ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תפיסה אנושית ✔הורות - פרדיגמה חדשה ✔ניתן לומר שתקופתנו מהווה תקופת מעבר ושינוי מפרדיגמה של יחסי שליטה וכוח, מיחסים... - ידע להצליח התחייבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨הורות - פרדיגמה חדשה
ניתן לומר שתקופתנו מהווה תקופת מעבר ושינוי מפרדיגמה של יחסי שליטה וכוח, מיחסים הכוללים בעלות על אחרים, לפרדיגמה חדשה המשלבת כבוד הדדי, חופש, הבנה, רגישות ושיתוף ביחסים בין אנשים. כל אדם מצוי במיקום כלשהו על הטווח בין הענקת חופש לאחר ובין כפיה ושליטה על אחרים. הורים שמסוגלים לתת חופש אמיתי לילדיהם, מספקים באמת הורות: משורש ה. ר. ה - רחם (כמו הריון) לילדיהם. מספקים בית גידול תומך חם אינטימי ומאפשר בקשר הרגשי - נפשי שנוצר.

מתאים לצטט בהקשר זה את חליל ג'ובראן שכתב על ילדים בספרו "הנביא":

"ילדיכם אינם ילדיכם

הם הינם בניהם ובנותיהם של כמיהת החיים עבור עצמם.

הם מגיעים באמצעותכם, אך לא מכם. ואף כי הנם אתכם, אינם שייכים לכם.

אתם יכולים להעניק להם את אהבתכם, אך לא את מחשבותיכם, מפני שיש להם מחשבות משלהם.

אתם עשויים לספק משכן לגופם, אך לא לנפשם.

מפני שנפשם שוכנת בבית המחר, שבו אינכם יכולים אפילו לבקר, אפילו לא בחלומותיכם.

אתם עשויים לשאוף להיות כמותם, אך אל תנסו לגרום להם להיות כמוכם.

אתם הנכם הקשתות שמהם נשלחים ילדיכם כחיצים חיים.

הניחו לכיפופכם ביד הקשת להיות מלאה שמחה".

הורים עסוקים רוב הזמן בהבניית התפיסה של ילדיהם ל מהו העולם, מהי המציאות ("איך עושה פרה? ") מה אסור ומותר לעשות, ומה צריך להיות. בלי להיכנס כאן לאיך ניתן לגדל ילדים בלי כל ההבניה הזו, נסתפק כרגע בכך, שהבניה זו מגבילה את כושר התפיסה האנושית עד כדי כך שאנשים מתרגלים לחשוב שדבר הוא נכון רק אם מישהו אמר את זה קודם לפניהם. או מתרגלים לחוות דבר כנכון, כשמישהו אישר אותו עבורם. קבלת אישור לכל תנועה וכיוון חשיבה הופכת להיות כל כך אוטומטית ונדרשת, עד כי חוויה זו של אישור נהיית הכרחית גם בבגרות, כחלק מהתחושה הקיומית של רוב בני האנוש. כלומר, אנשים לא מרגישים קיימים, אם אין מי שיאשר את קיומם. נכון, לא צריך ללכת לקיצוניות כמו בסרט into the wiled.. לחיות על אי בודד ולטרוף חיות להישרדות. נסתפק בהבנת המקום שאנו נותנים כיום לאחרים ולתלות שיש לנו בהם לקבלת אישור לקיומנו.

תודה להורי שהביאוני עד הלום

"בזכות הורי - אני כאן, בעולם! " - מה נובע בתפיסה שלך מתוך זכות זו? לשני הכיוונים: מהי זכותם של הוריך עליך, על חייך, ומהי הזכות העומדת לרשותך מתוקף עובדת קיומך כאן?

נתחיל מזה, שהורים רבים מעניקים זכות גדולה לעצמם מתוקף זה שהביאו אותך לכאן. מתוקף המחשבה שאת/ה שייך להם. את/ה הילד/ה שלהם! לאף אדם אין רשות חוקית לקחת אותך מהם, אך למה בכפיפה אחת, הם חשים כי לך אין רשות (לכאורה) ללכת מהם. ה "ילד שלי" אמור מעכשיו ועד עולם להכיר לי זכות על שהבאתי אותו לעולם?

הורות לפי הפרדיגמה החדשה - רואה לעצמה חובה לדאוג לילדים, לגדלם, לתמוך בגדילתם.. תוך הכרה בחופש המוחלט שברשותם לחיות את חייהם. ומרגע שבחר הילד מתוך עצמאות את בחירותיו, מסתיימת חובה זו. לפי הפרדיגמה החדשה, אין בהורות זכויות להורים. אלא היכולת ליהנות מהפתעות שבדרך. אין להורים אלא הבחירה אם להכניס התנסות מחייבת מסוג זה לחייהם אם לאו. כמה הורים כאלה יש סביבכם כיום, שמקבלים הנחת מוצא זו באשר לזכותם על ילדיהם? יותר מכך, כמה מהאנשים סביבכם מכירים בזכותם של בני זוגם לאושרם, וכמה מתוך פחד, יעשו הכל כדי לחסום את היקירים להם מלמצוא את אושרם כשהוא מחכה להם (כך נדמה) במקום אחר?

שחרור תחושת בעלות

היכולת לפעול מתוך מודעות למקומות בהם תחושת בעלות מפעילה אותי - היא מיומנות חשובה ומרכזית.

נובע ממנה הרבה משמעויות עדינות שמספקות בין השורות כבוד כלפי הילד (במקום הדרישה לכבוד שנוכחת בפרדיגמה הישנה). הקשבה רגשית לצרכיו הרגשיים של הילד ("אמא משעמם לי" במשמעות, אני צריכה אותך איתי כרגע וכד'), והתחשבות בהעדפות הילד במקומות רלוונטים במקום תפיסת ההורה כמחליט בלעדי, אותוריטה. הורה המחזיק בתפיסה מתקדמת של הורות עורך הסכמים מול ילדיו ומכבדם בעצמו, לא משתמש בכוח או בסמכותנות. הורה כזה זורע בנפש ילדיו את רעיון הכבוד ההדדי, האמון והאינטימיות הרגשית שכיום די נדירה ביחסים מכל סוג.

כדי שהורה יוכל להאזין לרחשי ליבו של ילדו, עליו להבין קודם את רגשותיו שלו. כדי שאדם יוכל להבין מניעים נפשיים של אחר, עליו קודם כל להבינם בתוך עצמו. לכן כדי לממש הורות מתקדמת על האדם להיות כזה.. מתקדם.. מודע.. בעל בגרות נפשית.

הדרך לבגרות

התפתחות המובילה אל בגרות נפשית, היא קודם כל תהליך אינדיבידואלי, הייחודי לכל אדם והמתאפשר הודות ליחס רחמי כמו לנבט שגודל ומתפתח. כשם שהעובר שברחם מוזן לפי צורכו, משתמש במרחב הגדילה בהתאם לצרכיו, כשם שהאדמה נמצאת שם עבור הזרע הנובט ומתפתח מתוכה מבלי להכתיב לנבט את הקצב הנכון, כך הורות אמורה לאפשר מענה מותאם לכל ביטוי או צורך הנובע בספונטאניות מתוך הילד הגודל במרחב, ולא להיפך - להכתיב לילד מבחוץ את הנכון עבורו לפי הגדרה פדגוגית סטטיסטית או אחרת.

בגרות נפשית מאפשרת לאדם להתנהל מכוח עצמו, להיות בקשר טוב מספיק עם המציאות במובנה הרחב. אין הכוונה כי אדם בוגר חי במנותק מאחרים, אלא, כי אדם בוגר לא חייב הימצאות אחרים לידו כדי להמשיך ולהתקיים. ללא אחרים סביבו שידאגו ויאהבו אותו הוא לא חש ריקנות ניכור ניתוק או חוסר משמעות היות והוא מסוגל לייצר תחושות חיוניות אלו עבור עצמו.

עצמאות רגשית

בגרות נפשית כוללת בהכרח עצמאות רגשית: הידיעה שאני אהוב מיוחד ראוי, שמח מעצם קיומי - מתוך תחושת החיים הפנימית שלי. להבדיל מהסיפוק המושג כשאדם מקבל מזון רגשי מהאחר, סיפוק שהוא זמני ותלוי באספקה חוזרת, עצמאות רגשית משמעותה כי האדם למד לספק לעצמו את המזון הרגשי לו הוא זקוק. בדיוק כמו בתהליך הגדילה בו התינוק שהופך לילד לומד להרגיע את עצמו גם ללא נוכחות האם. ילד שמרגיש בעצמו את היותו מוצלח נפלא ומיוחד, לא זקוק לשמוע זאת מאחרים ולכן יכול לשמוח ביחסם המעודד של אחרים אך מתוך חופש. ילד כזה לא יהיה מאוכזב אם הוריו לא שמחו בציון שהשיג, ומאוחר יותר לא יהיה מאוכזב אם ילדו שלו השיג ציון נמוך.

יחסים בין שני אנשים שהשיגו עצמאות רגשית לא מכילים תלות או כוחנות. הם מכילים איכויות כמו חופש והדדיות. יחסים שמושתתים על חופש וכבוד הדדי מאפשרים תנועה, זרימה והמשך התפתחות - כל אחד בקצב שלו ולכיוון הנכון לו.

אני בסדר, אתה בסדר

הורה שלא תלוי באחרים להרגיש חשוב, ראוי, מקובל וכד' יכול להעניק חופש אמיתי לאחר. בלי לפחד (למשל שאמירות של הילד יקלקלו את הרושם הטוב שהוא מנסה לייצר אצל אחרים), יוכל הורה כזה לאפשר לילד לבטא את עצמו בצורה חופשית, הורות המעודדת ביטוי ספונטאני ומקבלת בהבנה ובחמלה 'טעויות', מהווה ה. ר. ה - בית המאפשר גדילה כמו רחם. עם הזמן, ילד שגדל כאהוב כמיוחד כרצוי, ילד שהקשיבו לו, הפנים את התחושה שהוא אהוב ראוי ומקובל, קיבל מספיק תוקף למחשבותיו רגשותיו התנהגותו ומעשיו, ועם השנים הפנמה זו תאפשר לו לספק לעצמו את הפידבק הזה בדיוק. הוא יהפוך לאדם שמרגיש את עצמו ראוי ואהוב. יהפוך לאדם שנושא עימו בכל נשימה - אהבה עצמית ואיפשור. מתוך כך הוא יכול לאפשר קיום דומה גם לאחרים: יכול לאפשר ספונטאניות ביחסים, יכול לכבד רצונות ששונים משלו, יכול לאפשר טעויות בלי ביקורת (בסיום, ניתן לחזור ולהרחיב על מקומה של הספונטאניות ביחסים).

התפתחות האנושות

כשהורה מחזיק בפרדיגמה החדשה המכבדת החופשית והמאפשרת - כלפי ילדיו, הוא מאפשר למלוא הפוטנציאל שלהם לבוא לידי ביטוי. בטחונם בעצמם, יאפשר להם לגלות את עצמם ביותר ויותר מובנים. לכן הדבר עשוי להשליך על התפתחות האנושות בכללותה. ככל שיהיו בנינו יותר יחידים שהשיגו את הפוטנציאל ההתפתחותי שלהם, כך נשיג הבנות רחבות ומשמעותיות יותר בכל תחום אפשרי.

משום שהורים הם קודם כל בני אדם, וגם ילדים בעצמם של הוריהם, נמקם את ההורות לרגע, בתוך ההקשר הכללי יותר של היחסים. רוב ההורים, וגם הצעירים שבהם, עדיין לא כאלה. השלב הבא במאמר, הוא הבנת שימושים נפשיים שעושים בני אדם באחרים. הבנה שתאפשר התנערות מדפוס מרכזי זה בפרדיגמה הישנה ליחסים.
מלוא הפוטנציאל הגדרה לגלות את עצמי תהליכים לשמוח חופש מוחלט אמון תחושת הקיום מוחלטות התחשבות לטעות הורה הורות הורים פרדיגמה
מעמד הר סיני, מתן תורה, הוכחות אמיתות התורה, מי כתב את התורה? מי נתן את התורה? הוכחות לאמיתות התורה, תורה מן השמים, חזרה בתשובה, לחזור בתשובה, הוכחות לאלוהים, נבואות התורה, משה רבנו
... מוגבל, ולכן אינו יכול להיות בטוח לחלוטין בטענה הזאת. אפילו אם אותו אדם בטוח, הרי שזו עדיין תוצאה של תפיסה אנושית מוגבלת, ולכן תמיד קיימת אפשרות שהוא טועה. האם ניתן להוכיח בוודאות שהתורה ניתנה על ידי אלוהים? אליעד מדגים את ... שהמסרים שלו לא הובנו נכון על ידינו. מי שטוען שאלוהים כתב את התורה ושאלוהים לא יכול לטעות מסתמך על תפיסה אנושית מוגבלת, ולפיכך אינו יכול להיות בטוח לחלוטין שאלוהים אינו מנסה להטעות אותו או שאין פה טעות כלשהי. האם יש ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 9 - אולי גם לבורא יש בורא אחר? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... אך בהחלט קיימת יכולת הבנה אנושית להבין כי האין סוף אכן קיים. ובהקשר שלנו זה אומר, כי קיימת יכולת תפיסה אנושית להבין כי אפשרי שלכל בורא יש בורא אחר עד אין סוף. וניתן מספר דוגמאות: דוגמה 1: ציר המספרים. נשאל: ... הוא נצחי, משתמש בעצם באין סוף, כי נצחיות = אין סוף. ולכן שימוש בבורא ראשון, לא פותר את מגבלת התפיסה האנושית להבין את האין סוף.
פחד מכאבים, כאב לא כואב, התמודדות עם כאב, כאב לא רע, כאב טוב, לרצות להרגיש כאב, לרצות כאב, לבחור להרגיש כאב, להתמודד עם כאב, תחושת כאבים גופניים, סובל מכאבים קשים, חרדה מכאב
פחד מכאבים, כאב לא כואב, התמודדות עם כאב, כאב לא רע, כאב טוב, לרצות להרגיש כאב, לרצות כאב, לבחור להרגיש כאב, להתמודד עם כאב, תחושת כאבים גופניים, סובל מכאבים קשים, חרדה מכאב
... לעורר אותו להימנע ממעשים שיכולים להחמיר את הכאב. אך השאלה היא, האם הכאב עצמו תמיד רע, או שמא זו תפיסה אנושית שהשתרשה לאורך זמן? האם ניתן לבחור להרגיש כאב? כיצד אפשר להתמודד עם כאב? ההרצאה מעמיקה בשאלת הבחירה בהרגשת הכאב. ...
גבולות ההיגיון, האם השכל מוגבל, יכולת הכרתית, יכולת אנליטית, יכולת קוגניטיבית, יכולת הכלה, יכולת הפשטה, השכל האנושי, מוגבלות התפיסה האנושית, גבולות השכל, שכל על אנושי, לוגיקה
גבולות ההיגיון, האם השכל מוגבל, יכולת הכרתית, יכולת אנליטית, יכולת קוגניטיבית, יכולת הכלה, יכולת הפשטה, השכל האנושי, מוגבלות התפיסה האנושית, גבולות השכל, שכל על אנושי, לוגיקה
גבולות ההיגיון, האם השכל מוגבל, יכולת הכרתית, יכולת אנליטית, יכולת קוגניטיבית, יכולת הכלה, יכולת הפשטה, השכל האנושי, מוגבלות התפיסה האנושית, גבולות השכל, שכל על אנושי, לוגיקה האם השכל האנושי מוגבל או בלתי מוגבל? השאלה המרכזית שעליה דיבר אליעד היא ...
הסוד של האין סוף - מדוע *אין* אפשרות ליהנות מהאין סוף? איך *כן* ליהנות מהאין סוף?
... שהוא לא יכול יותר להתקדם. ומילא שאי אפשר להתקדם, אבל החיים גם הופכים להיות משעממים. כי מילא אם בקצה התפישה האנושית החיים היו יותר מעניינים, אז זה היה יכול לספק את האדם למרות שהוא לא יכול להתקדם. אבל העניין בחיים ... אין סוף. והדרך היא על ידי זה שהאדם כל הזמן מחפש את השלמות עד לקצה הסופי ביותר של גבול התפישה האנושית האפשרי בשלמות שאין שלמות אחריה ושאין שלמות גדולה ממנה. כי מצד אחד זה נכון שככל שהאדם מתקרב יותר אל ... כאן סוד. והסוד הוא שמי שיגיע עד לקצה האחרון של יכולת התפישה שלו, ומי שיתאמץ לנסות לעבור את יכולת התפישה האנושית שלו, אז הוא יכנס לגן עדן ויקבל יכולת תפישה אין סופית. כי כל אלו שנתקעו ונעצרו מבחינת ההתקדמות שלהם, שהם כמובן חכמי החכמים בעולם, שהם ורק הם הגיעו לקצה האפשרי של התפישה האנושית, הם נעצרו רק משום שהם לא הגיעו לקצה האחרון של התפישה האנושית שלהם. ואילו הם היו ממשיכים לנסות להתקדם עם כל הכוחות הנפשיים שלהם, הרי שהם בהחלט היו פורצים את גבולות ... צר מאוד מאוד והכלל והעיקר לא לפחד כלל, הוא ממשיך לצעוד קדימה אל תוך המבוי הסתום ואל תוך חומת התפישה האנושית שלו. והדבר הזה כמובן הוא מפחיד ביותר. כי אין לאדם מושג מה יקרה כאשר הוא יגיע לקצה האחרון בשלמות, ... לפחד כלל. אלא להישאר רגוע ולהמשיך הלאה להתקדם קדימה עם הראש בקיר. כי למרות שיש קיר וגבול של יכולת התפישה האנושית, על האדם לנסות לפרוץ את הגבול הזה. ויש דרך בטוחה וסלולה לעבור בשלום את גבול השכל האנושי ולקבל שכל ... ואין סופי. ורבים וטובים נעצרו ופחדו מלנסות לפרוץ את המחסום של השכל האנושי שלהם. אבל יש עולם שלם אחרי התפישה האנושית. וכדי להגיע אליו, לשם כך צריך לא לפחד כלל וכולי. ועוד עצה יעוצה בדבר הזה, היא שאם האדם פיקח, ...
הסוד של האמת האובייקטיבית - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים *כל* הפילוסופים / חכמי הרוח?
... ועפ היכולת השכלית שלו בלבד. דהיינו, כל תיאור של המציאות שהאדם מבין אותו במחשבתו, הוא תמיד יהיה מוגבל ליכולת התפישה האנושית של האדם. דהיינו, הוא תמיד יהיה סובייקטיבי בלבד ולא אובייקטיבי. כי כאשר האדם מבין איזה דבר על המציאות, גם ... מחשבה / רגש, שלא באמצעות כלי הקיבול שלו, הרי שלעולם האדם מוגבל להבין את המציאות, אך ורק בהתאם למגבלות התפישה האנושית שלו. וגם אילו תיאורטית היה יכול האדם להחליף את השכל שלו לשכל חזק יותר וכיוב, הרי שעדיין האדם היה ... האדם לתפוס בצורה סובייקטיבית, את האמת האובייקטיבית. דהיינו, איך יכול האדם להגיע למצב שבו לא יהיה הבדל בין יכולת התפישה האנושית שלו, לבין יכולת התפישה שנדרשת כדי להבין את המציאות בשלמות כפי מה שהיא. וכדי שהאדם עצמו יזכה לזה, לשם ...
הסוד של חוסר השכל - מהו הסוד שעצר את *כל* חכמי החכמים / מורים רוחניים?
... רואה את עצמו כחלק מהתמונה. ומבחינה לוגית, אי אפשר לראות את התמונה המלאה בשום אופן. ובפרדוקס הזה ובגבול היכולת התפישה האנושית הזו, נתקעו כל חכמי החכמים למיניהם. כי לבעיה הזאת אין פתרון. כי ברמה הטכנית אי אפשר להסתכל על עצמך ... יותר בעולם הרוחני, כך הם התקרבו יותר לשאלות של הבנת המציאות, שהקושי למצוא להן תשובה, הוא משום מגבלת יכולת התפישה האנושית הזו. כי כל השאלות שיש לאדם בעולם בכל נושא שהוא, בצורה כלשהי הן ביטוי של השאלה הזאת, של הקושי ...
הסוד של הרצון האמיתי - מהו רצון אמיתי בשלמות אין סופית, לדעת את האמת?
... את כל כוח הרצון שלו אך ורק בדבר אחד, שהוא ברצון לדעת את האמת של המציאות בלי להיות מוגבל לתפישה האנושית. וכאשר כל כוח הרצון של האדם, ממוקד כולו אך ורק בדבר אחד ויחיד, שהוא לרצות להבין את האמת של ... מה מחכה שם. כי כאשר האדם מגיע לקצה גבול התפישה שלו, אין לו שמץ של מושג מה יש מעבר לתפישה האנושית שלו. והאדם עומד אל מול מבוי סתום. שהוא המבוי הסתום הגדול ביותר האפשרי. שהוא חוקי הלוגיקה. כי האדם מנסה ...
אמת ושקר - איך לזהות באופן מוחלט?
אמת ושקר - איך לזהות באופן מוחלט?
... אדם שמודה בפערים בידע שלו ומפסיק לטעון דברים מתוך ביטחון שקרי, יכול לזהות מתי אחרים מנסים לרמות אותו. האם התפיסה האנושית מסוגלת להוכיח אמת מוחלטת? לפי אליעד כהן, התפיסה האנושית היא סובייקטיבית ומוגבלת, ולכן אינה מסוגלת להוכיח אמת מוחלטת באופן אובייקטיבי. כאשר אדם משתמש בשכלו כדי להוכיח שדבר כלשהו ...
שורש חוויית הנפרדות, שורש המחשבות, להסתכל מבחוץ, מאיפה באות המחשבות, שורש החסרונות, חוויית נפרדות מתוך אחדות
שורש חוויית הנפרדות, שורש המחשבות, להסתכל מבחוץ, מאיפה באות המחשבות, שורש החסרונות, חוויית נפרדות מתוך אחדות
... - התחושה שבה האדם מרגיש שהוא ישות נפרדת מהמציאות שסביבו. הוא מסביר כי שורש הנפרדות טמון במבנה הבסיסי של התפיסה האנושית, המוגבלת בהבחנות בין דברים. לדבריו, התפיסה האנושית עובדת תמיד במנגנון של הבחנה בין דבר לדבר אחר, בין יש לבין אין, בין טוב לרע, בין מושלם לפגום. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תפיסה אנושית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תפיסה אנושית, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תפיסה אנושית, איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יותר היצע מאשר ביקוש הפרעת אישיות בגלל טראומה איך עובד העולם? סמים מסוכנים להניח הנחות יסוד שגויות למה הכל קורה? פחד לא להתעורר מחלום למה מישהו מפחד לחשוב בהיגיון? לפתח אמונה עצמית אהבה עצמית ולהשיג חברים אהבה בלי גבולות יתרונות בחוסר אהבה עצמית מה רע בלהיות מאושר? הקשר בין כסף לאושר רכושנות במערכות יחסים נשים כאובייקט מיני לפי מה אלוהים מחליט התמודדות עם קושי להחליט התמודדות עם כאבים התמודדות עם רצונות איך להצליח בראיון עבודה? חוסר מוטיבציה בעבודה לקוח לא רוצה לשלם מראש לגרום למישהו להביא ילדים מחונכים ילד עם קושי רגשי מורה רוחני טוב איך לשאול שאלות רוחניות? איך לא לחזק את הפרנויה? מאניה דיפרסיה היא תורשתית לשכנע אקסית לחזור אליך איך לא להראות שאת מתגעגעת לאקס? האם כדאי להתאמן? תרגיל לעמידה זקופה איך לדעת אם יש אלוהים? אין משמעות לכך שאלוהים עצמו קיים חוויה של הארה אתה קרוב להארה האם הספר להיות אלוהים? איך להפוך להיות אלוהים האמיתי? איך לעשות כסף בלי תואר? חייב לעבוד במה שאתה אוהב כדי להרוויח כסף תכלית החיים איך משהו הופך למשמעות החיים? השפעה שלילית תחשוב חיובי של מי הרצון אם אין בחירה חופשית בחירה ללא רצון איך נוצר היקום? היכן מרכז היקום? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מאמן רוחני, אימון אישי לקשב וריכוז בנושאי תפיסה אנושית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 10:03:56 - wesi4