ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקנות את המוצר ✔איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? חלק 1 ✔איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? מינוס בבנק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? חלק 1
איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם?

מינוס בבנק. במאמר הזה נדבר על מה הם דפוסי החשיבה שגורמים לאדם שיהיה לו מינוס בבנק ומהם דפוסי החשיבה שיכולים לעזור לו לצאת מהמינוס שבבנק. המאמר יעסוק בדפוסי החשיבה שגורמים ליצירת המינוס שבבנק ולחובות בכלל. כי הדגש הראשון של האדם צריך להיות על שינוי דפוס החשיבה, כי בלי זה אין שום דרך מעשית לצאת מהמינוס שבבנק ו/או מחובות בכלל.

מינוס בבנק הוא קודם כל מינוס בראש של הבן אדם.

ז"א שמי שיש לו מינוס בבנק ומי שלוקח הלוואות ונכנס לאוברדרפט ולחובות מיותרים, כל הדברים האלו קורים כמובן רק בגלל צורת החשיבה של האדם.

כפי שכבר התבאר האהבה העצמית של האדם לעצמו צריכה לבוא מבפנים ולא מבחוץ. אבל מה קורה כאשר האדם לא אוהב את עצמו מספיק מבפנים, והוא רוצה להוכיח לעצמו שהוא אוהב את עצמו? אז הוא הולך לבזבז כסף ולקנות דברים שאין לו בהם שום תועלת, מלבד התועלת הדמיונית מכך שנדמה לו כאילו יש לו כסף וכאילו הוא אוהב את עצמו יותר.

אוברדרפט ומינוס בבנק הם רק מקרה פרטי של החובות שיש לאדם.

ז"א לכל אדם יש המון חובות מכאן ועד הודעה חדשה, הוא חייב לקנות, חייב שיהיה לו, חייב לכעוס, חייב להיות צודק, חייב וחייב וחייב. כל החובות האלו, החובות התודעתיים שיש לאדם בראש, הם אלו שאחראים לכך שיש לו לאדם חובות בבנק.

חובות כספיים, יותר מאשר הם מהווים מעמסה כלכלית פיננסית, הם מהווים בראש ובראשונה מעמסה נפשית. נדמה לאדם שהוא חייב לקנות עכשיו משהו, ואז נדמה לו ג"כ שהוא חייב לקחת הלוואה ולהיכנס למינוס בבנק, ואז נדמה לו שהנה עכשיו יש לו הכל. אבל מה לעשות שלעולם אין לך הכל. הדבר דומה למי שמנסה לתפוס את קרני האור שנכנסות דרך החלון, שנראה כאילו הן דבר ממשי וכאילו ניתן לתפוס אותן, אך כאשר פותחים את היד אין כלום. כך גם האדם הוא בטוח שאם רק יהיה לו X, הכל יהיה טוב, ואז כמובן הוא נכנס לחובות, רוכש את X ואז חסר לו משהו אחר וכן הלאה.

חובות בבנק הם בראש ובראשונה חובות בראש, חובות ודברים שהאדם צריך וחייב.

כפי שכבר התבאר לכל אדם יש בחירה חופשית לרצות ולעשות כרצונו, וכל כולל כל מה שהאדם עושה, הוא עושה מתוך בחירה חופשית.

ככל שאדם מבין טוב יותר שהוא עושה הכל מתוך בחירה חופשית, כך הוא פחות "חייב / צריך" ויותר "רוצה". כי באמת האדם לא חייב ולא צריך שום דבר כולל שום דבר. האדם רוצה X, רוצה אותו אולי מאוד, נדמה לו שהוא לא יכול להסתדר בלי X, ואז זה יוצר אצלו חוב תודעתי בראש. כי כרגע הוא כבר "חייב". אבל באמת הוא לא חייב, הוא רוצה.

כאשר אדם זוכר שהוא רוצה ולא חייב, החיים שלו טובים יותר והראש שלו רגוע יותר.

אך כאשר האדם פועל שלא מתוך ישוב הדעת, על ידי זה הוא נופל בחובות, כי פתאום נדמה לו שהוא חייב וחייב וכולי. ולמה הוא חייב לחיות מעל רמת ההכנסה שלו? לא בגלל שהוא באמת צריך את אותו הדבר כדי להתקיים, אלא בגלל שבמקום שהאדם יחיה את החיים של עצמו, הוא חי את החיים של השכנים שלו, של האנשים המפורסמים וכולי. הוא בכלל לא בודק האם הוא באמת צריך את מה שהוא חושב שהוא צריך, הוא פשוט חייב וצריך שיהיה לו את מה שלפני רגע אחד הוא אפילו לא ידע על קיומו.

בדיוק כמו תכונת הסקרנות שהורגת את האדם (ולא רק את החתול), כי האדם חייב לדעת מה דיברו, מה אמרו ומה קרה. למרות שבאמת הוא מרגיש טוב, אבל אף על פי כן מציק לו והוא לא נרדם בלילה בגלל הסקרנות, כי הוא חייב לדעת מה מישהו אמר ומה מישהו חשב. וגם זהו כמובן סוג של חוב תודעתי שהאדם סוחב על עצמו.

גם חמדנות היא חוב שיש לאדם בראש. במקום שהאדם ידע לאהוב את עצמו מבפנים בגלל מי ומה שהוא, הוא חייב שיהיו לו כל מיני דברים שאין לו כדי לגרום לעצמו להרגיש טוב יותר.

וכל החובות התודעתיים האלו, הם אלו שאחראים לחובות, להלוואות, לאוברדראפט ולמינוס בבנק שיש לבני אדם. מי שאין לו חובות בראש, אין לו חובות בבנק. צא ולמד עד כמה אין לאנשים ישוב הדעת עד שהם נכנסים לחובות בבנק. ישנם המון אנשים שמרוב שאין להם ישוב הדעת, הם לוקחים הלוואה בבנק, נכנסים למינוס, אבל יש להם מצד שני גם פיקדון וחסכון. היש לך שטות גדולה מזו? הרי לכל מי שיש טיפה ישוב הדעת מבין מיד כי אין לך שטות גדולה מזו, כי הכסף שנדמה לך שיש לך בפיקדון, הוא בכלל לא שלך, הוא של הבנק תמורת ההלוואה שלך. וכל שקל שאתה מקבל ריבית על הפלוס שיש לך בפיקדון, אתה משלם שני שקל על המינוס שלך.

אלא מה? שהאדם בגלל חוסר ישוב הדעת הוא כל כך מדומיין ולכן הוא ממשיך לחסוך כסף בפיקדון למרות שהוא במינוס. ואם תשאל אותו מה הסיבה שלו? הוא יאמר לך, מה, האם אתה רוצה שאני אשבור את הפיקדון ושלא יהיה לי כסף? אך באמת כל זה נובע למה? רק בגלל חוסר אהבה עצמית וחוסר ישוב הדעת. כי האדם בגלל שאין לו ישוב הדעת, הוא רוצה לגרום לעצמו להרגיש כאילו יש לו כסף, אז הוא ממשיך לחסוך כסף בפיקדון, בשביל תחושת הכאילו יש לו, למרות שבאמת אין לו ולמרות שבאמת הפיקדון הזה גורם לו להפסיד כסף, מאחר שהוא היה יכול הרי לפדות אותו ולהקטין איתו את המינוס. אלא מה? שבגלל חוסר ישוב הדעת האדם כ"כ מבולבל ועושה את השטויות הגדולות ביותר בעולם.

דוגמא נוספת שנכונה לרוב האנשים שלוקחים משכנתא. האם חשבת פעם על כך שהדירה שלך ששווה X אתה שילמת עליה בכלל כפול דהיינו 2X? ואיך זה יכול להיות, הרי היא עולה רק X? אלא אם תבדוק תראה שהעלות של הדירה ושל הריבית ששילמת לאורך זמן על הדירה, בסך הכל הדירה עלתה לך כפול מאשר מה שהיא באמת שווה וזה כמובן לא כולל את הכאבי ראש שהיו לך מהתשלומים של המשכנתא, אבל זה עניין אחר.

נניח שאתה קונה בחנות משהו שעולה לך שקל. האם שמת לב לכך שזה עולה לך הרבה יותר. ולמה?

כי כדי שיהיה לך את השקל הזה כדי לקנות את המוצר, אתה צריך לעבוד ולהרוויח שקל + ואז לשלם ממנו ביטוח לאומי ומיסים כחוק ורק אח"כ נשאר לך שקל לקנות.

ז"א שהיית צריך לעבוד ולהרוויח יותר מאשר שקל כדי לקנות את המוצר שנדמה לך שהוא עולה לך רק שקל (וזה עוד לא כולל את העלות האלטרנטיבית כידוע).

כך שחוסר ישוב הדעת הבסיסי שאין לאדם, הוא זה גורם לו לקבל החלטות כלכליות שגויות ולהיכנס לחובות מיותרים ולשאת על צווארו את עול העבדות של הדברים שהוא ממש אבל ממש חייב אותם.

המשך איך לצאת מהמינוס בבנק ? מה יוצר חובות ? ואיך לצאת מהם ? חלק 2.
לא אוהבת את עצמי מתוך בחירה חופשית בחירה חופשית ביטוח לאומי כעס רגע אחד אהבה עצמית של האדם בעולם לא להאשים את עצמי משכנתאות לדעת מה מישהו איך לצאת איך לצאת מ איך לצאת מהמינוס איך לצאת מהמינוס בבנק חובות לצאת מהמינוס לצאת מהמינוס בבנק מינוס בבנק
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת ... לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר. ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות ... שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא ... יחשוב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר , היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם יכול ... האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה ... שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם ... אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה ... אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר ... עוד מידע על המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא סגור על זה ... עוד מידע על המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר ... הוא גם חושב שX, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שX? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שX? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שX? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שX, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שX, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שX? האם המחשבה של הלקוח שX, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שX? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שX? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא עשוי להרגיש שהמחיר גבוה מדי, לחשוש מאיכות המוצר, או לחשוב שהמוצר אינו מתאים לצרכיו האישיים. מצב כזה יוצר אצל הלקוח התנגדות, משום שבמוחו ... בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה לצורך שלו, תחושה שהמחיר גבוה מדי, חשש מאיכות המוצר או כל סיבה אחרת שמונעת ממנו לראות את הרכישה כהעדיפה עליו. מצב כזה ... מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנל אם רוצים לשכנע מישהו במשהו והבן אדם לא רוצה מה בעצם צריך לעשות ברמה הלוגית והתשובה לכך היא שברמה ... של מאזניים שבצד אחד יש ללקוח את הסיבות למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ובצד השני יש את הסיבות למה הוא כן רוצה לקנות את המוצר ולכן כאשר לקוח לא רוצה לקנות מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו והוא לא משתכנע לא רוצה לעשות את מה שרוצים להגיד לו יש בעצם שתי אפשרויות ברמה הלוגית איך לשכנע אותו. דרך ... את המוצר וננסה לטפל בזה. זאת אומרת הלקוח אמר לא רוצה לקנות את המוצר, דרך אחת לשאול למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר מה הסיבה? כי המוצר יקר לו אוקי בוא ניתן לו הנחה, כי המוצר הוא חושב שאין אחריות בוא ניתן לו אחריות, הוא חושב שהמוצר לא טוב נסביר לו שהמוצר כן טוב מה שזה לא יהיה, אוקי ... טוב. יחד עם זאת אפשר להגדיל את הסיבות שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר לדוגמא נגיד קח אם אתה קונה את השולחן הזה אתה מקבל נגיד עוד חמישה כיסאות בחינם סתם דוגמא, אוקי בעצם מה שעשינו הגדלנו את היתרונות שהוא רואה בסך הכל בעסקה. ולכן מה שאני ... יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע. אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות שונות, לוגיקה אחת אומרת תבדוק למה הוא לא רוצה לטפל בזה, לוגיקה שניה אומרת מה אכפת לי למה הוא לא רוצה, מה הוא כן רוצה הוא ... בשתי הגישות האלה כי לפעמים בן אדם אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מה שעושים אומרים לו אוקי אבל למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר יש בזה גם את זה וגם את זה כאילו מנסים להסביר לו כמה המוצר הזה טוב אבל לפעמים מה שצריך לעשות, הוא אומר לא אבל אני עדיין לא רוצה לקנות את המוצר ואז אומרים לא אבל זה טוב אבל זה לא הכיוון לפעמים מה שצריך לעשות זה להחליש את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר. זאת אומרת לשאול אותו למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר לנסות להבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ולטפל בזה ולפעמים זה לכיוון ההפוך, לפעמים זה לכיוון של בוא נחזק אצלו. כי לפעמים נגיד בן אדם אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מתחילים להתעסק איתו למה אתה לא רוצה, למה פה למה שם? ולפעמים לא צריך את כל זה, לפעמים מה שאפשר לעשות זה פשוט להוסיף לו עוד משהו והוא כן יקנה את המוצר ולכן ברמה ... אפיקים שונים. 1. זה למה הלקוח יכול לטעון שהוא לא רוצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מטפלים בהתנגדות הזאת, ברמה של איך אנחנו מנטרלים את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר אבל 2. זה איזה קלפים יש לנו להוסיף לו שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר וזאת לא אותה קטגוריה. להכין רשימה למה שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מנטרלים את ה - למה הוא לא רוצה ואיך אנחנו מחזקים את ה - למה הוא כן רוצה וכמובן שעדיף לעשות את שני הדברים, עדיף גם לנטרל את למה הוא לא רוצה וגם עדיף לחזק את ... ובפועל זה לא תמיד עובד ככה וכאשר לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר לא ישר צריך לרוץ ל - בוא נחליש את החסרונות, לא ישר צריך לרוץ ל - בוא נחזק את היתרונות הכל לפי ההקשר ולפי העניין. אז מהצד של הלקוח שימו לב עכשיו אותו דבר מהכיוון ההפוך ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... להתנגד לנו. לדוגמה: נגיד אותו לקוח, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי זה יקר לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא לא בטוח שזה מתאים לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי המוצר לא נח לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא לא אוהב את הצבע, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא רוצה מוצר שיש עליו מבצע, יכולות ... צריכים לבחור, איזה אפשרויות עדיף לנו שהלקוח יחשוב שהוא לא רצה לקנות את המוצר בגלל הסיבה הזאת ואיזה דברים אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שבגללם הוא לא רוצה לקנות את המוצר. לדוגמה: נגיד מוצר שעולה 1000 שקל והוא ... יחשוב לדוגמה סתם אני ממציא, יעדיף לנו שהוא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר הזה כי הוא לא אוהב את הצבע שלו. למה? יכול להיות שהסיבה האמתית שהוא לא רוצה לקנות את המוצר זה כי זה יקר לו, אבל עדיף לנו שיחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, לא בגלל שזה יקר לו, בגלל שהוא לא אוהב ... אפשר להציע, נגיד עדיף לנו לדוגמה שהוא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי אין על זה מבצע, אבל יש מוצר אחר ... לא רוצה לקנות את הלקוח כי סבתא שלך התגלתה אליך ואמרה לך לא לקנות את המוצר הזה, זה כאילו סיבה מאוד טובה, כאילו גם ... ואז בעצם הוא יצליח למצוא את הסיבה האמתית שבגללה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ואז ממילא זה יהיה נכון גם למוצר הבא. ... ואם הוא יגיד לנו לא, נגיד שהלקוח יגיד: לא לא, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה, אז אנחנו נמציא סיבה, אז נגיד לו: טוב תראה, אם אתה לא רוצה לקנות את המוצר הזה כי הצבע לא מתאים לך אז, בא נראה לך ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי?
... שיווק שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות ...
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
... מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות איך למכור מוצר בצורה נכונה? מכירת מוצר בצורה נכונה היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של היתרונות והחסרונות של המוצר, ...
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
שכנוע בצורת שאלה, יכול או רוצה, איך לשכנע אנשים? מסר סמוי בשאלה, שאלה מניפולטיבית, מניפולציה בשאלה, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, פסיכולוגיה הפוכה, מסר לתת מודע, איך לשאול נכון?
... בפועל. עוד דוגמה שימושית בתחום המכירות: כאשר אנו יודעים שהלקוח לא בטוח שהוא באמת רוצה את המוצר, עדיף לנו לשאול אותו: זה יכול להסתדר לך לקנות את המוצר? ולא אתה רוצה לקנות את המוצר?. באופן כזה, אנו מאפשרים לו לדלג על השאלה האם הוא רוצה, ולענות רק על ההיתכנות המעשית של הפעולה. מתי עדיף לדבר על הרצון ולא ... או להגיע לפגישה. אנחנו חושבים: איך לשאול אותו כדי להעלות את הסיכוי שיסכים? השאלה המתבקשת היא האם להשתמש בנוסח שמדגיש רצון - אתה רוצה לקנות את המוצר? אתה רוצה להגיע לפגישה? - או להשתמש בנוסח שמדגיש יכולת - זה יכול להסתדר לך לקנות את המוצר? מסתדר לך להגיע לפגישה? אתה יכול להגיע מחר?? שאלה: מדוע לבחור לפעמים ביכול ולא ברוצה? תשובה: יש מצבים שבהם האדם לא מוכן ... באותה מידה גם אפשר לשאול אותו אתה יכול לעשות את הפעולה הזאת? ואז השאלה הנשאלת היא איך עדיף לשאול את אותו בן אדם לשאול אותו אתה רוצה לקנות את המוצר? או לשאול אותו אתה יכול לקנות את המוצר?. וכשאני אומר יכול ורוצה זה לאו דווקא במילים הספציפיות האלה כי לדוגמא נגיד המילה יכול לא שואלים את הלקוח אתה יכול לקנות את המוצר? שואלים אותו זה אפשרי מבחינתך לקנות את המוצר מסתדר לך לקנות את המוצר, מתאים לך לקנות את המוצר?, המילים האלה לדוגמא של מתאים לך מסתדר לך, יכול להתאים לך נראה לך שזה יכול להסתדר לך כל המילים האלה מבטאות יכולת. לעומת ... כל מיני מילים כאלה שמבטאות רצון. עכשיו לדוגמא נגיד שאנחנו רוצים נגיד שהלקוח יקנה את המוצר אז מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו אתה רוצה לקנות את המוצר? או עדיף להגיד לו נראה לך שמסתדר לך לקנות את המוצר, נגיד שרוצים לקבוע פגישה עם בן אדם מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו אתה רוצה שניפגש? או עדיף להגיד לו מתאים לך שניפגש מסתדר ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... אומר אני רוצה את המוצר, אפילו שהוסיף לזה תנאי. תת - המודע של הלקוח מקבע את הרצון הזה, ולכן קל יותר לאחר מכן לשכנע אותו להסכים לקנות את המוצר בתנאים קרובים יותר להצעה ... לדבר אתו, וזה לא כל כך משנה על מה כרגע, לצורך העניין, זה יכול להיות על המוצר, זה יכול להיות על הסיבות שבגללם הוא לא רוצה לקנות את המוצר, יכול להיות כל דבר. ולהגיע אתו ... הסברתי אותו בפעם אחרת, אבל זה באותו הקשר אז חזרתי עליו עוד פעם. ועכשיו, אני אוסיף עוד דבר, בהקשר הקודם של: הלקוח שלא מסכים לקנות את המוצר, מה שצריך לעשות זה: המוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מצב אני המוכר חושב שהלקוח היה מוכן להסכים לקנות את המוצר? לדוגמה, אם נגיד המוצר היה עולה חצי מחיר, הלקוח היה מוכן להסכים לקנות אותו. אז מה שצריך לעשות ברגע שלקוח אומר אני לא מוכן, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה, שואלים את הלקוח תגיד לי, ... להתאים לך?, כן, אתה יודע אם זה היה עולה לי חצי, הייתי מוכן לקנות אותו. מה בעצם עשינו? גרמנו ללקוח להיות בחוויה שהוא מסכים לקנות את המוצר, מה לעשות שהמוצר לא עולה חצי, ... אבל הוא גם לוקח, המח של הבנאדם כשהוא מפרש משפט, הוא מפרש אותו גם בחלקים, לא רק ביחידות שלמות ולכן, אם בנאדם אומר: אני מוכן לקנות את המוצר בתנאי ש או אם היה ככה וככה, אז הייתי קונה את המוצר, התת מודע של השומע, של הלקוח היה: שהוא רוצה לקנות את המוצר הזה. נכון שהוא אמר בתנאי ש, נכון שהוא אמר רק אם, נכון שהוא אמר רק כאשר, זה נכון, אבל אף על פי כן, בתת מודע שלו הוא אמר שהוא רוצה לקנות את המוצר . והתת מודע של השומע שמע את המילים האלה: אני רוצה לקנות את המוצר . ומכאן, הרבה יותר קל לשכנע אותו לקנות את המוצר. ולכן, לסיכומו של דבר, אם ...
מהי אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות
... מנוגדת באופן מוחלט להתנגדות של הלקוח. לדוגמא התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו. מה הטוב שיכול לצאת ללקוח, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו? איזה יתרונות יש ללקוח, בכך ... יקנה את המוצר, דווקא בלי להתייעץ עם אישתו? הלקוח לדוגמא אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי צורך בו. על איש המכירות לחשוב, למה דווקא יש היגיון בכך שיקנה את המוצר, דווקא בגלל שאין לו במוצר ... שנראה לא הגיוני. ואז ממילא, מה שקורה אחכ, זה שכאשר הלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל סיבה X. אז איש המכירות, יכול לומר ללקוח, דווקא בגלל סיבה X, עליך לקנות את המוצר. כאשר לקוח אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמא, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. ... אז הטיפול האידיאלי בהתנגדות, הוא לקחת את הסיבה שבגללה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, ולהציג אותה ללקוח, כסיבה לרכישת המוצר ולסגירת העסקה. וכמובן שלא חייבים לומר את זה בצורה ישירה ללקוח, דווקא בגלל X, עליו לקנות את המוצר. אבל כאשר לאיש המכירות יש בראש שלו את המחשבה שאומרת, שדווקא בגלל סיבת ההתנגדות של הלקוח, דווקא בגללה יש ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות ... של להשתמש במוצר זהה דומה של המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך? ... תירוצים סיבות, אמיתיות שקריות דמיוניות, יכול הלקוח שלי מישהו אחר, לטעון שבגללן הוא לא רוצה מהסס לקנות את המוצר שלי? איזה סוגי התנגדויות מכירה, ... האלו, תכליתן היא לגרום לך להעלות מראש את רשימת ההתנגדויות לקוח האפשריות שהלקוח יכול להעלות, כדי לא לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך להכין ... איתו? האם החיסרון הזה, אולי בכלל ניתן לראות אותו כיתרון? האם החיסרון הזה, מחייב את הלקוח שלא לקנות את המוצר? האם באמת אין שום אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר עם החיסרון הזה? האם באמת הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר הזה, בגלל החיסרון הזה? האם אין שום דרך בעולם לגרום ללקוח לקנות את המוצר עם החיסרון הזה? האם באמת הכרחי ...
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
... אליעד, אינה נובעת רק מהעברת מידע, אלא מתהליך שבו המוכר משנה את עמדת הלקוח. אם הלקוח לא היה מעוניין לקנות את המוצר בתחילה, אבל בסופו של דבר הוא כן קונה, סימן שהתרחש שינוי עמדות אצלו. המפתח להצלחה במכירה טמון בהבנה איך לשנות דעות של אחרים. איך להתמחות בשינוי עמדות? המרצה ממליץ לאנשים ... את האור, אפשר לנסות לשכנע אותו לכבות את האור או להנמיך את העוצמה שלו. אם מישהו טוען אני לא בטוח אם לקנות את המוצר, אפשר לנסות לשכנע אותו להיות בטוח בכך שזה כדאי. כל דעה שאדם מביע יכולה לשמש בסיס לתרגול יכולת השכנוע ושינוי העמדות: אפשר להקצין את הדעה, להחליש אותה או להפוך אותה לגמרי. ... שינוי עמדות. מה זאת אומרת? זאת אומרת שבסופו של דבר כשהלקוח קונה את המוצר אז זה לא רק שכנעתי אותו לקנות את המוצר או הלקוח לא רצה לקנות את המוצר זה לא רק ככה יש עוד משהו מאחורה, ניתן לראות את זה בצורה יותר מופשטת ובצורה המופשטת בעצם ניתן לראות שהלקוח יש כביכול במציאות שלנו דעות, עכשיו בן אדם נגיד אומרים לו בוא תקנה את המוצר יש איזה מוצר תקנה אותו עכשיו בגדול ניתן להסתכל על זה כעל שכנענו אותו לקנות את המוצר אבל ניתן להסתכל על זה כעל חיזקנו אצל הלקוח את הדעה בתוכו שאומרת לו שלקנות את המוצר הזה יותר טוב מלא לקנות את המוצר הזה. מה זאת אומרת? זאת אומרת ניתן לראות את זה ככה כל מוצר יש הרבה דעות לגביו יש בעולם שלנו הרבה דעות מה טוב מה רע מה נכון מה לא נכון, עכשיו אפשר לראות את תהליך המכירה לא ... עמדות. זאת אומרת הבן אדם חושב איזה רעיון בראש שלו יש לו רעיון שאומר אני לא יודע אם את זה טוב או רע לקנות את המוצר או שיש לו אפילו בראש רעיון שאומר זה רע לקנות את המוצר, או שיש לו בראש שלו רעיון שאומר זה 20% רע 80% טוב, 80% טוב 20% רע לא משנה ואנחנו בעצם כדי לסגור את העסקה אנחנו בעצם צריכים לשנות את הרעיון שיש לו בראש. זאת אומרת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקנות את המוצר, איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקנות את המוצר, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי להרזיה בתחום לקנות את המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2280 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 00:18:12 - wesi4