ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר יקר לי ✔אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ד' ✔ברוכים הבאים לחלק ד' בסדרה "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך?"...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ד'
ברוכים הבאים לחלק ד' בסדרה "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך?". בחלקים הקודמים חשפתי בפניכם 3 צעדים לניהול האנרגיה שלכם ולשמירה על רמת מוטיבציה פנימית גבוהה. להזכירכם בקצרה, להלן שלושת הצעדים: הצעד הראשון הוא לשפוך אור של מודעות על ההתנהלות היומיומית שלכם במובן האנרגטי. הצעד השני הוא להסיר או לצמצם את גוזלי האנרגיה מחייכם. והצעד השלישי הוא להקפיד למלא את עצמכם באנרגיה על בסיס קבוע. בחלק זה אגלה לכם 3 סודות בהם אני משתמש על מנת לנהל את האנרגיות שלי בצורה אפקטיבית ולשמור על מוטיבציה פנימית גבוהה.

1. הכרת תודה

להכרת תודה יש משמעויות שונות והשלכות עצומות על החיים שלנו. למידע נוסף באשר לכך, הינכם מוזמנים לקרוא מאמר שכתבתי בעבר בנושא, מאמר שנקרא "מנטור מסביר למה חשוב להכיר תודה" (לקריאת מאמר זה, לחצו כאן). בכל אופן, במאמר זה אתייחס להכרת התודה מתוך הפאן האנרגטי ואסביר כיצד הכרת תודה מחברת אותנו למקורות האנרגיה ומגבירה את רמות המוטיבציה הפנימית שלנו בצורה מיידית.

הכרת תודה היא אחד הסודות הגדולים ביותר בהם אני משתמש כדי לשמור על אנרגיה גבוהה ועל מוטיבציה גדולה. האמת היא שזה המקום הראשון שאליו אני פונה, כאשר אני מרגיש שרמת המוטיבציה שלי נמוכה והאנרגיות ירודות. באותם רגעים, אני פשוט משתמש ביכולת הנפלאה של המוח המודע לייצר מחשבות מקוריות. שימו לב: מדובר בתהליך שונה לחלוטין מאשר מצב שבו המציאות הפיזית הנראית לעין מנהלת את קו המחשבות שלי.

באותם רגעים אני פשוט שואל את עצמי: על מה אני יכול להכיר תודה כרגע בחיים שלי? ואז אני מיד נחשף לכוח העצום של המיקוד אשר נגרם כתוצאה משאילת השאלות הנכונות. המוח מתחיל לייצר מחשבות מקוריות על כל אותם הדברים שאני יכול להגיד תודה עליהם. מה שקורה באותם רגעים זה מעבר חד ממקום של שעמום למקום של פליאה, ממקום של המובן מאליו למקום של בר מזל, ממקום של אדישות למקום של אהבה, ממקום של שגרה למקום של עוצמה. כמובן שכל אותן מחשבות מייצרות אצלי מיד רגשות חיוביים שנגזרים מאותה הרגשה אדירה של תודה לבורא על כל אשר יש לי בחיי.

הכרת תודה זה יותר מסוד לשמירה על מוטיבציה פנימית גבוהה, זה שער גדול שמוביל למאגר עצום של אנרגיה. רוב האנשים שנתפסים בעיניי כבעלי אנרגיה גבוהה מאוד, הם אנשים שמקפידים להכיר תודה בעקביות, זה פשוט חלק בלתי נפרד מההוויה שלהם ומהגישה שלהם לחיים. גם אצלי זה כך, להכיר תודה בעקביות זה אחד משבעת יסודות הגישה שלי בחיים. הבעיה עם הנושא של הכרת תודה היא שזה עוד אחד מהדברים שרבים נוהגים לדבר עליהם אבל מעט מאוד באמת עושים זאת באופן קבוע.

אני מאוד אוהב את הפרשנות של מרצה בשם Delatorro MecNeal למילה אנרגיה באנגלית:

Energy = Inner G

האות G מסמלת את המילה Gratitude (הכרת תודה). אנשים בעלי אנרגיה גבוהה במיוחד מקפידים על הכרת תודה פנימית כחלק בלתי נפרד מהחיים ברמה יומיומת. שימו לב מה אומר Hans Selye, מומחה גדול לנושא של לחץ (Stress), על הכרת תודה:

"הכרת תודה היא הרגש הבריא ביותר של בני האדם, נקמה היא הרגש ההרסני ביותר"

(Hans Selye)

רוצים לדעת מהם 2 הסודות הנוספים שלי?

לחצו כאן למעבר לחלק ה' של "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך?"
מוצרים יקרים למכור מוצרים יקרים גוזלי אנרגיה המחיר הוא רק תירוץ נוקם הגדולים ביותר לשאול הוויה יכולת נוקמת אנגלית איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לנהל אנרגיה אנרגיות המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר יקר יקר לי יקר ללקוח כיצד לנהל להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מנהל מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ניהול קשה למכור מוצר יקר
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
... בריא, התגובה הרגילה תהיה להסביר לו מדוע זה לא באמת מזיק, או מדוע ההנאה מהטעם חשובה יותר מהבריאות. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר ינסה לשכנע אותו שהמוצר לא באמת יקר, או שהוא שווה את ההשקעה. הבעיה בגישה הרגילה הזו היא, שהיא מקבלת את הנחת היסוד של המתנגד. למשל, מי שאומר שהציפס לא ... לאכול ציפס כי זה לא בריא, התגובה תהיה: אתה צודק, בדיוק בגלל שזה לא בריא אתה צריך לאכול את הציפס. אם לקוח אומר: המוצר יקר לי, המוכר יגיד לו: נכון, דווקא בגלל שזה יקר לך אתה חייב לקנות אותו. מה שעושים כאן הוא לקחת את ההתנגדות עצמה ולהפוך אותה לנימוק בעד ההחלטה שרוצים שהאדם ... לאכול ציפס כי זה לא בריא. התגובה הרגילה היא להסביר לו למה זה לא באמת לא בריא או למה זה לא משנה. אם מישהו אומר המוצר יקר, התגובה היא להסביר למה הוא לא באמת יקר או למה הוא שווה את המחיר. אם מישהו אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים כי אני רוצה ללכת לחברים, ההורה ינסה להסביר לו למה ... אם מישהו אומר אני לא רוצה לאכול ציפס כי זה לא בריא, התשובה תהיה נכון, ולכן אתה צריך לאכול ציפס. אם מישהו אומר המוצר יקר לי, התשובה תהיה נכון, ולכן אתה צריך לקנות אותו. היגיון מאחורי השיטה הרעיון הוא לזהות את ההנחות הסמויות של ... שאם באמת הציפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא לאכול את הציפס. עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוח הלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה מסביר לו למה זה לא יקר הוא אומר לך זה לא מתאים לי ואז אתה מסביר לו למה זה מתאים לו נגיד אבל הדרך האידיאלית יותר לשכנע היא אחרת. ש: ... מה שאני אומר באידיאל זה שאתה צריך להגיד לו אתה צודק זה לא בריא ולכן אני אומר לך לאכול את הציפס, נגיד הוא אומר לך המוצר יקר לי, לכן אני חושב שאתה צריך לקנות אותו אתה צודק שהוא יקר לך ולכן אתה צריך לקנות אותו. ש: למה שאני צודק? אליעד: למה זאת שאלה אחרת תכף נסביר אבל קודם כל אתה צריך שיהיה ...
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
... קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו המוצר יקר לי, הוא לא מתאים לי, אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, ... הראשון הוא להקשיב היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר המוצר יקר לי, עלינו לברר מה המשמעות של יקר עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר. דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר לא בא לי להכין שיעורים. במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש ... לסיטואציה, אך תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר ... את הפתרון המדויק ביותר למצב. איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? איך להתמודד עם התנגדויות ... הראשון שיש לעשות הוא להקשיב היטב ולנסות להבין מה הוא באמת אומר. אם לקוח אומר זה יקר לי, עלינו לברר: מה המשמעות של יקר עבורו? מה התקציב שלו? מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר? לפי אילו קריטריונים הוא קובע שהמוצר יקר? אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר לא בא לי להכין שיעורים, יש לבדוק: למה לא בא לו? האם יש לו ... שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו. אם ... הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק. איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול ...
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח האם המחיר הוא רק תירוץ או שההתנגדות של הלקוח אמיתית? במכירות יש משפט נפוץ בקרב אנשי מכירות שטוען שכאשר לקוח אומר שהמוצר יקר לי או אין לי כסף לזה, הוא בעצם משתמש בזה כתירוץ בלבד, וזאת אף ... שהוא לא קונה. אליעד כהן בודק את ההיגיון מאחורי התפיסה הזו ומנתח לעומק האם באמת התנגדות הקשורה למחיר היא תמיד רק תירוץ או שיש לה יסוד אמיתי. מי באמת המציא את הרעיון שהמחיר הוא רק תירוץ? אליעד מסביר שאם נבחן לעומק מי יצר את הרעיון הזה שהמחיר הוא רק תירוץ, נמצא שלא מדובר באנשי המכירות עצמם. אנשי המכירות לא קמו יום אחד והחליטו לומר שהלקוח משקר להם כשהוא אומר שהמוצר יקר. מי שיצר את המשפט המחיר הוא רק תירוץ הוא דווקא מי שרוצה למכור קורסים וסדנאות לאנשי מכירות עצמם, ... קורס NLP או הדרכות בתחום המכירות. מדוע דווקא אלו שמוכרים קורסי מכירות המציאו את הרעיון הזה? כי הם ידעו שהבעיה הגדולה ביותר של אנשי מכירות היא ההתנגדות השכיחה ביותר - התנגדות המחיר. אם איש המכירות ישתכנע שהמחיר הוא רק תירוץ, הוא יאמין שקיימת טכניקה או שיטה סודית שאם רק ילמד אותה, הוא יוכל להתגבר על התנגדות המחיר. ואז יהיה קל יותר לשכנע אותו להצטרף לקורס מכירות או לסדנת NLP ... אכן יש התנגדות אמיתית של כסף - הלקוח פשוט לא יכול להרשות לעצמו את המוצר במחיר הנתון. מצד שני, יש היבט נוסף לפיו המחיר יכול להיות רק תירוץ. במצב כזה, כשלקוח אומר המוצר יקר לי, הוא בעצם מתכוון לומר: לא השתכנעתי שהמוצר שווה את ... הבעיה האמיתית היא שהלקוח לא רואה מספיק ערך או תועלת במוצר ביחס למחיר המבוקש. אם הלקוח היה מאמין שהמוצר נותן לו ערך רב יותר מהכסף שהוא משלם, הוא היה מוכן לשלם אפילו מחיר גבוה. מנקודת מבט זו, הבעיה היא בערך הנתפס של המוצר ולא במחיר עצמו. ... כלכלית או לא רואה כיצד הערך של המוצר מצדיק השקעה כספית נוספת. לכן, אמנם יש אמת מסוימת באמירה שהמחיר יכול לשמש כתירוץ, אבל זו רק אמת חלקית. אליעד מוסיף ומחדד שהרעיון המחיר הוא רק תירוץ הוא בעצמו טכניקת מניפולציה פסיכולוגית שבה משתמשים אנשים ... בין שני גורמים: ערך המוצר בעיני הלקוח - עד כמה המוצר נתפס כמועיל או חשוב עבור הלקוח. המחיר - היכולת הכלכלית של הלקוח לשלם עבור אותו מוצר ביחס לערך הנתפס שלו. כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא יכול להתכוון לאחד משני דברים אלה או לשילוב ... יהיה מוכן לשלם יותר, ולפעמים לא משנה כמה ערך ייתפס, עדיין יש מגבלה אמיתית של יכולת כלכלית. כלומר, המציאות היא תמיד מורכבת ואי אפשר להכליל. איך להשתמש נכון ברעיון המחיר הוא רק תירוץ במכירות? אליעד מציע שכדי להשתמש נכון ברעיון שהמחיר הוא רק תירוץ, איש המכירות צריך להבין שישנם מצבים שבהם המחיר אכן מהווה ... למגבלת התקציב של הלקוח, יש לשקול הצעה של פתרונות אלטרנטיביים, כגון פריסת תשלומים, הנחות מיוחדות או מוצרים חלופיים שמתאימים לתקציב. אליעד מסכם שצריך להשתמש באמירה המחיר הוא רק תירוץ לא כעובדה מוחלטת אלא ככלי אבחון כדי להבין את הסיבה האמיתית להתנגדויות, וכך לטפל נכון יותר בהתנגדויות של לקוחות במהלך המכירה. איך להתמודד עם התנגדויות מחיר? האם המחיר באמת יקר ללקוח? מניפולציות במכירות NLP איך לשכנע לקוח לקנות מוצר יקר? האם קורס NLP עוזר במכירות? האם ההתנגדות למחיר היא רק תירוץ? טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה עכשיו יש משפט שאומר אצל אנשי מכירות שאומר ככה התירוץ של המחיר הוא רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף, בן אדם בא למכור מוצר ולפעמים הלקוח אומר לו זה יקר לי אין לי כסף לזה אין לי תקציב לזה, עכשיו יש תפיסה שאומרת שכשלקוח אומר לך אין לי כסף לזה או זה יקר לי זה תמיד רק תירוץ אף פעם זאת לא הסיבה האמיתית. ש: מה ... באמת מספיק כסף וכו. עכשיו מאיזה היבט זה כן נכון מאיזה היבט כסף זה רק תירוץ? מההיבט שאם הלקוח היה חושב שהוא מקבל מספיק תועלת על המוצר ששווה לו את הכסף, כשלקוח אומר לך זה יקר לי זה כמו להגיד זה לא שווה לי את הכסף, לא שכנעת אותי שיש למוצר הזה מספיק יתרונות זאת האמת. כן זאת האמת אבל עדיין כאילו ואז מההיבט הזה כסף זה רק תירוץ כי כשהוא אומר זה יקר לי זה כמו להגיד אני לא רואה פה מספיק יתרונות עבורי אבל אף ...
מהי אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות
... איש המכירות לשאול את עצמו, על כל אחת מההתנגדויות, אולי ההפך הוא הנכון. ולדעת ולהכין מראש, לוגיקה מנוגדת באופן מוחלט להתנגדות של הלקוח. לדוגמה התנגדות שאומרת, אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר לי. על איש המכירות לשאול את עצמו בחשיבה יצירתית, האם ואיך אני כאיש מכירות, מוצא היגיון בטענה הנגדית שאומרת, שעל הלקוח לקנות את המוצר, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו. מה הטוב שיכול לצאת ללקוח, דווקא בגלל שהמוצר יקר לו? איזה יתרונות יש ללקוח, בכך שהמוצר יקר לו, שלא היו לו אותם, אם המוצר לא היה יקר לו? האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה רק רע, או שאולי יש בזה שהמוצר יקר, גם דברים טובים כלשהם? וכיוב שאלות, שעוזרות לאיש המכירות לראות את נקודת המבט הנגדית, לטענה של הלקוח. או ... יכול לומר ללקוח, דווקא בגלל סיבה X, עליך לקנות את המוצר. כאשר לקוח אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמה, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. הלקוח מצפה שאיש המכירות יסביר לו, למה המוצר לא יקר שווה את הכסף. הלקוח מצד שני, לא מצפה שאיש המכירות יגיד לו, שאכן המוצר יקר. ושדווקא בגלל זה יש יתרון ללקוח ברכישת המוצר. אז הטיפול האידיאלי בהתנגדות, הוא לקחת את הסיבה שבגללה הלקוח ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר ... בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש ... אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח? האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים? האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח שהסברתי את ... יכול להיות שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שה
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
... רק מתנגד לעסקה, או גם מתנגד לעסקה. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, המוצר יקר לי. עליך לשאול את עצמך, האם בעצם זא שהלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר. כאשר, רק יקר פירושו, שהלקוח חושב שמכל צד שלא נסתכל על הדבר, המוצר יקר, וזהו! שאין שום אפשרות שהלקוח כרגע תוך כדי שהוא אומר שהמוצר יקר, שהוא לא חושב שהמוצר רק יקר. אלא הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא לא באמת חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי שהלקוח אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור על זה שהמוצר יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של ... שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך, את השאלה הבאה. והיא, נניח שהלקוח אומר שהמוצר יקר, האם הלקוח שלי חושב שכל האנשים חושבים שהמוצר שלי יקר, או שגם הוא חושב שמישהו אחר יכול לחשוב שהמוצר לא יקר. כאשר, המישהו האחר הזה, בעצם יכול להיות הלקוח עצמו. או שאלה נוספת, האם זה שהלקוח הזה אומר שהמוצר הזה יקר לו, האם זה אומר שכל הלקוחות חושבים שהמוצר הזה יקר להם? האם אפשרי שמישהו לא יחשוב שהמוצר הזה יקר לו? למה שמישהו לא יחשוב שהמוצר הזה יקר לו? למה המוצר הזה לא בהכרח יקר? ואיך כן אפשרי להסביר את זה ללקוח הנוכחי? לסיכום, כמו תמיד ניתן לראות, שמי ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, ... לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר ... כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ... שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או ... את החשד שהוא לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח מחשבה ... בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי, ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה שרצית ... המועמד יכול היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף ... ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ... גם מקרים שבהם היא עלולה לפגוע במוניטין שלך ובתפיסה של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך. איך להצליח בראיון עבודה איך למכור מוצר יקר מתי לתת הנחה וכמה לתת טיפים לשיפור יכולות מכירה איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא להתפשר על השכר? כמה כסף אתה ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... שתגרום למוכר להרגיש מנוצל או מושפל. איך לבקש הנחה בלי להפסיד? איך לשפר את היחסים עם נותני שירות? מהן הסיבות שבגללן מוכרים נותנים הנחות? איך לדעת אם מחיר זול מדי מעיד על בעיה? איך למנוע בעיות בעת קניית מוצרים עם אחריות? על ... הנחה? לבקש הנחה בזמן התשלום, לבקש הנחה לפני העסקה, לבקש הנחה על שירות, לבקש הנחה על מוצר, להתווכח עם המוכר, להוריד במחיר, התנגדויות לקוחות, המוצר שלך יקר, המוצר לא שווה את הכסף, לגרום למוכר לאהוב אותך, להיות חבר של המוכר, ... נותן לך הנחה? מה רע במוצרים בהנחה? יציבות עסקית, תזרים עסקי, הוזלת מוצרים, העלאת מחירים, להעלות מחירים, להוריד מחירים, הורדת מחירים, למה המוצר זול? למה המוצר יקר? מה קובע את מחיר המוצר? בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת פסיכולוג, בחירת יועץ, ניהול משא ומתן, ניהול רכש, איך לרכוש מוצרים בזול? הנחה, לבקש הנחה, לתת הנחה, אחריות על מוצר, אין ארוחות חינם, אין מתנות חינם, מוצר זול, מוצר יקר, מה שבזול עולה ביוקר? איך לבחור נותן שירות? הזול הוא יקר, היקר הוא הזול, האם הזול הוא היקר? האם היקר הוא הזול? איך לתמחר ... לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך הנחה? איך לקבל הנחה? למכור בזול, למכור ביוקר, המוצר יקר לי, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, איך לבחור ספק שירותים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המוצר יקר לי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המוצר יקר לי, איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוצר יקר לי, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מאמן זוגי, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום המוצר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 19:02:57 - wesi4