ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מידע אנושי - חלק 1 א ✔בשנתיים האחרונות הוצאתי מתחת ידי שלושה ספרים: פענוח רוח הקוד, שאלה עקרונית... - ידע להצליח התחייבות! ל: להצליח באמת בחיים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מידע אנושי - חלק 1 א
בשנתיים האחרונות הוצאתי מתחת ידי שלושה ספרים: פענוח רוח הקוד, שאלה עקרונית, וגוף ונשמה, בשלושתם עסקתי בנושא אחד: המידע שהאדם מקבל מיישות העל.

בשביל לקבל מידע, יש לקשור קשר עם מקור המידע, והספר הראשון פענוח רוח הקוד מדבר על הקשר הזה. את שלבי קבלת המידע אני פורש על פני הספר השני שאלה עקרונית, ואילו בספר האחרון גוף ונשמה אני מביא את המידע עצמו וכותב אותו באותיות עבריות. אף אחד מהספרים האלו, אגב, לא פורסם ולא ירד לדפוס - כי אין לי פשוט מכונת דפוס.

ועל מנת להדגיש את מעמד "האובייקט" בו עסקתי והשגור בפי תחת הכינוי "מידע", אביא ציטוט אחד מתוך ספרי השני "שאלה עקרונית", בו תואר האובייקט הזה ומעמדו:

"תכלית האדם היא, למצוא בזמן העומד לרשותו את המידע האפשרי, ולעבד אותו במידת האפשר, מי שמגיע הלכה למעשה אל התכלית הזאת - עשה את שלו. זוהי איפוא תכלית החיים וזהו סודה: למצוא את המידע ולעבד אותו. "

- ומהיכן משיגים מהאדום האדום הזה? מהיכן משיגים "מידע"?

- מחנות המפעל של המידע: ממקור המידע.

- מי הם הבעלים של החנות הזאת?

- ישות אחת הנקראת: השם יתברך.

- ומה היא הראיה שהישות הזאת שולטת בחנות הזאת ולא הטבע? כלומר למה עלי להאמין שישות מסויימת שולטת במידע ומזרימה אותו באופן מסודר, ומדוע עלי לדחות את התיזה הטוענת שהמידע פשוט נמצא ביקום - כמו שאני ואתה נמצאים ביקום? מדוע אתה כופה עלי "ישות מסדרת"?

- המוח שבי הוא הראיה. הוא לוקח מידע מהחנות הזאת באופן מסודר, דבר המעיד על הימצאות מסַדֵר ובעלים בחנות הזאת, שאינו מרשה לקחת מה שבא ליד ממנה.

- אולי זהו מנגנון מולד במוח שלך, המרשה לו לשאוב מידע רק בתנאים מיוחדים?

- אם כן עלי להחליט, או שאני כישות - שולט במוח שלי, או שמנגנון שולט במוחי. מהותי, כישות בעלת רצון חופשי - הינה הראיה לשלילת קיום המנגנון הזה.

- איך אתה יודע שהמוח שלך לוקח מידע באופן מסודר מהחנות הזאת? יכול להיות שהוא לוקח מה שבא ליד - ואתה רק מדמיין לך מדפים ומחלקות וסדר וחנות...

- שאלה תקנית שאלת. הספר האחרון שלי גוף ונשמה עוסק בשאלה התקנית הזאת על כל רובדיה. בשאלות מעין אלו, ועל מנת להגיע למסקנה חותכת, יש לפעול בתחום המעשי - לא התיאורטי. כלומר, אני יכול להגיד ולצעוק מהיום עד מחר שיש סדר בחנות המפעל ואני כפוף לסדר הזה - מה יוכיח את הנחתי התיאורטית זו?

מכאן, ההוכחה חייבת להתקיים במחוז המעשי, לא התיאורטי, רק באופן הזה ניתן לתת למסקנה תוקף.

וכך עשיתי: בניתי לי חדר מעבדה אמיתי, ונכנסתי פיזית לחדר הזה ע"מ לבחון את השאלה התקנית הזאת: היש סדר במידע ובשאיבת המידע או אין? היש חנות או אין? היש בעל לחנות הזאת או אין?

לקחתי עט ונייר ורשמתי את כל הממצאים, ההתחלתיים והעתידים להיווצר, החל מדרגת החום במעבדה בשעת כניסתי ועד לפרט הקטן ביותר, עשיתי את כל מה שעושים במסגרת מחקר מדעי גרידא, והצבתי לעצמי את הסטנדרטים האובייקטיבים הנוקשים ביותר. הלכתי, מה שנקרא, "על פי הספר".

מודע לגודל האתגר שהצבתי לעצמי ורמתו - לקחתי לי נושא התואם את הגדלים הללו, והלכתי עליו. נכנסתי איתו לחדר המעבדה, הדלקתי את האורות, סגרתי את הדלת באופן הרמטי, והתחלתי לרשום את כל מה שצפתה עיני, החל מהתופעה הקטנה ביותר - הגם ונראתה לי ממבט ראשון כפעוטה, ועד לתופעות נלוות אחרות, הכנתי לי עט ונייר מבעוד מועד.

המשימה שלי היתה לחקור ולהגיע אל מסקנה נחרצת חד משמעית, אחת - מתוך שתיים: האם יש סדר במידע ובשאיבת המידע או אין? היש חנות מסודרת למידע או אין? היש בעל לחנות הזאת או אין?

יודע אני, מהמידע המוקדם שבאמתחתי, שניתן להתחיל בדיקה מעבדתית לאימות דבר - בשתי שיטות: או להניח את קיומו או להניח את אי - קיומו. כלומר אני יכול להניח שהדבר הזה או התופעה הזאת שאני עומד לבדוק - קיימים בנמצא, או אז אני נכנס למעבדה בתנאים אובייקטיבים, ובודק אם התופעה שהינחתי אכן קיימת, או לחילופין אני יכול לשלול את קיום התופעה ולהתחיל את בדיקתי מהנקודה הזאת, ובכל מקרה אגיע בסוף הניסוי לאותה תוצאה.

התחלתי איפוא בניסוי המעבדתי, ולא זזתי מהסטנדרטים הנוקשים של תנאי המעבדה מילימטר אחד, הפרוטוקול יעיד ויתעד: בחרתי בשיטת המחקר השניה - שיטת השלילה לקיום התופעה, כלומר ובמילים פשוטות, הנחתי שאין תופעה כזאת בנמצא של קיום מידע מסודר וחנות למידע ובעל בית לחנות... יכלתי כאמור להתחיל מנקודה הנחה הפוכה הנמצאת בעברו השני של המתרס, אך ומתוך בחירתי החופשית וגם מתוך נוחיותי גרידא - בחרתי כאמור בשיטה השניה, בשיטת השלילה: אין ולא יכול להיות תופעה כזו בנמצא, ואם התופעה אכן קיימת, שתואיל לאחר כבוד להופיע בפנינו בתלת מימדיה - עכשיו וכאן בחדר המעבדה ובתנאי החדר המוקדמים, בכל מקרה אחר - הרי ההנחה ההתחלתית שלי תמשיך לשרור ולהתקיים, והמסקנה תשתווה להנחה: אין תופעה כזאת בנמצא.

יורשה לי בשלב זה לקחת פסק זמן לא מן השורה, לטובת טענה אחת מהמניין שעלולה לצוץ: אתה כחוקר, עלולים להטיח בי, אינך אובייקטיבי, והתחלת את הניסוי המעבדתי שלך עם דעה מוקדמת: אתה מאמין בקיום ישות - על ומאמין שאנו שואבים מהיישות הזו את המידע ואת החיים, ומאמין למעשה שהישות הזו היא היא "מקור המידע" שאתה מחפש אותו, ואם כך - איך אתה יכול לחקור קיום דבר שאתה מאמין מבעוד מועד בהימצאותו?

אכן - אענה להם, מדוייקת ומרשימה הטענה שלכם, אולם מה לאמונה שלי ולניסוי המעבדה? היכן כתוב שאסור לחוקר לחשוב ולדמיין ולהאמין ואף להימנות על קבוצת חשיבה זו או אחרת? אינך יכול למנוע אפילו משופט מלהרהר בתוכו על חפות הנאשם העומד בפניו או לחילופין על אשמתו, ולמעשה המשפט נועד בשביל להביא ראיות יבשות חותכות וחד משמעיות אודות חפות הנאשם או אשמתו, או אז בתום המשפט - גם השופט עלול להיות מופתע מהירהורו המוקדם, או לחילופין יכול לאמת את הירהורו ולהנהן בראשו: צדקתי.

אולם איננו בוחשים כאן בעמדה "אמונתית" שיכולה להשפיע על נטיית בעליה בקבלת התוצאות, כי אף "הירהור שופט" עלול להחטיא את בעליו ולהשפיע עליו "לנטות" אל עדות זאת ולדחות עדות אחרת... אינני בעמדה של שופט במשחק הזה, וגם אין מעמד לשיקול האנושי שלי במשחק הזה, אני חוקר שבא לחקור תופעה מובהקת בעלת נתונים מובהקים: או שהמידע קיים ופזור מאליו ביקום ללא שום שליטת - שולט וללא שום סידור - מסדר - או לא! או שיש סדר בשאיבת המידע או אין, או שיש חנות מידע או אין, או שיש בעל לחנות הזאת או אין.

אחזור ברשותכם אל חדר המעבדה, ואל רגע התחלת הניסוי.

כפי שהזכרתי, בחרתי בניסיון שלי בשיטת המחקר החלופית השנייה - שיטת השלילה לקיום התופעה, כלומר הנחתי שאין תופעה כזאת בנמצא של קיום מידע מסודר וחנות למידע ובעל בית לחנות...

בשביל לתת תוקף להנחת השלילה שלי, היה עלי לשים על השולחן בקשה להזרמת מידע אבסורדי: אם המידע הזה קיים - תואיל בטובך לפרוש אותו לפני. הדבר דומה לתמהוני שפונה אל חברת קוקה קולה ואל המנכ"ל עצמו: שלום אדוני, שמי אלברט שבות ואני טוען שאינכם מייצרים קוקה קולה! אם אתה טוען אחרת, הראה לי בבקשה את נוסחת התמיסה של קוקה קולה והסבר לי את תהליך היצור, ובמחילה - עוד בקשה קטנה: אינני רוקח במקצועי ולא מבין בכימיה ותמיסות - לכן אנא שההסבר יהיה קליל וקליט, ואם אפשר איזי איזי - שיתאפשר לי לתעד את ההסבר והתהליך והכל.

אינני יודע מה היה עושה מנכ"ל קוקה קולה נוכח בקשה אבסורדית כזו, אך מנכ"ל העולם לקח את הבקשה ברצינות, הוא התייחס אליה במלואה על כל רבדיה.

שמתי את הבקשה על השולחן בניסוח ישיר: אני מבקש את המידע המלא והמושלם אודות הנשמה והגוף. אתה יצרת אותם - הלא כן? אם כן אנא ספק באופן ברור וקליט את המידע אודותם. אולם ובמחילה - אין זו אלא הבקשה המשנית הנגזרת למעשה מבקשתי העיקרית... וזהו נוסח הבקשה האמיתית שבאתי בשמה:

אם המידע שאתה עתיד להזרים לי נמצא בשליטתך, הוכיח לי באופן קליט ומסודר שאכן הוא יצא ממשרדך ובאופן מכוון וסדיר. במילים אחרות, אני יכול לטעון שהמידע שאני עומד לפגוש בו - הוא תוצר של חשיבה עצמית מפרכת ועדינה שעמלתי אישית עליה, או בלשון אחרת, מותר לי לטעון שלקחתי חלקיקים מהמידע האינסופי הפזור ביקום והעומד לרשות כל מאן דבעי, פשוט עיבדתי את הנתונים הקיימים האלה במוחי האנושי, והיגעתי אל התשובות והנוסחאות אודות הגוף והנשמה, עובדה היא שאני עתיד לנסח את המידע הזה באופן אנושי ולכתוב אותו באופן אנושי ובשפה אנושית, ואם כן מדוע שלא יהיה מקורו אנושי? מדוע עלי להניח שמקורו הוא דווקא יישות - על השולטת במקור המידע ומזרימה אותו באופן מכוון ועל פי דין וסדר! מה עוד ואינני רואה את היישות הזו מול עיני, אינני לוקח ממנה את המידע באופן האנושי המקובל והנהוג עליו...

אנו נוהגים לרשום פטנט אודות רעיון אישי במטרה להקנות לעצמינו בעלות עליו, ובאופן זה ניתן בעצם להוכיח את מקור המידע אודות רעיון מסויים ולשייך אותו לבעליו, אולם אין המדובר כאן בהוכחת מקור מידע זה או אחר, כי - אם בהוכחת מקור "המידע" כמכלול: האם "המידע" כמונח גרידא - מקורו בחנות המפעל של ישות העל או לא? זוהי השאלה שעמדה במרכז חדר המעבדה.

העניין אם כן איננו נעוץ בבקשת מידע כמוס אודות הגוף והנשמה, ואיננו נעוץ בהוכחת מקור המידע הספציפי הזה אודות הגוף והנשמה. העניין הוא, להעביר דרך זרימת המידע הספציפי הזה את הוכחת הנוסחה: לכל המידע הנמצא ביקום מקור אחד ושליט אחד.

ביקשתי היינו מהשם יתברך להראות לי את שיטת עבודתו ולגלות לי, דרך שיטת הזרמת המידע הספציפי הזה אודות הגוף והנשמה - איך הוא מזרים את המידע שבסל שלו לאדם. המידע הספציפי אודות הגוף והנשמה אם כן - אינו אלא טרמפ שהתבקש השם יתברך לעלות עליו, במטרה להראות לי דרך הזרמתו, איך הוא שולט בסל המידע ובאילו צינורות הוא מעביר אותו ואילו שיטות מעמיד לרשותו בניתוב המידע והעברתו.

ביקשתי איפוא לראות דוגמית קטנה מעבודת השם יתברך בפועל, ביקשתי לראות חתך מיום עבודה של השם יתברך בזמן אמת ובשידור חי, רק באופן הזה יכלתי להרשות לעצמי להרפות מההנחה ההתחלתית שלקחתי בחדר המעבדה "אין ולא יכול להיות תופעה כזאת בנמצא של קיום מידע מסודר וחנות למידע ובעל בית לחנות... ", ורק באופן הזה יכל להתקיים התנאי המשלים של ההנחה: "ואם התופעה אכן קיימת, שתואיל לאחר כבוד להופיע בפנינו בתלת מימדיה".

למען האמת ותיעודה, שום דבר מזה לא ביקשתי... לא העליתי על דעתי לבקש להחשף לשיטת העבודה של השם יתברך, ולבטח לא לראות בסרט ווידאו - חתך מיום העבודה שלו... כל מה שביקשתי מסתכם בנוסח המקורי שלו: היש סדר במידע ובשאיבת המידע או אין? היש סדרן בסביבה או לא? - והשם יתברך הוא אשר הפנה את תשומת ליבי לזאת: עליך לבקש את כל הרשימה הזאת - כולל קטע הווידאו מיום העבודה שלי - בשביל להגיע אל מעמד השאלה התקנית שלך לעיל.

- היש סדר במידע ובשאיבת המידע או אין? היש סדרן בסביבה או לא?

- "יש סדר במידע ואני הוא המסדר" - תשובת השם יתברך.

(איך ניתן לתת לתשובה כזו משענת מעשית? תוקף? איך ניתן להוכיח את הדברים? איך ניתן להעביר את ההוכחה באופן מעשי אנושי)... - גם אני יכלתי לחשוב על התהיות האלו לפני שעברתי את חוויית גוף ונשמה.

בשני הפרקים הראשונים של הספר, הרגשתי בתשובה - אם נכון הביטוי, אך נבצר ממני לנסחה במילים. החל מהפרק השלישי הנקרא "הצינור השלישי" - התאפשר לי ליצור קשר עם העט שלי ולתעד את התשובה כהילכתה במילים אנושיות, איך עובד השם יתברך, איך מעביר את המידע, איך מנתב אותו. הוא פתח לי ערוץ אחד, ואני הסתכלתי דרכו, ורשמתי מילה במילה.

האמינו או לא - לא באתי לדבר על זה... באתי לדבר על מידע, אך לא על המידע הזה, אם תרצו - קחו את השורות שלעיל כמבוא למאמר שלי שזה עתה מתחיל.

כל מה שאנו מקבלים מהשם יתברך, מסתכם במילה אחת: מידע.

כל מה שמבקש השם יתברך לתת לאדם, מסתכם במילה אחת: מידע.

המסקנה הזו מסכמת למעשה את החוויה שעברתי עם "גוף ונשמה"... לא במקרה היגעתי איפוא לנוסחה, שהבאתי בפתיח המאמר: תכלית האדם היא, למצוא בזמן העומד לרשותו את המידע האפשרי, ולעבד אותו במידת האפשר.

השם יתברך שהוא מקור המידע, כך ציינתי ב"גוף ונשמה", כה רוצה לתת ולהעניק... הוא מבקש לתת כמה שאפשר ולהעניק כמה שיותר, ולכן הוא הגיע למסקנה שהמקבל בזכות - יכול לקבל יותר מהמקבל בחסד. כלומר, אם יש מאה דולר בפינת הרחוב, ומזלניק אחד הבחין בה ורץ לקחת אותה, הוא יהנה ממנה בהרבה מונים, מאשר אם היו מביאים לו אותה עד אליו ללא הטירחה לרוץ, ואם היה עובד ומרוויח אותה בזיעת אפו - או אז היה מגיע לשיא ההנאה והסיפוק.

* מידע אנושי - חלק 1 ב.
למה אתה הרצון החופשי ייעוד תכלית חיי לאמונה מחקר מדעי לחשוב טענה להתחיל ישות אחת ישות אנושיות מידע
התמודדות עם בדידות חברתית, למה אנשים רוצים חברים? האדם חיה חברתית, אין לי חברים, אין לי משפחה, אני בודד, אני לבד, אין לי אף אחד, אנשים בלי חברים, תחושת בדידות רגשית, להתמודד עם בדידות, להיות לבד בחגים
התמודדות עם בדידות חברתית, למה אנשים רוצים חברים? האדם חיה חברתית, אין לי חברים, אין לי משפחה, אני בודד, אני לבד, אין לי אף אחד, אנשים בלי חברים, תחושת בדידות רגשית, להתמודד עם בדידות, להיות לבד בחגים
...חיה חברתית, אין לי חברים, אין לי משפחה, אני בודד, אני לבד, אין לי אף אחד, אנשים בלי חברים, תחושת בדידות רגשית, להתמודד עם בדידות, להיות לבד בחגים למה אנשים מרגישים בודדים בחגים? אנשים רבים חווים בדידות חברתית בעיקר בתקופת החגים, וזאת לא בגלל שהבדידות עצמה גרועה או שונה מחוויית הבדידות בשאר ימי השנה, אלא מפני שבחגים הציפייה החברתית להיות מוקף אנשים מתעצמת. אליעד כהן מסביר בהרצאה זו את התפיסה החברתית לפיה האדם מוגדר כחיה חברתית, אך הוא מעלה את השאלה...
התאהבות, התמכרויות, מה טוב בהתמכרות? מה רע בהתמכרות? איך נוצרת התמכרות? התמכרות לסקס, התמכרות לכסף, התמכרות לאוכל, רוצה לאהוב, רוצה להיות נאהב, רוצה להרגיש אהוב, רוצה שיאהבו אותי
התאהבות, התמכרויות, מה טוב בהתמכרות? מה רע בהתמכרות? איך נוצרת התמכרות? התמכרות לסקס, התמכרות לכסף, התמכרות לאוכל, רוצה לאהוב, רוצה להיות נאהב, רוצה להרגיש אהוב, רוצה שיאהבו אותי
...מה רע בהתמכרות? איך נוצרת התמכרות? התמכרות לסקס, התמכרות לכסף, התמכרות לאוכל, רוצה לאהוב, רוצה להיות נאהב, רוצה להרגיש אהוב, רוצה שיאהבו אותי מה גורם לאנשים להתמכר, ואיך זה קשור לתחושת השלמות? הרצאה זו של אליעד כהן עוסקת בנושא של התאהבות והתמכרויות, מה טוב בהתמכרות ומה רע בה, כיצד נוצרת התמכרות, והקשר בין רצון להיות אהוב לבין התמכרויות שונות כגון סקס, כסף, אוכל ועוד. אליעד מסביר שהתמכרות נובעת מכך שהאדם מחפש תחושה של שלמות. כלומר, יש באדם חיסרון...
לחזור להיות אני, לחזור להיות שמח, לחזור להיות מאושר, לחזור לעצמך, רוצה לחזור להיות מה שהייתי, רוצה לחזור למה שהייתי פעם, רוצה לחזור לעצמי, לחזור להיות מי שהייתי בעבר, לחזור לשמוח, למה לא לחזור לעבר? פוטנציאל, חזרה לעצמי
לחזור להיות אני, לחזור להיות שמח, לחזור להיות מאושר, לחזור לעצמך, רוצה לחזור להיות מה שהייתי, רוצה לחזור למה שהייתי פעם, רוצה לחזור לעצמי, לחזור להיות מי שהייתי בעבר, לחזור לשמוח, למה לא לחזור לעבר? פוטנציאל, חזרה לעצמי
...רוצה לחזור להיות מה שהייתי, רוצה לחזור למה שהייתי פעם, רוצה לחזור לעצמי, לחזור להיות מי שהייתי בעבר, לחזור לשמוח, למה לא לחזור לעבר? פוטנציאל, חזרה לעצמי האם נכון לנסות לחזור לעבר שהיה טוב? אנשים רבים רוצים לחזור לעבר שלהם, בעיקר בתקופות שבהן הם מתמודדים עם בעיות כגון חרדות, דיכאון, או OCD. אדם שחווה מצוקה בהווה, אומר לעצמו אני רוצה לחזור להיות מה שהייתי לפני שהייתה לי הבעיה הזאת. לכאורה זו מחשבה הגיונית - אדם שנופל לתוך בור בכביש רוצה באופן טבעי...
אהבה / זוגיות - ממה נובע החיפוש אחרי אהבה וקשר זוגי? מה באמת האדם מחפש?
...החיפוש אחרי אהבה וקשר זוגי? מה באמת האדם מחפש? הסיבה שבגללה האדם מחפש זוגיות ואהבה היא, בגלל הרצון הפנימי של האדם להרגיש כמה שיותר טוב. הזוגיות והאהבה גורמים לאדם להרגיש טוב, ולכן הוא מחפש אותם. וכל זמן שהקשר הזוגי גורם לאדם להרגיש טוב יותר, הרי שהאדם נשאר בקשר הזוגי. אחרת, אם האדם חושב שהוא ירגיש טוב יותר ללא הקשר הזוגי, אז הוא עוזב אותו אם הוא יכול. והשאלה המעניינת היא, למה באמת האהבה והזוגיות גורמים לאדם להרגיש טוב? מה מבטא הרצון לקשר זוגי? ומי...
למה אני מפחד להתחיל עם בחורה? פחד להתחיל עם נשים, פחד להתחיל עם בנות, למה אני מפחד להתחיל עם מישהי? למה אני מפחד לפתח שיחה עם בחורה? למה אני מפחד לפנות אליה? למה אני מפחד לגשת לאישה? טיפול בפחד גישה לבנות, שבירת פחד גישה לנשים, להתגבר על פחד גישה לבחורות, פחד גישה פיקאפ, פחד לדבר עם נשים
...להתחיל עם בחורה? פחד להתחיל עם נשים, פחד להתחיל עם בנות, למה אני מפחד להתחיל עם מישהי? למה אני מפחד לפתח שיחה עם בחורה? למה אני מפחד לפנות אליה? למה אני מפחד לגשת לאישה? טיפול בפחד גישה לבנות, שבירת פחד גישה לנשים, להתגבר על פחד גישה לבחורות, פחד גישה פיקאפ, פחד לדבר עם נשים וכאן אבאר את אחד הפחדים נפוצים ביותר אצל גברים, וגם אצל נשים, שנקרא פחד גישה. ומה זה פחד גישה? פחד גישה זה מושג מעולם הפיקאפ (אומנות החיזור אומנות הפיתוי) והוא: הפחד להתחיל עם...
אושר, איך להפסיק לרצות להיות מאושר? איך להפסיק לרצות להרגיש טוב? איך להשתחרר מהרצון להיות מאושר? איך לא לפחד לסבול? איך לא לפחד להרגיש רע? איך לא להפסיק לרצות להרגיש רק טוב? נטל ההוכחה, אחדות שקרית, נוסחה להיות מאושר
אושר, איך להפסיק לרצות להיות מאושר? איך להפסיק לרצות להרגיש טוב? איך להשתחרר מהרצון להיות מאושר? איך לא לפחד לסבול? איך לא לפחד להרגיש רע? איך לא להפסיק לרצות להרגיש רק טוב? נטל ההוכחה, אחדות שקרית, נוסחה להיות מאושר
...איך לא לפחד לסבול? איך לא לפחד להרגיש רע? איך לא להפסיק לרצות להרגיש רק טוב? נטל ההוכחה, אחדות שקרית, נוסחה להיות מאושר איך להפסיק לרצות להיות מאושר? איך לא לפחד לסבול? במהלך הרצאתו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד להשתחרר מהרצון להרגיש טוב, ולמה הרצון הזה לא תמיד מועיל לנו. הוא מסביר כי רוב האנשים בטוחים באופן מוחלט שמה שהם רוצים הוא להרגיש טוב, אולם הם לא תמיד מודעים לכך שמה שמניע אותם זה הרצון להימנע מהסבל ולהרגיש טוב בכל רגע. לפי אליעד, הרצון הזה ה...
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
...אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים מדוע אנשי מכירות מתקשים לבצע שיחות יוצאות? אליעד כהן מסביר שיש שני סוגים של מכירות: שיחות נכנסות ושיחות יוצאות. בשיחות נכנסות הלקוח מגיע אליך מיוזמתו עם רצון לרכוש מוצר, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה, משום שהלקוח כבר מעוניין ויש לו צורך מוגדר מראש. לעומת זאת, בשיחות יוצאות, המוכר הוא זה שפונה ללקוח פוטנציאלי...
טעויות / שגיאות - איך לא לחזור על טעויות ושגיאות? איך ללמוד מטעויות?
...אפשר להצליח להימנע מלחזור על טעויות ועל שגיאות. או לכל הפחות, כיצד אפשר להקטין כמה שיותר, את האפשרות לחזור על טעויות? תשובה: הדרך הטובה ביותר להימנע מלחזור על טעויות, היא על ידי זה שהאדם מבין טוב יותר את הסיבות שגרמו לטעות. ברגע שטעות כלשהי מתרחשת, על האדם לנסות להבין, את הסיבות ואת הגורמים שבגללן הטעות קרתה. ואחרי שהאדם מבין מדוע הטעות התרחשה, עכשיו עליו לנסות להבין, כיצד הוא יכול לשלוט בכך שהטעות לא תחזור על עצמה. וכאשר האדם מתבונן בסיבה שבגללה
אין שכל אין דאגות - האם שכל יוצר אושר או סבל? מהו הסוד של השכל שמעל / מתחת לשכל?
...יוצר אושר או סבל? מהו הסוד של השכל שמעל מתחת לשכל? וכאן נבאר את עניין הקשר שיש בין השכל וחוסר השכל, לבין האושר וחוסר האושר. ונתחיל מהסוף, והסוף הוא שיש בעולם שלנו שני כוחות. והכוח הראשון הוא השכל והכוח השני הוא העדר השכל חוסר השכל אין שכל. ושני הכוחות האלו מתקיימים זה לצד זה במציאות שלנו. כי המציאות שלנו מכילה בתוכה את הכל, את השכל ואת חוסר השכל. ובתוך השכל עצמו יש דרגות שונות ובתוך חוסר השכל עצמו, גם בו יש דרגות שונות. וכאשר אנחנו אומרים חוסר שכל
כעס כגורם לחרדה, חרדה מתסמיני חרדה, פחד מתסמינים של חרדה, תסמינים גופניים של חרדה, תסמינים פיזיים של חרדה, חרדה תסמינים פיזיולוגים, התמודדות עם כעסים, טיפול בחרדות, טיפול בכעסים, טיפול בפחד
כעס כגורם לחרדה, חרדה מתסמיני חרדה, פחד מתסמינים של חרדה, תסמינים גופניים של חרדה, תסמינים פיזיים של חרדה, חרדה תסמינים פיזיולוגים, התמודדות עם כעסים, טיפול בחרדות, טיפול בכעסים, טיפול בפחד
...חרדה מתסמיני חרדה, פחד מתסמינים של חרדה, תסמינים גופניים של חרדה, תסמינים פיזיים של חרדה, חרדה תסמינים פיזיולוגים, התמודדות עם כעסים, טיפול בחרדות, טיפול בכעסים, טיפול בפחד מה הקשר בין כעס לחרדה וכיצד להתמודד איתם? במהלך ההרצאה אליעד כהן מסביר את הקשר בין כעס, חרדה ותסמינים פיזיים או נפשיים הנלווים אליהם. הכוונה היא להבין כיצד חרדה, במיוחד כאשר היא מלווה בתסמינים פיזיים כמו דופק מואץ וסחרחורת, יכולה לגרום ללופ של פחד נוסף, שהופך את החרדה לבעיה מתמשכת...
רוחניות - מיתוס ההרפייה מתפיסות
...- מיתוס ההרפייה מתפיסות קיימת הגישה הרוחנית שלפיה יש חשיבות עליונה ללהרפות מכל התפיסות, מהלוגיקה ומהשכל, ומי שלא עושה זאת ו או חי כך לא מבין דבר ובטח שלא את האמת לגבי טבע המציאות. תרגולים מדיטטיביים שונים הן דוגמה למימוש של הגישה הזאת. בפועל, יש איתה בעיות כל - כך מהותיות שהיא הופכת מהר מאוד לשטות גמורה: 1- הגישה לא נתמכת על - ידי שום עדות שהיא, אף לא אחת בכל ההיסטוריה האנושית, ונובעת מעיוות חשיבה מוכר בשם mind projection fallacy. אין שום קשר בין...
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 2
...לך מה אתה שכחת, על מה כל התורות המסובכות מדברות, בפשטות... תראה, מה שכתבתי עד עכשיו אני מניח שכל אחד מבין לפי דרכו, לא משנה כמה חכם יהיה מה שכתבתי, עדיין ללא השכל שלך לא היית מבין. התהליך הזה לא נפסק שאתה הולך לחכם הגדול ביותר וגם לטיפש הקטן ביותר, את התהליך הזה של הפעלת גלגלי השכל לא למדת מאף אחד, וביום שנולדת החלו לפעול גלגלי השכל ללא עזרה מבחוץ כי עד הרגע הראשון לא היה חוץ... זה שיאמא שלך אמרה לך מליון פעם את המילה אימא, זה לא מחייב שהיית מבין...
שיפוטיות, האשמה, חרטה וביקורת עצמית.
...האשמה, חרטה וביקורת עצמית. כשאדם מתבונן פנימה אל תוכו, הוא מגלה את עצמו. הוא מגלה את הרגלי החשיבה שלו, אמונות ופחדים, אלו נקראים קליפות. ובכל השגה או הבנה חדשה, הוא מנסה לנער מעליו את אותן הקליפות שמטרידות אותו וגורמות לו להרגיש רע. להפסיק להתחרט. ואם כבר התחרטנו, אז אנחנו לא מתחרטים על זה. ניקח לדוגמה עניין השיפוטיות העצמית. אדם ישב וחשב עם עצמו והגיע למסקנה שהוא מחמיר עם עצמו יותר מידי וגורם לעצמו להרגיש חרטה ואשמה לשווא. ההיגיון אומר שאם הבנו...
אסטרולוגיה - ניתוח מפה אסטרולוגית של מדינת ישראל
...- ניתוח מפה אסטרולוגית של מדינת ישראל בסד משחר ילדותי ניסיתי להבין, כל - כך הרבה דברים לא מתאימים ואינם משתבצים, זה כמו חלקים של פזל שלא שייכים לתמונה. כאילו יש שני עולמות, התחושה הפנימית שאומרת מה שנכון, ואיך שצריך להיות, לעומתה המציאות, שסותרת הכל, וכל - כך שונה. בילדותי לא ידעתי להסביר מהו הדבר, אבל תמיד, תמיד חייתי בתחושה שאני - אנחנו מחליקים ומיפים את הכל מלמעלה, ושמתחת לפני השטח משהוא כל - כך שגוי, משהוא לא נכון, משהוא ממש דורש שינוי. ביום...
איך מפתחים יצירתיות ובשביל מה זה טוב?
...המובילים את האדם לפתרונות, רעיונות, המשגה, צורות אמנותיות, תאוריות או תוצרים, שהינם מיוחדים או מקוריים, או שיש בה משהו נוסף, יצירתי, חריג, חדשני יותר? האם יצירתיות מסתכמת בגמישות מחשבתית, המובילה לרעיונות חדשים או לדרך חדשה ולהתמודדות עם סיטואציות קיימות, או שיש בה נגיעה גבוהה יותר, משהו מיסתורי, דבר נוסף, עלום מהעין? האם יצירתיות מושפעת רק ממגוון משתנים כמו - אינטליגנציה, תרבות, מסורת, אופי ומוסכמות חברתיות, או שהיא נבדלת יותר מכל אלה ביחד והינה...
תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות?
...בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות?. תשובות לשאלות - איך למצוא תשובות לשאלות? הפעם אני רוצה להשיב לשאלה, מהו הקו המנחה שצריך להיות כדי להשיב תשובות לשאלות. ולכל דבר בעולם יש שיטה, ונשאלתי מה ה השיטה למציאת תשובות לשאלות והרבה פעמים, עדיף בכלל לא לדעת את התשובות לכל השאלות, לא על הכל צריך לקבל תשובה ולדעת. ואני אומר שאחרי שתבין את התשובות לכל השאלות, שהכל טוב והכל אחד, אז האדם יכול להגיד עזוב, עכשיו אני לא רוצה...
חלומות - מרדף בחלום
...כאשר בדרך כלל מדובר בחולם הבורח ממשהו המאיים על חייו: חיה, אדם או אירוע שמותירים בו תחושת איום ופחד. הבריחה בחלום תתאר בריחה מדבר מה איתו החולם מתקשה להתמודד במציאות שמחוץ לחלום, כאשר ברוב המקרים המלצת החלום היא להפסיק לברוח ולהתמודד עם הבעיה פנים אל פנים במקום להפנות אליה את הגב. על פי רוב, הדמויות המופיעות בחלום מתארות צדדים שונים בנפשו של החולם הבאים ליידי ביטוי בחלום: חיה ממנה בורח החולם תתאר צדדים נמוכים איתם מתקשה החולם להתמודד, הדבר תלוי כמובן...
דמיון מודרך - היפנוזה או חלום?
...חלום? דמיון מודרך - היפנוזה או או סוג של חלום? דמיון מודרך היא סצינה בה המטפל גורם למטופל להיכנס אל עולם תת המודע שלו. על ידי סוג של פנייה לתת מהודע אחרי רגיעה ומדיטציה רגעית מגיע המטופל אל מקומות מאוד נסתרים בנפשו - שם נמצאות כל התשובות לבעיותיו. דמיון מודרך נקרא כך כיוון שזהו דמיון של המטופל בלבד אך עם הדרכה של המטפל. בחלום אנו מגיעים לעולמות אחרים ללא מגבלות כלל כאשר במציאות זו ישנם המון מסרים בכל מיני צורות וצבעים - כך גם בדמיון מודרך. אנחנו...
טיפול טבעי בהיפראקטיביות והפרעות קשב
...הילד ההיפראקטיבי הוא הילד שפועל מתוך דחף פתאומי, הילד שעושה לפני שהוא חושב. זהו הילד שיכול לרדוף אחר פרפר עד שנעלם. זהו הילד שנחבל ראשון, צורח בקול רם כשכולם מסביב שקטים ואנו פשוט רוצים שהאדמה תבלע אותנו. ילד שהתנהגותו בולטת לעין גם לעיני צופה בלתי מקצועי, ילד שמתנועע רוב הזמן, עובר מפעילות אחת לשנייה במהירות רבה, נוגע בכל דבר, אומר מה שהוא חושב, מגיב לכל מה שקורה עד שכמעט אנו מקבלים סחרחורת. היפראקטיביות עם הפרעות קשב וריכוז קרוייה ADHD - ATTENTION...
הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 2
...לא משלימה... את הפער - חלק 2 הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 1. טיעוני יסוד להכללת המחקר האקדמי על הטיפול הלא קונבנציונאלי המקור למונח ממוקדות האדם בטיפול הרפואי המערבי והבסיס להתפתחותן של גישות ממוקדות חולה ברפואה המודרנית, מגיע מתיאוריה ממוקדת אדם (Rogers, 1902 - 1987). זו, גישת ייעוץ בפסיכותראפיה הנחשבת לאחת מהגישות המזוריות כיום (Stewart, et al, 2003). עיקרה של גישה זו, הינו בהדגשת חשיבות מערכת היחסים והתקשורת הטיפולית ככלי טיפולי בפני עצמו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סגרתי את הדלת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סגרתי את הדלת, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סגרתי את הדלת, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, אימון אישי להרזיה, מאמן אישי קואצ'ינג בנושאי סגרתי את הדלת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2041 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 04:05:13 - wesi4