ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגישת מכירות ✔מהי השלמות? כיצד להשיג אותה? ומה יוצר טעויות וחסרונות? ✔כל אחד מאיתנו רוצה חיים מושלמים. כל אחד מאיתנו בוודאי שואל את עצמו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מהי השלמות? כיצד להשיג אותה? ומה יוצר טעויות וחסרונות?
כל אחד מאיתנו רוצה חיים מושלמים. כל אחד מאיתנו בוודאי שואל את עצמו כיצד אני אוכל לעשות את החיים שלי למושלמים? כיצד אני אוכל לעשות כל פעולה שלי בצורה מושלמת? כיצד אני אוכל להתקרב לשלמות שלי כאדם? כיצד להשיג את השלמות? האם בכלל יש דבר כזה שלמות? מהי השלמות? כיצד אדע האם הדברים שאני עושה הם בצורה מושלמת ביחס למה שאני יכול לעשות? האם ניתן לעשות דברים בצורה מושלמת? מהי השלמות ואיך מגיעים אליה?

התשובה לשאלות הנ"ל היא שהשלמות האבסולוטית אומנם לא קיימת, כי אנחנו מעצם הגדרתנו כבני אדם אנחנו לא יכולים להשיג שלמות בגלל שאנחנו מוגבלים ביכולות שלנו כבני אדם, אבל עדיין באפשרותנו להשיג את השלמות שלנו. השלמות מבחינתנו היא כאשר המציאות שלנו היא הטובה ביותר שיכולה להיות עבורנו.

לעשות משהו בצורה מושלמת ז"א בצורה הטובה ביותר שהיה ניתן לעשות את אותו הדבר. עלינו לשאוף לשלמות שלנו כבני אדם, עלינו לשאוף לעשות ולהשיג את הדברים הטובים ביותר שאנחנו יכולים להשיג עבור עצמנו. אך כיצד נדע האם אנחנו עושים דברים בצורה מושלמת? כיצד נשיג את השלמות שלנו?

השלמות היא אחדות, איחוד החלקים לדבר שלם, איחוד הפעולות הבודדות שלנו לתכלית ולמטרה שלהן. השלמות היא התכלית והמטרה של המעשים שלנו. לעשות משהו בצורה מושלמת ז"א לעשות אותו בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות כדי להשיג את המטרה של אותה הפעולה. גם אם אתה עושה משהו לפי הספר אבל אתה לא מצליח לכוון במעשים שלך לרוח הדברים של הפעולה ולא מצליח לכוון למטרה ולתכלית שעומדת מאחורי מעשיך, עדיין מעשה זה אינו מושלם.

כאשר אתה מצליח לחבר את הפעולה הבודדת והקטנה שלך לתכלית ולמטרה שלך אז זו שלמות.

ניקח לדוגמה ניהול פגישת מכירות עם לקוח. אם המטרה העיקרית היא תועלת העסק בטווח הרחוק, אז פגישה מושלמת תהיה זו שתביא הכי הרבה את התועלת בטווח הרחוק ולא דווקא זו שהצליחה לסגור עסקה. דוגמה נוספת, העברת ביקורת על אדם כלשהו, אם המטרה היא לגרום לאותו אדם להשתפר, ביקורת מושלמת היא זו שתגרום לו להשתפר ולא זו שבהכרח הכי נכונה ומדויקת. השלמות היא האיחוד בין הפעולה הבודדת לבין המטרה שעומדת מאחורה בצורה הטובה ביותר. כפי שאנו רואים השלמות היא כאשר אנו עושים קישור אמיץ וישיר בין הפעולה למטרה הסופית, כאשר עושים מהפעולה והמטרה דבר אחד.

מהיכן נוצרות טעויות? טעויות נוצרות מכך שלא קישרו בין הפעולה הבודדת למטרה. גם אם משהו נראה הצלחה, יכול להתברר שהוא כישלון כי הוא לא קלע למטרה שעמדה מאחורה. אתה לדוגמה יכול לגייס עובד לארגון ולאחר מכן יתברר שאותו עובד יגרום נזק גדול מהתועלת. גיוס זה של העובד הוא לא מושלם. למה?

כי הוא לא קלע למטרה העמוקה יותר של גיוס העובד, הוא לא הביא את התועלת האופטימאלית לארגון. ככל שהמרחק בין הפעולה לבין התכלית הסופית והעמוקה שלה גדול יותר, כך הכישלון וחוסר השלמות גדול יותר.

מכל הנ"ל ניתן להשליך על השלמות שלנו כבני אדם. השלמות שלנו כבני אדם היא כאשר אנחנו נצליח לקשר בין הפעולות שלנו לתכלית של חיינו. אם התכלית של חיינו היא להיות מאושרים, אז השלמות היא שכל פעולה שלנו שאנו עושים תסב לנו אושר. אם הפעולה לא מסבה לנו אושר, אולי היא משיגה איזו מטרת ביניים אבל היא פעולה לחלוטין לא מושלמת. כי התכלית גם של כל מטרות הביניים שלנו היא להיות מאושרים.

נניח שיש לך ריב עם איזה לקוח ואתה כועס. בא נחשוב בהיגיון, אתה כועס כי הלקוח רב איתך, ז"א שהיתה כאן פגיעה במטרה של להיות ביחס טוב עם הלקוחות. אך מה המטרה שבגללה הלקוח צריך להיות מרוצה, המטרה היא לגרום לארגון להרוויח יותר. ומה המטרה שבגללה אתה רוצה שהארגון ירוויח יותר, המטרה היא כי אתה רוצה שמקום העבודה ישלם לך את שכרך. ומה המטרה שבגללה אתה רוצה לקבל משכורת, המטרה היא כי אתה רוצה לקנות במשכורת דברים מסוימים עבור עצמך.

ומה המטרה של רכישת אותם הדברים, המטרה היא כי אתה רוצה להיות מאושר. עכשיו בא נבדוק את הסצנה הראשונה והפעולה הבודדת הכי רחוקה מהתכלית, אתה רב צועק וכועס על לקוח. שאל את עצמך, האם זה הגיוני שכדי להשיג אושר כדאי לך להיות לא מאושר ולכעוס? ברור שלא, נכון?! למה זה קרה, כי אתה הפרדת בין הפעולה לתכלית שלה. אילו היית עושה מהתכלית ומהפעולה דבר אחד, היית מאושר. למה?

כי היית נוהג אחרת, היית נשאר רגוע ומטפל בלקוח בהיגיון. כי אין שום היגיון בעולם לכעוס ולא להיות מאושר ולו רק בגלל שזו התכלית של הכל, אז אין היגיון שבשם התכלית תעשה משהו שנוגד אותה.

לסיכום ככל שתצליח לחבר ולקרב יותר בין הפעולות שלך לתכלית שלהן כך המעשים שלך יהיו שלמים יותר. ככל שתשאל את עצמך ותזכיר לעצמך מה התכלית הסופית של מה שאתה עושה, ככל שתתחבר טוב יותר לתכלית של הרצונות המיידים שלך, כך חייך יהיו שלמים יותר. בהצלחה.
התחברות להשיג מטרות לסגור פגישה רוצה להיות לשכנע אותו יכולה להיות חיסרון לעשות דברים להשיג מטרה אחדות איך להשיג איך להשיג אותה הישגים השלמות חיסרון חסרונות טעויות טעות להשיג להשיג אותה לטעות שלמות
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך ...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
... פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב בתהליך מכירה, יש את השלב שבו פוגשים את הלקוח. ישנן סוגים שונים ורבים של סוגי פגישות עם לקוח. כגון לדוגמה: פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש המכירות, שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט ...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... מה הצד השני עושה ומה הוא מחפש. אך חשוב מאוד להבין שלמעשה, אין דבר כזה באמת פגישת היכרות בלבד. אליעד מדגיש שכל פגישה כזו היא בהכרח פגישת מכירה לכל דבר. מדוע כל פגישת היכרות היא בעצם פגישת מכירה? הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שגם כאשר לא מדובר לכאורה על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות ... אמיתית, בהתאם לטון שלכם ולאופן שבו השאלה נשאלה. לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים? פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, גם אם לא דנים על פרטים עסקיים במפורש. התכנון המוקדם של המטרות, המידע, המסרים והגמישות לשינויים ... נבין מי עומד מולנו - פגישת היכרות. אבל חשוב להבין דבר מהותי: פגישת היכרות היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה. מה זה אומר בפועל? כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת היכרות, עליכם להבין שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות כלליות כדי להכיר את החברה, הארגון או האדם שמולכם, אבל בפועל, כל ... שנאמרת בפגישה כזו חשובה ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת ההצעה העסקית שלנו. לכן, גשו לכל פגישה עם מודעות לכך שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם אם לא מדברים ישירות על עסקה. לפרטים נוספים ולמידע נוסף על נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות, שותפות עסקית, פרזנטציות ועוד, ...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... בטלפון. ויש כאן עוד נקודת איזון אפשרית, והיא, שכן הגיוני לתת ללקוח סדר גודל של מחיר בטלפון, גם אם הלקוח בכלל לא שואל מה המחיר. וזה כדי לראות אם בכלל יש על מה לדבר וכדי לא לשרוף סתם זמן על פגישת מכירה אלא לעשות סוג של תיאום ציפיות עם הלקוח, לפני פגישת המכירה. ובסוף צריכים לבדוק בפועל, היכן נקודות הכשל והיכן צריכים להשתפר. האם עסקאות נופלות בגלל המחיר בטלפון, כי הלקוח לא מבין את ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית ...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב. ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור ... שהלקוח מרגיש שעושה לו טוב לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ללקוח להרגיש בנוח מכך שהוא לא מגיע ... לשמור על רצף חיובי עם הלקוח, ולהיות עם הלקוח כמה שיותר בהסכמה וכמה שפחות בחוסר הסכמה. ואם תיצור קונפליקט עם הלקוח כאשר הוא לא מגיע לפגישת מכירה, ואם תגרום לו להרגיש רגשות אשמה וכיוב, זה כמובן ... שהוא לא ירצה לסגור איתך עסקה בפגישה. אבל אם תתייחס ללקוח כאל חבר, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסגור אתך עסקה כאשר הוא כן יגיע בהמשך לפגישת המכירה. נקודה נוספת שצריך להזכיר, היא, שיש אפשרות ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ... את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות. כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי. אבל זאת לא האמת. כי אני אומר, שבטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות כמו רובוט שוב ושוב יסביר שוב ושוב את אותו המידע המכירתי ללקוחות. זה בטוח נכון. ... שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות. והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את תהליך המכירה, לחזק את תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין בחומרי שיווק שיש בהם מסרי מכירה ללקוח. במילים אחרות, להתייחס לחומרי השיווק, כאל סוג של איש מכירות אוטומטי. שאולי הוא פחות טוב מאיש מכירות אנושי, ... הגיוני שאיש המכירות האנושי, יהפוך להיות איש מכירות רובוטי, שבכל פעם יסביר מחדש, דברים שאפשרי לתת למחשב לעזור להסביר אותם. להסביר אותם גם לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה. הרובוט המחשב החומר השיווקי הדיגיטאלי החומר השיווקי המודפס, בטוח יכול לעזור גם לפני הפגישה עם איש המכירות וגם אחרי הפגישה עם איש המכירות. כמובן שצריכים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהי השלמות? כיצד להשיג אותה? ומה יוצר טעויות וחסרונות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פגישת מכירות, למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פגישת מכירות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, מאמן אישי בטלפון, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושאי פגישת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1113 שניות - עכשיו 13_07_2025 השעה 08:06:07 - wesi4