ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיעור ראשון ✔מה יגרום לילדים שלנו להצליח? זה כל כך פשוט! חינוך ילדים / הדרכת ילדים ✔אני יודעת שזה ארוך, ארוך מאוד! יחד עם זאת אתם תודו לעצמכם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מה יגרום לילדים שלנו להצליח? זה כל כך פשוט! חינוך ילדים / הדרכת ילדים
אני יודעת שזה ארוך, ארוך מאוד! יחד עם זאת אתם תודו לעצמכם כשתסיימו לקרוא את הסיפור האישי הזה. לאחר בדיקה קצרה תצטרכו להקדיש לקריאת הסיפור 7 דקות כולי תקווה שתעשו כן. אני מעלה חוויה זאת כדי שתבינו כמה כוח יש לכל אחד ואחד מכם בידיים. ואין זה משנה באם אתם אנשי חינוך, הורים או אנשים שנקרו בדרכם של אנשים אחרים. כאמור לאחר קריאת הפוסט, אתם לא רק תבינו כמה כוח יש לכל אחד מאיתנו בידיים. אתם תבינו כיצד אתם יכולים לגרום לילדכם להצליח ובקלות רבה מאוד.

אני רוצה לשתף אתכם באחת מהחוויות האישיות, אחת מיני רבות שאני נתקלת בה בעבודתי היום יומית. ולצערי אני נתקלת בה לעתים קרובות. אני אקדים ואומר כי הנני מורה למתמטיקה בעלת עסק פרטי בשם "צפיות גבוהות" המעניק שיעורים פרטיים, אך לא רק שיעורים פרטיים. לאחר קריאת הבלוג תבינו לא אני אומרת לא רק.

אני יודעת שזה ארוך, ארוך מאוד! יחד עם זאת אתם תודו לעצמכם כשתסיימו לקרוא את הסיפור האישי הזה. לאחר בדיקה קצרה תצטרכו להקדיש לקריאת הסיפור 7 דקות כולי תקווה שתעשו כן. אני מעלה חוויה זאת כדי שתבינו כמה כוח יש לכל אחד ואחד מכם בידיים. ואין זה משנה באם אתם אנשי חינוך, הורים או אנשים שנקרו בדרכם של אנשים אחרים.

שלושה שבועות לערך לפני תחילת שנת הלימודים הנוכחית קיבלתי תלמידה חדשה. עוד בשיחת הטלפון שלי עם אמא של התלמידה התבשרתי כי התלמידה מאובחנת מזה מספר שנים בהפרעות קשב וריכוז ADHD ודיסקלקוליה (קושי במתמטיקה ופתרון תרגילים). כמו כן לתלמידה יש בעיות לב מינקות ובעקבות כך עברה מספר ניתוחים לא מצומצם. התלמידה כרגע עולה לכיתה ט ומשובצת בהקבצה ג. ויומיים לפני תחילת שנת הלימודים יש לה מבחן מעבר. אם תצלח מבחן זה היא תעלה הקבצה. כהרגלי בנוהג הגעתי לפגישת הכרות, ישבתי עם התלמידה ונוכחתי לדעת כי אכן הפער במתמטיקה הוא גבוה. שכן לפני ישבה תלמידה שאיננה יודעת לחשב 3+5 ללא שימוש באצבעותיה. עוד סיפרה לי התלמידה בעצמה כי מעולם לא סיימה מבחן במתמטיקה עד הסוף. וכי מעולם לא הוציאה מעל 55 במתמטיקה. לאחר מכן ישבתי לשיחת סיכום והתרשמות עם אמא של התלמידה. בשיחה זו ראיתי את האבחונים שביתה עברה וחשכו עיניי. שכן אין כל קשר בין התלמידה שישבה עמי לפני מספר דקות לבין האבחון שהנני קוראת ברגעים אלו. זה אינו המקרה הראשון בו אני נתקלת בחוסר תיאום מוחלט בין שני הדברים. הסברתי לאם כי לתלמידה אין שום בעיה מבין הבעיות שמצוינות בדוח שלפני. ההפך הגמור הוא הנכון. על פי ההתרשמות האישית שלי, התלמידה מחוננת במתמטיקה. יש לה יכולת אנליזה מעולה (השלב הגבוה ביותר בתורתו של בלום לתלמידי מתמטיקה) יש לה קליטה מעולה, הבנה ואבחנה מצוינת. והפרעות קשב וריכוז רחוקות ממנה אלפי שנות אור. (מיותר לציין כי יש היבטים נוספים ורבים לאבחון זה אך הנני מתמצתת). יחד עם זאת אמרתי לאם כי הבעיות היחידות שיש לתלמידה הן עצלנות וחוסר ביטחון עצמי. בעצלנות, אנו יודעים כיצד לטפל. וחוסר ביטחון עצמי הוא תולדה של כל האבחונים והאנשים שלא האמינו בה לאורך השנים. וגם את זה אנו יכולים לפתור. האם כמובן הייתה המומה ולא יכלה להכיל את אשר אמרתי. הרי זה שנים מכבר שאומרים לה אחרת ומי אני בכלל שאבוא ואשלול את המוכר והידוע איתו היא חיה זה מכבר.

לאחר שיעור ראשון עם התלמידה (כל שיעור הוא שעתיים) ישבתי שוב עם האם, עודני מחזיקה באותה הדעה. והיא המומה להפליא כפי שהייתה בראשונה.

מאז ועד יומיים לפני תחילת שנת הלימודים נפגשתי עם התלמידה אחת לשבוע ולעתים אף פעמיים בשבוע. לאחר מכן התלמידה ניגשה למבחן המעבר. מיותר לציין כי היא עברה אותו ואכן עלתה להקבצה ב. (התלמידים לא מקבלים ציון רק תשובה האם עברו)

שבועיים לאחר מכן היה מבחן נוסף, במבחן זה התבקשו התלמידים לדעת את כל החומר של כיתה ח. כלומר את כל החומר במתמטיקה של שנת הלימודים הקודמת. במבחן זה, שציוניו הגיעו לא מזמן, התלמידה הוציאה 87!!! זה היה הציון הגבוה ביותר בכיתה!!! והיא כמובן סיימה את כל המבחן. גם כאן מיותר לציין את הטלפונים וההודעות המרגשות שקיבלתי מהאם ומהבת. אך זהו לא העניין כעת.

אתם בטח שואלים את עצמכם איך זה יכול להיות?! אז הרי לכם התשובה, בראש ובראשונה, בכל שיעור ושיעור התלמידה קיבלה ממני חיזוקים חיוביים. אך לא סתם חיזוקים כמו: כל הכבוד, יפה מאוד וכדומה התלמידה קיבלה חיזוק עם הסבר נלווה לחזוק. כמו לדוגמה: יפה מאוד ששמת לב לסימנים בתרגיל הזה. זה לא ברור מאליו. זה תרגיל ארוך וכל הכבוד לך שלא פיספסת שום סימן בדרך. או: הדרך שפתרת היא הנכונה ביותר, אפשר היה לפתור בדרכים נוספות, ארוכות יותר, אך את זיהית את התבנית שהייתה כאן ועלית על הדרך הקצרה כל הכבוד. דעי לך שלכך דרושה יכולת הבחנה חדה ביותר. כל הכבוד לך אני גאה בך.

בנוסף לחיזוקים החיובים שאני נתתי לתלמידה הנחתי את הוריה כי עליהם רק לפרגן לפרגן ולפרגן עד שאומר אחרת. וזאת מכיוון שהיא עומדת כרגע בתחילת דרך חדשה. והדרך לא בהכרח תהיה קלה לנוכח כך שאנו בלחץ של זמן בגלל המבחנים שעומדים בפנינו. ולכן עליהם לתת אך ורק חיזוקים חיוביים. לא להקשות, לא להאיץ ולא לומר ולעשות דבר מלבד תמיכה ואהבה.

כמו כן הסברתי להם כי ילדים בשונה ממרבית המבוגרים טרם גיבשו לעצמם דימוי עצמי כזה או אחר וטרם עיצבו את בטחונם האישי. ולכן בשלב מסוים עד תום סיום תקופת ההתבגרות הם ניזונים מהסביבה. כפי שאתם רואים התוצאות לא אחרו לבוא. וזה הוא אינו הסיפור הראשון ולעניות דעתי גם לא יהיה האחרון שאני אתקל בו. ואני אומרת זאת בצער רב.

זאת דוגמה ברורה כיצד אנו יכולים להרים מישהו גבוה או לחילופין לגרום לו לשקוע.

אני אומרת שוב: אין זה משנה באם אתם אנשי חינוך, הורים או אנשים שנקרו בדרכם של אנשים אחרים, עליכם לזכור כל העת כי למילה שלכם ולתגובות שלכם יש משמעות. אחרי הכל: "אבנים שחקו מים" גם אם נטפטף טיפה אחר טיפה אנו נוכל לשבור כל אבן. השאלה היא האם אנחנו רומסים על מנת להרוס או שוברים על מנת לבנות מחדש אבן טובה יותר ומועילה יותר לנו ולסביבה.

"אנחנו ילדים של אלוקים כל אחד מאיתנו נושא את הקסם הזה בתוכו כאשר אנו מרשים לאור הפנימי שלנו לזרוח באופן בלתי מודע, אנחנו מאפשרים לאחרים לעשות אותו הדבר בדיוק" (נלסון מנדלה בנאום הכתרתו לנשיא דרום אפריקה)

אל תזלזלו בכוחה של מילה.
כבוד איך לחנך תלמיד להעלות ביטחון עצמי לשפר דימוי עצמי למידה טיפול בערך עצמי איך להצליח מחוננות עצלות להוריד ביטחון עצמי איך להצליח איך לחנך איך לחנך ילדים הדרכה להורים הדרכת הורים הצלחה חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים להצליח לחנך לחנך ילדים
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
...בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית איך לדבר על מישהו אחר מבלי לפגוע בשומע? כאשר אתם מדברים עם מישהו על אדם אחר, חשוב להבין שבתת - המודע של השומע, המסרים אינם נקלטים רק ביחס לאדם השלישי שעליו מדובר, אלא השומע נוטה באופן אוטומטי להשליך את מה שנאמר גם על עצמו. תהליך זה מתרחש מכיוון שהשומע, במודע או בתת - מודע, מחפש ומזהה קווי דמיון בינו לבין האדם השלישי....
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
.../ תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו...
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
...למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים למה באמת האדם כועס, ואיך ניתן להשתחרר לחלוטין מהכעס? אליעד כהן מסביר בשיחה זו את עומק מנגנון הכעס והדרך לשחרור מוחלט ממנו. תחילה הוא מדגיש שהבעיה האמיתית אינה בעצם הכעס, אלא בכך שהאדם אינו רוצה את הכעס שלו. לדוגמה, אדם שמשחק שש - בש, כועס כשהוא מפסיד, אך הכעס הזה אינו סבל, אלא חלק מההנאה מהמשחק. האדם בוחר בכעס הזה מרצונו, ולכן אינו חווה אותו כסבל. לעומת זאת, בחיים האדם לא מרגיש שהוא בוחר בכעס, ולכן הוא...
להחזיר אקסים עקשנים, לא משנה מה אני לא ארצה אותך, לעולם לא נחזור, לעולם לא אהיה שלך, היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, האם אפשרי להחזיר את האקסית? האם יש לי סיכוי עם האקסית? האם אפשרי לחזור לאקסית? איך להחזיר אקסית?
להחזיר אקסים עקשנים, לא משנה מה אני לא ארצה אותך, לעולם לא נחזור, לעולם לא אהיה שלך, היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, האם אפשרי להחזיר את האקסית? האם יש לי סיכוי עם האקסית? האם אפשרי לחזור לאקסית? איך להחזיר אקסית?
...עקשנים, לא משנה מה אני לא ארצה אותך, לעולם לא נחזור, לעולם לא אהיה שלך, היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, האם אפשרי להחזיר את האקסית? האם יש לי סיכוי עם האקסית? האם אפשרי לחזור לאקסית? איך להחזיר אקסית? האם אפשר להחזיר אקס שאומר לך לעולם לא ארצה אותך? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כי תמיד קיימת אפשרות להחזיר אקס או אקסית, גם כאשר האדם השני אומר לך באופן נחרץ וחד משמעי, לא משנה מה, אני לא ארצה אותך לעולם. הסיבה לכך היא שהמילים שבני אדם אומרים אינן תמיד משקפות את מה שהם באמת חושבים או מרגישים. גם...
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
...לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית מהו הקשר בין קבוצות לנורמות קבוצתיות? ההרצאה מתחילה בדיון על קבוצות, במיוחד כאלה שנמצאות באינטרנט (כמו קבוצות בפייסבוק) או במקומות אחרים. אליעד מדבר על האופי של קבוצות כאלה, שמוגדרות תחת נושא מסוים ויש להן חוקים או כללים פנימיים שלא תמיד ניתן לסטות מהם. לדוגמה, קבוצות מסוימות מונעות את העלאת נושאים שהם לא קשורים לנושא המרכזי של הקבוצה, ויש גם חוקים מחמירים בנוגע לאופי השיחות...
התבוננות עצמית, מודעות עצמית, לא לזלזל בסיבה קטנה, כל רע משפיע, על טוב משפיע, למצות את כל כיווני החקירה, מה זה טוב? מה זה רע? הקש ששבר את גב הגמל, איך להבין את עצמך?
התבוננות עצמית, מודעות עצמית, לא לזלזל בסיבה קטנה, כל רע משפיע, על טוב משפיע, למצות את כל כיווני החקירה, מה זה טוב? מה זה רע? הקש ששבר את גב הגמל, איך להבין את עצמך?
...קטנה, כל רע משפיע, על טוב משפיע, למצות את כל כיווני החקירה, מה זה טוב? מה זה רע? הקש ששבר את גב הגמל, איך להבין את עצמך? איך סיבות קטנות משפיעות על התחושות שלנו? אליעד כהן מסביר שלעתים קרובות אנשים שואלים את עצמם שאלות על הרצונות שלהם ועל התחושות שלהם, למשל: למה אני רוצה שיאהבו אותי?, או למה משהו שמישהו אמר מפריע לי כל כך?. במקרים רבים, כשאדם חוקר את עצמו הוא מוצא סיבות קטנות ופשוטות מאוד שעומדות מאחורי הרצונות או הרגשות שלו, אך הוא נוטה לזלזל בהן ולחשוב שלא הגיוני שדבר כל כך קטן ישפיע עליו באופן...
הסוד - מהו הסוד האמיתי? מהו הסוד שאותו האדם אינו יודע?
...מהו הסוד שאותו האדם אינו יודע? הסוד מאחורי הסוד, הסוד האמיתי הוא שאין סוד והכל כבר ידוע. הסוד האמיתי הוא שהכל כבר מושלם וטוב כפי שהוא רק שהדמיון של האדם מונע ממנו להבין את זה. הסוד הוא שמנקודת מבט אובייקטיבית גם זה שהאדם אינו מבין שהכל טוב גם זה טוב, רק שגם את זה האדם לא מבין כי הוא אינו רואה את המציאות מנקודת מבט אובייקטיבית. הסוד הוא שהכל כבר טוב. הסוד הוא שבכל דבר יש טוב. הסוד הוא שאינו דבר שאין בו טוב. הסוד הוא שהכל אחד. הסוד הוא שלכל מקום שהאדם הולך הוא הולך לאותו מקום. הסוד הוא שכל מה שנדמה...
קבלת החלטות - מה הכי חשוב בתהליך קבלת החלטות? איך לקבל החלטות בצורה נכונה?
...לקבל החלטות בצורה נכונה? החלטות. קבלת החלטות. מהו הדבר החשוב ביותר כאשר אדם מקבל החלטה? תשובה: הדבר החשוב ביותר כאשר מקבלים החלטה, הוא הגדרת התכלית הסופית והמטרה הסופית. אם המטרה הסופית של האדם אינה ברורה לו, הרי שהוא מתקשה לקבל החלטה טובה. החלטה נצרכת כאשר יש אפשרויות בחירה. על האדם לדעת בצורה ברורה וחדה מהי התכלית הסופית שאליה הוא רוצה להגיע. על האדם לנסות להבין מהי התכלית של התכלית עצמה = מה בדיוק יקרה אחרי שהתכלית עצמה תושג. האם אז תהיה תכלית נוספת? ומה אחכ? ומה יהיה אחרי מה שיהיה אחכ? ככל ש
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
...להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה...
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 1 - מלך שמסר את המלוכה לבנו בחייו (ברסלב)
מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 1 - מלך שמסר את המלוכה לבנו בחייו (ברסלב)
...1 - מלך שמסר את המלוכה לבנו בחייו (ברסלב) מהי שמחה אמיתית לפי רבי נחמן? רבי נחמן מברסלב מתחיל את סיפורו מעשה בשבעה קבצנים באמירה חשובה: אספר לכם איך היו שמחים. הוא מתייחס לתלמידיו ששמחו בעקבות הוראתו מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד. אך רבי נחמן מציין כי השמחה שלהם עדיין אינה שלמה. למה? כי השמחה שלהם נבעה מתוך מרה שחורה. כלומר, זו הייתה שמחה יחסית - הם היו שמחים רק משום שמצאו נקודות טובות בתוך עולם שמכיל גם סבל וכאב. רבי נחמן מסביר את ההבדל בין שמחה אמיתית לשמחה יחסית. שמחה חיצונית היא כמו אדם שמחייך...
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 14 - ב
...- עקדת יצחק - חלק 14 - ב תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 14 - א. דוגמה לפעולת כפייה בלתי תקינה: בראשית ברא אלהים (המונח השגור בפינו עד היום) את השמים ואת הארץ. האדם נולד אל תוך היקום, ומאותו רגע הוא קולט את נתוניו ומעבד אותם. נתונים אלה מעובדים רק דרך המערכת האנושית של האדם, אין מערכת אחרת בנמצא, זו מציאות הדברים. מאידך, נתון כפוי לא ייקלט לעולם אצל האדם, במקודם או במאוחר הוא יפלוט אותו, זה טבע הדברים. אם כן, המונח אלהים שכיוונה לו התורה הוא התודעה, זו שמרכז השליטה בידה. זה המנחה, המורה המדריך...
לשמור על הקיים בהווה
...הגורסת לשמור על הקיים בהווה ממקמת את האדם במצב שידאג לכך שינוח בזמן הנכון ויעשה את הדברים הנכונים בזמן הנכון. חשיבה כזו, גורמת לאדם להיות רגוע, נינוח עם עצמו ואדם כזה הוא עקשן באופן כזה שלא מפר לו את האיזון בחיים. אדם כזה יכול לדעת את הדברים גם ללא הידיעה הזו, אבל אם הידיעה לא נכנסת למשנה תוקף הוא יכול להיות מושפע מתנודות החיים בקלות ולאבד את זה. הרעיון הוא לשמור על הקיים בהווה עי הסתכלות על הדברים כפי שהם. ואז האדם יכול להיות רגוע, וכבר לא משנה לו מה יקרה ומה יהיה, הוא כבר יעשה את הכי טוב בשבילו...
"רפואה קוריאנית" = רפואת העתיד - היה אתה "המרפא" בביתך
...= רפואת העתיד - היה אתה המרפא בביתך שיטת אבחון וטיפול ב רפואה קוריאנית על גבי כף היד והאוזן היא רק נגזרת אחת מהפילוסופיה העתיקה הקוריאנית בת 2000 שנה הרעיון והחזון של הפילוסופיה הקוריאנית הינו שכל אדם וילד יוכל לטפל ולעזור לעצמו באופן מיידי - זמין - ובקלות עי איתור נקודות האקופונקטורה בכף היד / רגל תוך כדי לחיצות ועיסוי של אותה נקודת השתקפות האיבר הפיזי בכף היד ו/או הרגל. השיטה ברמה הבסיסית שלה היא כה פשוטה, זמינה וקלה לשימוש עצמי... עוצמתית במיוחד ומאפשרת תגובה והקלה מיידית הן על לחצים / מתחים...
הבחנה חדה = פריצת דרך משמעותית
...להגיע למטרה מסויימת, הוא צריך לבדוק את הדברים לפי מבחן התוצאה. כפי שהתבאר, אחד העזרים כדי להגיע ליותר נקודות במבחן התוצאה ולהתקרב למטרה הוא בדיקת הפעולה בשעת מעשה. כלומר, כאדם עושה פעולה מסויימת או רוצה לעשות פעולה מסויימת אם היא מוטלת בספק אם היא טובה - נובע מכך שהפעולה אינה נכונה ויש לברר איזו פעולה היא הפעולה הנכונה לבצע. לפעמים האדם יכול להירדם בשמירה ולא לקחת בחשבון את התוצאה הסופית. הדבר קורה כי האותו האדם שאנן ולא מסתכל על הדברים מתוך ראייה פרקטית, ואז הוא מבין מאוחר מדי, שלא יכל להיות אחרת...
פילוסופיה / פיזיקה - ואף על פי כן, קיימת המציאות כשלעצמה - חלק 2
...המציאות כשלעצמה - חלק 2 פילוסופיה / פיזיקה - ואף על פי כן, קיימת המציאות כשלעצמה - חלק 1. איינשטיין, מסתבר, נהג לכתוב יומני מסעות, ורוזנקרנץ תרגם וערך את יומן מסעו האינטנסיבי בארץ - ישראל. בהערות האישיות הללו מתגלה לנו איינשטיין קצת שונה מזה המוכר לנו: הוא מפגין הבחנה פסיכולוגית חודרת, מלא חמלה, אבל לפעמים ציני ואפילו קצת רכלני. הנה תיאור ביקורו בהר - הבית: אחר כך מטה, אל חומת בית המקדש (כותל הדמעות), שם אחים - בני - עמי קהי המוחין מתפללים בקול רם, פניהם מכוונים אל הכותל, תוך נענועי גופם לפנים ולאחור...
אקסהיביציוניזם - מבוא
...בו אדם משתוקק לחשוף את אבריו האינטימיים בפומבי, ומפיק הנאה (לרוב מינית) מכך. על פי ה - DSM, המגדיר המקובל של הפרעות הנפש, נחשב דפוס התנהגות זה לפאראפיליה, אם הוא נמשך מעל שישה חודשים ומהווה הפרעה משמעותית לתפקוד היומיומי התקין של האדם. אקסהיביציוניזם עשוי להתבטא בצורות שונות, חלקן באופן שנתפס כשלילי ואף כמאיים על האנשים מולם נעשה הדבר (למשל אוננות מול עוברי אורח), וחלקן באופן שלא נועד להיתפס כמאיים על האחרים (כגון חשיפה רגעית (flashing) של איברים אינטימיים מול קהל הנהוגה לעתים במסגרת חגיגות...
תובנות לחיים 10
...המלאה, והשורש של הדברים אם הוא מתחבר אליו, הוא מגלה שכל מה שהוא רואה במציאות זה חלום, והוא נמצא בתוך החלום של האני הגדול ביותר, שהוא מעל אני, מעל סיבה וזמן, ולכן, אדם לא יכול לשנוא את עצמו, ולא לשנוא אחרים. אלא לאהוב את עצמו בשלמות בחיי היום יום. לוח זמנים כמסגרת תומכת אין דבר נפלא מלוח זמנים מסודר, לוח זמנים שאדם רושם את המטרות שלו בכל יום, יומן אירועים, מסדר את הזמנים לפי שעות כך שיוכל לבנות אתם את שאר הדברים הנוספים עם לוחות זמנים נוספים ומתכנן דברים. לוח זמנים שמאפשר לו להיות גמיש כשמתאפשר,...
שיטת VBA לטיפול בילדים אוטיסטים
...אפקטיבית ונעימה לטיפול בילדים אוטיסטים, ילדים עם קשיים שפתיים או איחור התפתחותי. שיטה זו פותחה עי דר מארק סונדבארג מארהב והיא נשענת על תוצאות מחקריו של ב. פ. סקינר לגבי שפה והתנהגות. מטפל VBA מיומן מתכנן ומבצע התערבות מוקדמת (ניתן ורצוי להתחיל טיפול בגיל מוקדם) בילד עם אוטיזם בכדי ללמד ולהשיג יכולות תקשורת. תכנית טיפול VBA מתרכזת ברכישת שפה ואבני דרך התפתחותיות של הילדות. אנו שואפים לרכישת שפה תקשורתית ולא דיבור פונקציונאלי בלבד. דוגמה לדיבור פונקציונאלי - תן לי, זוז, רוצה את זה וכו. דוגמה לשפה...
אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 14
...האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 14 כ - מה סודך? האות כ האות ה - 11 רומזת לכף יד, לעשייה, וצורתה צורת כף יד קעורה. כאילו רואים את קוי המתאר של כף היד את האצבע והבוהן יחד. היא רומזת גם למקום שהוא מכוסה. היא רומזת לחיבור של המחשבה והחכמה אל צד המעשה. אפשר לראות את האות: כ כחיבור של 2 ידיים של י ועוד י אז נוצרה הבריכה של השפע, ונוצרה האות כ. אכן האות יוד ערכה 20 בדיוק כמו האות כ הנה המחשבה יוצאת אל הפועל. הכף היא גם הרחבה של האות: ב המסמלת: ברכה והברכה היא במעשי הידיים כפי שנאמר:...
גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית? חלק 2
...ברמה הרגשית? חלק 2 המשך מכאן גירושים / פרידות / זוגיות / אהבה - כיצד להתמודד ברמה הרגשית ? חלק 1. אבל באמת מי שאוהב את עצמו מבפנים ומי שבאמת מחובר לעצמו, אדם כזה לעולם אינו חושש מהעתיד, מאחר שהוא זה ששולט בעתיד שלו ולא העתיד שולט בו. כי באמת המציאות של האדם היא רק הצורה שבה הוא חווה את מה שקורה לו. ואם התודעה שלך מיושבת ואתה חושב בישוב הדעת וברוגע, הרי ששום דבר לעולם לא יוכל לשבור אותך, מאחר שאתה שולט במציאות שלך באמצעות צורת החשיבה שלך, ואז לא המציאות שולט בך אלא אתה חי בהרמוניה איתה. ככל שתסתכ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיעור ראשון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיעור ראשון, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיעור ראשון, איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עייפות פיזית הכאב החדש של הלקוח שימוש בכדורים פסיכיאטרים להתחייב לך קבלת החלטות בחיים לחיות ללא ילדים איך לקבל החלטה בלי לפחד להתחרט בעתיד? אני מפחד לגשת לנשים איך לא להאמין בעצמך? להאמין בעצמי אחרי כישלון האם להראות לה שאני אוהב? האם לעבוד במה שאתה אוהב? האם אני מאושר? מי לא רוצה להיות מאושר? סקס משעמם מרגיש בודד בזוגיות איך לקבל החלטה לעשות שינוי? איך ביבי מקבל החלטות? איך להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית? להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה כישלון בטסט נהיגה חייב לא לפחד להיפגע כדי להצליח למכור עם אנרגיה למכירות איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? לאהוב ילד בצורה נכונה איך לחנך ילד מרדן? טיפול בהדחקה בתת מודע הדרך הרוחנית לטפל במחלות נפש לעזור למי שסובל מהפרעה נפשית איך להחזיר אקסית אחרי בגידה? האקסית לא רוצה לחזור אילו מפרקים פועלים בהרמת חפצים? עומס הגוף באימון מה זה משנה אם יש אלוהים? יש אלוהים או אין אלוהים איך לזהות הארה רוחנית? לזהות הארה הספר להיות אלוהים הוא הספר הכי חכם בעולם הופך להיות אלוהים הכנסה ממוצעת אני רוצה כמה שיותר כסף מטרת החיים היא ימות המשיח להבין את משמעות החיים אמונות חיוביות נטייה לשליליות בחירה חופשית זה טוב או רע בחירה מושלמת סוף העולם מגיע חוקי הפיזיקה בזמן המפץ הגדול עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לאורח חיים בריא, מאמן אישי לנוער, מומלץ בנושאי שיעור ראשון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.2031 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 14:13:39 - wesi4