🖨חברות / ידידות - ציטוטים / פתגמים מפורסמים על חברות / ידידות* האם אינני מנצח את אויביי אם אני הופך אותם לידידיי? (אברהם לינקולן)
* אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה. (מיגל דה סרוואנטס)
* הנפש שוכחת את הסבל כשלצער יש אחים לצרה וכשהידידות מנחמת אותה. (ויליאם שייקספיר)
* טוב שכן קרוב מאח רחוק. (משלי כ ז י')
* מי שיודע להיות חבר לעצמו, יודע שאדם כזה הוא חבר של כולם. סנקה
* ידידות היא אהבה ללא כנפיים. (ג'ורג' ביירון)
* אלוהים, שמור אותי מאוהביי, ומשונאיי אשמר בעצמי... (וולטיר)
* הידידות נעלמת כאשר השוויון אינו קיים. (ז'אן לואי אובר)
* ביתא, תני לי בבקשה את הרי ש שלך כדי שאוכל לגמור את המילה 'חבר'. (מתוך התוכנית פרפר נחמד)
* מכתבים קצרים או ארוכים, ידידות היא סיסמתי. (וולטיר)
* בתחילה אתה חייב לשלוט בנפשותיהם של ילדים באמצעותה של יראה, אחרי כן אתה חייב לשמור על נפשותיהם על ידי ידידות ואהבה. (ג'ון לוק)
* באושר יהיו לך ידידים רבים, אך בזמנים רעים שלום לחברים. (פרנסואה פונסאר)
* קריאה היא צורה של ידידות. (מרסל פרוסט)
* חבר זה מישהו שעליו אנו יכולים לסמוך שיסמוך תמיד עלינו. (פרנסואה פילו)
* הקוצים מכסים את דרכה של הידידות כשאין אנו עוברים בה לעתים קרובות. (אנטואן דה ריווארול)
* ידידות היא ציפור אהבה שזנבה מקוצץ. (ז'יל רנר)
* ידידות דורשת לדעת לשמור סוד, ולרצות לגלותו בכל הזדמנות משמעו לחלל אותה. (מולייר)
* ידידים הם חברים למסע שעליהם לעזור זה לזה לשמור על הדרך לחיים מאושרים יותר. (פיתגורס)
* אני ידיד טוב יותר מאשר מאהב. (ז'אן קוקטו)
* אין בנמצא הנאה כמו להיפגש עם חבר ישן, אולי מלבד להתיידד עם חבר חדש. (רודיארד קיפלינג)
* ידידותו של אדם גדול היא חסדם של האלים. (וולטיר)
* ידידות שאין ביכולתה להתנגד למעשיו המגונים של חבר אין היא ידידות. (אמיל שרטייה)
* במקום שיש בו תאנים יש חברים. (פתגם ספרדי)
* הידידות מועילה תמיד, האהבה מזיקה לפעמים. (סנקה)
* אין אנו מכירים איש אלא באמצעות הידידות. (אוגוסטינוס מהיפו)
* הידידות מעניקה את אורה בעת רווחה, מקלה ומחלקת את הנטל בעת צרה. (קיקרו)
* האהבה עיוורת, הידידות עוצמת את עיניה. (אוטו פון ביסמרק)
* הנשים מעניקות לידידות מה שהן משאילות לאהבה. (שאמפור)
* חבר אמיתי זה אחד שרואה את העצב בעיניך, כשאחרים מאמינים לחיוך שעל פניך (אנונימי)
* הזמן מחזק את הידידות ומחליש את האהבה. (ז'אן דה לה ברייר)
* עבורי, להסיר את הידידות זה לגזול מן העולם את השמש. (קיקרו)
* ידידות היא נפש אחת בשני גופים. (אריסטו)
* היי, חבר! חכה, חכה רגע! אל תלכו בהרגשה כזאת. (מתוך הסרט דמבו)
* אין בנמצא ידידות בין שני פוליטיקאים, במיוחד אם הם משתייכים לאותה מפלגה. (אדואר אריו)
* ידידים רבים כמוהם כשעון שמש: הם אינם מטביעים את חותמם אלא כאשר השמש מאירה לך. (ויקטור הוגו)
* ואשר לרגשי חיבה וידידות, המרחיקים אותי מעצמי ומחייבים אותי במקום אחר, אני מנסה להתגבר עליהם בכל כוחי. (מישל דה מונטן מסות (ספר 3, פרק 10))
* ביום קיץ, יום חם, עת השמש ממרום
* הרקיע תלהט כתנור היום, עת יבקש הלב פנת שקט לחלום - בא אליי, בא אליי, רע עיף! (חיים נחמן ביאליק, ביום קיץ, יום חם או חברותא או מיתותא).
* לא היה שום חבר רק ענק על סוס פח. (מתוך הספר יש לי צרות אבל לא כאלה מאת דוקטור סוס)
* שלום, חבר. (ביל קלינטון מספיד את יצחק רבין)
* יש לי חבר שקוראים לו בנימין אבל אני קוראת לו בני. (מתוך השיר ילד רע של ריקי גל)
* תירגע, אני נמצא עכשיו איתך, חבר. (מתוך השיר ג'וני של אריק ברמן)
* מזמן כבר לא ישבנו לדבר, אני לא מרגיש בכלל כמו חבר. (מתוך השיר אני לא זמין של מושיק עפיה)
* גור - האדם הוא חבר שלי. (מתוך הסרט ספר הג'ונגל)
* תליתי שלט - 'דרוש חבר'. (מתוך השיר דרוש חבר של דניאל סלומון)
* בְּכָל - עֵת אֹהֵב הָרֵעַ וְאָח לְצָרָה יִוָּלֵד. (משלי, פרק י ז, פסוק י ז אהבת הרעים היא בכל עת בין ביום טובה בין בעת צרה).
* הוֹן יֹסִיף רֵעִים רַבִּים וְדָל מֵרֵעֵהוּ יִפָּרֵד. (משלי, פרק י ט, פסוק ד')
* איש לא ידבר עלינו בפנינו כמו שידבר עלינו שלא בפנינו. הקשר בין בני אדם מיוסד אך ורק על הונאה הדדית זו, ורק מעט קשרי ידידות היו מחזיקים מעמד אילו ידע כל אדם מה אומר עליו ידידו שלא בפניו... אני קובע בהחלטיות: אילו ידעו כל בני האדם מה שהם אומרים זה על זה, לא היו מצויים ארבעה ידידים בעולם (בלז פסקל, הגיגים פסקאות)
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים? מהן הסיבות לרצון להיות מפורסם? האם כדאי להיות מפורסם? הקיום של רצון להיות מפורסם נובע לרוב מתוך תחושת הצורך להיות נאהב ומוערך על ידי אחרים. רבים מאמינים כי כאשר הם יתפרסמו, הם יקבלו יותר אהבה מהסביבה, דבר שיגרום להם גם לאהוב את עצמם יותר. הרצון להיות מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם הופך למפורסם והמעריצים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים ... מה שהם רוצים להיות? הזדהות זו יוצרת קשר רגשי עם הקהל, שמוביל בסופו של דבר להערצה ואהבה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא מחויב יותר לתחזק את הדימוי שכבש את לב ... אותך, ייתכן שהמחיר של אובדן החופש להציג את עצמך כפי שאתה לא שווה את ההשקעה. יש אנשים שמעדיפים לא להיות מפורסמים על מנת לשמור על החופש להיות עצמם, ללא הצורך המתמיד לשמור על תדמית מושלמת. איזו דוגמה אפשר לראות באלוהים? ... לגרום לכל העולם לאהוב, זה לא בהכרח משתלם ולא מביא לשלמות אמיתית. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שתפנה לכיוון של פרסום, כדאי לשאול את עצמך את השאלות הבאות: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות ... אלו יכולות לעזור לך להבין אם הפרסום אכן ישרת את הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם יתפרסמו, יאהבו אותם יותר, ואז יוכלו לאהוב את עצמם. ... שהם רוצים להיות? כאשר מתמקדים בכך, נוצרת הזדהות של הקהל עם הדמות שמציגים, וכך מגיעות האהדה וההערצה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום גדל, כך אדם מרגיש מחויב יותר לתחזק את הדימוי שהקהל אוהב. ישנן תכונות או ... בוחר בכך, משום שאין רצון להשקיע מאמץ תמידי בריצוי הציפיות של כולם. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שאדם פועל כדי להתפרסם, הוא יכול לשאול את עצמו: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות עצמי? האם אני רוצה שיאהבו אותי בשל ... הזמן בציפייה ובדריכות כדי לשמר את ההערכה שאני מקבל? התשובות לשאלות האלו עשויות לשפוך אור על המשמעות האמיתית של להיות מפורסם, ולעזור להבין אם הפרסום אכן עונה על הצורך האישי בצורה הטובה ביותר. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם האם להתפרסם? האם להיות מפורסם? פחד להתפרסם, פחד להיות מפורסם, למה לא כדאי להתפרסם? חסרונות בלהיות מפורסם, בעד ונגד להתפרסם, בעד ונגד להיות מפורסם, הרצון להתפרסם
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, ... לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה ... בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז ... פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה ... מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת ... משתלמת ובכך יפחיתו את ההתנגדות. בנוסף, יש להציג את המוצר דרך דמות שנראית אמינה בעיני הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? אליעד מסביר כי בתהליך השכנוע ישנן מספר דרכים לשלב את המודעות עם התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר עושים שימוש בסלבריטי שצופה בו הצופה באופן יום - יומי, האמונה במוצר מתחזקת. הדבר דומה למקרה שבו ילדים מבקשים מהוריהם לרכוש מוצר ...
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצוןפרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצוןפרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון. למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ההורים ... האנושי פועל כך, שאם אנו אוהבים מישהו, אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד לא נכון. אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות ... אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של הסלבריטאי, ולכן אם המפורסם ממליץ על מוצר מסוים, המעריץ ירגיש צורך להאמין בו ולהזדהות עם המוצר כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. המוח ... סלבריטאים מאפשר למותג להיכנס לתוך מערך הרגשות החיוביים של הצרכן. שיטות שיווק שיטות מכירה איך ליצור פרסומת מוכרת? הערצה למפורסמים איך המוח מגיב לפרסומות? הזדהות ורצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצר באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. אנשים מעריצים סלבריטאים כי הם רוצים להיות כמו אותם מפורסמים: להשיג את הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה שהם מדמיינים שהסלבריטאי בעליהם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא נוטה להסכים עם מה ... אם זה לא הדבר שהם היו בוחרים באופן עצמאי. אותו עיקרון עובד גם עם סלבריטאים: אם אני אוהב את המפורסם, אני נוטה לאהוב את מה שהוא אוהב ולהזדהות עם עמדותיו. איך המוח משכנע אותנו דרך פרסומות עם סלבריטאים? כשמפורסם מפרסם מוצר, הוא פונה למעריצים שלו דרך הקשר הרגשי. כאשר המפורסם אומר, הרכב הזה מצוין, המעריץ לא יוכל להגיד לא נכון, כי זה ייצור קונפליקט רגשי - הוא ירגיש שהוא לא יכול לאהוב את המפורסם אם הוא לא מסכים איתו. ברגע שהוא לא מסכים, נוצר ריחוק ריגשי, וזה יפגע בקשר שהוא מרגיש עם המפורסם. המוח מחפש את הקשר החיובי, ולכן אנשים יהיו נוטים לאהוב את המוצר רק בגלל שהסלבריטאי אמר שהוא טוב. כך, המפורסם מנצל את אהבת המעריצים אליו כדי לשווק את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מציע, כדי להרגיש קרוב אליו ולהיות חלק מעולמו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, הוא ירגיש סוג של נתק רגשי מהמפורסם, והקשר הזה יפגע. למה אנשים מעריצים סלבריטאים? הסיבה העמוקה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא שהם רוצים להיות כמוהם: להיות ... שגורמת לאנשים להסכים עם מה שהסלבריטאים עושים ואומרים, מתוך תחושת הזדהות ורצון להיות כמוהם. איך משפיע הקשר הרגשי עם המפורסם על תהליך הקנייה? הקשר הרגשי שמקנים סלבריטאים למותגים מאפשר להם לשכנע את המעריצים לרכוש את המוצרים שלהם. כל עוד המעריץ שומר על תחושת הקרבה אל המפורסם, הוא ירגיש צורך לאהוב גם את מה שהוא מציע. אם המפורסם מפרסם את המוצר, המעריץ לא יוכל לשלול את הדבר שהוא אוהב. הסלבריטאים מנצלים את ההזדהות של המעריצים כדי להניע ... הצרכן יפנה אליהם גם כשמדובר בבחירות קנייה. שיטות פרסום איך עובד פרסום הזדהות ורצון איך המוח מגיב לפרסומות הערצה למפורסמים שיטות שיווק, שיטות מכירה, איך ליצור פרסומת מוכרת? השכל של הפרסומות, איך פרסומות משכנעות אנשים לקנות? מסרים לתת מודע, ...
הערכה עצמית, רצון להיות מפורסם, ביטחון עצמי, להעריך את עצמך, רוצה להתפרסם, לאהוב את עצמך, להיות בטוח בעצמך, לראות את חצי הכוס המלאה, חשיבה חיובית, מהו ערך עצמי? להרגיש טוב עם עצמךהערכה עצמית, רצון להיות מפורסם, ביטחון עצמי, להעריך את עצמך, רוצה להתפרסם, לאהוב את עצמך, להיות בטוח בעצמך, לראות את חצי הכוס המלאה, חשיבה חיובית, מהו ערך עצמי? להרגיש טוב עם עצמךהערכה עצמית, רצון להיות מפורסם, ביטחון עצמי, להעריך את עצמך, רוצה להתפרסם, לאהוב את עצמך, להיות בטוח בעצמך, לראות את חצי הכוס המלאה, חשיבה חיובית, מהו ערך עצמי? להרגיש טוב עם ... עצמי וחשיבה חיובית. הוא מדבר על כיצד אנשים תופסים את עצמם ואת הערך שלהם, כמו גם על איך הרצון להיות מפורסם והצורך בהערכה משפיעים על תחושת הערך העצמי שלנו. אחד הרעיונות המרכזיים אליעד מציג הוא שהאדם יכול להרגיש טוב עם ... הקיים ולהפסיק להילחם בו, פשוט לקבל את מה שיש ולהתמקד בהרגשה פנימית של אושר. כאשר אליעד דן בשאלת הרצון להיות מפורסם, הוא מציין כי הפופולריות אינה בהכרח מביאה עמה יתרונות אמיתיים. במקום זאת, כל היבט של פרסום עלול להיות מלווה ... התהליך הוא לא בהכרח כמותי אלא תלוי בנקודת המבט של האדם ובאיכות היחסים שלו עם עצמו. אם אדם מבקש להיות מפורסם רק מתוך רצון להרגיש טוב עם עצמו, הוא אולי ימצא שהוא נתקל בקשיים בלהרגיש באמת טוב לאורך זמן. אליעד ... האם פרסום באמת משנה את הערך העצמי? למה קשה לקבל את עצמך? מהי הערכה עצמית ואיך היא קשורה לרצון להיות מפורסם? ההרצאה עוסקת בהבנת הערכה עצמית, כיצד היא משפיעה על ביטחוננו האישי, הרצון להיות מפורסם ותחושות כמו אהבה עצמית. מדובר בניתוח של מהות הערך העצמי, כיצד ניתן להרגיש טוב עם עצמך, ולהיות בטוח בעצמך, ... טוב עם עצמך, ולהשקיף על הדברים בצורה חיובית - לראות את חצי הכוס המלאה ולא את הריקה. כיצד הרצון להיות מפורסם משפיע על הערכה העצמית? הרצון להיות מפורסם הוא תופעה רווחת בקרב אנשים שמחפשים להרגיש מוערכים. המפורסמות מקנה יתרונות של הכרה ציבורית, הערכה ואפילו אהבה ממקום של חיצוניות. אליעד מדבר על כך שמאחורי הרצון להיות מפורסם יש פעמים רבות רצון לאמת את הערך העצמי של אדם. המפורסם, בתפיסה של רבים, נתפס כאדם שמוערך, ולכן אדם שמגיע למעמד זה עשוי להרגיש שהוא הצליח לממש את הערך העצמי ... מדובר במימוש פנימי של הערך העצמי, אלא בתגמול חיצוני שנכפה על האדם. המטרה היא להבין את היתרונות והחסרונות של להיות מפורסם, ולזהות אם האדם באמת מרגיש טוב עם עצמו, או שהוא תלוי בהערכה חיצונית כדי להרגיש בעל ערך. האם להיות מפורסם באמת טוב? אילו חסרונות יש במפורסם? השיחה בין המשתתפים בהרצאה מתמקדת בשאלה האם להיות מפורסם הוא באמת טוב. אליעד מציין כי כל דבר שיש בו יתרונות יכול לכלול גם חסרונות. המפורסמות, למרות שהיא נתפסת כזכות עליונה, יכולה להחביא בתוכה חסרונות. לדוגמה, המפורסם עשוי להרגיש לחץ מתמיד לשמור על מעמדו, וישנם מקרים שבהם אנשים מפורסמים חווים קשיים נפשיים בשל התחושות של חוסר פרטיות ולחץ ציבורי. כיצד להעריך את עצמך מבלי להיות תלוי באחרים? ההרצאה ... הערכה עצמית גבוהה או תלוית חיצוניות. כל שינוי כזה דורש התעמקות פנימית והתמודדות עם קונפליקטים פנימיים. הערכה עצמית רצון להיות מפורסם ביטחון עצמי חשיבה חיובית איך להעריך את עצמך? תפיסת ערך עצמי
מאת:
wikipedia - האנציקלופדיה האינטרנטית.
- בכפוף לתנאי השימוש
שכאן.
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
נושאים נוספים לעיונך...