ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אווירה נעימה ✔צבעים - השפעת הצבעים על סביבת העבודה שלנו ✔בא לך על כסא סגול וקיר כתום במשרד? השפעת הצבעים על סביבת העבודה שלנו הראו... -...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨צבעים - השפעת הצבעים על סביבת העבודה שלנו
בא לך על כסא סגול וקיר כתום במשרד?

השפעת הצבעים על סביבת העבודה שלנו

הראו לי את המשרד שלכם ואומר לכם מי אתם. המשפט מוכר לכם? אז זהו, שזה עובד גם עם צבעים. כשאתם נכנסים לחלל עבודה בארגון אתם חשים את האווירה ואת אופי העובד.

האם החדר משדר חום ואפשרות ביטוי האם יש בו אנרגיה ממריצה האם הוא מעוצב ומסודר באופן נוקשה וסדרתי? ואולי הוא נותן תחושה של עומס ועייפות. אופן עיצוב ומראה המשרד משקף את אופיו של העובד או את אופיו של הארגון אם הוא זה שקובע כיצד ייראה חדרו של העובד.

*

סביבת העבודה היא מקום משמעותי בחייו של העובד, במקום זה הוא מבלה חלק גדול מחייו, לכן חשוב לצבוע את הקירות ולהקיף אותו בצבעים הרמוניים, אלו משפיעים על מצב רוחו וכך גם על עבודתו.

דמיינו לרגע, שאתם עובדים בתוך חדר עם קירות אדומים.. מלחיץ? כעת הורידו טון ודמיינו את הקירות בוורוד.. נרגעתם? וחדר שכולו עם קירות לבנים... ? מה קורה כעת? זו דוגמה לכך שיש כאלה שיחושו נפלא ויש כאלה שירגישו שעמום וריקנות.

לצבעים יש תדרים המשפיעים על מצב רוחנו אך כל אדם הוא גם צבע מסוים של אישיות ויש כאלה שמתאים להם קיר בכתום ויש כאלה שלא.

העלו בדמיונכם כעת את חדר העבודה שלכם והעבירו מברשת גדולה שצובעת את הקיר בצבע שהייתם רוצים. איזה צבע אתם רואים? ובכן זה הצבע שאתם צריכים, זה הצבע שיעשה לכם טוב, צבעו לפחות קיר אחד בצבע הזה ותראו מה קורה לכם, אם אינכם יכולים לצבוע הכניסו חפצים בצבע זה.

לכל צבע יש תדר ששולח לנו אנרגיות. זה יכול להיות צבע שמוריד אותך למטה, שמלחיץ אותך, או שממריץ ומניע אותך לפעולה. ידוע, שהצבעים החמים בגווני הכתום הם צבעים ממריצים לכן ניתן למצוא אותם במסעדות ובבתי קפה, אווירה כתומה היא מזמינה, חמה אך גם גורמת לאכול וללכת מהר.

גוונים קרים כגון הכחולים, משדרים רצינות, אמינות וסדר, מעין צבע הייטקי, לכן ניתן לפגוש בו בחברות הייטק, בבנקים ובלוגו של חברות רבות. אך דווקא בגלל היותו כזה מומלץ בחברות ומשרדים כגון: מחשבים, עו"ד ורואי חשבון לשבור את הרצינות ולהעניק חללים פתוחים ובהירים, בעקרון עובדים בתפקידים אלו הם לוגיים ונוטים להיות טיפוסים כחולים ואלו צריכים משב רוח מעורר (כתום).

שימוש יעיל ונכון בצבעים ניתן לראות בקליניקות של רופאים, שם ניתן להבחין בהשקעה של מחשבה על העיצוב בכדי שהפציינט ימתין בניחותא לתורו. בשיפוץ שנעשה בבית חולים בילינסון במחלקת נשים שינו את כל הצבע הירוק המקובל במחלקות לצבע ורוד עדין, עיצוב המשדר תחושה של רוגע ופינוק.

גם פסיכולוגים, מעצבי פנים, אדריכלים ואומנים משתמשים בצבעים על מנת לגרום למתבונן לתחושות רבות ושונות. המודעות לצבעים גדלה עם השנים אך יש עדיין משרדים שאינם משקיעים מחשבה בנושא וכל מה שנראה לעין זה ריהוט כהה, שטיחים כחולים מקיר אל קיר וקירות לבנים שהמסר הוא עבודה ללא אווירה.

חברת 'סלקום' היא דוגמה טובה להשקעה בעובדים שלה, צבע הסגול אותו היא בחרה כמוביל, הבא לידי ביטוי בלוגו ובחללי אולמות השרות, מסמל את האמפתיה, הרגישות והמודעות לזולת. צבע זה נמצא גם בחללים הפנימיים בהם יושבים אנשי השרות הטלפוני ומשפיע על רוגע ועל שרות אדיב.

כיום, חברות רבות משכילות לדעת שהשקעה בעולמו הפנימי של העובד משפרת את מצב רוחו, את תנובת עבודתו ואת השרות ללקוח.

כל צבע מעלה במוחו של האדם אסוציאציות, רגשות ותחושות שונות. קרוב לוודאי, שחלק מהתחושות ומרבית האסוציאציות הינן סובייקטיביות ואישיות המשתנות מאדם לאדם.

למרות שבעת ההתייחסות לצבע, אנו משליכים עליו את האסוציאציות הסובייקטיביות שלנו, הפעילות האנרגטית "האובייקטיבית" של הצבע משפיעה על דרך ההתייחסות שלנו אליו.

יש להשקיע מחשבה יוצרת ולהבין מלכתחילה איזה צבע עשוי להתאים לי. אם אני טיפוס אנרגטי מאוד ומתפזר בקלות לא מומלץ לצבוע באדום אלא בתכלת לאיזון. ולהפך אם אני טיפוס איטי, שחושב ועובד לאט כדאי לשבץ אלמנטים אדומים.

עוד בבואנו לתכנן צבע במקום העבודה, חשוב להבין מה המסר / הקונספט שאני רוצה להעביר, האם המקום הוא שירותי ופתוח ללקוחות או שהוא מיועד לעובדים (ללא כניסת לקוחות) ? בכל מצב יש להתחשב בכלל העובדים ולבחור צבע מוביל רגוע ונעים המתאים לכלל העובדים ולשהות ארוכה.

לכל מקום יש את ה"ריח" והאווירה שלו - כללים עיקריים לשילובי צבעים:

גוונים של צהוב, כתום, אפרסק וורוד משדרים חמימות. הם מניעים לפעולה וממריצים אנרגטית לכן ניתן לשלב אותם עם סגולים, לבנדר או גוונים של כחולים שהם מעודדים רצינות, אדיבות, דבקות במטרה ורוגע.

חשוב לשלב ירוקים אם זה עציצים, וילונות, רהיטים או תמונות - אלו משדרים צמיחה והרמוניה. קיימים משרדים שתולים תמונות אפורות וכבדות עם מסגרות מאובקות כשההסבר של העובד, הוא ש: "לא נעים, קיבלתי את זה מקולגה / בוס / חבר" - ומה איתו? ומה על ההרגשה האישית שלו? לא חבל? עדיף להוריד ולהכניס תמונות שמשקפות אתכם ולא אחרים.

לאלו שעובדים מהבית, יש נטייה לאגור חפצים "לא שמישים" ולאחסן אותם בחדר העבודה, זו טעות. כל חפץ שאין לו משמעות ושימוש תופס מקום פיזי ואנרגטי ומקשה על זרימה. לכן יש לדאוג לחדר מאוורר, בצבעים שאתם בוחרים כי זו המחשבה, העבודה והאנרגיה שלכם.

תלו תמונה שאתם מזדהים איתה או מקמו חפצי נוי שגורמים לכם לחייך ולהרגיש טוב.

עצבו את החדר כך שיהיה לכם כיף להיכנס אליו ולעבוד בו. הצבעים יצרו אווירה נעימה אשר תשפר את ההרגשה האישית ואת יכולת העבודה שלכם.

לסיכום היו מודעים לצבעים הסובבים אתכם והכניסו צבע לחיי העבודה שלכם ובכלל.
מטרות בוס בחירה אמפתיות להירגע השקעות לטעות להעניק בוסים אופי טונציה סביבת עבודה עבודה צבעים
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת ... שואל אתכם מה שלומך?, הכוונה שלו, בדרך כלל, היא לפתח שיחה, ליצור כימיה ואווירה נעימה. אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה היא לא בהכרח האמת, אלא ... כמו וואלה, יש מזג אוויר יפה היום. לכאורה, זוהי תשובה חיובית שיוצרת אווירה נעימה. אולם, אליעד מדגיש שיש לכך כמה היבטים שצריך לשים אליהם ... להתחבר אליהם ולהזדהות איתם, נוצר באופן טבעי קשר חיובי, תחושת קרבה ואווירה נעימה. איך לא ליצור תחושת זרות בשיחה? לצד ההמלצות כיצד ליצור ...
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
... או בקשה לא מוגדרת היטב? ישנן בקשות שהן מאוד כלליות, מעורפלות, ולא ניתן למדוד אותן. בקשות מסוג זה נתונות לפרשנות אישית וסובייקטיבית. למשל: אני מבקש שתהיה אווירה נעימה בבית - מה זה אווירה נעימה? לכל אדם הגדרה שונה למהי אווירה נעימה . מישהו יכול לחשוב שהוא מייצר אווירה נעימה, והצד השני יחשוב שלא. אני מבקש שתתייחס אליי יפה - מה זה יפה? אולי הצד השני בטוח שהוא מתייחס יפה, אבל אתם עדיין מרגישים שהוא לא ... לבקשות ספציפיות ומדידות. כך למשל: במקום לומר אני רוצה להרגיש שאתה מכבד אותי, עדיף לומר אני מבקש שתימנע מלצעוק עלי או לקלל אותי. במקום לומר אני רוצה שתהיה אווירה נעימה בבית, ניתן לבקש אני מבקש שכאשר יש בעיה, נדבר עליה בצורה רגועה, בלי להרים את הקול. במקום לבקש שתתייחס אליי יפה, אפשר לומר אני ... ממנו, וניתן להעריך אם הוא עמד בכך או לא. מהי בקשה לא מדידה? לעומת זאת, ישנן בקשות שאינן חד - משמעיות, אלא ניתנות לפרשנות אישית. לדוגמה: אני מבקש שתיצור אווירה נעימה בבית - מהי אווירה נעימה? כל אחד מגדיר זאת אחרת. אני מבקש לא להרגיש שאתה כועס עליי - איך אדם יכול לשלוט במה שמישהו אחר מרגיש? אני מבקש שתתייחס אליי יפה ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה. עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים ... זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים ...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
... נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה , אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת אווירה נעימה. איך אליעד מציע להתמודד עם לקוח או עובד לא מרוצה? אליעד מציין שהיחס האישי שאתה נותן חשוב לא רק מול לקוחות, אלא ... של דילמה שיש בנושא הזה מטופל שמגיע נגיד לעשות לו אווירה נעימה וטובה, עכשיו השאלה היא הדילמה היא חשש שהוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שלו כי בשבילו זאת חוויה עם המטפל זאת חוויה ... כאילו בהתלבטות אם אולי יותר טוב אולי עדיף לא ליצור אווירה נעימה בעניין טכני כאילו. אליעד: מהמם מה שאתה אומר מהמם, עכשיו יש לי שאלה אתה רוצה לפתור אותו מהבעיה שלו? ש: כן. ... ואתה יכול לפתור אותו מהבעיה שבגללה הוא גם רוצה את האווירה הנעימה? ש: מה השאלה. אליעד: אז זאת אומרת שאתה לא יודע לטפל טוב כי אם בסופו של דבר הוא נשאר בשביל האווירה זה אומר ...
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... המכירה, וניהול משא ומתן הוא העיקרון של יצירת אווירה נעימה , הרמוניה והסכמה הדדית. כאשר רוצים ליצור אמון בין שני אנשים, חשוב להימנע מקונפליקטים לא הכרחיים שעלולים לגרום לתחושת אנטי אצל הצד ... איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך להימנע מקונפליקטים במערכות יחסים? איך לשכנע לקוח בצורה אפקטיבית? איך ליצור תחושת אמון עם לקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה ... ביותר כאשר רוצים ליצור את התחושה הזאת של האווירה הנעימה היא לשים לב שלא נכנסים לשום קונפליקט או לשום קונפליקט שלא חייבים להיכנס אליו. עכשיו מה זה אומר בפועל מה הטיפ שאני רוצה לומר עכשיו? ...
תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
תקשורת בין אישית, איזה שאלות לשאול? מה לא לשאול בדייט? פיתוח שיחה, איך לפתח שיחה? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? מה לשאול בדייט? ליצור אוירה נעימה, טיפים להתחיל עם בחורה
... בעצם מביעים התעניינות באותו אדם וגורמים לו להרגיש טוב. אולם, כדי ליצור אווירה נעימה באמת, חייבים להקפיד על סוג ... על תחושת הנוחות של המשתתף בשיחה. אם מתחשבים בכך, אפשר בקלות ליצור אווירה נעימה, לקדם את השיחה ולהעמיק את הקשר. ...
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
... סמכות? הדרך הנכונה לדבר עם אנשים, ובמיוחד עם אנשים הנמצאים בעמדות סמכות, כמו בוס או מנהל, תלויה באופן שבו הם היו רוצים שתפנה אליהם. כאשר רוצים ליצור אווירה נעימה וקרובה עם אדם שנמצא בעמדה של סמכות, השאלה ... מוצלחת, אפקטיבית, וארוכת טווח. איך לדבר עם הבוס? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? מה להגיד בדייט? איך לפנות לבעל סמכות? איך לדבר נכון עם אנשים? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... של העובדים האחרים. לסיכום, הגישה של אליעד כהן מתמקדת באיזון בין יצירת מוטיבציה חיובית לבין שמירה על אווירה נעימה ומכבדת בארגון. הוא ממליץ תמיד להתחיל בגישה אישית ועדינה, ולפנות לגישות תובעניות יותר רק כאשר אין ברירה ברורה אחרת. כיצד ליצור מוטיבציה בארגון? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אווירה נעימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אווירה נעימה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אווירה נעימה, איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, אימון אישי להצלחה, מאמן אישי לימודים בתחום אווירה נעימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 18:48:40 - wesi4