ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בריונות ✔איך לעורר מוטיבציה בילדים עם בפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd? ✔מוטיבציה היא המנוע שמפעיל אותנו ומאפשר לנו לפעול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨איך לעורר מוטיבציה בילדים עם בפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd?
מוטיבציה היא המנוע שמפעיל אותנו ומאפשר לנו לפעול גם כאשר קשה או לא מחשק לנו. מוטיבציה מגיעה מהמילה motion - תנועה והיא המתארת מניעים motives. מוטיבציה היא הרצון לפעול, הצורך פנימי שמניע אותנו לפעול על מנת להשיג מטרה כלשהי.

לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז (ADHD) ישנה לעיתים קרובות בעיה של חוסר במוטיבציה, היא יכולה לבוא לידי ביטוי כנטייה לדחיינות, עצלנות, קושי בהפעלה עצמית, לעיתים אף כאי מסוגלות תפקודית. אך למעשה בדרך כלל, ילדים אלו יודעים היטב "מה צריך להיעשות", הקושי ב"איך" - איך לגייס את עצמם במטרה לבצע את המטרה עד סופה. לכן, דבר ראשון יש לבחון האם זאת שאלה של יכולת או רצון - "אינני יכול" לעומת "אני לא רוצה".

ישנם שלושה סוגי מוטיבציה:

*מוטיבציה חיצונית - הילד פועל בכדי שיאהבו אותו - כדי לרצות את הסביבה או בכדי להימנע מעונש (תגמול חיצוני) או בכדי לכסות על חסכים לדוגמה: הילד לומד כדי לרצות את סביבתו או מחשש מעונש.

*מוטיבציה פנימית הכרתית - הילד פועל משום שהוא מבין את חשיבות הפעולה, לדוגמה: הילד לומד משום שהוא מכיר בחשיבות הלמידה ולא בגלל שהוא נהנה ממנה.

*מוטיבציה פנימית רגשית - הילד פועל משום שהוא נהנה / אוהב את מה שהוא עושה - הפעולה נובעת מכך שילד מקבל ממנה ערך פנימי, זה יכול להיות ערך רגשי של הנאה ועניין. דוגמה: הילד לומד מתוך הנאה וגילוי עניין בחומר הנלמד.

השפעת המוטיבציה הפנימית היא גדולה יותר וארוכת טווח מהמוטיבציה החיצונית. כדי לעזור לילד לפתח מוטיבציה פנימית יש צורך לבדוק "מה מניע" את הילד. ריצ'ארד לאבוי, בספרו "פריצת דרך במוטיבציה", מונה שמונת הגורמים המניעים אותנו והם: חיברות, אוטונומיה, סטטוס, סקרנות, אגרסיביות, כוח, הכרה, השתייכות.

חיברות: הצורך להשתייך לחברה - ילד חברותי מאושר ומסופק כשהוא מרגיש שייך וחלק מהקבוצה, שיש לו חברים רבים והוא נהנה מן הקשרים עמם. ילד כזה, משקיע מאמצים רבים בבניה ושימור מערכות יחסים עם אחרים, הוא יוזם ומתחזק את הקשרים באדיקות. לעיתים קרובות ילדים אלו ורבאליים, בעלי חוש הומור, ביטחון עצמי, פתוחים, נהנים מעבודה קבוצתית ואוהבים להשתייך אליה.

אוטונומיה: הצורך בעצמאות - הילד האוטונומי מוקיר הזדמנויות לעבוד על פרויקטים באופן עצמאי ופחות בעבודות קבוצתיות. ילד כזה נהנה מפרויקטים שבהם התוצאות תלויות אך ורק בתפקוד שלו. ילדים אלו קולטים במהירות חומר חדש, סקרנים מאוד, יעילים ויצרנים מאוד, בעלי זיכרון טוב, ידע נרחב ובעל מוטיבציה עצמית.

סטטוס: הצורך להיות חשוב - ילדים ומבוגרים רבים מונעים ע"י סטטוס, בעבורם הדימוי העצמי שלהם קשור לדעותיהם של אחרים. דעתם של אנשים אחרים חשובה להם מאוד, הם להוטים להשביע את רצון האחרים ורגישים ביותר לביקורת. ילד שהסטטוס מניע אותו, מרבה לדרוש אישור ועידוד, נוטה לביקורת עצמית, בד"כ ממושמע ונהנה מאור הזרקורים.

סקרנות: הצורך לדעת - האדם הסקרן זקוק ללמידה, לידע וצמא למידע חדש, הוא נהנה ללמוד כמעט על כל נושא. ילדים שהם סקרנים מטבעם, מגלים התלהבות בכמה תחומי עניין, אוהבים לקרוא, בעלי מידע כללי רחב, זיכרון חזק, נהנים מעריכת ניסויים ונהנים לפתור בעיות.

אגרסיביות: הצורך לתבוע זכויות - הצורך של האדם באגרסיביות אינו בהכרח שלילי או מזיק. ניתן לתעל אגרסיביות לפעילויות חיוביות (מנהיגות, אסרטיבית) או לפעילויות שליליות (בריונות ואיום). ילדים אגרסיביים מוכנים להתעמת עם מה שנתפס בעיניהם כחוסר צדק או כחוסר הוגנות. ילדים אלו יהיו בעלי דעות מוצקות, לוקחים אחריות ונהנים ממנה, נוטים לווכחנות, בעלי יכולת שכנוע רבה ואוהבים לקרוא תיגר על סמכות.

כוח: הצורך בשליטה - הילד שיש לו צורך חזק בכוח, רואה חשיבות רבה בשליטה והשפעה. ילדים השואפים לכוח עשויים להיות בעלי דימוי עצמי חזק מאוד או חלש מאוד. הצורך שלהם בכוח עשוי לנבוע מתחושת ביטחון והתנשאות או מתחושת חוסר אוני ונחיתות. ילדים המונעים ע"י כוח נהנים מאחריות ומסמכות, נהנים להיות בשליטה, מעורבים תכופות במאבקי כוח ובוויכוחים, בעלי איכויות הנהגה, בטוחים בעצמם, אמיצים, עקשנים ובעלי כושר התמדה.

הכרה: הצורך באישור - רוב הילדים מונעים ע"י הצורך בהכרה ואישור על הישגיהם ומאמציהם. ילדים אלו יש להם צורך גדול יותר בהכרה מאחרים. ילד כזה הוא מונחה מטרה, יעיל, תחרותי מאוד, מקדם את עצמו, נהנה מאורות הזרקורים, נהנה לערוך הצגות ורגיש.

השתייכות: הצורך להיות בקשר ולהשתייך - לילד המונע ע"י השתייכות יש צורך חזק להיות בקשר עם אחרים ועם ארגונים ותנועות. ילדים אלו צוברים כוח רב מן ההשתייכות ותחושת שייכות וזהות ממערכות יחסים אלו. ילדים המונעים ע"י השתייכות מחפשים תכופות אחר אישורים של מבוגרים ואחר הקשר עמם, מפגינים זהות קבוצתית, רגישים לצרכי אחרים ולאי הסכמה, חוששים מדחייה, צייתנים, משתפי פעולה ומרבים להתנדב.

החדרת מוטיבציה בילדים בעלי אופי שונה:

הילד החברותי צריך לקבל רשות ועידוד להיות באינטגראציה עם אחרים. הוא מפיק תועלת רבה מתחושת השייכות ויכול לתרום רבות למורל, הוא נהנה מפעילות משותפת ועובד היטב בקבוצה. לכן העבירו לו מסר וחזקו בו את הרעיון שהוא חבר חשוב ומוערך.

הילד האוטונומי נהנה מעצמאות ומאחריות. הוא אוהב לעבוד על פרויקטים ולערוך מחקרים, הוא אינו תלוי במיוחד בחיזוקים חיצוניים, לכן הטילו עליו פרויקטים ותנו לו אחריות.

הילד המונע ע"י סטטוס מודע מאוד לרגשות ולגישות של אחרים ובא בקלות במבוכה. הדימוי העצמי שלו תלוי במידה רבה בתגובות שהוא מקבל מהאנשים החשובים בחייו, הוא מתקשה להעריך בעצמו את תפקודו או את נקודות החוזק שלו. ילד כזה לעידוד והכרה בנקודות החוזק שלו.

הילד הסקרן רוצה לדעת ונהנה ללמוד ולפתור בעיות. עזרו לילד זה לקבוע מטרות אישיות והמשיכו לקבוע מטרות ככל שהוא מתקדם, חשפו אותו לנושאים חדשים ואפשרו לו לחקור ולגלות נושאים נוספים.

הילד האגרסיבי רוצה שדעותיו ורגשותיו יישמעו. תנו לו הזדמנות לבטא את דעותיו ובקשו מדי פעם לשמוע הרעיונות שלו, השתמשו בהצעותיו ושבחו אותו על תרומתו. הוא נהנה לפתור בעיות ולעיתים קרובות מיומן במציאת פתרונות לסוגיות וסיטואציות שונות. זכרו את הצורך שלו בכוח ושליטה הוא צורך אמיתי מאוד. הימנעו ממאבק כוחות עמו ואפשרו לו לקבל החלטות ובחירות בכל עת שהדבר ניתן. המבוגר צריך לעזור לילד להמיר את האגרסיה באסרטיביות המקובלת יותר חברתית.

הילד המונע ע"י כוח זקוק לשליטה אם נשלל ממנו הכוח, הוא יחפש אחר דרכים פחות הולמות להשיג שליטה לכן רצוי לתת לו אחריות. טפחו את כישורי המנהיגות שלו ובקשו את חוות דעתו בנושאים שונים. בחרו את המלחמות שלכם - ולפעמים היכנעו, תנו אפשרויות בחירה והבהירו כללים והוראות.

לילד המונע ע"י הכרה יש צורך חזק מאוד להיות מוערך בשל נקודות החוזק והפעילויות שלו. הוא מפיק תועלת ממשוב ורגיש מאוד לביקורת, לנזיפות ולנדנוד. לעיתים קרובות הוא בעל ביקורת עצמית חזקה ועשוי להילחץ בגלל כישלונות או טעויות משמעותיים, הוא יגיב היטב לפרסים, תעודות ולהכרה פומבית, השתמשו בשבח ועידוד.

הילד המונע ע"י הכרה רוצה להיות מזוהה עם מבוגרים, הוא צריך להרגיש שאתם מכירים אותו ונהנים בחברתו.

לעיתים קרובות, אנו רואים ששיטה אחת עובדת נהדר עם ילד מסוים אך אם ילד אחר, אותה שיטה, אינה עובדת כלל. הסיבה לכך שלכל ילד יש את האופי והתכונות שלו, ו"מערכת ההנעה" שלו. בשלב הראשון יש לבדוק מה מניע את הילד שלכם, לאיזה טיפוס מוטיבציוני הוא שייך ובהתאם לכך לבחור את האסטרטגיה המתאימה לו.

"על מנת להצליח, הרצון שלך להצלחה צריך להיות גדול יותר מהפחד שלך מהכישלון" - ביל קוסבי
פחדים חוסר ערך עצמי בעיות ביטחון עצמי לשפר ביטחון עצמי קשב וריכוז אחריות אישית הישגיות קבלת החלטה דחיינות תחושת ערך עצמי השקעה adhd איך להתאמן איך לעורר מוטיבציה בילדים אימון אימון אישי אימונים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הקשבה ילד ילדה ילדים להתאמן לעורר את המוטיבציה לעורר מוטיבציה בילדים מוטיבציה קשב קשב וריכוז ריכוז ריכוז וקשב
איך לא להיות ילד כאפות? למה צוחקים על חלשים? למה צוחקים עלי? למה מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 1
איך לא להיות ילד כאפות? למה צוחקים על חלשים? למה צוחקים עלי? למה מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 1
... מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 1 מהם הגורמים להתנהגויות בריוניות ואיך ניתן להתמודד עם מצבים חברתיים קשים? בהרצאה זו, אליעד כהן דן בשאלות העמוקות אודות ההתנהגויות הבריוניות, המניעים שמאחוריהם ואיך להתמודד עם מצבים בהם אדם מוצא את עצמו קורבן להתנהלות כזו. הנושא המרכזי עוסק בבעיות חברתיות שנובעות מקשרי כוח ותחושת חולשה, כמו בריונות, הצקות ונידוי חברתי, והדרכים בהן אפשר להתמודד עם מצבים כאלה בצורה נכונה ומחוזקת. למה צוחקים על חלשים? אליעד כהן מציין שבני אדם לרוב פונים לחלשים כשעליהם להרגיש טוב יותר עם עצמם. התנהגויות כמו הצקות ובריונות הן לעיתים תוצאה של הצורך של האדם המציק להרגיש יותר חזק או בעל ערך. הוא מסביר שכשמישהו מציק למישהו ... הכאב של הקורבן הוא מקור לסיפוק שלו. מהי הדרך הנכונה להגיב להתנהגות כזו? הדרך היעילה ביותר להתמודד עם הצקות ובריונות, לפי אליעד, היא לא להגיב בסלידה או בבכי, אלא להציג עמידות יציבה, ולהימנע מלהגיב בדרך שמזינה את ההתנהגויות הללו. ... התעלמות היא אכן תגובה נכונה? האלטרנטיבה לתגובה רגשית היא שליטה עצמית והתעלמות. אליעד מדגיש כי אדם חלש מבחינת התנהגות בריונית יכול להיות חזק בהחלטה שלו להישאר אדיש למי שמתעלל בו. בכך, הוא יפסיק להזין את ההתנהגות של המתעלל. לעיתים, אנשים לא מבינים עד כמה התעלמות היא אחת התגובות החזקות ביותר שיכולות להיות. מהם המניעים הפסיכולוגיים להתנהגות של בריונות? במהלך ההרצאה, אליעד גם בוחן את המניעים הפסיכולוגיים שמובילים לבריונות, תוך שהוא מתאר את הקשר בין תחושת עילאיות לכאב נפשי אישי. הרבה פעמים, אנשים שמציקים לאחרים עושים זאת מתוך ... פגיעה באחרים, אולם זהו מנגנון נפשי שאנשים משתמשים בו כדי להסתיר את תחושותיהם הפנימיות. האם כל תסכול אישי מביא לבריונות? לא כל תסכול אישי מביא להתנהגויות בריוניות, אך פעמים רבות תחושת חוסר סיפוק או חוויות של כישלון אישיותיות מחפשות איזון דרך הצקות כלפי אחרים. כל אדם ... ערך או חסר כוח יכול לחפש דרך להרגיש טוב עם עצמו על ידי הפגיעה באחרים. כיצד ניתן להתמודד עם בריונות בחיים האישיים? בהקשר של חיים אישיים, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנת הדינמיקה הפנימית של בריונות וביכולתו של האדם ליצור גבולות ברורים עם אחרים. מדובר בשאלה של ערך עצמי, בה כל אדם שמרגיש חזק בתוכו ... להתמודד עם המצבים הללו בצורה יציבה יותר. תחושת כבוד עצמי חשובה מאוד בתהליך הזה. כישורים חברתיים איך להתמודד עם בריונות? התגובה הנכונה להצקות חולשה מול עוצמה חברתית שליטה עצמית מול בריונות הערכה עצמית ותגובות רגשיות למה אנשים צוחקים עלי? למה אנשים מציקים לי? למה מסתלבטים עלי? למה יורדים עלי? למה ...
איך לא להיות ילד כאפות? למה צוחקים על חלשים? למה צוחקים עלי? למה מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 2
איך לא להיות ילד כאפות? למה צוחקים על חלשים? למה צוחקים עלי? למה מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 2
... מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 2 איך לא להיות ילד כאפות? למה צוחקים על חלשים? ההרצאה מתמקדת בשאלות של בריונות, כיצד להתמודד עם מצבים שבהם אנשים מציקים לך, למה צוחקים על אנשים חלשים, ואיך לשדר עמידות חברתית. אליעד כהן בוחן את המגוון הרחב של תגובות וגישות שניתן לנקוט כדי להתמודד עם דינמיקות של בריונות ותחושת חולשה. כל אחד מהנושאים הללו קשור באופן ישיר לרווחה נפשית, התמודדות עם חרדה חברתית, כישורים חברתיים, ובעיקר כיצד ... כקורבן. מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כהן לא פוסח על נושא חשוב מאוד להורים: מה לעשות כאשר ילדך נתקל בבריונות או במצבים של דחייה חברתית בגן או בבית הספר? הוא מציין כי הורים יכולים להיות חלק חשוב בתהליך ההכוונה ... להשאיר את הילד מבודד, אלא לחזק אותו בעזרת הבנת הדינמיקות החברתיות והיכולת להגיב בצורה חכמה ומחושבת. כיצד להתמודד עם בריונות וחרדה חברתית? אליעד מציין שאחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשים לא מצליחים להתמודד עם בריונות היא חרדה חברתית. אנשים רבים נרתעים מלהגיב או להעמיד את הגבולות שלהם מתוך פחד מהדחייה ומהסיכון להיתפס כלא פופולריים ... תיקון הדימוי העצמי, והשדר הפנימי של אני לא פגיע, הם כלים חשובים בפתרון הבעיה. מהו המצב האידיאלי של תגובה לבריון? בהרצאה מוסבר מהו המודל האידיאלי של תגובה כאשר פוגעים בך או מציקים לך. כהן מציין שחשוב לא להגיב בצורה ... קורה אם לא מגיבים? בהמשך, אליעד מציין כי אחת הסיבות שמציקים לאדם היא שהוא לא מגיב, מה שמוביל את הבריונים להרגיש שיש להם את היכולת להמשיך להציק כי האדם לא עמיד מספיק להתמודד עם ההתנהגות הזו. אם לא מגיבים, ... חזק, אבל אתה בהחלט יכול להראות חוסן נפשי, עמידות ויכולת להתמודד עם אתגרים בצורה יציבה ושקולה. איך להתמודד עם בריונות? מהם כישורים חברתיים? כיצד להתמודד עם חרדה חברתית? מהו דימוי עצמי חזק? כיצד להגיב להתעללות? האם לסלוח זו חוזקה? ...
התאבדות ילדים, למה ילדים מתאבדים? איך למנוע התאבדות ילדים? מניעת התאבדות בגלל חרם, ילד התאבד בגלל חרם, מה אומרים לילד שרוצה למות? מחשבות אובדניות אצל ילדים, סיבות להתאבדות ילדים, הורים לילדים אובדניים, סימנים להתאבדות ילדים
התאבדות ילדים, למה ילדים מתאבדים? איך למנוע התאבדות ילדים? מניעת התאבדות בגלל חרם, ילד התאבד בגלל חרם, מה אומרים לילד שרוצה למות? מחשבות אובדניות אצל ילדים, סיבות להתאבדות ילדים, הורים לילדים אובדניים, סימנים להתאבדות ילדים
... חרם בבית הספר להתאבדות ילדים? אחת הסיבות המרכזיות להתאבדות ילדים, כפי שמציין אליעד כהן, היא חרם חברתי בבית הספר, בריונות, שיימינג או השפלות מצד בני גילם. הוא מסביר שכאשר ילד עובר השפלה, נידוי או צחוק, הוא עלול להגיע למצב ... ילדים? מה לעשות כשהילד אומר שהוא רוצה למות? סיבות להתאבדות ילדים איך הורים משפיעים על אובדנות ילדים? התאבדות בעקבות בריונות ברשת, ילד שהתאבד בגלל שיימינג, ילדה שאומרת בא לי למות, מה אומרים לילדה שרוצה למות? ילד שמדבר על מוות, הילד שהתאבד בגלל חרם, הדרכת הורים, למה ילד מתאבד? למה ילדה מתאבדת? ילד שהתאבד בגלל בריונות ברשת, ילד שהתאבד בגלל מומו, למה ילדה רוצה למות? למה הילדה רוצה למות? למה הוא התאבד? מי אשם שילד ... ילדה שמדברת על מוות, ילד שאומר אני רוצה למות, למה אני רוצה למות? התאבדות ילדים קטנים, ילדים התאבדו בגלל בריונות ברשת
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
... תחילה מי הבעלים האמיתי של הרכב. הוא טען שהסיפור יכול היה להיות מוצג כך שהאורחים הם קורבנות של התנהלות בריונית מצד המלון, בעוד שהסרטון רק מציג את רגעי השיא של העימות, ולא את כל השתלשלות האירועים. מדוע שימוש במונחים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בריונות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בריונות, איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בריונות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי לקשב וריכוז, מומחה בתחום בריונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5000 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 19:56:09 - wesi4