ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בעיני הלקוח ✔אימון עסקי - 3 אבני היסוד של כל עסק ✔זוכרים את היום שבו הלכתם לכיתה א'? זוכרים מה היה רשום על הלוח? בחייכם... איך... - ידע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון עסקי - 3 אבני היסוד של כל עסק
זוכרים את היום שבו הלכתם לכיתה א'? זוכרים מה היה רשום על הלוח? בחייכם... איך אפשר לשכוח. היה רשום "שלום כיתה א'". ואז התחלתם ללמוד את הבסיס של הבסיס, את היסודות של הבניין, השתמשתם בבדידים ובשאר אביזרים נלווים כדי ללמוד את היסודות. אז ברוכים הבאים לכיתה א' של אימון עסקי, במאמר זה אזכיר לאלה מכם העוסקים בעסקים את שלושת אבני היסוד של כל עסק, את הא' ב' של כל עסק.

מהידע והניסיון שלי בייעוץ עסקי וגם בעולם של אימון עסקי, מצאתי שהמון פעמים כאשר אנחנו ניצבים בפני אתגרים וקשיים או כאשר הפער בין המצב הרצוי לבין המצב המצוי שלנו מסתכל עלינו מלמעלה וממלא אותנו בתסכול, הדבר הנכון לעשות הוא לחזור לבסיס. לחזור לבסיס זה אומר לחזור למה שבאמת באמת חשוב, לחזור ליסודות, לחזור למשמעות.

כמאמן עסקים וכמתאמן ביקום הרחב של אימון עסקי והעולם העסקי, אני מאמין שאחד הצעדים בחזרה לבסיס הוא ההפנמה והחידוד של שלוש אבני יסוד עיקריות שחייבות להיות בכל עסק מצליח:

הראשונה - עסק מצליח חייב להיות ייחודי

דמיינו את עצמכם בסיטואציה בה אתם צריכים לבחור אבן מסוימת מתוך ארגז מלא באבנים, דמיינו שכל האבנים נראות פחות או יותר יפות. באיזו אבן תבחרו? סביר להניח שתבחרו באבן שנראית בעיניכם הכי ייחודית. העולם העסקי הוא בדיוק כמו ארגז האבנים, הוא בדרך כלל מלא באבנים יפות, אבל העסקים המצליחים הם העסקים שנתפסים ייחודיים בעיני הלקוחות שלהם.

כדי להיתפס כייחודי בעיני הלקוחות שלך, אתה צריך להיות ייחודי בשני מובנים: האחד, להיות שונה מהעסקים האחרים במאפיין מסוים. והשני, שאותו מאפיין בו אתה שונה מהעסקים האחרים, אכן חשוב באמת בעיני הלקוח שלך. לעתים תהליך של אימון עסקי מחזיר את העסק אחורה למצוא ייחודיות מסוימת.

השנייה - עסק מצליח חייב להציע ערך יוצא דופן

עסק מצליח צריך להציע ערך בלתי רגיל ללקוחותיו, אחרת אין לו זכות קיום. אם אתה מציע ערך רגיל, במקרה הטוב אתה תשרוד, אבל אם אתה רוצה לשגשג אתה חייב להציע ערך בלתי רגיל, ערך יוצא דופן. בין אם זה מוצר או שירות, אתה חייב שהוא יהיה יוצא דופן ושווה ללקוח (ברמת הערכית, הלא כספית) הרבה יותר מסכום הכסף המשולם תמורתו.

במסגרת תהליך אימון עסקי, המאמן העסקי עוזר לך להתחבר למקום של משמעות והשראה ולמצוא את החזון, הייעוד, הערכים ואת ה"למה" שבגללו אתה חושב שהעסק שלך הכרחי. זה המקום ממנו צומח לעתים ערך יוצא דופן.

השלישית - עסק מצליח חייב לתקשר ולהעביר את המסר שהוא ייחודי ומציע ערך יוצא דופן

אני אוהב את הציטוט של פיטר דרוקר, שאומר שיש רק שתי פונקציות מרכזיות בעסקים: שיווק וחדשנות, כל השאר זה עלויות. למעלה מ - 70% מהעסקים נכשלים בימינו בגלל חוסר היכולת לשווק ולמכור את מרכולתם. אי אפשר להתחמק מהשיווק, זה החלק הכי חשוב בלעדיו, לא משנה כמה ייחודי ובעל ערך העסק שלך יהיה, אף אחד לא יידע את זה. יתרה מכך, אני מאמין שהיכולת לשווק ולמכור לובשת משמעות רחבה גם מחוץ לדלתות של אימון עסקי, גם ברחבי האימון האישי...

שיווק ומכירות זה משחק של מחשבה, בתהליך אימון עסקי ניתן להגיע להמון עשייה בתחום זה, למשל: ניתן לבצע סיעור מוחות יחד עם המאמן ולמצוא דרכים שונות לשיווק העסק. ולפעמים גם הרבה יותר מזה: להסיר אמונות מגבילות (אם יש כאלה) באשר ליכולת שלך לשווק ולמכור. אם אתה כבעל עסק מזהה את הפונקציה של השיווק כפונקציה שבה אתה פחות טוב, זו לא בושה להודות בזה. לאחר מכן, עומדות בפניך שתי אופציות: להתאמן על זה ולהשתפר או למצוא מישהו שכן מצוין בזה, כדי לעשות את עבודת השיווק. במקרים בהם אתה הוא העסק, רוב הסיכויים הם שתצטרך להתאמן על זה.
להיכשל לזכור אימון עסקי השראה כיעור העברת מסרים מכוער ניסיון מחשבות איך אפשר שירות אימון אימון עסקי אימון עסקים אימונים להתאמן עסק עסקים
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח ... עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח ...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח , להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, ... תוכל לחיות טוב, גם אם תמכור לו ביותר זול, הלקוח גם ישנא אותך וגם ירצה לא לרכוש ממך. ולכן, לתמחור יש המון משמעות, גם מבחינת של איך הלקוח מבין את סיבת התמחור ולמה התמחור גבוה בעיני הלקוח. ולכן אסור שהלקוח יחשוב שאתה גנב וכיוב. כן לגיטימי שהלקוח יחשוב שהמוצר שלך מאוד איכותי, ולכן הוא עולה המון ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... שמירה על קשר חיובי עם הלקוח. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה הטעות הגדולה במכירות: ... אותך? שיטות להגדלת המכירות איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך להיראות חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לגרום ללקוח להתחבר איתך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, בחירת ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... להוסיף תועלות אחרות שיגבירו את הערך המתקבל מהעסקה. מה לעשות אם המוצר לא שווה את המחיר? במקרים בהם המוצר לא שווה את המחיר בעיני הלקוח , או שאין לו יתרונות שמצדיקים את עלות המוצר, אליעד ... מכירה הוא לא להילחץ כשלקוח טוען שהמוצר יקר. קודם כל, יש לבדוק את האמת - האם באמת המוצר יקר, ואם כן, האם זה מצדיק את המחיר בעיני הלקוח . אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע תוספות נוספות, ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק? כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים ... מיוחד, או לעודד לקוחות קיימים לבצע רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד מחושבים ולבדוק אם ההנחה אכן משרתת את המטרה ולא גורמת לפגיעה בערך המוצר או השירות בעיני הלקוח. מה חשוב לזכור בראיון עבודה לגבי התפשרות על ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... האם ומה איכות הלידים? כמה לקוחות לא רוכשים בגלל התנגדות מחיר וכמה בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ... בכל מיני גורמים וכל מקרה לגופו. ישנם מצבים שהגיוני שהמחיר יוצג מראש, בפרט כאשר המחיר לא הולך להשתנות בשום דרך, בפרט כאשר המחיר הוא יתרון בעיני הלקוח, בפרט כאשר מקובל באותו ענף לפרסם את המחיר מראש, בפרט כאשר הצגת ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... והרעיון הוא, שלפעמים הלקוח בטוח מבחינתו שהוא לא רוצה את המוצר. והלקוח מתייחס לזה כאל דבר שהוא מחויב. שמחויב בעיני הלקוח, שהוא לא ירצה את המוצר. והשאלה למה הוא לא רוצה את המוצר, גורמת לרעיון של לא רוצה ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... תורפה פירושו, שכל אדם מבסס את הדברים שלו, על סמך סיבות וטיעונים כלשהם. וגם הלקוח שאומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, הוא מבסס זאת על טיעונים ועל סיבות כלשהן. וככל שהסיבות האלו חזקות יותר בעיני הלקוח , כך קשה יותר לשכנע אותו לשנות את עמדתו. וכדי לגרום ללקוח לשנות את עמדתו, לשם כך עליך לאתר את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בעיני הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בעיני הלקוח, איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בעיני הלקוח, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, מטפל הוליסטי, מאמן אישי לפרישה בנושאי בעיני הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1133 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 14:20:44 - wesi4