ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע סמוי ✔אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 3 ✔יש כאלו שטוענים שה"עולם הוא רק אשליה" ובכך מנסים לברוח מסבלם, אבל הם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 3
יש כאלו שטוענים שה"עולם הוא רק אשליה" ובכך מנסים לברוח מסבלם, אבל הם בסה"כ החליפו את המילה "עולם" ב"אשליה" והעבירו את

השאלות מהגדרה אחת להגדרה אחרת, כי כמו שיש נפרדות בין יש עולם לאין עולם, ככה נוצרה נפרדות בין יש אשליה לאין אשליה.

לכן, עכשיו אפשר לשאול - למה האשליה עצמה קיימת? מי יצר אותה? האם קיימת מציאות אמתית או שהכל אשליה? ואולי גם האשליה רק נדמית כאשליה וזו בכלל אמת?


יש שתי סיבות שבגללן אי אפשר לדמיין משהו:

1. או בגלל שהוא לא קיים, אז איך תדמיין אותו?

2. או בגלל שהוא תמיד היה קיים, ואם תדמיין אותו, תדמיין אוטומתית גם את האפשרות ההפוכה - שהוא איננו קיים.

לדוגמה - אם האדם היה מבין שכבר כרגע אין לו רצון עצמאי, לא היה שייך לומר "אתה לא יכול להגיע למצב של אין רצון" כי לא מדובר במצב, כבר כרגע אין לך רצון.

כנ"ל אם תבין שכבר כרגע אתה לא קיים, אז מה שייך לשאול האם קיימת אפשרות שלא תהיה קיים.


יש כאלה שנדמה להם, שדמיונות ומחשבות לא תופסות מקום והן לא "קיימות", אבל האדם צריך לזכור שיכול מאד להיות שגם כל אותם דברים שהוא מכנה כ"יש", הם מחשבה שלו, כלומר שה"כיסא" וה"שולחן" וכו' לא קיימים אלא כמחשבה של החושב.

כי גם כל מה ש"ישנו" הוא בסה"כ תחושה של האדם, שמצד השכל הישר הקיום הממשי שלהם תקף בדיוק כמו הקיום של כל דמיון או מחשבה, וגם הדמיון הוא אפשרי המציאות, כלומר הוא "יש" שיכול גם להיות איננו.

ויש כאלה שמוכנים לקבל את זה שהמחשבות שלהם תופסות זמן, אבל לא מקום, אבל כל מה שתופס זמן תופס גם מקום, כי בלי זמן אין משמעות למקום ובלי מקום אין משמעות לזמן.

ומי שיתבונן יראה, שגם אם נניח שהמחשבות נפרדות מהדברים הממשיים שהם כביכול לא מחשבות, אז יצרנו בעצם מרחב מקום וזמן לאפשרויות שהן "יש ממשי", ומרחב וזמן ומקום לאפשרויות שנמצאות רק במחשבה, כי גם הדמיון של האדם יוצר מקום וזמן כשהוא מדמיין אפשרות, וכמו שבמרחב המקום והזמן הממשיים לא יכול להיות שכיסא ושולחן יהיו בו זמנית באותו מקום באותו זמן שאז הם היו ישות אחת, ככה גם לא ייתכן שבמרחב הזמן והמקום שבתוך הדמיון של האדם שהמחשבה על העבודה והמחשבה על אדם אהוב יתרחשו בו זמנית, שהרי הם לא ישות אחת, כלומר שהנפרדות ביניהם היא עצמה יצירת מקום וזמן.

וגם בשעה שאלוהים החליט לברוא את העולם, זו כבר בריאת עולם ויצירה מקום וזמן, כי לפני הבריאה לא הייתה אפילו הפרדה בין "להחליט" ל"לא להחליט" לא היה רצון מוגדר, לא הוגדרו יכולות, ואפילו אלוהים עוד לא הוגדר כבורא, שגם זה עצמו צמצום שתופס מקום.

כי כדי ליצור אפשרויות, צריך ליצור גם מקום לאפשרויות, וגם אם האפשרות לא יצאו מהכוח אל הפועל, אז עצם המחשבה על האפשרויות מפנה מקום בתוך מחשבתו של החושב, והחושב נפרד ממחשבתו, שגם זו נפרדות, כי כשיש רק ישות אחת אין הפרדה בין החושב למחשבה וכו'.

לכן גם אפשרויות, תופסות מקום וזמן, לאו דווקא מקום וזמן חומריים, אבל מקום וזמן כלשהם, שבלעדיהם לא היה אפשר לחשוב / לדמיין / להרגיש וכו'.


מהרגע שהאדם מניח שהוא קיים כישות נפרדת מהמציאות, מתחילות כל השאלות, כגון מי ברא את העולם והאם יש חיים אחרי המוות וכו'.

ובאמת אם האדם קיים, אז הוא יכול להיות לא קיים וממילא קיומו הוא רק אפשרות ולא מחויבת, כי בתפיסה כזו הכל אפשרי, לא רק שאי אפשר להתחייב שתהיה קיים אחרי המוות, אלא שאי אפשר להיות בטוח בכך שאפילו המקום והזמן יהיו קיימים בעוד רגע, כי גם הם רק תחושה של האדם, האדם מרגיש שהגיוני שכדור הארץ יישאר קיים בעוד רגע, שהיד שלו תישאר קיימת בעוד רגע, אבל מצד הפוטנציאל של המציאות, גם זה לא מחויב כי שום דבר לא מחויב.

ויכול מאד להיות שאתה קיים, אבל כל רגע הוא מציאות חדשה, דהיינו שלמרות שאתה חווה שחיית כבר 30 שנה, האמת היא שנוצרת כרגע בגוף של בן 30 עם זיכרונות של בן 30, אבל אין לכך שום קשר לרגע הקודם ויש משוגעים שאומרים שהאפשרות הזו היא לא הגיונית, ולמה הם טועים? כי אם באמת נקבל את הפלא הכל נוצר מכלום (מישות שהיא חסרת מודעות עצמית) אז למה שנופתע מכך שהכל נוצר דווקא בצורה אחת ולא בצורה אחרת?

וגם המשפט "אני חושב משמע אני קיים" לא מוכיח שאתה קיים, כי אתה לא יכול להוכיח שאתה קיים באמצעות זה שאתה חושב, כי אולי אתה בכלל לא קיים ואז אתה גם לא חושב, כי ה"אני חושב" הוא רק אחרי שהנחת ש"אתה קיים", כלומר גם זה שכרגע אתה קיים זו רק אפשרות.

אך האם באמת, האדם מסוגל לתאר את ההפך של "אני קיים"? האם האדם מסוגל לדמיין את חוויית האין קיום, יותר ממה שהוא מסוגל לדמיין את הישות "חכחגחכ" שאינה קיימת? מה זה אומר? אולי החוויה של האין קיום, לא קיימת? או במילים אחרות שהיא לא נפרדת מהקיום עצמו?


המהות היא "אושר" שהיא מחויבת, והצורה היא הרצון של האדם להשיג דברים (זוגיות, בריאות, כסף) שהם אפשריים.

והאדם רוצה להשיג את הדברים הללו, כדי לבטל את הצמצום ולחזור למהות שאותה האדם לא יכול לאחוז בשכלו, כי הוא מפריד אותה מהצורות.

ויוצא שבעקבות ההפרדה בין המחויב לאפשרי, האדם אף פעם לא יכול להגיע למחויב, כי בתפיסה הזו תמיד יש לכל דבר הפך וכל דבר הוא אפשרי המציאות.

כלומר, אם המהות (אושר) נפרד מהצורה (זוגיות, בריאות, כסף), אז תמיד תישאר בתוך צמצום, ואם האושר והצורה הם ישות אחת, אז ממילא כל דבר הוא אושר בפני עצמו.

והאדם צריך לשים לב, שהוא אף פעם לא אומר "אני רוצה להיות מאושר", הוא תמיד אומר "אני רוצה זוגיות / בריאות / כסף", כלומר הוא תמיד טוען שהוא רוצה את האפשרי ולא את המחויב והוא פלא, כי כיצד אפשר לשכוח את המחויב ולומר שאתה רוצה את האפשרי ורק אחרי ששואלים אותך למה אתה רוצה את האפשרי, אתה נזכר שאתה בכלל רוצה משהו אחר? (אושר)

והתשובה היא, שכמו שאפשר לומר שהאושר הוא המחויב, כך באותה מידה ממש אפשר לומר שהצורה היא מחויבת, ושהצורה מעולם לא נפרדה ממהותה.


כשהאדם אומר "אין אהבה, יש רק הורמונים" זה כמו לומר: "אין כיסא יש רק עץ".

נשאל - האם האהבה, היא ישות שהיא נפרדת מההורמונים? אם כן, אז גם היא ישות עצמאית שקיימת, כי היא נפרדת ממי שמהווה אותה.

ואם אהבה והורמונים זו אותה ישות, ממילא אין משמעות למשפט.


כל פעם שמישהו מבטיח לך משהו ומפר את זה, תתבונן על השכל שבדבר - גם הרצון שלך מבטיח לך, שאחרי שתשיג משהו תהיה מאושר, ואתה מגלה שהוא עבד עליך.

כי לפחות את האדם שחיצוני לך, אתה יכול להרחיק ממך, אבל נראה אותך מתפטר מהעבודה אצל הרצון...


מה שהאתאיסט מפספס, הוא, שכל תקווה שיש לאדם בלב שהמציאות תשתפר, שלא בכוחו שלו, ע"ע ע"י כוח כלשהו שחיצוני לו, הוא בעצם תפילה לאלוהים, כי המשמעות של אלוהים הוא כוח חיצוני שנפרד מהאדם, שמניע אותו, ללא בחירתו שלו.

והכפירה של האתאיסט באלוהים, היא רק בביטוי מסוים שלו (הדתי) אבל חוסר האונים של האדם מול המציאות הגדולה שמקיפה אותו, לא משתנה אף פעם, אלא אם כן הוא בודק את הדברים לשורשם...


אם אתה לא רוצה לשנות את המציאות, אז הכל אחד עבורך.

אם אתה רוצה לשנות את המציאות, אז זה אמר שאתה לא רוצה לשנות את זה שאתה רוצה לשנות את המציאות, ושוב יש רק אופציה אחת.

ואם מישהו אומר - רגע, אני רוצה לשנות את עצם המציאות של הרצון לשנות את המציאות, אז זה אומר שהוא לא בטוח שהוא רוצה לשנות, ושוב אין בעיה


יש כאלה שיגידו לך, שאם תתבונן לעומק במציאות אז תראה בכל דבר את אלוהים, אבל מי שיש לו שכל, הוא שואל את עצמו - מה זאת אומרת ב - כל דבר?

כי צריך להבין, או שאלוהים הוא עצמו כל דבר, גם אם זה לא מסתדר בלוגיקה האנושית שיש ריבוי צורות מצומצמות שהן בו זמנית גם אינסופיות, או שאין אלוהים, כי אם אלוהים נמצא רק בשכבה הפנימית, זה אומר שהשכבה החיצונית לא מתהווה מאלוהים, וזה אומר שאלוהים הוא עצמו שיכבה חיצונית.

מצד שני, גם בתפיסה שיש שיכבה חיצונית ופנימית, ויש צורה ומהות שהיא עצמה צורה עם מהות אחרת וכו' עד אינסוף, אפשר לומר שאלוהים עצמו הוא כל דבר, כי בתהליך אינסופי של סיבה תוצאה \ מהות צורה, כל הסיבות משמעותיות באותה המידה, כי אין מסובב ראשון, וכל סיבה היא עצמה המסובב הראשון, ויש ריבוי סיבות ראשונות וכו'.


אם אתה רוצה לבדוק עד כמה דעה מסוימת מחויבת אצל מישהו, פשוט תשאל אותו - למה הוא חושב ככה, וכשהוא ייתן סיבה, בתת מודע שלו הוא ירגיש שהטענה שלו נחלשת, כי היא תלויה בסיבות.

דוגמה: מישהו אומר - רע לי כי החברים שלי הבריזו מהמשמרת, למה? כי זה גורם לשעמום.

בעצם הוא הסביר - שהשעמום הוא המחויב, והסיבה ש - החברים הבריזו היא אפשרית. כלומר, שהרע לא טמון בכך שהחברים לא באו, אלא בכך שמשעמם, ואת השעמום אפשר למלא גם בדרכים אחרות, שאחת מהדרכים הללו היא החברים.

מצד שני, נשאלת השאלה, אם באמת הבעיה היא בשעמום ולא בביטוי שלו (שלא באו החברים), מדוע הטיעון הראשוני של האדם היה"אני רוצה שיבואו החברים"? ולא "משעמם לי ואני רוצה להפיג את זה כשאחת מהאפשרויות היא החברים" כיצד אפשר לשכוח את המחויב ולהתמקד רק באפשרי?

האם כשהאדם מדבר על "שעמום" ועל "חברים שלא באו למשמרת" הוא בעצם מדבר על אותה ישות? ואם כן, אז מה המשמעות מ"רע לי מכך שהחברים לא באו למשמרת כי זה גורם לשעמום", זה כמו לומר "רע לי מכך שהחברים לא בא למשמרת כי החברים לא באו למשמרת".

כי הרצון להפיג את השעמום, הוא עליון \ מהותי ביחס לצורותיו שהן אפשריות, והאדם מחייב את הצורה ושוכח את הרצון המהותי.

מכאן נוצרת ההבנה שלמרות שהרצון להפגת שעמום הוא הרצון הראשון והרצון בחברים הוא אפשרי ביחס אליו, אפע"כ האפשרות מחויבת בדיוק כמו המהות, למרות שהיא בו זמנית רק אפשרות. כי הרצון להפגת שעמום הוא חסר משמעות ללא הביטויים שלו (חברים וכו' אפשרויות אחרות) והוא רצון אינסוף ביחס לצורותיו, ועדיין נוצר הצמצום ונוצר חלל פנוי גם לאפשרויות השונות.


אם מישהו היה ניגש אליכם ואומר לכם: "אתם יודעים, בשביל לחיות, צריך לאכול" האם הייתה לזה משמעות כלשהי? ברור שכדי לחיות צריך לאכול, וכי חשבת שיש אפשרות אחרת?

והעניין הוא, שכאשר משהו הוא מחויב, אין צורך לומר שהוא כזה, כי כשמישהו אומר לכם משהו, גם אם הוא דוחף פנימה את המילה "חייב", הוא בעצם במסר סמוי מציג את זה כאפשרות.


כשיש לך דעת, כל החסרונות הם אינם כלום...


גם רצון לשנות צורה אחת לאחרת הוא רק צורה, המהות שלו הוא הרצון לשנות את המציאות שבה יש רצון לשנות.
יש חיים אחרי המוות למה אתה רוצה לשנות את המציאות גלגול נשמות חברויות חברות דמיון רוצה זוגיות הישארות הנשמה שכל מרחב מחויב ואפשרי אושר איך להתאמן אימון אימון אישי אימונים חיים טובים טיפים טיפים לחיים טיפים לחיים טובים להתאמן
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך ... גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, ... שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. ... שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת , מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש ... עושים זאת על ידי פנייה ללקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול ... אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות ... בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים ... לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא ... אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו ... לשכנע אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? ... להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא ... שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, כי יתכן שהוא עושה זאת באופן סמוי. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? לאנשים שמצליחים למכור בלי לנסות למכור, אליעד מציע שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות ... להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים ... ולהבין אותם על בורים. אלא מה שאפשר לחלק את שיטות המכירה לשני סוגים, מה זאת אומרת שני סוגים? זאת אומרת שלפעמים יש שיטת מכירה גלויה ויש שיטת מכירה סמויה נגיד שאני מסביר שיטות מסוימות, יש שיטות מסוימות שכשעושים ... ושאף אחד לא מנסה למכור להם שום דבר ואם הם ישתכנעו מצד האמת אז הם יקנו. ללקוחות כאלה לא להשתמש מולם בשיטות שכנוע גלויות אלא רק בשיטות שכנוע סמויות, למה? כי ברגע שמתחילים להשתמש מול לקוח כזה בשיטת שכנוע ... מניפולציה? לא רוצה לקנות את המוצר, למרות שהמוצר הזה טוב בכלל הוא מתחיל הלקוח להיות יותר חשדן. ולכן כפי שאני מסביר מההתחלה אם מדובר על שיטת שכנוע סמויה דהיינו, כל שיטות השכנוע הן גם סמויות וגם גלויות הכל תלוי בלקוח והכל תלוי בסיטואציה, אז אם מדובר בשיטת שכנוע כאשר היא סמויה כאשר הלקוח לא מודע אליה תמיד עדיף להפעיל אותה יחד עם זאת כאשר ... לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם יחד עם זאת גם אותם אנשי מכירות אם הם היו יודעים את כל שיטות השכנוע והם יודעים להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, בשיטות שכנוע ששותלות מחשבות שמתחברות לתת מודע מסרים תת ...
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
... לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה איך לגרום למישהו ... איך לשכנע את התת , מודע של מישהו? אם אנו רוצים לשכנע מישהו בדרכים סמויות, נוכל להשתמש במיומנות שנקראת תורת ... סיפורים, יש אנשים שמומחים בסיפור, אך לא תמיד יודעים איך להעביר מסר סמוי דרך הסיפור. זהו כלי חזק מאוד, ... לסופר שמסוגל להעביר מסרים מבלי שיבחינו בזה. איך להשפיע על מישהו בצורה סמויה? כדי להשפיע על מישהו בצורה סמויה , עליך להבין את המהות של ... טבעית. איך לגרום למישהו להתעניין? תורת הסיפור השפעה על תת המודע שכנוע סמוי סיפור להעברת מסר כן. ש, אני ... אתה טיק טק מוצא איזה משהו. זאת אומרת שאם אתה רוצה להעביר למישהו מסר בצורה סמויה אתה צריך להסתכל שני חלקים, ...
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
... אולי ההפך נכון? האם אני באמת רוצה את זה?. הרגל זה עוזר לנו לחשוף את המניעים האמיתיים שלנו ולוודא שאנחנו לא נופלים קורבן לשכנוע סמוי או מניפולטיבי. איך חקירת המחשבות שלנו תסייע להבין שכנוע לעומק? מי שרוצה להפוך למומחה בשכנוע צריך קודם כל לבדוק איך הוא ... לשמור על האותנטיות של הצד השני. לשכנע את עצמנו לבצע פעולות חיוביות ולפתח מוטיבציה. להגן על עצמנו מפני מניפולציות ושכנועים סמויים. להבין את עצמנו ואת המנגנונים הפנימיים של המחשבה שלנו. הבנת מנגנוני השכנוע לעומק כיצד לשמור על אותנטיות מול שימוש בטכניקות ... ולשאול, למה אני חושב כך? אולי ההפך נכון? מה בדיוק מניע אותי לרצות את זה? פעולה כזו משקפת יותר מודעות עצמית ומגינה מפני שכנוע סמוי . כיצד חקירת המחשבות שלנו עוזרת להבין שכנוע? מי שרוצה להפוך למומחה בשכנוע, כדאי לו לבדוק קודם כל איך הוא עצמו משתכנע. ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... מוסווה שכנוע מוקדם מידי שכנוע מכירות שכנוע מניפולטיבי שכנוע סובייקטיבי שכנוע סיבתי שכנוע סמוי שכנוע עובדים שכנוע עסקי שכנוע עצמי שכנוע עקיף שכנוע פוליטי שכנוע פנימי שכנוע פנימי עמוק שכנוע רגשי שכנוע רטורי שכנוע רעיוני שכנוע שגוי שכנוע שכלי שכנוע של פוליטיקאים שכנוע של תת המודע שכנוע תת ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף , הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות ... שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש , בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא ... השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי ... את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו ... לו לרכוש את המוצר. לדוגמה, לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של, הפיצה שלנו הכי טעימה שיש , בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה, ניצור ... למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים. סוגים של חומרי שיווק עקיף , 3 סוגים של חומרים מקצועיים , סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף , שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, ... אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש. איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? ... ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי. לסיכום, יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... אמיתית, שאינה תלויה בסיבות חיצוניות כלשהן. כאשר מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי, שגורם לאדם דווקא לא לאהוב את עצמו באמת, אלא רק בגלל סיבות חיצוניות כלשהן. ומזה האדם מנסה להתרחק. יחד עם זאת בוודאי ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... להעניק להם אהבה ומתנות. מדוע זה קורה? אליעד מסביר כי כאשר אדם מעניק אהבה בתנאים מסוימים למשל, באמצעות מתנות או מחמאות, הוא בעצם מעביר מסר סמוי לפיו האדם השני אינו ראוי לאהבה ללא סיבה. הוא נותן דוגמה ...
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
... שהוא חווה בלילה. מהי מטרת החלומות? האם יש להם משמעות? אליעד גם עוסק בשאלה האם לחלומות יש משמעות מעמיקה או שהם רק תהליך ביולוגי טהור. הוא מציין כי ישנם אנשים המאמינים שלחלומות יש מסרים סמויים או שהם מצביעים על דברים לא מודעים בתודעה שלנו. אחרים טוענים כי החלום הוא רק תוצאה של עיבוד מידע מהיום הקודם, שלכאורה אין לו שום משמעות עמוקה. אולם, ... מתבוננים לעומק בחלומות שלנו, אנו יכולים להבחין במחשבות או רגשות שעשויים לעזור לנו להתמודד עם מצבים בעיתיים בחיים שלנו. זו יכולה להיות דרך להבין טוב יותר את עצמנו ואת התחושות הסמויות שמנחות את הפעולות שלנו. חלום בתוך חלום? עולם החלומות האמיתיים מהם החלומות שלנו? האם החלומות יש להם משמעות? האם כל אדם חולם? המשמעות של תודעה בשינה ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש ... מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו. ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיוב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן ... והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף , איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג רטוריקה מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך ... לכמה שיותר סיבות מחייבות ולא רק לסיבות מאפשרות בלבד. דהיינו, לפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום לאותו האדם לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לדרג את הסיבות האלו שמצאת, לסיבות ... אחרי המסקנה שמתבקשת מהן, גם אם הן לא מוכרחות כנל. ועוד אוסיף ואומר, כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה התנגדויות אתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך. ואחרי שמצאת את ההתנגדויות שאתה חושב שהוא יתנגד ... זאת באמצעות שכנוע ישיר, דהיינו, לומר לו בצורה גלויה את מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ובאפשרותך לעשות את זה בצורה סמויה, באמצעות שכנוע עקיף, שעושה ללקוח סוגסטיה ואוטוסוגסטיה, שמובילה אותה להשתכנע במה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר מחויבות ומחייבות את השומע להסכים איתן ועם המסקנה שאליה הן מובילות. ועל ידי זה שאתה יוצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 3
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שכנוע סמוי, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע סמוי, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מאמן אישי קריירה, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום שכנוע סמוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 10:46:17 - wesi4