פרסברציה - פרסברציה כתופעת לוואי לליקויי בקשב הפרסברציה מופיעה לפעמים כתופעת לוואי לליקויי בקשב. פרסברציה פירושה המגמה לחזור על פעולה כגון: כתיבה, ציור דיבור, מבלי להפסיק בזמן ובמקום המתאים. אין ביכולת הילד לעבור ממערך ... כמו מכונית ששקעה בחול המנוע מוסיף לפעול והגלגלים מסתובבים סיבוב צירים בלי יכולת להתקדם. אין לילד לקוי הלמידה הסובל מפרסברציה יכולת לבלום את עצמו, הוא צריך גורם שישים קץ לפעולתו ורק אז הוא יעבור למערך חדש וימשיך בדרכו. לדוגמה ... אזור הנינוחות שלהם, המקום המוכר התגובות הידועות המוכרות גם אם הן מזיקות או בלתי יעילות אנשים נוטים לחזור אליהם. הפרסברציה מתגלה בצורות שונות, לדוגמה חזרות רבות על תוכן זהה. לפעמים צף הנושא ועולה גם לאחר שהילד כבר עבר לנושא ... יטיב להבין את התנהגות הילד אם ייזכר בפעולות שקדמו לפעולה הנוכחית וינסה למצוא את הקשר הסמוי שבין ההווה והעבר. פרסברציה תבלוט במיוחד כשהילד יצטרך להתמודד עם סדרה ארוכה של מטלות דומות. לכן יש להימנע מלדרוש ממנו פעולות בעלות אופי ... יחסית. כמו כן רצוי להבליט את ההבדל שבין המטלות הבאות בסמיכות זו אחר זו על מנת שהילד לא ייתפס לפרסברציה. המורה ישתדל להפריד בין הנושאים עי שיר או סיפור, או יתכנן את הלימודים כך שפעילות הכרוכה בתנועה תבוא אחרי ... עתה. נשתדל ליצור לילד אמון וחוויות הצלחה שיניעו אותו לעשיה ואמון ביכולתו. נעזור לו עי קטיעת רצף הפעולות לצאת מהפרסברציה.
פרסברציה - המגמה לחזור על פעולה הפרסברציה מופיעה לפעמים כתופעת לוואי לליקויי בקשב. פרסברציה פירושה המגמה לחזור על פעולה כגון: כתיבה, ציור דיבור, מבלי להפסיק בזמן ובמקום המתאים. אין ביכולת הילד לעבור ממערך ... כמו מכונית ששקעה בחול המנוע מוסיף לפעול והגלגלים מסתובבים סיבוב צירים בלי יכולת להתקדם. אין לילד לקוי הלמידה הסובל מפרסברציה יכולת לבלום את עצמו, הוא צריך גורם שישים קץ לפעולתו ורק אז הוא יעבור למערך חדש וימשיך בדרכו. לדוגמה ... אזור הנינוחות שלהם, המקום המוכר התגובות הידועות המוכרות גם אם הן מזיקות או בלתי יעילות אנשים נוטים לחזור אליהם. הפרסברציה מתגלה בצורות שונות, לדוגמה חזרות רבות על תוכן זהה. לפעמים צף הנושא ועולה גם לאחר שהילד כבר עבר לנושא ... יטיב להבין את התנהגות הילד אם ייזכר בפעולות שקדמו לפעולה הנוכחית וינסה למצוא את הקשר הסמוי שבין ההווה והעבר. פרסברציה תבלוט במיוחד כשהילד יצטרך להתמודד עם סדרה ארוכה של מטלות דומות. לכן יש להימנע מלדרוש ממנו פעולות בעלות אופי ... יחסית. כמו כן רצוי להבליט את ההבדל שבין המטלות הבאות בסמיכות זו אחר זו על מנת שהילד לא ייתפס לפרסברציה. המורה ישתדל להפריד בין הנושאים עי שיר או סיפור, או יתכנן את הלימודים כך שפעילות הכרוכה בתנועה תבוא אחרי ... עתה. נשתדל ליצור לילד אמון וחוויות הצלחה שיניעו אותו לעשיה ואמון ביכולתו. נעזור לו עי קטיעת רצף הפעולות לצאת מהפרסברציה. שלכם באהבה ובהנאה
...מי מחפש סיבות? ומי אינו צריך סיבות? מי מחפש סיבות? ומי אינו צריך לחפש סיבות? החיים בעולם בנויים על מנגנון של סיבה שמובילה לתוצאה. לכל סיבה יש סיבה, וכל תוצאה מובילה לתוצאה אחרת. שאלה להתבוננות: מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות ומהי התוצאה הסופית והתכלית הסופית של כל האירועים? האדם כל הזמן מחפש סיבות. האדם מנסה להבין את הסיבה שבגללה הדברים מתרחשים. האדם מחפש סיבה להבין מדוע המציאות היא כמו שהיא. מדוע האדם מחפש סיבות? מה אכפת לאדם מה הסיבה? תשובה: הבנת הסיבות יוצרת אצל האדם הבנה של המציאות. הבנה של...
...- מהו שורשם, גאווה אמיתית וגאווה שקרית, הזדהות עם האני הנפרד, לקיחת אחריות מהו השורש האמיתי של רגשות אשמה? אליעד כהן מסביר ששורש רגשות האשמה נמצא באחדות של המציאות, כלומר, במצב שבו האדם מבין שהוא עצמו אלוהים והמציאות כולה. הוא טוען כי הסיבה האמיתית לרגשות האשמה היא שהאדם מזדהה עם האני הנפרד שלו ולא עם האחדות המוחלטת. האדם תופס את עצמו כישות נפרדת ולכן מרגיש אחריות אישית למעשיו. כאשר האדם מזדהה עם הנפרדות שלו, הוא מרגיש אחראי לאירועים שליליים שקרו בגלל החלטותיו האישיות, וכך מתעוררים בו רגשות אשמה...
...הערבי, התמרדות נגד דיקטטורה, הפיכת השלטון, דמוקרטיה, הסכם שלום, לעשות שלום למה דווקא במדינות ערב מתרחשות מהפכות נגד משטרים דיקטטוריים? אליעד מסביר את התופעה של נפילת משטרים טוטליטריים במדינות ערב, ומתייחס לשאלה למה דווקא במדינות אלה מתפתחות מהפכות והתמרדויות כנגד המשטרים הקיימים. לדבריו, הסיבות לכך מורכבות מכמה רבדים: גיאוגרפיים, כלכליים, פסיכולוגיים ודתיים. איך משפיע המיקום הגיאוגרפי על יציבות המשטרים במדינות ערב? אחת הדוגמאות שאליעד נותן היא שמדינות ערב ממוקמות בדרך כלל באזורים מדבריים בעלי משאבים...
...חלום, העולם שמעבר, איפה נמצא מרחב המקום, השפעת הסביבה, מה חושבים עליך מה המשמעות של תחושת מקום וזמן? תחושת המקום והזמן מתוארת כהרגשה סובייקטיבית שקיימת בתודעה של האדם. לדוגמה, אליעד מסביר כי התחושה של מקום נובעת מהיכולת להבדיל בין דברים, כמו ימין ושמאל, קדימה ואחורה. כשאתה מזהה הבדלים בין שני דברים, אתה יוצר בתודעה שלך חוויה של מקום. באופן דומה, זמן הוא התחושה של אירועים המתרחשים לפי סדר כרונולוגי. לדוגמה, אתה זוכר מה קרה אתמול ומדמיין מה יקרה מחר. אך אליעד מבהיר כי אם לא הייתה לך אפשרות להבדיל...
...בעיות התנהגות קשות, איך לגרום לילד להפסיק לקלל? איך לגרום לילד לא להרביץ? איך לחנך ילד חוצפן? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד חצוף? מה לעשות עם ילד מופרע? איך לחנך ילד אלים? איך להתמודד עם ילד שמקלל, מרביץ ומתחצף? כאשר הילד מקלל, מרביץ או מתחצף, הבעיה המרכזית אינה ההתנהגות עצמה, אלא חוסר ההבנה של הילד מדוע הוא מתנהג כך. אליעד כהן מדגיש שהגישה הנכונה היא ללמד את הילד לחשוב, להבין את עצמו, ולבחון את הסיבות האמיתיות להתנהגותו. במקום לנקוט בשיטות של שכר ועונש או באלימות מילולית או...
.../ סליחה - ממה נובע רצון לנקמה? איך לסלוח למי שפגע בך ולוותר על הנקמה? נקמה. נקמנות. מהי מהותה? ממה היא נובעת? איך לגרום לרצון לנקמה להיעלם? נקמה = האדם רוצה לעשות רע למי שנתפס בעיניו כמי שעשה לו רע. נקמה = תחושה של כעס עצמי / תסכול עצמי של האדם ממשהו שאירע לו. תחושה שיוצרת רצון לנקמה. בנקמה יש משהו טוב. הנקמה גורמת לאדם להרגיש טוב. הנקמה משקפת אצל האדם עשיית צדק = התגלות האמת. הנקמה מאפשרת לאדם לבטא את הרגשות שלו. הנקמה מאפשרת לאדם להקל מעצמו את תחושת הכעס שלו על מה שאירע. הנקמה שורשה ברצון חיובי...
...למצוא זמן לדברים החשובים באמת? כפי שכבר ביארתי מספר פעמים, האושר מגיע על ידי הבנה. כאשר האדם מבין את המציאות, על ידי זה הוא מרגיש טוב. וכדי להגיע להבנה, לשם כך על האדם להתבונן. והשאלה היא, מה יעשה האדם שאין לו זמן להתבונן? ואיך בדיוק אפשר למצוא זמן להתבוננות? והתשובה היא, כי אין צורך למצוא זמן מיוחד להתבוננות, וזה משום שלא צריך להתבונן על משהו ספציפי, אלא האדם יכול פשוט לנסות להתבונן ולשים לב טוב יותר לדברים שאותם הוא עושה ביום יום. ונסביר: האושר תלוי בהבנת המציאות. אבל, הבנת המציאות, אין משמעותו...
...אור ירוק, מהירות לא הורגת, מהירות מסוכנת, מכמונות מהירות, חוקי התנועה, מהירות נסיעה מותרת, שמירה על החוק, חוקי תעבורה, מצלמות מהירות, תאונות דרכים, בטיחות בדרכים האם באמת מהירות הורגת? אליעד כהן דן בשאלה האם מהירות באמת הורגת, כפי שטוענות הרשויות וארגוני בטיחות בדרכים, כגון אור ירוק. לדבריו, ההגדרה לפיה המהירות עצמה הורגת אינה מדויקת. מהירות לבדה אינה הורגת, אלא התנאים בהם מתקיימת הנסיעה הם שקובעים את הסיכון. כדי להמחיש זאת, הוא מביא דוגמאות רבות ומפורטות מהמציאות היומיומית, שבהן ברור שהמהירות כשלעצמה...
...חופשית - מהי בחירה חופשית? והאם היא אמיתית? מהי בחירה חופשית והאם היא קיימת באמת? אליעד כהן מסביר את המושג בחירה חופשית, אחד הנושאים המרכזיים והמסקרנים ביותר עבור בני האדם. ההרצאה עוסקת בשאלה האם לאדם יש בחירה חופשית מלאה, חלקית, או שאין לו כלל בחירה. ההסבר מתחיל מכך שכדי להבין אם יש בחירה חופשית, צריך קודם להבין מהי מהות הבחירה עצמה. האם האדם באמת בוחר להרים את היד? אליעד מביא דוגמה של אדם המרים את היד, ומסביר את האפשרויות השונות: אם האדם רצה להרים את היד ואז הרים אותה, הוא ירגיש שבחר בכך. לעומת...
...מדעית - מהי המשמעות הרוחנית? כפי שכבר ביארתי, כל תהליך שמתרחש בעולם בנושא כלשהו, יש לו משמעות גם לגבי כל שאר התהליכים שיש בעולם. וכל מה שנכון לגבי נושא אחד, בפנימיות שלו ובמהות שלו, הוא נכון גם לגבי כל שאר הנושאים שיש בעולם. ובמאמר הזה ננסה להבין את המשמעות של התפתחות הרפואה המודרנית. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי התפתחות הרפואה המודרנית, היא על ידי זה שהרפואה מכירה טוב יותר את גוף האדם ואת המבנה הגנטי שלו, ובמקביל הרפואה והמדע מכירים גם יותר טוב את העולם שלנו, ואת החומרים השונים והרכיבים השונים שמהם...
...מדיטציה? בעולם של Fast food ומיקרוגל פרוזק וציפרלקס, אינטרנט ורכבים מהירים אנחנו רוצים פתרונות מהירים שהכל יקרה בקלות, במינימום מאמץ ואם אפשר - בלי לצאת מאזור הנוחות שלנו. אנחנו פחות ופחות יודעים איך לנהל את הגוף שלנו, את הרגשות שלנו אנחנו מנוהלים ופחות מנהלים אנחנו מושפעים מהחוץ ופחות מחוברים לבפנים הלחץ הוא המגפה של המאה ה - 20 הוא משפיע על הגוף, על הנפש אנחנו כל הזמן סביב הישגים להיות טובים יותר, להרוויח יותר, להצליח יותר... פחות נוכחים ברגע הזה פחות נהנים ממה שהשגנו עד כה ממה שיש רצים ורצים...
...הסיפורי מלווים אותנו לאורך החיים. הגיבורים ממלאים את לבנו באהבה והערצה. לפעמים אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. והארץ היתה תהו ובהו, וחשך על - פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על - פני המים. זה תחילת סיפור הבריאה. לעם או אומה יש סיפור. לכל קהילה,...
...בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר אנו חוזרים לכתה, אני לוחצת את ידו של כל אחד מהתלמידים, מתבוננת בעיניו ומאחלת לו בוקר טוב. ואז ניגשת מיד לעריכת הניסוי, אנחנו בתקופת כימיה. כל חומרי הניסוי מונחים על השולחן, כפי שסדרתי אותם מוקדם בבוקר. את הניסוי ערכתי יום לפני לבדי בכתה, כדי לוודא שאני יודעת לבצע אותו כהלכה. שלב 1 ביצוע הניסוי. בשקט, ללא מילים...
...את מארג ההתנסויות שלנו באמצעות האמונות והציפיות שלנו. אותם רעיונות אישיים באשר לעצמנו ובאשר לטבע המציאות משפיעים על מחשבותינו ורגשותינו. לרוב, איננו מטילים ספק באמונותינו לגבי המציאות ואנו רואים בהן אמת! לפיכך, לעתים קרובות מדי הן מתקבלות מבלי שבחנו אותן. איננו מזהים אותן כאמונות לגבי המציאות אלא כמאפייני המציאות עצמה. רעיונות אלה כל כך ודאיים נראה שלא עולה על דעתנו לתהות על מידת תקופתם. קל הרבה יותר לזהות אמונות לגבי דת / פוליטיקה מאשר להצביע במדויק על האמונות העמוקות ביותר בנוגע לעצמנו. ההכרה...
...אפקטיבית ונעימה לטיפול בילדים אוטיסטים, ילדים עם קשיים שפתיים או איחור התפתחותי. שיטה זו פותחה עי דר מארק סונדבארג מארהב והיא נשענת על תוצאות מחקריו של ב. פ. סקינר לגבי שפה והתנהגות. מטפל VBA מיומן מתכנן ומבצע התערבות מוקדמת (ניתן ורצוי להתחיל טיפול בגיל מוקדם) בילד עם אוטיזם בכדי ללמד ולהשיג יכולות תקשורת. תכנית טיפול VBA מתרכזת ברכישת שפה ואבני דרך התפתחותיות של הילדות. אנו שואפים לרכישת שפה תקשורתית ולא דיבור פונקציונאלי בלבד. דוגמה לדיבור פונקציונאלי - תן לי, זוז, רוצה את זה וכו. דוגמה לשפה...
...- סוד כוח (28) האותיות - חלק 14 כ - מה סודך? האות כ האות ה - 11 רומזת לכף יד, לעשייה, וצורתה צורת כף יד קעורה. כאילו רואים את קוי המתאר של כף היד את האצבע והבוהן יחד. היא רומזת גם למקום שהוא מכוסה. היא רומזת לחיבור של המחשבה והחכמה אל צד המעשה. אפשר לראות את האות: כ כחיבור של 2 ידיים של י ועוד י אז נוצרה הבריכה של השפע, ונוצרה האות כ. אכן האות יוד ערכה 20 בדיוק כמו האות כ הנה המחשבה יוצאת אל הפועל. הכף היא גם הרחבה של האות: ב המסמלת: ברכה והברכה היא במעשי הידיים כפי שנאמר: וברכך ה א - להיך בכל אשר...
...עסקי - 7 מרכיבי יסוד שניתן לפתח באמצעות אימון עסקי מהיכרותי עם העולם של אימון עסקי זה נכון שאנשים מצליחים ומתעשרים מעשיית דברים בדרך מסוימת ולא מעשיית דברים מסוימים. זה נכון גם שעל מנת לעשות דברים בדרך מסוימת, צריך לחשוב בדרך מסוימת. עם זאת, מהיכרותי עם העולם של אימון עסקי וייעוץ עסקי ומההתבוננות שלי לאורך השנים על אנשים שמצליחים בעסקים ובהשקעות, זיהיתי שבעה מרכיבי יסוד משותפים, שלטעמי מהווים מרכיבים קריטיים להצלחה, בלעדיהם חשיבה בדרך מסוימת לא בהכרח תעזור כשלעצמה. לא מדובר בבשורה רעה לאלה שמטבעם...
...דיסוציאטיבית - מבוא אמנזיה דיסוציאטיבית (באנגלית: Dissociative Amnesia ), הנקראת גם אמנזיה פסיכוגנית (באנגלית: Psychogenic Amnesia) היא הפרעה נפשית השייכת לקבוצת ההפרעות הדיסוצאיטיביות. הביטוי הבולט של הפרעה זו הוא קושי להזכר באירועים חשובים וכן בפרטים מרכזיים הקשורים לאירועים טראומטיים או לזיכרון אוטוביוגרפי. דפוסי השכחה בהפרעה זו יכולים להיות נרחבים או ספציפיים מאד. מקרים חריפים במיוחד של ההפרעה מלווים בתופעת הפוגה הדיסוציאטיבית. תוכן עניינים 1 אבחנה 2 שכיחות ואפידמיולוגיה 2.1 גורמי סיכון פרוגנוסטיים...
...לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על מי שרוצה להרגיש טוב - שלא יפחד להרגיש רע. הרצאה על מה צריך לעשות מי שרוצה להרגיש טוב? ואיך לא לפחד מהרע? בהרצאה זו נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר בדרך אל האושר. על מנת להרגיש טוב באמת, לשם כך על האדם לא לפחד להרגיש רע, וכדי שכך יהיה, עליו ללכת לפי האמת. זה כמו אדם הנמצא בבית כלא, כבול, הוא בכלל היה פעם מלך גדול, או בן מלך. בשבי הוא כבר רגיל לעבודה הקשה, לסדר יום, אבל אף על פי כן בתוך תוכו הוא יודע את האמת, בתת מודע כשאדם נמצא בכלא ונדמה לו שחייו...
...ובראשונה מקור הסבל הוא במחשבות שלנו לא לסבול. זה מה שאנחנו מחפשים. אז מה מקור הסבל בעצם? כאב? לא. כאב זה לגיטימי. אנחנו אנשים רגישים. רגישות היא תכונה נהדרת. כואב לי לראות דבר זה או אחר. כואב לי לראות סבל בעולם. כואב לי שעזבת אותי. עצב? לא. עצב זה טבעי. עצוב לי כשאני לא עושה את מה שבא לי לעשות. עצוב לי לפעמים סתם ככה. כעס? מה פתאום. לכל אחד יש כעס. לא הייתי מוותרת על הכעס שלי. מותר לי לכעוס על מי שעושה לי עוול. מקור הסבל הוא במחשבה שלי על מה שאני חווה. ואינני מדברת על המחשבות החיוביות, המפרגנות...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: פרסברציה, דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: פרסברציה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, קואצ'ר מומלץ, מאמן אישי ועסקי בנושא פרסברציה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331