ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות פוטנציאלים ✔מאמן אישי - מאמן אישי בשיחה על הכלה ✔הכלה (Encompassment) היא אחד הביטויים, ה"צבעים" והתיאורים של היחסים שבין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מאמן אישי - מאמן אישי בשיחה על הכלה
הכלה (Encompassment) היא אחד הביטויים, ה"צבעים" והתיאורים של היחסים שבין מתאמן לבין מאמן אישי מקצועי. למה זה מעניין אתכם? מהסיבה הפשוטה שבאמצעות ההפנמה והיישום של הדבר הזה שנקרא הכלה, אתם יכולים לשפר תחומים רבים בחיים שלכם: זוגיות בפרט, מערכות יחסים בכלל, עסקים (בעיקר ההיבט של שיווק ומכירות) ועוד. מדובר בכלי תקשורתי חיוני ומטרתי במאמר זה היא לתת להכלה את הכבוד הראוי לה, הרבה מעבר לתחום המקצועי של מאמן אישי.

מעולם ה"אייקידו" לעולמו של מאמן אישי

באמנות הלחימה "אייקידו", ניתן לראות את ה"צבע" הבולט והאמיתי ביותר של ההכלה. משמעות המילה אייקידו ביפנית היא "הדרך להרמוניה עם האנרגיה". זו לא רק אמנות לחימה, אלא גם דרך חיים ופילוסופיה חברתית. כשהיריב תוקף אותך, אתה לא מחזיר לו, אלא זורם עם התנועות שלו, אתה מכיל אותו בתנועותיו.

מאמן אישי, כמו לוחם ה"אייקידו", מנתב את האנרגיה

מטרתך כלוחם היא להגן על עצמך תוך הימנעות ככל האפשר מגרימת נזק לתוקף. האייקידו מבטא תנועה זורמת ומכילה של התוקפים, הסטת כוחם וניתובו על מנת לזכות בשליטה על התנועה ולהוביל אותה. בהיותי מאמן אישי, אני משתמש באלמנטים שמזכירים את השיטה. תפקידו של מאמן אישי אינו כרוך אמנם בהגנה עצמית או במלחמות מול היריב, אך הוא בכל זאת מתנהג לעתים כלוחם אייקידו המנתב את האנרגיה למקומות הנכונים. המטרה שונה, האמצעי זהה.

מאמן אישי אינו מתנגד

כשהמתאמן מביא את האג'נדה שלו למפגש האימון ואומר: "היום אני רוצה לקדם את


", אני זורם עם האנרגיה המתהווה, אני יכול לכוון, לברר, לחדד, לוודא שמה שהוא רוצה לקדם באותו מפגש נמצא בנתיב של התוצאה הכללית שהוגדרה לתהליך. אבל מה שבטוח הוא שאני לא אתנגד לו, באנגלית נהוג לומר: What you resist persist, דהיינו "מה שאתה מתנגד לו, מתעקש עוד יותר", או What you don't let be, doesn't let you be, דהיינו: "מה שאתה לא נותן לו להיות, לא ייתן לך להיות". התנגדות זה לאו דווקא משהו חמור כמו שאתם עשויים לחשוב. מספיק שאני לא משתמש במילים שלו כחלק בלתי נפרד מהתקשורת שלי אותו, זו כבר התנגדות.

"הכלה משפרת את התקשורת שלנו עם הסביבה" (מאמן אישי)

הכלה כמיומנות, משפרת בצורה בלתי רגילה את התקשורת שלנו עם הסביבה ומהווה את אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בהצלחה שלנו: בזוגיות, בקריירה, בעסקים, במשפחה, בחיי החברה ועוד. תחשבו כמה מערכות יחסים היו ניצלות לו אנשים היו מודעים למיומנות הזו של "ללכת עם האנרגיה המתהווה של היריב", להשתמש במילים שלו, להמשיך את דבריו ואז לזרום לדבריך, להקשיב, לקבל, להכיל את האחר ולהבינו.

מחוץ למגרש של מאמן אישי - שימוש בהכלה בעולם השיווק והמכירות

אנשי השיווק והמכירות הטובים בעולם מודעים היטב למיומנות הזו ומשתמשים בה בדרך קבע כדי ליצור תוצאות יוצאת דופן בתחומם. הם מקשיבים ללקוחותיהם, קוראים אותם, מרגישים אותם, מתחברים אליהם, זורמים עם בקשותיהם, הולכים עם האנרגיה המתהווה, משתמשים במילים של לקוחותיהם כדי להביע את מה שהם רוצים, יוצרים מערכת יחסים "עגולה" יותר עם הלקוח, נותנים לו מרחב להתבטא ולהביע את רצונותיו וצרכיו ואז מחברים את דבריו עם מה שיש להם להציע בצורה הרמונית מבלי שמורגשת התנגדות במהלך השיחה. הם כמעט ולא משתמשים במילים: "לא", "אבל" וכדומה.

קחו את הדוגמה הבאה: אני איש מכירות שמתקשר ללקוח פוטנציאלי שיכול להיות מעוניין בפוליסת ביטוח מיוחדת שאני מוכר. אני מתקשר ומציג את עצמי ואת הסיבה שבגללה התקשרתי, זאת לאחר שוידאתי איתו שזה זמן נוח עבורו לדבר (אנשי מכירות טובים יוצאים מנקודת הנחה שהם מפריעים אם לא קבעו מראש את השיחה עם הלקוח - זה אומר שהם נותנים לו את הכבוד שהם היו רוצים לקבל).

בואו נאמר שהוא אומר: "תודה לך אבל כבר יש לי פוליסה". איש מכירות גרוע יגיד לו תודה ולהתראות. איש מכירות בינוני יגיד לו כמה שהביטוח שיש לו גרוע ויתחיל לדבר ארוכות על הביטוח שהוא מתכוון להציע. שני אנשים המכירות (הגרוע והבינוני) הפסידו כרגע לקוח פוטנציאלי בגלל חוסר מודעות לתקשורת אפקטיבית ואם נדייק, אז נאמר שבגלל חוסר מודעות למיומנות ההכלה. אז איך היה מתנהג איש מכירות מצוין?

איש מכירות, כמו מאמן אישי, נדרש להכיל את הלקוח

הוא ודאי היה עונה כך: "מצוין, אנחנו פונים היום רק לאנשים שכבר יש להם פוליסה. אני שמח שיש לך פוליסה ואני מניח שבחרת בה מכמה סיבות. מה הייתה הסיבה העיקרית שהנחה אותך בתהליך הבחירה? " - זו למשל דרכו של איש מכירות טוב להכיל את הלקוח, לזרום עם דבריו, לפתוח את השיחה (במקום לסגור אותה עוד לפי שהתחילה) וללמוד מידע חשוב על הלקוח הזה - מידע שיהיה חיוני להצלחת תהליך המכירה.

מאמן אישי מכיל את המתאמן במסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו

מאמן אישי מקצועי הוא אומן של מיומנות ההכלה וכמו לוחם האייקידו, הוא זורם עם האנרגיה המתהווה של האימון ומאפשר למתאמן להביע את עצמו ולהיות במיטבו. הוא מכיל את המתאמן במסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו בדרך להשגת מטרותיו.

כמה טובות יותר מערכות היחסים שלנו יהיו אם נהיה מיומנים יותר בהכלה בפרט ובמיומנויות תקשורתיות בכלל? אני מאמין שהן יהיו הרבה יותר טובות.
קריירה שמח יחסים איש מכירות בזוגיות רצון להקשיב השגת מטרה חוסר מודעות תהליכים דיוק אימון אימון אישי אימונים הכלה יכולת הכלה להתאמן מאמן אישי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים , פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, ... המסרים והגמישות לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך. שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים? איך לעשות רושם ראשוני חיובי? מה לשאול בפגישת היכרות? פגישת היכרות - האם היא באמת רק ... דבר מהותי: פגישת היכרות היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה. מה זה אומר בפועל? כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת היכרות, עליכם להבין שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות כלליות ... נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות, שותפות עסקית, פרזנטציות ועוד, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים , שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים, איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים? ...
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש משכורת, האם לפתוח עסק עצמאי?
... יודע לעבוד נכון, עם לקוחות, עם ספקים, עם מתחרים, עם עובדים, עם קולגות, עם לקוחות פוטנציאלים ועם כל מה שזז. איש עסקים מוצלח, לוקח אחריות על הגורל שלו, עצמאי לא מאשים את המדינה, לא מאשים את המצב הביטחוני, לא מאשים את המתחרים, לא מאשים את ... שלו, שיהיה יותר טוב מאשר של המתחרים שלו. הוא כל הזמן ישקיע גם בשיווק העסק שלו ללקוחות פוטנציאלים (משפך שיווקי) וכולי. וככה גם אמור לחשוב שכיר עצמאי. דהיינו, השכיר המוצלח שרוצה לפתח קריירה ורוצה להתקדם בקריירה שלו, צריך להבין שהעסק שלו זה ... כפי שניתן לראות כאן ?key=11455. כך גם השכיר צריך לדעת שיש לו מתחרים ושיש לו לקוחות פוטנציאלים. ושהוא צריך לעשות שיווק, ושהוא צריך לדעת לתמחר את העבודה שלו, ושהוא צריך לדעת האם הוא צריך להשקיע יותר בלפתח את המוצר שלו כשכיר, דהיינו, ידע ...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך. והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור? אז קודם כל נראה מה ... הארוך וכולי. דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן ... שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה זמן ... לומר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך. ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך. ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה עשוי למצוא את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... 1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, נסה להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר. ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל ... הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר. ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין ... הטובה שתהיה לו מהמוצר. וצריך לתת את הדעת, על התועלות הרגשיות שבגללן הלקוח מתעניין במוצר. ואותן צריך להציג ללקוח. ואם ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ביטוי של דו קרב רעיוני, שמתרחש בין כמה רעיונות שונים ... תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. או במילים אחרות, בלי שהלקוח הפוטנציאלי יחשוב, שביצוע העסקה יהפוך את המציאות שלו להיות טובה יותר, בלי זה הוא לא ירצה לבצע את העסקה, ובלי ... ונקודת מבט עמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי, לרצות לבצע את הפעולה בעולם הממשי שלנו. והנקודה העמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא גורם ללקוח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות פוטנציאלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות פוטנציאלים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות פוטנציאלים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, מאמן לחיים, קואצ'ר אישי בתחום לקוחות פוטנציאלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 22:13:32 - wesi4