ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סגירת עסקה ✔מנטורינג - מנטורינג למנהלי רכש ✔מאמר זה מספק הצצה אל תוך קונספט חדשני - "תוכנית מנטורינג ייחודית למנהלי רכש"... -...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מנטורינג - מנטורינג למנהלי רכש
מאמר זה מספק הצצה אל תוך קונספט חדשני - "תוכנית מנטורינג ייחודית למנהלי רכש". תוכנית המנטורינג למנהלי רכש הינה פרי של שיתוף פעולה בין חברת אשכולות הנדסת תעשייה וניהול, המספקת שירותי ייעוץ בתחומי התעשייה והשירותים, לבין חברת Mentor Me המעניקה שירותי מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים.

מה חדש?

תוכנית המנטורינג למנהלי רכש מבוססת על קונספט ייחודי וחדשני. מנטורינג, כפי שמגדירים אותו יוצרי התוכנית, הוא השילוב המושלם בין אימון, ייעוץ וחניכה. תוכנית זו מבוססת על ייעוץ מקצועי ממוקד תפקיד יחד עם אלמנטים מעולם האימון (Coaching) האישי והעסקי. אם לייעוץ כשלעצמו יש יתרונות וחסרונות וכך גם לאימון, למה שהלקוח ייאלץ להתפשר בבחירתו באחד מהשירותים, אם הוא יכול ליהנות מכל העולמות? השילוב בין אנשי מקצוע מעולמות תוכן משלימים יוצר ערך יוצא דופן עבור הלקוח.

מיהו הלקוח?

התוכנית מסתכלת על הלקוח מזווית ראייה שלמה ורואה שלושה רבדים שלו:

1. מנהל הרכש כאדם.

2. מנהל הרכש כאיש מפתח בארגון.

3. הארגון עצמו.

"נותנים ללקוח חכה ולא דגים"

במסגרת התוכנית, מתרחש תהליך של עבודה משותפת בהבנת המקור לביצועים ולתוצאות יוצאות דופן וביישום תוכניות פעולה להשגת התוצאות. המשתתפים בתוכנית זוכים לקבל ערך יוצא דופן: לא רק שהם מפיקים את התוצאות שהם עצמם מגדירים יחד עם המנחים, אלא הם גם לומדים איך להפיק תוצאות כאלה. במילים אחרות, התוכנית נותנת להם חכה ולא דגים.

מטרות התוכנית

o שיפור הביצועים של פונקצית הרכש בארגון והתאמה מרבית של מטרותיה למטרות הארגון.

o פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון.

o יצירת ערך מוסף לארגון ע"י יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית.

כשהרכש נכנס לאסטרטגיה...

בעבר, הרכש לא נכלל בתכנון מטרות ארוכות טווח. גורמים שונים תרמו לעליית קרנו של הרכש, ביניהם: עליות מחירים, מחסור בחומרים חיוניים, הפעלת שיטות שונות (MRP, JIT) ועוד. בעולם העסקים של היום, על מנת ליצור סביבת ניהול אסטרטגי, חיוני שכל המחלקות יהיו תחת פיקוח ההנהלה - ובפרט מחלקת הרכש. על מנהל העל לוודא כי מחלקת הרכש אינה עוסקת רק בבעיות היומיומיות - אלא עוסקת גם ברמה האסטרטגית. הרכש הינו חיוני לקיום מטרות ארוכות טווח, למשל - המשך אספקת חומרי גלם למיזם בהקמה.

הרכש ניתן לחלוקה לשלוש קטגוריות:

1. רכש אסטרטגי (ארוך טווח).

2. רכש טקטי (קצר טווח).

3. רכש תפעולי (שוטף).

מה משפיע על מעורבות הרכש בתכנון האסטרטגי?

קיימים מספר גורמים המשפיעים על מעורבותו של הרכש בתכנון האסטרטגי. אלה הם הגורמים העיקריים:

א - אפשרויות הרווח מרכש.

ב - כפיפות ישירה למנכ"ל.

ג - גודל המחלקה.

ד - איום מחסור בחומרי גלם.

ה - נתח הזמן היחסי המוקדש לרכש אסטרטגי.

בדרך לבניית אסטרטגיית הרכש בארגון, ישנן שאלות רבות שיכולות לשמש לנו כעזר. ראשית, עלינו לבדוק האם קיימת אסטרטגיה, ובמידה וכן - האם היא מוצהרת או לא. שאלות נוספות יכולות להיות: איך נוכל להסתגל להקטנת מספר הספקים בשוק? איך על הרכש להשתנות, על מנת לתת מענה לדרישות עתידיות? האם האסטרטגיה מתאימה למטרות הארגון? אילו הזדמנויות ואיומים קיימים מבחינת חומרי גלם ושירותים? באילו אסטרטגיות משתמשים מתחרינו? האם לשנות את מבנה הרכש (ריכוזי, מבוזר) ? האם לספקים קיים פרופיל שרות / מוצר מאוזן? ועוד...

בנוסף לכך, אי אפשר להתעלם מנושאים שונים שמחייבים התייחסות אסטרטגית. נושאים כגון: מחסור בשוק, אינפלציה, מגבלות החוק, פיתוח ספקים, קנייה / יצור עצמי, ועוד.

מהו "משולש החזון"?

משולש החזון הוא מודל שמאפשר נקודת מבט זמינה וחדה על חזון והביטויים הנלווים אליו: ייעוד, ערכים, שליחות ומשימה. המודל מנחה אותנו בתוכנית המנטורינג הייחודית, הן בהיבט האישי של מנהל הרכש כאדם והן בהיבט הארגוני. העתיד הוא הזמן בו נבלה את מרבית חיינו ולכן חזון הוא אלמנט הכרחי ליחידים, לעסקים, לארגונים, לחברות ואפילו לאומות. המון פעמים ארגונים מגדירים חזון מאוד רחוק שהם יודעים שהם לא ממש יגיעו אליו, אבל הוא משמש דבק המאגד את כל החברים בארגון ויוצר השראה לפעילות משותפת ורבת עוצמה.

חזון (קודקוד המשולש) כולל בד"כ משפט אחד או שניים המבטאים את מה שקורא לך להיות. חזון פירושו לדעת מי אתה, לאן אתה הולך ומה ינחה אותך בדרכך. זוהי תמונה של העתיד שאתה רוצה לעצמך והיא משקפת את מה שאתה פועל מתוכו ולמענו בו זמנית. חזון יוצר מיקוד ובהירות, מוביל לכיוון מסוים, משחרר המון עוצמה ומאפשר תנועה גמישה לעברו. להבדיל ממטרה או יעד, חזון הוא מתמשך ומכוון אותנו, גם לאחר שהשגנו את כל המטרות והיעדים.

בחזון ארגוני שמנוסח נכונה, כל עובד ועובד ירגיש את חלקו בחזון ויוכל להזדהות איתו. חזון חייב להיות חיובי ומלהיב, משהו ששווה את המאמץ, הוא אמור לייצר רטט רגשי בליבם של האנשים. לחזון יש כוחות שמושכים אותנו אליו כמו שהמחט של המצפן מתיישרת אל מול הצפון.

על ייעוד, ערכים, שליחות ומשימה

מהו ייעוד?

הנתיב הנכון עבורי, עמוד השדרה של חיי. הוא התשובה לשאלות: מה נועדתי לעשות? מהו הדבר שאני משתוקק לעשות יותר מכל? איך אני מתכוון לשרת את העולם?

מה הם ערכים?

הבסיס של המשולש ושל החיים. הם קווים מנחים לחיים - עשרת הדיברות שלנו. אינם חלק מהחזון, אלא אמות מידה לפיהן בוחנים את נכונות החזון. אלה הם הדברים שעליהם לא נתפשר (בזוגיות, בעבודה, בעסק, בחינוך הילדים וכו'). ערכים הם התשובה לשאלות הבאות: מה חשוב לי בחיים? מה ילווה אותי בכל מקום שאלך, בכל עבודה בה אעסוק, בכל מערכת יחסים בה אהיה? מה הן התכונות החשובות ביותר בעיני? אם הייתי יכול לומר משהו לילדיי לפני מותי, מה הייתי אומר להם?

שליחות ומשימה

שני ביטויים מאוד מקבילים. מהווים את הצלעות התומכות במשולש, אשר נותנות לו כוח ומיקוד. שליחות (Calling) - עונה על השאלות הבאות: מה קורא לי להיות? מה מדליק אותי? מהו הדבר שאני מרגיש שנקראתי על ידי העולם / אלוהים לבצע? משימה (Mission) - עונה על השאלה: מהי המטרה המרכזית שלשמה אני חיי?

"אני והארגון"

הנחות היסוד שלנו

o האדם הוא ישות שלמה ולכל חלק בחייו יש השפעה על החלקים האחרים.

o לא ניתן להתעלם מהמרכיבים שמאפשרים לאדם את ה - Well Being שלו ועדיין לצפות שיחייה חיים מאושרים ומלאי סיפוק.

o החיים הם פאזל - ספק פנימי או מועקה אישית יפגעו בתפקודו של האדם בארגון ובכך בהרמוניה של חייו.

o עולמו החיצוני של האדם הוא שום דבר אחר מלבד השתקפות של עולמו הפנימי.

o הרמוניה עדיפה על איזון. לא כל החלקים בחיים חייבים להיות באותו הגודל.

o על האדם לתרום לחייו של הארגון ועל הארגון לתרום לחייו של האדם.

o תרומה בעניין זה משמעותה העשרת החיים של זה את זה.

לאדם ולארגון יש שאיפות משותפות

o ליצור התאמה בין תפקידו של האדם בארגון לבין הייעוד שלו בחיים.

o ליצור תחושה אצל האדם שיש לו מה לתרום לחזון הארגון, שהוא מזדהה איתו ומוצא בו את מקומו ואת עצמו.

o על האדם למצוא גירויים מנטאליים ורגשיים בתפקידו בארגון, על מנת להגיע בתפקידו לתוצאות יוצאות דופן.

o על הארגון לוודא יצירת סביבה ותרבות ארגונית שמאפשרת קרקע פורייה לאותם גירויים.

o אנשים מצליחים יימשכו לארגון מצליח. ארגון מצליח בגלל שהוא מעסיק אנשים מצליחים!

כיצד ניצור ערך מוסך לארגון?

o על ידי פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון.

o על ידי יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית.

התפקיד המודרני של מנהל הרכש

תפקיד הרכש המודרני מתבטא כיום בניתוח סיכונים והזדמנויות הכרוכים בהשגה יעילה ואפקטיבית של תשומות לארגון. מנהל הרכש נדרש להפגין כישורים רבים: יכולת לעבודה סינרגטית עם כל הפונקציות בארגון. ידע במנהל עסקים הכרוך במשימות פיננסיות, חוזיות, שיווקיות וניהוליות מתקדמות. רקע והבנה הנדסיים ותפעוליים בתחומי הפעילות של החברה. יכולת הפעלת מערכות בקרה ממוחשבות, ניהול מידע ולוגיסטיקה. יכולת לניהול מו"מ וסגירת עסקאות מורכבות.

תוכנית המנטורינג מונעת על ידי תוצאה ברת אימון (Coachable Result)

מהי תוצאה ברת אימון?

המקום אליו חותרים בתהליך מנטורינג או אימון. אחת המטרות של התהליך, ולמעשה התוצאה שמנציחה את קיומו של התהליך. התוצאות ברות האימון בתהליך יכללו תוצאות עסקיות נטו לצד תוצאות אישיות

של מנהל הרכש כאדם. לתוצאה ברת אימון ישנם מספר מאפיינים, ביניהם למשל: היותה כתובה בצורה הברורה, הקצרה והחדה ביותר ובכך לא משאירה ספק במהותה. והיותה מאפשרת למדוד הצלחה.

מדדים להצלחה עונים על השאלה החשובה: "איך נדע שהצלחנו? " ובכך הם מהווים סימנים ברורים המעידים על הצלחה בהשגת התוצאות ברות האימון. יתרה מכך, הם יוצרים קשר ישיר מחשבתי ומעשי אל הפעולות בהן ננקוט.

מה הם המדדים להצלחתה של פונקצית הרכש בארגון?

לרכש יש 5 מטרות עיקריות:

1. כמות נכונה.

2. זמן נכון.

3. איכות נכונה.

4. מקור נכון.

5. מחיר נכון.

בהתאם למטרות אלה, להלן חלק מהמדדים להצלחה של פונקצית הרכש: רמת מלאי סבירה, איכות נאותה, מניעת בזבוז וכפילות, שמירה על תחרותיות, שמירה על תדמית החברה, יחסי אנוש טובים במפעל, רווחיות המפעל, השגת מידע נחוץ למפעל, יצירת חוזים תקינים ואמינים, מטרות סוציו - אקונומיות, ועוד.

הפער בין איפה שאנחנו היום לבין איפה שאנחנו רוצים להיות

זהו הפער בין תוצאה ברת אימון לבין המצב הקיים כיום באותו תחום. ללא הפער הזה, אין צורך במנטורינג ו/או באימון. הפער מייצר מתח בריא וחיובי שמניע את תהליך ואת הפעולות שבו. הפער הזה משמש את הבסיס לבניית תוכניות פעולה להשגת התוצאות. ליבו של תהליך מנטורינג הוא בניהול וסגירה של הפער הזה.

שאלות לזיהוי והדגשת הפער

o לאן אתם רוצים להגיע?

o איפה אתם היום ביחס למקום אליו אתם רוצים להגיע?

o למה לדעתכם אתם שם?

o מה מטריד אתכם? מה לדעתכם חייב להשתפר?

o מה יקרה אם שום דבר לא ישתנה?

חלק מהגישות המודרניות המוצלחות לניהול רכש

o מחויבות ההנהלה לרכש והעברת כל רכש דרך פונקצית הרכש.

o מבנה ארגוני משוכלל.

o ניהול עלויות מחזור החיים של פריט.

o ניהול הקשר עם הספקים.

o פיתוח ספקים.

o פיתוח המשאב האנושי של הרכש.

o שימוש במידע מתאים ובמערכות מידע מתאימות.

o Outsourcing - "Do what you do best and outsource the rest "

התהליך בו אתם מגלים מה לעשות

o מה אתם רוצים? ולמה?

o מה מתרחש?

o מה ביכולתכם לעשות ("דיאלוג האפשרויות") ?

o מה נדרש על מנת לעשות?

o מה בעיניכם לא אפשרי שאם היה אפשרי, היה משנה מהותית את פני הדברים?

o מה תעשו?

מה הן הסוגיות שעולות על פני השטח בתוכנית המנטורינג הייחודית מנהלי רכש?

מסגרת מנטורינג, "אני והארגון", "משולש החזון", מטרות הרכש, מדדים להצלחת פונקצית הרכש, ניהול אינטגריטי, הניהול השוטף, אפקטיביות אישית, מיקוד ובהירות בעבודה ובחיים, ניהול מו"מ, מיומנויות תקשורת, גישה ותקשורת בארגון, רכש ואיכות, ניהול ההתקדמות, ועוד.

הכותבים:

יוצרי ומנחי "תוכנית המנטורינג הייחודית למנהלי רכש" -

משה דב, B. Sc ו - M. Sc בהנדסת תעשיה וניהול.

יואב זילכה, BA מנהל עסקים ותיירות, מאמן אישי ועסקי מוסמך.
הבדלים מהי תוצאה השפעה חייב להיות מושלם יצירת שפע התעלמות הנדסת תעשייה וניהול חינוך ממוקד תוצאות טובות מנהל מנטור מנטורינג מנטורינג למנהלי רכש ניהול
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... התנגדות, כאשר רוצים להוריד את עוצמת ההתנגדות, יש להפוך אותה לסובייקטיבית (בעיניך זה ככה) ולהציג את הדעה שלנו כאפשרית (אולי זה ככה). איך מעבירים את הלקוח ממחויב ואפשרי לסגירת עסקה? למעבר מהתנגדות לסגירת עסקה, יש לנקוט בגישה של גם וגם כאשר הלקוח מציג התנגדות. לאחר מכן, במטרה להגיע להסכמה ולסגור את העסקה, יש להחזיר את השיחה למחויב ולהציג את הרעיון כלא ניתן להימנע ממנו. ברגע שהלקוח מקבל את הרעיון כוודאי, הוא נטה ... אחרת. אותו הדבר קורה בהתנגדויות - במקום לטעון באופן חד משמעי שמה שמישהו אומר לא נכון, ניתן להוסיף גם וגם ולטעון שיש מקום לראות את הדברים גם בצורה אחרת. במצבים של סגירת עסקה, הכרחי לחזור לרמת המחויב ולשדר כי אין אפשרות אחרת. סיכום העיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע השימוש בעיקרון המחויב ... תמצא שזה מתאים לך. בדרך הזו, כל עוד ההתנגדות מוצגת בצורת מחויב, קשה לשנות אותה, ולכן אנחנו הופכים אותה לאפשרי כדי להוסיף רעיון אחר לצידה. אבל כשמגיעים לשלב הסופי של סגירת העסקה, צריך לחזור לדיבור מחויב (זה הדבר הנכון, אין אופציה אחרת) כדי לגרום ללקוח לפעול. למה דווקא גם ולא רק עוזר בהפגת ... אולי זה ככה מציג גישה של ספק ואפשרות. בדומה לכך, בהפגת התנגדות עדיף להשתמש במילים כמו אולי, אפשר, ובסגירה להשתמש במילים כמו בטוח, חייב, בוודאות. איך עוברים מהתנגדות לסגירת העסקה באמצעות המחויב והאפשרי? המעבר מתנגדות לסגירה מתרחש בשלבים: ראשית, לוקחים את ההתנגדות (שבאה בצורת רק או בטוח לא) ... וגם וגם, כי היא מרגיעה עימותים. כיצד מסכמים את העיקרון? כל תהליך שכנוע דורש הבנה מתי לדבר באפשרי (לריכוך התנגדויות, להראות נקודות מבט שונות, גם וגם) ומתי לדבר במחויב (לסגור עסקה, להוביל לפעולה, רק ככה, בטוח נכון). בטבע, אפשרויות הן בלתי מוגבלות, אבל בפועל תמיד קורה דבר אחד ספציפי - המחויב. ... פעם אתה מחליש את מה שאתה אומר בלי בשביל, ככה זה אובייקטיבי מוחלט אין פה ספקות. אותו דבר לדוגמה המחויב והאפשרי אותו דבר נגיד וודאי וספק כשאתה רוצה למכור מוצר כשרוצים לסגור עסקה, כשרוצים לבטא רעיון כשרוצים שמישהו ילך אחריך דבר בצורה וודאית בוודאות ש... מוכרח ש... וודאי, מה זה ספק? יכול ... נראה לי שאולי כדאי ש... לא, אתה רוצה שהוא יבצע את הדבר כדאי ש... לא אולי אין אולי, אין ספקות חייב ש... אין ספקות לא לבטא ספק. המהות היא כשבן אדם רוצה לדבר במוחלטות לסגור את העסקה , לדחוף את הלקוח לחתימה לשכנע את האנשים לבצע את הפעולה דבר במוחלטות לא בספקות אסור לבטא ספק, יש התנגדות תבטא ספק ... לאפשרי אז יש עוד אפשרות. לעומת זאת כשרוצים לסגור בסוף את העסקה בסוף הוא צריך או לקנות או לא לקנות, בסוף או שיש עסקה או שאין עסקה אין אפשרות להישאר באפשרות כי בסוף עסקה סגירת עסקה, רכישה הסכמה פעולה מה שזה לא יהיה זה כבר דבר שקורה לא בעולם האפשרויות אלא בעולם המעשים בעולם המעשי. בעולם המעשי ...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... את הגישה שאיתה ניגשים לתהליך. תהליך המכירה יכול להתקיים בשתי גישות עיקריות: גישה של נתינה: כשאדם מוכר מתוך רצון אמיתי לתת ולעזור ללקוח. גישה של קבלה: כשאדם מוכר מתוך רצון לקחת, לקבל משהו מהלקוח (בדרך כלל כסף או סגירת עסקה). ככל שאדם מתמקד יותר בנתינה, הוא נהנה יותר מתהליך המכירה, כי הוא מרגיש שהוא מעניק ערך ללקוח ולא מנסה לקחת ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... הוא מוכר, גם אם הוא יסגור עסקאות. ואיש מכירות גרוע, יכול כמובן לשרוף כספים של לידים טובים, כי הוא לא יצליח לסגור עסקאות וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות שלך, לדוגמה להתמקצע בתחום כלשהו. 2 - אתה צריך לשפר את היכולת שלך לסגור עסקאות עם הלקוחות שלך, שיתנו לך את ההזדמנות לעשות כסף, מכך שתמכור את המוצרים שלהם. שיווק עצמי ... את שירותי המכירה שלך? תשובה: למי שתרוויח איתו כמה שיותר כסף. וזה לא חייב להיות לדוגמה מי שמשלם לך כמה שיותר על סגירת עסקה, כי יכול להיות שאיתו לא תוכל לסגור הרבה עסקאות. זה גם לא חייב להיות מישהו שתוכל לסגור איתו הרבה עסקאות, כי אולי הוא לא משלם הרבה על סגירת העסקאות. זה כן חייב להיות העסק, שבסופו של דבר, תעשה הכי הרבה כסף מלמכור את המוצרים שלו. ומכאן בעצם ... עסק שעושה 1M שח רווח לכל מכירה שהוא יהיה מוכן לתת לך גם 100K עמלה לכל מכירה, אבל יכול להיות שכמעט ולא תוכל לסגור עסקאות עבור העסק הזה, מסיבות שונות כאלו ואחרות. תלוי במוצר, תלוי בשיווק, תלוי בלידים, תלוי במותג, ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני ... המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות. ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי ... תהליך השיווק והמכירה ולהבין האם חסרים לנו לידים? האם ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם ...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... בשיטת הניגודיות באופן אפקטיבי ביותר עבור כל לקוח ספציפי. איך לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חווית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? איך להציג מוצרים ללקוח בצורה נכונה? מתי להשתמש בעקרון הניגודיות במכירה? איך להשתמש בעקרון ... אישית ללקוח, תוך שמירה על האמון והקשר החיובי עמו. איך לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חווית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? מהו עקרון הניגודיות במכירות? האם להציג מוצר גרוע לפני המוצר המתאים? איך להשתמש בעקרון ... להשתמש בניגודיות בצורה חכמה, מבלי לגרום ללקוח לאבד אמון. איך לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל הצעה משתלמת? איך ליצור חווית קנייה שמובילה לסגירת עסקה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך לשפר את כישורי המכירה שלך? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בהקשר של מכירות וזה הולך ככה בגדול אם בן אדם נכנס ...
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
... לדעת להתמודד עם ההתנגדויות האלו בצורה אפקטיבית ומשכנעת. המבחן האמיתי הוא האם המועמד יודע לנטרל את ההתנגדויות ולהמשיך בתהליך המכירה עד לסגירת עסקה . אם הוא מצליח, הוא מועמד טוב, ואם הוא נכשל בהתמודדות, כנראה שאינו מתאים למשרה. למה מבחן התנגדויות הוא המבחן הטוב ביותר לאנשי מכירות? המבחן המעשי שמציגים בפני המועמד מאפשר ... את המוצר. אליעד מדגיש כי כל דבר אחר שאינו מבחן מעשי ואמיתי בשטח הוא סיפורים ואגדות. הדבר המשמעותי היחיד הוא מבחן ההתנגדויות והיכולת לסגור עסקאות בפועל. כיצד להבין את יכולת החשיבה של המועמד במהלך הראיון? בנוסף להתמודדות עם התנגדויות, כדאי לבחון גם את דרך החשיבה של המועמד. למשל: האם הוא מצליח להבין מראש אילו התנגדויות ... הוא שואל שאלות מראש, מנסה להבין את הלקוח, מתכונן לתהליך המכירה ומפגין חשיבה אסטרטגית. אם הוא עומד בהצלחה במבחן ההתנגדויות ומצליח לשכנע ולסגור עסקה , הוא מתאים לתפקיד. אם לא, כל היתר הוא חסר משמעות. גיוס עובדים טיפים לראיון עבודה גיוס איש מכירות התנגדויות הלקוח בראיון עבודה שאלות לראיון עבודה איך להיות איש מכירות? איך ... בצורה חכמה ומשכנעת. השלב הבא הוא להציג בפניו את ההתנגדויות השכיחות ביותר במכירת המוצר ולראות איך הוא מגיב. אם הוא מצליח להתגבר עליהן ולסגור את העסקה, מדובר באיש מכירות טוב. אם לא - כנראה שהוא לא מספיק מתאים. האם הוא יודע לחשוב קדימה? עוד היבט חשוב לבדוק הוא האם המועמד יודע לחקור ולשאול את השאלות הנכונות עוד לפני שהוא מתחיל ...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... פר לקוח ספציפי, האם וכמה אני חושב שהלקוח הזה רלוונטי ומה הסיכוי שאני חושב שאפשרי לסגור עסקה עם הלקוח הזה. שזאת שאלה שנכון לשאול אותה פר לקוח. לבין השאלה הכללית יותר? שהיא, ... כי לפעמים איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת עסקה ואיך הגיוני לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ואותו איש מכירות שוכח? שהשאלה היותר חשובה ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את האפשרות לקביעת פגישה. ומקביעת הפגישה איך הוא משפר את התהליך לסגירת עסקה וכולי. והתהליך הזה של ניתוח תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש ... את החוקיות שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ...
פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
... ישיר את ההבנה הזו, דבר שמשפיע על המציאות המעשית שלו בצורה חיובית ומוחשית. האם ידיעת האחדות באמת עוזרת בחיים? אליעד מציג דוגמה מעשית של אדם שרוצה לסגור עסקה מול לקוח, אך הלקוח מתחיל לריב איתו. האדם מתעצבן וכועס. השאלה שנשאלת היא כיצד הידיעה הפילוסופית לכאורה, שלפיה הכל אחד, יכולה לסייע במצב זה. אליעד מסביר כי הסיבה שהאדם רוצה לסגור את העסקה היא כדי להרגיש טוב. אילו האדם היה מבין זאת לעומק, ולא רק אומר זאת כפילוסופיה ריקה, הוא היה חווה באופן מודע ושלם את ההבנה שהכל אחד, ובאופן פרקטי זה היה ... הופכת להיות מעשית בחיי היום - יום? אליעד מדגיש שאם האדם יהיה מודע באמת למטרה הסופית שלו, הוא יראה שכל פעולה, החל מהרמת יד ועד אכילת אוכל או סגירת עסקה, מכוונת למטרה אחת ויחידה: להרגיש טוב. המודעות הזאת הופכת להיות פרקטית ומעשית כאשר משהו לא הולך לפי רצונו. במקום לכעוס, האדם ייזכר שהסיבה היחידה שהוא ... המציאות באופן אמיתי, לא פילוסופי, זה יעזור לו ביום יום. ואדם שואל, נגיד שהבנתי שהכל טוב ואין הבדל בין הרע לטוב, מה זה עוזר כשלדוגמה: אדם רוצה לסגור עסקה מול הלקוח, והלקוח מתחיל לריב איתו, והאדם שרוצה לסגור את העסקה כועס ומתעצבן, מה זה עוזר עכשיו שהוא יודע, תיאורטית פילוסופית שהכל טוב ואחד? אז אני שואל את האדם: למה אתה רוצה לסגור את העסקה שלך? האדם משיב שהוא רוצה להרגיש טוב. ואיך זה פתר לי את הבעיה מול הלקוח, שאני יודע שאני רוצה להרגיש טוב מסגירת העסקה. וזה אומר שאם היו לך הבנות אמיתיות, ולא היית חושב שזו פילוסופיה, אם היית באמת מבין את זה שהכל אחד והכל טוב באותה המידה, גם היית חווה את זה מול הלקוח, ... למה הוא עושה את הדברים. החכם יודע כל צעד ושעל ויודע לאן הוא רוצה להגיע. ונחזור לעסקה עם הלקוח, ואם הלקוח רב איתי, אני אזכור מה המטרה שלי הסופית, לסגור את העסקה , וההיגיון אומר, שאני לא יריב איתו ולא אכעס עליו. ואם השכל של האדם הוא אמיתי, והשכל שלו קצת יותר גדול, הוא מקשר את המעשה למטרה הסופית, שהמטרה היא להרגיש ...
אימון לזוגיות, ליצור זוגיות, לבנות קשר זוגי, חסימה זוגית, יצירת קשר זוגי, ליצור קשר זוגי, להכיר בחורה, ייעוץ זוגי, לא מוצא זוגיות, דימוי עצמי, הכרויות, חיפוש זוגיות
אימון לזוגיות, ליצור זוגיות, לבנות קשר זוגי, חסימה זוגית, יצירת קשר זוגי, ליצור קשר זוגי, להכיר בחורה, ייעוץ זוגי, לא מוצא זוגיות, דימוי עצמי, הכרויות, חיפוש זוגיות
... אדם עם לקוחות בתחום המקצועי שלו, שם הוא מרגיש ביטחון עצמי רב, לבין ההתנהלות שלו בדייטים, שבה הוא משדר חולשה וחוסר ביטחון. בתחום המקצועי האדם יודע שהוא טוב והוא לא זקוק לאישור של הלקוחות, לכן הוא מצליח לסגור עסקאות. אך בזוגיות, האדם מגיע מתוך מקום חלש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סגירת עסקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סגירת עסקה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סגירת עסקה, איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, אימון אישי לזוגיות, הכוונה אישית בתחום סגירת עסקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 23:53:36 - wesi4