ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמוד באוניברסיטה ✔זן בודהיזם / זאזן - הבעיה שלך / מוהו נולקה ✔על מה בעצם כל העניין ב - "תרגול למבוגרים"? ראשית תרגול למבוגרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨זן בודהיזם / זאזן - הבעיה שלך / מוהו נולקה
על מה בעצם כל העניין ב - "תרגול למבוגרים"?

ראשית תרגול למבוגרים פירושו לנגב את התחת שלך בעצמך. מי הוא זה שרוצה לתרגל? האם אנחנו לא אלו שבוחרים לבוא למקום כמו אנטאיז, י? אם כך, אנחנו אלו שצריכים לטפס על כל רכסי - ההרים של הספק והקשיים, שניתקל בהם במוקדם או במאוחר. מובן שאנו זקוקים למדריך במסענו, במיוחד כדי שיזהיר אותנו מפני הבורות שטומן לנו האגו שלנו, אבל האין זה מוזר לצפות מהמורה שלנו לדאוג לכל היבט של התרגול שלנו? מערכת היחסים שבין מורה לתלמיד שונה מזו של תינוק הניזון משדי אמו.

מה שגרם לי להתחיל לכתוב את הסדרה "תרגול למבוגרים" היה דואל שקיבלתי תחת הכותרת, "רק לידיעתך". הדואל הכיל את מילותיו של אחד מאחי הדהרמה הוותיקים ממני מהם ציטטתי לפני חודשיים: "ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה".

מה שהוא כותב אודות התרגול שלו באנטאיז, י אופייני לספקות שכולנו ניתקל בהם במוקדם או במאוחר. אני רוצה להביא ממילותיו ביתר הרחבה:

" זכיתי להדרכה מבית מדרשו של הרושי סוואקי קודו. מה שנאמר לי היה פשוט לשתוק ולשבת. דברים כמו להתרכז בנשימה או לספור נשימות אסורים שם, לכן שדי השינה השתלטו עלי, או שנלכדתי במחשבות, גם אם הייתי מסוגל להרגיע את תודעתי לזמן מה, ברגע שנגמר הסששין הכל חזר לקדמותו. ובכן, אמרתי לעצמי, ייתכן שפשוט ככה זה"

" יש הבדל גדול בין להבין את חיבורו של דוגן זנז, י, פוקאנזאזנגי, כהנחיות מעשיות לחיי היום - יום לבין להבינו כאיזו תיאוריה נשגבת ללא קשר לתרגול שלנו. אם אין בידיך האמצעים להבין את הנקודה הזו לעולם לא תוכל לקנות אחיזה בתודעתך. אתה תהיה כמו ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. "

" למעשה כל חבריי, אלו שתרגלו אתי באנטאיז, י באותו זמן, עזבו למקומות כמו מקדש ח, או מקדש ב,, כמה אף הרחיקו עד אמריקה, ובסופו של דבר איש לא נשאר. אין לזה דבר וחצי דבר עם האנשים, זה בגלל שלא הצליחו לבסס אמונה איתנה בתרגול שם. המורה שלי עדיין חי באנטאיז, י אז אני מבקר אותו מפעם לפעם, אבל בכל פעם שאני מדבר אם אחיי הדהרמה שלי, אנחנו שואלים את עצמנו מדוע לא הצלחנו לבסס אמונה בזאזן. וזה כולל גם אותי.

אז התחלתי לדאוג ולשאול את עצמי כמה שנים יעברו באופן הזה - כמה זמן מתבזבז?! וזה נכון לגבי כל מסורת הסוטו. אם לתרגול שלך אין נקודת מיקוד ברורה אין אפשרות "פשוט לשבת". אם אתה נאחז בצורה מבלי להיות נוכח ברגע, אין לזה שום משמעות כלל. ובכן, רק עתה משהבנתי את עצמי אני יכול לאמר זאת. הסיבה שבשלה לא יכולתי לבסס אמונה בזאזן ולתרגל לאורך זמן היא שזה לא הובהר לי כהלכה - לא הייתה שום הדרכה! "

"הבעיה היא שאנחנו לא יודעים מה זה פשוט לשבת (שיקנטאזה). אני חושב שמי שבעיקר צריך לעזור לנו לדעת הוא המורה. "

"הלכתי לדוג, ו ס, לשמונה ימים וקיבלתי הנחייה מהרושי. לסיכום: בשבוע אחד הצלחתי לחוות בבהירות את מה שדוגן זנז, י מכנה בפוקאנזאזנגי, "שהדהרמה מתגלה מעצמה, כך שלמן ההתחלה תשתחררו מקהות - חושים והסחת דעת". ללא ספק אני מתעורר לכך! זה היה כל - כך שונה מכל - דבר עד אז, כל - כך רענן ומרגש! אז חקרתי את עצמי לעומק ושאלתי: מדוע זה כל - כך שונה, מה עושה את זה שונה מהתרגול שלי עד כה? התשובה היא פשוטה: עד אז לא הייתי אחד עם עצמי בכל רגע ורגע. הבעיה הייתה שלא הבנתי עד - כמה חשוב הרגע הנוכחי.

פשוט לעשות זאזן, פשוט לאכול, מה המשמעות של ה - "פשוט" הזה בכלל? בכדי שיהיה ברור מהו ה - "פשוט" צריך להיות ברור לגבי כל רגע ורגע. ואני חושב שהבעיה הבסיסית שלי הייתה שאיש לא לימד אותי את האמצעים הממשיים לעשות זאת. מעולם לא שמעתי על "הנשימה הזו האחת". אני מאד שמח שכעת אני יודע!

במילים אחרות "פשוט" פירושו הרגע הזה, המצב לפני שהתודעה מתחילה. אני חושב שזה ממש טוב לתרגול שלי ולחיים שלי, שכעת אני מבין זאת בבהירות. כעת הבעיה שלי היא פשוט להמשיך עם זה. זה מה שאני צריך לעשות כעת וזה יהיה התוכן של הזאזן היומי שלי מעתה. אני אזהר שמה יהיו אי - אילו זיהומים במעשי. אני אמרק את תודעתי ו - "פשוט" אעשה דברים.

זה הכל, לבד מזה אין מה לתרגל. אני מאמין שהגעתי לסוף, ופשוט אמשיך ואתרגל. "

וכך מבלי לחשוב על האחריות שלו לתרגול שלו, ממשיך אח הדהרמה שלי לבקר את המקום שטיפח אותו במשך כל - כך הרבה שנים ואת המורה שטרח כה רבות לנסות ולפתוח את עיניו העצומות בחוזקה. בכל זאת אני שמח לשמוע שהוא מצא לבסוף את גן - הילדים הרוחני שלו ושתודעתו שלווה. כפי שאמרתי, הוא אינו היחידי שיש לו הספקות האלו - לכולנו יש אותם:

"מדוע תודעתי אינה שלווה בזמן זאזן? "

"מדוע עלי לסבול את הכאב הזה? וכשהכאב שוכח, אני או ישן או חולם! "

"אחרי כל הזמן הזה איך זה שאני עדיין לא מבין מה זה שיקנטאזה? למה מישהו לא מבסס את אמונתי? "

"האין התרגול הזה כולו צורה וטקס ללא משמעות או תוכן? "

"מדוע נדמה שאני לא יכול לקבל קצת הדרכה ברורה?! "

"והכביכול מורה הזה כאן, האם הוא לא ישן בעצמו בזמן זאזן? "

"כמה שנים אני צריך להמשיך כך? האם זה לא פשוט בזבוז של זמן? "

כל זמן שאנחנו חושבים כך, אנחנו באמת מבזבזים את זמננו. המהירים שבינינו חשים את הלבטים האלה ביום הראשון לסששין ומוצאים עצמם על האוטובוס הקרוב חזרה. אחרים מגלים את העובדה הפשוטה שהתרגול לא מוביל אותם למחוז חפצם רק אחרי שבע או שמונה שנים. אז הם מאשימים אחרים, כועסים ועוזבים. אבל אלו שלא עוזבים חשים את הלבטים האלו ביתר עצמה - הם ממשיכים לחיות אתם ולעבוד אתם. הבעיה הופכת להיות חלק מהתרגול שלהם, והם לומדים להתמודד אתה כבעיה "שלהם". אם תתמודד עם הבעיה שלך בצורה בוגרת, כמבוגר במובן האמיתי של המלה, תוכל במוקדם או במאוחר לשמוע את מה שהמורה שלך מלמד אותך באמת, ולהתעורר אל ההנחיה שלא ראית קודם לכן. רק מבוגר יכול לשמוע את ההנחיה של האבות1 לא כתיאוריה נשגבת אלא כהנחיות מעשיות לחיי היום - יום. אם אין ביכולתך לראות שהבעיה עצמה, "הבעיה שלך", היא התרגול עצמו אתה באמת ובתמים "תהיה כמו ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה". אתה מבזבז את זמנך. כל הסוטרות מלמדות אותנו "שהזמן חולף מהר כמו חץ במעופו - אל תכלה את חייך לריק - חיים ומוות הם עניין רציני, ארעיות חולפת ביעף - וכולי וכולי". מימי קדם רבים מאיתנו קוראים את הסוטרות האלה בקול - רם, מבלי שעלתה במוחנו ולו פעם אחת המחשבה שמה המילים האלה הן אודות התרגול שלנו. בסופו של דבר אנחנו מחפשים את הפתרון לתרגול שלנו במקום אחר, אנחנו לעולם לא מבחינים שהוא בתוך התרגול שלנו.

מובן שהדבר נכון גם עבורי. זמן ארוך מדי כמעט וקרעו הלבטים האלה את חזי לחתיכות. אין בכוונתי לומר שכעת אני חי בשלום ובאושר ללא כל בעיות. אם לא אזהר אני עוד עלול לומר לעצמי "אולי יתכן שפשוט כך הוא התרגול" למותר לומר שהתרגול לעולם אינו "פשוט כך או כך". אנחנו לעולם לא יכולים לאחוז בו, שכן הוא עצם חיינו ברגע זה ממש. וכך במקום לפקפק בזאזן כתרגול אני מוצא שהזאזן מפקפק בי בכל רגע ורגע. כשאתה מבין לבסוף שזהו התרגול שלך שמעמיד אותך בסימן שאלה ולא ליהפך אין לך ברירה אלא לסיים את גן הילדים הרוחני שלך. הפכת למתרגל מבוגר. מילים כמו "זאזן הוא צורתך האמתית" או "זאזן הוא המורה האמתי", נאמרו לאוזניהם של מבוגרים.

אני רוצה להמשיך ולבחון את נושא התרגול למבוגרים במשך מספר חודשים נוספים. הנושאים שאעסוק בהם כוללים:

מהי המשמעות האמתית של המילה "מבוגר" בה אני משתמש תדיר?

כיצד אנחנו יכולים להתמודד עם ישנוניות או מחשבות אקראיות כבעיה שלנו, כחלק מהתרגול שלנו? ומה עם כאב, סחרחורות, שעמום, תשוקות והיאחזויות, כעס, חרטה - עוד כהנה תחושות, אשליות ובורות?

כיצד לתרגל לא רק זאזן כי אם את כל היבטי החיים?

המלכודות שבתרגול, ההסתכלות על זאזן מבחוץ. הטלת האשם בזולת על תרגולינו הגרוע.

מדוע באתי לכאן וכיצד חווייתי את קשיי התרגול.

הוראתו של המורה שלי, הרושי מיאורה שיניו ז"ל.

המשך בחודש הבא.


1. "אבות" הוא תרגום של patriarchs - זהו המושג שמוהו משתמש בו כאן בכדי לתאר את ראשי שושלת המורים שייסדו ומסרו את זרמי הזן השונים. למיטב ידיעתי ברשימה הקנונית יש רק שתיים או שלוש נשים ולצערי המושג "אבות" הוא התרגום הנכון. אני מקווה ומצפה שבעתיד יהיו יותר נשים ברשימה הזו. למי שבכל זאת יש עניין לראות רשימה מלאה של נשים שנחשבות "אבות זן" במובנים מסוימים או נשים בודהות ניתן למצוא אחת כאן: www.upaya.org/teachings/women-ancestors.php www.bendowa.net/zenblog1/תרגומים/muho/adult-practice/3-הבעיה-שלך-מוהו-נולקה/
הנחיה קהות חושים שמח איך לכתוב כעס אמת האגו תלמיד ריכוז תינוק תקווה בודהיזם זאזן זן בודהיזם
להצליח בקריירה, כסף, להצליח בלי ללמוד מקצוע, להצליח בלי השכלה, להצליח בלי תעודת בגרות, להצליח בלי לימודים אקדמיים, להצליח בלי תואר אקדמי, להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה, להצליח בלי מקצוע, להצליח בלי בגרות, להיות יותר טוב מאחרים
להצליח בקריירה, כסף, להצליח בלי ללמוד מקצוע, להצליח בלי השכלה, להצליח בלי תעודת בגרות, להצליח בלי לימודים אקדמיים, להצליח בלי תואר אקדמי, להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה, להצליח בלי מקצוע, להצליח בלי בגרות, להיות יותר טוב מאחרים
... ללמוד מקצוע, להצליח בלי השכלה, להצליח בלי תעודת בגרות, להצליח בלי לימודים אקדמיים, להצליח בלי תואר אקדמי, להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה, להצליח בלי מקצוע, להצליח בלי בגרות, להיות יותר טוב מאחרים האם חייבים לימודים אקדמיים כדי להצליח בחיים? אנשים רבים ... או לא מצליח אם חסרות לו יכולות בסיסיות אחרות כמו ניהול, שיווק או יחסי אנוש. לכן, גם מי שהולך ללמוד באוניברסיטה חייב לזכור שהמטרה אינה הלימודים עצמם, אלא שיפור יכולותיו באופן שיוכל לתת ערך אמיתי לאחרים. כך, למשל, מי שרוצה ... טוב יותר ממה שהיה אתמול, הוא יהפוך באופן טבעי להיות טוב יותר מאחרים, ודברים יתחילו להסתדר מעצמם. האם כדאי ללמוד באוניברסיטה או לא? לדברי אליעד, אין כלל אבסולוטי האם כדאי או לא כדאי ללמוד באוניברסיטה. ההחלטה צריכה לנבוע מהמטרה האישית של האדם. אם המטרה היא להצטיין במשהו מסוים ולימודים אקדמיים הם הכלי הטוב ביותר לכך - כדאי ללמוד באוניברסיטה. אבל אם המטרה אינה תלויה בלימודים או שהלימודים אינם הכלי המתאים ביותר, אז אין טעם בלימודים אלו. כלומר, הבחירה ... האדם להיות טוב יותר מאחרים במשהו. הלימודים יכולים לעזור בכך, אך הם אינם חובה ואינם ערובה להצלחה. האם חייבים ללמוד באוניברסיטה? איך אפשר להצליח בלי השכלה אקדמית? איך להתאשר בלי לימודים? האם לימודים זה בזבוז זמן? איך להיות יותר טוב ... תואר אקדמי עדיין רלוונטי? האם לוותר על תואר? מה ללכת ללמוד? כסף ואושר, בעד ונגד לימודים אקדמיים, האם צריך ללמוד באוניברסיטה? איך להצליח בקריירה? איך לעשות כסף? לא רוצה לעשות תואר, לא צריך לעשות תואר, מה ללמוד כדי להצליח בחיים? ... השכלה? איך להצליח בלי תעודת בגרות? איך להצליח בלי לימודים אקדמיים? איך להצליח בלי תואר אקדמי? איך להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה? איך להצליח בלי מקצוע? איך להצליח בלי בגרות? איך להצליח ללא השכלה? איך להצליח ללא תעודת בגרות? איך להצליח ... או לעבוד, ללמוד או לא ללמוד, האם כדאי לעשות תואר? למה לא חייבים לימודים אקדמיים? למה לא חייבים ללכת ללמוד באוניברסיטה?
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? אנשים רבים שואלים האם כדאי ללמוד באוניברסיטה או באקדמיה כדי להיות יותר חכמים, אך על פי אליעד כהן, התשובה היא ברורה ופשוטה - לא. אם המטרה שלך היא לרכוש ידע ספציפי אותו אתה יודע שניתן ללמוד באוניברסיטה, אז אכן כדאי שתלך ללמוד שם. אבל אם המטרה היא פיתוח החשיבה ופיתוח השכל, אז לא רק שהאקדמיה איננה ... יכול להתרחש, מה היו הסיבות האפשריות לאירועים, ורק אחר כך להשוות את הרעיונות למידע ההיסטורי האמיתי. האם באמת כדאי ללמוד באוניברסיטה? אליעד מדגיש כי הלימודים באוניברסיטה הם בהחלט לא פסולים באופן גורף, אך השאלה היא מה המטרה הספציפית של הלומד: ... באקדמיה. הדרך הטובה ביותר לפיתוח החשיבה היא לימוד עצמאי, ביקורתי, וחקירה מתמדת של רעיונות חדשים וישנים כאחד. האם כדאי ללמוד באוניברסיטה? איך לפתח את השכל בצורה עצמאית? שיטות לימוד אפקטיביות שלוש צורות למידה איך להיות יותר חכם? לימודים אקדמיים בעד ונגד איך לפתח חשיבה ביקורתית? למה לא ללמוד באוניברסיטה? למה ללא ללמוד באקדמיה? בעד ונגד לימודים אקדמיים, בעד ונגד לימודים באוניברסיטה
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
... עסק, הלימודים הופכים לחיוניים. לכן שילוב נכון בין עבודה ללמידה הוא פתרון מומלץ ברוב המקרים. לסיכום הדילמה אם כדאי ללמוד באוניברסיטה או לפתוח עסק ולצבור ניסיון מעשי תלויה בשאלה מהי המטרה העיקרית: לימוד לשם העשרה או לשם קידום מקצועי. למי ... כישלון בעסק עצמאי האם שווה להמשיך לתואר שני או שלישי לצורך קידום מקצועי יעוץ קריירה, איך לפתח קריירה? למה ללמוד באוניברסיטה? האם ללמוד באוניברסיטה? האם לפתוח עסק עצמאי? האם לעשות תואר שני? האם לעשות דוקטורט? בחירת מקצוע, בחירת תחום לימודים, במה אני רוצה ...
רצונות התת מודע, איזה רצון מניע אותך, התבוננות עצמית, התבוננות פנימית, התבוננות נפשית, מודעות עצמית, למה יש רצון? מהו הרצון? מה רוצה התת מודע? שיעור באלגוריתם, תכנות מחשבים, הסיפור של אליעד
רצונות התת מודע, איזה רצון מניע אותך, התבוננות עצמית, התבוננות פנימית, התבוננות נפשית, מודעות עצמית, למה יש רצון? מהו הרצון? מה רוצה התת מודע? שיעור באלגוריתם, תכנות מחשבים, הסיפור של אליעד
... לעסוק בעסקים כי זה מביא כסף, ואז הוא מקבל אותם, לעומת רצונות אחרים שאין בהם היגיון ברור, כמו הרצון ללמוד באוניברסיטה, שאותם הוא מתקשה להבין ואף מרגיש מתוסכל מהם. הוא שואל את הרצון: למה אתה מכריח אותי לעשות את זה? ... של הרצון. כל פעולה שאדם עושה היא בעצם תוצאה של אלגוריתם פנימי של רצונות שמפעילים זה את זה. הרצון ללמוד באוניברסיטה יכול להיות רצון משני או אמצעי כדי להשיג ביטחון או שייכות חברתית. וכמו במחשבים, ישנו מנגנון פנימי של תהליכים ...
התמודדות עם פרידה מבת זוג, געגועים לאקסית, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מתגעגע לאקסית, דרכי התמודדות עם פרידה, התמודדות עם כאב פרידה, מתגעגע לחברה שלי, געגועים לאהוב
התמודדות עם פרידה מבת זוג, געגועים לאקסית, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מתגעגע לאקסית, דרכי התמודדות עם פרידה, התמודדות עם כאב פרידה, מתגעגע לחברה שלי, געגועים לאהוב
... מחשבתי קבוע של הבחנה בין מהות וצורה בחיי היומיום. הוא נותן דוגמה נוספת: אם אדם קם בבוקר כדי ללכת ללמוד באוניברסיטה, הוא צריך לשאול את עצמו למה הוא באמת עושה זאת. האם הוא רוצה הצלחה בלימודים, או שאולי המהות היא ...
איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? התמודדות עם נכות, התמודדות עם מחלה, נולדתי מכוער, אני חושב שאני מכוער, איך להתמודד עם החיים? איך לראות את החיים כמשחק? איך להתמודד עם אסון?
איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? התמודדות עם נכות, התמודדות עם מחלה, נולדתי מכוער, אני חושב שאני מכוער, איך להתמודד עם החיים? איך לראות את החיים כמשחק? איך להתמודד עם אסון?
... פותח לה דלתות, אבל גם לוקח ממנה את תחושת האתגר והעניין בחיים, ולכן היא עשויה לחפש אתגרים נוספים, כמו ללמוד באוניברסיטה או לעשות משהו קשה אחר, כדי להרגיש עניין ואתגר מחדש. מה המשמעות של ראיית החיים כמשחק? הגישה שאליעד מציג ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ללמוד באוניברסיטה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ללמוד באוניברסיטה, האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ללמוד באוניברסיטה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, ספרים על אימון אישי, מטפל רגשי בנושא ללמוד באוניברסיטה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5938 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 22:11:19 - wesi4