ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל בכיר ✔שלום לך עצלות - למה לא משתלם לעבוד קשה / קורין מאייר ✔קורין מאייר נולדה בז'נבה. למדה כלכלה, יחסים בינלאומיים ופסיכואנליזה. היא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨שלום לך עצלות - למה לא משתלם לעבוד קשה / קורין מאייר
קורין מאייר נולדה בז'נבה. למדה כלכלה, יחסים בינלאומיים ופסיכואנליזה. היא עבדה שנים רבות בחברת החשמל הצרפתית והיום מקדישה את זמנה לכתיבה בענייני פסיכואנליזה. היא מכירה את הארגונים הציבוריים. היא למדה אותם התנסתה בהם ושונאת אותם ואת מה שהם עושים לבני האדם.

אינני יודע מה חשבה כשנתנה לספר את שמו: (b onjour paress) בעברית קשה להעלות אסוציאציות לשם, שלום לך עצבות, אך כל צרפתי מכיר מיד את הפאראפרזה על bonjour tristesse "שלום לך עצבות" הספר שהפך את פרנסואז סאגאן הצעירה למפורסמת בכל העולם בשנת 1954, כשהייתה בת שמונה עשרה הוסרט ונחשב עד היום לאחד הספרים החתרניים והנקראים בצרפתית עד היום. אין שום קשר בין העצבות של אז לעצלנות של היום. שלום לך עצבות היה רומן. העצלנות באה לפרק ארגונים ממוסדים. ולא שאני זוכר אך ייתכן שהעצבות פירקה גם היא איזו אהבה ממוסדת. ואולי מאייר מבינה עד כמה היא חתרנית.

הארגון הוא לא ארגון הומניטארי. נכון שהוא סיפק מקומות עבודה בטוחים, אך הארגון הוא יקום מסתורי. מטרת הספר היא "לרפות את ידי המנהלים" לגרום לאיבוד מוסר העבודה. להשתמש במקום העבודה לתועלתם של העובדים במקום לשרת את הארגון, דבר שעשו עד כה. מאייר מעידה שהספר הוא ציני.

ארגון איננו רוצה בטובתכם. ואינו מכבד את הערכים שהוא מטיף אליהם, לכאורה. הארגון הוא יקום אטום. הפרופסורים שמדברים עליו אף פעם לא עבדו בו. קשה לדמיין את רומיאו ויוליה מדברים על תזרים מזומנים ניהול ועסקאות שצריך לבצע.

הארגון איננו מקום בו נפגשים אנשים שעושים דברים אמיתיים. הוא משעמם מרגיז ולעתים אלים. אין בו מקום להתקדמות. המעלית חסומה. הפנסיות בסכנה והקריירות כבר אינן מובטחות. סקר דעת קהל גילה שרק שלושה אחוז מהמנהלים (הצרפתיים) שקועים לחלוטין בעבודתם. 17 אחוז לא מרגישים מחויבות. הארגונים עורכים סדנאות מוטיבציה בלתי יעילות.

אי מעורבות פעילה ידחוף אתכם כלפי מעלה. אף מנהל לא יעיז להודות ששמו אתכם בתפקיד לא נכון. כדי להיפטר מכם יעבירו אתכם למחלקה אחרת תוך העלאת הדרגה.

כדי להבין את המקום צריכים להבין את הדרך בה מתנהל הארגון. הארגון הוא טקסט. הוא מדבר, וכותב בלי הצלחה. אומרים שהארגון משיב למקצועות את ערכם. אך לכל עניין צריך למלא טופס בהרבה העתקים, לקבל חוות דעת משישה אנשים כדי להחליט החלטות חסרות ערך.

צריך ללמוד להפריד בין דברי השטות לשקר. כשאומרים לכם "העובדים הם הקלף המנצח שלנו" מבינים שזו אמירה בנאלית בעולם שאיננו קיים. "אצלנו תוכלו להתנסות במקצועות שונים ובהרפתקאות שונות" משפט שהוא מלכודת לטיפשים. מאמירות שכאלה נולד הניהול המודרני. "ניאו מנג'מנט".

הספר אינו מכוון לאינדיבידואליסטים. הארגון לא נועד לכם. העבודה בחברת ענק כובלת באזיקים את היחיד. אינדיבידואליסט יצא נגד הסדר הקיים ויפריע את שלוות הקבוצה. לכל ארגון שפה פנימית שצריך ללמוד. מאייר מביאה ציטוט נפלא מספרו של מישל וולבק, 'הרחבת תחום המאבק':

"לפני שהתמקמתי במשרדי הפקידו כידי דו"ח עב כרס שכותרתו 'סכימה ניהולית של תוכנית המחשוב של משרד החקלאות... שהוקדש ל 'ניסיון להגדרה מוקדמת של תסריטים ארכיטיפים שתוכננו למהלך המטרה... 'הרמה האסטרטגית מתבססת על יישום שיטת מידע גלובלית הבנויה על אינטגרציה של תת המערכת ההטרוגנית הקיימת בשוק'.

לשון נבובה. אפס של שפה שהמלים לא מנסות לומר דבר, ואנו נתקלים בה בכל יום כמעט. הארגון חלם חלום על שפת בני אדם שתהייה "כלי" בלבד. דיבור שקוף שאפשר לשלוט בו. שפה שהיא בלתי אישית.

'פותחה תוכנת מידע', 'נערך מאזן', שפה שהאנושי הורחק ממנה. שפה המבטיחה ביטחון מלבד סכנת הפיטורים.

ג'ורג' אורוול בספרו 1984 הבין כבר אז שהז'רגון הסובייטי אינו מגוחך ולא מזיק אלא שפה המשיקה לאידיאולוגיה. הוא קלט את השיחדש של ארגון טוטליטארי. העבודה משחררת אמרו הגרמנים

"arbeit macht frei".

שפת ארגון שוללת את הפרט. שום תזכיר אסור שיזכיר את מחברו. הטקסט תמיד מנומס. טקסי. מכבד את השפה הנבובה של המקום. למצב, למקסם, לתאם, לנווט, תעוזה, מומחיות, התאמה ומצוינות. מלים המעניקות חשיבות משל עצמן ומנותקות מהמלים הרגילות..

השיחדש הוליד מכת שפה חדשה. ראשי תיבות. כל ארגון וראשי התיבות שלו. שפה זרה אחת לשנייה. אין טעם לשנן את הנוטריקונים הללו. הם משתנים ממילא בזמן קצר.

גם בארץ שונאת זרים ושפות זרות כמו צרפת אי אפשר להסתדר בלי המלים החדשות שהגיעו מהאנגלית. הצרפתים מודים שהאמריקאים הם אדוני הקפיטליזם. ש - הרווארד היא ערש הכסף. ואם הם משתמשים בשפה חדשה על האחרים להתיישר. עכשיו גם בצרפת כבר משתמשים בפולואפ, פידבק, מרג'ינג, צ'קינג, ראנג'ינרינג וקואצינג.

כולם עובדים בשביל כסף, אך לא מזכירים אותו. זה נחשב וולגרי. תקבול, הוצאה, משכורת, הכנסה, תקציב פרמיה, חיסכון. מלים עוקפות. רק מחשב כף היד שלכם, הסלולארי, המכונית, הם העדות למה שמסתירים בשפה.

אם אתה פקידונון, תישאר פקידונון לנצח. אלו שהגיעו לדרגת ניהול באו מבתי ספר למנהל. כשמעליהם מועצות מנהלים הכפופים למונופול של גופים גדולים. רשת שאי אפשר לעקוף אותה. רשת הנטווית על ידי "דרגים מכריעים של החיים הפוליטיים" לפקידונים נותרה רק העמדת הפנים.

המנהלים הזוטרים משחקים גם הם את המשחק. הם צריכים להראות בהתאם לקוד "המראה" צריך להקרין נינוחות חברתית, בריאות, גבריות משוחררת, (בימינו גם נשיות משוחררת) שאפתנות, אופטימיות ותקשורתיות. רצוי שכולם ילבשו חליפות.

במשחק הורדת הידיים שביניכם לארגון, הארגון תמיד מנצח, כמו שהאריה תמיד מנצח את האנטילופה. הארגון משתמש בחוקי העבודה כדי לעקוף אותם. הוא מעסיק עובדים זמניים ועובדי קבלן

המכרסמים בתנאים הסוציאליים שהושגו במאבק במשך מאה שנים לערך. כך שומר הארגון את ידיו "חופשיות" ולא להתחייב לעובד לטווח ארוך ותנאים.

עובדי קבלן, ועובדים בחוזה אישי, משכורותיהם נמוכות בהרבה. הם אינם מקבלים מהארגון הטבות כמו חופשות, תנאים סוציאליים, וקרנות השתלמות. הם מוגדרים ככוח עזר אך למעשה עושים את כל העבודה שדרג הביניים מתחמק מלעשות. המצב אינו עומד להשתנות. תמיד היו אדונים ומשרתים ולא חשוב איך מכנים זאת בשפה של הרגע. את האושר אפשר למדוד מול העוני של האחר.

רוב האנשים אינם זוכים בכבוד המגיע להם. כמו המזכירה שמתייחסים אליה כמו שטיח רגליים או הפקיד שלא מפסיקים לתחמן אותו. חוסר הנחת הקיומי הוא בסיסי במצב הזה. מקום העבודה הוא מקום אלים. הקבוצה מחפשת קורבן שישמור על לכידותה. הבוס הוא פרחח, השכיר הוא טישיו.

הדיפלומות שצברתם אינן עוזרות יותר. יותר מדי דיפלומות מסתובבות בשוק. אפשר לעשות מהן טיסני ניר. חנה ארנדט אמרה "הקפיטליזם יוצר עודף. בראש ובראשונה אנחנו הופכים למיותרים. אנחנו חיים בעולם של יותר מדי. מ יותר מדי קפה, יותר מדי גבינות, יותר מדי דגמי מכוניות. יותר מדי זה... יותר מדי".

הדרך הטובה היא ללמוד לקבל את הבינוניות. הבינוניות תשמור את מקום העבודה. הארגון מכריז שהאדם הוא הנכס הראשון במעלה, איננו מתכוון לכלום. הארגון לוקח וזורק, בהתאם לצרכיו.

אם פעם ציבור המובטלים היה מורכב מצעירים ונטולי הכשרה מקצועית, כעת מצטרפים לשורת המובטלים מנהלי עבודה, טכנאים ומנהלים. הניידות כלפי מעלה נבלמה. היום העובד לומד להתעמת עם הניידות כלפי מטה. הארגון, גם כשאין מה לצפות ממנו, יש בכל זאת משהו שצריך לחשוש מפניו.

כדי להימנע מאבטלה העובד צריך לטפח את "היכולת להיות שימושי" להיות לא מוגדר דיו ומתניע בין המחלקות. כשאפשר להחליף כל מנהל בכל אחד אחר דרג הביניים מנסה להתבלט. היום מגייסים אנשים בעלי "יכולות יחסיות" או "כישורי תקשורת" אנשים הופכים להיות סוכני המכירות של עצמם. האישיות הפכה להיות מטבע עובר לסוחר.

התפוגה המהירה של העובד איננה רק של העובדים הזוטרים. גם המנהלים בדרגות הביניים נתונים ללחץ התפוגה שלהם. הם נלחמו לעלות בסולם עד גיל 30 לערך, ובגיל 45 מתחילה השקיעה. צעד אחד החוצה של מנהל משאבי אנוש צעיר יותר.

שדה המוקשים החדש שהגיע לארגון היא התרבות. תרבות ארגונית. והרי אין דבר שהארגון מתעב יותר מתרבות. תרבות הארגון יוצרת חיבור בין שתי מלים שאין קשר בניהן ומשמשת את ההנהלה כשהכל בסדר. היא יוצרת באופן מלאכותי רגש הזדהות ושייכות. ונחשבת אנכרוניסטית כשהדברים מתקלקלים. למעשה אין בה אלה גיבוש הטמטום של קבוצת אנשים.

הארגון, בדומה לחברה כולה מאוים על ידי אלה הקוראים לפירוקו. השאלה המהותית שנשאלת ברמת הקהילה, ברמה הלאומית וברמת החברה היא כיצד לחיות ביחד.

מאמריקה הגיעה התקינות האקולוגית. הארגון לא היה יכול שלא לפזר הבטחות בנושא. רצון טוב ונחשולי צדקה. הארגון אימץ את האתיקה החדשה. מוצר שהוא תחליף למוסר. האתיקה הפכה להיות מלה מכובסת שמשתמשים בה לכיבוס המצפון בלי לשפשף אותו עמוק מדי.

סלט של צורות חדשות. הארגון למען הקהילה למשל. כל החברות מוטרדות מאפקט החממה והחור באוזון. האתיקה כמו תרבות, ככל שיש ממנה פחות מנפנפים בה יותר.

הארגון מתווה אסטרטגיה. עוד מלה שנכבשה ממקום אחר. אסטרטגיה יוצרת אין סוף מסמכים בשפה נבובה. כאן מביאה מאייר ציטוט ממסמך של חברת החשמל "להישאר לידר. פירושו הבטחת מיקור החוץ, או מיצוב הקבוצה כמו גם זיהוי המיקס. התיק של יצור אופטימאלי כפונקציה ששל המאס - מארקט. זה מרחיק אותנו ממודל הפיור פלייר, שהוביל אותנו להגדרת הצעת פקג'. יש לממש באופן וולונטרי את ניווט הקורפורט בחוליה הבין תחומית הודות לעליית הבוטם אפ... "ממש לעשות דוקטורט או להתפרץ בצחוק פרוע. האסטרטגיה מתגבשת על ידי אנשים שאינם יותר אינטליגנטים מכם.

קורין מאייר

משנות השבעים מתגלגלת הסיסמה "מדע המחשב הוא העתיד" תלו במחשב תקוות אינסופיות. האינטרנט ישנה את העולם. כל הבעיות יבואו על פתרונן. האינטרנט יחולל מהפכה. ייעלמו גבולות. הוא משחרר את אזורי הכפר מסגירותם. מצמצם את השסע החברתי. מחנך אנלאפבתים. בינתיים כל מה שהמחשוב עשה הוא שפוטרו מזכירות יעילות בדרך כלל והביאו אין סוף טכנאי מחשב. הז'רגון החדש מדבר על הווב. HTML XML. תלמדו לדבר נכון.

המנהל הוא איש שאיננו יודע לעשות שום דבר. הוא היה רשום בבתי ספר חשובים למנהל שם למד רק כיצד להיבחר לתפקיד. המנהל הזוטר הוא בור שמתבל את שפתו באנגלית.

למנהל הבכיר אין זמן. הוא לא קרא את מישל פוקו. לא ראה סרט של פליני, ולא שמע אופרה ל - מוצרט. דלות אינטלקטואלית מוצפת בעבודה. מוצצצצפפפפייםםם ממש. במה? בישיבות. ישיבות המועילות למה? לארגון עבודה של אחרים. המנהל והתרבות הם כמו נישואי הקרפיון והארנבת.

בימינו ילדים לא גדלים בלי ליווי של פסיכולוג שעוזר לו לסדר בראש את האדיפוס שלו. בלי מטפל בלקויות למידה. אנחנו חיים בעולם של תמיכה כוללת, עד לא ברור איך בעבר המציאו את הדפוס ובנו קתדרלות. אולי בגלל זה יש מאמינים ש - הפירמידות נבנו על ידי חוצנים - חייזרים.

אותו דבר קורה בארגון. לעזרת הארגון נולד המאמן האישי. הקואצר העוזר לניאו מנג'מנט לתפקד. הוא מלמד לממש שאיפות ולהתפתח במקום להיות מכשיר. וכמו שאמר סטנדאפיסט צרפתי "אני עושה קואצ'ינג. ואני עושה אי - לרנינג.. אני עושה טיים בילדינג ואני עדיין מתבאסינג כמו קודם".

מאייר מביאה את החלוקה הטיפולוגית שלהן לעובדים. היא מחלקת אותם לשלוש. הנגררים, המזיקים והעצלנים. הנגררים הם הרוב. לעולם אינם מנסים לשנות דבר. אינם מטילים ספק בסדר הקיים. ולעולם לא ינקטו יוזמה שעשויה להיות לה השפעה.

המזיקים הם אלו שעושים בלגן. מסיתים אנשים אחד נגד השני ודוחפים לעבר התמוטטות עצבים את סביבתם. למזלנו אינם רבים. העצלנים הם הדיסקרטיים. הם סולדים מהנגררים ורוחשים אי אמון כלפי המזיקים. מטרתם העיקרית היא לעשות כמה שפחו.

היא מביאה גם את הטיפולוגיה שקבע לאקאן. אצלו מוצאים את המנוול, הציניקן והדביל. הנבל הוא זה המתיימר להכתיב לאחר ולהפקיע ממנו את זכותו לחשוב. הוא מנסה לקבוע את החוק לאחרים. זה הבוס המנצל. זה המשלם משכורת רעב. ולגרום לכם להאמין שהוא לטובתכם.

הציניקן מונחה על ידי כלל אחד. הנאתו שלו. הוא לא מנסה לכפות את עצמו. הוא מודיע עם כל הצטננות שהוא לוקח שבועיים חופשת מחלה. הוא מטיל את כבודתו על אחרים, י לו דברים יותר לעשות. כל האנרגיה שלו מוקדשת לתשוקותיו. בקטע האישי הוא המנצח. לא מתחבר עם האחרים.

הדביל, שאיננו מטומטם בהכרח, הוא צייתן, יסמן, תמים, לכוד ברשת של עצמו. מנוהל על ידי זה שרוצה לשחק מנהל. אף ארגון לא היה מצליח להסתדר בלעדיהם. אני חושב שכיוון המחשבה של מאייר מובן כבר. היא איננה מרחמת על איש ארגון או מכתמי לשון שנולדים ונעלמים במהירות.

מאייר כתבה ספר ציני ונשכני על הדברים כפי שהם נראים בצרפת. הדוגמאות שלה צרפתיות בעיקר. אך בעומק הדברים הם תקפים בכל מקום. הגלובליזציה כמעט ומחקה את השמירה על הערכים המוכרים והישנים. כולם מתקדמים לאותו כיוון בכל מקום בעולם. ספר שלמרות צורת הכתיבה "הקלה" שלו מכביד ומעמיד שאלות אנושיות קיומיות. פרטניות וחברתיות.

האם אפשר להגיד על הספר הדק הזה שהוא מרנין? אולי אנשים כמוני שכבר ניתקו את טבורים מהארגון. אנשי ארגון בעלי חוש הומור יתחברו לציניות. המדחיקים יגידו אצלנו זה לא כך. אני נהניתי הנאה צרופה, שלא לדבר שמאייר ניסחה בשבילי תחושות שחשתי כל כך הרבה זמן. ההצעות להתנהגות שמאייר מעלה אולי אינן מועילות באמת, אך הניתוחים שלה הם תענוג צרוף.
מטפל לחיות לקבל החלטה הימנעות קואוצינג הטלת ספק אידיאולוגיה איך ללמוד איך לנהל החלטה עצלן לעבוד קשה קושי קשיים שלום
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי איך לפטר מנהל בכיר בצורה יפה וברוח טובה? כאשר מפטרים מנהל בכיר או עובד בכיר, יש חשיבות מכרעת לאופן שבו מתבצעת הפרידה. המטרה היא לסיים את יחסי העבודה בצורה מכובדת, ללא ... אותו עובד בעתיד. כדי להצליח בכך, ישנם מספר עקרונות וטכניקות ספציפיים, שעליהם יש להקפיד בתהליך סיום ההעסקה. כיצד לגרום למנהל בכיר לרצות לסיים את יחסי העבודה ברוח טובה? הטכניקה המרכזית שאליעד כהן מציג היא יצירת אינטרס משותף לסיום יפה של יחסי העבודה. חשוב לשתול במוחו של המנהל הבכיר שמפוטר, את המחשבה שיש לו אינטרס ישיר שהפרידה תתבצע באופן יפה ומכובד. הדרך לעשות זאת היא על ידי יצירת ... המנהל, שסיום ההתקשרות הנוכחית הוא רק שינוי בצורה של היחסים העסקיים ולא ניתוק מוחלט של היחסים. לדוגמה, ניתן לומר למנהל הבכיר שהחברה מעוניינת להמשיך לשתף פעולה איתו בעתיד, אך בצורה שונה מהמצב הנוכחי. ניתן להציע אפשרויות כגון: שהמנהל יעבור לעבוד ... הזדמנות תעסוקתית נוספת. בצורה זו, נטרלת מראש חלק גדול מהסיכון לעימות או להתנהגות שלילית. כיצד שמירה על האגו של המנהל הבכיר עוזרת לסיום יחסי עבודה טובים? אחד האתגרים המרכזיים בפיטורים של מנהל בכיר הוא תחושת הפגיעה באגו שלו. עובד שמפוטר עלול להרגיש שהערך העצמי שלו ירד, דבר שעלול לגרום לו לנסות לפגוע ... את התחושה שהוא עדיין בעל ערך רב, ושהפיטורים הם לא עדות לכך שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, אפשר לומר למנהל בכיר: ההעסקה שלך במתכונת הנוכחית מסתיימת, אך אנחנו מאמינים מאוד ביכולותיך ובכישרונותיך, ונשמח להמשיך את שיתוף הפעולה באופן אחר, אולי ... הדדי לסיים את הקשר בצורה מכובדת, מתוך הידיעה שהקשר יימשך בצורות שונות בעתיד. לסיכום: איך נכון לפטר עובד או מנהל בכיר? הנקודה המרכזית בפיטורים של עובדים בכירים היא שהפיטורים צריכים להיות מנוהלים מתוך הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה האנושית. יש ליצור ... על יחסים חיוביים. איך לפטר עובד בלי לריב? איך לפטר עובד ברוח טובה? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך לסיים קשר בלי לריב? איך להימנע מנקמה של עובד שפוטר? פיטורי עובד בכיר - איך לעשות זאת בצורה ... שפוטר? איך לגרום לעובד שלך לא לרצות לנקום בך? עובד נקמן, מפחד שהעובד שלך ינקום בי, סיום התקשרות עם מנהל בכיר, איך לפטר עובד בלי לריב? איך לסיים התקשרות עסקית? ניהול עובדים בכירים, איך לנהל עובד בכיר? איך לפטר עובד ברוח טובה? איך מפטרים מנהל בכיר? איך להתגרש ברוח טובה? איך להתגרש בלי לריב? איך ליצור אינטרס משותף? יצירת אינטרס משותף, איך למנוע מריבות בגלל ...
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, ... איך אפשר לפטר עובד בלי לפטר אותו בפועל? אחת השאלות המרכזיות שאליעד מציג היא כיצד ניתן לפטר עובד או מנהל בכיר מבלי לבצע את התהליך באופן ישיר וגלוי. קיימים מצבים רבים שבהם הארגון מעוניין להיפטר מעובד מסוים, אבל לא יכול ... העובד חיוני מדי מכדי לפטר אותו. ארגון שמעוניין לפטר עובד, אך חושש מתגובה שלילית של העובד שיכולה לפגוע בחברה. מנהל בכיר, מנכל או עובד חיוני שמאיים להתפטר, והארגון לא יכול להרשות לעצמו לאבד אותו. ארגון שרוצה לפטר עובד בעתיד הקרוב, ... התפקיד של העובד בין אנשים אחרים, כך שהפגיעה בארגון תהיה מינימלית אם העובד יחליט לעזוב. במקרה של מנכל או מנהל בכיר שלא ניתן לפטר ישירות, הארגון יכול להציג לעובד שמכניסים תחתיו עובדים נוספים בטענה שמדובר בשדרוג מעמדו, להפחית את עומס ... מדובר בהעברה של תפקידיו לאחרים, כך שתפקידו הופך פחות חיוני והארגון יהיה תלוי בו פחות ופחות. איך אפשר להוריד מנהל בכיר מתפקידו מבלי ליצור התנגדות? אליעד מציג דוגמה קלאסית למצב שבו חברה רוצה להוריד מנכל מתפקידו בלי ליצור עימות או ...
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ... את הסיכוי שהוא ימליץ עליך לקידום עתידי. אתה מתפתח בתהליך הדרגתי שמקל על המעבר מתפקיד של עובד לתפקיד של מנהל בכיר. אתה מתחיל לנהל כבר עכשיו, גם ללא תואר רשמי, ולכן ברגע שתיפתח הזדמנות רשמית לקידום - אתה תהיה הבחירה ... רוצה לעלות עוד שלב? גם אם כבר יש תחתיך עובדים ואתה מנהל אותם, עדיין יכול להיות שאתה רוצה להתקדם למנהל בכיר יותר. הדרך לכך היא ליישם בדיוק את אותו העיקרון: אתה צריך להתחיל לקחת משימות ניהוליות של המנהל שמעליך. כאשר אתה מתחיל למלא תפקידים ומשימות ניהוליות בכירות יותר, אתה בעצם כבר מתפקד כמנהל בכיר, גם אם אתה לא מוגדר ככזה באופן רשמי. לכן, אליעד מדגיש כי לא צריך לחכות לקידום רשמי כדי להתחיל ... לעשות משימות של מנהל? איך להתקדם בקריירה לניהול? איך לנהל בלי ניסיון? איך להחליף את המנהל שלך? איך להפוך למנהל בכיר? איך להתקדם לתפקיד ניהולי בלי לקבל קידום פורמאלי? אז איך בעצם אפשר להתקדם במקום העבודה לתפקיד ניהולי, בלי שבפועל ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... של מנהלים בארגון? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ביצעת את ... לענות לו לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות. המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של המנהל הבכיר, ואז למעשה נוצרת בעיה כפולה: המנהל בדרג הביניים מאבד את הסמכות והשליטה על העובד שלו, מכיוון שהעובד כבר לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו. כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה ... שכל מנהל פונה אך ורק לדרג הניהולי שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על אף דרג בדרך. לדוגמה, אם מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו ... דבר שמונע בלבול וסותרנות. המנהל בדרג הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה שלו, וכך הארגון מתנהל בצורה מסודרת. המנהל הבכיר יכול להטיל אחריות על המנהל תחתיו ולדרוש ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות ... תקין ובריא, יש לשמור בקפדנות על כללי היררכיה ברורים: כל מנהל חייב לפנות רק למנהל הישיר שמתחתיו. אם אתה מנהל בכיר וצריך משהו מעובדים של מחלקה מסוימת, תמיד תעבור דרך מנהל המחלקה, ולעולם לא ישירות לעובד. רק בצורה הזאת ניתן ... של העובד? איך זה יכול להיות? אני אסביר. מבנה ארגוני ושרשרת ניהול בכל ארגון יש היררכיה. לדוגמה, יש לנו מנהל בכיר, מנהל ביניים, ועובד. כלומר, יש לנו שלוש רמות - רמה 3 (המנהל הבכיר), רמה 2 (המנהל הביניים), ורמה 1 (העובד). מה שקורה לעיתים קרובות הוא שהמנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום לעבור דרך המנהל שתחתיו. כאשר המנהל הבכיר (רמה 3) מבקש משימה מעובד ברמה 1, הוא עוקף את מנהל הביניים (רמה 2). למה זה בעייתי? כאשר המנהל ... בטענות כלפי מנהל הביניים על ביצועי העובד, כיוון שהוא יכול לטעון שהעובד לא פעל לפי הנחיותיו, אלא לפי הנחיות המנהל הבכיר. תחשבו על התרחיש הבא: 1. מנהל הביניים בא לעובד ושואל - למה לא עשית את העבודה שלך? 2. העובד משיב - המנהל הבכיר נתן לי משימה אחרת. 3. עכשיו, מנהל הביניים לא יכול להאשים את העובד, כי המנהל הבכיר נתן הוראות ישירות לעובד מבלי לעדכן אותו. וכך נוצר בלאגן - כל אחד עושה מה שבא לו, בלי סדר ובלי היררכיה ברורה. איך למנוע את הבעיה? בעולם ניהולי תקין, עליך כמנהל בכיר, למרות שיש לך יותר סמכויות ממנהל הביניים, לא לעקוף את הסמכויות שלו. כלומר, אם אתה צריך משהו מהעובד שנמצא ... גם אם אתה המנהל הישיר - תן לעובד לבצע את תפקידו, ואל תעשה את העבודה במקומו. מסקנה: אם אתה מנהל בכיר, ואתה צריך משהו ממחלקה מסוימת - אל תפנה ישירות לעובדים במחלקה, אלא תמיד דרך מנהל המחלקה. בכל היררכיה, כל ... ברגע שמישהו עוקף מנהלים באמצע, נוצר כאוס. העובד בדרג הנמוך יכול לתרץ שהוא לא הקשיב למנהל הישיר שלו כי מנהל בכיר יותר נתן לו משימה אחרת. כך, מנהל הביניים מאבד שליטה, העבודה מתעכבת, ובסוף הכל מתבלגן. לסיכום: שמרו על ההיררכיה ...
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
... את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר אחראי ליעדים כלליים יותר, כמו הגדלת רווחיות המחלקה או הארגון. כאן כבר יש צורך בחשיבה מופשטת ואסטרטגית יותר. עליו ... מנהלים בכירים בארגון, חשוב להבין שהגישה שלך אליהם צריכה להיות שונה מזו שיש לך כלפי עובדים מן השורה. ככל שהמנהל בכיר יותר, כך ההוראות אליו צריכות להיות פחות מפורטות ויותר אסטרטגיות וכלליות. המנהל הבכיר צריך לקבל הנחיות כלליות לגבי התוצאות הרצויות, ולא הנחיות פרטניות על הדרך שבה עליו לבצע אותן. לדוגמה, למנהל צוות ... תגיד, אנחנו צריכים לשפר את הרווחיות, ולמנכל תיתן את ההנחיה הכי כללית, אנחנו רוצים שהחברה תצליח ותרוויח כמה שיותר. המנהל הבכיר יחליט בעצמו על הדרכים והאסטרטגיות המתאימות להשגת יעדים אלו. דוגמה מפורטת להמחשת ההבדל - רובוט מול מנהל ניתן לדמות ... לדוגמה, רובוט חכם שמקבל משימה כללית, כמו למצוא חתולים בתמונות, יצטרך בעצמו לחשוב איך להגיע לתוצאה הזו. בדיוק כמו מנהל בכיר, הוא אחראי על התוצאה (מציאת החתולים), ולא מקבל הוראות ברורות כיצד לבצע כל פעולה. מה המשמעות של חשיבה ניהולית מופשטת? חשיבה ניהולית דורשת ראייה רחבה, מופשטת ואסטרטגית. ככל שהמנהל בכיר יותר, עליו לחשוב פחות על הפרטים הקטנים, ולהתמקד יותר בתמונה הכוללת. המנהל הבכיר חייב לדעת להחליט מה חשוב ומה פחות חשוב, איפה להשקיע משאבים ואילו אסטרטגיות הן הכי נכונות לארגון. לעומת זאת, ... בדרך ומקבל הוראות מדויקות לביצוע, ואילו המנהל מתמקד בתוצאה, מקבל הנחיות כלליות, וחושב באופן עצמאי איך להגיע אליהן. ככל שהמנהל בכיר יותר, כך הוא פחות עוסק בפרטים ויותר בחשיבה אסטרטגית. האם אני מתאים לתפקיד ניהולי? מה ההבדל בין מנהל לפועל? ... הנחיות מפורטות לגבי הדרך. פועל - אחראי לבצע משימות מוגדרות. מנהל זוטר - אחראי להבטיח שהמשימות מבוצעות בצורה יעילה. מנהל בכיר - אחראי לתוצאות ברמה רחבה יותר, כמו הגדלת רווחים. מנהל כללי או בעלים - אחראי על ההצלחה הכוללת של ... הוא מקבל הוראות מפורטות ופועל בהתאם. ככל שרובוט מתקדם יותר, כך הוא נדרש לקבל החלטות בעצמו ולחשוב, בדיוק כפי שמנהל בכיר נדרש לחשוב ולא לפעול רק לפי הוראות. לסיכום המנהל אחראי על התוצאה, הפועל אחראי על הדרך. לפועל יגידו איך ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל ... האחראי על מחלקת ייצור מטוסים. תחת המנהל יש מספר מנהלי ביניים, ומתחתיהם עוד עובדים רבים. האחריות שלך כלפי אותו מנהל בכיר היא פשוטה מאוד: אתה אומר לו אדוני, המשימה שלך היא לייצר מטוסים. הכלים שנתת לו לביצוע המשימה הם העובדים ... למה לא להתערב בניהול היומיומי של המנהל? טעות נפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא התערבות בניהול היומיומי של המנהל שתחתיך. מנהל בכיר שמתחיל לספר לך על הבעיות שיש לו עם העובדים (זה אמר לי ככה וזה אמר ככה, והיום העובד הזה ... בניהול. אתה לא אמור להיכנס לפרטים קטנים, כי אלו בעיות שהמנהל תחתיך צריך לפתור בעצמו. כיצד לתת סמכויות מתאימות למנהל בכיר? נקודה חשובה נוספת שאליעד מציג היא שברגע שאתה נותן אחריות למנהל, אתה חייב להעניק לו גם סמכות. אי אפשר ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... הארגון, או ינסו לתפוס את מקומם. אולם, לדברי אליעד, זוהי חשיבה שגויה שמאפיינת דווקא מנהלים שאינם חכמים מספיק בעצמם. מנהל בכיר שהוא באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף ... וחד - משמעי מה עליו לעשות, בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי ההחלטות. לדוגמה, כאשר מנהל זוטר עושה טעות, המנהל הבכיר פשוט אומר לו באופן קצר וישיר זו טעות, תעשה אחרת, או אתה צריך לעשות ככה ולא ככה. בשיטה זו ... יתחיל לחפש עבודה בארגון מתחרה, או שינסה לתפוס את מקומם. אך זהו פחד שנובע מחוסר ביטחון ומחוסר חכמה של המנהל הבכיר עצמו. מנהל שבאמת בטוח בעצמו, מבין שלעבוד עם אנשים חכמים הוא יתרון עצום, ושדווקא אנשים חכמים הם אלה שיסייעו ... אלא להיפך, הוא מבין שהאינטרסים משותפים ושהם יכולים לצמוח ולהצליח יחד. מה היתרון הגדול בהכשרת מנהלים לחשיבה עצמאית? כאשר מנהל בכיר משקיע בהכשרה יסודית של המנהלים תחתיו, ומסביר להם את ההיגיון שמאחורי ההחלטות, הוא למעשה משחרר את עצמו מנטל עתידי ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא ... את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי ... מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של מנהל אחר? ישנן כמה סיבות שאליעד כהן מציג לכך שמנהל בכיר עוקף סמכות של מנהל תחתיו: רצון להשיג תוצאות מיידיות, פתרון בעיות במהירות מבלי להתחשב בהשלכות לטווח הארוך. חוסר אמון במנהל הזוטר, הנובע מחוסר יכולת או חוסר רצון של המנהל הבכיר ללמד ולהכשיר את המנהל הזוטר להתמודד בעצמו עם אתגרים ניהוליים. רצון לשלוט ישירות בכל מה שמתרחש בארגון, דבר הנובע לעיתים מתחושה של המנהל הבכיר שהוא היחיד שיודע באמת איך לנהל. חוסר יכולת של המנהל הבכיר עצמו ללמד ולהדריך את המנהלים שתחתיו, ולכן במקום להכשיר אותם הוא מעדיף לעקוף אותם ולפעול ישירות מול העובדים. רצון להמחיש לעובדים שיש סמכות עליונה מעבר למנהל הישיר, מה שיכול לגרום לכך שהעובדים יקשיבו למנהל הבכיר גם במקרים שבהם ההוראה מהמנהל הישיר נראית לא מספקת או לא מדויקת. מה ההשלכות של עקיפת סמכויות בארגון? אליעד ... הארוך: פגיעה בסמכות ובמעמד של המנהלים הזוטרים. פגיעה ביכולת ההתפתחות האישית והניהולית של המנהלים הזוטרים. יצירת תלות של העובדים במנהל הבכיר, מה שמונע מהם לפתח עצמאות ואחריות אישית. פגיעה באווירה ובמערכות היחסים בתוך הארגון, יצירת תחושת חוסר ודאות וזלזול במערכת ... אחריות מלאה על המשימות שלהם. מהי הדרך הנכונה לנהל מנהלים ועובדים בארגון? הדרך הנכונה שאליעד כהן ממליץ עליה היא שהמנהל הבכיר יתמקד בראש ובראשונה בהכשרת המנהלים שתחתיו. עליו ללמד אותם כיצד לנהל, להתמודד עם בעיות וליצור פתרונות באופן עצמאי. המנהל הבכיר צריך לתמוך במנהלים שלו, להקשיב להם, לעזור להם לנתח בעיות וללמד אותם כיצד לדבר עם העובדים שלהם ולנהל אותם ביעילות. בנוסף, המנהל הבכיר צריך להבין שהמטרה שלו אינה רק שהעבודה תתבצע באופן מיידי, אלא שהעבודה תתבצע לאורך זמן באופן איכותי ואפקטיבי, על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל בכיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל בכיר, איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל בכיר, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא לסלוח? מוכה נפשית השפעה על המודעות של הלקוח תחושת שלמות מוחלטת רגשות שווא אבן שושן פחד ממה שחושבים עלי חרדה ממשית אהבה עצמית ללא תנאים לאהוב את עצמך דרך זוגיות האם מישהי באמת אוהבת אותי? לדעת שאתה אוהב פרדוקס האושר למה באמת אני לא מאושר? להתחתן ללא משיכה איזה מסר להעביר לאקסית? איך לקבל החלטה קבוצתית? קבלת החלטות איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? איך להתמודד עם כישלון? איך להצליח בגדול? מטרות קטנות סוגסטיה לגרום למישהו לא לריב איתך אובדן ילדים הילד המוכה הארה של מורים רוחניים לשתול מסרים בתת מודע טיפול במחלות נפש אצל ילדים טיפול בשמיעת קולות בראש האקסית חושבת עלי לעשות אם האקס הכיר מישהי הגוף בונה שריר אימון פול בודי יום אחרי יום אני אלוהים ויכוח אתאיסט עם אמנון יצחק מורה רוחני מואר מהות ההארה איך להבין את הספר להיות אלוהים? נכתב הספר להיות אלוהים להפסיק להיות מכור לכסף כסף בלי ללמוד מטרת החיים היא גן עדן האם מטרת החיים היא ימות המשיח? לגרום לילד לחשוב חיובי חשיבה שלילית או חשיבה חיובית פרדוקס הבחירה חופשית לדעת אם יש בחירה חופשית איך נוצר העולם? דרך בריאת העולם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, אימון אישי בתל אביב, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בתחום מנהל בכיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1553 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 03:42:41 - wesi4