ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמד אחרים ✔דמיון מודרך ו - NLP - מה זה? ואיך זה עובד? ✔דמיון מודרך ו - NLP הינן שתי שיטות רבות עצמה לתקשורת עם התת - מודע, וליצירת... -...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 דמיון מודרך ו - NLP - מה זה? ואיך זה עובד?
דמיון מודרך ו - NLP הינן שתי שיטות רבות עצמה לתקשורת עם התת - מודע, וליצירת שינויים בחיים, שבהן יכול להעזר כל אדם המעונין לשפר את איכות חייו! כל אחד מאיתנו משתמש בדמיונו, אנחנו עושים זאת כאשר אנו חולמים בהקיץ, או נזכרים בחוויות מהעבר זוהי פעולה טבעית ואוטומטית כמו נשימה או הליכה... דמיון מודרך מתרחש בעיקר בצידו הימני של המח, זהו הצד האינטואיטיבי, הרגשי והיצירתי שהוא בעצם מקור הבינה שלנו.

בדמיון מודרך אנו רותמים את כוח הדמיון, ליצירת שינוי חיובי באופן מודע (להבדיל מחלום), על מנת לשפר את מצב בריאותנו ואת אושרנו.

מחקרים מדעיים הוכיחו כי המח האנושי אינו מבדיל בין דמיון למציאות מבחינת התופעות הנוירולוגיות, לדוגמה: כאשר אנחנו מדמיינים שהות מרגיעה על חוף - הים הגוף שלנו נרגע בדיוק באותו אופן שבו היה נרגע, אילו היינו שוהים בחוף של ממש.

או למשל כשאנו מדמיינים לימון חמוץ ועסיסי בפה, אנחנו מריירים כאילו יש לנו לימון אמיתי בתוך הפה.

דמיון מודרך הוא בעצם "שיחה" עם התת - מודע, שיחה כזאת מתקיימת במצב של רגיעה והרפיה, בעיניים עצומות, כשהמודע שלנו "נח" ומאפשר את התקשורת הזו.

דיאלוג חשוב זה, מאפשר לנו לסגור עניינים פתוחים מהעבר, לשנות הרגלים אשר נוצרו וחוזקו במשך שנים, ולנקות זיכרונות כואבים שהיוו מכשולים תת - מודעים להשגת מטרותינו בהווה ובעתיד.

לאחר תרגול בדמיון מודרך אנו הופכים להיות יותר מודעים לרגשות ולמחשבות שלנו, אנחנו יכולים לפגוש את הילד/ה שבתוכנו, (ראו מאמר מפגש עם הילד הפנימי) אנחנו יכולים ליצור מציאות חדשה בעזרת כוח הדמיון והמחשבה, ליצור את האני העתידי המתפתח שלנו, ולקבל ממנו תמיכה ומשאבים לצורך השינוי שאותו אנו רוצים... NLP -Neuro Linguistic Programming - תכנות עצבי לשוני NLP -הינה שיטה מחקרית, אשר דוגמת מודלים של מצוינות אישית בתחום התקשורת האישית והתקשורת הבין אישית.

ה - NLP חוקר מצוינות ואיכות, איך אנשים וארגונים יוצאי דופן משיגים את התוצאות המעולות שלהם.

את השיטות האלו ניתן ללמד אחרים כדי שגם הם יוכלו להשיג תוצאות בסדר גודל דומה.

תהליך זה נקרא "דיגום" (MODELLING).

כדי ליצור דגם, ה - NLP חוקר את הדרך שבה אנחנו מעצבים את החוויה הסובייקטיבית שלנו - איך אנחנו חושבים על הערכים והאמונות שלנו ויוצרים את המצב הרגשי שלנו - ואיך אנחנו יוצרים את העולם הפנימי שלנו מתוך החוויות שלנו ונותנים לו משמעות.

אין אירוע שיש לו משמעות כשלעצמו.

אנחנו נותנים לו משמעות, ואנשים שונים ייתנו לאותו האירוע משמעות שונה.

אם כך, ה - NLP חוקר את החוויה מבפנים.

מדובר במכלול רחב של טכניקות, בעלי יעילות מוכחת, המסתמכים על מבנה ותפקוד המח האנושי.

השימוש בטכניקות של NLP מיושם בהנחיה פרטנית ע"י הצבת והשגת מטרה אישית, מעשית וריאלית מטרה שהמונחה מציב עבור עצמו - אשר מהווה עבור המנחה והמונחה יעד ברור להשגה, שמסמן את תוואי המסע המשותף, מעין מפת דרך לתהליך הטיפולי.

כמו כן טכניקות ההנחיה ב - NLPמיועדות להבנת מקור הדפוסים הבעייתיים, ל"סגירת מעגלים " וניקוי זיכרונות מהעבר, שינוי דפוסי חשיבה מגבילים ושינוי הרגלים, שחרור מתלות, פחד, כעס ואשמה שיפור הדימוי העצמי, קבלה עצמית וחיזוק משאבים.

השיטה מטפלת ביעילות בבעיות כגון: קשיים בזוגיות, הפרעות אכילה, הפסקת התמכרויות למינהן התמודדות עם מחלות, בעיות פריון, מצבי לחץ, חרדות, פוביות, דיכאון, ביישנות, רגשי אשמה ועוד... יתרונה הטיפולי של ה - NLP, בכך שהיא מאפשרת לאדם להשיג גמישות התנהגותית ומחשבתית, בעקבות כך היא מאפשרת הסתגלות קלה יותר למצבים רגשיים.

ה - NLP פותח לפני כ - 30 שנה בארה"ב ע"י ד"ר ג'ון גרינדר, בלשן במקצועו וד"ר וריצ'רד בנדלר - מתימטיקאי, מומחה למחשבים ופסיכותרפיסט.

הם תיצפתו ולמדו את דרך עבודתם של מטפלים מצטיינים, שבלטו בהצלחתם בתחום התקשורת הבין - אישית: כמו ד"ר מילטון אריקסון - הידוע כגדול ההיפנותרפיסטים של כל הזמנים או ד"ר פריץ פרלס, אבי תורת הגשטאלט... בתצפיות אלו נמצאו דגמי התנהגות החוזרים על עצמם, אשר יצרו תקשורת טובה, אמון ופתיחות בין המטפל למטופל.

תקשורת זו אפשרה חיבור מפרה עם האני הפנימי, שקידם את המטופל להשגת מטרותיו.

המטפלים פעלו באופן אינטואיטיבי לחלוטין, ולא ידעו לאמר איך הם מצליחים במקומות שאחרים נכשלים... בנדלר וגרינדר מצאו את ה"איך"... ע"י התבוננות מעמיקה בהבעות הפנים ושפת הגוף, והקשבה ממוקדת לטון הדיבור, קצב, סגנון וכמובן הקשבה לתכנים, הם פיתחו טכניקות ליצירת שינוי מהיר וממוקד.

התחום ממשיך להתפתח ולהתרחב, ונכתבו עליו כבר מאות ספרים.

השילוב בין ה - NLP והדמיון המודרך הינו אפקטיבי ביותר, ומאפשר תקשורת מפרה ומעצימה בין המודע לתת - מודע.

חיבור זה עוזר לנו ליצור שינוי מחשבתי רגשי והתנהגותי, בזמן קצר יחסית ומשפר משמעותית את תפיסת המציאות שלנו, ואת איכות החיים! ואסיים בציטוט: "הנתיב של האדם אל החופש, הוא המסלול של שינוי מתמיד" בודהא בהצלחה בהמשך הדרך... בברכת אור ואהבה
להירגע יתרון שפת גוף פסיכותרפיסטים שיטה פסיכותרפיסט זיכרון זיכרונות להבדיל ביישנות אשמה nlp nlp מה זה דמיון דמיון מודרך דמיון מודרך ו nlp דמיונות נלפ עובד עובדים
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית מדוע אליעד לא כתב על האמת בצורה גלויה בספר? השאלה המרכזית שעולה מתוך ההרצאה היא מדוע אליעד לא ציין את המושג ... של הלמידה חשוב לא פחות ואולי אפילו יותר מהמושגים עצמם. איך להגיע לאחדות? האם האמת היא מוחלטת? מהי הדרך האידיאלית ללמד אחרים? האם עדיף להסביר ישירות או בעקיפין? למה אליעד מסתיר את האמת בספריו? איך לגרום לאחרים להבין אותך? האם אפשר למצוא מכנה משותף לכולם? ...
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
סוגים של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני
... של מורים רוחניים, סוגים של מדריכים, היכולת ללמד אחרים, מודעות עצמית של מורה רוחני אילו סוגים של מורים רוחניים קיימים ואיך מזהים אותם? קיימים סוגים שונים של מורים רוחניים, ולכל אחד מהם ... אדם שטוען שיש לו יכולת מסוימת, אך אין לו אפשרות ללמד אחרים את אותה היכולת. למשל, רופא אליל או מתקשר שטוען שיש לו כוחות לראות מלאכים או לחזות עתידות. כאשר שואלים אותו אם הוא יכול ללמד אחרים לעשות זאת, הוא לרוב יאמר שלא, משום שאם יאמר שכן, כבר לא יהיה צורך בו. דוגמה לכך היא משה רבנו שאמר לא יראני האדם וחי, כלומר, רק הוא יכל ... לא יודע כיצד הוא רכש אותה. הסוג השני: אדם שמסוגל ללמד אחרים את היכולות שלו, כיוון שהוא יודע בדיוק כיצד הוא רכש אותן. אדם כזה פיתח את היכולות שלו באופן מודע ותוך כדי תהליך ברור. דוגמה לכך היא ... מה התהליך שעבר. למה יש מורים רוחניים שלא מסוגלים ללמד אחרים את היכולות שלהם? לפי אליעד כהן, אם אדם קם יום אחד וגילה שיש לו יכולת מיוחדת, כמו למשל לעוף באוויר, הוא לא יוכל ללמד אחרים לעשות זאת, כי הוא לא יודע כיצד השיג את היכולת הזו. כלומר, הוא אינו מודע לתהליך שבו היכולת נרכשה. לעומת זאת, כאשר מישהו פיתח את היכולות ... כדי להשיג את מה שהשיג, יש סיכוי גבוה שהוא גם יוכל ללמד אחרים. לעומת זאת, אם הוא אומר דברים כמו זה בא לי באופן טבעי או ככה נולדתי ואין לו הסברים מדויקים לתהליך שעבר, סביר להניח שהוא לא יהיה מסוגל ... לחשוב במהירות או להגיע למסקנות מהירות, יכול ללמד אחרים כיצד לעשות זאת, על ידי פירוק התהליך לשלבים קטנים והדרגתיים. מה התהליך המדויק שאליעד כהן מתאר כדי להגיע להבנת האמת? אליעד כהן מסביר כי ...
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
האם ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר
... ללמד אחרים? האם להנהיג אחרים? הפצה רוחנית, האם להיות מנהיג? האם להיות מורה רוחני? האם לעזור לאחרים? האם לעשות טוב לאחרים? איך להיות מנהיג? חרדת מטפלים, קשר שריר מחשבה, 2 גישות באימון בחדר כושר מה המשמעות של להיות מנהיג? האם עלינו ללמד אחרים ולהנהיג אותם? ההרצאה מתמקדת בשאלות פילוסופיות ופרקטיות על תפקידי המורה והמנהיג, ומה המשמעות של ללמד אחרים. אליעד כהן מציג את הרעיון של פיתוח עצמי דרך הוראה ומנהיגות, ומסביר את יתרונות וחסרונות האפשריים שבקידום רעיונות ושיתוף ידע עם אחרים. מהן היתרונות והחסרונות בללמד אחרים? אליעד מתאר את התפיסה הקיימת ביהדות ובעוד תרבויות שבהן לימוד אחרים הוא אבן דרך לפיתוח אישי. הוא מביא את רבי נחמן, שלדבריו לימד כי אחד מהדרכים להרחיב את השכל ... המצב הרוחני הנכון כשאתה מלמד אחרים? כאשר אליעד כהן מדבר על הדרך בה כדאי ללמד אחרים , הוא מציע גישה מאוד שונה מזו שמקובלת לרוב. הוא מציין שהגישה הרווחת היא ללמד מתוך תחושת חובות - אני יודע משהו, אני יכול לעזור, אז אני מלמד. אבל הוא טוען שזו גישה ... אל אחרים עלול לפגוע גם בהם וגם בך. לסיכום, אליעד מציע לשקול את הרצון ללמד אחרים בזהירות, ולוודא שהידע שאתה מעביר בשל ונכון, ולא להסתמך על תחושת חובה לעזור לאחרים. הלימוד צריך להיות תהליך דו - כיווני שבו גם המורה לומד ומפתח את עצמו, ולא רק משנה את אחרים. איך להיות מנהיג? האם ללמד אחרים? מהם היתרונות והחסרונות בללמד אחרים? מה זה להיות מורה רוחני? איך תודעה משפיעה על פעולתה? ללמוד מכל אחד, ללמד כל אחד, להיות גורו ...
ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
... מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים , מנטורים, גורואים האם תוכל לשנות את דעתך לגבי מה שאתה מלמד? כאשר בן אדם מלמד משהו שהוא בעצמו עוד לומד, עולה השאלה המהותית האם יש סיכוי שיום אחד הוא ישנה את דעתו ...
איך לפתח את החשיבה? ללמד על מנת ללמוד, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית
איך לפתח את החשיבה? ללמד על מנת ללמוד, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית
... לפתח את החשיבה? ללמד על מנת ללמוד, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית איך ללמד אחרים יכול לפתח את החשיבה שלך? אחת הדרכים החשובות ביותר לפיתוח החשיבה וההבנה, לפי אליעד כהן, היא ללמד אחרים את מה שאתה כבר יודע. ההסבר הפשוט והברור ביותר שהוא נותן לכך הוא דימוי של כוס מים. כמו שכדי לשפוך מים חדשים לתוך כוס מלאה, יש צורך ... אנשים רבים נמנעים מללמד? אליעד כהן מתייחס גם לתופעה נפוצה שבה אנשים מתחמקים מללמד אחרים, בתירוצים שונים כמו: אין לי זמן, אני לא פנוי לזה כרגע, וכדומה. הוא מציין שאנשים נוטים להתחמק מכיוון שהלימוד לאחרים חושף את נקודות החולשה ואת אי - ההבנות שלהם עצמם. לפי דבריו, ללמד אחרים הוא תהליך שדורש מאמץ שכלי משמעותי וחשיפה של המקומות שבהם אולי האדם עצמו לא הבין את החומר עד הסוף. התהליך הזה הוא מאתגר ולפעמים גם ... להשלים את הדעת שלו באמת חייב לרדוף אחרי תלמידים מתאימים. כלומר, הפעולה של ללמד אחרים אינה רק פעולה אינטלקטואלית, אלא גם פעולה רוחנית עמוקה. כאשר אדם מלמד, הוא למעשה מפיץ ידע, חכמה ואור רוחני. בכך הוא לא רק משפר את ... מנת ללמוד? מהי הפצה רוחנית? איך לפתח את ההבנה שלי? מה זה תלמידים הגונים? למה ללמד אחרים עוזר להבין טוב יותר? ...
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
... בעצמך עם אותם אתגרים שאתה רוצה ללמד אחרים להתמודד איתם. האם אפשר ללמד שחייה בלי לדעת לשחות? כדי להמחיש את הבעיה ... עצמך לא שוחה ברמה טובה, איך תוכל ללמד אחרים כיצד לשחות? אם אין לך הבנה מעשית בתחום, לא תוכל להעניק ערך אמיתי. אותו ... אם לא ניהלת עסק בעצמך? איך אפשר ללמד אחרים איך להתגבר על פחדים אם אתה עצמך לא התמודדת עם פחדים שלך? אנשים שחושבים ... עברו בעצמם את התהליכים שהם מנסים ללמד אחרים לעבור. חלקם פשוט משתמשים בסיסמאות כמו תאמין בעצמך או תשיג את המטרות שלך, ... לעסקים? רבים מהם מתפרנסים אך ורק מללמד אחרים להפוך למאמנים - כלומר, יוצרים מערכת סגורה שבה מי שבאמת מרוויחים הם מי ...
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
... שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על ... דבר. אליעד מסביר כי כל אדם שמרגיש צורך לשנות את העולם עלול למעשה לחזק את האמונה שהמציאות לא מושלמת, ולכן לא יהיה ראוי ללמד אחרים. האם יש סיבה לבריאת העולם? אליעד מבצע חקירה עמוקה לגבי משמעות בריאת העולם, ומסביר שבריאת העולם אינה הגיונית במונחים ... למה אלוהים ברא את העולם אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה מדוע קיים פחד לטעות? אנשים רבים שמעוניינים להתחיל לעזור, לייעץ או ללמד אחרים חוששים שיאמרו דברים שיתבררו בעתיד כלא נכונים. מי שחושב לעומק ושואל את עצמו איך אני יודע שמה שאני אומר כעת לא יתברר ... ובין טוב לרע. עם זאת, אם מישהו באמת חושב שהגיע למצב הזה, כדאי שישאל את עצמו: אם הכל באמת מושלם, מדוע בכלל אני רוצה ללמד אחרים או לעזור להם? למה לשחק במשחק של לעזור? כל תשובה שתינתן עלולה לרמוז שעדיין קיימת אבחנה מסוימת בין מצב טוב למצב פחות טוב. ולכן, מי שעדיין לא פתר לעצמו את הפרדוקס הזה, עדיין לא באמת הגיע אל השלמות, וממילא לא באמת ראוי ללמד אחרים . מה הקשר בין הסיבה של בריאת העולם לבין מנהיגות? כדי להגיע להבנה מוחלטת של המציאות, הכוללת את התשובה המלאה לשאלה למה ...
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
... לדעת את כל האמת המוחלטת כדי שיהיה ראוי ללמד אחרים. הוא מסביר שיש יתרונות וחסרונות לאדם שמלמד, גם אם אינו יודע את הכל. לדוגמה, אם אדם יודע רק 70% מהחומר ומלמד אחרים, הוא עלול להתמקד בדברים שהוא כבר יודע, ... משהו שגוי ואז לתקן אותו בהמשך. האם ללמד אחרים מקדם את הלומד? אליעד מסביר שלימוד אחרים יכול לעזור ללומד לחדד את ההבנה שלו. לדוגמה, אם אדם חושב שהוא כבר יודע נושא מסוים והוא מתחיל ללמד אחרים, הוא יכול לגלות מהר מאוד היכן נמצאים הפערים בידע שלו. מצד שני, אליעד מזהיר שלפעמים, כאשר התלמידים מחמיאים ומוחאים כפיים, האדם עלול להפסיק לחפש ולהאמין ...
האם הסנדלר יכול ללכת יחף? האם מישהו שלא יכול לעשות משהו יכול ללמד לעשות את המשהו הזה? האם מישהו עני יכול ללמד אותך לעשות כסף? ממי כדאי ללמוד איך להצליח, מי יכול לטפל באנשים? האם מישהו שסובל יכול ללמד אותך לא לסבול
האם הסנדלר יכול ללכת יחף? האם מישהו שלא יכול לעשות משהו יכול ללמד לעשות את המשהו הזה? האם מישהו עני יכול ללמד אותך לעשות כסף? ממי כדאי ללמוד איך להצליח, מי יכול לטפל באנשים? האם מישהו שסובל יכול ללמד אותך לא לסבול
... יכול ללמד אותך לא לסבול האם הסנדלר יכול ללכת יחף? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה היא האם אדם יכול ללמד אחרים משהו שהוא עצמו לא הצליח לבצע. זו שאלה שעולה בתחומים רבים, כמו ... להצליח ויכול לשחזר ולהסביר זאת לאחרים. למשל, משה רבנו שהגיע לרמה רוחנית גבוהה מאוד, לא בהכרח יכול ללמד אחרים להגיע לאותה רמה, אם הדרך שלו הייתה אקראית ולא מבוססת על הבנה ... פסיכולוג צריך ללכת לפסיכולוג? האם מאמן כושר חייב להיות בכושר? האם מישהו שלא מסוגל לעשות משהו יכול ללמד אחרים לעשות את אותו הדבר? האם הסנדלר הולך יחף? האם הרופא יכול להיות ...
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
... בתחום אותו הם מלמדים. השאלה עולה, אם אדם הצליח כל כך בתחום שלו, למה הוא ימליץ על כך לאחרים? דוגמה לכך היא שף גדול שלא ירצה ללמד אחרים להיות שפים, משום שהם יתחרו בו. אם הוא פרש מהמ profession בגלל סיבות אישיות, אז יש סיכוי שיסכים ... מתעוררת השאלה - אם אדם באמת כל כך מוצלח בתחום שלו, למה שהוא ילמד אותך? הרי אם הוא היה שף דגול, ייתכן שלא היה לו זמן או רצון ללמד אחרים להיות שפים, אלא הוא היה ממשיך להתמקד בעשייה שלו. מדוע מומחים אמיתיים לא תמיד הופכים למנטורים? קח ... ורוצה לזכות בתחרויות, הוא יעדיף לשמור את כל המידע לעצמו. לעומת זאת, אם מדובר באלוף לשעבר שפרש מהתחום, אולי יהיה לו אינטרס ללמד אחרים כי הוא כבר לא מתחרה. כך למעשה נוצרו תחומי המנטורינג והגורויים - אנשים שהיו מצליחים בעבר ועכשיו עוסקים בללמד אחרים. ההבדל בין מומחה אמיתי למנטור ללא ניסיון לא כל מי שמלמד אותך הצלחה באמת מבין בנושא. יש הבדל בין שני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ללמד אחרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ללמד אחרים, איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמד אחרים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, ייעוץ טיפולי, אימון אישי לזוגיות בתחום ללמד אחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 19:56:20 - wesi4