ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יחסי אמון ✔אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים ✔מקצוע האימון אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
מקצוע האימון

אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי משמעותי ובר - קיימא. התהליך מוגדר בזמן, והוא מושתת על מערכת יחסים מקצועית, ועל בסיס של פתיחות ושל אמון בין המתאמן למאמן. האימון ממוקד תוצאה מעשית, ועיקרו הנחיית המתאמן למימוש עצמי מיטבי ולהשגת היעדים המבוקשים על ידו - בהתאם לערכיו, לשאיפותיו ולכישרונותיו. תהליך האימון מאפשר למתאמן להכיר בעוצמותיו ובדפוסי המחשבה המנהלים אותו, וכן ליצור רעיונות ותפיסות לקידום השגת מטרתו. המאמן יוצר מרחב שבו המתאמן יכול לעצב את חזונו בתחומים אותם בחר לקדם, ולפעול להגשמתו.

האתיקה של המקצוע

תהליך האימון מטבעו, מביא לחשיפה אישית של המתאמן ועל כן נדרש אמון מלא של המתאמן במאמן.

הקוד האתי נועד למסד מערכת של יחסי אמון במאמנים ובמקצוע האימון.

הקוד האתי משמש תעודת זהות נורמטיבית למקצוע האימון ומאפשר מעבר מתפיסה אינטואיטיבית אישית לתפיסה מוסכמת של אחריות וכללי התנהגות להם מחויבים המאמנים.

הקוד האתי וייעודיו

הקוד האתי הוא מערכת ערכים, כללים ועקרונות מנחים שייעודם:

* לקבוע נורמות של התנהגות במקצוע האימון.

* להוות קו מנחה להתנהגות המאמנים בארץ.

* להוות כלי לקבלת החלטות הקשורות למהלך האימון.

* לתת למתאמן מידע על כללי ההתנהגות האתיים הנדרשים ממאמן ולהגן עליו.

החלת הקוד האתי

הקוד האתי חל על כל חברי לשכת המאמנים.

על חברי הלשכה לחתום על הצהרת מחויבות לקוד האתי.

הערכים והעקרונות המנחים לקוד האתי

הקוד האתי נובע מהעקרונות המפורטים בהמשך.

אלו הם עקרונות בסיסיים המהווים את אבני היסוד של האימון.

העקרונות מאפשרים החלה של הקוד האתי על כלל המאמנים, ללא קשר לאופי ולשיטת האימון.

המאמנים יעשו כל שביכולתם לשמור על הערכים והעקרונות שבמסמך זה, וכתוצאה מכך ישמרו ויקדמו את ערך מקצוע האימון.

הצהרה כללית

חוקי המדינה קודמים לכללי הקוד האתי של המאמנים.

לכן, ישמרו המאמנים, בעבודתם ובחייהם האישיים, על קיום חוקי המדינה.

1. כבוד האדם

המאמנים רואים את כבוד ואהבת האדם כערך מרכזי.

הבסיס להתנהגותם יהיה כיבוד השונות של כל מתאמן. ולכן, בעבודתם פועלים המאמנים מתוך שמירה על כבודם וערכיהם של המתאמנים.

2. יושרה

המאמנים רואים ביושרה בסיס חיוני לעבודתם ולהתנהגותם.

בעבודתם פועלים המאמנים ביושר, כנות, והגינות מתוף מודעות לכוח ולהשפעה שמערכת היחסים המקצועית מקנה להם.

3. מקצועיות

בעבודתם, ישאפו המאמנים לפעול על פי סטנדרטים גבוהים של ידע ומיומנות מקצועית, מתוך הכרה ברב גוניות המקצוע, בגבולותיהם, יכולותיהם, ניסיונם המקצועי ולקיחת אחריות אישית לעשייה המקצועית.

בעבודתם, יפעלו המאמנים לקידום רווחתם של המתאמנים על פי שיקולים מקצועיים.

הקוד האתי - מטרות וכללי התנהגות

1. כבוד האדם

א. מטרות

1. לטפח סביבת אימון המאפשרת למתאמן להפיק את המרב מתהליך האימון.

2. כיבוד הזכות לסודיות ופרטיות של המתאמנים ושל עמיתים למקצוע.

3. אי שימוש לרעה בכוחו וסמכותו של המאמן ביחסיו עם המתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל תוך גילוי דאגה, אמפתיה, רגישות, הקשבה והבנה לצרכי המתאמן.

2. מאמן יפעל תוך הקפדה על טיפוח כישורי המתאמן והצורך שלו במימוש עצמי.

3. מאמן יכבד את זכות המתאמן להחזיק בערכים, בגישות ובדיעות השונות משלו ולכבד ערכים וגישות אלו.

4. מאמן ישאף לשמש דוגמה אישית וינהג בכבוד ובאיכפתיות.

5. בתחילת הקשר, יבהיר המאמן ללקוחותיו את כללי שמירת הסודיות שלקח על עצמו.

6. כל התיעצות עם גורמים חיצוניים תעשה ללא חשיפת זהות הלקוח אלא אם התקבלה הסכמה של הלקוח.

7. מאמן לא יחשוף מידע על מתאמנים בכלי התקשורת ללא הסכמה בכתב של המתאמן.

8. מאמן לא יחשוף פרטים של לקוחותיו כממליצים או לכל צורך אחר ללא קבלת הסכמתם בכתב.

9. מאמן המשתמש בשירותי סופרוויזר, חייב לקבל בתחילת תהליך ההתקשרות עם המתאמן, את הסכמת המתאמן לחשיפת עניינו.

10. בכל התייעצות מקצועית בין מאמנים בסוגיות של אימון, לא יחשוף המאמן את זהות המתאמן ואף ימזער עד כדי מינימום את שאר הפרטים המזהים של המתאמן.

11. מידע על מתאמנים שיתקבל בשיחות בין מאמנים לא ייחשף.

12. בכל מקרה בו יחתום המתאמן על הסכמתו לויתור על פרטיות וסודיות, על המאמן לבדוק שהויתור הינו בהסכמה מדעת (הסכמה מדעת היא הסכמה שניתנת לאחר קבלת מידע שמאפשר שיקול דעת).

13. ויתור כנזכר בסעיף 12 יהיה חד פעמי ולמטרה ספציפית בלבד.

14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך אימוני בשידור פומבי יוודא שהתנאים הבאים יתקיימו:

השידור יהיה מוקלט (לא שידור חי).

ההקלטה תעבור עריכה לפני השידור.

המתאמנים חייבים לצפות בהקלטה הערוכה טרם שידורה ולאשר הסכמתם בכתב לשידור ולויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכפוף לשינויים שהם מבקשים.

המשתתפים והנזכרים בהקלטה יאשרו את השידור ואת הויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכתב.

15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף האחראי לשידור שבידיו המידע לא יוכל לחשוף כל מידע על המתאמנים ו/או הנזכרים בכתבה מלבד השידור עצמו.

16. מאמן הרוצה להקליט או לצלם מפגש אימון עם מתאמן יעשה זאת רק אם:

הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו/או לצורך למידה של המאמן.

המאמן יידע מראש את המתאמן בשימוש הספציפי שיעשה בהקלטה.

התקבל אישור מפורש לכך מראש מהמתאמן (אין להקליט או לצלם ללא ידיעת המתאמן).

באחריות המאמן לבדוק כי ההקלטות לא יועברו ולא יוצגו בפני איש מלבד המיועדים שאושרו לצפיה / האזנה וכי לא יעשה בהם כל שימוש אחר.

17. מאמן ינקוט באמצעי הזהירות הדרושים לשמירה על מידע אישי של לקוחותיו שהצטבר במהלך האימון.

18. שמירת הפרטיות והסודיות תעשה גם לאחר סיום הקשר עם הלקוח.

19. מאמן לא יתנהג עם המתאמנים באופן מטריד או משפיל.

20. מאמן יפעל במגעיו עם מאמנים אחרים ליצירת יחסים של הבנה וכבוד הדדי.

21. מאמן לא יקיים יחסי מין עם מתאמנים שלו במהלך תקופת האימון.

22. מאמן לא ישתמש לרעה בכוחו או בהשפעתו מתוקף תפקידו כלפי המתאמן, להשגת תועלת אישית שאינה בתחום תפקידו המקצועי.

2. יושרה

א. מטרות

1. יצירת הלימה בין הצגת המאמן את עצמו לבין יכולותיו והכשרתו.

2. לקיחת אחריות אישית ומקצועית לפתרון מצבים מורכבים של יחסי מאמן - מתאמן.

3. מניעת שימוש לרעה ביחסי מאמן - מתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יצהיר אמת בלבד בכל הנוגע להשכלתו ונסיונו הכללי והמקצועי. באופן הצגתם לא תהיה משום הטעיה.

2. מאמן יסכם מראש עם המתאמן את תנאי ההתקשרות.

3. מאמן ייקח על עצמו תהליכי אימון תואמים להכשרתו, יכולתו וכישוריו.

4. מאמן לא יפעל מתוך ניגוד אינטרסים לתהליך האימון וללקוח ספציפי. במקרה ונוצר ניגוד אינטרסים, יבהיר המאמן את המצב למתאמן, והמשך התהליך יקבע על פי שיקול דעת משותף.

5. נאמנות כפולה היא מצב שלמאמן ולמתאמן יש קשר מקצועי / עסקי או אחר בנוסף לקשר מאמן - מתאמן. במצב זה שעלול לפגוע בתהליך האימון, יחליט המאמן האם לקיים את התהליך. אם יחליט המאמן שיש באפשרותו לקיים את התהליך, יבהיר המאמן את מורכבות המצב למתאמן ואת עמדתו, ויחד יחליטו האם לקיים את תהליך האימון.

6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך.

7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את המתאמן.

3. מקצועיות

א. מטרות

1. שיפור מתמיד של יכולות מקצועיות.

2. קידום המתאמן ורווחתו בדרך של שיתוף פעולה והתייעצות עם גורמים מקצועיים נוספים.

3. זהוי והבנה של גורמים משפיעים, של גבולות בקשרי אימון ושל ישום נכון של מחויבויות המאמן.

4. זיהוי מצבים בהם יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל לשפר באופן מתמיד את היכולת, הידע, המודעות העצמית והמיומנות המקצועית שלו.

2. מאמן יציג תעודות הסמכה והכשרה מקצועית על פי בקשת הלקוח.

3. כאשר הדבר נידרש מבחינה מקצועית, ישתף המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות.

4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי / אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי במקביל לתהליך האימון. אם כן, המאמן ינקוט בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו.

5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש חשש לנזק למתאמן כתוצאה מהתהליכים המקבילים.

6. במצב בו המתאמן עלול להינזק כתוצאה מתהליך האימון, המאמן ינסה למצוא פתרון לבעיה שנוצרה. אם לא ימצא פתרון כזה, ישקול המאמן את הפסקת התהליך.

7. כאשר מאמן מחליט להפסיק תהליך אימון לפני סיומו, יבהיר המאמן למתאמן את הסיבות להחלטתו.

8. מאמן שמפסיק תהליך אימון לפני סיומו עקב נסיבות אישיות של המאמן, יעשה מאמץ למצוא פתרון שיתאים למתאמן.

9. מאמן יפעל להפסקת תהליך אימון שנוצרו בו יחסי תלות של המתאמן במאמן.
הצהרות לטפל בהפרעות פסיכיאטריות שיקולים פסיכולוגיה שאיפות משמעות מודעות עצמית מטופל מחלת רוח מיומנויות חשק מיני איך להתאמן אימון אימון אישי אימונים להתאמן
מצויינות, השגת מטרות, טוטאליות, שאיפה לשלמות, אנשים מצליחנים, ווינר או לוזר, מוטיבציה למצויינות, מוטיבציה להצלחה, מוטיבציה להתמדה, מוטיבציה להשגת מטרות, איך חושבים אנשים מצליחנים? איך להצליח בחיים? חשיבה טוטאלית, חשיבה קיצונית
מצויינות, השגת מטרות, טוטאליות, שאיפה לשלמות, אנשים מצליחנים, ווינר או לוזר, מוטיבציה למצויינות, מוטיבציה להצלחה, מוטיבציה להתמדה, מוטיבציה להשגת מטרות, איך חושבים אנשים מצליחנים? איך להצליח בחיים? חשיבה טוטאלית, חשיבה קיצונית
...טוטאליות, שאיפה לשלמות, אנשים מצליחנים, ווינר או לוזר, מוטיבציה למצויינות, מוטיבציה להצלחה, מוטיבציה להתמדה, מוטיבציה להשגת מטרות, איך חושבים אנשים מצליחנים? איך להצליח בחיים? חשיבה טוטאלית, חשיבה קיצונית מהי חשיבה טוטאלית שמאפיינת אנשים מצליחים? חשיבה טוטאלית היא דפוס מחשבה המאפיין אנשים מצליחים ו - ווינרים, אנשים השואפים למצוינות ושלמות בכל תחומי החיים. אנשים המאופיינים בחשיבה זו מציבים לעצמם מטרות ברורות ומתמקדים בהשגתן באופן מוחלט, מבלי להפסיק באמצע הדרך. הם פועלים בצורה קיצונית, טוטאלית, ודוחפים...
קורונה והתפתחות אישית, איך להתכונן ליום שאחרי הקורונה? איך לעבור את משבר הקורונה? איך להתמודד עם סגר הקורונה? קורונה ותוכניות לעתיד, מתי יגמר סגר הקורונה? לתכנן את העתיד, לחשוב על העתיד אחרי הקורונה, להצליח בחיים אחרי הקורונה
קורונה והתפתחות אישית, איך להתכונן ליום שאחרי הקורונה? איך לעבור את משבר הקורונה? איך להתמודד עם סגר הקורונה? קורונה ותוכניות לעתיד, מתי יגמר סגר הקורונה? לתכנן את העתיד, לחשוב על העתיד אחרי הקורונה, להצליח בחיים אחרי הקורונה
...אישית, איך להתכונן ליום שאחרי הקורונה? איך לעבור את משבר הקורונה? איך להתמודד עם סגר הקורונה? קורונה ותוכניות לעתיד, מתי יגמר סגר הקורונה? לתכנן את העתיד, לחשוב על העתיד אחרי הקורונה, להצליח בחיים אחרי הקורונה איך להתכונן ליום שאחרי הקורונה? אליעד כהן מסביר שכדי להתמודד נכון עם תקופת הקורונה חשוב מאוד לא לתת למשבר הקורונה לשאוב את כל תשומת הלב והאנרגיה שלנו. למרות שקורונה גורמת לבעיות רבות כרגע, עלינו לזכור שמתישהו הסגר והמצב הבעייתי יסתיימו, והחיים יחזרו למסלולם. חשוב להבין שהמשבר הנוכחי הוא זמני...
מימד זמן / מרחב מקום - האם וכיצד מימד הזמן ומרחב המקום תלויים אחד בשני?
...מקום - האם וכיצד מימד הזמן ומרחב המקום תלויים אחד בשני? לוגיקה. ציר הזמן ומרחב המקום הפילוסופיים / המדעיים. האם וכיצד הם תלויים אחד בשני?! נקדים: קיומו של מימד הזמן אינו תלוי בקיומו של מימד המקום, וקיומו של מימד המקום אינו תלוי בקיומו של מימד הזמן. הזמן והמקום הם לא יותר מאשר תחושות שונות, שקיומן אינו תלוי אחד בשני. כשם שקיומו של אחד מהחושים אינו תלוי בקיומו של חוש אחר, כך קיומם של הזמן ושל המקום אינו תלוי אחד בשני. נבהיר: גם המדע (פיזיקה) שטוען לקשר בין מימד הזמן לבין מימד המקום, הרי שהוא בעצם...
איזון / חוסר איזון - מה טוב / רע באיזון ובחוסר איזון? איך להגיע לאיזון אמיתי?
.../ רע באיזון ובחוסר איזון? איך להגיע לאיזון אמיתי? מהו איזון? איזון הוא כאשר האדם לא מושך את עצמו לשום צד יותר מידי, אלא חי בדרך האמצע הממוצעת. לא יותר מידי לצד אחד ולא יותר מידי לצד אחר, אלא הכל לפי ההיגיון ולפי מה שנכון לאותו הרגע. מה טוב באיזון? האיזון מאפשר לאדם להינצל מהמלחמה שיש בין הכוחות השונים, על ידי זה שהוא מתייחס לכל אחד ואחד מהם בצורה מאוזנת, ולא מקפח אף אחד מהם. אך מי שיתבונן בעניין יראה, כי גם באיזון יש לפעמים חיסרון. והוא שעם כל הכבוד לאיזון, הוא לא באמת נותן מענה מושלם לכל אחד ואחד...
מיזופוניה, רגישות יתר לרעשים יום יומיים, מיסופוניה, סלידה מרעשים, misophonia, רגישות שמיעתית, רגישות לרעשים, הפרעות נפשיות, הפרעת מיזופוניה, רעש של לעיסות, למה מפריע לי רעש? למה אני סובל מרעש? למה אני לא מסוגל לשמוע רעש?
מיזופוניה, רגישות יתר לרעשים יום יומיים, מיסופוניה, סלידה מרעשים, misophonia, רגישות שמיעתית, רגישות לרעשים, הפרעות נפשיות, הפרעת מיזופוניה, רעש של לעיסות, למה מפריע לי רעש? למה אני סובל מרעש? למה אני לא מסוגל לשמוע רעש?
...רגישות יתר לרעשים יום יומיים, מיסופוניה, סלידה מרעשים, misophonia, רגישות שמיעתית, רגישות לרעשים, הפרעות נפשיות, הפרעת מיזופוניה, רעש של לעיסות, למה מפריע לי רעש? למה אני סובל מרעש? למה אני לא מסוגל לשמוע רעש? מהי מיזופוניה ואיך אפשר לטפל בה? מיזופוניה היא תופעה שבה אדם סובל מאוד כאשר הוא שומע רעשים יומיומיים, במיוחד רעשים שנוצרים במהלך פעולות טבעיות כמו לעיסת אוכל או נשימה. ישנם אנשים המרגישים מצוקה או כעס נוראי כאשר הם נתקלים ברעשים כאלה, ולפעמים התסכול מהרעשים מוביל לרגשות כמו סטרס, חרדה או אפילו...
אוטיזם, ילד אוטיסט סובל יותר, איך לנתח שאלה? האם מישהו סובל יותר ממישהו אחר? חשיבה מופשטת, איך לחנך ילד אוטיסט? סבל של בעלי חיים, צמחונות, אכילת בשר, האנשה, איך לדעת כמה מישהו סובל? עוצמות של סבל
אוטיזם, ילד אוטיסט סובל יותר, איך לנתח שאלה? האם מישהו סובל יותר ממישהו אחר? חשיבה מופשטת, איך לחנך ילד אוטיסט? סבל של בעלי חיים, צמחונות, אכילת בשר, האנשה, איך לדעת כמה מישהו סובל? עוצמות של סבל
...איך לנתח שאלה? האם מישהו סובל יותר ממישהו אחר? חשיבה מופשטת, איך לחנך ילד אוטיסט? סבל של בעלי חיים, צמחונות, אכילת בשר, האנשה, איך לדעת כמה מישהו סובל? עוצמות של סבל האם ילד אוטיסט באמת סובל יותר מילד רגיל? אליעד כהן דן בשאלה אם ילד אוטיסט סובל יותר מילדים אחרים או מאנשים אחרים באופן כללי. הוא מתחיל את הדיון בטענה שהעלתה אמא לילד אוטיסט, שטענה שהבן שלה סובל יותר מאחותו שאינה אוטיסטית. אליעד מסביר כיצד צריך לנתח את הטענה הזו: במקום להסתכל על המקרה הספציפי של ילד אוטיסט, יש להפוך את השאלה לשאלה כללית...
האם ואיך לבחור מטפל אמפתי? אמפתיה של מטפל כלפי מטופל, אמפתיה טיפולית, אמפתיה בתהליך טיפולי, יועץ זוגי אמפתי, אמפתיה בתהליך יעוץ זוגי, תכונות של מטפל מומלץ, אמפתיה של אליעד כהן, בחירת מטפל
האם ואיך לבחור מטפל אמפתי? אמפתיה של מטפל כלפי מטופל, אמפתיה טיפולית, אמפתיה בתהליך טיפולי, יועץ זוגי אמפתי, אמפתיה בתהליך יעוץ זוגי, תכונות של מטפל מומלץ, אמפתיה של אליעד כהן, בחירת מטפל
...לבחור מטפל אמפתי? אמפתיה של מטפל כלפי מטופל, אמפתיה טיפולית, אמפתיה בתהליך טיפולי, יועץ זוגי אמפתי, אמפתיה בתהליך יעוץ זוגי, תכונות של מטפל מומלץ, אמפתיה של אליעד כהן, בחירת מטפל איך לבחור מטפל אמפתי ומהי הסכנה באמפתיה מופרזת? כאשר אנשים מחפשים מטפל, אחת התכונות החשובות ביותר שהם מחפשים היא אמפתיה. לפי אליעד כהן, מטפל אמפתי הוא כזה שמגלה הבנה עמוקה למטופל, מזדהה עם תחושותיו, ומסוגל לגרום לו להרגיש מובן ונתמך. עם זאת, לאמפתיה יש שני צדדים, ואליעד כהן מדגיש את הסיכון הגדול שקיים כשבוחרים מטפל שהוא...
ניתוח חידת היגיון, חידת 5 קלפים, חידת קלפים, חידת היגיון, איך לנתח חידה? איך למצוא פתרון? לוגיקה, חשיבה מופשטת, חלק 3
ניתוח חידת היגיון, חידת 5 קלפים, חידת קלפים, חידת היגיון, איך לנתח חידה? איך למצוא פתרון? לוגיקה, חשיבה מופשטת, חלק 3
...קלפים, חידת היגיון, איך לנתח חידה? איך למצוא פתרון? לוגיקה, חשיבה מופשטת, חלק 3 איך לנתח חידת היגיון עם קלפים? ההרצאה עוסקת בפתרון חידת היגיון עם חבילת קלפים, חידת 5 קלפים, שבה הקוסם או העוזר של הקוסם יודע לנחש את הקלף החמישי שבחר אדם, מבלי שיראה אותו. ישנו תהליך בו בוחר אדם חמישה קלפים מתוך חבילת קלפים רגילה של 52 קלפים, והעוזר של הקוסם יודע לנחש את הקלף החמישי. הסוד מאחורי חידת הקסם הוא ביכולת להעביר את המידע על הקלף החמישי באמצעות ארבעה קלפים בלבד, ובכך להפתיע את הצופה. החידה מתחילה בכך שלוקחים...
בחירה / בחירה חופשית - הכל כולל הכל על בחירה / בחירה חופשית - רשימת כל הנושאים
...- הכל כולל הכל על בחירה / בחירה חופשית - רשימת כל הנושאים בחירה בחירה אישית בחירה בחיים ללא ילדים בחירה בין חסרונות בחירה בין טוב לרע בחירה בלב שלם בחירה בלי חיסרון בחירה בלי טוב ורע בחירה וידיעה בחירה חופשית בחירה חופשית אלוהית בחירה חופשית אמיתית בחירה חופשית באמת בחירה חופשית בתהליך טיפולי בחירה חופשית האם יש בחירה חופשית זה טוב או רע בחירה חופשית חלקית בחירה חופשית לאלוהים בחירה חופשית לעשות בחירה חופשית לעשות כרצונו בחירה חופשית מהי בחירה חופשית מלאה בחירה חופשית על הכל בחירה חופשית רגשית בחירה...
עלות אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית
עלות אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית
...מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית האם כדאי להרים כסף מהרצפה בכל מצב? אליעד כהן פותח בדיון בשאלה פשוטה לכאורה: האם אדם שרוצה כסף, וכמה שיותר ממנו, חייב תמיד להרים כסף שמונח לפניו על הרצפה? התשובה שנשמעת בתחילה כאינטואיטיבית היא כן, הרי אם האדם רוצה להגדיל את כמות הכסף שלו, ההיגיון מחייב אותו להרים כל מטבע או שטר שהוא מוצא. אך אליעד מסביר שהעניין אינו כה פשוט, ומכניס את המושגים עלות אלטרנטיבית, מאמץ מול תשואה וניתוח עלות...
פרחי באך למתעמלים
...באך למתעמלים דר אדוארד באך, שהיה נוירולוג בעל שם עולמי בתחילת המאה ה - 20 טען שהסיבה לכל המחלות הפיזיות נעוצה בנפש האדם וגילה את כוחן של תמציות המופקות מפרחים כדרך לטפל בפן הנפשי - רגשי של בעיות פיזיות נפוצות. כיום אנו מודעים לקשר גוף - נפש יותר מבעבר ותמציות פרחי באך תופסות מקום נכבד בטיפולים ההומאופטים. דר באך מצא שלכל צמח יש תדר אנרגטי ודרך מחקר הוא למד איזו אנרגיה מייצג כל צמח. כך הוא יצר לדוגמה, מספר תמציות העוסקות בריפוי אנרגיית הפחד, כשרגש זה עמוק ולא מטופל הוא יוצר בעיות ברכיים, מערכת כליות...
זוגיות ותקשורת
...מובן - שני אנשים הנמצאים במערכת שמשתלבת אחד בשני. הרבה פעמים אנו שומעים בהתחלה הכל היה ורוד, הכל היה טוב ונפלא, היה כייף, ואחרי זמן מה התחיל להיות משעמם, הוא לא מבין אותי, נמאס לי מהיחס שלו, אני כבר לא מושכת אותו כמו בעבר אני חושדת שיש לו מישהי אחרת. הוא לעומת זאת, אני לא מבין מה היא רוצה, אין לי אף אחת אחרת, אין לי כח, היא קרה אלי, אין ביניינו מגע מיני כבר זמן מה, וכו... וכו... הכל נהדר כאשר מתלוננים אחד על השני באוזני אחרים, אך מה קורה עם לקחת אחריות לגבי התקשורת בין בני הזוג? פה נכנסת מילה שלרוב...
נתינה פולנית
...חשוב. מספרים לנו שזו מצווה לתת. משכנעים אותנו שהנותן מקבל. וכשכל כך הרבה אנשים אומרים את זה אז כנראה שזה נכון וזה הפך לאמת שאין עליה עוררין. ומה אתם חושבים? האם זוהי אכן האמת או שזוהי עוד תחבולה פולנית מתוחכמת? ושלא תחשבו שיש לי משהו נגד פולניות. שתדעו רק ששכנה של חברה שלי, אמא שלה נשואה למישהו שיצא פעם עם פולנייה. עפי תפיסתי היכולת לדעת לקבל היא הבסיס של הכל. אם נתבונן רגע מסביב בשקט. נראה שהכל קיים. סביבנו שמיים ועצים, ציפורים ופרחים, בתים, מכוניות ואנשים מוסיקה, צבעים, תבשילים, ריחות, הכל קיים...
מותג לעסק - ללמוד לספר סיפור
...מתחברים לסיפורים. הסיפורי מלווים אותנו לאורך החיים. הגיבורים ממלאים את לבנו באהבה והערצה. לפעמים אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. והארץ היתה תהו ובהו, וחשך על - פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על - פני המים. זה תחילת סיפור הבריאה. לעם או אומה יש סיפור...
מנטורינג - מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה
...- מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה מנטור מדבר על החוקים מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה הקדמה של מנטור לחוק הסיבה והתוצאה ידוע כי סיבות דומות מייצרות תוצאות דומות. לכל סיבה יש תוצאה ולכל תוצאה יש סיבה. לכל פעולה שאנחנו מבצעים, יש אפקט. אם נשלח מחשבות חיוביות, הטוב יחזור אלינו. אם ניתן אהבה, נקבל אהבה בחזרה. אם ניתן כסף בחופשיות, כסף יחזור אלינו בחופשיות. מנטור מסביר את הצד הפיזיקאלי של חוק הסיבה והתוצאה לפי הפיזיקה, לכל פעולה יש תגובה שווה. כל דבר שאתה נותן או שולח, חוזר אלייך באותה צורת אנרגיה בדיוק...
מי ישחרר אותך מעבדות?
...הצעירים סביב שולחן ליל הסדר משלימים את שירת ארבע הקושיות וכל המסובים פותחים בשירה אדירה: עבדים היינו, היינו, / עתה בני חורין, בני חורין / עבדים היינו, / עתה, עתה בני חורין, בני חורין [1]. ויש אסמכתא ברורה: עבדים היינו לפרעה במצרים ויוציאנו ה אלהינו משם ביד חזקה [2] ובזרוע נטויה. ואלו לא הוציא הקדוש ברוך הוא את אבותינו ממצרים הרי [עדיין] אנו ובנינו ובני בנינו משעבדים היינו לפרעה במצרים [3]. האם השירה הרועמת משקפת מציאות חברתית - אנושית, כלל עולמית? וודאי! הרי כל העולם הכריז על כך חגיגית: לא יהיה...
5 הכפתורים החמים שלא מספרים לך עליהם לפני החופה
...הכפתורים החמים שלא מספרים לך עליהם לפני החופה במזל טוב התחלתם להתחתן, להקים משפחה ולהתחיל בחיים משותפים! הודעתם להורים, סגרתם אולם, שלחתם הזמנות והאירוע הגדול הגיע! הכל מושלם! הכל בלבן וזוהר, האורחים מחוייכים, ההורים גאים, החברים שמחים וצוהלים עבורכם המסיבה דוהרת אל תוך הלילה. האהבה פשוט פורצת מתוככם והתחושה היא שהכל אפשרי! לנצח נאהב, נתמוך ונתמודד! המשכתם בירח דבש מפנק וחזרתם הביתה להתחיל את החיים כזוג טרי שכל העולם לפניו! ברכות! אז למה, שנה, שנתיים כאשר השגרה הופכת ליוםיום, והילד הראשון מגיע אתם...
על יוגה וחופש
...זמן מה השתתפתי בסדנה. המנחה שאלה אותנו מהו הערך העליון שלנו, כזה שאם יפגעו לנו בא נגיד עד כאן. המילה הראשונה שקפצה לי לראש, ונשארה שם גם כשהיה סבב שני שאיפשר להתחרט, הייתה: חופש. אני אוהבת לחיות בתחושה של חופש, כך אני חשה שאני חיה את חיי במלואם. ככזו, אני תוהה לעיתים מהם יחסיי עם היוגה, שיש בהם מן המשמעת, הסדר והריטואל. תהייה זו מובילה אותי לשאול עצמי מחדש: מהו בעצם החופש? להיות חופשיה ממה? שהרי חופש אין משמעו חופשה, חול ים, דקלים וקוקוס קר הם הנאה צרופה בלתי מבוטלת, אך גם שם אנו יכולים להיות כלואים...
הפרעת אישיות נמנעת - מבוא
...הפרעת אישיות מאשכול ג. אנשים הסובלים מהפרעה זו מתאפיינים ברגישות קיצונית לדחייה שיכולה להובילם לחיי התבודדות. למרות שהם ביישנים מאוד, הם אינם בלתי חברותיים, ומראים רצון עז לחברה, אך נזקקים לערובות חזקות שלא ידחו. לעתים קרובות הם מתוארים כסובלים מתסביך נחיתות. על פי ה - DSM IV (ספר האבחנות הפסיכיאטריות של האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית) הפרעה זו מאופיינת על ידי: דפוס חוזר של הימנעות חברתית, רגשות של חוסר התאמה ורגישות להערכה שלילית המתחיל בבגרות המוקדמת ומתקיים במגוון הקשרים כפי שמתאפיין בארבעה או...
זה לא צריך להיות מושלם, זה צריך להיות מרגש
...זה צריך להיות מרגש השאיפה לשלמות גורמת לנו לכך שאנחנו מעכבים חלומות כי התנאים עוד לא הבשילו, חונקים את אש היצירה מתוך צורך להתקבל, לזכות באהדה ולהיות מקוריים, ולא משחררים דברים, כי עוד לא לגמרי סיימנו אותם. על מפלצת הפרפקציוניזם והדרכים להתיידד אתה. פרפקציוניזם - שאיפה לשלמות היא אחד המעכבים המשמעותיים בחיי יצירה ובחיים בכלל. בסדנת דרך האמן אותה אני מנחה, אני נתקלת שוב ושוב באנשים מוכשרים שמפריעים לעצמם לממש את חלומות חייהם. הם לא תמיד יקראו לזה פרפקציוניזם, הגדרות נפוצות יותר הן: חוסר מוכנות, תנאים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יחסי אמון, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יחסי אמון, איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, קואצינג, ייעוץ טיפולי בתחום יחסי אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7344 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 02:59:37 - wesi4