ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סטנדאפיסט ✔שלום לך עצלות - למה לא משתלם לעבוד קשה / קורין מאייר ✔קורין מאייר נולדה בז'נבה. למדה כלכלה, יחסים בינלאומיים ופסיכואנליזה. היא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨שלום לך עצלות - למה לא משתלם לעבוד קשה / קורין מאייר
קורין מאייר נולדה בז'נבה. למדה כלכלה, יחסים בינלאומיים ופסיכואנליזה. היא עבדה שנים רבות בחברת החשמל הצרפתית והיום מקדישה את זמנה לכתיבה בענייני פסיכואנליזה. היא מכירה את הארגונים הציבוריים. היא למדה אותם התנסתה בהם ושונאת אותם ואת מה שהם עושים לבני האדם.

אינני יודע מה חשבה כשנתנה לספר את שמו: (b onjour paress) בעברית קשה להעלות אסוציאציות לשם, שלום לך עצבות, אך כל צרפתי מכיר מיד את הפאראפרזה על bonjour tristesse "שלום לך עצבות" הספר שהפך את פרנסואז סאגאן הצעירה למפורסמת בכל העולם בשנת 1954, כשהייתה בת שמונה עשרה הוסרט ונחשב עד היום לאחד הספרים החתרניים והנקראים בצרפתית עד היום. אין שום קשר בין העצבות של אז לעצלנות של היום. שלום לך עצבות היה רומן. העצלנות באה לפרק ארגונים ממוסדים. ולא שאני זוכר אך ייתכן שהעצבות פירקה גם היא איזו אהבה ממוסדת. ואולי מאייר מבינה עד כמה היא חתרנית.

הארגון הוא לא ארגון הומניטארי. נכון שהוא סיפק מקומות עבודה בטוחים, אך הארגון הוא יקום מסתורי. מטרת הספר היא "לרפות את ידי המנהלים" לגרום לאיבוד מוסר העבודה. להשתמש במקום העבודה לתועלתם של העובדים במקום לשרת את הארגון, דבר שעשו עד כה. מאייר מעידה שהספר הוא ציני.

ארגון איננו רוצה בטובתכם. ואינו מכבד את הערכים שהוא מטיף אליהם, לכאורה. הארגון הוא יקום אטום. הפרופסורים שמדברים עליו אף פעם לא עבדו בו. קשה לדמיין את רומיאו ויוליה מדברים על תזרים מזומנים ניהול ועסקאות שצריך לבצע.

הארגון איננו מקום בו נפגשים אנשים שעושים דברים אמיתיים. הוא משעמם מרגיז ולעתים אלים. אין בו מקום להתקדמות. המעלית חסומה. הפנסיות בסכנה והקריירות כבר אינן מובטחות. סקר דעת קהל גילה שרק שלושה אחוז מהמנהלים (הצרפתיים) שקועים לחלוטין בעבודתם. 17 אחוז לא מרגישים מחויבות. הארגונים עורכים סדנאות מוטיבציה בלתי יעילות.

אי מעורבות פעילה ידחוף אתכם כלפי מעלה. אף מנהל לא יעיז להודות ששמו אתכם בתפקיד לא נכון. כדי להיפטר מכם יעבירו אתכם למחלקה אחרת תוך העלאת הדרגה.

כדי להבין את המקום צריכים להבין את הדרך בה מתנהל הארגון. הארגון הוא טקסט. הוא מדבר, וכותב בלי הצלחה. אומרים שהארגון משיב למקצועות את ערכם. אך לכל עניין צריך למלא טופס בהרבה העתקים, לקבל חוות דעת משישה אנשים כדי להחליט החלטות חסרות ערך.

צריך ללמוד להפריד בין דברי השטות לשקר. כשאומרים לכם "העובדים הם הקלף המנצח שלנו" מבינים שזו אמירה בנאלית בעולם שאיננו קיים. "אצלנו תוכלו להתנסות במקצועות שונים ובהרפתקאות שונות" משפט שהוא מלכודת לטיפשים. מאמירות שכאלה נולד הניהול המודרני. "ניאו מנג'מנט".

הספר אינו מכוון לאינדיבידואליסטים. הארגון לא נועד לכם. העבודה בחברת ענק כובלת באזיקים את היחיד. אינדיבידואליסט יצא נגד הסדר הקיים ויפריע את שלוות הקבוצה. לכל ארגון שפה פנימית שצריך ללמוד. מאייר מביאה ציטוט נפלא מספרו של מישל וולבק, 'הרחבת תחום המאבק':

"לפני שהתמקמתי במשרדי הפקידו כידי דו"ח עב כרס שכותרתו 'סכימה ניהולית של תוכנית המחשוב של משרד החקלאות... שהוקדש ל 'ניסיון להגדרה מוקדמת של תסריטים ארכיטיפים שתוכננו למהלך המטרה... 'הרמה האסטרטגית מתבססת על יישום שיטת מידע גלובלית הבנויה על אינטגרציה של תת המערכת ההטרוגנית הקיימת בשוק'.

לשון נבובה. אפס של שפה שהמלים לא מנסות לומר דבר, ואנו נתקלים בה בכל יום כמעט. הארגון חלם חלום על שפת בני אדם שתהייה "כלי" בלבד. דיבור שקוף שאפשר לשלוט בו. שפה שהיא בלתי אישית.

'פותחה תוכנת מידע', 'נערך מאזן', שפה שהאנושי הורחק ממנה. שפה המבטיחה ביטחון מלבד סכנת הפיטורים.

ג'ורג' אורוול בספרו 1984 הבין כבר אז שהז'רגון הסובייטי אינו מגוחך ולא מזיק אלא שפה המשיקה לאידיאולוגיה. הוא קלט את השיחדש של ארגון טוטליטארי. העבודה משחררת אמרו הגרמנים

"arbeit macht frei".

שפת ארגון שוללת את הפרט. שום תזכיר אסור שיזכיר את מחברו. הטקסט תמיד מנומס. טקסי. מכבד את השפה הנבובה של המקום. למצב, למקסם, לתאם, לנווט, תעוזה, מומחיות, התאמה ומצוינות. מלים המעניקות חשיבות משל עצמן ומנותקות מהמלים הרגילות..

השיחדש הוליד מכת שפה חדשה. ראשי תיבות. כל ארגון וראשי התיבות שלו. שפה זרה אחת לשנייה. אין טעם לשנן את הנוטריקונים הללו. הם משתנים ממילא בזמן קצר.

גם בארץ שונאת זרים ושפות זרות כמו צרפת אי אפשר להסתדר בלי המלים החדשות שהגיעו מהאנגלית. הצרפתים מודים שהאמריקאים הם אדוני הקפיטליזם. ש - הרווארד היא ערש הכסף. ואם הם משתמשים בשפה חדשה על האחרים להתיישר. עכשיו גם בצרפת כבר משתמשים בפולואפ, פידבק, מרג'ינג, צ'קינג, ראנג'ינרינג וקואצינג.

כולם עובדים בשביל כסף, אך לא מזכירים אותו. זה נחשב וולגרי. תקבול, הוצאה, משכורת, הכנסה, תקציב פרמיה, חיסכון. מלים עוקפות. רק מחשב כף היד שלכם, הסלולארי, המכונית, הם העדות למה שמסתירים בשפה.

אם אתה פקידונון, תישאר פקידונון לנצח. אלו שהגיעו לדרגת ניהול באו מבתי ספר למנהל. כשמעליהם מועצות מנהלים הכפופים למונופול של גופים גדולים. רשת שאי אפשר לעקוף אותה. רשת הנטווית על ידי "דרגים מכריעים של החיים הפוליטיים" לפקידונים נותרה רק העמדת הפנים.

המנהלים הזוטרים משחקים גם הם את המשחק. הם צריכים להראות בהתאם לקוד "המראה" צריך להקרין נינוחות חברתית, בריאות, גבריות משוחררת, (בימינו גם נשיות משוחררת) שאפתנות, אופטימיות ותקשורתיות. רצוי שכולם ילבשו חליפות.

במשחק הורדת הידיים שביניכם לארגון, הארגון תמיד מנצח, כמו שהאריה תמיד מנצח את האנטילופה. הארגון משתמש בחוקי העבודה כדי לעקוף אותם. הוא מעסיק עובדים זמניים ועובדי קבלן

המכרסמים בתנאים הסוציאליים שהושגו במאבק במשך מאה שנים לערך. כך שומר הארגון את ידיו "חופשיות" ולא להתחייב לעובד לטווח ארוך ותנאים.

עובדי קבלן, ועובדים בחוזה אישי, משכורותיהם נמוכות בהרבה. הם אינם מקבלים מהארגון הטבות כמו חופשות, תנאים סוציאליים, וקרנות השתלמות. הם מוגדרים ככוח עזר אך למעשה עושים את כל העבודה שדרג הביניים מתחמק מלעשות. המצב אינו עומד להשתנות. תמיד היו אדונים ומשרתים ולא חשוב איך מכנים זאת בשפה של הרגע. את האושר אפשר למדוד מול העוני של האחר.

רוב האנשים אינם זוכים בכבוד המגיע להם. כמו המזכירה שמתייחסים אליה כמו שטיח רגליים או הפקיד שלא מפסיקים לתחמן אותו. חוסר הנחת הקיומי הוא בסיסי במצב הזה. מקום העבודה הוא מקום אלים. הקבוצה מחפשת קורבן שישמור על לכידותה. הבוס הוא פרחח, השכיר הוא טישיו.

הדיפלומות שצברתם אינן עוזרות יותר. יותר מדי דיפלומות מסתובבות בשוק. אפשר לעשות מהן טיסני ניר. חנה ארנדט אמרה "הקפיטליזם יוצר עודף. בראש ובראשונה אנחנו הופכים למיותרים. אנחנו חיים בעולם של יותר מדי. מ יותר מדי קפה, יותר מדי גבינות, יותר מדי דגמי מכוניות. יותר מדי זה... יותר מדי".

הדרך הטובה היא ללמוד לקבל את הבינוניות. הבינוניות תשמור את מקום העבודה. הארגון מכריז שהאדם הוא הנכס הראשון במעלה, איננו מתכוון לכלום. הארגון לוקח וזורק, בהתאם לצרכיו.

אם פעם ציבור המובטלים היה מורכב מצעירים ונטולי הכשרה מקצועית, כעת מצטרפים לשורת המובטלים מנהלי עבודה, טכנאים ומנהלים. הניידות כלפי מעלה נבלמה. היום העובד לומד להתעמת עם הניידות כלפי מטה. הארגון, גם כשאין מה לצפות ממנו, יש בכל זאת משהו שצריך לחשוש מפניו.

כדי להימנע מאבטלה העובד צריך לטפח את "היכולת להיות שימושי" להיות לא מוגדר דיו ומתניע בין המחלקות. כשאפשר להחליף כל מנהל בכל אחד אחר דרג הביניים מנסה להתבלט. היום מגייסים אנשים בעלי "יכולות יחסיות" או "כישורי תקשורת" אנשים הופכים להיות סוכני המכירות של עצמם. האישיות הפכה להיות מטבע עובר לסוחר.

התפוגה המהירה של העובד איננה רק של העובדים הזוטרים. גם המנהלים בדרגות הביניים נתונים ללחץ התפוגה שלהם. הם נלחמו לעלות בסולם עד גיל 30 לערך, ובגיל 45 מתחילה השקיעה. צעד אחד החוצה של מנהל משאבי אנוש צעיר יותר.

שדה המוקשים החדש שהגיע לארגון היא התרבות. תרבות ארגונית. והרי אין דבר שהארגון מתעב יותר מתרבות. תרבות הארגון יוצרת חיבור בין שתי מלים שאין קשר בניהן ומשמשת את ההנהלה כשהכל בסדר. היא יוצרת באופן מלאכותי רגש הזדהות ושייכות. ונחשבת אנכרוניסטית כשהדברים מתקלקלים. למעשה אין בה אלה גיבוש הטמטום של קבוצת אנשים.

הארגון, בדומה לחברה כולה מאוים על ידי אלה הקוראים לפירוקו. השאלה המהותית שנשאלת ברמת הקהילה, ברמה הלאומית וברמת החברה היא כיצד לחיות ביחד.

מאמריקה הגיעה התקינות האקולוגית. הארגון לא היה יכול שלא לפזר הבטחות בנושא. רצון טוב ונחשולי צדקה. הארגון אימץ את האתיקה החדשה. מוצר שהוא תחליף למוסר. האתיקה הפכה להיות מלה מכובסת שמשתמשים בה לכיבוס המצפון בלי לשפשף אותו עמוק מדי.

סלט של צורות חדשות. הארגון למען הקהילה למשל. כל החברות מוטרדות מאפקט החממה והחור באוזון. האתיקה כמו תרבות, ככל שיש ממנה פחות מנפנפים בה יותר.

הארגון מתווה אסטרטגיה. עוד מלה שנכבשה ממקום אחר. אסטרטגיה יוצרת אין סוף מסמכים בשפה נבובה. כאן מביאה מאייר ציטוט ממסמך של חברת החשמל "להישאר לידר. פירושו הבטחת מיקור החוץ, או מיצוב הקבוצה כמו גם זיהוי המיקס. התיק של יצור אופטימאלי כפונקציה ששל המאס - מארקט. זה מרחיק אותנו ממודל הפיור פלייר, שהוביל אותנו להגדרת הצעת פקג'. יש לממש באופן וולונטרי את ניווט הקורפורט בחוליה הבין תחומית הודות לעליית הבוטם אפ... "ממש לעשות דוקטורט או להתפרץ בצחוק פרוע. האסטרטגיה מתגבשת על ידי אנשים שאינם יותר אינטליגנטים מכם.

קורין מאייר

משנות השבעים מתגלגלת הסיסמה "מדע המחשב הוא העתיד" תלו במחשב תקוות אינסופיות. האינטרנט ישנה את העולם. כל הבעיות יבואו על פתרונן. האינטרנט יחולל מהפכה. ייעלמו גבולות. הוא משחרר את אזורי הכפר מסגירותם. מצמצם את השסע החברתי. מחנך אנלאפבתים. בינתיים כל מה שהמחשוב עשה הוא שפוטרו מזכירות יעילות בדרך כלל והביאו אין סוף טכנאי מחשב. הז'רגון החדש מדבר על הווב. HTML XML. תלמדו לדבר נכון.

המנהל הוא איש שאיננו יודע לעשות שום דבר. הוא היה רשום בבתי ספר חשובים למנהל שם למד רק כיצד להיבחר לתפקיד. המנהל הזוטר הוא בור שמתבל את שפתו באנגלית.

למנהל הבכיר אין זמן. הוא לא קרא את מישל פוקו. לא ראה סרט של פליני, ולא שמע אופרה ל - מוצרט. דלות אינטלקטואלית מוצפת בעבודה. מוצצצצפפפפייםםם ממש. במה? בישיבות. ישיבות המועילות למה? לארגון עבודה של אחרים. המנהל והתרבות הם כמו נישואי הקרפיון והארנבת.

בימינו ילדים לא גדלים בלי ליווי של פסיכולוג שעוזר לו לסדר בראש את האדיפוס שלו. בלי מטפל בלקויות למידה. אנחנו חיים בעולם של תמיכה כוללת, עד לא ברור איך בעבר המציאו את הדפוס ובנו קתדרלות. אולי בגלל זה יש מאמינים ש - הפירמידות נבנו על ידי חוצנים - חייזרים.

אותו דבר קורה בארגון. לעזרת הארגון נולד המאמן האישי. הקואצר העוזר לניאו מנג'מנט לתפקד. הוא מלמד לממש שאיפות ולהתפתח במקום להיות מכשיר. וכמו שאמר סטנדאפיסט צרפתי "אני עושה קואצ'ינג. ואני עושה אי - לרנינג.. אני עושה טיים בילדינג ואני עדיין מתבאסינג כמו קודם".

מאייר מביאה את החלוקה הטיפולוגית שלהן לעובדים. היא מחלקת אותם לשלוש. הנגררים, המזיקים והעצלנים. הנגררים הם הרוב. לעולם אינם מנסים לשנות דבר. אינם מטילים ספק בסדר הקיים. ולעולם לא ינקטו יוזמה שעשויה להיות לה השפעה.

המזיקים הם אלו שעושים בלגן. מסיתים אנשים אחד נגד השני ודוחפים לעבר התמוטטות עצבים את סביבתם. למזלנו אינם רבים. העצלנים הם הדיסקרטיים. הם סולדים מהנגררים ורוחשים אי אמון כלפי המזיקים. מטרתם העיקרית היא לעשות כמה שפחו.

היא מביאה גם את הטיפולוגיה שקבע לאקאן. אצלו מוצאים את המנוול, הציניקן והדביל. הנבל הוא זה המתיימר להכתיב לאחר ולהפקיע ממנו את זכותו לחשוב. הוא מנסה לקבוע את החוק לאחרים. זה הבוס המנצל. זה המשלם משכורת רעב. ולגרום לכם להאמין שהוא לטובתכם.

הציניקן מונחה על ידי כלל אחד. הנאתו שלו. הוא לא מנסה לכפות את עצמו. הוא מודיע עם כל הצטננות שהוא לוקח שבועיים חופשת מחלה. הוא מטיל את כבודתו על אחרים, י לו דברים יותר לעשות. כל האנרגיה שלו מוקדשת לתשוקותיו. בקטע האישי הוא המנצח. לא מתחבר עם האחרים.

הדביל, שאיננו מטומטם בהכרח, הוא צייתן, יסמן, תמים, לכוד ברשת של עצמו. מנוהל על ידי זה שרוצה לשחק מנהל. אף ארגון לא היה מצליח להסתדר בלעדיהם. אני חושב שכיוון המחשבה של מאייר מובן כבר. היא איננה מרחמת על איש ארגון או מכתמי לשון שנולדים ונעלמים במהירות.

מאייר כתבה ספר ציני ונשכני על הדברים כפי שהם נראים בצרפת. הדוגמאות שלה צרפתיות בעיקר. אך בעומק הדברים הם תקפים בכל מקום. הגלובליזציה כמעט ומחקה את השמירה על הערכים המוכרים והישנים. כולם מתקדמים לאותו כיוון בכל מקום בעולם. ספר שלמרות צורת הכתיבה "הקלה" שלו מכביד ומעמיד שאלות אנושיות קיומיות. פרטניות וחברתיות.

האם אפשר להגיד על הספר הדק הזה שהוא מרנין? אולי אנשים כמוני שכבר ניתקו את טבורים מהארגון. אנשי ארגון בעלי חוש הומור יתחברו לציניות. המדחיקים יגידו אצלנו זה לא כך. אני נהניתי הנאה צרופה, שלא לדבר שמאייר ניסחה בשבילי תחושות שחשתי כל כך הרבה זמן. ההצעות להתנהגות שמאייר מעלה אולי אינן מועילות באמת, אך הניתוחים שלה הם תענוג צרוף.
אינטרנט להחליף תוכנית מוצר חדשות ציניות צורת הכתיבה מטרות זרות קיום אדיפוס לעבוד קשה קושי קשיים שלום
איך להיות סטנדאפיסט? ללמוד להיות סטנדאפיסט, לחשוב כמו סטנדאפיסט, איך להצחיק אנשים? איך להיות מצחיק? איך לספר בדיחות? איך להיות מצחיק? איך לגרום לאנשים לצחוק? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להיות סטנדאפיסט? ללמוד להיות סטנדאפיסט, לחשוב כמו סטנדאפיסט, איך להצחיק אנשים? איך להיות מצחיק? איך לספר בדיחות? איך להיות מצחיק? איך לגרום לאנשים לצחוק? מיומנויות תקשורת בין אישית
... להיות סטנדאפיסט? ללמוד להיות סטנדאפיסט, לחשוב כמו סטנדאפיסט, איך להצחיק אנשים? איך להיות מצחיק? איך לספר בדיחות? איך להיות מצחיק? איך לגרום לאנשים לצחוק? מיומנויות תקשורת בין אישית איך להיות סטנדאפיסט ולהצחיק אנשים? סטנדאפ הוא אומנות מיוחדת שדורשת ממך בראש ובראשונה לגרום לאנשים לצחוק. המהות של סטנדאפ היא לעורר באחרים צחוק, ולכן כדי להיות סטנדאפיסט טוב עליך להבין מה מצחיק אנשים. על מנת ... אתה צריך לשאול את עצמך מה מצחיק אנשים?, ולפעול בהתאם לתשובה שתמצא. מדוע חשוב למצוא מה מצחיק אותך באופן אישי? כדי להיות סטנדאפיסט מוצלח, חשוב שתדע לזהות קודם כל מה מצחיק ... פנימית שמאפשרת לראות את המציאות באופן קומי. אם דבר מה לא מצחיק אותך אישית, יהיה לך קשה יותר להצחיק איתו אחרים. סטנדאפיסט טוב לוקח סיטואציות שונות מהחיים שלו, רואה ... תזדהה באמת עם הדברים ותתחבר באופן טבעי לזווית המצחיקה שלהם, כך תגדיל את הסיכוי שהקהל שלך יתחבר לזה ויצחק. כאשר הסטנדאפיסט עצמו צוחק מהדברים שהוא מספר, הקהל מושפע מזה ... בקלילות ובצחוק, הקהל יגיב בהתאם ויצחק איתך. איך להפוך סיטואציות יומיומיות לבדיחות מצחיקות? אליעד כהן נותן דוגמה של סטנדאפיסטים שמציגים סיטואציות פשוטות באופן אבסורדי או מצחיק במיוחד. ישנם אנשים שהמעשים שלהם, אם היו נעשים על ידי אדם אחר, היו נתפסים כמוזרים או הזויים. אבל מכיוון שאותו סטנדאפיסט לוקח את הפעולה ונותן לה הקשר מצחיק, פתאום ... אתה יושב על הכיסא? כי הוא נתן לך לשבת עליו, שיכול להישמע חסר היגיון לחלוטין, אך כשהוא מוצג בצורה נכונה ועם הביטחון של סטנדאפיסט, הוא יכול להפוך למצחיק. לכן, ההקשר והדרך ... הוא נראה דיכאוני ועצוב, רבי נחמן הסביר לתלמידיו שזה רק נראה כך, והעיקר הוא הנקודה הפנימית של שמחה. לסיכום, כדי להיות סטנדאפיסט טוב צריך בעיקר לפתח יכולת פנימית של הסתכלות ... אותן עם הקהל בצורה טבעית ומלאת ביטחון. זהו תהליך שדורש מיומנות, אימון, וחיבור אישי לפרספקטיבה הומוריסטית. איך להיות סטנדאפיסט? איך להצחיק אנשים? איך לחשוב בצורה מצחיקה? ...
איך להצחיק אנשים? איך להיות מצחיק? מה זה צחוק? איך להיות סטנדאפיסט? איך לספר בדיחה? למה אנשים צוחקים? מהי החוקיות של הצחוק? מה גורם לאנשים לצחוק? למה משהו מצחיק אותי? איך לעשות סטנדאפ?
איך להצחיק אנשים? איך להיות מצחיק? מה זה צחוק? איך להיות סטנדאפיסט? איך לספר בדיחה? למה אנשים צוחקים? מהי החוקיות של הצחוק? מה גורם לאנשים לצחוק? למה משהו מצחיק אותי? איך לעשות סטנדאפ?
... איך להיות מצחיק? מה זה צחוק? איך להיות סטנדאפיסט? איך לספר בדיחה? למה אנשים צוחקים? מהי החוקיות של הצחוק? מה גורם לאנשים לצחוק? למה משהו מצחיק אותי? איך לעשות סטנדאפ? מהי הנוסחה לצחוק ואיך להצחיק ... של צחוק תהיה תקפה לכל מצב. למשל, ייתכן וסטנדאפיסט מספר בדיחה מסוימת שעבדה נפלא אצל קהל אחד, אך כאשר הוא יספר את אותה בדיחה בדיוק לקהל אחר, אף אחד לא יצחק. אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שהקהל יכול להיות ... לנסות על עצמך. הוא מציע לאדם שרוצה להיות סטנדאפיסט או אדם שרוצה לדעת איך לספר בדיחות טוב יותר, להתבונן היטב במה שמצחיק אותו עצמו. כאשר משהו גורם לך לצחוק, צריך לבדוק לעומק מה הסיבה המדויקת שגרמה לך ... ולראות מה עובד ומה לא עובד. לפי אליעד, סטנדאפיסט טוב הוא כזה שלא רק בונה על הנחות כלליות, אלא באמת בוחן כל בדיחה ובדיחה, ומבין לעומק מה בדיוק יוצר את הצחוק, ומול איזה קהל הוא עומד. לפעמים אנשים ... שמייצר צחוק אצל בני אדם שונים. איך להיות סטנדאפיסט? למה אנשים צוחקים? מה גורם לבדיחה להצחיק? איך לספר בדיחה בצורה נכונה? מה הופך אדם למצחיק? למה הצחוק מדבק? ...
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... ירצו לקנות. ההבדל הוא ברמת הקושי והסבירות להצליח. הדוגמה של שחקן על במה: האם הוא חייב להרגיש שמח באמת? עוד דוגמה שאליעד כהן מביא היא של שחקן במה, למשל סטנדאפיסט. הוא לא באמת חייב להרגיש שמחה אמיתית ... לעשות אותם אתה כנראה צריך לחשוב ככה. אלא אם כן אתה יודע בדיוק מה לאתה צריך לעשות ואז אתה יכול לחשוב מה שבא לך ולעשות את מה שצריך נגיד שחקן בהופעה נגיד סטנדאפיסט האם הוא צריך להיות שמח כדי להצחיק את ...
חרדה חברתית, פחד קהל, מתבייש לדבר, לא מרגיש בנוח לדבר, מרגיש אאוטסיידר, פחד מאנשים, חרדה מאנשים, טיפול בערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, חוסר הערכה עצמית, לא אוהב את עצמי
חרדה חברתית, פחד קהל, מתבייש לדבר, לא מרגיש בנוח לדבר, מרגיש אאוטסיידר, פחד מאנשים, חרדה מאנשים, טיפול בערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, חוסר הערכה עצמית, לא אוהב את עצמי
... לדעת באמת מה עובר עליך, אלא אם אתה מביע זאת בצורה ברורה מאוד. אליעד משתמש בדוגמה נוספת כדי להבהיר את העניין: סטנדאפיסט שעולה לבמה, למרות שהוא נמצא במצב אבל כבד על אובדן אישי, יכול להופיע בפני קהל בלי שהצופים יבינו בכלל את מצבו הפנימי. כלומר, הרגשות ...
צחוק, הומור, בדיחות, חוש הומור, רצינות, בדיחות הדעת, ישוב הדעת, שחרור רגשי, הומור עצמי
צחוק, הומור, בדיחות, חוש הומור, רצינות, בדיחות הדעת, ישוב הדעת, שחרור רגשי, הומור עצמי
... לחשוב בצורה לא שגרתית. האדם למשל לא יכול בשכל הרגיל לצחוק על מישהו שנופל, ולכן הוא אומר שזה בצחוק. למשל הסטנדאפיסט אומר משהו מטופש, וההיגיון אומר שזה מטופש, אבל אתה בכל זאת רוצה להכיל את מה שנאמר ולכן אתה צוחק. בסוף הצחוק הוא המקום שבו אתה יכול להיות לא הגיוני. מה יותר עמוק מזה? ביהדות ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... מדובר על זה אבל בהנחה ששניהם ינסו למכור המוכר השמח והמוכר העצוב, יש לדוגמה מלא סטנדאפיסטים שהם עולים לבמה ומאוד שמחים אבל בתוך תוכם הם עצובים כי אי אפשר להיות שמח כל יום מחדש. בין כך ובין כך המוכר בהנחה שהוא יעמיד פנים כלפי חוץ הוא יהיה שמח או להפך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סטנדאפיסט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סטנדאפיסט, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סטנדאפיסט, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, מאמן אישי להפרעות קשב, ייעוץ טיפולי בתחום סטנדאפיסט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 18:00:30 - wesi4