ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרקי תהילים ✔תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 3 ✔ראה גם: * תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 2. ישנן מספר מילים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 3
ראה גם: * תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 2.

ישנן מספר מילים אשר "קלקלנו" את עצמנו

ושינינו את טעמנו מההטעמה הנכונה שלהן:

ההטעמה של כל המילים הבאות היא מלרע ולא מלעיל

יש לקראם בהטעמה של ההברה האחרונה של המילה

"אצבע" - " כתובים באצבע א - להים" (שמות ל"א, י"ח)

"ארבע" - "ארבע אמות" מספר זה מופיע פעמים רבות בתנ"ך, וכן: "קבצנו... מארבע כנפות הארץ.."

"קרקע" - מילה זו נמצאה רק פעם אחת בתורה: ".. ומן העפר אשר... בקרקע המשכן. (במד' ה, י"ז).

"כובע" - מילה זו לא נמצאה בתורה, נמצאת בנביאים במספר מקומות "מגן וכובע תִּלּוּ בך" (ה"ת" בחירי"ק חסר ו"ל" דגושה בדגש חזק) (יחזקאל כ"ז, י)

(במקום שהמילה "כובע" נמצאת בסמיכות, תוטעם מלעיל כגון: וַיִּלְבַּשׁ צְדָקָה כַּשִּׁרְיָן וְכוֹבַע יְשׁוּעָה בְּרֹאשׁו... ֹ (ישעיה נט, יז) (אולי מכאן הטעות להגיית המילה "כובע" מלעיל...?)

"אמצע" - מילה זו לא נמצאה בתנ"ך.

מילה זו נמצאה בכל התלמוד הבבלי פעמיים בלבד

1) שני פסוקים הדומים זה לזה (דומים ואינם שווים)

פסוק ראשון: "יִשְׂמַח הַר צִיּוֹן תָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ: (תהלים פרק מח פס' י"ב שיר של יום - יום שני) שימו לב לסוף הפסוק.

פסוק שני: "שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ ה' ": (תהילים פרק צז, ח - מפרקי "לכו נרננה)... שימו לב לסוף הפסוק.

ה "חזנים" - מוציאי ס"ת בעדת תימן או ספרד, מצאתי מעטים ביניהם הרגילים לומר את הפסוק הנז' הראשון: "ישמח הר ציון תגלנה בנות יהודה למען משפטיך" מוסיפים בטעות את שם "ה'". קרוב לודאי שטעות זו קיימת בגלל סיומת הפסוק השני הדומה לו מאוד המסתיים במילה "ה'".

יש כאן חשש עיוות פסוק שאינו קיים וגם הזכרת שם שמים לבטלה. ולשומעים ינעם.

2) פסוק הנמצא בפרשת האזינו ומצוטט פעמים בתפילה, וכן אצל עדת תימן הקורא הראשון בתורה, פותח בו לפני ברכות התורה: "כי שם ה' אקרא הבו גודל לא / להינו" יש להטעים את המילה: "הבו " מלרע! כמו כל "הבו" בפרק הידוע "מזמור לדוד הבו לה' בני אלים..."

חלוקת המשפט בצורה נכונה

חלוקת המשפט, בצורה לא נכונה, מסלפת את הרעיון המקורי ומשבשת עד כדי גיחוך, או חלילה אפילו "כפירה" כביכול!

"מודה... שהחזרת בי נשמתי בחמלה - רבה אמונתך!"

בכל הברכות בנוסח "אשר קדשנו.."יש לחלק את הברכה: לשלוש פעמים שלוש מילים

ברוך אתה ה' - א - להינו מלך העולם - אשר קדשנו במצותיו -

(ורק אח"כ) וצונו, על...

מכאן והלאה קוים בין המילים, פירוש: הפסקה קלה

"א - להי! - נשמה שנתת בי, טהורה..."

"אדון עולם, אשר מלך, בטרם - כל יציר נברא"

(חשש לביטוי של כפירה אם נאמר: "אשר מלך, בטרם כל, יציר נברא")

"ה' - יחתו מריביו. עליו בשמים ירעם. ה' - ידין אפסי ארץ".

אנא - בכח גדולת ימינך

אביי - הוה מסדר... (שלא יישמע שם הוי'ה)

"כי כל אלהי העמים אלילים - ו (א) - ד - ני - שמים עשה"

יודוך עמים - א / להים... יודוך עמים - כולם...

יזמרך כבוד ולא ידום - ה' א - להי לעולם אודך

תהלה לדוד - ארוממך א - לוהי המלך...

"שומר ה' את כל אוהביו - ואת כל הרשעים ישמיד"

"ואנחנו נברך י - ה, מעתה ועד עולם. - הללוי - ה" (ראה הערה להלן בקדושה)

ברוך - שם כבוד מלכותו - לעולם ועד

א - ד - ני - ימלוך לעולם ועד..."

"א - ד - ני - שפתי תפתח, ופי - יגיד תהלתך"

"אתה - גִּבּוֹר לעולםא - ד - ני.."

הסבר: כך יש להפריד בין 4 המילים! והקורא בהפרדה אחרת, כגון: "אתה גבור - לעולם א - ד - ני" אינו אלא טועה, וטעות לעולם חוזר, הוכחה: במילה 'גִּבּוֹר' האות הראשונה "גּ" מודגשת. סימן, שיש להפסיק בין "אתה" ל"גּבור", וכן מצאנו פעמים רבות הפסקה בין ""אתה" למילה שתבוא אחריה.

בד"כ יש לשים לב. כל משפט של פנייה, המתחיל במילה "אתה" יש לעצור שם כאילו מנוקד בסימן קריאה.

וכן הרבה פעמים נמצא את המילה: "א - ד - ני" פנייה לאדון הכל - יכול, עם סימן קריאה!

"והחכם עיניו בראשו" לדעת להבחין בכל ענין מה משמעותו.

וכן נמצא פרקי תהילים המתחילים במילה "לדוד."או "לדוד מזמור."או: "מזמור לדוד."כביכול, יש אחריהם נקודה. האומרת כי המזמור נכתב ע"י נעים זמירות ישראל דוד המלך. לכן אחר ביטויים כאלה, נקפיד לעצור וליצור הפסקה.

"לדוד. - אליך א - ד - ני - נפשי אשא...".

"לדוד מזמור. - ל (א) - ד - ני הארץ ומלואה, תבל ויושבי בה...".

כן מצאנו זאת בביטויים דומים לתואר הקב"ה.

בד"כ יש לשים לב לכל משפט המתחיל במילה "אתה" שיש לעצור שם כאילו מנוקד בסימן קריאה.

וכן הרבה פעמים נמצא את המילה: "א / ד / ני" פנייה לאדון הכל - יכול, עם סימן קריאה!

. "והחכם עיניו בראשו" לדעת להבחין בכל ענין מה משמעותו.

כגון "הטוב! כי לא כלו רחמיך. המרחם! כי לא תמו חסדיך.

א - לוהי! נצור לשוני מרע...

א - ל! הורתנו לומר מידות שלוש עשרה...

א - לוהי! בך בטחתי אל אבושה...

הורנו! (פירוש: אבינו) בזעקנו לך...

י - ה! דע את אשר ידעוך...

אבינו! אב הרחמן! הראנו אות לטובה...

ובמיוחד. בפניה שבפתיחת קטע תפילה:

א - לוהינו וא - לוהי אבותינו!

רבונו של עולם!

בקדושה: ימלוך ה', לעולם - א - לוהיך ציון, לדור ודור -

ורק אח"כ יאמר: "הללוי - ה"!

הסבר: "הללוי - ה" מילה המביעה כאן סוף משפט או ענין, ואין לה קשר למילים הקודמות.

הפירוש הוא: "א - לוהיך ציון, ימלוך, לדור ודור, " במקביל לתחילת הפסוק: ימלוך ה' לעולם". ופסוק זה אינו מתכוון שאנחנו נהלל את ה' מדור לדור... זה אכן חשוב מאוד אך אין זו כאן כוונת הפסוק.

ראה כל הפרקים המתחילים והמסיימים במילה: "הללויה".

בקטע "מודים" מה מקומו של הביטוי "ערב ובוקר וצהריים"? למה הוא מתייחס?

אין הוא מתייחס למשפט הסמוך אליו מאחור ("ועל נפלאותיך שבכל עת...") אלא ביטוי זה שייך לתחילת הקטע "מודים אנחנו לך... ערב ובוקר וצהריים..."

פירוש: אנחנו מודים לבורא עולם 3 פעמים ביום, בשלושת התפילות הקבועות, בערב בבוקר ובצהריים.

לקט הארות חשובות מהרב אליקים שליט"א

סיומי ברכות:

"ברוך אתה ה' גואל ישראל ולא גאל ישראל

"ברוך אתה ה'. רופא, - חולי עמו ישראל"

ברוך אתה ה', מקבץ - נדחי עמו ישראל

"ברוך אתה ה', מלך - אוהב צדקה ומשפט"

"ומלפניך מלכנו - ריקם אל תשיבנו"

"ברוך אתה ה', מצמיח - קרן ישועה"

"מודים אנחנו לך..."שלושת מילים אלה, חטיבה אחת ללא הפרדה.

בברכת כהנים:

ברכנו בברכה המשולשת... האמורה לאהרון ובניו הכהנים - עם קדושיך - כאמור:

יאר ה' - פניו...

ישא ה' - פניו...

ושמו את שמי... ההטעמה מלרע... הוזכר

"יְבָרֶכְ - ךָ" השוא נח משום שהסגול שלפניו תנועה קטנה

"יָ - אֵר" למרות שמילה זו היא מלרע, מאריכים מעט בהברה הראשונה, ביו"ד. כיון שהקמץ תנועה גדולה, מה שאין כן במילה: "יִשָּׂא" שהחיריק החסר הוא תנועה קטנה והנ"ון נבלעה בש"ין (משורש: "נשא") לכן אין להאריך כלל ביו"ד.

"וִי - חֻנֶּךָּ" הוא"ו במתג והיו"ד נחה ואינה נהגית, ויש להדגיש הנו"ן.

א - להי! נצור לשוני מרע...

בתחנון: לפני שלוש עשרה מידות אנו מצטטים פסוק "וירד ה' בענן, ויתייצב עמו שם. ויקרא בְשֵׁם - א - ד - ני" (בי"ת רפויה) (שמות ל"ד, ה).

אין לקרוא..."ויקרא - בשם ה'".

כך נאמר על אברהם אבינו שקרא בשם ה' לעולם כולו. שם (בראשית י"ב, ח) צריך להקפיד ולקרוא "... ויבן שם מזבח, ויקרא - בְּשֵׁם ה'" (בי"ת דגושה).

הבחנה בהפרדת שמות ה' בשלוש עשרה מידות

כאשר קוראים את שמות ה' הכתובות זה אחר זה יש להבחין ולהפריד ביניהם ולקרוא: "ה" - "ה", א - ל רחום וחנון..

"אל תזכָּר לנו עוונות ראשונים" בקמ"ץ קטן ולא בחול"ם (הוזכר לעיל)

"יענהו משמי קדשו, בגבורות - ישע ימינו"

ברוך א - ד - ני - יום יום יעמס לנו

הערה: הביטוי השגור: "ברוך א - ד - ני יום יום!"בא בהשפעת הפסוק "ברוך א - ד - ני - יום יום יַעֲמָס - לנו...".

"יעמס" פירוש: נושא, נוטל, כמו "וינטלם וינשאם.."כמו אב הנושא את בנו על כתפיו, כך הקב"ה נושא אותנו.. עיין רש"י שמות י"ט, ד': "ואשא אתכם על כנפי נשרים...".

"א - ד - ני, הושיעה! המלך! - יעננו בְיוֹם קראנו" ולא: המלך יעננו - ביום קראנו" (חידוש להרבה אנשים!)

הערה: האות הראשונה "ב" במילה "בְיום" היא רפויה, זאת אומרת שהיא סמוכה למילה הנמצאת מאחוריה, מאותיות אהו"י, באה בצמוד למילה: "יעננו"! אם היתה הפסקה, בין "יעננו" למילה "ביום" היתה האות "ב" צריכה להיות מודגשת, כדין בג"ד כפ"ת בראש מילה. ולכן ברור שהמילים "יעננו בְיום קראנו" סמוכות וצמודות.

לקט פסוקים שיש לשים לב להפסקה, כדי להתכוון למשמעות האמיתית

באמירת הקרבנות "אביי - הֲוָה מסדר..."

כדי שהיו"ד האחרונה במילה "אביי" לא תצטרף למילה הסמוכה לה "הֲוָה" ויתקבל שם הוי"ה

(סביר להפסיק כאשר הוגים את המלה "אביי" מלרע אולם אם הוגים את המילה "אביי" מלעיל כמו בנוסח תימן, אין להקפיד במיוחד להפריד כי האות "י" האחרונה של "אביי" כי היא מאוד "חלשה")

"ב"הודו" "כי כל אלהי העמים אלילים" - וה' - שמים עשה"...

"למען יזמרך כבוד ולא ידום - א - ד - ני א - להי, לעולם אודך".

בכל הקדושות "קדוש - קדוש - קדוש ה' צ / באות - מלוא כל הארץ כבודו"

"... ויאכילהו - מחלב חיטה, ומצור - דבש אשביעך".

"לדוד! ה' (הוא), אורי וישעי".

".. נהרות ימחאו כף, יחד - הרים ירננו" ".. אור זרוע - לצדיק, ולישרי לב - שמחה".

"מקולות מים רבים - אדירים משברי ים".

"... צדיק - כתמר יפרח, כארז בלבנון - ישגה...".

".. חונה מלאך ה' - סביב ל (י) ריאיו ויחלצם".

"מן המצר קראתי י - ה, ענני במרחבי - ה".

"א / ל - א - ד - ניויאר לנו"

"נפשי לה' - משומרים לבוקר, שומרים לבוקר".

פירוש: הערגה שלי לה', גדולה יותר, מאשר שומרי המשמרת האחרונה המצפים לאור הבוקר. (מי ששמר פעם במשמרת אחרונה, חש את התחושה הזאת).

בפרק למנצח על הגיתית: "כי טוב יום בחצריך, מאלף" - ורק אחרי הפסקה קלה, אנו ממשיכים: "בחרתי הסתופף..."והפירוש: להסתופף בבית ה', ללמוד תורה, אפילו יום אחד שווה יותר מהקרבת אלף עולות... (הוזכר לעיל בפרק הטעמת ההברה הנכונה)

נצרף בזה הערות של ר' צבי שביט משילה:

1) "... המלך היושב על כסארם ונשא (הביטויים 'רם ונשא' מתייחסים למלך ולא לכסא).

2) שוכן עד - מרום וקדוש שמו (עד=נצח, ולא כפי שרבים אומרים "שוכן עד מרום, וקדוש שמו. כאילו ה' שוכן רק עד המרום).

3) הבוחר בשירי זמרה, מלך, יחיד, אל, חי העולמים מדובר בארבעה תארים נפרדים).

4) בסליחות: יש להטעים מלעיל "בינה הגיגינו.." (ולא: בינה... מלשון בינה יתירה)... כמו בפרשת "האזינו": בינו שנות דור ודור...".

5) "... א - ל חי וקיים תמיד, - ימלוך עלינו לעולם ועד...".

* תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 4.
למידה שמח חושש פרשת האזינו הוכחות נשים נפרדים אמונה הערה חשש צדקה חוסר וודאות להתפלל ספק ספקות תפילה תפילות תשובות
אושר בקלות, אושר בפשיטות, קל להיות מאושר, הדרך המהירה אל האושר, נוסחה להיות מאושר, קשה להיות מאושר, דרך להיות מאושר, איך להיות מאושר? טיפים להיות מאושר, ללמוד להיות מאושר
אושר בקלות, אושר בפשיטות, קל להיות מאושר, הדרך המהירה אל האושר, נוסחה להיות מאושר, קשה להיות מאושר, דרך להיות מאושר, איך להיות מאושר? טיפים להיות מאושר, ללמוד להיות מאושר
... רוחנית משמעותית, ובעקבותיה מצא פתרון פשוט בהרבה לכפר על עוונות. הפתרון החדש שלו היה קצר מאוד וברור: תקרא עשרה פרקי תהילים, תן פרוטה לצדקה ואל תחזור שוב על העבירה. אך האנשים, שהיו רגילים להשקיע מאמץ רב, התקשו לקבל את הפתרון ... כיצד גישתו של אליעד כהן מתקשרת לגישת רבי נחמן? אליעד כהן משווה בין הפתרון הפשוט של רבי נחמן (עשרה פרקי תהילים ופרוטה לצדקה) לבין הפתרון שהוא עצמו מציע (לשנות את הדיבור והחשיבה לגבי דברים שליליים). בשני המקרים מדובר בפתרון פשוט ... נחמן הודיע שהגיע לדרגה גבוהה יותר ומצא פטנט פשוט הסוגר את כל הפינות. לדבריו, מעתה די היה לקרוא עשרה פרקי תהילים ולתרום פרוטה לצדקה, בתנאי שלא חוזרים שוב על העבירות. אנשים התקשו להאמין לפתרון הקל ופיתחו תחושה שנפגעו משום שהשקיעו ... החיובית ומקטין את תחושת הבעיה. כיצד זה מתקשר לדברי רבי נחמן ולדברי אליעד? הקשר לדברי רבי נחמן: בדומה לעשרה פרקי תהילים שרבי נחמן הציע כפתרון פשוט לכפר על עוונות, גם כאן נאמר שהפתרון לשינוי מצב פנימי יכול להיות פשוט ביותר ... עכשיו אני מצאתי פטנט שסוגר לכם את כל הפינות לא משנה איזה עבירה עשית יש לי פה בשבילך עשרה פרקי תהילים תקרא שים פרוטה לצדקה סגרנו לך את כל העבירות בתנאי שלא תחזור לזה עוד פעם. הם יצאו מאוכזבים אמרו ... להאמין שאם אתה תעשה צומות ותעניות שזה יכפר לך על העוונות החוכמה זה גם להאמין שאולי אם תקרא עשרה פרקי תהילים זה גם יכפר לך על העוונות זה הרעיון, עכשיו ואז רבי נחמן הסביר עניין שלם הוא הסביר על ידי ...
תיקון הכללי, שמירת הברית, תיקון הברית, פגם הברית, רבי נחמן מברסלב, מהו תיקון הכללי? שמירת מצוות, תיקון המחשבה, יהדות, קריאת תהילים, גיהנום, גן עדן, שכר ועונש
... הזוהר, אבל רבי נחמן אמר שלדבר הזה יש דווקא פתרון והוא נקרא התיקון הכללי. התיקון כולל קריאה של עשרה פרקי תהילים מסוימים, מתן צדקה, ופעולות פשוטות נוספות. בפשטות, זהו פתרון קצר, נוח, ופשוט לתיקון עבירות, במיוחד בתחום פגם הברית. למה ... לחיסרון. ברגע שהאדם מגיע להבנה הזאת, הוא מתקן את שורש הבעיה. למה בכל זאת נתן רבי נחמן את עשרת פרקי התהילים? אליעד מסביר שרבי נחמן ראה שאנשים אינם יכולים להתחיל מיד בתיקון המורכב של תיקון המחשבה, כי זה דבר שקשה מאוד להגיע אליו מיידית. לכן, מתוך רחמנות על אנשים, הוא נתן להם את תיקון הכללי ברמה הפרקטית: לקרוא עשרה פרקי תהילים. הוא הבין שבלי זה, אנשים ירגישו מיואשים לגמרי ולא יתחילו בכלל את תהליך התיקון. כלומר, התיקון הכללי באמצעות קריאת ... תיקון המחשבה. כיצד בפועל מתבצע התיקון הכללי? לפי ההסבר של אליעד, התיקון הכללי בפועל מתבצע כך: האדם קורא עשרה פרקי תהילים מסוימים שרבי נחמן קבע. מוסיף לצד הקריאה מתן צדקה ופעולות נוספות פשוטות וקלות. בכך האדם מרגיש שהוא החל בתהליך ... לסיכום, אליעד כהן מציג את תיקון הכללי בשני רבדים מרכזיים: ברובד הפשוט - תיקון חיצוני ופשוט באמצעות קריאת עשרה פרקי תהילים ופעולות קלות נוספות, כדי לעודד את האדם להתחיל לתקן. ברובד העמוק - תיקון פנימי של המחשבה, הבנה שהכל אחד, ... מוהרן תורה כט. מהו התיקון הכללי? איך מתקנים את פגם הברית? תיקון המחשבה לפי רבי נחמן תיקון הכללי עשרה פרקי תהילים מהי תורה כט ליקוטי מוהרן?
ביטחון עצמי באלוהים, ביטחון באלוהים, תפילה לאלוהים, אמונה באלוהים, להתפלל לאלוהים, מידת הביטחון, ביטחון והשתדלות, ביטחון עצמי שקרי, ללכת לרופא
ביטחון עצמי באלוהים, ביטחון באלוהים, תפילה לאלוהים, אמונה באלוהים, להתפלל לאלוהים, מידת הביטחון, ביטחון והשתדלות, ביטחון עצמי שקרי, ללכת לרופא
... אלו נתקלים בתסכול משום שמעולם לא הייתה להם אמונה שלמה באמת. לדוגמה, הוא מתאר רב שחלה והתפלל דרך קריאת פרקי תהילים, אבל כשהדבר לא עזר לו, החליט ללכת לרופא. כאן, אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה: מלכתחילה הרב לא הסתמך באמת ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
... דברים אז אפשר להגיד אוקי מצא את ההבדלים הוא אמר לך תקרא תהילים ורבי נחמן אמר תקרא שמונה עשרה פרקי תהילים ואת פרקי התהילים הספציפיים נגיד התיקון הכללי של רבי נחמן אז זאת שיטה של רבי נחמן הוא אמר לך תקרא את שמונה עשרה פרקי התהילים האלה והוא אמר אני חותם על זה שזה יעבוד לך וזה פה וזה שם. לא משנה עכשיו מה הסיפור ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרקי תהילים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פרקי תהילים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פרקי תהילים, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי בסקייפ בתחום פרקי תהילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 21:43:49 - wesi4