ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפוטנציאל ✔פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין ✔"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין
"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים שיכלו לפצח קודים, עורכי דין שיכלו לנסח חוזים במיומנות, בוגרי מנהל עסקים שאוהבים להתעסק במספרים. אולם מפתחות הממלכה עוברים לידיים אחרות. העתיד שייך לאנשים מסוג שונה לחלוטין, בעלי מחשבה שונה לחלוטין - אנשים המסוגלים ליצור, להביע אמפתיה, להבחין בדפוסים וליצור משמעות. אנשים אלו - אמנים, ממציאים מעצבים, מספרי סיפורים, מטפלים, מעודדים, כאלה שרואים את התמונה הכוללת... אנו עוברים מעידן האינפורמציה, יכולות לוגיות, ליניאריות לעבר העידן התפיסתי, שפירושו כלכלה וחברה המושתתות על המצאה, אמפתיה והיכולת לראות את התמונה הכוללת... " משפטים אלה פותחים את הספר "ראש אחר" שכתב דניאל ה' פינק

ש י נ ו י - זוהי מילת המפתח של הספר הזה, של מאמרים רבים ושל המציאות הנחווית ממש מול עינינו.

לא ניתן יותר להתעלם משינויי המגמה ההולכים וגוברים מזה מספר שנים ואשר מגיעים לשיא בתקופה האחרונה שכפי הנראה ילכו ויתעצמו.

שינויים בחינוך, בכלכלה, בפוליטיקה, באקלים, אסונות טבע עצומים כל אלה מטלטלים את חיינו, מעירים ומאירים לנו את הנתיב החדש ההולך ונסלל תוך כדי שאנו לומדים אותו - אם נרצה ואם לא.

על הפיכת העולם לכפר גלובלי - מקרב ומאחד לעומת נפרדות, התבצרות בתוך התא המשפחתי, הכפר, המדינה שלי...

אפשר לכנות את השינוי הזה בשם: המעבר ממוח שמאל למוח ימין.

ועל מנת שנבין במה עסקינן, אתן סקירה קצרה על מהות האונה השמאלית ומהות האונה הימנית.

האונה השמאלית שלנו היא החלק הליניארי והלוגי, השולט על עיבוד מנטאלי ואנליטי. לימוד שפה, כתיבה, מתימתיקה, וכל חשיבה תבניתית, ליניארית, שינון וזיכרון לטווח קצר, ארגון וסדר נעשית דרך מוח שמאל.

אונה זו מעבדת נתונים בצורה טורית, נתון אחר נתון בזה אחר זה ויוצרת גבולות בין "אני" ו"אתה", אני והעולם, נעה בין זיכרונות עבר והרהורי עתיד שנשענים על העבר ומחשבה נעה אחר מחשבה ללא הרף. - יש לה תפיסה של התחלה וסוף!

תחרותיות, השוואתיות, סטרס, לחץ, הם פועל יוצא של אונה שמאלית המתפקדת ללא הרף וללא מנוחה. כללי מותר ואסור, צריך ולא צריך, הגנות, מעצורים, ביקורת ושיפוט הם כלי העבודה של מוח שמאל מפותח - העובד ללא הרף.

האונה הימנית שלנו אחראית על יצירתיות, אינטואיציות, רעיונות והמצאות, דמיון ויצירת מציאות, קליטה צילומית מהירה ומקבילה - כלומר קבלת מידע מהרבה מקורות במקביל באותו הזמן, חווה את הרגע, את ההווה וחשה אחדות עם הכל. יש לה תפיסה של הכל "כאן ועכשיו"! שמחה, שלווה, הרמוניה היא פועל יוצא של אונה ימנית מפותחת ומתפקדת.

בעולם שבו יש אינסוף מידע וידע המציף אותנו בכל רגע ורגע אין מקום יותר לעבודת שינון וזכירה ליניאריים, על מנת להשיג מידע - אנו ניגשים לאינטרנט שנמצא נגיש לנו בכל דרך וצורה - בבית, בניידים, בבתי קפה ודרכו מוצאים את המידע הרלוונטי לנו. ברמת ההתפתחות הגבוהה של מוח ימין - יש לנו אפשרות לשלוף דרכו מידע גם ללא חיבור פיסי לאינטרנט וזאת מאחר שביכולתנו להיות נגישים לידע ומידע דרך חיבור לחושים הפנימיים שלנו.

רמת החיבור והנגישות שלנו לידע, לאנשים, לתרבויות, לחדשות, לאירועים הופכת להיות גלובלית ("כפר גלובלי") - כלומר התחושה של קירבה, של חיבור משתנה ומתרחבת לעומת מה שהיה פעם - היכרות של העולם הקטן המקיף אותי - משפחה, חברים, אנשים בסביבה הקרובה לי.

כל אלו הם אפיונים של אונה ימנית שהולכת וקונה מקום דומיננטי יותר ויותר בעולמנו.

חשוב לי עם זאת לציין כי שתי האונות אינן פועלות כמתגים, שכאשר האחד נכבה האחר נדלק. לשני החצאים יש תפקיד כמעט בכל דבר שאנחנו עושים אולם לכל אחת תפקיד ותפקוד שונה וכל אחת פעילה יותר מהאחרת בפעילות הקשורה למיומנות שלה והאידיאל כמובן הוא שליטה, איזון וסנכרון בשתי האונות ויכולת כניסה ויציאה מכל אונה לפי בחירה ובאיזון.

בואו נתבונן לרגע על ילדים. אלו מבטאים את מה שעולה מתוכם באופן ספונטאני מבלי לחשוב איך ייראו ומה יחשבו עליהם. הם מונעים על ידי סקרנות וללא פחד ומחסומים חשיבתיים והם מלאי שמחה ואנרגיה. הם מאוד יצירתיים, האונה הימנית שלהם פתוחה ודומיננטית.

אולם, עם הזמן לומדים הילדים את כללי המותר והאסור וה"צריך".

הלימוד הזה אומנם חיוני עבורם כדי שיוכלו לעצור ולחשוב ולתכנן וללמוד להגן על עצמם מפני העולם שבחוץ. אולם, מעטפת ההגנות של ההיגיון והחשיבה הולכות ומתעבות בהדרגה עם השנים והופכות לרוב לחומות בצורות ואנחנו גדלים להיות מבוגרים החיים בתוך חומות והגנות אשר בדרך כלל מקשות עלינו מאוד לבטא את מי שאנחנו באמת, מרחיקות אותנו מעצמנו עד כדי כך שאנו שוכחים מה נכון לנו, מה אנו אוהבים, מתרחקים מקולנו הפנימי המדריך, מתרחקים מטבענו השמח מלא החיות, השלוו, ההרמוני והיצירתי וחיים את חיינו מתוך סטרס, לחץ, כעס, מתח, השוואתיות והמון פחד ומאמינים שזו האופציה היחידה - כלומר נתונים תחת שליטת האונה השמאלית.

ברצוני לספר לכם סיפור המדגים וממחיש מאוד ברור את ההבדלים בין מוח ימין למוח שמאל.

הסיפור הוא של דר' ג'יל טיילור, חוקרת מוח מאוניברסיטת הרוורד שהתמחתה והובילה מחקרים בתחום זה.

בשנת 1996 דר' טיילור חוותה שבץ מוחי לאחר שכלי דם באונה השמאלית שלה התפוצץ.

3 שבועות לאחר מכן היא עברה ניתוח ואחריו החלה בתהליך שיקום שנמשך 8 שנים במהלכם הייתה צריכה ללמוד מחדש לקרוא ולכתוב, לדבר, לזכור פרטים מעברה ולהחזיר לעצמה את הידע שאיבדה.

באותו בוקר גורלי כשהבינה שהיא חווה שבץ מוחי היא אמרה: "וואוו, מגניב, יש לי עכשיו הזדמנות ללמוד מה קורה במוח שחווה שבץ מניסיוני אני, לכמה חוקרי מוח יוצא לבדוק מה קורה בזמן שבץ תוך כדי החוויה עצמה? "

דר' ג'יל חשה שהמודעות שלה משתנה לפתע, הפטפוט הבלתי פוסק של האונה השמאלית נפסק, המחשבות שלה נפסקו לגמרי, הצלילים מהעולם החיצון נדמו וכל המודעות שלה הייתה מופנית פנימה והיא חוותה את הגוף שלה וכל החפצים בחדר כאנרגיה שאין לה גבולות והפרדה. לא היה גבול בין הגוף שלה לשאר החדר והיא הרגישה שהיא בגודל היקום כולו, הרגשת אחדות עם הכל, חוויה שהייתה עבורה נפלאה ומרגשת.

היא אומרת, בהומור: "תארו לעצמכם, מה זה להעלים בשנייה אחת 37 שנים של מטען רגשי... זו אופוריה... נירוונה... "

לעומת זאת כשלרגעים מוח שמאל חזר לפעולה היא פתאום חשה לחץ ודאגה שהיא חייבת לחזור לעבודה ומה יהיה? ושוב פטפוט אינסופי במוח...

החוויה שעברה ג'יל הייתה עבורה חוויה של התעוררות והובילה להבנה עמוקה יותר של תפקודי המוח השונים, דרכי עיבוד המידע ויתר על כן זו הייתה עבורה חוויה רוחנית שאפשרה לה להכיר את הצד הנסתר של המוח, את התודעה.

ג'יל מרגישה שליחות להפיץ את חווייתה לעולם ולהביא את המסר של חשיבות פיתוח מוח ימין שמאפשר תחושה של אושר, התרחבות, התעלות, נירוונה, חווית ההווה והאחדות שקוראת בעקבות העובדה שהאונה הזו אינה מעבדת נתונים בצורה טורית אחד אחרי השני אלא במקביל, כאן ועכשיו - כך שהכל נראה ונחווה כאחד!!

ברצוני לספר לכם על טכניקה חדשה ומהפכנית לפיתוח מוח ימין, שפותחה ביפן ונלמדת על ידי ילדים ומבוגרים במשך כ - 15 שנה.

Quantum speed reading (QSR) או "פיתוח הפוטנציאל הקוונטי של מוח ימין" היא טכניקה המאפשרת לילדים ולמבוגרים להתחבר לחושים הפנימיים שלהם, ליכולת לשלוף מידע בצורה קוונטית מספר מבלי לקרוא שורה אחר שורה, לזיכרון צילומי, לריכוז, לאינטואיציה, טלפתיה, ריפוי, מאפשרת לחיות ממקום של שלווה, הרמוניה ומשחק ומחברת לתחושת ביטחון והצלחה.

החזון הוא שכל ילד ומבוגר בארץ ובעולם ירכוש את הכלי הפשוט הזה ויוכל לחוות חוויית למידה קלה, משעשעת, זורמת ומפתחת הן מבחינה פיזית, רגשית מנטאלית ורוחית.

רכישת כלי זה תאפשר תקשורת נטולת תחרות, השוואה ופחד ומלאת שמחה, פרגון ואהבה בין אדם לאדם.

על ידי גירוי מוח ימין נוצר קשר בין מוח ימין למוח שמאל, המגשר בין יכולת אנליטית ליניארית לבין יכולת יצירתית גבוהה. כך נוצר האיזון בין שמחה, הרמוניה יצירתיות ובטחון עצמי לבין היגיון והישגיות. איזון בין המוחות גורם לקליטה ועיבוד מהירים של החומר הנלמד בנפחים גבוהים.

כבר במהלך לימוד השיטה הלומדים חווים ומדווחים על הגברת היצירתיות, ביטוי כישרונות חבויים, שיפור הקואורדינציה וחיזוק הזיכרון לטווח ארוך ובאופן כללי פיתוח מוח ימין תורם לשיפור הבריאות, התפתחות יכולת פרה - קוגניטיבי, שיפור הזיכרון, פיתוח האינטואיציה, הגשמת משאלות, שיפור תזמונים, ריכוז, יכולת דמיון, שיפור במערכות יחסים והתחשבות באחרים, תחושת יציבות ושינוי בחיים.

מאחר והכלי מפתח את היכולת לקליטת חומר בצורה קוונטית - כלומר תפיסה מקבילה ולא ליניארית הרי שהוא מאפשר למשל לקרוא ספר מבלי לפתוח אותו אלא פשוט לרפרף בדפיו.

דבר זה מאפשר כמובן לקבל אינפורמציה מכל ספר, בכל שפה.

ניתן לתפוס ויברציה של מחשבה שנובעת מהספר ולתרגמם לאינפורמציה שמביאה להבנת החומר.

הויברציות מגיעות אלינו דרך ריח, טעם, ראייה, תחושה, צליל ומתורגמות בתוכנו לידיעה, שמאפשרת לנו לדעת תוכן, מחשבות של הסופר, דעתנו האישית ועוד...

כאשר מרפרפים בספר חשבון למשל, ניתן לקבל מידע מהם החומרים שהילד שולט בהם ובמה הוא מתקשה ועל ידי תרגול להעלות את המיומנות והבנת החומר כך שכאשר יחזור הילד ללמידה רגילה של מוח שמאל יחוש שיפור ניכר של הבנה וקליטת החומר, מה שיחסוך הרבה תסכול.

הדבר החשוב ביותר הוא שהלמידה בדרך זו הופכת להיות הנאה, משחק ומורידה את רמת הסטרס והתחרותיות בין הילדים.

יעילות השיטה אינה באה לידי ביטוי רק בתחום הלמידה אלא מועילה בכל תחומי החיים.

ההנאה הנגרמת מצורת לימוד זו, משפיעה על כל משתתפי התרגול. הנאה זו משפיעה בצורה ישירה על רמת הסטרס ההולכת ונעלמת, על שיתוף הפעולה בין המשתתפים ועל הפרגון ההדדי.

פוטנציאל המוח בא לידי ביטוי ללא מגבלות "הפחד לא להצליח" וללא תחרותיות.

מבחינת החזון, הרי שהשיטה מאפשרת חינוך והשכלה שיאפשר לילדים ולמבוגרים לחלוק שפה אחת קוונטית, שפה משותפת לכולם,. בשפה זו, הכל מחובר להכל, הכל קשור להכל, הכל אחד!! שפה לא מהווה כבר מכשול או גבול וכל העולם יוכל להבין זה את זה

אם כך, ניתן לסכם ולומר שהאונה הימנית שלנו היא איבר המיצג את הצד הרוחני שלנו המורכב מ"הוויה" שהיא כמו ה"אוקיינוס" והאונה השמאלית שלנו היא האיבר המשמש את המחשבה, הפעילות האקטיבית שהיא כמו הגל שעולה מן האוקיינוס הזה.

אנחנו זקוקים לשתיהן ובמיוחד לתיאום והרמוניה ביניהן כדי לחוות חיים שלמים ומאושרים באמת.


הכותבת: גלית שראל - QSR ריפוי קוואנטי ודמיון מודרך

לפרטים נוספים אודות שיטת QSR לפיתוח האונה הימנית

* www.newac.co.il/articles/640-פיתוח-הפוטנציאל-של-מוח-ימין-מאמר-גלית-שראל
יעילות מרגיש ליצור משמעות גישור אמת תקשורת תחושה של אחדות רוחני אמפתיה אונה ימנית דאגות המוח הפוטנציאל הפוטנציאל של לפתח מוח פוטנציאל פוטנציאל של פיתוח
מימוש עצמי, מימוש הפוטנציאל העצמי, לממש את הפוטנציאל, מנגנון הרצון, איך נוצר רצון? איך עובד הרצון? בפועל ובכוח, לפני הפוטנציאל של המציאות, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
מימוש עצמי, מימוש הפוטנציאל העצמי, לממש את הפוטנציאל, מנגנון הרצון, איך נוצר רצון? איך עובד הרצון? בפועל ובכוח, לפני הפוטנציאל של המציאות, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
... עצמי, מימוש הפוטנציאל העצמי, לממש את הפוטנציאל, מנגנון הרצון, איך נוצר רצון? איך עובד הרצון? בפועל ובכוח, לפני הפוטנציאל של המציאות, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן חא נג מה הקשר בין מימוש עצמי ומימוש הפוטנציאל לבין מנגנון הרצון? כדי להבין לעומק את הקשר בין מימוש עצמי, מימוש הפוטנציאל העצמי, ומנגנון הרצון, אליעד כהן מציג תחילה את ההבדל בין שני מושגים יסודיים: בפועל ובכוח. אליעד מסביר שבפועל הוא כל דבר שמתקיים באופן ממשי עכשיו, ואילו בכוח הוא הפוטנציאל - האפשרות שדבר מסוים יקרה או יתקיים, אך עדיין לא מומשה ... (פוטנציאלית), אך לא בהכרח מתממשת בפועל. מדוע עצם ההבדלה בין בפועל לבין בכוח יוצרת את הרצון? הרצון של האדם, לפי אליעד, נובע בדיוק מתוך הפער שבין הפוטנציאל (בכוח) לבין המימוש שלו בפועל. כאשר האדם מזהה שקיים פוטנציאל שלא התממש עדיין - לדוגמה, האפשרות להיות עשיר - אז מתעורר אצלו רצון לממש את הפוטנציאל הזה. הרצון הוא למעשה תחושת החיסרון, הרגשה שמשהו חסר, והוא חייב להיות ממולא. אליעד מבהיר נקודה חשובה: הפוטנציאל עצמו אינו מחייב את היווצרות הרצון, הפוטנציאל רק מאפשר לרצון להיווצר. כלומר, הפוטנציאל הוא תנאי לרצון, אבל לא מחייב את הרצון בהכרח להתממש. לדוגמה, אדם יכול להיות מודע לפוטנציאל של עצמו להיות מיליונר, אבל הוא לא חייב לרצות לממש דווקא את הפוטנציאל הזה - הוא יכול לבחור רצון אחר מתוך אינספור אפשרויות שקיימות ... חסר לו חופש, וכאשר הוא בחופש, חסרה לו תחושת העבודה. מצב זה של ניגודים יוצר תחושה מתמדת של חיסרון והיעדר שלמות. אם האדם היה חווה בבת אחת את כל הפוטנציאלים האפשריים - כלומר, את כל האפשרויות במקביל - הוא לא היה חווה שום חיסרון, ומכאן שלא היה לו רצון. הרצון תלוי בהכרח בתחושת החיסרון, והחיסרון תלוי בהכרח בקיומם של הפכים ובכך שהאדם חווה רק חלק אחד מתוך הפוטנציאל האינסופי. מהו הסוד של מימוש הפוטנציאל לפי רבי נחמן (ליקוטי מוהרן חא נג)? אליעד מתייחס לליקוטי מוהרן, שם רבי נחמן מברסלב מציג חמישה דברים חשובים לגבי מימוש הפוטנציאל והוצאתו מן הכוח אל הפועל. אחד הדברים המרכזיים הוא עניין הדעת - השימוש בשכל כדי להוציא דברים מהפוטנציאל למימוש מלא. רבי נחמן מדגיש שדעת היא המפתח למימוש עצמי אמיתי. כאשר האדם משתמש בשכלו בצורה שלמה, הוא מסוגל לממש את הפוטנציאל המלא שלו. למשל, ילד קטן מחזיק בדעת בפוטנציאל, אך עדיין לא ממש את דעתו בפועל. לעומת זאת, מבוגר שהשתמש בשכלו, הוציא מן הכוח אל הפועל את הפוטנציאל של דעתו והגיע להבנה גבוהה יותר. לדעתו של רבי נחמן, ככל ... מתקרב למימוש עצמי גבוה יותר. מדוע אליעד ממליץ לעסוק בלשכנע אנשים אחרים כחלק ממימוש עצמי? בהקשר זה, אליעד מציין המלצה של רבי נחמן: כדי לממש את הפוטנציאל שלך בשלמות, עליך לעסוק בפעילות שכוללת שכנוע אנשים אחרים, ... נחמן מביא כדוגמה את אברהם ושרה, שעסקו בגיור אנשים, ובכך השלימו את דעתם. כשאדם עוסק בשכנוע, הוא מחדד את דעתו ומקרב את עצמו למימוש שלם יותר של הפוטנציאל שלו. מה המשמעות המעשית של ההבנה שאין הבדל אמיתי בין בפועל ... מתחושת החיסרון. הוא מפסיק לחוות את העולם כמוגבל, מפסיק לחוש חוסר שלמות, וכך הוא מגיע לחופש פנימי מלא. כל זמן שהאדם מאמין בקיומו של ההבדל בין הפוטנציאל לבין המציאות בפועל, הוא חווה את המציאות כחסרה ויוצר לעצמו מתחים פנימיים. אם האדם מסוגל להטיל ספק ולשאול את עצמו בכנות האם באמת קיים הבדל בין הפוטנציאל לבין המציאות הממשית, הוא עשוי להגיע למצב שבו החיסרון מפסיק ... היא לא קלה להשגה, אך לפי אליעד, זוהי ההבנה הגבוהה ביותר שמאפשרת מימוש עצמי מוחלט. איך עובד מנגנון הרצון? מה ההבדל בין בכוח לבפועל? איך לממש את הפוטנציאל שלי? מדוע קיים רצון? מהי דעת לפי ליקוטי מוהרן? למה קשה לי ...
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
... יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה מה ההבדל בין פוטנציאל לממשי בתפיסת המציאות שלנו? התפיסה היום - ... בין הבכוח לבפועל, בין הפוטנציאל לממשי. כאשר הפוטנציאל יוצא מן הכוח אל הפועל, נוצרת ההפרדה בין יש לאין. לדוגמה, אם כרגע יש פה יד פתוחה, אז אין כאן יד סגורה. מתוך אינסוף האפשרויות שהיו קיימות בפוטנציאל, התממשה רק אפשרות אחת מוגדרת ... אנחנו כבר לא מבחינים בין הפוטנציאל לבין הממשי. בפרספקטיבה הזאת האדם לא רואה את המציאות בצורה המצומצמת שלה, אלא דרך המהות של הדברים. לכל דבר יש מהות וצורה. המהות היא הדבר הפנימי, המקור של הדברים, והצורה היא ... בפרספקטיבה זו של המהות והפוטנציאל, אין הבדל ממשי בין האפשרויות השונות, כי כולן קיימות במקביל. כלומר, האדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל, רואה בו זמנית את כל האפשרויות שקיימות. זוהי הפרספקטיבה של יקומים מקבילים: במקום ובזמן ספציפי קיימות אינסוף אפשרויות במקביל. במציאות הפשוטה יכול לקרות רק דבר אחד, אך במימד ... יחד, בו זמנית. האם במימד הפוטנציאל הכל באמת אפשרי? למרות שהאדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל רואה אינסוף אפשרויות במקביל, גם כאן יש גבול. אפילו במימד של יקומים מקבילים, השכל האנושי אינו מסוגל לדמיין דבר והיפוכו באותו מקום ובאותו זמן. למשל, השכל לא יכול לדמיין יד פתוחה ... לעולם. מה קיים לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים? מעבר למימד של יקומים מקבילים, קיים מימד עמוק יותר: המימד שלפני הפוטנציאל. במימד זה לא רק שאין הבדל בין יש לאין או בין אפשרות למימוש, אלא אפילו האפשרות עצמה איננה קיימת. זוהי הפרספקטיבה העמוקה ביותר, שנמצאת מעבר לשכל האנושי ומעבר לכל אפשרות של דמיון. מה זה אומר לפני הפוטנציאל? הכוונה היא שלפני שהייתה בכלל אפשרות שמשהו יקרה או לא יקרה, לפני שהייתה אפילו אפשרות לבריאת העולם או להיווצרות רצון אלוהי כלשהו, היה מצב שבו אפילו האפשרות עצמה לא הייתה קיימת. ... הוא רואה את המציאות דרך הפוטנציאל, כלומר, מבין שכל האפשרויות קיימות במקביל. וכשהוא ממשיך מעבר לכך, לפני הפוטנציאל, הוא מגיע למצב שבו אפילו ההבחנה בין אפשרויות לא קיימת. ההארה היא התהליך שבו האדם עובר למצב שבו הכל אפשרי לחלוטין (Everything Is Possible - EIP), כלומר, הוא מתעלה מעל מגבלות ... יש ואין בו זמנית לפני הפוטנציאל יקומים מקבילים אחדות ההפכים לפני הרצון של אלוהים מעבר לשכל האנושי פוטנציאל וממשי שלום חברים אז הפעם נדבר לגבי הנושא של תפיסת המציאות, יקומים מקבילים, פוטנציאל, יש ואין. אז ... מהכוח אל הפועל. כאשר הפוטנציאל מתממש, הוא מצטמצם לצורה ספציפית ומוגדרת, ואז אותה צורה או שיש בה משהו או שאין בה משהו. זה נקרא ההפרדה בין יש לאין ברמת מימוש הפוטנציאל. תפיסה אחרת של המציאות ישנה תפיסה נוספת שבה אין הפרדה בין יש לאין בפרספקטיבה הזו, אלא רואים את המציאות בצורה אחרת. בפרספקטיבה זו, האדם אינו מבדיל בין פוטנציאל לממשי, כלומר, ... אם המהות היא פוטנציאל, והפוטנציאל הזה יכול להתממש לכל צורה, אז מי שמסתכל מנקודת מבט זו רואה את הכל מהפרספקטיבה של מה שיכול לקרות. מבחינתו, כל מה שיכול לקרות - קורה. יקומים מקבילים בפרספקטיבה הזו, שבה כל מה ... דרך הפרספקטיבה של הפוטנציאל, בעצם בכל מקום ובכל זמן כל האפשרויות קיימות במקביל. זהו הרעיון של יקומים מקבילים. הגבולות של הפוטנציאל עם זאת, גם כאשר נמצאים ברמה של יקומים מקבילים, עדיין קיימת הבחנה בין יש לאין. איך? מבדילים בין מה שיכול לקרות לבין מה שלא יכול לקרות יש דברים שלא יכולים לקרות אפילו לא בדמיון ... לא הכל יכול לקרות. לפני הפוטנציאל יש עוד רמה אחת מעבר לכך - לפני הפוטנציאל. לפני שהייתה אפשרות למשהו לקרות, לפני שהייתה בריאת העולם, לפני שהייתה אפשרות לבריאת העולם - היה מצב שבו אפילו אפשרות לא הייתה קיימת. זהו מצב שבו אין שום הפרדה בין יש לאין, ... מקבילים גבולות השכל לפני הפוטנציאל מהות וצורה כוח ופועל חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. שיהיה בהצלחה! יש אפשרות שאין אפשרות, פוטנציאל וממשי, בכח ובפועל, אין שום אפשרות, אפילו אפשרות אין, ...
פוטנציאל אישי / הגשמה עצמית / מימוש עצמי - כיצד תדע מהו הפוטנציאל האישי שלך?
... אישי הגשמה עצמית מימוש עצמי - כיצד תדע מהו הפוטנציאל האישי שלך? הפוטנציאל של האדם, הוא האפשרויות והיכולות שיש לו להשיג את המטרות שלו. ולפעמים האדם לא מודע ליכולות שלו להשיג את המטרות שלו, או שהוא מודע להן רק בצורה חלקית ... כרצונו, כדי להשיג את המטרות שלו טוב יותר. והשאלה היא, איך יכול האדם לזהות את הפוטנציאל העצמי שלו? והתשובה היא, כי הדרך הטובה ביותר עבור האדם לזהות את הפוטנציאל של עצמו, היא על ידי זה שהוא מממש את הפוטנציאל האישי שלו שכבר ידוע לו. כי כל אדם יש אצלו איזה יכולת כלשהי שהוא עדיין לא משתמש בה. ועל האדם לממש את כל הפוטנציאל שלו שכבר ידוע לו, ולראות שהוא משתמש בכל היכולות שלו כדי להשיג את המטרות שלו. וכאשר האדם משתמש בכל היכולות שלו כדי להשיג את המטרות שלו, על ידי זה ... יכולות נוספות, שהוא לא ידע עליהן קודם לכן. וכן הלאה. ככל שהאדם מממש יותר את הפוטנציאל האישי שלו שכבר ידוע לו, הרי שהדבר הזה גורם לכך, שהוא בכל פעם יגלה את הפוטנציאל האישי הנוסף שיש לו. ומי שרוצה לדעת כמה רחוק הוא יכול להגיע, לשם כך עליו ללכת ולהתקדם את המרחק שאותו הוא כן יודע שהוא יכול ללכת. וכדי לגלות את הפוטנציאל האישי של האדם, לשם כך עליו לממש את הפוטנציאל האישי שלו, שכן ידוע לו עליו. והדרך הטובה ביותר לדעת מה יש מאחורי הגבול, היא להתקרב עד לגבול ולבדוק מה יש מאחוריו. ואכן יתכן, שמאחורי הגבול אין עוד להיכן להתקדם. אך הדרך הטובה ביותר עבור אדם, לדעת באמת מה הפוטנציאל שלו, היא על ידי זה שהוא מממש את הפוטנציאל האישי של עצמו, שכן ידוע לו עליו. ובפועל, על האדם לנסות לחשוב, איפה ישנם דברים שבאפשרותו כן לעשות ולהשיג אותם. ועל האדם לנסות לעשות את מה שהוא כן ... יכול לעשות. ועל ידי זה שהאדם מתקדם אל הגבול של מה שהוא יכול לעשות, ומממש את הפוטנציאל שלו, על ידי זה האדם מבין טוב יותר מה עוד הוא יכול לעשות. לסיכום: כדי לגלות את הפוטנציאל האישי, לשם כך יש לנסות לממש את הפוטנציאל הקיים. ...
מפחד להתחיל עם בחורה, איך להתחיל עם בחורה? פחד מדחייה, פחד להישאר לבד, זוגיות, להכיר בחורה, פחד להיות לבד, מימוש הפוטנציאל האישי, לא מממש את הפוטנציאל, להיות רהיט
מפחד להתחיל עם בחורה, איך להתחיל עם בחורה? פחד מדחייה, פחד להישאר לבד, זוגיות, להכיר בחורה, פחד להיות לבד, מימוש הפוטנציאל האישי, לא מממש את הפוטנציאל, להיות רהיט
... להתחיל עם בחורה, איך להתחיל עם בחורה? פחד מדחייה, פחד להישאר לבד, זוגיות, להכיר בחורה, פחד להיות לבד, מימוש הפוטנציאל האישי, לא מממש את הפוטנציאל, להיות רהיט למה אתה מפחד להתחיל עם בחורה? אליעד כהן מסביר שהפחד להתחיל עם בחורה נובע מתוך תחושת חיסרון פנימית עמוקה. אם אדם היה מרגיש שלם ... מימוש פוטנציאל, ולאו דווקא בזבוז חיים או החמצה, הוא יחווה פחות חרדה ויותר שלווה. מה הפתרון לפחד מאי - מימוש הפוטנציאל? הרבה אנשים חשים שהם לא מממשים את הפוטנציאל האישי שלהם, וזה גורם להם לסבל רב. אליעד מציע הסתכלות שונה: המציאות עצמה היא אינסופית ומכילה אין סוף פוטנציאלים. כל מצב שאדם נמצא בו הוא ... פחד להישאר לבד? מה הטוב שבדחייה? איך להפסיק לפחד מבדידות? מה זה אומר להיות רהיט? איך להשתחרר מפחד לא לממש את הפוטנציאל?
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל , איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ושיווק? העיקרון המרכזי שמוצג בהרצאה הוא ש יש יותר פוטנציאל ואפשרויות תיאורטיות ... הזאת מתאימה לך?. השאלה הזו פותחת אפשרויות נוספות ומפחיתה את ההתנגדות הפוטנציאלית . מהו השימוש של יכול להיות מול ילד שלא רוצה לעשות שיעורים? כשהילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, ניתן לשאול אותו בצורה פחות חדה ומחויבת יכול להיות שאתה ... להיות הכל יכול להיות. ולכן בעצם דוחפים דרך ה - יכול להיות דרך הרובד של הפוטנציאל דרך הרובד של האפשרות דרך זה בעצם דוחפים. עכשיו כפי שאמרתי בהתחלה צריך לשים לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, ... ולכן אני אגיד לו כן זה יכול להתאים לי. זאת אומרת שהניסוח שדיבר ברובד של הפוטנציאל הוא מכיל את ההתנגדות של הלקוח הוא נותן ללקוח להרגיש אמפתיה כלפיו וכן את ההתנגדות שלו ואז בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן אבל כפי שאמרתי קודם אם ...
3 סוגים של ביטול הרצון, 3 רמות שונות של ביטול הרצון, לבטל את הרצון לחלוטין, איך לבטל את הרצון? איך להפסיק התמכרות? סוגים של הפסקת התמכרות, איך להפסיק לרצות משהו? איך להעלים רצון? איך להחליש רצון? הפוטנציאל של הרצון, היכולת לרצות, לחזור לרצות רצון, החלשת הרצון, הפסקת רצון, גמילה מהתמכרות, ביטול הפוטנציאל של הרצון, רצון פוטנציאלי
... לבטל את הרצון לחלוטין, איך לבטל את הרצון? איך להפסיק התמכרות? סוגים של הפסקת התמכרות, איך להפסיק לרצות משהו? איך להעלים רצון? איך להחליש רצון? הפוטנציאל של הרצון, היכולת לרצות, לחזור לרצות רצון, החלשת הרצון, הפסקת רצון, גמילה מהתמכרות, ביטול הפוטנציאל של הרצון, רצון פוטנציאלי וכאן נסביר שיש 3 סוגים של ביטול רצון ו 3 רמות שונות של ביטול רצון. דהיינו, שלפעמים בן אדם רוצה לבטל את הרצון שלו. ... את האפשרות שלך לרצות לעשן. כי יש גם את הרמה של לבטל את האפשרות שתרצה משהו. שלא תהיה אפשרות כלשהי שתרצה משהו. והאפשרות השלישית הזאת, של ביטול הפוטנציאל של הרצון, היא כמובן עניין אחר לגמרי. שבה צריכים לחקור את שורש הרצון. ובמה צריכים לחקור ולבטל את כל הרצונות. והיא עניין אחר לגמרי, שהסברתי ...
השעמום של אלוהים, בריאת העולם, למה אלוהים ברא את העולם? מי ברא את הפוטנציאל של המציאות? מי ברא את הבורא?
השעמום של אלוהים, בריאת העולם, למה אלוהים ברא את העולם? מי ברא את הפוטנציאל של המציאות? מי ברא את הבורא?
... של אלוהים, בריאת העולם, למה אלוהים ברא את העולם? מי ברא את הפוטנציאל של המציאות? מי ברא את הבורא? האם אלוהים ברא את העולם מתוך שעמום? אליעד ... - מי יצר את יכולת הבריאה של אלוהים, או מהיכן הופיעה היכולת הזאת? האם הפוטנציאל לבריאת העולם תמיד היה קיים באלוהים? אליעד כהן ממשיך להעמיק בשאלה לגבי הפוטנציאל של בריאת העולם, ושואל אם פוטנציאל זה תמיד היה קיים באלוהים. אם התשובה היא ... יש בה פוטנציאל להפריד את עצמה וליצור משהו נוסף. מנגד, אם התשובה היא לא, והפוטנציאל לא היה קיים - אז כיצד בכל זאת נוצרה נפרדות מתוך אחדות מוחלטת? אליעד מסביר ... של דבר לתובנה שהכל אחד - כלומר, שבמהות העמוקה של המציאות אין הבדל בין הפוטנציאל לבין מימושו בפועל, בין לפני הבריאה לבין אחריה. הוא מציין שבאמת, ברמה ... לדבריו, העמקה בשאלות וחקירת הפרדוקסים תגלה לאדם את השכל האמיתי שלפיו הפוטנציאל והנפרדות מתהווים מתוך אחדות מוחלטת, למרות הסתירה הלוגית לכאורה. אליעד ... שהרי היכולת הזו היא כבר סוג של קיום נוסף מעבר למהות המקורית. כיצד בעיית הפוטנציאל של המציאות מחמירה את הקושי? ישנה שאלה פילוסופית עמוקה: האם הפוטנציאל לקיום העולם תמיד היה קיים בתוך המהות האלוהית? אם התשובה חיובית, לכאורה לא ... אמורה להיות באחדות כה גדולה, שאין בה אפשרות לשום נפרדות, אפילו לא ברמת הפוטנציאל. ובכל זאת, בעולם שלנו כן קיימת נפרדות, ומכאן שהשאלה נותרת בעינה: כיצד ... אל נקודה אחת. הנקודה היא שאין באמת הבדל בין לפני ואחרי הבריאה, בין הפוטנציאל לביטוי בפועל, ובין נפרדות לאחדות ברמה העמוקה ביותר. הגילוי הוא שהכל אחד, ... שיש אפשרות שתהיה מציאות ללא שום דבר אחר שהוא לא אלוהים, אפילו לא ברמת הפוטנציאל, ממילא מצד מהותו האמיתית של אלוהים, הוא אפילו לא מוגדר כבורא! כי כדי ... רצון, ממילא נשאל מי ברא אצל הבורא את יכולת הבריאה? מה גרם לבורא ליצור את הפוטנציאל של המציאות בכלל? בעצם זה מתיחס לכל ההסברים למה אלוהים ברא את העולם, כי ... למה הוא כן התרחש. ואני אתן עכשיו עוד נקודה מעניינת למחשבה והיא לגבי הפוטנציאל של המציאות, השאלה היא האם הפוטנציאל של קיומה של המציאות האם הוא תמיד היה קיים? כי אם כן, אז זה אומר שכל העולם כולו קיומו הוא נצחי ברמת הפוטנציאל, וזה לא הגיוני כי הישות הראשונה היא אמורה להיות באחדות כל כך גדולה, עד ... לא יכול להיות אפילו לא פוטנציאל של נפרדות. שאז זה אומר שלא יכול להיות שהפוטנציאל היה קיים מאז ומעולם. האפשרות שיהיה עולם, האם יש אפשרות לכך שיהיה משהו שלא ... של דבר, יגלה שהכל אחד, מה זאת אומרת שהכל אחד? יגלה שמצד אחד אין הבדל בין הפוטנציאל לבין הביטוי של הפוטנציאל, לבין לפני הבריאה, לבין אחרי הבריאה, וזה לא אומר שעכשיו אין בריאה, לפני ...
פוטנציאל אישי / הגשמה ומימוש עצמי - מהו הפוטנציאל האישי שלך? איך לממש אותו?
... אישי הגשמה ומימוש עצמי - מהו הפוטנציאל האישי שלך? איך לממש אותו? פוטנציאל. מהו הפוטנציאל האישי של האדם? פוטנציאל = אפשרות. הפוטנציאל האישי של האדם = סך כל האפשרויות שהאדם יכול להשיג בחייו. מימוש הפוטנציאל האישי = שלמות. מהו הפוטנציאל האישי של האדם? למה האדם יכול להגיע ולהשיג? תשובה: הפוטנציאל האישי של האדם מאפשר לו להשיג שלמות. על האדם לדעת כי ביכולתו להשיג את השלמות. שלמות = לא חסר דבר. שלמות = הכל טוב אמיתי תמיד. שלמות = אין טוב יותר. הפוטנציאל האישי של האדם מאפשר לו להשיג שלמות אמיתית. איך להשיג שלמות? על ידי הבנה בשלמות של המציאות. השכל של האדם הוא חלק מהמציאות. המציאות מהווה את השכל ... מלאה של המציאות. בסופו של דבר האדם יודע את סיבת הסיבות ואת השכל וההיגיון שבגללו המציאות כפי מה שהיא. ברגע שהאדם מבין את זה, הוא בעצם מימש את הפוטנציאל האישי שלו בשלמות והגיע אל השלמות. ...
פוטנציאל המציאות - כיצד נוצר הפוטנציאל של המציאות?
... המציאות - כיצד נוצר הפוטנציאל של המציאות? כי לאדם נראה הגיוני, שרק הביטוי של הפוטנציאל צריך להתגלות, אך הפוטנציאל עצמו קיים תמיד. כי הפוטנציאל, הוא האפשרות שהדבר יהיה, גם אם הוא איננו. והאפשרות, נראה לאדם שהיא תמיד קיימת. ובריאת העולם נתפשת, כמימוש של האפשרות לקיומו של העולם. וכמובן שזאת טעות. כי גם הפוטנציאל לכך שתהיה נפרדות, גם הוא עצמו נוצר. ולכן לדוגמא, לומר שאלוהים ברא את העולם והוציא אותו מהכוח אל הפועל, זאת כמובן שטות מוחלטת. כי עצם האפשרות של אלוהים ... של אמת, שבה אין שום נפרדות, אפילו לא ברמת הפוטנציאל. כי אם יש נפרדות ברמת הפוטנציאל, הרי שכבר יש מקום וזמן, שבתוכם קיימות האפשרויות השונות. כי הנפרדות של האפשרויות, גם היא עצמה תופסת מקום, עבור כל אחת מהאפשרויות. והמהות של האפשרויות ...
ליקוטי מוהרן ח"א נג, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית, איך להיות יותר חכם? לא לחסום אנשים בפייסבוק, טרולים בפייסבוק, איך לפתח את השכל? איך לממש את הפוטנציאל השכלי שלך?
ליקוטי מוהרן ח"א נג, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית, איך להיות יותר חכם? לא לחסום אנשים בפייסבוק, טרולים בפייסבוק, איך לפתח את השכל? איך לממש את הפוטנציאל השכלי שלך?
... אנשים בפייסבוק, טרולים בפייסבוק, איך לפתח את השכל? איך לממש את הפוטנציאל השכלי שלך? איך להגיע לשלמות שכלית ולהיות יותר חכם? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה זו מבוסס על תורה נג ... למצוא משמעות, ולהשפיע. כשאדם מגיע לשלמות דעת, כלומר, מממש את כל הפוטנציאל השכלי שלו, הוא מסוגל להוליד דברים במציאות. לפי רבי נחמן, ההולדה תלויה בהא, כלומר, בדעת. זו היכולת להשתמש בשכל בצורה מלאה ולהוציא את הפוטנציאל השכלי אל הפועל. מהם שלושת הדברים המרחיבים את דעת האדם? אליעד כהן מציין שלושה דברים שמרחיבים את דעת האדם, על ... מסמל חומר ממוזג בצורה מאוזנת, ראוי לקבל שכל ולהביא לידי ביטוי את הפוטנציאל השכלי. דירה נאה: מסמלת את היראה, רצינות, כבוד כלפי הידע והרצינות בהתייחסות לדברים. כלים נאים: הם תלמידים ... ובמיוחד האתגר שהתלמידים ההגונים מציבים בפניך, עוזרים לך לממש את הפוטנציאל השכלי באופן מלא ולהגיע לדרגת ההבנה הגבוהה ביותר האפשרית. אליעד מדגיש כי הדרך להיות חכם יותר היא לחפש כל הזמן ... חמישה הבדלים בין דעת האדם לאלוהים מה זה תלמיד הגון? איך לממש את הפוטנציאל השכלי? מדוע לא לחסום טרולים בפייסבוק? איך להגיע לשלמות הדעת? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפוטנציאל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הפוטנציאל, למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הפוטנציאל, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לתזונה נכונה, ייעוץ פילוסופי בתחום הפוטנציאל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1100 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 00:15:41 - wesi4