ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה היסטוריה ✔NLP ושינוי היסטוריה אישית ✔כמה פעמים בחיינו קרה שמישהו אמר משהו, או עשה משהו, והתגובה שלנו לא הייתה פרופורציונאלית... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨NLP ושינוי היסטוריה אישית
כמה פעמים בחיינו קרה שמישהו אמר משהו, או עשה משהו, והתגובה שלנו לא הייתה פרופורציונאלית

כאילו הפעילו אצלנו כפתור שהדליק תגובה.

ברוב המקרים, בדיעבד, כשהתבוננו על מה שקרה לא הבנו על מה או למה הגבנו באופן שהגבנו.

כמה פעמים בחיינו נמנעו מלעשות דברים, להרגיש, לומר, לאפשר, כיוון שפעם עשינו, הרגשנו, אמרנו, אפשרנו אותם, ובתמורה נכשלנו, נפגענו, התאכזבנו, כאבנו ולכן אנחנו נמנעים עכשיו מלחוות את אותו כאב או חוויה.

תגובות רבות שלנו בחיים הינן אוטומטיות, תגובות שלא הקדשנו להם מחשבה, תגובות מתפרצות

או ספונטאניות. שורשיהן של רובן מותנות בעבר.

כאשר משהו, או מישהו בהווה שלנו יוצר טריגר, באופן מודע או לא, זה עלול להחזיר אותנו לחוויות עבר ולגרום לנו פעמים רבות לחיות אותן או חלקים מהם מחדש כאילו הם קורים כאן ועכשיו, להגיב באותה תגובה שמן הסתם התאימה לנו רק בעבר.

אולי בגלל שאז לא היה לנו מספיק ידע, משאבים או הניסיון להגיב עליהם באופן אחר.

האם העבר אחראי ושולט על ההווה והעתיד שלנו?

ואם כן האם נייחל שהוא זה שיגשים, יעניק צורה, מהות, ויהיה אחראי על פיתוח העתיד הרצוי?

כאשר נתבונן על מהלך חיינו עד כה בכנות. נגלה שחלק גדול מהאמונות, המחשבות, המשמעויות, הערכים והמעשים שלנו מושפעים ממה שקרה בעבר.

ולמרות שאנחנו ממהרים במקרים רבים לומר "שזה המזל שלנו בחיים", יש לנו בעצם אפשרות בחירה

כל הזמן. גם בדרך בה אנחנו מספרים את הסיפור, וכמובן גם במשמעות שלו.

הסיפור האישי שלנו בחיים הוא בדיוק מה שהוא, סיפור. זה שאנחנו מספרים ומשחקים באותו רגע.

כמו שאמר וויליאם שייקספיר ב"כטוב בעיניכם": "כל העולם במה, וכל הגברים והנשים לא יותר מאשר שחקנים, יש להם את הכניסות והיציאות שלהם, וכל אחד בזמנו משחק תפקידים רבים".

בחיים אנחנו מסווגים את החוויות לשניים: חוויות חיוביות ומועילות, וחוויות שליליות ומגבילות.

באופן טבעי נבקש לעצמנו יותר מהחוויות החיוביות ונמנע מהשליליות.

הבעיה מתחילה כאשר אנחנו מכלילים את המסקנות מהחוויות השליליות שלנו גם על אזורים אחרים בחיינו

ו"מלבישים" אותם על היכולת שלנו לתפקד כהלכה גם באזורים שלא קשורים לאותן חוויות.

זה בדרך כלל יערם ויגדל עלינו וייפתר רק כאשר נתיר את אותן אמונות מגבילות בחיינו.

אמונות הינן רק אמונות, הם לא יותר אמיתיות מאשר כל מפה מנטאלית של סביבתנו ובמקרים אלה המפה

אף פעם לא תהיה השטח.

בכל זאת אנחנו מקפידים להתנהג כאילו האמונות והחוויות שלנו הן האמת היחידה.

אנחנו מתנהגים כאילו הזיכרונות, חוויות וניסיונות העבר שלנו הם הדבר האמיתי, למרות שלא תמיד יש לנו את כל הנתונים כדי לדעת, למרות שבמקרים רבים הם עברו סינון והתאמה למה שאנחנו זוכרים ולא תמיד למה שבאמת קרה.

לכן האמונות שלנו יכולות לשרת, אך גם להגביל אותנו.

כאשר אנחנו מודעים לכך שהעבר מנהל את ההתנהגות שלנו בהווה, לא מספק את התוצאות שאנחנו מבקשים לעצמנו, יכול להיות שזה הזמן לעשות שינוי.

תהליך "שינוי היסטוריה אישית", הינה טכניקת NLP רבת עוצמה, המאפשרת לאתר ולפתור אירועי עבר, ואמונות מגבילות שעדיין גורמות לקשיים בהווה.

בעבודה עם טכניקת "שינוי היסטוריה אישית", אנחנו בעצם עורכים מחדש את הסיטואציה מהעבר באופן שתאפשר ותספק לנו דרכים נוספות כדי לראות ולהבין שאולי משהו אחר קרה באותו זמן.

במקביל, בתהליך, נחווה ונראה נקודות מבט נוספות של אותו אירוע או אירועים בכל אחד מחושינו המשמעותיים בזמן הווה.

טכניקת ה - NLP, "שינוי היסטוריה אישית", משנה את מבני דרך החשיבה שלנו, מעדכנת ויוצרת למידה והבנה חדשה לאותו אירוע.

באופן מסוים זה כאילו נשנה את הצבעים, הקונטרסט והווליום של הטלוויזיה שלנו תוך כדי צפייה בתוכנית.

כך התכנים בעצם אינם משתנים, אך חוויית הצפייה באותה תוכנית משתנה וכך גם התגובה שלנו אליה.

כאשר חוויית הצפייה משתנה, מתרחש שינוי גם בעוצמת התחושות והרגשות שלנו לגבי אותה חוויה.

אז גם מתאפשרת היכולת לצפות בה מנקודות מבט נוספות, והכי חשוב ללמוד את מה שחוויה זו באה ללמד אותנו בסיפור חיינו הכולל.

כאמור: כאשר נוסיף לאותה חוויה משאבים נוספים שיכול להיות שברגע שבו היא קרתה לא היו לנו, או במקרים רבים, לא שמנו לב שיש בנו. יתאפשר לנו לחוות את הרגע הזה ממקום נוסף וכך לשנות את הלמידות, מסקנות שלנו לגבי אותו אירוע.

לסיכום: ריצ'ארד בנדלר, אחד מיוצרי ומפתחי תרפיית ה - NLP, אמר את אחד המשפטים החשובים ביותר בנושא: "זה לעולם לא מאוחר מדי לחוות ילדות מאושרת".

היכולת לאפשר לעצמנו לחוות פעם נוספת חוויות הנראות ומרגישות לנו קשות, תוך כדי שינוי מבנה החוויה, החושים ותתי החושים, הפעלה מחדש של מה שקרה תוך התבוננות מנקודות מבט נוספות, הוספת משאבים חסרים, משמעיות נוספות.

והכי חשוב, הבנה שאילולי חווינו את המצב באופן בו חווינו לא היינו נמצאים היום במקום בו אנחנו נמצאים כחלק מההתפתחות והלמידה האישיים.

וכך, תוך הפנמה ועדכון של כל הלמידות והמשמעויות מחדש, כדי ליישמם באופן הנכון והמתאים לנו ביותר בהווה ובעתיד לבוא, מאפשר תהליך זה להפוך את ה"סיפורים הקשים" ואת "ההיסטוריה האישית" שלנו לשיעורים חשובים בחיים, מהם נמשיך לצמוח, נתבגר ונייצר לעצמנו הווה ועתיד שיתאימו לנו, לחלומות ולשאיפות האישיות והבינאישיות בחיינו.
קשיים אמת בלתי תלויה תגובות סיפור אישי התפתחות תחושה של עבר משחקים יכולת מהות חושים אמונה nlp היסטוריה נלפ שינוי שינויים
עתידנות, חיזוי העתיד, חיזוי מגמות לעתיד, מה יקרה בעתיד? חיזוי עתידות, בחירת מקצוע, היסטוריה, לימודי היסטוריה, ללמוד מהעבר, מגמות בעתיד
... חיזוי העתיד, חיזוי מגמות לעתיד, מה יקרה בעתיד? חיזוי עתידות, בחירת מקצוע, היסטוריה, לימודי היסטוריה, ללמוד מהעבר, מגמות בעתיד האם אפשר לחזות את העתיד וכיצד עושים זאת? כאשר מדברים על עתידנות, חיזוי העתיד או הבנת המגמות שיקרו בעתיד, השיטה הבסיסית לכך היא לחפש את ... כנראה כבר קנו את כל המניות שרצו לקנות, ואין מי שיקנה עוד ויעלה את המחירים. לכן דווקא אמונה כללית שמשהו יקרה בעתיד יכולה למנוע ממנו להתרחש. איך אפשר להשתמש בהיסטוריה כדי לחזות מגמות עתידיות? אחת הדרכים להבין מגמות לעתיד היא באמצעות התבוננות בהיסטוריה. אם נבחן את העבר, נוכל לראות אילו מקצועות נשארו, אילו מקצועות נעלמו, ואילו מקצועות חדשים הופיעו. למשל, בעבר מקצועות כמו כרכרן או מדליק פנסי רחוב היו נחוצים, אך עם ... באמת מוביל לסיפוק סופי. כך, המחשבה על העתיד הרחוק ועל סיבת הקיום יכולה להוביל אנשים להבנה טובה יותר של עצמם ושל מטרתם בחיים. איך לחזות את העתיד? כיצד להשתמש בהיסטוריה לחיזוי מגמות? האם אפשר לחזות את העתיד בוודאות? מה יקרה בעתיד הרחוק? האם אפשר לממש את כל הרצונות? איך לבחור מקצוע לעתיד? למה ללמוד מהעבר? ...
לימודי ארכיאולוגיה, לימודי היסטוריה, איך הכל התחיל? חפירות ארכיאולוגיות, ארכיאולוגים, היסטוריונים, לחקור את הסיבה הראשונה, למצוא את הסיבה הראשונה, לחקור את העבר, לחקור את המציאות
... ארכיאולוגיה, לימודי היסטוריה, איך הכל התחיל? חפירות ארכיאולוגיות, ארכיאולוגים, היסטוריונים, לחקור את הסיבה הראשונה, למצוא את הסיבה הראשונה, לחקור את העבר, לחקור את המציאות מה באמת מעניין אנשים בלימודי ארכיאולוגיה והיסטוריה? אליעד כהן מתייחס לשאלה מדוע אנשים בכלל מתעניינים בתחומים כמו לימודי ארכיאולוגיה או לימודי היסטוריה, שנראים לכאורה משעממים ולא מועילים לחיים היומיומיים. ... שהתלהבותם של ארכיאולוגים כאשר הם מוצאים פריטים עתיקים, כמו פסל קדום, מגיעה מתוך התחושה שהם נוגעים במשהו שהיה לפני אלפי שנים. כלומר, הם מרגישים קשר אל ההיסטוריה דרך החפצים האלה. הוא מביא דוגמה הומוריסטית כדי להבהיר ... שנה צריך להרגיש התלהבות דומה, משום שהוא מתעסק באותו הדבר לאורך זמן. אך ברור שלא כך הדבר. האם המשיכה לעבר היא רק נוסטלגיה? אליעד ממשיך ואומר כי המשיכה לחקור היסטוריה או ארכיאולוגיה אינה רק נוסטלגיה. הוא מציג דוגמה מתחום ... האמיתית שהיסטוריונים וארכיאולוגים מתעמקים בחקר העבר היא רצונם למצוא את הסיבה הראשונה - הסיבה המקורית שהובילה לכך שהדברים התרחשו כפי שהם. מה הקשר בין חקר ההיסטוריה לחקר הסיבה הראשונה? לדברי אליעד כהן, החקירה ההיסטורית ... הרומאים, לא רק מנסים לתאר מה קרה, אלא להבין מדוע זה קרה דווקא כך ולא אחרת. לדבריו, זו מהות החקירה הארכיאולוגית: ניסיון להבין את השורש והסיבה של אירועים בהיסטוריה. הוא מוסיף הסבר נוסף וטוען כי בעצם, כל החקירות שאנשים עושים בהיסטוריה או בארכיאולוגיה נובעות מאותו רצון בסיסי להבין מה הייתה ... רע בחיים, שואל את עצמו למה רע לו, ומנסה לגלות סיבה שקרתה בעבר. אם הוא ימצא את הסיבה הזו, אולי הוא יוכל לפתור את בעייתו. אך כפי שלא ניתן לחקור עד הסוף את ההיסטוריה באופן מוחלט, כך גם האדם לא יכול תמיד לדעת עד הסוף את ... אדם שומע משפט או קורא טקסט ושואל: למה הכותב התכוון? זה בדיוק כמו חפירה ארכיאולוגית - ניסיון להבין את כוונת העבר. לסיכום, למה אנחנו באמת חוקרים את ההיסטוריה והעבר? אליעד מסכם כי החקירה הארכיאולוגית וההיסטורית היא ... והן ברמה הקולקטיבית של האנושות כולה. למה אנשים מתעניינים בארכיאולוגיה? מהי הסיבה הראשונה? מה הדמיון בין חקירה אישית לארכיאולוגיה? מה המטרה של לימודי ההיסטוריה? מה השכל בחפירות ארכיאולוגיות? האם אפשר לגלות את הסיבה ...
עיוורון רוחני, רבי נחמן מברסלב, לשמוע את המוזיקה, שמיעה רוחנית, ראיה רוחנית, מוזיקה, היסטוריה, ניגון משיח
עיוורון רוחני, רבי נחמן מברסלב, לשמוע את המוזיקה, שמיעה רוחנית, ראיה רוחנית, מוזיקה, היסטוריה, ניגון משיח
... רוחני, רבי נחמן מברסלב, לשמוע את המוזיקה, שמיעה רוחנית, ראיה רוחנית, מוזיקה, היסטוריה, ניגון משיח מהו עיוורון רוחני לפי רבי נחמן מברסלב? ... להבין מדוע המציאות מתנהלת בצורה מסוימת, וכיצד הגיע למציאות העכשווית. מה הקשר בין היסטוריה רוחנית לבין הבנת המציאות? אליעד כהן קושר את הרעיון ... את המוזיקה הפנימית של המציאות לנושא של תיעוד היסטורי. הוא מסביר שחשוב להבין את ההיסטוריה לא רק מהזווית של העבר, אלא בעיקר מהזווית של ההבנה ... רוחני? מהו ניגון המשיח לפי רבי נחמן? איך להתחבר למוזיקה רוחנית? מה החשיבות של הבנת ההיסטוריה הרוחנית? כיצד התבוננות פנימית עוזרת בחיים? למה ...
עליסה בארץ הפלאות 1, מטרת המשחק של אלוהים, סקרנות, מי אתה באמת, מעל השכל, סרטים מצוירים, באיזו דרך ללכת
עליסה בארץ הפלאות 1, מטרת המשחק של אלוהים, סקרנות, מי אתה באמת, מעל השכל, סרטים מצוירים, באיזו דרך ללכת
... עצמי רוחני ופנימי שעובר על כל אדם. הסרט הוא למעשה משל פנימי על התודעה האנושית, ועל הדרך שבה האדם מחפש משמעות אמיתית בתוך מציאות שנראית חסרת משמעות. עליסה נמצאת בשיעור היסטוריה עם מורה, אבל אינה מתעניינת בו. מבחינתה, כל ההיסטוריה היא מתה וחסרת חיים. זה דומה לאדם שחווה את חייו בצורה יבשה, משעממת, חסרת חיות, ומרגיש שכל המידע והסיפורים שהוא שומע סביבו הם ריקים מתוכן. עליסה אומרת שהיא רוצה ספרים עם ... יש שכל. יש תהליכים בסרט וזה מתאים לחיים שלנו. בכל אחד מאיתנו יש את עליסה, המורה שלה, הארנב וכו, כי בתוך האדם יש את כל הכוחות. המורה שלה מנסה להוסיף לה מידע, מלמדת אותה היסטוריה, כל הדברים שלא מעניינים את עליסה. עליסה לא מתעניינת במה שהמורה שלה מלמדת ואומרת לה שהיא מקשיבה. מה זה מייצג? לאדם יש חיים שלמים, וכולם מדברים אליו, הבוס שלו, אשתו, והוא ... המורה, היא באמצע שיעור, אבל בתת מודע היא חווה שיש סביבה עולם שלם, ולכן היא מדוכאת מהשיעור הזה. מצד אחד היא נמצאת במקום פתוח מלא חיות ומצד שני מצמצמים אותה בסיפורים על ההיסטוריה. הסבל הכי גדול לאדם זה היסטוריה, כי הוא נושא על הגב שלו את כל מה שהיה. היסטוריה זה מוות, כי זה ממשיך את הרגע הקודם. עליסה אומרת איך אפשר לקרוא ספר בלי תמונות? האדם אומר, איך אני יכול לחיות פה בלי תמונה, מה הכוונה? שאין שום חיות, הכל יבש. יש רק מידע, ... למעשה אומרים לאדם, תשתמש אבל חלקית, תאמין חלקית, תחקור חלקית. עליסה מרגישה רע, ולכן הסקרנות מובילה אותה, אבל אומרים לה, אל תלכי אם הסקרנות עד הסוף, את יכולה לקרוא ספרי היסטוריה, שזה יכול לספק סקרנות חלקית, אבל אל תלכי עד הסוף. גם לא אומרים לה לבטל את הסקרנות בכלל, כי אם היא הייתה מבטלת את הסקרנות לגמרי, לא הייתה לה כל שאלה. ועליסה עוזבת אותם ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
... מול עצמו, כיצד החומר הנלמד, כיצד הוא יוצר הנאה כלשהי ותועלת כלשהי בעולם האמיתי. וניקח לדוגמה, את לימודי ההיסטוריה. ילד, לא אוהב ללמוד היסטוריה. כדי לגרום לו לאהוב את לימודי ההיסטוריה, לשם כך צריך לגרום לו, להתעניין בלימודי ההיסטוריה. וכדי שזה יקרה, לשם כך, הילד צריך להבין בצורה כלשהי, כיצד לימודי ההיסטוריה, עוזרים לו בחיים האישיים שלו כילד. וכדי ... צריך למצוא את התשובה לשאלה הזאת. וכדי שזה יקרה, לשם כך, על ההורה, לנסות להבין מול עצמו, כיצד באמת לימודי ההיסטוריה, מביאים לאדם כלשהו, תועלת כלשהי. ובשלב ... להתבונן היטב ולשאול את עצמו את השאלה הבאה: מה באמת, נותנים הלימודים האלו לאדם? איזו תועלת מביאים לימודי ההיסטוריה לאדם? כיצד הידע שאותו אני כבר יודע ... כי כל ידע בעולם, וכל לימוד שיש בעולם, הכל משרת את האדם בצורה כלשהי. וגם אם האדם לא מבין, איך הידע שלו בהיסטוריה משרת אותו וגורם לו ליהנות יותר בחיים, ... מול עצמו, כיצד באמת המקצוע שאותו הוא מלמד, כיצד באמת הוא משפר את איכות חייו. ולצורך הדוגמה, ניקח את לימודי ההיסטוריה. ולכאורה כלפי חוץ, לימודי ההיסטוריה, הם אחד הדברים הכי מיותרים שיש בעולם. כי ... בכלל שזה יעניין את האדם, מה קרה לפני מאות ואלפי שנים וכולי. אלא, שבכל דבר ודבר יש תועלת. וכאשר האדם לומד היסטוריה, ולומד מה קרה במקום כלשהו, לפני כמה אלפי ... מכניס לתוך עצמו, תובנה כלשהי לחיים שלו. שהיא נגזרת, מאותו המידע שהתרחש לפני כמה אלפי שנה. כי מכל דבר שקרה בהיסטוריה, אפשר ללמוד ממנו מוסר השכל כלשהו. וכל ... לו להבין כיצד התהליכים מתרחשים בעולם, ברמת המאקרו והמיקרו. כי בכל דבר ודבר, יש שכל. וכאשר האדם לומד לדוגמה היסטוריה, הוא בעצם, לומד להכיר טוב יותר, את העולם שבו הוא חי. ונחדד ונאמר, כי באמצעות לימודי ההיסטוריה, האדם מפתח את הכישורים החברתיים שלו ... מקום בעולם בכל זמן שהוא בעולם, הם כולם כל הזמן, מתרחשים בצורות שונות בהווה, אצל כל אדם ואדם. וכאשר האדם לומד היסטוריה על משהו שקרה בעבר, הרי שתת המודע של ...
גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
... להתרכז במה שנתפס בעיניו כדבר החשוב ביותר באותו רגע. למשל, ילד שאינו מקשיב בשיעור היסטוריה , אך מסוגל להתרכז מיד כשמציעים לו לשחק כדורגל, אינו סובל באמת מבעיית קשב וריכוז. הוא פשוט מתעניין יותר בכדורגל מאשר בהיסטוריה. הסיבה שהמורה או ההורה טוענים שהוא סובל מהפרעת קשב היא שהם לא מצליחים לגרום לו להתעניין בנושא שהם מעוניינים בו. כלומר, בעיית הריכוז ... להתרכז במשהו, זה משום שהמוח שלו מוצא משהו אחר כחשוב יותר. ילד שלא מקשיב בשיעור היסטוריה, אך מתרכז לחלוטין בכדורגל, אינו סובל מהפרעת קשב - הוא פשוט לא מתעניין בנושא. כך גם בדחיינות - אם אדם דוחה משהו, זה משום שבאותו רגע ... עכשיו נגיד שהמורה אומר התלמיד יש לו הפרעת קשב וריכוז הוא לא מקשיב מה אתה מלמד אותו היסטוריה הוא לא מקשיב, אוקי התלמיד הזה יש משהו שהוא אוהב לעשות כן מה הוא אוהב לעשות להרעיש לצייר לשחק כדורגל לשיר לקפוץ אומרים לו בא נעשה טסט תוך כדי שהוא לא מקשיב בשיעור היסטוריה תגיד לו עכשיו אנחנו הולכים החוצה לשחק כדורגל פתאום תראה הוא דרוך הוא פתאום ערני אבל אמרת שיש לו קשב וריכוז אז איך זה שתמיד כשמדברים ...
איך לא להתגעגע? אחרי פרידה, התמודדות עם פרידה קשה, התמודדות עם פרידה מבת זוג, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מה לעשות אחרי פרידה? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לשכוח אקס? חלק 1
איך לא להתגעגע? אחרי פרידה, התמודדות עם פרידה קשה, התמודדות עם פרידה מבת זוג, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מה לעשות אחרי פרידה? איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך לשכוח אקס? חלק 1
... ש: אולי. אליעד: לא שנייה יכול להיות באמת שאם כל הזמן שהקדשת לה היית מקדיש את זה ללמוד היסטוריה סינית יכול להיות שהיום היית יודע הרבה מאוד היסטוריה סינית והיום יכולת להרוויח הרבה כסף מהיסטוריה סינית יכול להיות באמת זאת באמת האמת. ש: ואז היית מרגיש טוב. אליעד: לא רגע שנייה ואז בראש שלך כרגע היית אומר עכשיו אני מרגיש יותר טוב ואז יכול להיות שבעוד שנה היה מתברר לך שגם ללמוד היסטוריה סינית זה כאילו לא יצא לך מזה כלום ואז אתה אומר בזבזתי את הזמן על ההיסטוריה הסינית אתה מבין, הבנת יכול להיות שהיית יוצא עם מישהי והייתם מכירים ובעוד שלוש שנים הייתם מתחתנים והייתם מביאים ילדים ואז בעוד עשר שנים הייתם מתגרשים ואז היית אומר ...
האם ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי? למה ראש ממשלה מחליפים בקלפי? חסינות לראש הממשלה ביבי נתניהו, דמוקרטיה, שלטון החוק, דיקטטורה בישראל, שוויון בפני החוק, הפרדת הרשויות, חוק ומשפט, הפיכה שלטונית, הפיכה דמוקרטית, נגד מערכת המשפט
האם ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי? למה ראש ממשלה מחליפים בקלפי? חסינות לראש הממשלה ביבי נתניהו, דמוקרטיה, שלטון החוק, דיקטטורה בישראל, שוויון בפני החוק, הפרדת הרשויות, חוק ומשפט, הפיכה שלטונית, הפיכה דמוקרטית, נגד מערכת המשפט
... הבחירות בכלל. כמו כן, מוזכרת ההיסטוריה של דיקטטורים שנבחרו דמוקרטית, כמו אדולף היטלר, שמוכיחה כי בחירה דמוקרטית לא מספיקה כדי להגן ... לקנוניות ולמניפולציות פוליטיות. היסטוריה של התנקשויות פוליטיות - כמו שיגאל עמיר התנקש ביצחק רבין, לא לגיטימי לאפשר הדחה של ראש ממשלה ... אז הוא הופך להיות מעל החוק. היסטוריה של דיקטטורים שנבחרו דמוקרטית - היטלר, למשל, נבחר בבחירות חופשיות, אבל ברגע שנבחר, הוא שינה את ... השפעת הבחירות על יציבות המדינה היסטוריה של דיקטטורים שנבחרו באופן דמוקרטי מנגנוני פיקוח על ראש הממשלה איזונים ובלמים במערכת הדמוקרטית ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיוב. משום, שלימודי ההיסטוריה, הם לימודים על אירועים שכבר התרחשו בעבר. והילד לא מצליח להבין בשום דרך, כיצד הלימודים האלו ייצרו לו הנאות חדשות. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על היסטוריה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: היסטוריה, האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: היסטוריה, דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, טיפול רגשי, אימון אישי לעסקים בנושאי היסטוריה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 22:52:59 - wesi4