ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסונות טבע ✔פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין ✔"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 פיתוח הפוטנציאל של מוח ימין
"העשורים האחרונים השתייכו לאנשים מסוג מסוים שחשבו באופן מסוים - מתכנתי מחשבים שיכלו לפצח קודים, עורכי דין שיכלו לנסח חוזים במיומנות, בוגרי מנהל עסקים שאוהבים להתעסק במספרים. אולם מפתחות הממלכה עוברים לידיים אחרות. העתיד שייך לאנשים מסוג שונה לחלוטין, בעלי מחשבה שונה לחלוטין - אנשים המסוגלים ליצור, להביע אמפתיה, להבחין בדפוסים וליצור משמעות. אנשים אלו - אמנים, ממציאים מעצבים, מספרי סיפורים, מטפלים, מעודדים, כאלה שרואים את התמונה הכוללת... אנו עוברים מעידן האינפורמציה, יכולות לוגיות, ליניאריות לעבר העידן התפיסתי, שפירושו כלכלה וחברה המושתתות על המצאה, אמפתיה והיכולת לראות את התמונה הכוללת... " משפטים אלה פותחים את הספר "ראש אחר" שכתב דניאל ה' פינק

ש י נ ו י - זוהי מילת המפתח של הספר הזה, של מאמרים רבים ושל המציאות הנחווית ממש מול עינינו.

לא ניתן יותר להתעלם משינויי המגמה ההולכים וגוברים מזה מספר שנים ואשר מגיעים לשיא בתקופה האחרונה שכפי הנראה ילכו ויתעצמו.

שינויים בחינוך, בכלכלה, בפוליטיקה, באקלים, אסונות טבע עצומים כל אלה מטלטלים את חיינו, מעירים ומאירים לנו את הנתיב החדש ההולך ונסלל תוך כדי שאנו לומדים אותו - אם נרצה ואם לא.

על הפיכת העולם לכפר גלובלי - מקרב ומאחד לעומת נפרדות, התבצרות בתוך התא המשפחתי, הכפר, המדינה שלי...

אפשר לכנות את השינוי הזה בשם: המעבר ממוח שמאל למוח ימין.

ועל מנת שנבין במה עסקינן, אתן סקירה קצרה על מהות האונה השמאלית ומהות האונה הימנית.

האונה השמאלית שלנו היא החלק הליניארי והלוגי, השולט על עיבוד מנטאלי ואנליטי. לימוד שפה, כתיבה, מתימתיקה, וכל חשיבה תבניתית, ליניארית, שינון וזיכרון לטווח קצר, ארגון וסדר נעשית דרך מוח שמאל.

אונה זו מעבדת נתונים בצורה טורית, נתון אחר נתון בזה אחר זה ויוצרת גבולות בין "אני" ו"אתה", אני והעולם, נעה בין זיכרונות עבר והרהורי עתיד שנשענים על העבר ומחשבה נעה אחר מחשבה ללא הרף. - יש לה תפיסה של התחלה וסוף!

תחרותיות, השוואתיות, סטרס, לחץ, הם פועל יוצא של אונה שמאלית המתפקדת ללא הרף וללא מנוחה. כללי מותר ואסור, צריך ולא צריך, הגנות, מעצורים, ביקורת ושיפוט הם כלי העבודה של מוח שמאל מפותח - העובד ללא הרף.

האונה הימנית שלנו אחראית על יצירתיות, אינטואיציות, רעיונות והמצאות, דמיון ויצירת מציאות, קליטה צילומית מהירה ומקבילה - כלומר קבלת מידע מהרבה מקורות במקביל באותו הזמן, חווה את הרגע, את ההווה וחשה אחדות עם הכל. יש לה תפיסה של הכל "כאן ועכשיו"! שמחה, שלווה, הרמוניה היא פועל יוצא של אונה ימנית מפותחת ומתפקדת.

בעולם שבו יש אינסוף מידע וידע המציף אותנו בכל רגע ורגע אין מקום יותר לעבודת שינון וזכירה ליניאריים, על מנת להשיג מידע - אנו ניגשים לאינטרנט שנמצא נגיש לנו בכל דרך וצורה - בבית, בניידים, בבתי קפה ודרכו מוצאים את המידע הרלוונטי לנו. ברמת ההתפתחות הגבוהה של מוח ימין - יש לנו אפשרות לשלוף דרכו מידע גם ללא חיבור פיסי לאינטרנט וזאת מאחר שביכולתנו להיות נגישים לידע ומידע דרך חיבור לחושים הפנימיים שלנו.

רמת החיבור והנגישות שלנו לידע, לאנשים, לתרבויות, לחדשות, לאירועים הופכת להיות גלובלית ("כפר גלובלי") - כלומר התחושה של קירבה, של חיבור משתנה ומתרחבת לעומת מה שהיה פעם - היכרות של העולם הקטן המקיף אותי - משפחה, חברים, אנשים בסביבה הקרובה לי.

כל אלו הם אפיונים של אונה ימנית שהולכת וקונה מקום דומיננטי יותר ויותר בעולמנו.

חשוב לי עם זאת לציין כי שתי האונות אינן פועלות כמתגים, שכאשר האחד נכבה האחר נדלק. לשני החצאים יש תפקיד כמעט בכל דבר שאנחנו עושים אולם לכל אחת תפקיד ותפקוד שונה וכל אחת פעילה יותר מהאחרת בפעילות הקשורה למיומנות שלה והאידיאל כמובן הוא שליטה, איזון וסנכרון בשתי האונות ויכולת כניסה ויציאה מכל אונה לפי בחירה ובאיזון.

בואו נתבונן לרגע על ילדים. אלו מבטאים את מה שעולה מתוכם באופן ספונטאני מבלי לחשוב איך ייראו ומה יחשבו עליהם. הם מונעים על ידי סקרנות וללא פחד ומחסומים חשיבתיים והם מלאי שמחה ואנרגיה. הם מאוד יצירתיים, האונה הימנית שלהם פתוחה ודומיננטית.

אולם, עם הזמן לומדים הילדים את כללי המותר והאסור וה"צריך".

הלימוד הזה אומנם חיוני עבורם כדי שיוכלו לעצור ולחשוב ולתכנן וללמוד להגן על עצמם מפני העולם שבחוץ. אולם, מעטפת ההגנות של ההיגיון והחשיבה הולכות ומתעבות בהדרגה עם השנים והופכות לרוב לחומות בצורות ואנחנו גדלים להיות מבוגרים החיים בתוך חומות והגנות אשר בדרך כלל מקשות עלינו מאוד לבטא את מי שאנחנו באמת, מרחיקות אותנו מעצמנו עד כדי כך שאנו שוכחים מה נכון לנו, מה אנו אוהבים, מתרחקים מקולנו הפנימי המדריך, מתרחקים מטבענו השמח מלא החיות, השלוו, ההרמוני והיצירתי וחיים את חיינו מתוך סטרס, לחץ, כעס, מתח, השוואתיות והמון פחד ומאמינים שזו האופציה היחידה - כלומר נתונים תחת שליטת האונה השמאלית.

ברצוני לספר לכם סיפור המדגים וממחיש מאוד ברור את ההבדלים בין מוח ימין למוח שמאל.

הסיפור הוא של דר' ג'יל טיילור, חוקרת מוח מאוניברסיטת הרוורד שהתמחתה והובילה מחקרים בתחום זה.

בשנת 1996 דר' טיילור חוותה שבץ מוחי לאחר שכלי דם באונה השמאלית שלה התפוצץ.

3 שבועות לאחר מכן היא עברה ניתוח ואחריו החלה בתהליך שיקום שנמשך 8 שנים במהלכם הייתה צריכה ללמוד מחדש לקרוא ולכתוב, לדבר, לזכור פרטים מעברה ולהחזיר לעצמה את הידע שאיבדה.

באותו בוקר גורלי כשהבינה שהיא חווה שבץ מוחי היא אמרה: "וואוו, מגניב, יש לי עכשיו הזדמנות ללמוד מה קורה במוח שחווה שבץ מניסיוני אני, לכמה חוקרי מוח יוצא לבדוק מה קורה בזמן שבץ תוך כדי החוויה עצמה? "

דר' ג'יל חשה שהמודעות שלה משתנה לפתע, הפטפוט הבלתי פוסק של האונה השמאלית נפסק, המחשבות שלה נפסקו לגמרי, הצלילים מהעולם החיצון נדמו וכל המודעות שלה הייתה מופנית פנימה והיא חוותה את הגוף שלה וכל החפצים בחדר כאנרגיה שאין לה גבולות והפרדה. לא היה גבול בין הגוף שלה לשאר החדר והיא הרגישה שהיא בגודל היקום כולו, הרגשת אחדות עם הכל, חוויה שהייתה עבורה נפלאה ומרגשת.

היא אומרת, בהומור: "תארו לעצמכם, מה זה להעלים בשנייה אחת 37 שנים של מטען רגשי... זו אופוריה... נירוונה... "

לעומת זאת כשלרגעים מוח שמאל חזר לפעולה היא פתאום חשה לחץ ודאגה שהיא חייבת לחזור לעבודה ומה יהיה? ושוב פטפוט אינסופי במוח...

החוויה שעברה ג'יל הייתה עבורה חוויה של התעוררות והובילה להבנה עמוקה יותר של תפקודי המוח השונים, דרכי עיבוד המידע ויתר על כן זו הייתה עבורה חוויה רוחנית שאפשרה לה להכיר את הצד הנסתר של המוח, את התודעה.

ג'יל מרגישה שליחות להפיץ את חווייתה לעולם ולהביא את המסר של חשיבות פיתוח מוח ימין שמאפשר תחושה של אושר, התרחבות, התעלות, נירוונה, חווית ההווה והאחדות שקוראת בעקבות העובדה שהאונה הזו אינה מעבדת נתונים בצורה טורית אחד אחרי השני אלא במקביל, כאן ועכשיו - כך שהכל נראה ונחווה כאחד!!

ברצוני לספר לכם על טכניקה חדשה ומהפכנית לפיתוח מוח ימין, שפותחה ביפן ונלמדת על ידי ילדים ומבוגרים במשך כ - 15 שנה.

Quantum speed reading (QSR) או "פיתוח הפוטנציאל הקוונטי של מוח ימין" היא טכניקה המאפשרת לילדים ולמבוגרים להתחבר לחושים הפנימיים שלהם, ליכולת לשלוף מידע בצורה קוונטית מספר מבלי לקרוא שורה אחר שורה, לזיכרון צילומי, לריכוז, לאינטואיציה, טלפתיה, ריפוי, מאפשרת לחיות ממקום של שלווה, הרמוניה ומשחק ומחברת לתחושת ביטחון והצלחה.

החזון הוא שכל ילד ומבוגר בארץ ובעולם ירכוש את הכלי הפשוט הזה ויוכל לחוות חוויית למידה קלה, משעשעת, זורמת ומפתחת הן מבחינה פיזית, רגשית מנטאלית ורוחית.

רכישת כלי זה תאפשר תקשורת נטולת תחרות, השוואה ופחד ומלאת שמחה, פרגון ואהבה בין אדם לאדם.

על ידי גירוי מוח ימין נוצר קשר בין מוח ימין למוח שמאל, המגשר בין יכולת אנליטית ליניארית לבין יכולת יצירתית גבוהה. כך נוצר האיזון בין שמחה, הרמוניה יצירתיות וביטחון עצמי לבין היגיון והישגיות. איזון בין המוחות גורם לקליטה ועיבוד מהירים של החומר הנלמד בנפחים גבוהים.

כבר במהלך לימוד השיטה הלומדים חווים ומדווחים על הגברת היצירתיות, ביטוי כישרונות חבויים, שיפור הקואורדינציה וחיזוק הזיכרון לטווח ארוך ובאופן כללי פיתוח מוח ימין תורם לשיפור הבריאות, התפתחות יכולת פרה - קוגניטיבי, שיפור הזיכרון, פיתוח האינטואיציה, הגשמת משאלות, שיפור תזמונים, ריכוז, יכולת דמיון, שיפור במערכות יחסים והתחשבות באחרים, תחושת יציבות ושינוי בחיים.

מאחר והכלי מפתח את היכולת לקליטת חומר בצורה קוונטית - כלומר תפיסה מקבילה ולא ליניארית הרי שהוא מאפשר למשל לקרוא ספר מבלי לפתוח אותו אלא פשוט לרפרף בדפיו.

דבר זה מאפשר כמובן לקבל אינפורמציה מכל ספר, בכל שפה.

ניתן לתפוס ויברציה של מחשבה שנובעת מהספר ולתרגמם לאינפורמציה שמביאה להבנת החומר.

הויברציות מגיעות אלינו דרך ריח, טעם, ראייה, תחושה, צליל ומתורגמות בתוכנו לידיעה, שמאפשרת לנו לדעת תוכן, מחשבות של הסופר, דעתנו האישית ועוד...

כאשר מרפרפים בספר חשבון למשל, ניתן לקבל מידע מהם החומרים שהילד שולט בהם ובמה הוא מתקשה ועל ידי תרגול להעלות את המיומנות והבנת החומר כך שכאשר יחזור הילד ללמידה רגילה של מוח שמאל יחוש שיפור ניכר של הבנה וקליטת החומר, מה שיחסוך הרבה תסכול.

הדבר החשוב ביותר הוא שהלמידה בדרך זו הופכת להיות הנאה, משחק ומורידה את רמת הסטרס והתחרותיות בין הילדים.

יעילות השיטה אינה באה לידי ביטוי רק בתחום הלמידה אלא מועילה בכל תחומי החיים.

ההנאה הנגרמת מצורת לימוד זו, משפיעה על כל משתתפי התרגול. הנאה זו משפיעה בצורה ישירה על רמת הסטרס ההולכת ונעלמת, על שיתוף הפעולה בין המשתתפים ועל הפרגון ההדדי.

פוטנציאל המוח בא לידי ביטוי ללא מגבלות "הפחד לא להצליח" וללא תחרותיות.

מבחינת החזון, הרי שהשיטה מאפשרת חינוך והשכלה שיאפשר לילדים ולמבוגרים לחלוק שפה אחת קוונטית, שפה משותפת לכולם,. בשפה זו, הכל מחובר להכל, הכל קשור להכל, הכל אחד!! שפה לא מהווה כבר מכשול או גבול וכל העולם יוכל להבין זה את זה

אם כך, ניתן לסכם ולומר שהאונה הימנית שלנו היא איבר המיצג את הצד הרוחני שלנו המורכב מ"הוויה" שהיא כמו ה"אוקיינוס" והאונה השמאלית שלנו היא האיבר המשמש את המחשבה, הפעילות האקטיבית שהיא כמו הגל שעולה מן האוקיינוס הזה.

אנחנו זקוקים לשתיהן ובמיוחד לתיאום והרמוניה ביניהן כדי לחוות חיים שלמים ומאושרים באמת.


הכותבת: גלית שראל - QSR ריפוי קוואנטי ודמיון מודרך

לפרטים נוספים אודות שיטת QSR לפיתוח האונה הימנית

* www.newac.co.il/articles/640-פיתוח-הפוטנציאל-של-מוח-ימין-מאמר-גלית-שראל
להוריד ביטחון עצמי תחושת ביטחון עצמי רצון הפנימיות רגישות הזיכרון להיות בטוח בעצמך הרגשת אחדות בטוח בעצמי נמשך יכולת יצירתית המוח הפוטנציאל לפתח מוח פוטנציאל פוטנציאליות פיתוח
הספר להיות אלוהים - המשוגע הרע, הוא האדם עצמו. וזה, גם אם נאמר שהמציאות היא משוגעת ורעה - למה
הספר להיות אלוהים - המשוגע הרע, הוא האדם עצמו. וזה, גם אם נאמר שהמציאות היא משוגעת ורעה - למה
... מלאה כי הוא אינו מבין שהוא אלוהים. הוא חושב שאם ייקח אחריות על דברים רעים שקורים, כמו רציחות או אסונות טבע, אז הוא ירגיש רע עם עצמו. אבל אליעד מסביר שאם האדם יבין באמת שהוא אלוהים והוא אחראי באופן מוחלט לכל ... לאסונות ולסבל בעולם? אליעד מסביר שאם האדם מבין שהוא אלוהים, הוא גם מבין שכל דבר שקורה בעולם, כולל אסונות טבע או סבל של אחרים, הוא באחריותו המלאה. האדם שואל את עצמו: למה קרה לי דבר רע? אבל אם הוא באמת מבין שהוא ...
קורונה וסגירת המדינה, האם הגיוני לסגור את המדינה כדי לטפל בקורונה? מה הפתרון לבעיית הקורונה? איך לקבל החלטה לפתור את בעיית הקורונה? איך לבחור פתרון לבעיה? ניתוח תהליכי קבלת החלטות בנוגע לקורונה, שיטות לטיפול בקורונה
קורונה וסגירת המדינה, האם הגיוני לסגור את המדינה כדי לטפל בקורונה? מה הפתרון לבעיית הקורונה? איך לקבל החלטה לפתור את בעיית הקורונה? איך לבחור פתרון לבעיה? ניתוח תהליכי קבלת החלטות בנוגע לקורונה, שיטות לטיפול בקורונה
... שיקולים בבחירת פתרון לבעיה, איך לפתור בעיה בצורה נכונה? איך לקבל החלטה בתנאי אי וודאות? איך לקבל החלטות נכונות? פתרון בעיות בצורה נכונה, התמודדות מדינת ישראל עם משבר הקורונה, התמודדות מדינת ישראל עם אסונות טבע, היערכות לאסון טבע, אסונות במדינת ישראל, ביבי נתניהו ומשבר הקורונה ...
להאשים את המציאות, להאשים את עצמך, אתה אשם, אתה אלוהים ואחראי לכל, רגשות אשמה
להאשים את המציאות, להאשים את עצמך, אתה אשם, אתה אלוהים ואחראי לכל, רגשות אשמה
... פועלת המציאות: כל מה שקורה הוא תוצאה של פעולה שלך, גם אם באופן לא מודע או עקיף. לכן, האחריות תמיד עליך. האם אני אחראי גם לאסונות טבע ולצונאמי? לגבי שאלת האחריות לאסונות טבע, כמו צונאמי, אליעד מדגיש שאין הבדל מהותי. הוא טוען ... עמוקה יותר של האחדות עם המציאות. איך להתמודד עם רגשות אשמה? מי אחראי למציאות שלי? למה אני מרגיש אשם תמיד? האם אני אחראי לאסונות טבע? מה הכוונה שאני אלוהים? ...
האם להתפלל לאלוהים? האם הגיוני להתפלל? שאלת הרוע בעולם, בעיית הרוע, להתפלל למפלצת, למה יש רע בעולם? להתפלל לאלוהים רע, בחירה חופשית, למה לא הגיוני להתפלל? חזרה בתשובה, תפילה לאלוהים
האם להתפלל לאלוהים? האם הגיוני להתפלל? שאלת הרוע בעולם, בעיית הרוע, להתפלל למפלצת, למה יש רע בעולם? להתפלל לאלוהים רע, בחירה חופשית, למה לא הגיוני להתפלל? חזרה בתשובה, תפילה לאלוהים
... האדם במשך אלפי שנים. לפי תפיסה זו, אלוהים מאפשר לסבל ולרוע להתקיים, כולל מלחמות, מחלות ואסונות טבע . כך, אליעד מציג דימוי שבו אדם שואל: האם היית מתפלל למפלצת שמתעללת באנושות במשך אלפי שנים? הרי זה לא הגיוני. אולם, אליעד מדגיש שטענה זו אינה מוחלטת ויש לה ... סבל שנוצר על ידי בני אדם וסבל שנגרם לכאורה בידי גורמים שאינם בשליטת האדם כמו מחלות ואסונות טבע. הוא מסביר שקיימים אירועים, כמו השואה, שבהם ברור שבני אדם הם הגורמים הישירים לרוע. אך השאלה הקשה יותר היא לגבי מחלות ואסונות טבע . כאן נשאלת השאלה: מי יצר את המחלות ואת החיידקים מלכתחילה? אליעד מתייחס לכך שהדתיים טוענים שאלוהים יצר עולם ובו מחלות כדי שהאדם ילמד להתמודד, יפתח כלים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אסונות טבע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסונות טבע, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסונות טבע, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, אימון אישי רוחני, מאמן רוחני בתחום אסונות טבע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3438 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 13:10:50 - wesi4