ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוח נקי ✔ספר השאלות - שאלות למודעות עצמית / שאלות על החיים ✔פתח דבר מה היא שאלה.? מה היא תשובה? מה הוא ביטחון? מה הוא פחד? מה היא... - ידע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨ספר השאלות - שאלות למודעות עצמית / שאלות על החיים
פתח דבר

מה היא שאלה.?

מה היא תשובה?

מה הוא ביטחון?

מה הוא פחד?

מה היא מציאות?

מי תופס את המציאות?

מה היא מחשבה?

מה הוא רעיון?

מה היא שפה?

מה היא בעיה?

מה הוא סדר?

מה הוא שקט?

מה הוא ריכוז?

מה היא תשומת לב?

מה היא הקשבה?

מה הוא חלל?

מה הוא ידע?

מה היא למידה?

מה היא התנסות?

מה היא יצירתיות?

האם החיים שלי?

מה הוא החושב?

מה הוא הרוצה?

האם הגוף שלי?

מה זו אמת?

מה זה כלום?

מה הוא כעס?

מה היא ודאות?

מה הוא הפך?

מה היא אהבה?

מה היא שמחה?

מה הוא יופי?

מי אני?

מה הוא מוות?

מה הוא זמן?

מה הוא אלוהים?

מה היא בחירה?

מ הוא חופש?

מה היא אינטליגנציה?

מה היא אבולוציה?

מה היא טרנספורמציה?

מה זה לדעת שאי אפשר לדעת?

מה אידיאל?

מה היא שאיפה?

מה הוא עושר?

מה היא שייכות? זיקה?

מה הוא אושר?

מה היא יציבות?

מה היא הכרה?

מחשבה יוצרת מציאות...


פתח דבר

האירוע היחידי שמתרחש באופן קבוע כל הזמן והוא הדבר

היחידי שניתן לומר עליו את המילה כל הזמן זה ההווה, ואו נקודת המפגש של העבר עם ההווה שמוגדרת כמציאות.

הנקודה הזו היא מפגש של העבר הידוע עם הבלתי נודע.

והמוח או המיינד של האדם שמחפש ביטחון הישרדות נצחיות

אינו מסוגל להתמודד עם הבלתי נודע מכסה על המציאות

במסך עשן וממציא דמיונות ורעיונות והופך אותן לאמונות

כדי למצוא את הביטחון הנכסף ביצירה של עצמו.

הניסיון ההיסטורי מראה על כישלון מוחלט בגישה הזו.

פסיכוזות ופחדים הצטברו עם כל ידע נוסף "שנאגר"

מקלט הידע הוכיח את עצמו כלא יעיל וכי למרות הידע

היקום מתקיים באיזון מוחלט.

ההתבוננות הזו פותחת סידרה של שאלות שאמורות להציג גישה שונה שמסתיימת בסימן שאלה על מנת להשאיר פתח ליקום המושלם להיכנס דרך חלל המחשבות והידע

וליצוק את טובו ועצמותו

בצורה של שקט ושלווה שהם אנטי ידע שכולל את כל הידע.


מה היא שאלה?

מהיכן עולה השאלה?

מי יוזם את השאלה?

מי מנסה לענות על השאלה?

למה מנסים לענות על השאלה?

האם יש שאלה נכונה?

ואם כך:

מה היא תשובה?


מה היא תשובה?

מהיכן עולה התשובה?

איך נוצרת התשובה?

מקור השאלות זה מקור התשובה?

האם התשובה זורחת בשאלה

כמו שהריח של הפרח בלתי נפרד מהפרח?

מה היא תשובה נכונה?

שביעות רצון זה סימן לתשובה נכונה?

למה מנסים לתת תשובה?

האם תשובה מעניקה סוג של ביטחון?

ואם כך מה היא ביטחון?


מה הוא ביטחון?

מי זקוק לביטחון?

האם הביטחון מקנה הגנה?

הגנה מ... הנודע או הבלתי נודע?

האם כל התרחשות ביטחונית היא עתידית?

האם פגישה עם בעיה היא במציאות?

האם פגישה במציאות היא אחרי ההתרחשות?

האם יש צורך בביטחון אחרי ההתרחשות?

אז:

לשם מה צריך ביטחון?

כדי להתמודד עם הפחד?

מה הוא פחד?


מה הוא פחד?

מהיכן עולה הפחד?

מי מקבל את הפחד?

מי סובל מהפחד?

מי רוצה להשתחרר מהפחד?

האם פחד זה לאבד את מה שיש?

האם אדם ישן פוחד?

האם פחד זה לא להשיג את מה רוצים?

האם הפחד זה הפער בין המציאות לדמיון?

אז:

מה היא מציאות?


מה היא מציאות?

האם מציאות זה מפגש העבר עם ההווה?

האם מציאות זה עולם התוצאות?

היכן עולם הסיבות?

האם המציאות היא עולם התוצאות והסיבות?

האם קיימת דואליות?

האם הסיבה למציאות הוא העבר?

האם הסיבה לעתיד היא המציאות?

האם העבר קיים במציאות?

האם העתיד קיים במציאות?

אם המציאות זה עבר, הווה ועתיד.

מה לא מציאות?

אז:

מי תופס את המציאות?


מי תופס את המציאות?

האם אני תופס את המציאות?

מי תופס את המציאות בעזרת החושים?

האם ההכרה מעבדת את החושים למחשבה?

מי תופס את המציאות בעזרת מחשבה?

האם עיבוד המחשבה לוקח זמן?

האם אני תופס את המציאות אחרי התרחשותה?

האם ניתן לפגוש במציאות?

מה "בי" פוגש במציאות?

אז:

האם תפיסת המציאות היא מחשבה?

מה היא מחשבה?


מה היא מחשבה?

האם מחשבה היא חדשה?

האם מחשבה היא גל בזיכרון?

האם לגל יש התחלה ויש לו סוף?

האם מחשבה היא תמיד ישנה?

האם יש מחשבה חדשה?

מה לא מחשבה?

אז:

האם מחשבה חדשה היא רעיון?

מה הוא רעיון?


מה הוא רעיון?

האם רעיון הוא מחשבה?

האם מחשבה היא גל בזיכרון?

האם רעיון הוא תמיד ישן?

האם רעיון הוא הברקה?

האם הברקה היא לא מחשבה?

האם מה שלא מחשבה, ניתן לתיאור במילים?

האם הברקה היא כן מחשבה?

האם יש רעיון חדש?

אז:

האם רעיון רק מילה?

מה היא מילה?

מה היא שפה?


מה היא שפה?

האם שפה דרושה להעברת מידע?

האם שפה משמשת לתקשורת?

האם בעזרת מילים ניתן לתאר משהו בצורה מדויקת?

האם קיים משהו שניתן לתיאור במילים?

האם אפשר להשתמש בשפה ללא אסוציאציות?

האם ניתן לתאר במילים דבר חדש לגמרי?

האם השפה משתמשת בנו?

אז האם יש פה בעיה?


מה היא בעיה?

איך יודעים שיש בעיה?

מי בנו יודע על הבעיה?

האם הישן יודע?

האם הבעיה היא בין התדמית לבין המציאות?

אם נתבונן בבעיה ללא העבר, האם יש בעיה?

זה אפשרי להתבונן ללא המתבונן?

האם ללא המתבונן קיימת בעיה?

האם צריך סדר כדי להבין בעיה?

אז:

מה הוא סדר?


מה הוא סדר?

מה הוא אי סדר?

מי רואה אי סדר?

האם בטבע קיים אי סדר?

האם אי סדר זה הפער בין מה שאמור להיות לבין מה שיש?

אז:

האם אי סדר זה בעולם המחשבות?

האם התבוננות באי סדר בלי העבר

בלי צריך או לא, זה הסדר המושלם?

כדי להבין זקוקים לשקט?

אז:

מה הוא שקט?


מהו שקט?

האם שקט זה פער בין שני צלילים?

שקט זה העדר רעש?

האם שקט זה פער בין שתי מחשבות?

מהו הפער בין שתי מחשבות?

האם מה שלא מחשבה ניתן לתיאור?

האם שקט זה העדר מחשבה?

אז:

מהו שקט?

האם שקט זה אנרגיה?

האם צריך ריכוז להשגת האנרגיה הזו?

אז:

מה הוא ריכוז?


מה הוא ריכוז?

האם ריכוז זה התבוננות בחפץ אחר?

האם ריכוז זה לומר מנטרה?

האם ריכוז זה על משהו?

האם נוצרת נפרדות בין המתרכז לדבר?

האם נפרדות יכולה להביא לריכוז?

האם ריכוז זה שליטה על מחשבות?

האם ניתן לשלוט על מחשבות?

האם שליטה מביאה לקונפליקט?

האם אפשר להתבונן במחשבות?

אז:

האם ריכוז זה תשומת לב?

מה היא תשומת לב?


מה היא תשומת לב?

תשומת לב זה להתבונן על עצמך?

שאתה מתבונן על עצמך, מי הישות שמתבוננת?

האם תשומת לב זה הקשבה?

האם תשומת לב זה ריכוז, ללא אובייקט הריכוז?

האם זה להיות?

האם להיות זה יצירתיות?

אז:

מה היא הקשבה?


מה היא הקשבה?

האם הקשבה זה פעולה חושית?

האם הקשבה זה פעולה הכרתית?

מי הוא המקשיב?

האם אפשר להקשיב ללא המקשיב?

האם ניתן להקשיב מבלי לתאר את ההקשבה?

האם ניתן להיות ההקשבה?

האם החלל הוא שמאפשר את ההקשבה?

מה היא הקשבה ללא תגובה?

מהו חלל?


מה הוא חלל?

האם חלל נוצר ע"י מחשבות?

האם בחלל יש מחשבות?

האם חלל הוא העדר אובייקט?

האם חלל הוא שמאפשר את היקום?

האם חלל מאפשר את הגדילה של הפרח?

האם חלל מאפשר את החופש?

האם חלל מאפשר דרך, ידע, למידה?

אז:

מה הוא ידע?


מה הוא ידע?

האם ידע הוא אוסף של זיכרונות?

האם ידע הוא חדש?

האם אפשר ללמוד דבר חדש?

האם אתה יודע, אם הדבר הוא חדש?

איך היודע יודע שהדבר חדש?

האם הידיעה היא תמיד דבר ישן?

אז:

איך ניתן ללמוד דבר חדש?

ו...

מה היא למידה?


מה היא למידה?

האם ניתן ללמוד מאחר?

האם ניתן ללמוד מעצמי?

האם לימוד של אחר או עצמי זה תמיד ישן?

האם כל שנלמד הוא מחשבות?

האם מחשבות הן דבר חדש?

אז איך מתבצעת למידה חדשה?

האם

חוויה, מראה על התנסות חדשה?

מה היא התנסות?


מה היא התנסות?

האם התנסות היא למידה חדשה?

האם התנסות היא חוויה?

האם המתנסה שונה מההתנסות?

האם ההתנסות הייתה קיימת ללא המתנסה?

התנסות היא סוג של חוויה?

מי הוא זה, המזהה שזו חוויה?

האם המזהה הוא העבר?

אז האם ההתנסות היא תמיד ישנה?

איך לומדים דבר חדש?

האם צריך להיות יצירתי?

אז מה היא יצירתיות?


מה היא יצירתיות?

האם יצירתיות זה להביע את עצמך?

לייצר משהו?

לצייר, לפסל?

האם היצירה נפרדת מהיוצר אותה?

האם היצירה הייתה נוצרת ללא היוצר?

אז:

האם היוצר הוא היצירה?

האם היצירה היא להיות, לחיות?

האם אני מחליט איך לחיות?

האם החיים שלי?


האם החיים שלי?

שנולדתי, האם שאלו אותי אם אני רוצה את החיים?

שאמות, האם ישאלו אותי אם לקחת לי את החיים?

שאני חיי, האם אני מנסה ללמוד לחיות?

אם החיים שלי, האם אני צריך ללמוד אותם?

אז של מי החיים האלו?

האם החיים שלי?

מי חושב את המחשבה הזו?

מי הוא החושב?


מי הוא החושב?

האם אני חושב את המחשבה?

האם אני יכול לא לחשוב את המחשבה שעלתה לי?

מאין עלתה המחשבה הזו?

האם אני יזמתי את המחשבה הזו?

האם אני יודע מה תהיה המחשבה הבאה שלי?

אז:

האם אני רוצה לדעת מה המחשבה הבאה?

מי הוא הרוצה?


מי הוא הרוצה?

האם הרצון הנוכחי הוא שלי?

האם אני יודע מה יהיה הרצון הבא שלי?

האם אני יכול לשלוט ברצונות שלי?

אם הם שלי למה אני שואל את השאלה הזו?

אז:

מי הוא הרוצה?

האם הרוצה הוא הגוף?

האם הגוף שלי?


האם הגוף שלי?

האם הגוף הוא אובייקט של החושים?

האם החושים מבינים ללא הכרה?

האם הגוף אובייקט של ההכרה?

האם ההכרה היא שלי?

בשינה עמוקה לאן נעלמת ההכרה?

האם הגוף נעלם עם ההכרה?

לפני מחלה האם הגוף שואל את רשותי?

אני יכול לרפא גוף חולה?

אז:

של מי הגוף?

ומה היא האמת?


מה זה אמת?

האם אמת זה דבר חדש?

האם אמת זה דבר ישן?

האם אמת היא זמנית?

האם אמת נשענת על עובדות?

האם עובדות הם תמיד ישנות?

האם אמת חדשה יכולה להישען על עובדות ישנות?

אז:

אם אין אמת אז הכל כלום?

אז?

מה הוא כלום?


מה הוא כלום?

למה לכלום יש שם?

האם כלום זה אין?

האם אין, זה ההפך מיש?

מה ההפך של כלום?

האם "משהו", זה ההפך של כלום?

מה זה משהו?

האם הכל זה משהו?

האם ב הכל כלול גם כלום?

האם הכל זה כלום?

אם נברא העולם, ממה נברא עולם?

על מה נשען העולם?

על מה נשענת השמש, הירח והכוכבים??

האם יש משהו שלא נשען על כלום?

אז:

האם הכלום הזה מכעיס?

מה הוא כעס?


מה הוא כעס?

מהיכן עולה הכעס?

האם הכעס זה על מה שקורה?

האם הכועס יודע יותר טוב מהמציאות מה צריך לקרות?

האם הכועס הוא העבר שלך?

האם הכעס נמצא בהשוואה?

האם הכעס זה יהירות?

האם אתה יודע יותר מהמציאות מה צריך להיות?

האם אתה זקוק לודאות?

מה היא ודאות?


מה היא ודאות?

למה נדרשת ודאות?

האם ודאות מאפשרת?

מי הוא המוודא?

האם ודאות זה סוג של השוואה?

אם יש הכרה בודאות אז היא ישנה?

אם הודאות ישנה היא מאפשרת את העבר?

אז מה היא ודאות?

האם ההפך של אי ודאות זה לוודאות?

מה הוא הפך?


מה הוא הפך?

לשם מה יוצרים את ההפך?

האם ההפך זה מפלט של האני?

האם חופ זה ההפך של קור?

האם אהבה זה ההפך של שנאה?

האם ההפכים מתקיימים בו זמנית?

האם כל דבר עומד בפני עצמו?

מה ההפך של אהבה?

מה הוא הפך?

מה היא אהבה?


מה היא אהבה?

האם אהבה היא תשוקה?

האם אהבה היא תענוג?

האם ניתן להגדיר אהבה במילים?

האם לאהבה יש צורך במושא?

האם האהבה תלויה?

האם אפשר ללמוד אהבה?

האם אהבה שהמחשבות אינן?

לכניסת האהבה צריך חלל ללא מחשבות?

האם אהבה שמחה?

מה היא שמחה?


מה היא שמחה?

האם שמחה עונג?

האם לשמחה יש הפך?

האם לעונג יש הפך?

האם ניתן ללמוד שימחה?

האם אפשר לרכוש עונג?

האם שמחה ניתנת לתיאור?

האם שמחה שהמחשבות אינן?

אז מה היא שמחה?

שמחה היא יופי?

מה הוא יופי?


מה הוא יופי?

האם יופי ניתן לתיאור?

האם יופי של הטבע שונה מהיופי שנוצר ע"י מחשבות?

מה הוא יופי עוצר נשימה?

למה יופי עוצר נשימה?

האם יופי זה ש"האני", לא?

אז?

מי הוא ה"אני"?


מי אני?

מה לא אני?

ללא אני יש קיום למשהו?

עולם הטבע נוצר ע"י אני?

כל מה שלא טבע נוצר ע"י אני?

אני זה אוסף זיכרונות מחשבות ורגשות?

יש אני ללא זיכרונות מחשבות ורגשות?

האני יכול לוותר על עצמו?

אני ללא "האני" יכול קיים?

האם זה סוג של מוות?

מה הוא מוות?


מה הוא מוות?

בלי עבר בלי הווה בלי עתיד זה מוות?

לא אני ללא עולם ללא הכרה זה מוות?

האם שינה עמוקה זה סוג של מוות?

האם עילפון איבוד הכרה זה מוות?

האם במוות הגוף עוזב את החיים או החיים את הגוף?

שאדם חי את מה רואים את הגוף או את החיים?

האם המות הוא נצחי?

האם נצח הוא זמן?

מה הוא זמן?


מה הוא זמן?

יש שעה ארוכה?

ויש שעה קצרה?

יש שעה של שעון?

האם זמן הוא פסיכולוגי?

בשינה עמוקה יש זמן?

האם זמן הוא מחשבה?

אם הזמן הכי חשוב האם הזמן אלוהים?

מה הוא אלוהים?


מה הוא אלוהים?

האם אלוהים ברא את הכל?

אם לא היו מספרים לנו על אלוהים היינו יודעים עליו.?

התדמית האלוהית שבדמיון זה דבר אישי?

כל אחד רואה את אלוהים אחרת?

האם אלוהים זה אוסף של רעיונות?

האם אלוהים זה פרי דמיוני?

האם אלוהים זה הבחירה שלי?

מה היא בחירה?


מה היא בחירה?

מי זקוק לבחירה?

האם מוח מהוסס זקוק לבחירה?

האם מוח נקי יודע, או זקוק לבחירה?

שאתה בוחר מתי אתה מזהה את הבחירה לפני? או אחרי?

האם את הבחירה אתה מזהה רק אחרי הבחירה?

אז האם אתה בוחר?

האם אתה נושם או מונשם?

האם זכות בחירה היא חופש?

אז?

מה הוא חופש?


מה הוא חופש?

מה הוא אי חופש?

האם אדם כלוא יכול להרגיש חופשי?

האם אדם חופשי יכול להרגיש כלוא?

האם חופש ניתן לתיאור?

האם מה שלא ניתן לתיאור הוא מחשבה?

האם חופש זה אי מחשבה?

האם חוסר מחשבה זה חוסר ידיעה, זה חופש?

האם הידיעה, שהידיעה היא המכשול לחופש

האם זו אינטיליגנציה?

אם כן?

מה היא אינטיליגנציה?


מה היא אינטליגנציה?

מה ההבדל בין אינטלקטואל לאינטיליגנט?

האם ידיעה שאינטלקט הוא מוגבל זו אינטליגנציה??

האם הידיעה שזה שיצר את הבעיות לא יכול לפתור אותן זה אינטליגנציה?

אפשר לרכוש אינטליגנציה?

זה קשור לאבולוציה?

לרבולוציה?

מה היא אבולוציה?


מה היא אבולוציה?

האם אבולוציה היא התפתחות?

אבולוציה דורשת זמן?

אבולוציה דורשת מחשבה?

אבולוציה זה דבר חיצוני או פנימי?

מי רואה את האבולוציה?

מה חשיבות האבולוציה במציאות?

האם אבולוציה היא טרנספורמציה?

מה היא טרנספורמציה?


מה היא טרנספורמציה?

מה לא נמצא במצב של טרנספורמציה?

מי רואה את הטרנספורמציה?

האם היא רואה את עצמה?

האם טרנספורמציה דורשת זמן?

האם זמן הוא מחשבה?

האם טרנספורמציה מתקיימת ללא מחשבה?

ומה היא קורה לו היינו מגלים שאיננו יודעים כלום?

מה זה לדעת שאי אפשר לדעת?


מה זה לדעת שאי אפשר לדעת?

מה יקרה?

האם ידע פתר את בעיות העולם?

האם ידע יוביל לחופש?

האם ידע יביא שחרור?

האם ידע יביא נצחיות?

האם ידע יביא רפואה שלימה?

האם ידע יביא מרגוע?

האם ידע ישיג שמחה יופי אהבה?

האם ידע מגן ממות?

אז?

האם ויתור כניעה והתמסרות, זה זה???

אז?

האם זה האידיאל?

מה הוא אידיאל?


מה הוא אידיאל?

האם אידיאל זה תדמית?

האם התדמית מועלית מהזיכרון?

אידיאל זה תמיד ישן?

האם אנו שואפים לעבר?

מה לא אידיאל?

האם הכל

בנו?

אז?

מה זה שאיפה?


מה היא שאיפה?

האם שאיפה לעתיד?

האם שאיפה לאידיאל?

האם שאיפה זה הפער בין מה שיש למה שצריך להיות?

מה בך יודע מה צריך להיות?

מאיפה הידע הזה?

האם השאיפה הבסיסית ליציבות?

אז:

מה היא שאיפה?

האם עושר זה שאיפה?

מה הוא עושר?


מה הוא עושר?

האם אדם עשיר יכול להרגיש עני?

האם אדם עני יכול להרגיש עשיר?

האם עושר זה הרבה?

כמה זה הרבה?

עשיר זה שהעושר שייך לך?

אז:

מה היא שייכות?


מה היא שייכות?

ענן על הר שייך להר?

החיים שייכים לאדם?

חמור שייך לבעליו?

ילד שייך להוריו?

ההורים שייכים לילד?

מה ההפך משייכות?

האם שייכות זיקה?

האם שייכות קיימת שאין מודעות?

אז:

האם שייכות מביאה אושר?

מה הוא אושר?


מה הוא אושר?

האם זה המקום אליו נושאים כולם את עינם?

האם כולם עיוורים?

למה לא מצליחים לתאר את האושר?

האם האושר בלתי ניתן להגדרה?

האושר אינו במילים במחשבות?

האושר מופיע שהמחשבות נעלמות?

אז?

אושר מוביל ליציבות?

מה היא יציבות?


מה היא יציבות?

מי רואה את היציבות?

מה הוא חוסר יציבות?

מול מה נמדדת יציבות?

האם יציבות תליות זמן?

האם המילה תלוי ויציב אפשרי באותו משפט?

האם קיימת יציבות? היכן?

האם היא חקירה?

האם היא מדיטציה?

האם היא התבוננות?

האם הכל הכרה?


מה היא הכרה?

מי מכיר בהכרה?

האם ההכרה מכירה את עצמה?

האם ההכרה העצמית דורשת זמן?

האם תתכן הכרה בזמן אמת "מציאות"?

האם תתכן הכרה ללא מחשבות?

האם קיום, הכרה, וחוויה דורש שניות? מזהה?

אז:

מה הוא חוסר הכרה?

מי מתפקד בחוסר הכרה "שוק"?

בחוסר הכרה, מה חסר?

חשיבה יוצרת מציאות?

שאדם רוצה לקנות לחם במכולת, הוא רואה את הלחם

יודע איפה המכולת, מכיר את הדרך

ואין לו ספק בקשר לדרך כיצד להשיג את הלחם.

אי הספק הזה, הוא זה שמביא את הלחם

הוא זה שבורא את המציאות של הלחם.

החלל ללא מחשבות שאליו באה המציאות ומוזגת את

טובה ואהבתה, חודרת רק באזור ללא מחשבות.

לשם חודר היופי האהבה וכל הטעמים של המקור

שאינם ניתנים לתיאור.

הראיה הברורה של הלחם

יחד עם הצעד הראשון למכולת

הויתור על שליטה לאורך כל צעד וצעד.

הביטחון.

החוסר ספק.

הם הזמנה למקור

לבריאת מציאות.

מציאות שמטיבה עם כולם

כך זורמים להם החיים

וכך כל רגע ורגע מתמלאים בטוב

ואת שעולה לך הספק

דעי שיש ספק אין ספק.

קחי מכחול וציירי לך חלום

תחייכי אליו, אהבי אותו

ותוותרי על איך.

בוקר אחד תתעוררי, הכל יתגשם.

זאת בגלל שידעת להביע משאלה

או לשאול שאלה.

שכחנו! אין פעולה או דבר שאינו מחשבה יוצרת מציאות

כל דבר מתחיל במחשבה ונגמר במציאותו והתנאים הם

1.מטרה ברורה

2.נחישות גמורה

3.כניעה למציאות

4.התמדה בצעד הראשון

הרבה אהבה
חלום חופש למידה הגוף מה צריך לקרות שינה ללמוד כישלון כיעור דמיון מה זה כסף מודעות מודעות עצמית שאלות למודעות שאלות למודעות עצמית שאלות על החיים
לעמוד בצפירה, עמידה בצפירה, יום הזיכרון, יום השואה והגבורה, התחשבות ברגשות, התחשבות בזולת, צפירת זיכרון, כבוד המת, למה לעמוד בצפירה? למה לא לעמוד בצפירה? כפיה דתית, כפיה חילונית
לעמוד בצפירה, עמידה בצפירה, יום הזיכרון, יום השואה והגבורה, התחשבות ברגשות, התחשבות בזולת, צפירת זיכרון, כבוד המת, למה לעמוד בצפירה? למה לא לעמוד בצפירה? כפיה דתית, כפיה חילונית
...השואה והגבורה, התחשבות ברגשות, התחשבות בזולת, צפירת זיכרון, כבוד המת, למה לעמוד בצפירה? למה לא לעמוד בצפירה? כפיה דתית, כפיה חילונית האם יש צורך לעמוד בצפירה ביום הזיכרון? הדיון על עמידה בצפירה ביום הזיכרון ובמהותה נוגע למספר נושאים עקרוניים. מדובר במנהג של הזדהות עם הנופלים ועם המשפחות השכולות, ויש המתייחסים לכך כאל חובה מוסרית, דתית או חברתית. במהלך השיחה, עלו שאלות לגבי משמעות העמידה בצפירה והאם מדובר במנהג חיובי או מיותר. מנגד, ישנה גם עמדת התנגדות לעמידה בצפירה, כיוון שהיא נתפסת ככפייה על רצון...
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
...צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם מהו תהליך צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות? אליעד כהן מסביר כי קיומה של הנשמה עצמה הוא כבר תהליך של צמצום מתוך אחדות המציאות. הוא מדגים זאת באמצעות המושג אני, ומסביר שברגע שהאדם אומר אני, הוא כבר מבדיל בין עצמו לבין כל דבר אחר שקיים. ברגע שישנה הבחנה בין אני ללא אני, מתרחש למעשה צמצום של תודעה אחת כוללת לתוך תודעה נפרדת ומוגבלת. כדי להמחיש זאת, אליעד נותן דוגמה של אדם המסתכל על עצמו ועל שולחן. האדם מזהה את עצמו כאני ואת השולחן...
זוגיות / הכרויות / שידוכים - איך למצוא אהבה? איך למצוא בן / בת זוג? איך למצוא זוגיות?
.../ שידוכים - איך למצוא אהבה? איך למצוא בן / בת זוג? איך למצוא זוגיות? כאשר אדם מחפש זוגיות ומעוניין להכיר בן / בת זוג לצורך קשר זוגי, הדבר הראשון שעליו לעשות, זה לשאול את עצמו, האם אני עצמי הייתי מוכן להכיר בן / בת זוג שהיא כמוני ממש. וכמוני ממש פירושו, בעיקר לגבי תכונות האופי והאישיות. כי מי שיתבונן היטב יראה, כי לפעמים האדם שואל את עצמו, מדוע אני לא מוצא זוגיות, כאשר בעצם האדם הזה בעצמו, לא היה מוכן להיות בקשר זוגי, עם מישהו שדומה לו באופן אישי. ועל האדם להבין את הדבר הבסיסי ביותר, והוא, שאם הוא...
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
...לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת? כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם האדם שמולך אומר משפט, עליך לקחת את אחת המילים שהוא אמר ולפתח אותה לכיוון נוסף. לדוגמה, אם מישהו אומר אני רוצה לאכול, יש שלוש מילים במשפט הזה: אני, רוצה ו - לאכול. ניתן להרחיב את השיחה דרך כל אחת מהמילים...
מהי הנוסחה למצוא תשובות לשאלות? איך להמציא נוסחה לפתור בעיות? איך למצוא נוסחה למצוא תשובות לשאלות? מהי נוסחה לתשובות לשאלות? איך לזהות את סוג השאלה? סוגים של שאלות, נוסחה לשאלות מסוג האם צריך משהו, איך לענות על השאלה האם צריך?
מהי הנוסחה למצוא תשובות לשאלות? איך להמציא נוסחה לפתור בעיות? איך למצוא נוסחה למצוא תשובות לשאלות? מהי נוסחה לתשובות לשאלות? איך לזהות את סוג השאלה? סוגים של שאלות, נוסחה לשאלות מסוג האם צריך משהו, איך לענות על השאלה האם צריך?
...הנוסחה למצוא תשובות לשאלות? איך להמציא נוסחה לפתור בעיות? איך למצוא נוסחה למצוא תשובות לשאלות? מהי נוסחה לתשובות לשאלות? איך לזהות את סוג השאלה? סוגים של שאלות, נוסחה לשאלות מסוג האם צריך משהו, איך לענות על השאלה האם צריך? מהי נוסחה למציאת תשובות לשאלות? אליעד כהן מסביר לעומק כיצד למצוא נוסחה שתאפשר לענות על שאלות מכל סוג שהוא. הוא מתמקד במיוחד בשאלות מסוג האם צריך? וטוען כי הדרך האפקטיבית להתמודד עם שאלות כאלו היא קודם כל לזהות את סוג השאלה ואת המבנה שלה. אליעד מסביר שהמטרה של שאלות היא תמיד לקבל...
מערכות יחסים בין אישיים, למה מישהו מתייחס אליך בצורה מסוימת? מערכות יחסים במשפחה, למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתנהג בצורה מסוימת? יחסי הורים וילדים, יחסים בין בני זוג, יחסים זוגיים, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת
מערכות יחסים בין אישיים, למה מישהו מתייחס אליך בצורה מסוימת? מערכות יחסים במשפחה, למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתנהג בצורה מסוימת? יחסי הורים וילדים, יחסים בין בני זוג, יחסים זוגיים, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת
...אליך בצורה מסוימת? מערכות יחסים במשפחה, למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתנהג בצורה מסוימת? יחסי הורים וילדים, יחסים בין בני זוג, יחסים זוגיים, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת למה ההורים כועסים שהילדים מתנהגים כמו ילדים? אחת המריבות הנפוצות ביותר בין הורים לילדים היא הטענה של ההורים כלפי ילדיהם על כך שהם מתנהגים בצורה ילדותית ולא בוגרת. ההורים מתוסכלים ומביעים כעס כאשר הילד מתנהג כילד ולא כפי שההורים מצפים מאדם בוגר. הורים רבים שואלים את עצמם: למה הילד שלי מתנהג בצורה לא בוגרת? או למה הוא מתנהג...
התאהבות, התמכרויות, מה טוב בהתמכרות? מה רע בהתמכרות? איך נוצרת התמכרות? התמכרות לסקס, התמכרות לכסף, התמכרות לאוכל, רוצה לאהוב, רוצה להיות נאהב, רוצה להרגיש אהוב, רוצה שיאהבו אותי
התאהבות, התמכרויות, מה טוב בהתמכרות? מה רע בהתמכרות? איך נוצרת התמכרות? התמכרות לסקס, התמכרות לכסף, התמכרות לאוכל, רוצה לאהוב, רוצה להיות נאהב, רוצה להרגיש אהוב, רוצה שיאהבו אותי
...מה טוב בהתמכרות? מה רע בהתמכרות? איך נוצרת התמכרות? התמכרות לסקס, התמכרות לכסף, התמכרות לאוכל, רוצה לאהוב, רוצה להיות נאהב, רוצה להרגיש אהוב, רוצה שיאהבו אותי מה גורם לאנשים להתמכר, ואיך זה קשור לתחושת השלמות? הרצאה זו של אליעד כהן עוסקת בנושא של התאהבות והתמכרויות, מה טוב בהתמכרות ומה רע בה, כיצד נוצרת התמכרות, והקשר בין רצון להיות אהוב לבין התמכרויות שונות כגון סקס, כסף, אוכל ועוד. אליעד מסביר שהתמכרות נובעת מכך שהאדם מחפש תחושה של שלמות. כלומר, יש באדם חיסרון, והוא מתמכר לדבר מסוים מתוך אמונה...
גירושין / פרידות זוגיות - איך להפוך פרידה זוגית ותהליך גירושים למשהו חיובי?
...- איך להפוך פרידה זוגית ותהליך גירושים למשהו חיובי? כפי שכבר ביארתי, אין טוב יותר מאשר רגש של אהבה. והאהבה שהאדם חווה, גם במערכת יחסים זוגית, מאפשרת לו להגיע לרגשות מאוד חיוביים, ביחס לעצמו וביחס למציאות. ועל ידי זה שהאדם מתבונן על הרגשות החיוביים שיש לו בתוך קשר זוגי, על ידי זה, הוא יכול לנסות להרגיש את הרגשות האלו, גם באופן כללי בחייו, בלי קשר למערכת זוגיות כלשהי. ולפעמים מתגרשים, ולפעמים נפרדים מסיבות כאלו ואחרות. והשאלה היא, כיצד אפשר להוציא משהו חיובי, מתהליך של גירושים ופרידה זוגית? ובאופן...
המציאות בתוכך, העולם בתוכך, מציאות בתוך מחשבה, למה המציאות לא בתוכך, העולם לא בתוכך, מחשבה של אלוהים
המציאות בתוכך, העולם בתוכך, מציאות בתוך מחשבה, למה המציאות לא בתוכך, העולם לא בתוכך, מחשבה של אלוהים
...בתוך מחשבה, למה המציאות לא בתוכך, העולם לא בתוכך, מחשבה של אלוהים האם כל המציאות נמצאת בתוכך או מחוצה לך? אליעד כהן מסביר את הרעיון השכיח לפיו כל המציאות נמצאת בתוך האדם, או שהעולם כולו נמצא בתוך המחשבה של האדם. אליעד מדגיש שהרעיון הזה אינו מדויק ואפילו מוטעה, ומבהיר מדוע. הסיבה לטעות, לפי אליעד, היא ההבדל בין מה שהאדם תופס במחשבתו לבין המציאות עצמה שנמצאת מחוץ לאדם. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם השולחן באמת היה נמצא בתוך המחשבה שלך, היית יכול לשלוט בו ולהזיז אותו לפי רצונך, ללא כל מאמץ פיזי. העובדה...
איך המוח חושב? איך המוח עובד? תפישת הזמן, תפישת המקום, תפישת השינויים, איך המוח מבדיל? מרחב המקום, מרחב הזמן
איך המוח חושב? איך המוח עובד? תפישת הזמן, תפישת המקום, תפישת השינויים, איך המוח מבדיל? מרחב המקום, מרחב הזמן
...חושב? איך המוח עובד? תפישת הזמן, תפישת המקום, תפישת השינויים, איך המוח מבדיל? מרחב המקום, מרחב הזמן איך המוח חושב ומבין את המציאות? בהרצאה זו, אליעד כהן מסביר בפירוט רב את אופן פעולתו של המוח, תפיסת הזמן והמקום, ואיך נוצרים שינויים והבדלים בתודעה שלנו. המטרה של ההסבר היא להראות כיצד כל מחשבה, תפיסה, והבנה שלנו את המציאות מורכבות משכבות שונות של פרשנויות, המתקיימות בו זמנית בתודעה שלנו, גם אם אנחנו לא מודעים לכולן בו - זמנית. האם כל רגע הוא מציאות חדשה לחלוטין? אליעד פותח בשאלה על מושג הזמן והשינויים:...
פחד מול אינטואיציה
...הולך לקרות בחיים שלו. כן, זה אולי נשמע הזוי, אך זו האמת. אם תשימו לב, תראו שלכל אחד מאיתנו יש מצפן פנימי שמכוון אותנו בחיים ומאותת לנו על דברים שהולכים לקרות. למצפן הזה יש שמות שונים - אינטואיציה, מצפון, תחושת בטן ועוד. האינטואיציה שלנו היא סוג של תקשורת שיש לנו עם הנשמה שלנו או עם היקום. לפי תפיסתי, עוד לפני שנולדנו, הנשמה שלנו יצרה לעצמה מסלול חיים מגודר ושיעורים מסוימים לחוות בחיים האלה. כאשר היא נמצאת בגוף האדם היא נוהגת בו כמו שאדם נוהג במכונית, אך במקרה הזה, לאדם יש בחירה - האם ללכת קדימה...
ביקורת קטלנית - היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה
...- היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה ביקורת קטלנית היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה. על יצירה בצל הביקורת, והדרכים לעטות עור של פיל בדרך מן המקלדת לדבר המבקר. מיכל גזית ביקורת היא אחת החוויות הקשות בחיי יצירה ובחיים בכלל. היא עלולה לסרס, לשתק, ולכווץ אותנו. היא עלולה לגרום לנו ליצור תוך פזילה החוצה, לטעם הקהל, ובכך לאבד את הזרימה החופשית. יצירה לצורך העניין היא כל דבר שאנחנו מביאים מעצמנו: יוזמה עסקית, יצירת אומנות, ביטוי רגשי, עבודת לימודים, דיבור בפני קהל ותחומים רבים נוספים. האנשים...
בחירה חופשית - רצון חופשי - מבוא
...חופשי - מבוא בחירה חופשית או רצון חופשי הם ביטויים הבאים לציין שמעשיו של האדם והחלטותיו הם פרי רצון עצמאי ובן - חורין, ואינם קבועים מראש ומוכתבים בידי הסיבתיות הדטרמיניסטית ואף לא על ידי הגורל, או כוחות עליונים. לפי תפיסה זו לאדם יש כושר החלטה וחופש בחירה לגבי מעשיו והאפשרות לשלוט בהם, ובכך לקבוע במידה מסוימת את השתלשלות חייו. בניגוד לרעיון הבחירה החופשית עומדת ההשקפה הפטליסטית שלפיה גורלו של האדם קבוע מראש, וכן ההשקפה הדטרמיניסטית, הרואה סיבה טבעית לכל מאורע והעדפה. תפיסות אלו רואות את האדם כמי...
עומק חדש למבחן התוצאה - מבחן התוצאה
...איך לבצע טוב יותר את המטרות יש לשים לב לנתונים הבאים: תחילה לכתוב את המטרה: דוגמה XYZ ולבדוק כמה זמן מתוך 24 אפשר לנצל לצורך מטרה זו 8/24 ולבדוק מה האפשרויות לבצע את המטרה הזו. לסמן את היעד, למטרה צריך להיות יעד מסויים. לאחר מכן, אפשר לבדוק בסיום התהליך בטבלה האם המטרה בוצעה? האם האדם עמד ביעד? ולא משנה הדרך שבה בוחרים, העיקר שמנסים להגיע ליעד. עושים את הטוב ביותר, ומדי פעם בודקים מה אפשר לשפר עד שמשיגים את התוצאות. וגם אם לא מגיעים ליעד, בודקים מה אפשר לשפר וכן להגיע ליעד בדרך יעילה יותר. ואם אדם...
אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?
...לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות?. אושר - קושי להיות מאושר - מה לעשות בקלות? הפעם אני רוצה לדבר על מה צריך לעשות אדם כאשר הוא מאד רוצה להיות מאושר והוא לא מצליח לא יודע איך. אנשים מתאמצים להיות מאושרים, קשה להם לעשות את זה. והבשורה הטובה היא שלהיות מאושר, לא צריך לעשות כלום. ואם הולכים בדרך הנכונה, אין מאמץ, זה בקלות, ואם יש קושי ומאמץ זו לא הדרך הנכונה. ומפתח האושר הוא לא מה שאנשים מדמים, השגת דברים או עשייה כזו או אחרת. האושר האמיתי יבוא...
מה הקשר שבין אושר, ישוב הדעת וחשיבה חיובית?
...הסיבה העיקרית לכך שאדם אינו מאושר היא בגלל שאין לו ישוב הדעת. בגלל העבודה, המשפחה, החיים, בגלל כל הדברים שאדם מתעסק בהם בשוטף הוא לא מצליח להיות בישוב הדעת ולראות האם הוא חי בצורה נכונה שגורמת לו לאושר. חובה עליך כאדם להקצות לעצמך זמן לחשבון נפש ולישוב הדעת, זמן שבו אתה אמור לשאול את עצמך, מהי המטרה שבשבילה אני עובד ככ קשה? האם המטרות שלי בחיים אכן יסבו לי אושר? האם זה הגיוני שתוך כדי שאני מנסה להשיג משהו כדי להיות מאושר, שתוך כדי זה אני לא אהיה מאושר? האם אני באמת בודק את הפעולות היומיומיות שלי...
דיאטה זאת לא שיטת הרזיה!
...רוצים להראות טוב ולהיות בריאים, הרבה מאוד אנשים נמצאים שנים רבות מחייהם בניסיונות של שיטות דיאטה שונות ומגוונות. ברוב המקרים גם אם יורדים במשקל לאחר זמן לא רב חוזרים אליו ולעיתים אף עולים מעבר למשקל הקודם. למה? איך זה קורה? אנו אומרים לעצמנו: אם כבר אז כבר... , סבלנו ככ הרבה אז לפחות עכשיו נהנה, נפצה את עצמינו על הסבל שעברנו.. כמו ילד שאומרים לו לא והוא עושה דווקא. דיאטה אינה הדרך לרזות כי, הדיאטה לא משרתת את הצורך של האדם! למה הכוונה? הדיאטה מבוססת על אמונה כי לאדם אין את היכולת לבטוח בעצמו וביכולות...
התועלת שבניסיון האדם
...ולא מבוטל, ולפעמים יש מצבים שעדיף שיקשיב לניסיון החיים, אבל יש לשים לב לקחת גם את ניסיון החיים בעירבון מוגבל. ומה הכוונה בעירבון מוגבל? לעתים קורה מצב שהאדם זוכר משהו ולא תמיד זוכר אותו נכון, הוא יכול להשליך סיבה של משהו בלי קשר נכון לדברים וסתם לחשוש לעשות התחלה חדשה. יש מצבים שבהם האדם לא באמת השקיע בדברים והוא לוקח את עצמו כלא מוצלח בתחום מסויים, והוא לא ניסה כלל את הכי טוב שלו, או שלא היה פנוי רגשית לדברים. יכול להיות מצב שלאותו אדם היה חוסר ביטחון עצמי עם הדברים, והפחד שיתק אותו והוא לא ניס...
דיכאון קליני - מבוא
...(קרוי גם: דיכאון מזורי, מצב דיכאוני מזורי או אפיזודה דיכאונית מזורית, באנגלית: Major Depression או Major Depressive Episode, בעבר נקרא גם דיכאון אנדוגני) הוא הפרעה נפשית, המאופיינת בדפוס נרחב ומתמשך (בדרך כלל שבועות וחודשים) של מצב רוח ירוד, שאליו מתלווים הערכה עצמית נמוכה ואובדן עניין והנאה מפעילויות מהנות, חרדה, הפרעות שינה ותיאבון, חוסר מרץ, מחשבות פסימיות בדרגות שונות - עד כדי מחשבות של חוסר טעם לחיים ואובדניות, ירידה בריכוז ובזיכרון, ופגיעה משמעותית בתפקוד. אוסף תסמינים זה קיבל את שמו המקצועי...
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
...קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ליצור מרחב לימודי המאפשר לתלמידים ללמוד, לשים לב לאווירה החברתית בכיתה וליצור אצל התלמידים מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים עם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוח נקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מוח נקי, האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוח נקי, איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בדיכאון ובעצבות שובע נפשי כנגד משקל גוף אכילת בשר משכנתא תורת זן פחד להתחיל עם מישהי אני מפחד להיפרד חרדה חברתית בגלל מחלת נפש ביטחון עצמי אצל ילדים לשכנע אנשים לאהוב אותך לחוש אהבה במאה אחוז להגיע לאושר האמיתי מורה רוחני מאושר לגרום לבחורה לאהוב אותך פייסבוק ומערכות יחסים איך לקבל החלטה ולעמוד בה? לקוח מתלבט אמונה עוזרת להתמודד עם פחדים להתמודד מול הסביבה עם לחץ חברתי יעדים כישלון בזוגיות למה קשה לשכנע מישהו? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? למה הילד כועס? ילד שעובר התעללות אני מואר רוחנית להשתמש בסמים רוחניים הפרעות ניתוק לחיות עם הפרעה סכיזואפקטיבית יש לו חברה לגרום לאקס להתחייב לך שריר הטרייספס שריר היד הקדמית לחפש את אלוהים האם אלוהים כל יודע? לשחזר הארה רוחנית התעוררות והארה של מורים רוחניים כתיבת הספר להיות אלוהים קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים מישהו שיש לו הרבה כסף להשקיע כסף במדד הנאסדק איך לדעת מהי משמעות החיים? אושר ומטרת החיים להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק איך ליהנות מעבודה? בחירה חופשית של תינוק קיום בלי בחירה הוכחות לאי מציאות הבורא לפרש מסרים מהיקום עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי לדיאטה, מאמן אישי מומלץ בנושא מוח נקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 11:23:27 - wesi4