🖨כיצד תגרום לעובדיך לעבוד טוב יותר בצורה ממש פשוטה?רוצה לדעת כיצד לנהל את העובדים שלך טוב יותר? ראשית דע כיצד לנהל את עצמך טוב יותר! הדרך לנהל עובדים בצורה נכונה, זהה לחלוטין לדרך שבה אתה אמור לנהל את עצמך. ככל שתדע לנהל את עצמך טוב יותר, כך תנהל את העובדים שלך טוב יותר.
כפי שכבר התבאר חשוב ביותר שאדם תמיד יבדוק מה הוא "כן" יכול לעשות כדי להשיג את המטרה שאותה הוא רוצה להשיג, ועל האדם תמיד להתמקד אפילו בפעולה הקטנה ביותר הזמנית ביותר והבודדת ביותר שיכולה לקרב אותו אל הדבר שאותו הוא רוצה להשיג.
הפועל היוצא מכך הוא, שאם ברצונך לגרום לעובד שלך להגדיל ראש, לחשוב בצורה טובה יותר, להתמודד עם בעיות טוב יותר, ושיגיע בעצמו לפתרונות טובים יותר מהר יותר, עליך להשתדל תמיד למקד אותו במה "כן" במקום במה "לא". עליך לוודא שהשיחות שלך עם העובדים שלך, תמיד עוסקות במה "כן" ולא במה "לא".
לדוגמה: במקום שתשאל את העובד שלך "למה לא עשית X? " שאל אותו "האם עשית את כל מה שאתה יכול כדי לגרום ל X? ". שים לב לכך כי שאלה של "למה לא עשית X? " תגרור אחריה תשובות של בעיות שהיית מעדיף לא לדעת עליהן, כל מיני תשובות סרק שמטרתן להסביר לך למה "לא". כי הרי זה מה ששאלת אותו, הלא כן?! לפעמים תקבל תשובות של בעיות אמתיות, אך לפעמים תקבל תשובות של בעיות שנוצרו במיוחד רק כדי להסביר לך למה "לא". ניסוח של "למה לא", לא ממש גורר אחריו את התשובות שאתה "כן" רוצה לשמוע. שאלה של "למה לא" גוררת אחריה תשובות שליליות, כי הרי זה מה ששאלת, למה לא. במו ידך יצרת בעיות שלא היו עד אותו הרגע.
לעומת זאת ניהול נכון אומר כי עליך לשאול שאלות שהתשובה עליהן תהיה חיובית בהכרח. לדוגמה שאל "כיצד ניתן לגרום ל X לקרות", "מה ניתן לעשות כדי ש X יקרה מהר יותר", "כיצד גורמים ל X להיות מבוצע". שאלות כאלו התשובה עליהן תהיה בהכרח טובה יותר מאשר על "למה לא" כי היא שואלת איך "כן". שאלה שנשאלת בצורה ובניסוח חיובי, גוררת את המחשבות של העובד לפתרונות, מוציאה אותו מהחשיבה שלו על בעיות ומעבירה אותו לפתרונות.
כפי שכבר התבאר, כל הטעויות שבעולם נוצרות מחמת שלא קישרו בין הפעולה לבין התכלית שאותה היא מנסה להשיג.
כאשר אתה שואל מה "כן" אתה מתמקד בעצם בתכלית ובאיך משיגים את התכלית.
כאשר אתה שואל למה "לא", אתה בעצם מסיח את הדעת של העובדים שלך מהתכלית וממקד אותם בכל מיני דברים שאין להם שום קשר לאיך להתקדם. אם ברצונך שהפרויקט יצליח ושהמשימה תבוצע, שים לב לצורת הדיבור שלך. (ושים לב גם לדיבור שלך במחשבות שלך מול עצמך, גם זה דיבור שאחראי להצלחה שלך).
תשתדל לגרום לעובד שלך לשאול את עצמו תמיד רק את השאלות הנכונות, של כיצד עושים X או Y, כיצד "כן" מצליחים. במקום לחשוב על למה "לא", שיחשוב איך כן. תשתדל למקד אותו בשאלות של "איך כן". על ידי זה גם ברגע שלא תהיה לידו, בכל פעם שהוא ייזכר בך, הוא יתרגל לחשוב ולמצוא פתרונות בעצמו. גרום לעובדים שלך לשאול את עצמם את השאלות הנכונות, על ידי שתשים לב לדפוסי החשיבה שאתה יוצר אצלם באמצעות הדיבור שלך.
לסיכום: מקד את המחשבה של העובדים שלך בפתרונות ולא בבעיות ע"י שאלת השאלות הנכונות בצורה הנכונה. על ידי זה תגרום לעובדים שלך לשיפור התפוקה שלהם בצורה הפשוטה ביותר.
וזכור, כל מה שנכון לגבי העובדים שלך נכון גם לגבי הילדים שלך / הזוגיות שלך, ונכון כמובן בראש ובראשונה כלפי עצמך. ככל שצורת הדיבור הפנימי שלך לעצמך תהיה נכונה יותר, ככל שאתה כאדם תחשוב נכון יותר, כך תרצה או לא, העובדים שלך יחשבו גם הם נכון יותר. ולכן עיקר ההתמקדות שלך צריכה להיות בראש ובראשונה בעצמך ואח"כ על אחרים. בהצלחה.
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?... מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם ... לדעת איך להשתמש במשאבים הללו כדי להשיג את המטרות המשותפות. לסיכום כל אדם יכול להיות מנהל אם הוא יודע לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית. ברגע שתלמד לנהל את עצמך, תוכל להתמודד עם כל אתגר ניהולי שתיתקל בו, בין אם מדובר בניהול עובדים או בניהול עסק. למה כולם מנהלים? ... השאלה איננה האם כל אחד מתאים להיות מנהל, אלא איך כל אדם יכול להיות מנהל טוב, וכיצד הוא יכול לנהל את עצמו בצורה האופטימלית כדי לנהל את האחרים. אליעד כהן מציין שהמפתח לניהול טוב טמון לא רק בידע ובמיומנויות, אלא ביכולת לנהל את עצמך. כשאתה מצליח לנהל את עצמך, אתה יכול להתמודד עם ניהול אחרים, בעסק או בצוות. מהו ניהול עצמי? כל אדם, גם אם יש לו שתי ידיים או עשר אצבעות, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. למשל, אם היו נותנים לך יותר אצבעות או ידיים, היית לומד לנהל את עצמך בצורה יעילה יותר. לנהל את עצמך זה לדעת לקבוע מטרות ולדעת איך להשתמש במשאבים שלך כדי להשיג אותן. ניהול עצמי לא שונה ממה שנדרש בניהול ... עובדים, והמטרה נשארת להשיג את המטרות עם המשאבים העומדים לרשותך. כיצד זה מתקשר לניהול עסק? אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך באופן מושלם, אתה לא תצליח לנהל עסק או צוות בצורה אפקטיבית. למעשה, ניהול עסק עם 100 עובדים הוא תרגום של ניהול את עצמך, רק שיש לך יותר משאבים - עובדים ומטרות שצריך לתכנן ולהשיג. כל עובד הוא משאב שצריך לנהל, בדיוק כמו כל חלק בגוף שלך שצריך ניהול. אם אתה יודע לנהל את עצמך, תדע לנהל גם את העובדים בצורה חכמה ויעילה. מהו ניהול טוב? ניהול טוב דורש יכולת להתמודד עם תיאום בין ... המטרות. לסיכום, כל אדם יכול וצריך להיות מנהל, וזה לא עניין של אם הוא מתאים, אלא של ללמוד כיצד לנהל את עצמו. ברגע שהיכולת לנהל את עצמך קיימת, תוכל לנהל גם צוותים, עסקים ואנשים אחרים בהצלחה. למה כולם מנהלים? איך לנהל עובדים? מהו אופי של מנהל ... רק עניין של ללמוד מיומנויות ניהול, אלא מדובר בכך שכל אדם, באופן טבעי, הוא מנהל של עצמו. מה זה לנהל את עצמך? לנהל את עצמך זה לדעת לקבוע מטרות, להבין את המשאבים העומדים לרשותך ולנהל את הדרך בה אתה משתמש בהם על מנת להשיג ... עסקים ועסקים קטנים אם אתה מתקשה לנהל עסק עם 100 עובדים, זה יכול להעיד על כך שגם אינך יודע לנהל את עצמך בצורה אופטימלית. ניהול הוא בסופו של דבר להצליח לשלב בין המשאבים שברשותך, על מנת להשיג את המטרה. ניהול עסק לא שונה מניהול את עצמך, רק שמדובר ביותר אנשים ומטרות. המשאבים הם למעשה האנשים סביבך, כל אחד מהם עם רצונות שונים, וצריך לדעת כיצד ... את הצרכים הפנימיים שלך. באופן דומה, כשתהיה מנהל, אתה תצטרך לנהל את הרצונות השונים של העובדים. אם אתה יודע לנהל את עצמך, תוכל להצליח לנהל אחרים. למעשה, ניהול של עובדים הוא לא שונה מיכולת לנהל את עצמך, כולל השיחות הפנימיות שיש לך עם עצמך - זו בדיוק אותה עבודה. מהם מאפייני המנהל המוצלח? מנהל טוב הוא ... להיות מנהל טוב, עליך להתחיל בניהול עצמי. זהו שלב חיוני בדרך לניהול צוותים או עסקים בהצלחה. אם אתה מצליח לנהל את עצמך בצורה אפקטיבית, תוכל להתמודד עם כל אתגר ניהולי שיתעורר. ניהול אישי שיטות ניהול ניהול עובדים מאפייני מנהל טוב ניהול ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליותניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות... הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, ... הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך. מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים? אליעד מדגיש שוב ושוב כי לימודי ניהול רגילים, קורסים, הדרכות וסדנאות ניהול בדרך ... ברור שהוא לא באמת מסוגל לנהל בצורה מושלמת אפילו את עצמו. מכאן הוא מסיק כי אם אדם לא מצליח לנהל את עצמו באופן מלא, ברור שיהיה מוגבל מאוד גם בניהול של אנשים אחרים. מה הקשר בין מטרות אישיות לבין הצלחה בניהול? ... קשה לך להשיג - ולהתחיל להשיג אותן בפועל. הוא מסביר בהרחבה כי ככל שתשיג מטרות קשות יותר, כך תלמד לנהל את עצמך טוב יותר, והיכולת הזו תהפוך ליכולת ישירה ומעשית לנהל אחרים. אליעד מדגיש שאין מדובר בהצלחה חלקית של 99 אחוז, ... שהצלחת לפתור בעצמך, תמצא את עצמך ללא כלים להתמודד איתו. לכן חשוב שתקפיד קודם כל לשפר את היכולת שלך לנהל את עצמך מול מטרות וקשיים גדולים, וכך תגדיל את טווח הניהול שלך מול אנשים אחרים. כיצד להתחיל לנהל את עצמך באופן פרקטי? אליעד כהן נותן עצה מאוד ברורה ופרקטית לכל מי שרוצה להיות מנהל מוצלח: ערוך רשימה מפורטת של ... ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות? בהרצאה, אליעד מתייחס גם לקשר שבין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות. לדעתו, מי שיודע לנהל את עצמו היטב מול מטרות אישיות, ישלוט באופן טבעי גם בניהול הזמן ובניהול המשימות שלו ושל אחרים. ניהול זמן וניהול משימות הם רק ביטויים ספציפיים של אותה יכולת בסיסית: היכולת לנהל את עצמך באופן מלא ואפקטיבי. מה הצעד הראשון בדרך להיות מנהל טוב יותר? הצעד הראשון שאליעד ממליץ עליו הוא להפסיק לחפש ... עובדים? איך להיות מנהל מוצלח? איך לנהל עובדים נכון? מהי מיומנות ניהולית? האם אני מתאים להיות מנהל? כיצד ללמוד לנהל את עצמי? כיצד לנהל אנשים? תכונות ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים ... משרה של מנהל, משרה ניהולית, תפקיד ניהולי, פיתוח קריירה, להתקדם בקריירה, בית ספר למנהלים, ניהול עצמי, רוצה להיות מנהל, לנהל את עצמך
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגותלנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות... ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, ... לנהל אחרים. עם זאת, אם אדם לא מצליח לנהל אחרים בצורה מיטבית, זה מצביע על כך שהוא לא יודע לנהל את עצמו בצורה מושלמת. השיפור בניהול העצמי משפיע ישירות על יכולתו לנהל אחרים, ומי שמצליח לשפר את יכולות הניהול העצמי, ישפר ... ידי ניהול עצמי. ניהול עצמי טוב משלב סדרי עדיפויות, פתרון בעיות, אוטומציה פנימית, התייעלות ומחויבות להצלחה אישית. כשאדם לומד לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא רוכש את הכלים הנדרשים לניהול של אחרים, כיוון שהעקרונות ניהוליים אלו דומים מאוד בין שני התחומים. אליעד מציין שגם אם אדם ילמד תיאוריות ניהוליות, אם הוא לא יצליח לנהל את עצמו, הוא לא יצליח לנהל את האחרים בצורה מיטבית. מדוע חשוב להשתפר כל הזמן בניהול? ההסבר של אליעד מדגיש את הצורך בהשתפרות מתמדת בניהול העצמי, כי כל מקום שבו אדם לא מצליח לנהל את עצמו בצורה מיטבית ישפיע על יכולתו לנהל אחרים. אליעד מציין שגם אם אדם מרגיש שהוא מנהל את עצמו היטב, תמיד ... טוב? אליעד מסביר שלמרות שכל אדם יכול להיות מנהל, לא כל אחד בהכרח מתאים לנהל אחרים, וזה תלוי ביכולתו לנהל את עצמו. כל אחד צריך לדעת לנהל את עצמו קודם כל. את הניהול החיצוני אפשר ללמוד דרך ניהול פנימי. סיכום כללי אליעד מסכם את דבריו בכך שכולנו נולדים ... את זה. בהצלחה, אליעד ממליץ לכל אחד לשאוף ללמוד ולשפר את ניהול עצמו בכל תחום כדי להתקדם, ולזכור שהיכולת לנהל את עצמנו היא הדרך להיות מנהלים טובים של אחרים. האם ניהול זאת תכונה מולדת? האם מתאים לי להיות מנהל? מה צריך ... ולהיות המנהל הטוב ביותר שהוא יכול להיות. ההסבר הוא שניהול אחרים וניהול עצמי הם תהליכים זהים: ברגע שאדם יודע לנהל את עצמו, הוא יודע גם לנהל אחרים, כי מדובר באותו עיקרון של ניהול משימות וקבלת החלטות. מהי החשיבות של ניהול עצמי כדי לנהל אחרים? נטען שאם אדם אינו מסוגל לנהל אחרים, הדבר נובע במאה אחוז מהמקרים מכך שהוא אינו יודע לנהל את עצמו באופן מלא. כלומר, על אף שאדם עשוי לחשוב שהוא כן מנהל את עצמו היטב, עצם הקושי בניהול אחרים מצביע על כך שעדיין אפשר לשפר את הניהול העצמי. אם אדם יודע לנהל את עצמו בצורה טובה, הוא בהכרח ידע לנהל אחרים, משום שאלה אותם עקרונות בדיוק: ניהול סדרי עדיפויות, התמודדות עם מספר משימות ... לממש בפועל את היכולת לנהל אחרים. אף על פי שכל אחד יכול להיות מסוגל לכך (כי הוא יכול ללמוד לנהל את עצמו, ומכאן גם אחרים), ייתכן שבפועל לא תמיד יש רצון או צורך לעסוק בפועל בניהול של אנשים נוספים. עם זאת, ... ניהול עצמי איכותי. כיצד לומדים לנהל? לפי הדברים המתוארים, הדרך העיקרית ללמוד ניהול היא להתמקד בניהול עצמי. האדם לומד לנהל את עצמו טוב יותר, ורוכש מכך את הכלים הדרושים גם לניהול חיצוני. ניתן לקרוא תיאוריות וללמוד שיטות שונות, אך הרעיון המרכזי ... בניהול הפנימי של רצונותינו ושל סדר היום שלנו, ועד לניהול עובדים, משימות ומשאבים בסביבה החיצונית. ככל שמשפרים את היכולת לנהל את עצמנו, כך אנחנו מתקרבים יותר ויותר ליכולת לנהל אחרים בצורה מוצלחת, וגם מחליטים אם בכלל מתאים לנו לממש יכולת זו ...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
נושאים נוספים לעיונך...