ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזאב - דע את עצמך ✔הזאב הגיע בשלהי הסתיו. זה היה בלילה שבין שישי לשבת. אותו לילה לא ישנתי בבית... - ידע להצליח התחייבות! ל: להצליח באמת בחיים!...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨הזאב - דע את עצמך
הזאב הגיע בשלהי הסתיו. זה היה בלילה שבין שישי לשבת. אותו לילה לא ישנתי בבית. ירדתי למדרשת שדה בוקר, המקום בו גדלתי, לסוף שבוע אצל אמא שלי. בתי שהייתה אז בת כמעט שנתיים ישנה לצידי. החדר היה חשוך אבל על הארון היו זרוקות נקודות של אור ירח שעבר דרך החורים של התריס הסגור. בערך בשעה אחת בלילה התחלתי לחוות תחושה של ערות בשנתי, ידעתי שאיני חולמת עוד חלומות רגילים. הייתי בממד אחר של נוכחות. הרגשתי שעוברים דרכי דברים שלא ידעתי בדיוק מה הם. הם נכנסו לתוכי ואז הרגשתי שאני יולדת אותם מתוכי והחוצה. הדבר האחרון שיצא מתוכי היה זאב. הוא נכנס כמו השאר דרך פתח שחשתי שיש מעל לראשי, ופסע מתוכי אל תוך יער לילי. התעוררתי לגלות שאני שוכבת בתנוחה של לידה. רגלי פשוקות ואת הזאב עדיין ראיתי הולך ומתרחק אל תוך היער, מסב מדי פעם את ראשו אלי לראות אם אני עוקבת אחריו. בראשי הדהד השיעור הראשון שהביא עמו אלי.

הזאב שזוכר את כל רצף האמהות ואת כל רצף האבות, הולך לבדו משום שאינו יכול להכריע ביניהם.

את יתר הלילה העברתי בשינון השיעור כדי שלא אשכח אותו. הרגשתי שהייתה לו צורה וצליל שלא יכולתי לשחזר ולכן הקפדתי לזכור את המילים.

כשהתעוררתי בבוקר חזרו אלי מראות ותחושות הלילה וגם המשפט. השינון במהלך הלילה כמו התמיע אותו בתוכי. הייתי ערנית ורעננה, ידעתי שקיבלתי מתנה יקרה שעלי ללמוד אותה כדי להבין את משמעויותיה והשלכותיה. הזאב במסורת האינדיאנית הוא המורה הגדול של השבט. הוא זה שיוצא לבדו לחקור את העולם ולגלות תגליות והוא זה שחוזר ללמד את היתר ומביא בכך ידע וברכה לכלל. הזאב מחזיק אנרגיה נשית אינטואיטיבת אך גם אנרגיה גברית. בדומה לבני אדם הוא חיי עם בת זוג קבועה לחיים, וכמו האדם הוא נע בין תקופות של חיים בקהילה לתקופות של התבודדות. הזאב יכול להופיע בחיינו כדמות של מורה שמלמד אותנו בבית הספר או אדם קרוב שמלמד אותנו דברים על החיים. הזאב הוא אנחנו כאשר אנו עוצרים להקשיב ולחקור ולגלות מי אנחנו ומה אנחנו יודעים, ואז משתפים את הסביבה שלנו בידע שחשפנו.

חזרתי בראשי שוב ושוב על המשפט והתחלתי לראות כיצד הוא תופס ומתלבש אל תוך מציאות וסיפור חיי. האפקט הראשון של המשפט שלח אותי לרובד השטח ולמערכות יחסים. תקופה ארוכה בחיי אני נמשכתי לגברים בעלי סמכות. גברים היו המדריכים שלי בעולם האקדמי, והם היו חברי הקרובים ביותר. כולם היו מבוגרים ממני לפחות בדור אחד. ההסבר הפסיכולוגי לזה היה מיידי ופשוט. חיפשתי דמות אב. אבי היקר לי מאוד היה בשנות ילדותי אב נעדר. הוא היה, כמו הזאב, נעלם לתקופות ארוכות, אי אפשר היה לדעת מתי אראה אותו, וכך הדבר עד היום. באותן שנים היה לי צרוך להשלים את האנרגיה האבהית שחסרה לי וכך גם המטפל שפניתי אליו באותה תקופה היה גבר מבוגר ממני.

במקביל הייתה זו בחיי גם תקופה של ראש ואגו. הייתי כולי שבוייה בעולם האקדמי של אינטלקט, ושל אנרגיית אגו וזהות הקשורות בבניית הצ'קרה השלישית על ברכותיה וצרותיה. באותו זמן היתה זו אנרגיה מבורכת עבורי משום שמידת הערך העצמי שאיתה הגעתי ללימודים הייתה ירודה ביותר. בעולם האקמי אפשר לי לבנות אגו על בסיס הצלחתי המזהירה בלימודים וכך באמצעות השימוש בראש התחלתי לבנות ערך עצמי. בסופה של אותה תקופה גיליתי שאין בי עוד כעס על אבי, השלמתי את האנרגיה שהייתה דרושה לי ושבעתי ממנה. הייתי רעבה לדבר חדש.

הדבר החדש שהגיע עם הפרידה מכתיבת הדוקטורט הייתה בתי. הפכתי לאמא, וכך התחילה התקופה של אנרגיה נשית בחיי. הכניסה להריון והלידה יצרו בי כמיהה חדשה לחבור לנשים. ההורות פתחה לי ערוץ חדש לאמי שעד אז הרחקתי ממני. שלא על פי תוכנית קבועה מראש היא נכחה בזמן הלידה של נכדתה, ופתאום מצאתי את עצמי כחוליה מקשרת בין שני דורות של נשים.

התקופה שבה הגיע הזאב הייתה תקופה של נשים עצמתיות בחיי, וזאת אחרי עשור ויותר של נוכחות גברית. זה לא נבנה באופן מכוון או מודע ורוב הנשים שהקיפו אותי היו מבוגרות ממני בדור אחד לפחות. הייתה זו תקופה שהתחלתי להכשיר את עצמי כמדריכה רוחנית ומרפאה, והנשים סביבי היו מרפאות. גם המטפלת שפניתי אליה אז לעזרה הייתה עובדת סוציאלית מבוגרת וחכמה. זקנת השבט בשבילי. אמא אדמה. הייתי מסתכלת בעיניה הטובות ובקמטים הדקים בפניה והרגשתי שאני יושבת בסמכות ונוכחותה של הצבה העתיקה בעולם. חכמה עד אין קץ ומכילה.

הייתה זו תקופה של ריפוי עצמי ללא אגו, ועם הרבה אמת. הייתה זו תקופה של רגש ולב, וניסיון להשליט קצת משמעת על הראש שתהליך הדרתו מן השלטון היה אתגר בפני עצמו. הייתה זו תקופה אינטנסיבית של ריפוי מול אמי, שייצגה עבורי את כל הדברים שלא אהבתי בעצמי. חוסר אמונה, חרדה, כעס וחוסר אונים. נוכחותה לימדה אותי לראות את הדברים הללו בעצמי ולעבוד. עבודה מייסרת ומטהרת. ובכך לשחרר את שתינו כל אחת לתהליך הפרטי שלה. בחינת עברי על רצפים אלו של גברים ונשים היה השיקוף הראשון שהביא איתו השיעור של הזאב.

שיעור עמוק יותר ופחות פסיכולוגי או פרטי היה קשור למהותו של הזיכרון. התחלתי לחקור מהי המשמעות של זיכרון ומהן ההשלכות של הזיכרון על מהלכיו של אדם בחייו. שאלתי את עצמי אם מסלול חייו של אדם הזוכר את המקורות שלו שונה מאדם ששכח. התחלתי להבין שאדם שיודע מה מקורו, מהיכן הגיע, ומהו הרצף של מהותו יוכל להשתחרר ולא יהיה עוד תלוי בעבר זה. חייו לא יהיו עוד שכפול של כאבי ילדותו או גלגוליו הקודמים משום שהוא חווה אותם באופן מודע כחלק מזיכרון מובן ולא כחלק מטראומה או רגש בלתי מעובד. הבנה של המקור האמיתי ליישות או המהות שלנו, היא תחנה חשובה בדרך לעצמאות.

איני חושבת שתפקידנו להשתעבד לזיכרון או לפעול בחיינו שעל מנת להנציח את העבר. אני הבנתי את הזיכרון כצעד בדרך לשיחרור. לזכור שעל מנת לא לשאת שום דבר מיותר שאינו זהה למוהתנו האמיתית בהווה. לא את תגובות הילדות שהותנו בנו, ולא את חוסר הביטחון שלמדנו מול אדם קשה או מציאות קשה. הזיכרון המודע הופך את ההווה למאגר של אפשרויות. אנחנו לא כבולים עוד לשרשרת של תגובות הרגליות ומכאן שיש לנו בחירה. הבחירה הזו היא ראשיתה של עצמאות. עצמאות זו היא שלב חשוב ביכולת לגדול ולמלא את הפוטנציאל היחיד והייחודי של מי שאנחנו. הזיכרון משחרר אותנו מן הספק שיש לנו על עצם קיומנו, מן הספק שאיננו חיים את החיים שנועדו לנו, זיכרון זה מאפשר לנו זכות בחירה חדשה ללכת בדרך שתוביל אותנו ביער החיים הבייתה.

ללמידה על משמעותו של הזיכרון היה צד נוסף שהיה קשור בתהליך הכשרתי כמדריכה רוחנית ומרפאה. תהליך שהיה כמעט כולו מסע להיזכרות. לא הרגשתי במהלך הכשרתי, שבודאי עוד תתמשך את שארית חיי אלו ורבים אחרים, שאני לומדת דברים חדשים, אלא שאני נזכרת בדברים מוכרים. מה שהיה עלי לעשות זה להיות יותר עצמאית מן הרצפים של עברי הפרטי על מנת שלזיכרון הזה יהיה מקום בתוכי. זיכרון זה של מרפאה שהיה חקוק עמוק בנשמתי היה השביל הייחודי שלי בדרך הביתה אחרי שנים ארוכות של טעייה ביער.

חלקו השני של המשפט הותיר בי אי נוחות. והרגשתי שאיני יורדת לסוף דעתו בכוחות עצמי. מדוע הזאב אינו יכול להכריע ומדוע נגזר עליו ללכת לבדו. חזרתי אל עברי וראיתי מחדש את מה שכבר ידעתי. את רוב חיי הלכתי לבדי. לא הייתי שייכת לבנות של הכיתה ולא לבנים. רוב הלמידה שלי בתיכון לא הייתה זו שבכיתה, אלא בבית בתרגול מוסיקאלי, פיסול ותפירה. בסוף יום ארוך של שיעורים מייגעים בבית הספר, ואחרי שהכיתה התרוקנה הייתי עולה על השולחן ועומדת עליו, מביטה בכיתה הריקה, רק כדי שהכיתה תראה קצת אחרת בעיני. היה לי עולם מושגים מנותק. בבית לא שמעו רדיו ולא קראו כל כך עיתונים והיה לי מעט מאוד מושג על העולם הרחב מחוץ למדרשת בן גוריון שהייתה אז ישוב קטןטן במדבר. כשבת דודה שלי מירושלים סיפרה לי שהיא צריכה להתלבש כדי לצאת לקניון לא הבנתי איך יהיה לה נוח ללכת על עקבים ועם מיני משום שבשבילי קניון היה קניון עובדת, ולשם עדיף לנעול נעלי ספורט.

האם עלי להמשיך ולחיות לבד ומחוץ לרצף, המחשבה הזו דיכאה אותי מאוד. לאחר מספר שבועות שיתפתי חבר קרוב שהציע לי לנסח מחדש את המשפט שלא על דרך השלילה וכך נוצר המשפט הבא

מי שאינו זוכר את כל רצף האמהות ואת כל רצף האבות אינו יכול ללכת לבדו משום שעליו להכריע ביניהם.

ניסוח זה הביא עמו רווחה ללבי, הוא מצא חן בעיני ותיאר את האמיתות שהסתתרו בתחושותי. אי היכולת להכריע הפך לשחרור מן הצורך להכריע. הפחד להיות ללא רצף הפך לסגולה. אני משוחררת מרצף אחד שמגביל אותי והזיכרון שיש לי והריפוי שעברתי ביחס לכל אחד מן הרצפים שיחרר אותי ללכת בדרכי שהיא ייחודית רק לי. הבדידות והניכור שחשתי ביחס להליכה זו לבד ביער של חיי עד לאותה עת הפך פתאום לאיכות מיוחדת שיש אותה רק לי. אני הזאב שיכול לעיתים להיות ביחד וצריך מאוד את הלבד משום שרק כך אני יכולה ללמוד באמת ושלא מתוך תפיסות עולם של אחרים. הבנתי שהלבד הוא כור מחצבתי ובריק הזה יש שפע של אור והבנה ויכולת להקשיב. ומשם תמיד אוכל לחיות וליצור ביחד עם אחרים.

עד היום כאשר אני מוצאת את עצמי נשאבת לעלילות של אחרים, אני יודעת שאני נשאבת לעלילות משנה של חיי. אלו תקופות שבהן אני חווה בלבול, חוסר אונים ושכחה. אני שוכחת מי אני ומכאן שאיני יכולה לפענח את מפת הדרכים של חיי ולשעת לאן לפנות. אני הופכת לאדם המגיב על מה שהחיים מגישים לו במקום להיות אדם יוצר. היכולת לצאת מתקופות כאלה, שהן בלתי נעימות, קשורה במשמעת עצמית, ובנכונות שלי להתכוונן מחדש לעצמי. רק אז אני צועדת על השביל שלי. שביל שכשאני עליו אני לא באיבוד, גם אם רובו שייך ללא נודע. שביל שבו אני יודעת שכל מה שאני רואה ושומעת שייך לי, נועד לי, ומימושו תביא רווחה וחדווה. שביל שכל צעד שאני צועדת עליו מקרב אותי הביתה. שביל שאם אני צועדת בו אני יכולה להיות הכל. גם אישה וגם מרפאה וגם אמא וגם אהובה.

זהו אתגר לא פשוט ברעשי הרקע של המציאות בה אנו חיים. מציאות שבה כל אדם שהרוויח מספיק כסף מרגיש שהוא מצא את השיטה לאושר ומנסה לשכנע אותך להצטרף לדרכו. מציאות שמכוונת לעבודה מהראש ולא מהלב, עולם שמציף אותנו בפתרונות שהם אינם שלנו ולא מכור מחצבתנו ולכן לא מרפאים אותנו. עולם שבו יש מדדי הצלחה שאינם מביאים אושר לנמדד. עולם שבנוי לתבנת את הפרט לסטרוקטורות דתיות או חברתיות, ולסדר מסויים שבו לכאורה אמורים חיינו להתנהל בתוכו. מציאות שבה אדם המחפש את הפתרון מחוץ לרצף נתפס כחריג ולא תמיד לטובה. לא פעם משום שפנייתו לדרך חדשה נתפסת כאיום על סדרי הכלל. ושינוי הוא תמיד דבר מאיים ומפחיד לחברה שחרטה על דגלה את המילה - יציבות.

לכל אדם יש שביל אישי שאם הוא ילך עליו הוא ימצא את הפתרונות והלימוד שמתאימים לשורש נשמתו ומכאן שיוכלו לרומם ולגדל אותו. השביל הזה אינו שייך לשיטה של מישהו אחר אלא להקשבה אמיתית לעצמי ולנשמה. זה שביל שאם לומדים ללכת עליו משמעו התחברות עמוקה וחזקה יותר לעולם ולקהילה משום שברור לנו אז מה המקום האמיתי שלנו בחיים. ומכאן ברור לנו שיש לנו מקום אמיתי בעולם, שאינו שייך לאף אחד אחר והוא קשור באיכות הייוחדית המיוחדת שלנו. איכות שאם נחבור אליה תייצר לנו שפע בחיינו שאינו יבוא על חשבון אף אחד משום שמקורו בנו, ושום חיקוי של אדם אחר את התנועה שלנו לא תוכל לקחת מאיתנו דבר. אנחנו הולכים לאיבוד כאשר אנו מרגישים שמי שאנחנו זה לא מספיק כדי להצליח או להיות ואז אנחנו מנסים להיות כמו מישהו שנתפס בתודעתנו כמצליח. הדרך הזו לעולם כרוכה באובדן ולכל היותר בסיפוק זמני.

הזאב שב וחוזר אלי בכל פעם שאני מתחילה לפזול לצדדים או אף מוצאת את עצמי על שביל לא לי שאינו מוביל לשום מקום מאשר לתסכול וייאוש. הוא מגיע בכל פעם שנדמה לי שאני בצומת ולא יודעת להיכן לפנות הלאה. הזאב הוא אני כאשר מעזה לגלות את העולם מצידו הלא נודע ולשתף אחרים בתגליותי.
שכחה הסבר העלאת ערך עצמי הרבה אמת גבר מבוגר בודד חוסר ערך עצמי דימוי עצמי חיובי אקדמאים פוטנציאליות תחושת ערך עצמי דע את עצמי דע את עצמך
אמת / שקר - מה ה*טוב* שיש גם באמת וגם בשקר? ומי טוב יותר, האמת או השקר?
...כי מצד אחד אפשר לומר, שהאמת, טובה יותר מאשר השקר. משום, שככל שהאדם קרוב יותר אל האמת, כך הוא מונע מעצמו מאבקים מיותרים, על ידי זה שהוא מבין טוב יותר את מקומו האמיתי. אך השקר לעומת זאת יוצר סבל, משום, שהוא לא מאפשר לאדם לראות את הדברים כפי מה שהם באמת, ועל ידי זה יש חיכוכים מיותרים, בין האדם לבין המציאות. ומהצד השני אפשר לומר, שהשקר הוא הדבר הטוב ביותר שיש. משום, שהוא מאפשר לאדם ליצור עבור עצמו, את המציאות הדמיונית שבה הוא רוצה לחיות, כפי מה שבא לו...
מהות וצורה, אין הבדל בין מהות לצורה, להבדיל בין מהות לצורה, מהי מהות? מהי צורה? תכונות של מהות, תכונות של צורה, אחדות ההפכים, לצאת מהשכל, לחבר את המהות והצורה, מהות או צורה
מהות וצורה, אין הבדל בין מהות לצורה, להבדיל בין מהות לצורה, מהי מהות? מהי צורה? תכונות של מהות, תכונות של צורה, אחדות ההפכים, לצאת מהשכל, לחבר את המהות והצורה, מהות או צורה
...מהות, תכונות של צורה, אחדות ההפכים, לצאת מהשכל, לחבר את המהות והצורה, מהות או צורה מהי מהות ומהי צורה? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מציג הוא נושא היחס בין מהות לצורה. לדבריו, חשוב להבין שאין הבדל אמיתי בין מהות לצורה, למרות שלעיתים אנשים נוטים להפריד ביניהן. כדי להבין זאת לעומק, הוא מסביר תחילה את המושגים עצמם: מהות היא הדבר עצמו, הבסיס המוחלט שאינו משתנה, והצורה היא הדרך שבה הדבר הזה מתבטא או מופיע בעולם. לדוגמה, אליעד מביא את הכיסא בתור דוגמה לצורה...
אם אתה יודע שטוב לך, אז לא באמת טוב לך
...מי שיודע שטוב לו, הרי שלא באמת טוב לו. כי כדי שתדע שטוב לך, לשם כך צריך האדם שתהיה בתוכו הפרדה של טוב ורע. כי כאשר אין חושך, אין משמעות לאור. והמשמעות של האור, נובעת מהחושך. וכאשר האדם חושב שהוא נמצא באור ושטוב לו, הרי שזה רק משום שבתוכו יש גם תודעה, של רע ושל חושך. כי הטועים חושבים, שהרע קיים כדי שתהיה משמעות לטוב. והם טועים, משום שכל טוב שבו אתה יודע שטוב לך, הרי שהוא בכלל לא טוב אלא גם רק רע. כי מי שלא מרגיש רע בכלל, לא יודע שהוא מרגיש טוב, אלא...
אקסים, איך לא לחזור לאקסית? האם להראות לה שאני אוהב אותה? אני אוהב את האקסית שלי, איך להראות לה שאני אוהב אותה? איך לגרום לאקסית לאהוב אותי? איך לגרום לאקסית לרצות אותי? איך לגרום לאקסית לחזור אלי? להראות שאתה אוהב
אקסים, איך לא לחזור לאקסית? האם להראות לה שאני אוהב אותה? אני אוהב את האקסית שלי, איך להראות לה שאני אוהב אותה? איך לגרום לאקסית לאהוב אותי? איך לגרום לאקסית לרצות אותי? איך לגרום לאקסית לחזור אלי? להראות שאתה אוהב
...שאני אוהב אותה? איך לגרום לאקסית לאהוב אותי? איך לגרום לאקסית לרצות אותי? איך לגרום לאקסית לחזור אלי? להראות שאתה אוהב האם להראות לאקסית שאתה אוהב אותה? כאשר מישהי לא רוצה אותך, אחת השאלות המרכזיות שעולות היא האם ועד כמה זה חשוב להראות לה שאתה אוהב אותה, במיוחד כאשר אתה רוצה לגרום לה לחזור אליך. התשובה לשאלה הזו מורכבת והיא תלויה בכמה סיבות שונות, אותן מסביר אליעד כהן בפירוט רב עם דוגמאות ברורות ובהירות. מה לעשות כשהאקסית חושבת שאתה לא אוהב אותה...
מה רע במנטרות חיוביות? מה רע במשפטי העצמה אישית? מה רע במשפטים חיוביים? איך לא להאמין בעצמך? איך לא לאהוב את עצמך? חיזוק הביטחון העצמי, איך לא לחזק את הביטחון העצמי? העלאת הערך העצמי, משפטים של אמונה עצמית, ביטחון עצמי מופרז, ערך עצמי גבוה מידי, אהבה עצמית שקרית, fake it till you make it, מצא את ההבדלים, 2 שיטות לאהבה עצמית, 2 שיטות לביטחון עצמי, 2 שיטות לערך עצמי, 2 שיטות לטיפול בפחד, טעויות של מטפלים, לרכוש ביטחון עצמי, איך נוצרת מאניה דיפרסיה?
...חיוביות? מה רע במשפטי העצמה אישית? מה רע במשפטים חיוביים? איך לא להאמין בעצמך? איך לא לאהוב את עצמך? חיזוק הביטחון העצמי, איך לא לחזק את הביטחון העצמי? העלאת הערך העצמי, משפטים של אמונה עצמית, ביטחון עצמי מופרז, ערך עצמי גבוה מידי, אהבה עצמית שקרית, fake it till you make it, מצא את ההבדלים, 2 שיטות לאהבה עצמית, 2 שיטות לביטחון עצמי, 2 שיטות לערך עצמי, 2 שיטות לטיפול בפחד, טעויות של מטפלים, לרכוש ביטחון עצמי, איך נוצרת מאניה דיפרסיה? וכאן אני אסביר...
מוטיבציה לפתח את השכל, מוטיבציה לפיתוח החשיבה, למה לפתח את השכל? למה לפתח את המוח? למה לשפר את היכולת השכלית? להקדים תרופה למכה, איך לפתח את המוח? איך לשפר את יכולת החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, איך להיות יותר חכם?
מוטיבציה לפתח את השכל, מוטיבציה לפיתוח החשיבה, למה לפתח את השכל? למה לפתח את המוח? למה לשפר את היכולת השכלית? להקדים תרופה למכה, איך לפתח את המוח? איך לשפר את יכולת החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, איך להיות יותר חכם?
...למה לפתח את השכל? למה לפתח את המוח? למה לשפר את היכולת השכלית? להקדים תרופה למכה, איך לפתח את המוח? איך לשפר את יכולת החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, איך להיות יותר חכם? למה חשוב לפתח את השכל? איך לפתח את המוח? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציג את רעיון החשיבות הרבה לפתח את השכל והיכולת החשיבתית, אף כשהאדם לא נתקל בבעיה מיידית. הוא מדגיש את הצורך בהשקעה מתמשכת בשכל, כמו שמשקיעים בגורמים אחרים בחיים כמו בריאות פיזית או מראה חיצוני. מהו הטיפ של אליעד כהן לפיתוח...
לעבוד מכל מקום שתרצה, לעבוד מאיפה שבא לך, שקרים של מנטורים לכסף, שיטות להיות עשיר, ללמוד איך לעשות כסף, איך לא לעבוד קשה? איך לעשות יותר כסף? איך להרוויח יותר כסף? לעבוד מהבית, לעבוד מבית קפה, לעבוד מהים, שיטות להתעשרות
לעבוד מכל מקום שתרצה, לעבוד מאיפה שבא לך, שקרים של מנטורים לכסף, שיטות להיות עשיר, ללמוד איך לעשות כסף, איך לא לעבוד קשה? איך לעשות יותר כסף? איך להרוויח יותר כסף? לעבוד מהבית, לעבוד מבית קפה, לעבוד מהים, שיטות להתעשרות
...עשיר, ללמוד איך לעשות כסף, איך לא לעבוד קשה? איך לעשות יותר כסף? איך להרוויח יותר כסף? לעבוד מהבית, לעבוד מבית קפה, לעבוד מהים, שיטות להתעשרות מה הקשר בין העבודה מכל מקום לבין הצלחה? הרצאה זו עוסקת בשקרים שהמנטורים לכסף מספרים, כאשר הם טוענים שתוכלו להרוויח כסף מבלי לעבוד קשה, תוך כדי עבודה מכל מקום. אליעד כהן פותח בהסבר על האסטרטגיה של המנטורים שמבטיחים לעזור לאנשים להרוויח כסף בקלות ולשפר את איכות חייהם, תוך שהם מציעים להם שיטה לעבוד מכל מקום....
או הכל או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו
או הכל או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו
...הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו למה האדם לא מצליח להיות מרוצה ב - 100% מהמציאות? אליעד מסביר שהסיבה שאדם לא יכול להיות מרוצה באופן מוחלט מהמציאות, נעוצה בשורש הנפרדות. האדם יכול להיות מרוצה מדבר מסוים, או להיות מרוצה מההיפך שלו, אבל לעולם לא יכול להיות מרוצה משני ההפכים בבת אחת. למשל, אדם יכול להיות מרוצה מאוד כשהוא בזוגיות עם האקסית, והוא יכול גם להיות...
אומנות הפיתוי, איך לא להתחיל עם מישהו? אומנות החיזור, איך להתחיל עם מישהו? איך ליצור משיכה רגשית? איך לגרום לה לאהוב אותך? איך להתחיל עם בחורה? איך לא להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם נשים? איך להתחיל עם גברים? להיות קשה להשגה, תחושת כיבוש, יחס מגעיל
...איך ליצור משיכה רגשית? איך לגרום לה לאהוב אותך? איך להתחיל עם בחורה? איך לא להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם נשים? איך להתחיל עם גברים? להיות קשה להשגה, תחושת כיבוש, יחס מגעיל וכאן אבאר את אחת הטעויות בעולם של אומנות הפיתוי ואומנות החיזור ולגבי איך ליצור משיכה? ואיך לגרום למישהו לרצות אותך לקשר רציני? ואיך לפתח זוגיות טובה? ואיך לא להשפיל אנשים? ואיך לבנות מערכת יחסים לאורך זמן? וטעויות שעובדות לפעמים, אך לא עובדות לאורך זמן ועוד. והטעות היא, כי יש...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
...מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר...
קואצ'ינג - לשנות את התמונה בעזרת קואצ'ינג / Coaching
...באופן בלתי נמנע להגדיר קודם כל מהי התמונה, לפני שאתחיל בכלל לדבר על קאוצינג (Coaching). ובכן, התמונה היא אותו צילום של חייך בנקודת זמן כלשהי. הצילום הזה כולל בתוכו את המצב בכל תחום ותחום בחייך, הוא עונה על השאלות הבאות: מי אתה? איפה אתה גר? מה לגבי חיי האהבה שלך? האם יש לך בן או בת זוג? מה טיב היחסים ביניכם? מה טיב מערכות היחסים האחרות בחייך? כמה כסף יש לך? האם אתה מנהל כסף בחוכמה? מה אתה עושה בחיים? האם יש לך תחביבים? האם יש מקום לרוחניות בחייך...
פילוסופיה של החינוך - מבוא
...- מבוא פילוסופיה של החינוך היא תחום בפילוסופיה, העוסק בחינוך, מטרותיו ודרכי הפעולה שלו. התחום האקדמי עוסק בחקר החינוך כתופעה חברתית, אך הוא משתמש בכלים וצורות חשיבה מתחום הפילוסופיה. ההפרדה בין חוקר חינוך לפילוסוף העוסק בחינוך אינה תמיד קבועה וברורה, ויש הסוברים שכל איש חינוך נאלץ לעסוק בפילוסופיה במסגרת עבודתו. באוניברסיטאות, הפילוסופיה של החינוך לרוב אינה נלמדת בחוגים לפילוסופיה, אלא בחוגים ובמכללות לחינוך. בשנות ה - 40 של המאה ה - 20 הוקמה לראשונה...
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות
...חיוביים, עושים מה שרוצים, אך אי אפשר לכעוס עליהם גם כשהם מאבדים סבלנות, כי הם נרגעים מהר ושוכחים. הם דורשים הרבה תשומת לב וצריך ללמד אותה איך להתחשב באחרים. שמחים חזקים וייזומו לעצמם תעסוקה. ילד פלא שילך מוקדם ויתחיל לדבר מהר. ויהיה מאד עצמאי. ילדי מזל שור נעימים, הכל אצלם לאט, די עקשנים, וכשהם מתנגדים הם מתנגדים... בעיקר לשינויים. דורשים אוכל טוב ומקום קבוע. די רכושנים לצעצועים שלהם. אוהבים צבעים ואומנות ואפשר לשחק איתם גם בבוץ. מאד חכמים במיוחד...
התמכרות \ כיצד להיגמל \ למה מתמכרים
...בני האדם לדברים - חומריים, רוחניים או אפילו לבני אדם אחרים, כמו כן ארצה להסביר מדוע מתרחש תהליך של התמכרות וכיצד ניתן לא רק להיגמל מהתמכרויות קיימות אלא גם להימנע מהתמכרות עתידית. הרעיון המרכזי בפוסט הוא לסייע לאנשים לפתח מודעות ולהיעזר בה בכדי להבין את עצמם ואת התהליכים המודעים והלא מודעים שמתקיימים בהם. התמכרות מהי מתי בפעם האחרונה קרה לכם שהיה בחייכם משהו מסוים שהתרגלתם אליו ולקחתם כמובן מאליו, והתחלתם להעריכו רק לאחד שאיבדתם אותו? לעתים התמכרות...
האם וכיצד ניתן לשלוט במחשבות בצורה פשוטה? איך המוח והמחשבות שלנו עובדים?
...עובדות? האם ניתן לשלוט בהן? כיצד באפשרותו של אדם לבחור על מה לחשוב? דע כי באפשרותך לבחור על מה לחשוב ועל מה לא לחשוב בצורה ממש פשוטה. כאשר אין ברצונך לחשוב על משהו, פשוט אל תחשוב עליו לחלוטין על ידי זה שתחשוב על משהו אחר ופשוט תתעלם מאותה המחשבה הלא חיובית לחלוטין כאילו היא לא קיימת בכלל! המוח של האדם חושב כל הזמן כולל כאשר הוא ישן, מה שבעצם יוצר את החלומות. רק מאחר שלפעמים השינה עמוקה לכן לא זוכרים את המחשבות שהיו בשעת השינה, אבל בפועל, המוח של...
מה עומד מאחורי קוריקולום ולדורף בבית הספר התיכון ?
...ט לומדים התלמידים עי התרכזות בשאלה - מה? על המורה לשים לב למשחק העדין בין המצאות הילד בכתה ט בהתגשמות מטראלית חזקה מאד של גופו (ההתבגרות המינית) לבין היווצרות החשיבה האבסטרקטית שאינה מטריאלית. יש כאן מתח, מאבק ולעיתים מרד. כדאי שהקוריקולום ישקף את המאבק הפנימי הזה לתלמידים באמצעות תופעות חיצוניות. (פיזיקה, חום מול קור, כימיה, התפשטות והתכווצות גזים, היסטוריה, הקונפליקטים ומהפכות בצרפת, רוסיה וארהב, בגג, לוחות טקטוניים). התלמידים מתרגלים נקודת מבט...
התועלת שבניסיון האדם
...לניסיון החיים, אבל יש לשים לב לקחת גם את ניסיון החיים בעירבון מוגבל. ומה הכוונה בעירבון מוגבל? לעתים קורה מצב שהאדם זוכר משהו ולא תמיד זוכר אותו נכון, הוא יכול להשליך סיבה של משהו בלי קשר נכון לדברים וסתם לחשוש לעשות התחלה חדשה. יש מצבים שבהם האדם לא באמת השקיע בדברים והוא לוקח את עצמו כלא מוצלח בתחום מסויים, והוא לא ניסה כלל את הכי טוב שלו, או שלא היה פנוי רגשית לדברים. יכול להיות מצב שלאותו אדם היה חוסר ביטחון עצמי עם הדברים, והפחד שיתק אותו והוא...
דיכאון קליני - מבוא
...דיכאון מזורי, מצב דיכאוני מזורי או אפיזודה דיכאונית מזורית, באנגלית: Major Depression או Major Depressive Episode, בעבר נקרא גם דיכאון אנדוגני) הוא הפרעה נפשית, המאופיינת בדפוס נרחב ומתמשך (בדרך כלל שבועות וחודשים) של מצב רוח ירוד, שאליו מתלווים הערכה עצמית נמוכה ואובדן עניין והנאה מפעילויות מהנות, חרדה, הפרעות שינה ותיאבון, חוסר מרץ, מחשבות פסימיות בדרגות שונות - עד כדי מחשבות של חוסר טעם לחיים ואובדניות, ירידה בריכוז ובזיכרון, ופגיעה משמעותית בתפקוד...
יום הכיפורים - יום הכיסופים
...שהגדרתו שבת שבתון הינו יום הכיפורים. ניתן לחלק הימים בלוח העברי לארבע, האחד ימים רגילים. השני ימים טובים, חגים. השלישי יום השביעי, שבת. הרביעי הינו שבת שבתון, יום הכיפורים. כל יום ויום משמעותו עימו, כך גם לגבי החגים וכך לגבי השבת. ראש השנה, תחילת השנה, יום בו כל באי עולם עוברים לפניך, יום בו העולם כולו נידון מי לחיים מי למוות. יום, בו עם ישראל נידון בו לחיים טובים ולשלום. מהותו של יום ראש השנה הינו שמחה, שכן אין שמחה כהתרת הספקות. הכרעת הדין היא...
טיפול בטריכוטילומניה
...מאניה= שיגעון מודל לטיפול קוגניטיבי התנהגותי + ביופידבק מאת: דר יגאל גליקסמן מילות מפתח: טריכוטילומניה. דחף בלתי רצוני. OCD התנהגות טורדנית כפייתית. CBT טיפול קוגניטיבי התנהגותי. ביופידבק. שליטה רצונית. תקציר: הטריכוטילומניה ידועה כהפרעה נפשית טורדנית כפייתית של תלישת שיער במיוחד באיזור הראש (קרקפת, גבות, שפם, זקן. היא קשורה ליכולת השליטה בדחפים ומלווה בדרך כלל בטקס של עיסוק בשיער שנתלש (שזירה, או לעיסה). המאפיין העיקרי הוא הדחף הבלתי נשלט לתלוש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מדדי הצלחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מדדי הצלחה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מדדי הצלחה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לדיאטה, אימון אישי להפרעות קשב, אימון אישי לדיאטה בנושאי מדדי הצלחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 12:08:20 - wesi4