ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לביצוע המשימה ✔ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות? ✔במאמר זה נעסוק ב"איך", כלומר, בכללי ההתנהגות במרכז ההערכה, אשר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות?
במאמר זה נעסוק ב"איך", כלומר, בכללי ההתנהגות במרכז ההערכה, אשר יגדילו את סיכוייכם לעבור את המיון, ונציע רשימת המלצות מעשיות המתארות כיצד כדאי להתנהג במרכז הערכה.

לאחר שקראת המאמר "מה זה מרכז הערכה? " בו קבלת הסבר מלא אודות שיטת מיון מרכז הערכה, קבלת גם הסבר מלא על מושגים חשובים מאוד בהבנת מרכז הערכה: מהי קבוצה, מהי דינאמיקה קבוצתית ומהו פרופיל תפקיד. במאמר זה נעסוק ב"איך"? כלומר, כללי ההתנהגות במרכז הערכה, אשר יגבירו את הסיכוי שלך לעבור את המיון.

אם כן, במאמר זה נעבור מהחלק התיאורטי לחלק היישומי, בו רשימת המלצות מעשיות המתארות כיצד כדאי להתנהג במרכז הערכה.

התמודדות עם הלחץ שלפני -

בטרם תכנסו לחדר האבחון, שב במקום נינוח ובצע נשימות הרפיה על מנת להוריד את רמת הלחץ. עשו זאת כך: שאפו אויר דרך האף, ספרו עד 5 ונשפו לאט דרך הפה. עשו כך לפחות 5 פעמים. יתכן שתחושו סחרחורת. הירגעו, זוהי רק כמות גדולה של אויר שתעשה לכם טוב. עתה, חזרו על התרגיל עוד 5 פעמים, ובמהלך כל שאיפה ונשיפה חשבו על מקום יפה שאתם אוהבים ומרגישים בו בטוחים ונינוחים. התחברו לתחושה הטובה, שתו משהו כדי לחוש רעננים, והיכנסו לחדר האבחון. בכניסתכם, תראו מולכם כסאות מסודרים בצורת האות חי"ת. למקום הישיבה אין חשיבות רבה, לכן בחרו את מקום הישיבה הנוח לכם והמתינו בסבלנות.

עד מהרה יתמלא החדר במועמדים, המנחה יציג את עצמו, יתאר את שלבי יום המיון ואולי גם יספר מעט על התפקיד המוצע. הקפידו להקשיב להוראות התרגילים שתבצעו במהלך היום.

יתכן ויהיה רושם, שמקצת התרגילים אינם קשורים לתפקיד. חשוב להבין שהתרגיל הוא כלי מזמן. כלומר, הוא מזמן את דפוסי ההתנהגות שלכם ושל שאר חברי הקבוצה, כגון: דפוס קבלת החלטות, שיתוף פעולה, הקשבה, האצלת סמכויות, יכולת עבודה בצוות, שירותיות, יכולת שכנוע, יכולת ניהולית, מנהיגות והובלה ועוד תכונות הרלוונטיות לפרופיל התפקיד שאליו אתם נבחנים.

לפיכך, חשוב שתהיו אתם - עצמכם. בד בבד, הבליטו תכונות דומיננטיות הרלוונטיות לתפקיד שאליו זומנתם.

שלב 1 - הצגה עצמית

המנחה יבקש מהמשתתפים להציג עצמם. אם לפי סדר הישיבה, דברו בתורכם. ואולם, אם תתבקשו להציג את עצמכם בסדר חופשי, אל תדברו ראשונים ולא אחרונים. השתדלו להיות בין השני לרביעי בסדר הדוברים. זאת משום שהראשון שיציג את עצמו, יציב רף מסוים, וכל הבאים אחריו יספרו אותם הפרטים או ינסו ליצור רושם מעניין יותר מאלו שדיברו לפניהם, ומן הראשון בפרט. עד שיגיע תורם של הדוברים האחרונים, המנחה כבר "עייף" וחושב על ההקדמות הבאה. אל תספרו אותם הפרטים כמו כל שאר המועמדים כדי להיתפס כ"ילדים טובים". הציגו את עצמכם כ"ילדים רעים". למה הכוונה? "ילד טוב" אינו מבטא את צרכיו והאחרים אינם מביאים אותם בחשבון כאשר הם באים אליו בדרישות. "ילד רע" מבטא את צרכיו, אומר בבהירות מה הוא רוצה והסביבה יודעת שעליה להביא את צרכיו בחשבון כאשר היא באה אליו בדרישה.

מ הקשר להצגה העצמית במרכז הערכה? שברו את הדפוס שנוצר עד שהגיע תורכם. הציגו את עצמכם - שם, מומחיות מקצועית (אם יש), מקום מגורים, סטאטוס משפחתי (מומלץ לנקוב בשמות בני המשפחה על מנת ליצור קשר אישי), תחביב בשעות הפנאי (אם יש). כך תבדלו את עצמכם מהשאר ותטביעו רושם עמוק משמעותי.

שלב 2 - תרגיל קבוצתי המותאם לפרופיל התפקיד

המנחה יציג בפני הקבוצה תרגיל קבוצתי שהותאם מראש שנועד להציף או לזמן דפוסי התנהגות רלוונטיים לפרופיל תפקיד. דמיינו את הקבוצה עולה על האוטובוס ואת כולם מנסים לעלות בדלת צרה אחת. איך זה נשמע מהצד? רעש, חוסר הקשבה, חוסר שיתוף פעולה, חוסר סדר, רצון להתבלט על חשבון האחר (תחרותיות) במקום להתבלט מול השיא או היכולות של המועמד עצמו (הישגיות). כך יראה גם התרגיל בהתחלה. המתינו בצד שניות מספר, הפסיקו את המהומה והזכירו למשתתפים שבפניכם משימה משופת אחת ומטרה משופת לכולם. מכאן ואילך, קחו לידיכם את הובלת הקבוצה. חשוב מאוד שתתמודדו עם התנגדויות שיעלו ולא תעקפו אותן. לשם כך עליכם לגייס לצדכם משתתפים שאינם מסכימים לעבוד ולנהל את המשימה יחד איתכם. הזכירו לקבוצה מהי המשימה ומהי המטרה, האצילו סמכויות (לקיחת זמנים), הזמינו רעיונות, אמרו את דעתכם, הובילו להחלטה וקבלו את ההחלטה הסופית. המנחה ישאל אם עמדתם במשימה, סביר להניח שלא תעמדו בה, כי הזמן שיוקצב לכם יהיה קצר מדי במתכוון כדי שתאלצו לפעול תחת לחץ. אמרו שלא, אבל המשיכו ואמרו שנוצרו שיתוף פעולה, עבודה קבוצתית והקשבה, וכל משתתף קיבל את אפשרות להביע את דעתו.

עתה יבקש מכם המנחה לדרג את ביצועי הקבוצה ואת הביצוע האישי שלכם. הקפידו תמיד לתת לקבוצה ציון גבוה מציונכם האישי, כיוון שלכם כפרטים אין זכות קיום ללא הקבוצה. העניקו ציון שבין 7 - 9, ולעולם לא ציון 10, שהרי תמיד יש מה ללמוד והיכן להשתפר.

אם התפקיד המוצע הוא מכירתי, ייתכן שייערך "משחק האסימונים". משחק זה בוחן את כושר השכנוע שלכם, ונתאר אותו במאמר "משחק האסימונים במרכז הערכה".

שלב 3 - הפסקה וסינון ראשוני

שלב 4 - סימולציות (משחקי תפקידים).

אם הגעתם לשלב זה - כל הכבוד לכם! עברתם את הסינון הראשוני. משמע, הסימולציות (משחקי התפקידים) יהיו קרובות לעולם התוכן של התפקיד אליו אתה נבחנים. מטרת הסימולציות לבחון את יכולתכם להגיב על משימות מסוימות הלקוחות מעולם התוכן האמיתי של התפקיד. כלומר, אם הפגנתם יכולות טובות בתרגיל הקבוצתי, יבדקו עתה יכולות אלה בתנאי מעבדה קפדניים יותר. עליכם יהיה להפגין את היכולות שהפגנתם קודם. ואולם, הפעם בלי הרעש הקבוצתי שמסביב ובצורה קונקרטית ומדויקת יותר.

שלב 5 - הפסקה וסינון שני

שלב 6 - ראיון אישי (רק לאלו שעברו את הסינון השני)

הגעתם לשלב הראיון האישי - שוב כל הכבוד לך! לשלב זה תגיעו אחרי סינון שני, שבו ישתתפו מנהל מקצועי ומראיין מקצועי או מראיין מקצועי בלבד. שימו לב, כי מרכז ההערכה טרם הסתיים ומדובר בראיון לכל דבר. הפגינו ביטחון ותחושה טובה, כי הגעתם לנבחרת הסופית, אך אל תזלזלו במראיינים כי ייתכן וגם בשלב זה ישאלו אתכם שאלות קשות:

ספר לי על עצמך?

מהן תכונותיך השליליות?

יתכן ותשאלו על דרישות השכר שלכם. לפיכך, הגיעו לראיון לאחר שגיבשתם דרישת שכר ברורה והציגו אותה ללא היסוס. לשם כך, עליכם להכין שיעורי בית מראש, ולברר מה השכר המוצע בחברה לתפקיד זה. לחילופין, יתכן שתקבעו את דרישת השכר שלכם כך שתהייה גבוהה יותר מהשכר הקודם שהרווחתם. כאן נכון לדרוש 20% יותר, אך לא מעבר לכך.

שלב 7 - מבחני מחשב (אופציונאלי בהתאם לאופי המשרה).

לשלב זה, אין צורך להתכונן. אלו הם מבחני אמינות ומבחני אינטליגנציה הכוללים תרגילי צורות, סדרות חשבוניות והבנת הנקרא.

סיכום הטיפים להתנהגות נכונה במרכז הערכה

1. בצעו נשימות הרפיה לפני הכניסה לחדר על מנת להוריד את רמת הלחץ.

2. תהליך ההערכה יתחיל בהצגה עצמית. אל תהיו ראשונים (הראשון קובע רף שכל השאר מתאמצים לעבור אותו) אך גם לא אחרונים (לאחר שהמנחה כבר התעייף). היו בין הראשונים (כך תהייה בין יוצרי האווירה והרף ותקבלו ביטחון להמשך).

3. היו דומיננטיים, אבל בצורה שיתופית. קחו על עצמכם תפקיד פעיל בארגון פעילות הקבוצה, מבלי להשתלט על אחרים, להתחרות או להלחם בהם.

4. למשימות יוקצה זמן מוגבל. לרוב, אין זה פרק זמן ריאלי לביצוע המשימה. כשתישאלו אם עמדתם במשימה - ובמידה ולא עמדתם בה - אמרו שלא, אך שהיה שיתוף פעולה בין חברי הקבוצה, הייתה עבודת צוות ותקשורת טובה, כל אחד קיבל מקום להביע את דעותיו.

5. הענקת ציונים על ביצוע המשימות - העניקו תמיד ציון גבוה יותר לביצועי הקבוצה מאשר לביצוע האישי שלכם, כיוון שלפרט אין זכות קיום ללא הקבוצה. (אל תעניקו ציון 10, המשדר שאתם סבורים שאין לכם מה להשתפר, המעיד על הערכה עצמית נמוכה).

6. רושם ראשוני: זכרו כי הרושם הראשוני נקבע תוך שניות. חשוב להשאיר רושם חיובי ודומיננטי לאורך כל תהליך ההערכה, עם דגש על ההתחלה והסיום.

7. הבינו כי לכל תפקיד ישנו פרופיל נדרש - אדם בעל תכונות מסוימות. אם לא תתקבלו אין פירוש הדבר שאינכם מוכשרים. יתכן והתפקיד פשוט אינו מתאים לכישוריכם. לדוגמה: לתפקידי ניהול דרושים כשורי מנהיגות, השפעה, אסרטיביות ותרומה לקבוצה. לתפקידי שירות לקוחות חשובות השירותיות, הקשבה, הסבלנות.

8. אם לא תתקבלו, אל תאבדו את הביטחון והרימו את הראש. אנשים מגיעים לימי מיון במרכזי הערכה יותר מפעם אחת, והדבר טבעי לחלוטין. נסו לנתח את התנהגותכם ולבצע למידה מתקנת לקראת ההזדמנות הבאה.
אווירה דפוסי התנהגות להתכונן דרושים אינטליגנציות ללמוד קבלת החלטות חסר ערך עצמי שיעורי בית להגיב שכנוע יכולת הערכה התנהגות להתראיין לראיין לראיין עובד לראיין עובדים מרכז הערכה עבודה ראיון ראיון עבודה ראיונות
ניהול פרויקטים, איך למנוע בלתמים? איך למנוע חריגות בלוחות זמנים? ניהול משימות לעובדים, אבני דרך לביצוע המשימה, אבני דרך לפרויקט, ניהול לוחות זמנים, הקצאת זמנים בניהול פרויקט, למנוע בעיות בניהול פרויקט, תתי משימות בפרויקט מורכב
ניהול פרויקטים, איך למנוע בלתמים? איך למנוע חריגות בלוחות זמנים? ניהול משימות לעובדים, אבני דרך לביצוע המשימה, אבני דרך לפרויקט, ניהול לוחות זמנים, הקצאת זמנים בניהול פרויקט, למנוע בעיות בניהול פרויקט, תתי משימות בפרויקט מורכב
... פרויקטים, איך למנוע בלתמים? איך למנוע חריגות בלוחות זמנים? ניהול משימות לעובדים, אבני דרך לביצוע המשימה , אבני דרך לפרויקט, ניהול לוחות זמנים, ... שהמשימה תיקח שלושה ימים, יש לוודא איתו במפורש שלושה דברים מרכזיים: שהוא הבין היטב את המשימה. שהוא מסכים על דרך הביצוע של המשימה. שהוא מעריך נכונה את משך הזמן הדרוש לביצוע המשימה. אליעד מדגיש כי חשוב לוודא את שלוש ...
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
... טוב, לעומת זאת, שואף לכך שהעובדים ירגישו חופשיים לומר את דעתם בכנות, גם אם היא ביקורתית, כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר לביצוע המשימה. כמובן, בסוף אתם כמנהלים אומרים את המילה האחרונה, אבל עדיף שתהיו פתוחים לשמוע משוב של ... דרכים אפשריות קיימות, ואילו קשיים הוא צופה שעלולים להתעורר תוך כדי ביצוע המשימה. כמו כן, יש לדבר עם העובד על הערכות זמנים לביצוע המשימה ולוודא שהוא מודע לכך שדברים בלתי צפויים יכולים לקרות בדרך. שיחה כזו הופכת את המשימה למשהו ...
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
... יש לבדוק היטב את הנקודות הבאות: האם האדם שמקבל אחריות מקבל גם את הסמכויות הדרושות לביצוע המשימה? האם האדם יכול לפעול באופן עצמאי כדי להבטיח את השגת התוצאה הרצויה? האם אותו אדם יכול ... במצבים כאלה יש לשקול מחדש את הגדרת האחריות או את מתן הסמכויות והמשאבים הנדרשים לביצוע המשימה. אין ערך להטלת אחריות אם בסופו של דבר האדם האחראי אינו מסוגל להשפיע ישירות על התוצאה. ...
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
... כאשר מנהל או אחראי נותן לעובד משימה, התהליך הניהולי אינו מסתיים בנקודת העברת המשימה לעובד. אליעד כהן מסביר שאומנם האחריות הישירה לביצוע המשימה עוברת לעובד, אך האחריות הכוללת להשלמת המשימה בצורה תקינה עדיין מוטלת על מי שנתן את המשימה, כלומר, על המנהל. זהו עיקרון חשוב ביותר בניהול משימות וארגון עבודה: ברגע שנתת ... את התוצאות בידי המזל או הרצון הטוב של העובד. לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לארגן פגישה או לייצר דוח מסוים, ברור שהעובד אחראי לביצוע המשימה , אך אם המנהל לא יבדוק שהמשימה אכן בוצעה או מה מצבה, אין שום ערובה שהמשימה תתבצע במועד או באופן הנדרש. לפיכך, הגישה הנכונה והאפקטיבית ביותר היא של פיקוח אקטיבי ומתמשך. ...
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1
... היטב סביבו, ולנסות לראות כיצד הדברים שיש לו, כיצד הם יכולים לעזור לו בביצוע המשימה שאותה הוא רוצה לבצע. וגם אם החפץ לא נועד באופן ישיר לביצוע המשימה , הרי שהאדם הבוגר יכול בצורה יצירתית לחשוב ולהבין, איך לקחת את החפץ ולהשתמש בו לצורך השגת המטרה שלו. ...
עבודה משעממת, לא להשתעמם בעבודה, למצוא עניין בעבודה, למצוא עניין בכל דבר, לפתח את השכל, עבודה לא מעניינת, למצוא עניין בדברים
עבודה משעממת, לא להשתעמם בעבודה, למצוא עניין בעבודה, למצוא עניין בכל דבר, לפתח את השכל, עבודה לא מעניינת, למצוא עניין בדברים
... שהוא עושה, ולשאול את עצמו שאלות מפורטות לגבי ההנחות שעומדות מאחורי כל צעד: למה אני מבצע את הפעולה הזאת דווקא בצורה הזאת? האם זו הדרך האידיאלית ביותר לביצוע המשימה? האם ישנן אפשרויות טובות יותר ...
מהי יעילות? מהי התייעלות? איך להתייעל? איך לעשות דברים בצורה יעילה? איך לחשוב בצורה יעילה? מהי חשיבה יעילה? איך להרגיל את עצמך לחשוב ביעילות? יעילות זמן ריצה / יעילות אלגוריתמית, אוטומציה, איך להפוך דברים לאוטומטים?
... להשגת המטרה שהגדרנו. שלב 3, לבדוק באיזו דרך העלות הכוללת היא הכי קטנה. וזוהי הדרך היעילה ביותר. ומה אם אנחנו חושבים רק על דרך אחת לביצוע המשימה . איך נתייעל ואיך נייעל את התהליך? כי לא תמיד יש כמה דרכים, אלא לפעמים חושבים רק על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לביצוע המשימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לביצוע המשימה, מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לביצוע המשימה, איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, אימון אישי לילדים, מאמן אישי לימודים בנושא לביצוע המשימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 17:16:26 - wesi4