית ולהתמקד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קהל יעד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קהל יעד, איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: קהל יעד, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, אימון אישי להרזיה, מנטורינג בנושאי קהל יעד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1328 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:17:54 - wesi4