ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ענווה אמיתית ✔שמות / סוד השמות / בחירת שם / איזה שם לבחור / משמעות שמות - חלק 2 ✔ה - הצלחה, שפע נועם הליכות וייחודיות 'ה' היא אות ההצלחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨שמות / סוד השמות / בחירת שם / איזה שם לבחור / משמעות שמות - חלק 2
ה - הצלחה, שפע נועם הליכות וייחודיות

'ה' היא אות ההצלחה, השפע, הפריון והיכולת לשגשוג והשפעה. כפי שאמר יוסף הצדיק השולט בעושר העולמי במצרים: "הא לכם זרע וזרעתם." (בראשית מז כג) המילים: 'הצלחה', ו - 'השפעה', מתחילות ומסתיימות באות 'ה'. (אין להסיק מכאן שכל אות המתחילה ומסתיימת באות 'ה' מבטאת שפע)

"הא לכם זרע". האות 'ה' מבוטאת בצורה קלה ביותר. היא אות בה נברא העולם הזה. אולי יש מכאן רמז לאמונה העממית שהמספר 'חמש', הוא סגולה לשפע ועצירת כל מרעין בישין... עין הרע וכדומה. (ראה גם הסבר לאות 'נ' הרחבה של האות 'ה')

האות 'ה' נכתבת כאות 'ד', ובתוכה האות 'י' הרומזת לחכמה. צירוף אותיות 'י' וְ - 'ד' יוצר את המילה 'יד', ומכאן ערך ההצלחה הקשור לאות 'ה' המסמלת 'יד'.. (שנכתבת ע"י 2 האותיות: 'י' וְ 'ד')

במקום שאתה עוזר (גם לעצמך)... בשמיים יעזרו לך בהצלחה, כפי שנאמר: "למען יברכך ה' א / להיך בכל - מעשה ידך אשר תעשה" (דברים יד כט) אם האדם עושה - מתברך, ואם לאו - לא.

האות 'ה' מוצמדת לצורת הנקבה בלשון הקודש, רומז ל'אשה' ואכן אמרו חז"ל בלשון ארמית: "אוקירו נשייכו בדיל דתתעתרו: פירוש: "כבדו נשותיכם בשביל שתתעשרו". וכן נאמר: "ולאברהם הטיב בעבורה". ודרשו חז"ל ב'זכות שרה'. או בלשון אחרת: 'בעבור - ה' - בעבור האות 'ה' שנמצאת אצלו, או אצל שרה אשתו.

האות 'ה' אות קלילה להגיה וביטוי, רומזת ליכולות גבוהות ללא התאמצות, וכנראה עוד יותר אם ישקיע... אין צורך במאמץ.

לאות 'ה' תפקיד חשוב בשפה העברית: 'ה' הידיעה. שכן היא אחראית ליידוע. מילים מקבלות את משמעותן הייחודי בזכות תוספת האות 'ה' שלפניהן. לפניהן. הבה ונזכור כי היא משמשת גם כאות השאלה. לרמוז על אפשרות התבוננות וחקירה שתוביל לְ - 'ה' הידיעה. אות זו מבטאת גם את חופש הבחירה של כן בן אנוש להיות חפשי ולהחליט בעצמו מה הכי מתאים לו.

יש לאדם אפשרות להשתמש בפרצות שנתנו לו, ולעשות בחייו כראות עיניו, על האדם לבחור בדרך הנכונה מתוך רצון כן שלו ולא מתוך כפיה.

'ה' היא אות של חזרה אל המקוריות אל הרוחניות, היכולת לחזור בתשובה.

'ה' היא אות חזקה במיוחד, ומייצגת תקשורת בונה.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'ה' בשמו:

בעל חושים חריפים - בעל חוש התמצאות, וראיה מפוכחת. אינטלקטואל - נבון, מלא מחשבה, ראות מעמיקה, מודע.

עצמאי - זקוק לחופש, מרחב תנועה, שונא מגבלות. מיומן - גמיש, חרוץ, בקי. בעל דמיון - אידיאליסט, יוצר, מקורי, מחדש. משעשע - מבדר, מעניין, מסיח דעת, משיב נפש.

במידה והאות 'ה' מופיעה ראשונה בשם - ההדגשה מציינת, שנושא השם, יזכה לחיים מרגשים מלאי אירועים.

אדם שבשמו יותר מ'ה' אחת, יתגלה כבעל מזג חם במיוחד, בפרט במקרים של 'ה' הפותחת ומסיימת את אותו שם עצמו.

התבטאות שלילית של האות 'ה':

אם נושא אות זו בשמו, יעוכב בזרימת חייו, עלול האדם הזה, לסגל לעצמו תכונות של: חוסר אחריות, חוסר מהימנות, חוסר יציבות, אימפולסיבי, קל דעת.

ו - שלימות וחיבור

האות 'ו' נחשבת לאות החיים. משום היותה אות החיבור, רומזת לחיבור בין הנשמה לגוף והרי כך נוצרו החיים.

גם נאמר: "וייצר ה' א - לקים את האדם עפר מן האדמה ויפח באפיו נשמת חיים". (בראשית ב ז) האות 'ו' רומזת לכח החיבור של האדם. בעיקר כוח חיבור במובן של העולם הגשמי. יוסף הצדיק המקביל לספירת היסוד היא המידה השישית, שלט בעולם החומר.

האות 'ו' רומזת לעולם החומר אשר בנוי מששה כיוונים: קדימה אחורה, ימין שמאל, למעלה ולמטה.

מי שיש בשמו אות 'ו' סביר להניח שיש לו יכולת להשכין שלום.

אות 'ו' מחברת בין ימין לשמאל, בין ידידים לאויבים, בין שונים לשווים. בצורתה היא זקופה ואיתנה. כולם יכולים להישען עליה.

היא אינה מתכופפת כי אין לה סיבה להתבייש או להיכנע. אינה תופסת מקום לרוחב, היא מצמצמת את מימדיה, כדי שאפשר יהיה להתקרב אליה. היא אינה חוצצת בין המתקרבים, נהפוך הוא, היא משמשת כדבק ביניהם.

האות 'ו' מציינת שלמות, דבר מושלם שאין בו מתום, מסמלת משיכה ישירה מלמעלה למטה, וחיבור בין שמים וארץ.

לכן היא נחשבת לעמודו של עולם. מסמלת את ספירת התפארת, כפי שאפשר לראותה במרכז עץ החיים - היא בין הספירות: דין וחסד, בין הספירות העליונות לתחתונות. היא היחידה המקשרת בין כל הספירות. היא מתעלה מעל מימד הזמן, מערבת עתיד עם עבר, מה שמביא להרמוניה מושלמת.

האות 'ו' מסמלת את הדרך האידיאלית, את שביל הזהב.

לאות, 'ו' יש תפקיד נוסף והוא 'ו' ההיפוך. הנושא את האות 'ו' בשמו יש בו גם את התכונה לראות את הצדדים השונים הקיימים במציאות, וגם להתייחס אליהם.

האות 'ו' מייצגת את האהבה.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'ו' בשמו:

מבוית - אוהב חיי בית, אבהי / אימהית. ידידותי - סימפטי, חברותי, מארח, נעים הליכות, מתכנן - מארגן, מקדם, מעצב, בנאי.

עוזר, אדיב, חם - לב, אוהב, אינו אנוכי, מנחם - חנון, אנושי, עדין ומתחשב נאמן - אחראי, איש כבוד, מוסרי, מצפוני, נאמן להתחייבויות שלו.

התבטאות שלילית של האות 'ו':

אם תתעכב זרימת חייו של הנושא את האות 'ו' עלול להיות מלנכולי, עגום, מדוכא ועלוב, יכול להיפך טיפוס מודאג מוטרד ומטריד, מאוד לא נעים, נודניק שקשה להיפטר ממנו.

ז - רווח, מחיה ומאבק, נקודת המוקד

האות 'ז' רומזת לפרנסה, למזון, למלחמה, למלחמת הקיום, מלחמת היצר ועוד.

צורתה כצורת חרב, המבטאת התנצחות ונצחון.

מעניין כי מצאנו שמות משותפים בלשון העברית הקשורים לאוכל מחיה ומלחמה, כגון: '"לחם' - 'מלחמה', 'שלחן' - 'שלח' (=חרב), 'מאכל' 'מאכלת', 'סכין' 'סכנה', 'מזון' 'כלי - זין' ועוד...

הנושא אות זו בשמו, יש לו יכולת טובה להתפרנס ולחיות בכבוד, תהיה לו הרגשת ביטחון, והרגשה פנימית של הגנה עצמית. בעל יכולת הישרדות טובה במיוחד.

האות הזאת רומזת גם לקדושה בתוך הטבע. וגם נאמר: "כל השביעין חביבין" (ויקרא רבה כט יא)

באות 'ז' סגולה וכשרון לחולל ניסים. גם 'פרנסה' נכללת בתוך הקטגוריה של ניסים. מפתח הפרנסה נמצא רק בידי בורא עולם (תשאלו את העצמאים והם כבר יספרו לכם כמה זה נכון ומוחשי).

בשל השפעת האות 'ז', הנושא אותה בשמו, הוא אדם מהרהר אודות הערכים והמטרות של חייו, השקפותיו וחזיונות ה"אני" שלו, לבין הסביבה שבה הוא חי. כל דבר המתרחש מסביבו משפיע עליו. הוא שואל את עצמו, עד כמה עליו להשקיע מאמצים? עד היכן ירחיק נדוד כדי להשתכר למחייתו? עם אילו אנשים עליו לבוא במגע? האם שכניו ותנאי חייו הולמים את ציפיותיו מעצמו? אילו דברים עליו ללמוד מסביבתו ומשכניו, ואלו השפעות עליו לדחות?

האדם כמו נמצא במרכזה של מערכת גורמים, כאילו עומד הוא במרכז ומסביבו ששת המימדים: מזרח, מערב, צפון, דרום, מעלה ומטה. ששת הכיוונים הללו משפיעים ופועלים עליו באורח מתמיד.

'ז' היא אות מאוזנת, אות זקופה ויש לה שני קוים מאוזנים בראשה, לשני הצדדים, מסמלת גם את אישיותו של הנושא בשמו אות זו.

יש בו כוחות מאוזנים, כמו השבת המסוגלת לאזן באדם את כוחותיו הפיסיים עם כוחותיו הרוחניים.

כן נמצא כי השבת נמצאת ב"אמצע" השבוע. פירוש: שלושה ימים לפני השבת כביכול הכנה לקראת שבת, ושלושה ימים אחרי השבת אשר אנו חשים עדיין את השפעת המנוחה והקדושה מהשבת שחלפה. "לקראת שבת לכו ונלכה כי היא מקור הברכה.." (ציטוט מהפיוט "לכה דודי")

האות 'ז' היא האות השביעית, ומייצגת את הנסתר והאמונה.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'ז' בשמו:

תכליתי - החלטי, בעל רצון חזק עושה את דברו. תקיף ממציא - בעל דמיון אידיאליסט, יוצר מקורי. ייצרי - בעל חוש התמצאות, בעל שאר רוח, וראיה מפוכחת. מסודר, שיטתי, ממושמע ערוך ונכון, מצטיין בנקיון.

התבטאות שלילית של האות 'ז':

אם נדכא את בעלי האות 'ז', או נעצור את מסלול זרימתם בחיים, ייהפכו להיות בעלי תכונות שליליות: אימפולסיבים, מזלזלים בזולת, מתעבים עצות, יתרחקו מהזולת ויחששו מחדירה לתחום הפרטי שלהם.

עלולים לרכוש תכונות של ספקנות עקשנים וקשים לשכנוע.

ח - על - טבעי, חן - א - להי וחיים

האות 'ח' מסמלת את יכולתו של האדם לפרוץ את גבולות המציאות הגשמית, לכן האות הזאת יכולה לרמוז לדברים שהם מעל - לטבע. יכולת טובה לפתוח ולהתבונן דרך ה"עין - השלישית" ולגלות דברים נסתרים.

אנשים בעלי אות 'ח' יש להם תכונה להיות קשורים למיסטיקה.

מצאנו את המספר שמונה במקורות שלנו במושגים רוחניים נעלים ביותר, כגון: התורה, שמחת תורה שנקרא גם שמיני עצרת, חג השבועות החל בשבוע השמיני של ספירת העומר, ברית מילה, בגדי הכהן הגדול, שמונה פתילים בציצית, ועוד.

הנושא בשמו את האות 'ח', יש לו את הסגולה המיוחדת להוציא תכניות מן המחשבה אל המעשה, מן הכוח אל הפועל. הוא כביכול מקבל מתנת חנם מכוחות על - טבעיים. הוא בעל חן, חנון, כמו נח שמצא חן וניצל, הוא ובני ביתו מהמבול. גם משה רבינו בקש להשיג את התכונה הזאת, "הודיעני נא את דרכך ואדעך למען אמצא חן בעיניך..."

(שמות לג לג)

וגם אנו מבקשים זאת בברכת המזון: "ונמצא חן ושכל טוב בעיני א - להים ואדם..."

אם כן היכולת של האות 'ח' לקבל אורות מיוחדים. הנושאים אותה בשמם הינם אנשים מקובלים ותורמים בחן לחברה.

קרוב לודאי שנמצא אנשים שיש בהם אות 'ח' שפניהם מאירות במיוחד.

האות 'ח' מסמלת 'חיים', חן וחנינה. קשורה לחכמת חיים.

היא נוצרה בכתיבה המקורית משתי אותיות 'ז' כאשר יש חיבור ביניהן מלמעלה.

משום שהאות 'ח' נחשבת כאות רוחנית היא יכולה לגרום לחוסר התקרקעות וריחוף

כך היא גם יכולה לרמוז על פחד (חיתת, חת) ועל חטא, שהם חלק בלתי נפרד מחיי האדם בעולם.

בעלי האות 'ח' מייצגים יצירה ועצמה.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'ח' בשמו:

איפוק - עצמאי, שלם, אוהב טבע - משמר טבע, מתעניין בחי ובצומח, זוכה בהצלחה, נושא רווחים, מנצח שאינו מובס.

גורף כספים - פורע חשבון, אמיד, מושך כסף, אשף פיננסי, עשיר כקורח.

התבטאות שלילית של האות 'ח':

אם החיים יחסמו את זרימתו של בעל האות 'ח' הוא עלול להיות גרגרן רודף בצע, זאב בודד, רכושני, מעוגן בעצמו ואנוכי.

ט - טוב - האות 'ט' רומזת למושג החשוב:

"הטוב - המוחלט"

"הרואה 'ט' בחלום סימן טוב לו ". (בש"ס ב"ק דף כ"ה)

האות 'ט' רומזת לחיים טובים, לבריאות טובה, לעסקים טובים, לשנה טובה, ולהצלחה גשמית.

סגולת האדם שבשמו האות 'ט' הינה לעבור מגשמיות עבה למציאות רוחנית, ויכולת להפוך התחפרות והתבוססות, להתקדמות אל עבר תוצאות רצויות וטובות.

הנושא בשמו את האות 'ט', יש בו תכונה לראות בכל דבר את הטוב הצפון בו, כי בסופו של דבר על פי האמת, כל מושגי העולם הם יחסיים.

האדם הוא בן אנוש ומתייחס אל הטוב על פי ראות עיניו. הראיה היא מאד סובייקטיבית ותלויה יותר במה שצפון בלבנו.

הכלל ידוע: "אין מראין לו לאדם אלא מהרהורי לבו" (ברכות נה ב) -

דבר הנראה לאדם אחד כחיובי, יכול להתפרש בעיני רעהו כדבר שלילי בתכלית. לא כולנו מייחסים למושג 'טוב' אותה משמעות.

בעל האות 'ט' הוא אופטימי מטבעו, ויכול להראות לאחרים את הטוב המסתתר בכל עניין. לפעמים בעל האות 'ט' אופטימי במיוחד וכמעט ללא גבולות, אז עלול הוא לשקוע בתוך עולם של טיט וחומר גשמי עבה ביותר, בו הוא עלול לשקוע ולא להתקדם לשום מקום. מסקנה: לאדם כזה יש צורך להמשיך ולהיות אופטימי עם זהירות מסוימת... !

יש לו יכולת גם להוריד טוב אל העולם, דרך ברכות תפילות ואיחולים. מומלץ מאד לעשות זאת, כי על ידי כך הוא גם זוכה בעצמו לטוב המגיע לעולם בזכותו.

האות 'ט' מייצגת את החוק והמשפט.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'ט' בשמו:

חן - סגנון, טעם, רגישות, אמנותיות. חם - לב, עוזר, חסוד, אוהב, דואג לזולת, עדין, חנון, אנושי, ענוג מתחשב, מתמצא, מלא השראה.

התבטאות שלילית של האות 'ט':

אם החיים יחסמו את זרימתו של בעל האות 'ט', הוא עלול להיות עצבני, חסר ביטחון עצמי, נפחד מהוסס, בעל מזג רע. נוח להתרגז ונפגע בנקל. עלול להיות גם אימפולסיבי וייצרי.

י - סוד ההוויה, בריאה ומטאפיזיקה

האות הקטנה ביותר, ובעלת העצמה הגדולה ביותר! עצמה רוחנית המובילה ליצירה נפלאה של עולם מאורגן יפה ומסודר.

האות 'י' נחשבת לאות הראשונה שבקעה בשרשרת האותיות אשר יצרו את העולם.

האות 'י' נחשבת למקור כל הכוחות, להתחלה של כל עניין רציני וחשוב.

אמרו אנשי הסוד: "מאן דאיהו זעיר איהו רב" פירוש: מי שהוא קטן הוא באמת גדול ובעל עצמה.

כפי שאומר המשל העממי: "דברים גדולים נארזים באריזות קטנות".

כמו שראינו, את האות 'א' הרומזת לחכמה, האות 'י' היא מקור החכמה. בפיוט "בר - יוחאי" נאמר: "יו"ד חכמה קדומה..."

האות יו"ד רומזת גם לענווה. אכן הענווה האמיתית היא העצמה הגדולה. מי לנו כמשה עליו נאמר:

"והאיש משה עניו מכל האדם אשר על פני האדמה.." (במדבר יב ג) ענוותנותו הטהורה: "ונחנו מה...", "מי אנכי..."הובילה אותו שלא מבחירתו להיות איש הא - להים איש שזכה בחייו למה שלא זכה אדם עלי אדמות.

האות 'י' מציינת בצורת כתיבתה המינימליסטית, כי דווקא הדברים הגדולים והנשגבים, ראוי להם כי תהיה בהם מידה של קטנות וצניעות.

אמנם האות הזאת מסמלת את המיטפיסי העל - אנושי והעל טבעי, אך היא מורכבת משני ווים קצרים, כמעט "פסיקים" בלבד.

דווקא בשל גדלה הזעיר עצמתה גדולה, והיא מרמזת שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות ומעבר למקום, לזמן לחומר ולמרחב, אין צורך בשימוש בדברים ראוותניים. היא מציינת כי יש לנקוט דרך של צניעות וענווה.

עם ישראל נמשל לאות 'י' ומכאן רמז לשם 'יהודי', בעל כוח הישרדות מדהימה וכח ההתבוננות וחכמה.

צאו וחשבו... כמה בעלי פרס נובל בעולם שהם יהודים ביחס לגודלו של העם היהודי...?

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'י' בשמו:

כן - הגון, ישר, נבון, ייחודי, מהימן, נאמן. יצרני - מקורי, חדשן, בעל דמיון. עוזר - חסוד, בעל תכונות טובות, טוב לב, חם לב, נבון - מבריק, משכיל, מחונן, מזהיר, פיקח.

אם בשם האדם נמצא את האות הראשונה אות 'י' תהיה אישיותו מזהירה. במידה והיא מופיעה פעמיים, הרי זו הדגשה חיובית של מעלותיה. שלוש פעמים ומעלה, מעידים על קו הפרדה דק מאד בין השלילה והחיוב.

התבטאות שלילית של האות 'י':

אם החיים יפריעו לזרימתו של בעל האות 'י' הוא עלול להיות עצלן, קהה חושים וחסר חיים - ייתכן כי יאבד גם את המטרה המוגדרת של חייו.

כ - הכתרה והגשמת מטרות אות העשייה

אות 'כ' רומזת למילה 'כף'. כף יד המבצעת הפועלת ועובדת.

אות המגיעה אל דרגת המלכות. המילה: 'מלך' יכולה להידרש 'מל' מלשון ("מי ימלל") האות 'ך', 'כ' מלשון "עשיה". "ברוך אומר ועושה".

האות 'כ' רומזת גם ל'כתר' המגיע למישהו הנמצא ברמה גבוהה ביותר. מובן שהאות הזאת רומזת לעשייה, פרקטיקה המסמלת השגות גבוהות ואכן מגיע לאדם כזה - כתר על ראשו!

האות 'כ' ערכה 'עשרים', והערך הגימטרי של כל האותיות המרכיבות את המילה 'עשרים' = 620 בדיוק כמו המילה: 'כתר'.

האות 'כ' יש בה כוח הדמיון וההשוואה, הכשרון לייחס דברים זה לזה ולבדוק את ההבחנה ביניהם.

נראה כי האות הזאת היא התפתחות של האות 'ב' המייצגת את ה'בינה' להבין דבר מתוך דבר. כאילו האות הזאת מייצגת כפיפות לקראת ראיה עמוקה יותר לראות מקרוב את מה שאנו רוצים לראות כהלכה.

הנושא בשמו את האות 'כ' יכול לבטא כי סגולתו לשלוט, כביכול בכל הדברים הנמצאים תחת ידו. יש לו יכולות פוטנציאל, לשלוט בעצמו או לכוון ולהדריך אחרים, מעין: "הכל בשליטה".

לאות 'כ', בתור 'כף' יש סמליות כפולה: מחד גיסא, מייצגת היא את כף היד המשמשת כבית קיבול, ומאידך גיסא, את נפחו של אותו בית קיבול.

כף מסמלת גם פוריות והישגים המגיעים על - ידי מאמצים פיזיים או נפשיים, שלא כמו האות 'י' - יד, המייצגת כוח, קניין, ואחיזה ברכוש.

נזכיר כי בברכת ההבדלה במוצאי - שבתות וחגים, מתייחסים למעבר מקודש לחול. כדי להצביע על ההבדל הזה, נוהגים לפתוח ולסגור את כף היד אל מול הנר - היד הפתוחה מסמלת את מנוחת השבת היוצאת, החופשית מעבודה, בעוד שהיד הסגורה מבטאת נכונות לפעולה ורכישה, נכונות לשוב אל עולם המעשה והעבודה.

נוכל להבין כי סגולת האות 'כ' לתת תכונות מיוחדות של הבחנה בין העבודה והמנוחה, מתי להשקיע יותר ומתי להפסיק את ההשקעה.

האות 'כ' מייצגת גם קיצוניות.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'כ' בשמו:

חיוני - חזק, כוחני, בעל - און, תאוותן, עצום אינו נכנע - עמיד, מאריך

ימים, אינו חדל, יציב. גמיש - מגיב מהירות, בעל תחושה, נלהב. יצרני

מקורי, בעל דמיון, ממציא, אידיאליסט. סמכותי - מנהיגות, השפעה

פיקוד, שלטון.

התבטאות שלילית של האות 'כ':

אם ידכאו את בעל האות 'כ' או יחסמו אותו בזרם חייו, הוא עלול להגיע למצבים שליליים, ללקות בהתקפי פחד, הססנות, בהלה ועצבנות או רפיון ידיים כללי, עליבות רבה וחוסר סיפוק.

ל - לימוד ומטרה

האות 'ל' היא האות האמצעית, האות ה - 12 בין 22 האותיות. היא מהווה לשון מאזניים של החיים, כי ללא לימוד אין חיים משמעותיים.

'ל' היא האות היחידה הגבוהה מכל האותיות, כמגדלור המאיר או כצופה העומד על מגדל גבוה ורואה למרחקים.

האות שלפניה היא האות 'כ' הַ"כּפופה", בעוד ה - 'ל' מתנשאת לגובה, והמבין יבין כי דווקא מתוך כפיפות תבוא הגדולה.

האות 'ל' היא האות הגבוהה ביותר, מרמזת לכך שיכולת זו של לימוד היא הכישרון הנעלה ביותר של האדם, תפישתו השכלית היא מתנה נשגבה לו מאת יוצר האדם. באמצעותה הוא יכול להגיע להשגות גבוהות ביותר של קדושה והתחברות לבורא, וכן להשרות רוחניות על הזולת.

האות 'ל' רומזת למרכז - ללב, או לכל דבר הקשור ברגש ובמחשבה.

'ל' היא האות המשלימה את הרעיון של 'כ' (במובן של כ' הדמיון) גם האות 'ל' מייצגת את הבינה: "לב - מבין".

מצאנו את הביטוי "חכם - לב" בכל מעשה המשכן, הבא לבטא את השילוב האידיאלי בין 'מח' ובין 'לב'= רגש.

כמו שהמשכן מטרתו היתה אמצעי לחבר בין העולם הגשמי לעולם הרוחני, כך כל התורמים וכל העושים במלאכה היו צריכים להיות "חכמי - לב". מכאן גם סגולת הנושא בשמו את האות 'ל', יכול לחבר עוצמות גבוהות ורוחניות עם עולם חמרי וגשמי.

(אם נצרף את שלושת האותיות הרצופות, י, כ, ו - ל, נקבל את המושג המבטא את הכוחות הפנימיים שבאותיות האלה ותיווצר המילה: "יכול")

'יכול'. יש הרואים באות 'ל' הרחבה של האות 'י'.

האות 'ל' סגולתה להיות כלי מעביר מצד לצד אחר, היא גם יכולה לחבר הפכים, או להיות כלי עזר לגשר בין דברים מנוגדים.

בנוסף לזה אות 'ל' גם משפיעה על התכונה הבסיסית של האדם אשר יחוש בתוכו ויגלה בעצמו את היעוד והמטרה של חייו.

יש הרואים באות למ'ד' ראשי תיבות המביעות את סגולותיה: "ל'ב מ'בין ד'עת" הנושא בשמו את האות 'ל' יש בו את הסגולה ללמד את עצמו, לימוד עצמי וגם ללמד אחרים.

מבחינה צורנית אפשר לראות אותה כאות 'כ' ועליה אות 'ו' (ערכן ביחד = 26, רומז לשם "הוי'ה")

האות 'ל' מייצגת גם פעילות.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'ל' בשמו:

טוב - לב, נדיב, עושה צדקות, שופע, ניהול - פיקוח (מגדל פיקוח) שליטה, מנהיגות, יכולת - ניהול, נאמן, הגון, ישר, מדויק, ייחודי.

בעל מוסר, מהימן, מוכשר - פיקח, מבריק, משכיל, נבון, אינטלקטואל, מאוזן - אחיד, הרמוני, מתואם, אינו משוחד.

נסיעות - שינויי מקום תדירים, תנועה, טיולים.

מ - נגלה ונסתר, משה ומשיח

המילה 'מם' קרובה ודומה ביותר למילה מים. המים מצמיחים, ויוצרים, המים הם החיים לעולם - לכן האות הזאת מבטאת יצירה. כל מקום שנזכר המספר 40 הוא מבטא יצירה. 40 יום וְ - 40 לילה, 40 שנה במדבר, 40 יום יצירת הוולד ברחם אמו.

המילה: 'מים' באה בלשון העברית מלשון רבים ולא ככל השפות הידועות שהיא באה בלשון יחיד. לשון זו מייצגת את עצמתה של ההפרדה והחיבור בין הכוחות הנמוכים והכוחות העליונים, סגולתה של האות 'מ' לחבר וליצור, הרי היא כקשת בענן ששתי רגליה על האדמה וראשה מגיע השמימה - כפי שהקשת היא חיבור בין אדי המים הגשמיים שבאוויר עם קרני האור הרוחניים, כך האות 'מ' מסמלת חיבור.

לא בכדי נמצאת האות הזאת באמצע המילה 'אמת'. האות 'מ', לבה של המילה 'אמת'. מביעה את הזהות המוחלטת עם הערך: 'אמת' שהוא חיבור של כל גווני הקשת - יחד עם התחלת האותיות 'א' וסוף האותיות 'ת' - והיא כוללת את הכל!

על משה רבינו נאמר: "כי מן המים משיתיהו..." (שמות ב י) תכונת הנושא בשמו אות זו, לראות דברים נסתרים וסתומים וגם לפתוח אותם.

יש באדם זה תכונות של יצירתיות ברמה גבוהה ביותר, לא כל דבר שיעשה בעל האות 'מ' יהיה מובן לכל אחד, כמעט רק לו לעצמו. (רמב"ם). השם 'משה' רבינו מתחיל באות 'מ', ומייצג את הַ'מ' הפתוחה, את החלק הנגלה בתורה, משה החל לחשוף את חכמת התורה האינסופית בפני בני - אדם, ברמה שיוכלו לקבלה. את התורה קבלנו לאחר 40 יום ולמדנו אותה 40 שנה במדבר. משה לא העביר את כל התורה לבני ישראל. החלק הנסתר שבה יתגלה ע"י המשיח, אשר גם זמן גילויו נסתר מבני אדם. יש לשים לב כי גם בַּ'מם' הפתוחה יש אות 'מ' סתומה - פירוש: גם בדברים הנראים לכאורה ברורים ומובנים עדיין יש בהם משהו מסתתר.

הנושא בשמו את האות 'מ' ניחן בתכונה מיוחדת של רחמים.

האות 'מ' מייצגת גם רוחניות.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'מ' בשמו:

חרוץ - עמלני, פעיל, אינו נלאה, שקדן, יעיל, אינו מותש, אמיץ - לוחם, סוער, נועז, חוצפן חיובי, בוטח בעצמו.

סבלני - סובלני, אינו מתלונן, עמיד, מתנזר, בעל כוח סבל. מבוית - אוהב בית, צורך עז לביטחון אימהי, כוחות נפש - רחב אופקים, בעל תפיסה, בעל ראיה המפוכחת.

התבטאות שלילית של האות 'מ':

אם ידכאו את בעל האות, את זרימתו בחיים, עלול להגיע לתכונות שליליות, להיות פזיז ללא הבחנה, חסר סבלנות, נדחף ודוחק, רע מזג ונוח לכעוס.

נ - נאמנות, נשמה וצמיחה

האות 'נ' רומזת לדג אשר נמצא במים. (הנרמזים ב'מם' - האות שלפניו) דג מסמל פריה ורביה והמשכיות, כפי שנמצא במילים: בן, נכד, נין.

האות 'נ' מבטאת קביעות ויציבות. זאת אפשר לראות כאשר האות 'ן' נוספת למילה. היא מצביעה על ההבדל בין תופעה מקרית להרגל, על מקרה פרטי או על מצב קבוע: יש מתעצל ויש עצלן, יש סולח ויש סלחן, יש מתלוצץ ויש ליצן.

מאחר ורומזת לתכונה של קביעות היא גם מבטאת נאמנות, אדם המקיים את דברו ושאפשר לבטוח בו.

'נ' היא אות הנשמה. היא מסמלת את הניצוץ הא - לוקי. היא מעבר לגבולות השכל הרציונאלי.

יש הרואים את הנשמה כאות 'נ' כפופה הַ"שבויה" בתוך הגוף, ומסוגלת להגיע אל 'נ' שערי בינה, החזון הגדול ביותר הניתן להשגה.

בספר אותיות 'דרבי עקיבא' נאמר: "כל נשמה ונשמה, פעמים שהיא רובצת כמו ה'נ' הרבוצה ופעמים שהיא זקופה כמו האות 'ן' הזקופה" - שעה שאדם רובץ, חסר תנועה ופעילות, גם נשמתו רובצת. ובזמן שאדם מלא חיות ושאיפות, נשמתו מזדקפת לגובהה המלא.

האות 'נ' מבטאת נצחיות - האדם יעסוק בדברים והשקעה רבת - טווח עד כדי יצירתיות הקשורה לנצח.

האות 'נ' מייצגת גם דמיון.

תכונות פוטנציאליות לנושא את האות 'נ' בשמו:

בטוח - ודאי, חיובי, לא ניתן לערעור, ביטחון עצמי, עצמאי בדעותיו, עוסק בכתיבה - מחבר, עורך יומן אישי, עיתונאי, עורך רשימות.

דובר, שליח, מוציא לאור, שגריר, מתווך, בעל דמיון, יצרני, חדשן, בעל השראה, בעל תחושות, הנאה - שביעות רצון, בריאות בגוף ובנפש.
הטלת ספק מזלזל מודעות מגשר תלונות זלזול פרס נובל מקרה פרטי פחד ספקות משה בחירה משמעות משמעות שמות סוד סודות
ענווה / גאווה - מהי ענווה אמיתית? איך להגיע לענווה אמיתית?
... גאווה - מהי ענווה אמיתית? איך להגיע לענווה אמיתית? ענווה. ענווה = אמת = תפיסת האדם את הערך האמיתי של עצמו, ביחס למה שהוא באמת. ענווה נובעת מהתבוננות. התבוננות על המציאות. ... מאחרים. כל ענווה שגורמת לאדם לחשוב שהוא פחות טוב ממישהו אחר, הרי שזו ענווה שקרית. גם ענווה שגורמת לאדם לחשוב שהוא פחות טוב ממה שהוא יכול להיות, גם זו ענווה שקרית. ענווה אמיתית , היא הבנה מלאה של האדם שהוא כלום ביחס למציאות. ענווה אמיתית = חוויה אישית של האדם את עצמו ככלום ביחס למציאות. ענווה אמיתית נובעת מהתבוננות של האדם במהות של האני תודעה אגו שלו. כאשר האדם מתבונן על מהות התודעה שלו, הוא מגלה כי מה שמהווה את התודעה ... האמת הוא כלום מוחלט. כי המציאות מהווה אותו, ואין לו שום קיום עצמי כמשהו נפרד מהמציאות. כאשר האדם מבין שמצד האמת הוא עצמו אינו כלום מצד האמת, ממילא הוא מרגיש ענווה. ענווה אמיתית = כאשר האדם מבין שהוא כלום מצד האמת. ענווה אמיתית נובעת מהאמת האובייקטיבית של המציאות, ולא מהאמת השקרית והסובייקטיבית של האגו. האגו והגאווה נובעים רק משום הדמיון של האדם שאינו רואה את האמת. בנוסף יש להבין, כי ענווה אמיתית היא לא רק של האדם ביחס לעצמו, אלא גם ביחס של האדם לכל מה שישנו. פירוש: כאשר יש לאדם ענווה אמיתית, לא רק שהוא לא מחזיק את עצמו לשום דבר, אלא הוא גם לא מחזיק אף אחד אחר ושום דבר אחר לשום דבר. ענווה שנובעת מידיעת האמת של ... נראים שונים זה מזה, עדיין מצד האמת מהותם היא אחת. המציאות מהווה את כל הדברים כולם באותה מהות. וממילא האדם אינו חושב שהוא או מישהו אחר טוב יותר או פחות ממישהו אחר. ענווה אמיתית יוצרת אהבה אמיתית. כאשר יש לאדם ענווה אמיתית, הוא מרגיש אחדות גמורה עם כל דבר אחר. כאשר האדם מבין שמהותו היא אחת, עם המציאות, וגם מהותם של כל הדברים היא אחת עם ... מרגיש אהבה כלפי כל דבר. כי מצד האמת, כל דבר הוא שקיים נמצא באחדות מוחלטת עם כל דבר אחר. ממילא לא שייך שנאה קנאה חמדנות כעס וכיוב. אלא יש רק אהבה הכלה קבלה וכולי. ענווה אמיתית = אמת = ידיעת האדם את ערכו האמיתי, שהוא אינו כלום מצד האמת של המציאות. ...
חוסר ערך עצמי, להרגיש שאתה כלום, אגו, ענווה אמיתית, גאווה אמיתית, דימוי עצמי, הערכה עצמית, לוותר על האגו, כלום בצורת משהו, ליקוטי מוהרן ח"א ו, ליקוטי מוהרן ח"ב פב, ליקוטי מוהרן ח"ב עב
חוסר ערך עצמי, להרגיש שאתה כלום, אגו, ענווה אמיתית, גאווה אמיתית, דימוי עצמי, הערכה עצמית, לוותר על האגו, כלום בצורת משהו, ליקוטי מוהרן ח"א ו, ליקוטי מוהרן ח"ב פב, ליקוטי מוהרן ח"ב עב
... ערך עצמי, להרגיש שאתה כלום, אגו, ענווה אמיתית, גאווה אמיתית, דימוי עצמי, הערכה עצמית, לוותר על האגו, כלום בצורת משהו, ליקוטי מוהרן חא ו, ליקוטי מוהרן חב פב, ליקוטי מוהרן חב עב איך אפשר להרגיש ... המרכזי שאליעד כהן מתמקד בו בהרצאה זו הוא חוסר ערך עצמי, אגו, ענווה אמיתית, והקשר בין שפלות לבין אושר אמיתי. הרעיון הבסיסי הוא שבן אדם צריך לחוש שהוא כלום בצורה עמוקה ואמיתית, אך עדיין לא לחוש אומלל או חסר אושר בגלל כך. ... מוהרן, בעיקר חלק א תורה ו, חלק ב תורה פב וחלק ב תורה עב. מהי ענווה אמיתית ואיך היא משפיעה על הערך העצמי? אליעד מתייחס לכתוב בליקוטי מוהרן שמסביר שצריך כל אדם למעט בכבוד עצמו ולרבות בכבוד המקום, ומסביר את משמעותו המעשית ... שלך ובצורך שיעריכו אותך, כך אתה קרוב יותר לתחושת אושר אמיתית. ענווה אמיתית היא לא מצב שבו האדם מרגיש מושפל, נחות או עצלן, אלא מצב של הבנה עמוקה שכל המהות העצמית שהוא מזהה בתוכו היא בעצם כלום בצורת משהו. לפי אליעד, הענווה האמיתית אינה ביטול עצמי מזויף אלא ידיעה מוחלטת של אני באמת כלום. למה בעצם האדם רוצה שיעריכו אותו? אליעד מדגים זאת בשיחה שבה אדם תוהה כיצד הוא יכול לא ... אמיתית, כיוון שככל שאדם משפיל את עצמו (לא במובן השלילי, אלא בענווה אמיתית), כך הוא יותר חי, ויותר ראוי לחיי הנצח. ככל שהאדם יותר קרוב להרגיש כלום באופן אמיתי, כך הוא יחווה יותר עונג רוחני ושלמות. איך להבין באמת שאתה ... שהוא כלום, הוא מתקרב יותר לשמחה אמיתית, לשלמות ולאושר. מהי ענווה אמיתית? איך לוותר על האגו? למה אני מרגיש חסר ערך? איך לקבל את המציאות כפי שהיא? ליקוטי מוהרן תורה ו מהי תחיית המתים לפי רבי נחמן? ...
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
... וערך עצמי נמוך, לא על ענווה אמיתית. מהי ענווה אמיתית לפי אליעד כהן? אליעד מתייחס להסבר של רבי נחמן על מהי ענווה אמיתית. הוא אומר שרבי נחמן מלמד שהענווה האמיתית אינה כאשר האדם חושב שהוא כלום או שהוא מזלזל בעצמו, אלא כאשר הוא מסוגל לשבח את עצמו בלי ... עבורך. כך בדיוק אדם עם ענווה אמיתית יכול להעריך את עצמו באופן אובייקטיבי בלי להרגיש שהוא הופך לשחצן או מתגאה בעצמו. הענווה האמיתית אינה מתבטאת בזלזול עצמי, אלא ביכולת לראות את האמת ללא צורך ברגש מיוחד של התנשאות או ... את הערך העצמי שלנו. מהי הענווה האמיתית? אליעד עובר להסביר את הרעיון של ענווה אמיתית. הוא מציין את דברי רבי נחמן, לפיהם ענווה אמיתית היא לא משהו שמישהו משדר כלפי חוץ, אלא משהו פנימי שמקורו באי - תלות ברצון החיצוני, כלומר, ... הוא עדיין לא נמצא בענווה האמיתית . אליעד טוען כי ענווה אמיתית באה מתוך הבנה פנימית, ולא מתוך ניסיון לכפות על עצמך ענווה חיצונית. הבדלים בין פסיכולוגיה ... או טובת הנאה אישית. מהי ענווה אמיתית? הבדלים בין פסיכולוגיה יהודית לפסיכולוגיה חילונית? כיצד להתמודד עם רצון לכבוד? האם תהליך ...
כבוד עצמי, כבוד האדם, חוסר הערכה עצמית, לרצות לקבל כבוד, רצונו של אדם כבודו, ענווה, גאווה, שחצנות, יהירות, ביטחון עצמי, ערך עצמי, להתגאות, הרודף אחרי הכבוד, רצונו של אדם זהו כבודו
כבוד עצמי, כבוד האדם, חוסר הערכה עצמית, לרצות לקבל כבוד, רצונו של אדם כבודו, ענווה, גאווה, שחצנות, יהירות, ביטחון עצמי, ערך עצמי, להתגאות, הרודף אחרי הכבוד, רצונו של אדם זהו כבודו
... באופן אישי. מה המשמעות של ענווה אמיתית? אליעד מסביר שהענווה האמיתית היא לא כאשר האדם מתבייש לקבל מחמאות או מסרב להן, אלא דווקא כאשר האדם יכול לקבל שבחים באופן מלא ללא גאווה. ענווה אמיתית היא היכולת לשבח את עצמך בכנות מלאה בלי להרגיש שאתה מתעלה מעל אחרים או שאתה מיוחד באופן כלשהו. ענווה אמיתית משמעה שהאדם מסוגל להכיר בערך של עצמו מבלי שהדבר ינפח את האגו שלו. מה הסיבה העמוקה שבגללה האדם רוצה וגם לא רוצה לקבל כבוד? אליעד ... עם חוסר הערכה עצמית? מהי ענווה אמיתית? למה קשה לקבל מחמאות? כיצד לשפר את הביטחון העצמי? מה המשמעות של רצונו של אדם זהו כבודו? ...
גאווה מול ענווה, שיגעון גדלות, יהירות, ענווה, שחצנות, אגו, מה זה גאווה? מה זה ענווה? ענווה פסולה, ענווה מול גאווה, מידת הענווה, מידת הגאווה, גאווה עצמית, ערך עצמי, מהי גאווה? מהי ענווה?
גאווה מול ענווה, שיגעון גדלות, יהירות, ענווה, שחצנות, אגו, מה זה גאווה? מה זה ענווה? ענווה פסולה, ענווה מול גאווה, מידת הענווה, מידת הגאווה, גאווה עצמית, ערך עצמי, מהי גאווה? מהי ענווה?
... לא באמת מודה במגבלותיו, אלא מתגאה בכך שהוא מספיק מציאותי או ריאלי כדי להכיר בגבולות שלו. מהי ענווה אמיתית לפי אליעד? ענווה אמיתית , לפי אליעד, היא ההכרה המוחלטת והכנה באמת - היכולת לראות את המציאות כפי שהיא, בלי לנסות לייפות או לשקר. ענווה אמיתית איננה אומרת אני חסר ערך, אלא פשוט מקבלת את העובדה ...
גאווה / ענווה - מהי ענווה / גאווה אמיתית? למה גאווה וענווה אמיתית, זה אותו הדבר?!
... ענווה - מהי ענווה גאווה אמיתית? למה גאווה וענווה אמיתית , זה אותו הדבר?! ענווה אמיתית וגאווה אמיתית, הן אותו הדבר. ... דבר אחר שטוב יותר ממנו. אבל גאווה אמיתית כזו, היא טובה, והיא אפשרית רק כאשר יש לאדם ענווה אמיתית. וענווה אמיתית היא, כאשר האדם מרגיש שהכל מושלם, ... ומצד התמונה המלאה, הכל זה חלקים שונים שלה, והכל טוב באותה המידה. והדרך היחידה להגיע לענווה אמיתית, היא רק כאשר האדם מבין את האמת, ...
גאווה ענווה מול האמת, שחצנות, רגשי נחיתות, הערכה עצמית, דימוי עצמי, נצחנות, אמת ושקר
גאווה ענווה מול האמת, שחצנות, רגשי נחיתות, הערכה עצמית, דימוי עצמי, נצחנות, אמת ושקר
... גאווה או אין תחושת עליונות, אז לא ייתכן שהוא ירגיש שמישהו מתגאה עליו. בדיוק כמו שקיר או אדמה לא מרגישים פגיעה או השפלה כאשר דורכים עליהם, מכיוון שאין להם אגו או רצון עצמאי. מהי ענווה אמיתית? אליעד מפרט שענו אמיתי הוא אדם שרואה שהכל אחד. משמעות הדבר היא שהוא מבין שהכל טוב באותה מידה: חוכמה ... ובגאווה מזויפת. לעומתו, האדם שרודף אחרי האמת ומגיע אליה, אינו מוטרד עוד משום גאווה או שחצנות, כיוון שכל מה שמעניין אותו הוא אך ורק האמת עצמה. למה אנשים מתעצבנים מגאווה? מהי ענווה אמיתית? איך להתמודד עם רגשי נחיתות? מה הקשר בין נצחנות לאמת? מדוע האמת נתפסת כשחצנות? מה רע באמונה? ...
רגשי נחיתות, רגשות אשמה, גאווה, יוהרה, ענווה, צניעות, שנאה עצמית, דימוי עצמי נמוך, חוסר הערכה עצמית, שונא את עצמי, לא אוהב את עצמי, חסר ביטחון עצמי, חסר הערכה עצמית, דימוי עצמי שלילי, העלאת הדימוי העצמי
רגשי נחיתות, רגשות אשמה, גאווה, יוהרה, ענווה, צניעות, שנאה עצמית, דימוי עצמי נמוך, חוסר הערכה עצמית, שונא את עצמי, לא אוהב את עצמי, חסר ביטחון עצמי, חסר הערכה עצמית, דימוי עצמי שלילי, העלאת הדימוי העצמי
... עניו, והוא אפילו אומר לעצמו שהוא יותר עניו ממשה רבנו. הוא מסביר שזה בדיוק ההפך מענווה אמיתית , וזו בעצם יהירות שמסתתרת מאחורי מסכה של ענווה. מה הטעות של עצות פופולריות בנושא ... איך להעלות את הדימוי העצמי? האם יש בחירה חופשית? איך להפסיק לשנוא את עצמי? מהי ענווה אמיתית? אין בחירה חופשית, אתה רובוט, איך לא לשנוא את עצמי? איך לא להתבייש בעצמך? איך לא ... תודעה של דומם, לרדוף אחרי הכבוד, כבוד אלוהים, כבוד מלכים, הרודף אחרי הכבוד, ענווה אמיתית, חרדה חברתית, מרגיש שאחרים יותר טובים ממני ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - אגו + רצון עצמי + ישות עצמית + האני של האדם, האם ואיך אפשר לבטל אותם?
הספר להצליח בכוח המחשבה - אגו + רצון עצמי + ישות עצמית + האני של האדם, האם ואיך אפשר לבטל אותם?
... שלו מתמזג עם האני האינסופי והראשון. האם אפשר להגיע לענווה אמיתית? אליעד מבקר את השיטות השונות שטוענות כי האדם צריך להגיד לעצמו שהוא כלום. כאשר אדם אומר ... של ענווה, כי אם היה באמת כלום, לא היה צריך לומר זאת. ענווה אמיתית היא לא להגיד שאתה כלום, אלא פשוט לא לדעת שאתה בכלל קיים או לא קיים, כי במצב זה האדם באמת ... להפסיק לרצות? מהי האמת האובייקטיבית? האם אפשר להגיע לענווה אמיתית? כיצד להשתחרר מהרצון העצמי? האם אפשר לרצות את המציאות? ...
גאווה ושחצנות - רדיפת כבוד - למה רק שקרנים וטיפשים, מתגאים על אחרים?
... וזה נראה כגאווה אלוהית, למרות שבאמת זו אכן גאווה אלוהית, שאליה האדם זוכה, רק כאשר יש לו ענווה אמיתית באמת. ויש שחושבים שהחכם האמיתי מתגאה עליהם, והם אינם יודעים שהם עצמם מלאים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ענווה אמיתית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ענווה אמיתית, האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ענווה אמיתית, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, אימון אישי קואצ'ינג, אימון אישי לימודים בתחום ענווה אמיתית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 22:02:58 - wesi4