ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל בכיר ✔כעס - מה גורם לניצוצות ולאחר מיכן ללהבת הכעס לדלוק? כמו סערה, לעשות שמות בנו ובסובבים אותנו? ✔מתי קרה לך לאחרונה שכעסת? לעתים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨כעס - מה גורם לניצוצות ולאחר מיכן ללהבת הכעס לדלוק? כמו סערה, לעשות שמות בנו ובסובבים אותנו?
מתי קרה לך לאחרונה שכעסת? לעתים הכעס שוכח מהר, מתועל ופרודוקטיבי. פעמים אחרות הטונים עולים, כמו מנגינה שצורמת בתוכך. קללות וגידופים נזרקים במוחך כלפי אותו אדם שכלפיו מופנה הכעס. לעתים יש גם האשמות, אמירות שהתחרטת שבכלל אמרת. אתה מבין שהגזמת. את מבינה שלא באמת התכוונת לזה.

למה אנשים כועסים? מה המקור לכעס ואיך הוא מתפתח?

לעתים ישנן אינטראקציות, שאנו תופסים את הזולת ומפרשים את דבריו או מעשיו בצורה שגויה. גם אם המעשים או האמירות היו ללא כוונה חיובית, ישנה נטייה להגזים, להעצים, להפוך את האדם השני לכזה שכוונתו לפגוע בנו. לא תמיד זו האמת. באינטראקציה הבאה שלך עם אותו אדם, אתה וודאי כבר תבוא מוכן. אתה "יודע" שהוא לא נחמד, שהוא רוצה לפגוע בך, תאשים אותו ותתקוף. החוויה והמחשבות מצטברות לכדי תפיסה ואמונה שאותו אדם תמיד מתנהג באופן הזה.

אז מה קורה לנו שם?

לדוגמה: קולגה בעבודה, העביר לך משימה שהיא בכלל שלו. את מיד חושבת עליו "הוא מסנג'ר אותי, אין לו כוח לבצע את המשימה אז מפיל את זה עליי".

יום חולף, מגיע יום עבודה חדש. הוא מגיע אלייך ושואל לשלומך. את חושבת עליו "הנה האידיוט הזה, אני לא רוצה לראות אותו", את עונה בחיוך מאולץ "הכל טוב". לאחר כשעה את שומעת מהמנהל הבכיר שכועס על כך שהמשימה לא בוצעה על ידך עד כה. את עצבנית. כועסת. מאשימה אותו ותוקפת.

רק לאחר מיכן גיליתם שבעצם המנהל הישיר שלך העביר את המשימה אלייך בלי ידיעתך והודעה ששלח לך לא הגיעה אלייך. מה קרה פה?

תחילה הקולגה לא פתח בסיפור כולו, לא ברר איתה, לא שאל והיא - הסיקה מסקנות שאינן נכונות. המסקנה הראשונה היא שלילית, כי ככה נראים הדברים. האם אפשר ללמוד לחשוב אחרת? במאמר אחר שלי הבאתי תרגילים בעזרתם אפשר לאמן את החשיבה כדי שלא תהיה מכוונת לכיוון אחד בלבד. להעמקה ותרגול ניתן לעיין במאמר "האם אני שופט או מפרש אותו בצורה שגויה? למה אני כועס על אנשים לעתים שלא בצדק?"

אבל למה בבסיס אנחנו כועסים? מה מוביל ברמה העמוקה יותר לכעס? רק עצם זה שהיא אמורה לעשות משימה שלא שלה לכעורה? התשובה נמצאת עמוק יותר וצריך לצלול טיפה.

המחשבה שלה שהוא מנצל אותה, שהוא "מסנג'ר" אותה, גורם לה לתחושה שלילית. המחשבה שנובעת מכך היא שהוא מתנשא מעליה, כלומר, שווה יותר ממנה, שהיא קטנה יותר, שווה פחות ולכן אמורה לעשות עבורו. מבחינתה הוא רומס אותה. אך מה הבעיה בלהיות קטן? היינו קטנים וחסרי שליטה על עצמנו בעבר. אנחנו כבני אדם רוצים חופש, לא אוהבים להרגיש שכובלים אותנו. בעיקר לא אוהבים להרגיש שלא שווים. תחושת חוסר ערך לעומת אחרים הנה תחושה קשה מאוד ועשויה להוביל למצבי רוח ירודים וירידה בתפקוד מעבר לתחושת הכעס.

מעבר לעניין התפיסתי של הצד השני, כלומר, לנסות להכנס לנעליו של האחר ולהבין אותו, לבדוק את נקודות המבט שלו (גם אם אלה השערות), יש לבחון מדוע הפעולה שהצד השני עשה גורמת לך להרגיש חסר ערך.

מדוע הינך מחזיק באמונה שאינך שווה, או פחות שווה מכולם? מי החליט מי שווה, איזה אדם עם אילו מאפיינים? האם אנשים מבוגרים יותר שווים מצעירים? האם אנשים שמקודמים במקום עבודתם? האם המשקל או הגובה משפיעים על זה? האם נכות, נטייה מינית, רמת היכולות החברתיות של אותו אדם משפיעים על כך? האם יש מדד, ממוספר, מ1-100 באמת עם קריטריונים? האם אפשר לקודד בני אדם לפי מחירים? נראה שלא. אי אפשר. גם אם אנשים אחרים חושבים או מתנהגים כך, אין זה מעיד על האמת. להרחבה ניתן לקרוא את המאמר "האם יתכן שאני מאמינה שרק אם אוהבים אותי אז אני שווה?".

עבודה ותהליך שבו אתה לומד לפרש סיטואציות בדרכים שונות, יחד עם ההבנה שאינך שווה או לא שווה, שהערך העצמי שלך לא תלוי בהתנהגותם של אחרים, יכולים להוריד את מפלס הכעס.

כעס יכול להביא איתו תועלות רבות, כגון הדגשת חשיבות המסר שלך, העברת תחושת בהילות בסיטואציות מסויימות (נניח ילד שמשחק באש) או כדי לזעזע גורם כלשהו. אך מה היא עוצמת הכעס הנדרשת? במידה וכעס הופך כבר לתוקפנות, האם זה הכרחי?

אני מאמינה כי היכולת לסלוח, נובעת מההבנה של הצד השני תוך כדי כניסה לנעליו והבנה של מניעיו בקונטקסט של חייו. נדרשת ההחלטה לראות ולחשוב בכיוונים אחרים ולהבין שהאדם אליו הכעס מופנה אינו אדם רע בהכרח. מחילה דורשת התעלות מאוד גדולה, מעל האגו. כשיש כעס, פתאום השקפתך משתנה לגבי אותו אדם, נשכחים מלבך אירועים ואינטראקציות או מעשים חיוביים של אותו אדם (גם כאלה שאינך מודע להם). כשיש מחילה, יש מקום להיותנו בני אדם שמסוגלים לטעות, להיות כפי שאנחנו, ככאלה שמתנהגים בדרכים שונות בסיטואציות שונות. בסופו של דבר, מחילה מובילה לשיח לא נחרץ בין שני הצדדים, מה שמפלס את הדרך לפתרון משותף ונוח לכולם.

לא סתם נאמר כי "סלחנות לא משנה את העבר, אך מרחיבה את העתיד " \ פול בוסה.
מיניות חרמנות לאמן את המוח סיפור תחושת ערך עצמי יצר המין טיפול בזהות מגדרית עצבני תרגול יכולות שכליות מין כעס כעסים
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי איך לפטר מנהל בכיר בצורה יפה וברוח טובה? כאשר מפטרים מנהל בכיר או עובד בכיר, יש חשיבות מכרעת לאופן שבו מתבצעת הפרידה. המטרה היא לסיים את יחסי העבודה בצורה מכובדת, ללא ... אותו עובד בעתיד. כדי להצליח בכך, ישנם מספר עקרונות וטכניקות ספציפיים, שעליהם יש להקפיד בתהליך סיום ההעסקה. כיצד לגרום למנהל בכיר לרצות לסיים את יחסי העבודה ברוח טובה? הטכניקה המרכזית שאליעד כהן מציג היא יצירת אינטרס משותף לסיום יפה של יחסי העבודה. חשוב לשתול במוחו של המנהל הבכיר שמפוטר, את המחשבה שיש לו אינטרס ישיר שהפרידה תתבצע באופן יפה ומכובד. הדרך לעשות זאת היא על ידי יצירת ... המנהל, שסיום ההתקשרות הנוכחית הוא רק שינוי בצורה של היחסים העסקיים ולא ניתוק מוחלט של היחסים. לדוגמה, ניתן לומר למנהל הבכיר שהחברה מעוניינת להמשיך לשתף פעולה איתו בעתיד, אך בצורה שונה מהמצב הנוכחי. ניתן להציע אפשרויות כגון: שהמנהל יעבור לעבוד ... הזדמנות תעסוקתית נוספת. בצורה זו, נטרלת מראש חלק גדול מהסיכון לעימות או להתנהגות שלילית. כיצד שמירה על האגו של המנהל הבכיר עוזרת לסיום יחסי עבודה טובים? אחד האתגרים המרכזיים בפיטורים של מנהל בכיר הוא תחושת הפגיעה באגו שלו. עובד שמפוטר עלול להרגיש שהערך העצמי שלו ירד, דבר שעלול לגרום לו לנסות לפגוע ... את התחושה שהוא עדיין בעל ערך רב, ושהפיטורים הם לא עדות לכך שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, אפשר לומר למנהל בכיר: ההעסקה שלך במתכונת הנוכחית מסתיימת, אך אנחנו מאמינים מאוד ביכולותיך ובכישרונותיך, ונשמח להמשיך את שיתוף הפעולה באופן אחר, אולי ... הדדי לסיים את הקשר בצורה מכובדת, מתוך הידיעה שהקשר יימשך בצורות שונות בעתיד. לסיכום: איך נכון לפטר עובד או מנהל בכיר? הנקודה המרכזית בפיטורים של עובדים בכירים היא שהפיטורים צריכים להיות מנוהלים מתוך הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה האנושית. יש ליצור ... על יחסים חיוביים. איך לפטר עובד בלי לריב? איך לפטר עובד ברוח טובה? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך לסיים קשר בלי לריב? איך להימנע מנקמה של עובד שפוטר? פיטורי עובד בכיר - איך לעשות זאת בצורה ... שפוטר? איך לגרום לעובד שלך לא לרצות לנקום בך? עובד נקמן, מפחד שהעובד שלך ינקום בי, סיום התקשרות עם מנהל בכיר, איך לפטר עובד בלי לריב? איך לסיים התקשרות עסקית? ניהול עובדים בכירים, איך לנהל עובד בכיר? איך לפטר עובד ברוח טובה? איך מפטרים מנהל בכיר? איך להתגרש ברוח טובה? איך להתגרש בלי לריב? איך ליצור אינטרס משותף? יצירת אינטרס משותף, איך למנוע מריבות בגלל ...
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, איך לגרום לעובד להתפטר? תהליך פיטורים, איך לפטר עובד נכון?
איך לפטר מישהו שאי אפשר לפטר אותו? איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר את המנכל? איך לפטר עובד חיוני? עובד מאיים להתפטר, ניהול עובדים בכירים, עובד רוצה להתפטר, פיטורי עובדים, ... איך אפשר לפטר עובד בלי לפטר אותו בפועל? אחת השאלות המרכזיות שאליעד מציג היא כיצד ניתן לפטר עובד או מנהל בכיר מבלי לבצע את התהליך באופן ישיר וגלוי. קיימים מצבים רבים שבהם הארגון מעוניין להיפטר מעובד מסוים, אבל לא יכול ... העובד חיוני מדי מכדי לפטר אותו. ארגון שמעוניין לפטר עובד, אך חושש מתגובה שלילית של העובד שיכולה לפגוע בחברה. מנהל בכיר, מנכל או עובד חיוני שמאיים להתפטר, והארגון לא יכול להרשות לעצמו לאבד אותו. ארגון שרוצה לפטר עובד בעתיד הקרוב, ... התפקיד של העובד בין אנשים אחרים, כך שהפגיעה בארגון תהיה מינימלית אם העובד יחליט לעזוב. במקרה של מנכל או מנהל בכיר שלא ניתן לפטר ישירות, הארגון יכול להציג לעובד שמכניסים תחתיו עובדים נוספים בטענה שמדובר בשדרוג מעמדו, להפחית את עומס ... מדובר בהעברה של תפקידיו לאחרים, כך שתפקידו הופך פחות חיוני והארגון יהיה תלוי בו פחות ופחות. איך אפשר להוריד מנהל בכיר מתפקידו מבלי ליצור התנגדות? אליעד מציג דוגמה קלאסית למצב שבו חברה רוצה להוריד מנכל מתפקידו בלי ליצור עימות או ...
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ... את הסיכוי שהוא ימליץ עליך לקידום עתידי. אתה מתפתח בתהליך הדרגתי שמקל על המעבר מתפקיד של עובד לתפקיד של מנהל בכיר. אתה מתחיל לנהל כבר עכשיו, גם ללא תואר רשמי, ולכן ברגע שתיפתח הזדמנות רשמית לקידום - אתה תהיה הבחירה ... רוצה לעלות עוד שלב? גם אם כבר יש תחתיך עובדים ואתה מנהל אותם, עדיין יכול להיות שאתה רוצה להתקדם למנהל בכיר יותר. הדרך לכך היא ליישם בדיוק את אותו העיקרון: אתה צריך להתחיל לקחת משימות ניהוליות של המנהל שמעליך. כאשר אתה מתחיל למלא תפקידים ומשימות ניהוליות בכירות יותר, אתה בעצם כבר מתפקד כמנהל בכיר, גם אם אתה לא מוגדר ככזה באופן רשמי. לכן, אליעד מדגיש כי לא צריך לחכות לקידום רשמי כדי להתחיל ... לעשות משימות של מנהל? איך להתקדם בקריירה לניהול? איך לנהל בלי ניסיון? איך להחליף את המנהל שלך? איך להפוך למנהל בכיר? איך להתקדם לתפקיד ניהולי בלי לקבל קידום פורמאלי? אז איך בעצם אפשר להתקדם במקום העבודה לתפקיד ניהולי, בלי שבפועל ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... של מנהלים בארגון? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ביצעת את ... לענות לו לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות. המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של המנהל הבכיר, ואז למעשה נוצרת בעיה כפולה: המנהל בדרג הביניים מאבד את הסמכות והשליטה על העובד שלו, מכיוון שהעובד כבר לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו. כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה ... שכל מנהל פונה אך ורק לדרג הניהולי שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על אף דרג בדרך. לדוגמה, אם מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו ... דבר שמונע בלבול וסותרנות. המנהל בדרג הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה שלו, וכך הארגון מתנהל בצורה מסודרת. המנהל הבכיר יכול להטיל אחריות על המנהל תחתיו ולדרוש ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות ... תקין ובריא, יש לשמור בקפדנות על כללי היררכיה ברורים: כל מנהל חייב לפנות רק למנהל הישיר שמתחתיו. אם אתה מנהל בכיר וצריך משהו מעובדים של מחלקה מסוימת, תמיד תעבור דרך מנהל המחלקה, ולעולם לא ישירות לעובד. רק בצורה הזאת ניתן ... של העובד? איך זה יכול להיות? אני אסביר. מבנה ארגוני ושרשרת ניהול בכל ארגון יש היררכיה. לדוגמה, יש לנו מנהל בכיר, מנהל ביניים, ועובד. כלומר, יש לנו שלוש רמות - רמה 3 (המנהל הבכיר), רמה 2 (המנהל הביניים), ורמה 1 (העובד). מה שקורה לעיתים קרובות הוא שהמנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום לעבור דרך המנהל שתחתיו. כאשר המנהל הבכיר (רמה 3) מבקש משימה מעובד ברמה 1, הוא עוקף את מנהל הביניים (רמה 2). למה זה בעייתי? כאשר המנהל ... בטענות כלפי מנהל הביניים על ביצועי העובד, כיוון שהוא יכול לטעון שהעובד לא פעל לפי הנחיותיו, אלא לפי הנחיות המנהל הבכיר. תחשבו על התרחיש הבא: 1. מנהל הביניים בא לעובד ושואל - למה לא עשית את העבודה שלך? 2. העובד משיב - המנהל הבכיר נתן לי משימה אחרת. 3. עכשיו, מנהל הביניים לא יכול להאשים את העובד, כי המנהל הבכיר נתן הוראות ישירות לעובד מבלי לעדכן אותו. וכך נוצר בלאגן - כל אחד עושה מה שבא לו, בלי סדר ובלי היררכיה ברורה. איך למנוע את הבעיה? בעולם ניהולי תקין, עליך כמנהל בכיר, למרות שיש לך יותר סמכויות ממנהל הביניים, לא לעקוף את הסמכויות שלו. כלומר, אם אתה צריך משהו מהעובד שנמצא ... גם אם אתה המנהל הישיר - תן לעובד לבצע את תפקידו, ואל תעשה את העבודה במקומו. מסקנה: אם אתה מנהל בכיר, ואתה צריך משהו ממחלקה מסוימת - אל תפנה ישירות לעובדים במחלקה, אלא תמיד דרך מנהל המחלקה. בכל היררכיה, כל ... ברגע שמישהו עוקף מנהלים באמצע, נוצר כאוס. העובד בדרג הנמוך יכול לתרץ שהוא לא הקשיב למנהל הישיר שלו כי מנהל בכיר יותר נתן לו משימה אחרת. כך, מנהל הביניים מאבד שליטה, העבודה מתעכבת, ובסוף הכל מתבלגן. לסיכום: שמרו על ההיררכיה ...
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
... את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר אחראי ליעדים כלליים יותר, כמו הגדלת רווחיות המחלקה או הארגון. כאן כבר יש צורך בחשיבה מופשטת ואסטרטגית יותר. עליו ... מנהלים בכירים בארגון, חשוב להבין שהגישה שלך אליהם צריכה להיות שונה מזו שיש לך כלפי עובדים מן השורה. ככל שהמנהל בכיר יותר, כך ההוראות אליו צריכות להיות פחות מפורטות ויותר אסטרטגיות וכלליות. המנהל הבכיר צריך לקבל הנחיות כלליות לגבי התוצאות הרצויות, ולא הנחיות פרטניות על הדרך שבה עליו לבצע אותן. לדוגמה, למנהל צוות ... תגיד, אנחנו צריכים לשפר את הרווחיות, ולמנכל תיתן את ההנחיה הכי כללית, אנחנו רוצים שהחברה תצליח ותרוויח כמה שיותר. המנהל הבכיר יחליט בעצמו על הדרכים והאסטרטגיות המתאימות להשגת יעדים אלו. דוגמה מפורטת להמחשת ההבדל - רובוט מול מנהל ניתן לדמות ... לדוגמה, רובוט חכם שמקבל משימה כללית, כמו למצוא חתולים בתמונות, יצטרך בעצמו לחשוב איך להגיע לתוצאה הזו. בדיוק כמו מנהל בכיר, הוא אחראי על התוצאה (מציאת החתולים), ולא מקבל הוראות ברורות כיצד לבצע כל פעולה. מה המשמעות של חשיבה ניהולית מופשטת? חשיבה ניהולית דורשת ראייה רחבה, מופשטת ואסטרטגית. ככל שהמנהל בכיר יותר, עליו לחשוב פחות על הפרטים הקטנים, ולהתמקד יותר בתמונה הכוללת. המנהל הבכיר חייב לדעת להחליט מה חשוב ומה פחות חשוב, איפה להשקיע משאבים ואילו אסטרטגיות הן הכי נכונות לארגון. לעומת זאת, ... בדרך ומקבל הוראות מדויקות לביצוע, ואילו המנהל מתמקד בתוצאה, מקבל הנחיות כלליות, וחושב באופן עצמאי איך להגיע אליהן. ככל שהמנהל בכיר יותר, כך הוא פחות עוסק בפרטים ויותר בחשיבה אסטרטגית. האם אני מתאים לתפקיד ניהולי? מה ההבדל בין מנהל לפועל? ... הנחיות מפורטות לגבי הדרך. פועל - אחראי לבצע משימות מוגדרות. מנהל זוטר - אחראי להבטיח שהמשימות מבוצעות בצורה יעילה. מנהל בכיר - אחראי לתוצאות ברמה רחבה יותר, כמו הגדלת רווחים. מנהל כללי או בעלים - אחראי על ההצלחה הכוללת של ... הוא מקבל הוראות מפורטות ופועל בהתאם. ככל שרובוט מתקדם יותר, כך הוא נדרש לקבל החלטות בעצמו ולחשוב, בדיוק כפי שמנהל בכיר נדרש לחשוב ולא לפעול רק לפי הוראות. לסיכום המנהל אחראי על התוצאה, הפועל אחראי על הדרך. לפועל יגידו איך ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל ... האחראי על מחלקת ייצור מטוסים. תחת המנהל יש מספר מנהלי ביניים, ומתחתיהם עוד עובדים רבים. האחריות שלך כלפי אותו מנהל בכיר היא פשוטה מאוד: אתה אומר לו אדוני, המשימה שלך היא לייצר מטוסים. הכלים שנתת לו לביצוע המשימה הם העובדים ... למה לא להתערב בניהול היומיומי של המנהל? טעות נפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא התערבות בניהול היומיומי של המנהל שתחתיך. מנהל בכיר שמתחיל לספר לך על הבעיות שיש לו עם העובדים (זה אמר לי ככה וזה אמר ככה, והיום העובד הזה ... בניהול. אתה לא אמור להיכנס לפרטים קטנים, כי אלו בעיות שהמנהל תחתיך צריך לפתור בעצמו. כיצד לתת סמכויות מתאימות למנהל בכיר? נקודה חשובה נוספת שאליעד מציג היא שברגע שאתה נותן אחריות למנהל, אתה חייב להעניק לו גם סמכות. אי אפשר ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... הארגון, או ינסו לתפוס את מקומם. אולם, לדברי אליעד, זוהי חשיבה שגויה שמאפיינת דווקא מנהלים שאינם חכמים מספיק בעצמם. מנהל בכיר שהוא באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף ... וחד - משמעי מה עליו לעשות, בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי ההחלטות. לדוגמה, כאשר מנהל זוטר עושה טעות, המנהל הבכיר פשוט אומר לו באופן קצר וישיר זו טעות, תעשה אחרת, או אתה צריך לעשות ככה ולא ככה. בשיטה זו ... יתחיל לחפש עבודה בארגון מתחרה, או שינסה לתפוס את מקומם. אך זהו פחד שנובע מחוסר ביטחון ומחוסר חכמה של המנהל הבכיר עצמו. מנהל שבאמת בטוח בעצמו, מבין שלעבוד עם אנשים חכמים הוא יתרון עצום, ושדווקא אנשים חכמים הם אלה שיסייעו ... אלא להיפך, הוא מבין שהאינטרסים משותפים ושהם יכולים לצמוח ולהצליח יחד. מה היתרון הגדול בהכשרת מנהלים לחשיבה עצמאית? כאשר מנהל בכיר משקיע בהכשרה יסודית של המנהלים תחתיו, ומסביר להם את ההיגיון שמאחורי ההחלטות, הוא למעשה משחרר את עצמו מנטל עתידי ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא ... את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי ... מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של מנהל אחר? ישנן כמה סיבות שאליעד כהן מציג לכך שמנהל בכיר עוקף סמכות של מנהל תחתיו: רצון להשיג תוצאות מיידיות, פתרון בעיות במהירות מבלי להתחשב בהשלכות לטווח הארוך. חוסר אמון במנהל הזוטר, הנובע מחוסר יכולת או חוסר רצון של המנהל הבכיר ללמד ולהכשיר את המנהל הזוטר להתמודד בעצמו עם אתגרים ניהוליים. רצון לשלוט ישירות בכל מה שמתרחש בארגון, דבר הנובע לעיתים מתחושה של המנהל הבכיר שהוא היחיד שיודע באמת איך לנהל. חוסר יכולת של המנהל הבכיר עצמו ללמד ולהדריך את המנהלים שתחתיו, ולכן במקום להכשיר אותם הוא מעדיף לעקוף אותם ולפעול ישירות מול העובדים. רצון להמחיש לעובדים שיש סמכות עליונה מעבר למנהל הישיר, מה שיכול לגרום לכך שהעובדים יקשיבו למנהל הבכיר גם במקרים שבהם ההוראה מהמנהל הישיר נראית לא מספקת או לא מדויקת. מה ההשלכות של עקיפת סמכויות בארגון? אליעד ... הארוך: פגיעה בסמכות ובמעמד של המנהלים הזוטרים. פגיעה ביכולת ההתפתחות האישית והניהולית של המנהלים הזוטרים. יצירת תלות של העובדים במנהל הבכיר, מה שמונע מהם לפתח עצמאות ואחריות אישית. פגיעה באווירה ובמערכות היחסים בתוך הארגון, יצירת תחושת חוסר ודאות וזלזול במערכת ... אחריות מלאה על המשימות שלהם. מהי הדרך הנכונה לנהל מנהלים ועובדים בארגון? הדרך הנכונה שאליעד כהן ממליץ עליה היא שהמנהל הבכיר יתמקד בראש ובראשונה בהכשרת המנהלים שתחתיו. עליו ללמד אותם כיצד לנהל, להתמודד עם בעיות וליצור פתרונות באופן עצמאי. המנהל הבכיר צריך לתמוך במנהלים שלו, להקשיב להם, לעזור להם לנתח בעיות וללמד אותם כיצד לדבר עם העובדים שלהם ולנהל אותם ביעילות. בנוסף, המנהל הבכיר צריך להבין שהמטרה שלו אינה רק שהעבודה תתבצע באופן מיידי, אלא שהעבודה תתבצע לאורך זמן באופן איכותי ואפקטיבי, על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל בכיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל בכיר, איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל בכיר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
דיאטת omad פחד מכישלון לחזור לאקסית השכל של הבגדים חשק מיני ירד תורת היחסות יסורי מצפון פחד מהחמצה של לקוח פחד מכאב לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים איך חוסר אהבה עצמית? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? לשכנע אנשים לאהוב אותך זוגיות לא הדדית מאושרת עצות בדרך אל האושר איך לא לחשוב על האקסים? לעשות אם אתה רוצה זוגיות איתה להחליט לנטרל רצון החלטות מורכבות התמודדות רגשית התמודדות עם חוסר מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל העובדים פחד להצליח מהות וצורה בשכנוע למכור כל דבר לכל אחד התנהגות של ילדים ילדים מפחדים איך אפשר להשפיע על התת מודע? התעוררות והארה של מורים רוחניים למה כדאי להבין הפרעות נפשיות? ocd אצל דתיים האם להתרחק מהאקסית? איך למחוק אקסית? כיווץ מקסימאלי של השריר אימון המוח אין אלוהים האם ניתן להוכיח שיש אלוהים? הארה סיבתית האם הגעת להארה רוחנית? להיות אלוהים ודמויות בחלום להיות אלוהים האמיתי למה קשה להתעשר מהר? כסף מאומנות ייעוד ומטרת החיים משמעות החיים כמשחק ליהנות מינית איך לצאת משליליות? אני רובוט ידיעה ובחירה היקום שלנו מוגבל לא ניתן לדעת למה העולם קיים עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מאמן אישי לילדים נוער והורים, טיפול הוליסטי בתחום מנהל בכיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0947 שניות - עכשיו 28_09_2025 השעה 03:42:41 - wesi4