ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לרכוש מוצר ✔NLP כמנוף לביצוע שינויים עמוקים במי שאנחנו ✔אנשים אינם מה שהם עושים, הם מה שהם יכולים להיות (ריצ'רד בנדלר) הידעתם שכל... - ידע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨NLP כמנוף לביצוע שינויים עמוקים במי שאנחנו
אנשים אינם מה שהם עושים, הם מה שהם יכולים להיות (ריצ'רד בנדלר)

הידעתם שכל אדם עושה את הדברים שהוא עושה בצורה הטובה ביותר שהוא יודע לעשות אותם?

הידעתם שלכל אדם יש מפה יחודית משלו, והוא פועל בהתאם למפה זאת?

הידעתם שאין שני אנשים שיש להם מפה זהה ולכן כל אחד מפרש אירועים בהתאם למפה האישית שלו והיא המייצרת רגש המוביל לתגובה יחודית?

הידעתם שכל אחד מאיתנו הגיע להישגים יוצאים מהכלל למרות התנהגויות / אמונות / הרגלים שנוצרו בעבר על מנת להגן עלינו?

תארו לעצמכם לאן ניתן להגיע בעתיד אם נבחר לשנות / להיפטר מאותן התנהגויות / אמונות / הרגלים.

אני נמצא כיום רק באמצע הדרך, וכבר אני מרגיש שינוי כל כך עמוק בתוכי שהייתי חייב לשתף אתכם בתובנות שעלו בתוכי במסגרת השתתפותי בקורס NLP Practitioner המועבר על ידי יוסי קדמי מ - ICNLP.

אולם, ראשית נחזור קצת אחורה. לפני כשנה נרשמתי לקורס NLP אצל יוסי קדמי, אולם כתוצאה משינויים אישיים, ביטלתי את ההשתתפות.

השנה, נעמי אדר, חברתי הטובה, נרשמה לקורס והזמינה אותי להצטרף אליה. מאחר ואני נמצא כיום במקום אחר מאיפה שהייתי לפני שנה, המחשבה הראשונה שלי היתה, אין לי מה לעשות בקורס, אין לו מה לתרום עבורי ועבור עבודתי כמטפל הוליסטי אנרגטי, מרצה ויועץ בצמתי חיים.

יחד עם זאת, קיננה בי התחושה שאולי אני עושה טעות, אולי בכל זאת יש מקום לעבור את הקורס. הגדרתי לעצמי מטרות שהקורס אמור לספק אותם בעיקר בתחום השיווק, ושוחחתי עם יוסי קדמי על אותן מטרות.

להפתעתי, בפעם הראשונה, אני נתקל באדם מדהים, שאומר לי בצורה ברורה ביותר, אם אלו המטרות שלך, הקורס אינו מתאים עבורך!

מתי בפעם האחרונה נתקלתם במישהו שפניתם אליו לרכוש מוצר או שרות מסויים שיגיד לכם שזה לא בשבילכם, ועוד ישקיע זמן להסביר למה?

יוסי הדגיש בפני שהמטרות שלי הו חלק מאוד קטן מהקורס, ובכלל, החלק המרכזי הוא התהליך האישי שהמשתתף עובר במהלכו.

שוב תהליך, שוב שינוי, שוב לחפור פנימה. התחושה הראשונה שלי היתה בשביל מה אני צריך את זה? אם המטרות שלי לא יתגשמו בקורס, האם אני באמת מוכן לצאת למסע גילוי עצמי?

לאחר התלבטות ארוכה, התייעצות עם הסובבים אותי ובראש ובראשונה עם עצמי, הגעתי למסקנה שאין לי מה להפסיד. אם לפני שנה רציתי ולא יצא ועכשיו שוב יש את ההזדמנות אזי היקום מסמן לי משהו שאסור לי להתעלם ממנו. וכך, נרשמתי למחזור פברואר 2009.

כאמור, אני רק באמצע הדרך, אבל התהליכים שעברתי עם עצמי והתהליכים שעברו חברי הקבוצה שלי, הם העדות לכך שלא טעיתי!

הקורס מתקיים בקיבוץ תל יצחק, במבנה רחב ידיים, המוקף חלונות גדולים, מהם נשקפים מרחבי דשא ירוקים, עצים, צמחים ופרחים. זוהי בדיוק התמונה שיש בראש שלי עבור מרכז בנתיב הרוח. כאילו הגעתי ללמוד במרכז העתידי שלי!

את פנינו מקבלת האימא של הקבוצה, קרולין קדמי. צנועה, חיננית, דואגת, ממלאת את כל מחסורינו, החל בחוברות לימוד, דפים, אביזרי כתיבה, ועד כוסות השתייה, הנענע, הלימון והכיבוד.

המקום עצמו מפנק, כורסאות ישיבה נוחות, מערכת סאונד משובחת המנגנת מוזיקה בין השיעורים, מיקרופונים אלחוטיים ועוד. על הכל מנצח יוסי קדמי בפשטות, בצניעות, עם המון ניסיון ונוכחות. בקולו העמוק הוא מעביר את החומר בצורה מרתקת. מדגים תהליכים אשר לוקחים אותנו למחוזות חדשים ומלווה את התרגולים בקבוצה.

כבר בתחילת הקורס, ביקש יוסי מכל אחד מאיתנו, לרשום על כרטיסיה קטעי מוזיקה אשר מהווים עבורינו השראה מיוחדת ולתאם מהי אותה השראה, האם הם נותנים לנו כוח, אהבה, חמלה וכו'.

אחת ההפתעות המדהימות במהלך ההדגמות היא השימוש באותה מוזיקה. בשלב ההטמעה של השינוי, מתנגת המוזיקה האישית של המתנסה. השילוב של המוזיקה עם התהליך שהתבצע מרים אותנו לרמות רגש לא מוכרות.

אפילו אני, נזקקתי לשרותו של הטישו, לאחר התהליך שעברתי. אינני יכול לזכור מתי בעבר הגעתי לרמות רגש כאלו.

אני מרגיש הבוקר, אדם שונה לחלוטין, בעל עוצמה וביטחון ברמות שונות ממה שהכרתי עד כה. הצלחתי במספר תהליכים מועט לשחרר תבניות / אמונות / התנהגויות אשר מלוות אותי מאז שהייתי ילד.

באמצאות טכניקות פשוטות, שאינן מערבות היפנוזה או דמיון מודרך, להיפך, הכל מתבצע תוך כדי שיחה, שאלת שאלות ותהליך קצר, מתבצע מהפך פנימי עמוק אשר שולח את האדם למחוזות חדשים.

תארו לכם שניתן לקיים דו שיח עם ההתנהגות שלכם. דמיינו שעל כיסא אחד אתם יושבים ועל הכיסא לידכם יושב חלק שלכם המייצג התנהגות בעייתית שאתם רוצים לשנות. על ידי החלפת כיסאות, אתם מנהלים דו שיח עם אותה ההתנהגות ומגיעים להסכמה חדשה אשר מוטמעת בכם.

נשמע הזוי, נכון? כשראיתי את התהליך מהצד זה נראה לי בלתי אפשרי לחלוטין. כמי שעוסק בעבודה עם התת מודע באמצעות דמיון מודרך, אני מכיר את המאמצים והכישלונות בניסיון לנהל דו שיח איתו. ואילו כאן, בדרך כל כך פשוטה, מתקיים דו שיח, הבנה של הסיבה שההתנהגות קיימת ומשא ומתן לשינוי.

ההפתעה הגיעה כאשר חווייתי את התהליך בעצמי, שותפתי המדהימה לתרגיל זה, העבירה אותי את התהליך במיומנות, כאילו יש לה ניסיון של שנים, במסגרתו קיימתי דוח שיח עם הההתנהגות. בכל פעם שעברתי כיסא, התחושה היתה שהמוח התחלק לחלקים. פעם מדבר השלם, ופעם מדבר החלק המייצג את ההתנהגות.

לא היה לי מושג מאיפה אותו חלק מוציא את האינפורמציה. אף פעם בעבר לא הייתי מודע למידע זה. ברור לחלוטין שלא הייתי יכול להמציא מידע זה. לאחר ההגעה להסכמה, התבצע תהליך השינוי. בת זוגתי מתארת שינויים פיזיים שחלו בגופי ובפניי כתוצאה מהשינוי. אין ספק ברמה הפנימית חשתי שינוי עמוק.

אולם זה היה רק הסיפתח לקראת השינוי הגדול שהתבצע למחרת היום. שינוי אמונת בסיס.

אמונת בסיס היא אמונה הקשורה לזהות שלנו, למי שאנחנו. זוהי אמונה עמוקה, אשר מייצרת בתוכה אמונות חדשות המפעילות אותנו. שינוי אמונה כזאת מחולל שינוי עמוק, כמו נפילה של אבני דומינו. ברגע שאמונת הבסיס שונתה, כל האמונות אשר יושבות עליה ישתנו גם הן.

גם כאן התגלה יוסי במיטבו, במשך פחות משעה, הוא עבר אחד אחד בין חברי הקבוצה המונה 17 משתתפים, וזיהה באמצעות שאלות פשוטות את אמונות הבסיס. בשקט, בסבלנות, במקצועיות, כרב אומן, הצליח יוסי להביא כל אחד מאיתנו להיכנס עמוק פנימה, ולהוציא את אמונת הבסיס שלו. גם כאשר התחלנו בנקודה מסויימת, פתאום הסתבר שהאמונה היא שונה לחלוטין, ולא מעט מאיתנו הופתעו לגלות מה הפעיל אותם כל השנים.

אם לא הייתי מגיע להסכמה חדשה עם ההתנהגות ביום הקודם, לא היו נפתחים הערוצים החדשים שנפתחו. בעקבות אותו שינוי, נחשפו דברים שבעבר לא היו נחשפים, וכתוצאה מכך הגעתי למצב שיוסי בחר בי להעביר אותי את התהליך של שינוי אמונת הבסיס אל מול הקבוצה.

אין לי מילים לתאר את ההרגשה בסוף התהליך, אדם חדש נולד באותו הרגע, איזה הרגשה, איזו התרגשות, כבר הזכרתי את השימוש בטישו. ומיד אחרי זה, כל חברי הקבוצה חוו את אותה התרגשות, את אותו שינוי, את אותה לידה. אם היו יכולים למדוד את רמות הרגש בסיום התהליך, מכשיר המדידה היה נשבר!

בר מזל אני שחברתי הטובה לחצה עלי להצטרף אליה לקורס. אני מזמין אתכם להעיז, לבחור בשינוי כדרך חיים. זה יכול להתבצע במסגרת קורס או במסגרת אישית. הבחירה בשינוי היא שלכם ואנו כאן כדי לסייע לכם לבצע את השינוי.
שינוי עמוק אהבה שינוי אמונה מפסידנות תת המודע לשאול שאלות דמיון כישלון מוסיקה לוזר חמלה nlp נלפ שינוי שינויים
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
... לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא ... כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד. כי ...
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
... להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר ... ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי? והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה: לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת ... במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי. המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר. למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר. המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה. השאלה היא: מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי ... ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה? והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש: העובדה היא שנאמר ללקוח ...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה ... לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך ... להרגיש שהאפשרות היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב. ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות ...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
... חשובה לו האיכות, וכן מבין את האיכות של המוצר שלך, וכן רוצה את האיכות של המוצר שלך, וכן יכול לרכוש את המוצר שלך, עדיין לא ירכוש את המוצר שלך, בגלל שאתה לא הכי זול. ואיך זה יכול להיות? אז צריכים לעשות הפרדה בין זה שהלקוח לעולם לא ירצה לרכוש את המוצר הכי זול, באיכות הכי נמוכה שיש, דהיינו, מוצר דמיוני בלבד. אבל עדיין יתכן שהלקוח ירצה לרכוש מוצר, בדיוק באיכות של המוצר שלך, אבל שאת המוצר הזה, הוא ירכוש במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאתה צריך לדעת, האם הלקוח שלך חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, בדיוק באותה איכות או באיכות גבוהה יותר מהאיכות של המוצר שלך, אבל לרכוש את אותו המוצר במחיר יותר זול. כי יתכן שהלקוח לא ירצה לרכוש מוצר באיכות פחות נמוכה מהמוצר שלך, אבל עדיין ירצה לרכוש את האיכות של המוצר שלך ולא פחות, במחיר הכי זול ... במחיר יותר זול. כי אתה הכי זול שיש, ביחס לאיכות של המוצר שלך. במילים אחרות, אם הלקוח שלך יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, זהה במאה אחוז בכל ההיבטים, כולל אלו שאינם מדידים, כגון איכות השירות / חוויית הלקוח וכיוב, אם הלקוח יכול לרכוש מוצר כזה ביותר זול מהמתחרים שלך, הרי שבמקרה כזה, תצטרך לנסות להתמקד בפתרון של בידול, להסביר במה אתה שונה מהמתחרים ... לדבר על האיכות ולא על המחיר. ואם התמזל מזלך, אז גם אתה תוכל לומר ללקוח לא רק שלא תוכל לרכוש מוצר באיכות כזאת, במחיר יותר נמוך, אלא שגם בשום מחיר שבעולם, גם לא במחיר יותר גבוה, לא תוכל לרכוש מוצר יותר טוב מהמוצר הזה.
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, ... אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך ... והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, ... אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך ... ללקוח, אך בפועל מדובר במניפולציה. לעיתים ינסו לגרום ללקוח להרגיש טוב על מנת לגרום לו להוריד את ההגנות שלו ולרכוש מוצר לא משתלם. לדוגמה, ייתנו לו יחס חם, יתנו לו הרגשה שמכבדים אותו ואף יורידו מחירים - אך מאחורי הקלעים ... יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? שלום ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר ... שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד... אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לו. דהיינו, הוא כנראה צריך לחשוב שלרכוש את המוצר שלנו, יעשה לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד ... אבל ליתר דיוק צריך לומר, שיתכן שאם הלקוח יבין במה המוצר שלך יותר טוב משל המתחרים, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר, כי הוא יגיד לעצמו שהוא לא צריך את כל היתרונות שיש למוצר שלך. וכי עבורו לא שווה לו לשלם ... היה מבין את כל היתרונות של המוצר שלך, אז היה לו יותר קל לרכוש והיה ללקוח יותר קשה להתנגד לרכוש את המוצר שלך, הרי שברור שעדיף לך לנסות להסביר ללקוח שלך את היתרונות של המוצר שלך. ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות שיש במוצר שלך, הוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלך. אולי עליך לשקול להפסיק לייצר את היתרונות האלו ולהוזיל את עלות הייצור ולייצר מוצר יותר זול. אבל בהנחה ... שלמה של בני האדם, במותגי יוקרה שהם לא באמת יותר טובים ממוצרים אחרים. וברמה החברתית, זה נתפס כבזבוז כסף, לרכוש מוצר יוקרה ומותג יוקרה, שהוא לא באמת יותר טוב ממוצרים אחרים. והטרנד הכללי הוא, שאנשים עם התנהגות צרכנית נכונה ואנשים שלא מחפשים את השופוני ושלא מנסים להרשים אנשים אחרים, הם לא אוהבים לרכוש מוצרי יוקרה רק בגלל שהם מוצרי יוקרה. כי זה בזבוז כסף ומשאבים וכולי. ויהיה הרבה יותר קל לבן אדם לשלם ... גדולה מידי, בלי שהיא מביאה לך תועלת בתהליך המכירה מול הלקוח. אבל בכל מקרה, עדיף לך שהלקוח שלך ירצה לרכוש את המוצר שלך באמת, גם אחרי שהוא יבין במלואו את המוצר שלך. ואני אוסיף, שלפעמים אסור לך לדבר על היתרונות האמיתיים ... המוצר שלך, אם זה יגרום ללקוח לחשוב שזה סך כל היתרונות של המוצר שלך ושאז אולי הוא לא ירצה לרכוש את המוצר. בקיצור, בשורה התחתונה, עדיף להסביר ללקוח את כל היתרונות של המוצר שלך. והיכן שההסברים לא עובדים, אז לנסות להשתמש ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא ... כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. אשמח שתסביר לי את מה שאמרת שאתה לא רוצה לקנות את המוצר, ואשמח להבין את זה טוב יותר. ואז הלקוח בעצם יחזור עוד פעם על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר, אבל הוא ... המוצר. בשאלה עצמה, יש בעצם משמעות נסתרת, שבעצם אומרת, שכאילו זה וודאי שהלקוח נתן סיבה למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר. כי הרי אין שום אפשרות בעולם שסתם לא בא לו על המוצר. ושכאילו מוכרח שהוא ייתן סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. כי לפעמים סתם אין ללקוח חשק לקנות את המוצר. וכאשר שואלים אותו תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שבגללה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, או מה אמרת שהסיבה לכך שאתה לא רוצה לקנות את המוצר, בעצם בכך בעצם מעבירים לו מסר שאומר, שכאילו זה וודאי שהוא אמר סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות ... בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל. לפי אליעד, תהליך זה נשען על ... שימוש בסלבריטי שצופה בו הצופה באופן יום - יומי, האמונה במוצר מתחזקת. הדבר דומה למקרה שבו ילדים מבקשים מהוריהם לרכוש מוצר שהם ראו בפרסומת עם דמות שהם אוהבים. איך השפעת הפרסומות תלויה בקהל היעד? לא כל אחד יגיב בצורה זהה ...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה ... היתרונות בצורה כזו שגרום ללקוח להבין שהוא חוסך זמן ומאמץ, וזוכה לתוצאה טובה יותר. אם אדם לא היה מוכן לרכוש מוצר בגלל שלא הכיר את היתרונות שלו, צריך להיות ברור לו מה הוא יכול להרוויח, ולא להסתפק בכך שהוא תיאור ... מכירה? אליעד מסביר שיש שני מרכיבים עיקריים בתהליך השכנוע: התועלת המיידית וההשלכות לטווח הארוך. כדי לשכנע לקוחות לקחת סיכון ולקנות את המוצר, יש להדגיש את היתרונות המיידיים של המוצר, כמו גם את התוצאות ארוכות הטווח שאותן יוכל הלקוח להשיג. הוא מדבר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לרכוש מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש מוצר, איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש מוצר, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הורמוני סטרס באימון לא רוצה לקבל עזרה כמה מעלות משתנה הזווית במפרק? שליטה בנשימה כיווץ השכמות להתמודד עם גירושים אני מפחד לגשת לנשים טיפול בפחד אצל ילדים אמונה עצמית טובה להאמין בעצמי איך לגרום למישהו להתאהב בי? התאהבות בגבר נשוי אושר של בעלי חיים להשיג אושר להחזיר אקסית מיניות רוחנית איך המוח יודע מה להחליט? איך לקבל החלטה? התמודדות עם מריבות התמודדות עם פחדים לא הגיוניים למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? אופי של אנשים מצליחים להשפיע על צרכנים זיהוי הכאב של הלקוח לשכנע ילד לאהוב את עצמו ילד נושך סוגים של מורים רוחניים הדרך הרוחנית של אליעד כהן סכיזופרניה והזיות שווא טיפול במחלות נפש בילדים איך הזיכרון של האקסית משפיע? מתי כדאי לחזור לאקס? תרגילי כושר איך לא להיפצע בתרגיל דדליפט? צורך להאמין באלוהים האם אתה מפחד מאלוהים? הדרך המהירה להארה רוחנית איך מגיעים להארה רוחנית? איך להפוך להיות אלוהים האמיתי? מילון מושגים בספר להיות אלוהים השקעה בבורסה לרכוש דירה האם מטרת החיים היא ימות המשיח? מטרת החיים של אדם מאושר לחקור רגש שלילי איך נוצרת הנאה מינית מסרטי סקס? הבחירה והידיעה תחושת הבחירה החופשית סיפור בריאת העולם איך לפרש מסרים מהיקום? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, קואצ'ינג לילדים, מאמן זוגי בתחום לרכוש מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 15_09_2025 השעה 10:10:41 - wesi4