ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים ✔מקצוע האימון אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי... - ידע להצליח התחייבות! ל:...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
מקצוע האימון

אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי משמעותי ובר - קיימא. התהליך מוגדר בזמן, והוא מושתת על מערכת יחסים מקצועית, ועל בסיס של פתיחות ושל אמון בין המתאמן למאמן. האימון ממוקד תוצאה מעשית, ועיקרו הנחיית המתאמן למימוש עצמי מיטבי ולהשגת היעדים המבוקשים על ידו - בהתאם לערכיו, לשאיפותיו ולכישרונותיו. תהליך האימון מאפשר למתאמן להכיר בעוצמותיו ובדפוסי המחשבה המנהלים אותו, וכן ליצור רעיונות ותפיסות לקידום השגת מטרתו. המאמן יוצר מרחב שבו המתאמן יכול לעצב את חזונו בתחומים אותם בחר לקדם, ולפעול להגשמתו.

האתיקה של המקצוע

תהליך האימון מטבעו, מביא לחשיפה אישית של המתאמן ועל כן נדרש אמון מלא של המתאמן במאמן.

הקוד האתי נועד למסד מערכת של יחסי אמון במאמנים ובמקצוע האימון.

הקוד האתי משמש תעודת זהות נורמטיבית למקצוע האימון ומאפשר מעבר מתפיסה אינטואיטיבית אישית לתפיסה מוסכמת של אחריות וכללי התנהגות להם מחויבים המאמנים.

הקוד האתי וייעודיו

הקוד האתי הוא מערכת ערכים, כללים ועקרונות מנחים שייעודם:

* לקבוע נורמות של התנהגות במקצוע האימון.

* להוות קו מנחה להתנהגות המאמנים בארץ.

* להוות כלי לקבלת החלטות הקשורות למהלך האימון.

* לתת למתאמן מידע על כללי ההתנהגות האתיים הנדרשים ממאמן ולהגן עליו.

החלת הקוד האתי

הקוד האתי חל על כל חברי לשכת המאמנים.

על חברי הלשכה לחתום על הצהרת מחויבות לקוד האתי.

הערכים והעקרונות המנחים לקוד האתי

הקוד האתי נובע מהעקרונות המפורטים בהמשך.

אלו הם עקרונות בסיסיים המהווים את אבני היסוד של האימון.

העקרונות מאפשרים החלה של הקוד האתי על כלל המאמנים, ללא קשר לאופי ולשיטת האימון.

המאמנים יעשו כל שביכולתם לשמור על הערכים והעקרונות שבמסמך זה, וכתוצאה מכך ישמרו ויקדמו את ערך מקצוע האימון.

הצהרה כללית

חוקי המדינה קודמים לכללי הקוד האתי של המאמנים.

לכן, ישמרו המאמנים, בעבודתם ובחייהם האישיים, על קיום חוקי המדינה.

1. כבוד האדם

המאמנים רואים את כבוד ואהבת האדם כערך מרכזי.

הבסיס להתנהגותם יהיה כיבוד השונות של כל מתאמן. ולכן, בעבודתם פועלים המאמנים מתוך שמירה על כבודם וערכיהם של המתאמנים.

2. יושרה

המאמנים רואים ביושרה בסיס חיוני לעבודתם ולהתנהגותם.

בעבודתם פועלים המאמנים ביושר, כנות, והגינות מתוף מודעות לכוח ולהשפעה שמערכת היחסים המקצועית מקנה להם.

3. מקצועיות

בעבודתם, ישאפו המאמנים לפעול על פי סטנדרטים גבוהים של ידע ומיומנות מקצועית, מתוך הכרה ברב גוניות המקצוע, בגבולותיהם, יכולותיהם, ניסיונם המקצועי ולקיחת אחריות אישית לעשייה המקצועית.

בעבודתם, יפעלו המאמנים לקידום רווחתם של המתאמנים על פי שיקולים מקצועיים.

הקוד האתי - מטרות וכללי התנהגות

1. כבוד האדם

א. מטרות

1. לטפח סביבת אימון המאפשרת למתאמן להפיק את המרב מתהליך האימון.

2. כיבוד הזכות לסודיות ופרטיות של המתאמנים ושל עמיתים למקצוע.

3. אי שימוש לרעה בכוחו וסמכותו של המאמן ביחסיו עם המתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל תוך גילוי דאגה, אמפתיה, רגישות, הקשבה והבנה לצרכי המתאמן.

2. מאמן יפעל תוך הקפדה על טיפוח כישורי המתאמן והצורך שלו במימוש עצמי.

3. מאמן יכבד את זכות המתאמן להחזיק בערכים, בגישות ובדיעות השונות משלו ולכבד ערכים וגישות אלו.

4. מאמן ישאף לשמש דוגמה אישית וינהג בכבוד ובאיכפתיות.

5. בתחילת הקשר, יבהיר המאמן ללקוחותיו את כללי שמירת הסודיות שלקח על עצמו.

6. כל התיעצות עם גורמים חיצוניים תעשה ללא חשיפת זהות הלקוח אלא אם התקבלה הסכמה של הלקוח.

7. מאמן לא יחשוף מידע על מתאמנים בכלי התקשורת ללא הסכמה בכתב של המתאמן.

8. מאמן לא יחשוף פרטים של לקוחותיו כממליצים או לכל צורך אחר ללא קבלת הסכמתם בכתב.

9. מאמן המשתמש בשירותי סופרוויזר, חייב לקבל בתחילת תהליך ההתקשרות עם המתאמן, את הסכמת המתאמן לחשיפת עניינו.

10. בכל התייעצות מקצועית בין מאמנים בסוגיות של אימון, לא יחשוף המאמן את זהות המתאמן ואף ימזער עד כדי מינימום את שאר הפרטים המזהים של המתאמן.

11. מידע על מתאמנים שיתקבל בשיחות בין מאמנים לא ייחשף.

12. בכל מקרה בו יחתום המתאמן על הסכמתו לויתור על פרטיות וסודיות, על המאמן לבדוק שהויתור הינו בהסכמה מדעת (הסכמה מדעת היא הסכמה שניתנת לאחר קבלת מידע שמאפשר שיקול דעת).

13. ויתור כנזכר בסעיף 12 יהיה חד פעמי ולמטרה ספציפית בלבד.

14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך אימוני בשידור פומבי יוודא שהתנאים הבאים יתקיימו:

השידור יהיה מוקלט (לא שידור חי).

ההקלטה תעבור עריכה לפני השידור.

המתאמנים חייבים לצפות בהקלטה הערוכה טרם שידורה ולאשר הסכמתם בכתב לשידור ולויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכפוף לשינויים שהם מבקשים.

המשתתפים והנזכרים בהקלטה יאשרו את השידור ואת הויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכתב.

15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף האחראי לשידור שבידיו המידע לא יוכל לחשוף כל מידע על המתאמנים ו/או הנזכרים בכתבה מלבד השידור עצמו.

16. מאמן הרוצה להקליט או לצלם מפגש אימון עם מתאמן יעשה זאת רק אם:

הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו/או לצורך למידה של המאמן.

המאמן יידע מראש את המתאמן בשימוש הספציפי שיעשה בהקלטה.

התקבל אישור מפורש לכך מראש מהמתאמן (אין להקליט או לצלם ללא ידיעת המתאמן).

באחריות המאמן לבדוק כי ההקלטות לא יועברו ולא יוצגו בפני איש מלבד המיועדים שאושרו לצפיה / האזנה וכי לא יעשה בהם כל שימוש אחר.

17. מאמן ינקוט באמצעי הזהירות הדרושים לשמירה על מידע אישי של לקוחותיו שהצטבר במהלך האימון.

18. שמירת הפרטיות והסודיות תעשה גם לאחר סיום הקשר עם הלקוח.

19. מאמן לא יתנהג עם המתאמנים באופן מטריד או משפיל.

20. מאמן יפעל במגעיו עם מאמנים אחרים ליצירת יחסים של הבנה וכבוד הדדי.

21. מאמן לא יקיים יחסי מין עם מתאמנים שלו במהלך תקופת האימון.

22. מאמן לא ישתמש לרעה בכוחו או בהשפעתו מתוקף תפקידו כלפי המתאמן, להשגת תועלת אישית שאינה בתחום תפקידו המקצועי.

2. יושרה

א. מטרות

1. יצירת הלימה בין הצגת המאמן את עצמו לבין יכולותיו והכשרתו.

2. לקיחת אחריות אישית ומקצועית לפתרון מצבים מורכבים של יחסי מאמן - מתאמן.

3. מניעת שימוש לרעה ביחסי מאמן - מתאמן.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יצהיר אמת בלבד בכל הנוגע להשכלתו ונסיונו הכללי והמקצועי. באופן הצגתם לא תהיה משום הטעיה.

2. מאמן יסכם מראש עם המתאמן את תנאי ההתקשרות.

3. מאמן ייקח על עצמו תהליכי אימון תואמים להכשרתו, יכולתו וכישוריו.

4. מאמן לא יפעל מתוך ניגוד אינטרסים לתהליך האימון וללקוח ספציפי. במקרה ונוצר ניגוד אינטרסים, יבהיר המאמן את המצב למתאמן, והמשך התהליך יקבע על פי שיקול דעת משותף.

5. נאמנות כפולה היא מצב שלמאמן ולמתאמן יש קשר מקצועי / עסקי או אחר בנוסף לקשר מאמן - מתאמן. במצב זה שעלול לפגוע בתהליך האימון, יחליט המאמן האם לקיים את התהליך. אם יחליט המאמן שיש באפשרותו לקיים את התהליך, יבהיר המאמן את מורכבות המצב למתאמן ואת עמדתו, ויחד יחליטו האם לקיים את תהליך האימון.

6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך.

7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את המתאמן.

3. מקצועיות

א. מטרות

1. שיפור מתמיד של יכולות מקצועיות.

2. קידום המתאמן ורווחתו בדרך של שיתוף פעולה והתייעצות עם גורמים מקצועיים נוספים.

3. זהוי והבנה של גורמים משפיעים, של גבולות בקשרי אימון ושל ישום נכון של מחויבויות המאמן.

4. זיהוי מצבים בהם יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה.

ב. כללי התנהגות

1. מאמן יפעל לשפר באופן מתמיד את היכולת, הידע, המודעות העצמית והמיומנות המקצועית שלו.

2. מאמן יציג תעודות הסמכה והכשרה מקצועית על פי בקשת הלקוח.

3. כאשר הדבר נידרש מבחינה מקצועית, ישתף המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות.

4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי / אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי במקביל לתהליך האימון. אם כן, המאמן ינקוט בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו.

5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש חשש לנזק למתאמן כתוצאה מהתהליכים המקבילים.

6. במצב בו המתאמן עלול להינזק כתוצאה מתהליך האימון, המאמן ינסה למצוא פתרון לבעיה שנוצרה. אם לא ימצא פתרון כזה, ישקול המאמן את הפסקת התהליך.

7. כאשר מאמן מחליט להפסיק תהליך אימון לפני סיומו, יבהיר המאמן למתאמן את הסיבות להחלטתו.

8. מאמן שמפסיק תהליך אימון לפני סיומו עקב נסיבות אישיות של המאמן, יעשה מאמץ למצוא פתרון שיתאים למתאמן.

9. מאמן יפעל להפסקת תהליך אימון שנוצרו בו יחסי תלות של המתאמן במאמן.
תלות עוררות מינית מטופל תועלת להפיק טרדות הדדי חיצוניות מודעות עצמית צורך רעיונות אימון אימון אישי אימונים להתאמן
בדידות, בלי משפחה, בלי חברים, בלי זוגיות, בלי ילדים, איך להתמודד עם הבדידות? איך להרגיש טוב לבד? איך מתמודדים עם בדידות? אין לי משפחה, אין לי חברים, אין לי זוגיות, אין לי אהבה, אין לי ילדים, אין לי אף אחד בעולם, חיי בדידות
בדידות, בלי משפחה, בלי חברים, בלי זוגיות, בלי ילדים, איך להתמודד עם הבדידות? איך להרגיש טוב לבד? איך מתמודדים עם בדידות? אין לי משפחה, אין לי חברים, אין לי זוגיות, אין לי אהבה, אין לי ילדים, אין לי אף אחד בעולם, חיי בדידות
...בלי ילדים, איך להתמודד עם הבדידות? איך להרגיש טוב לבד? איך מתמודדים עם בדידות? אין לי משפחה, אין לי חברים, אין לי זוגיות, אין לי אהבה, אין לי ילדים, אין לי אף אחד בעולם, חיי בדידות איך להתמודד עם בדידות? מה עושים כשאין לך משפחה, חברים או זוגיות? ההרצאה עוסקת בבדידות ובדרכים להתמודד עם חוויית הבדידות, במיוחד כאשר אדם מרגיש שאין לו משפחה, חברים, זוגיות, ילדים או אף אחד אחר שיתמוך בו. אליעד כהן מציין את הבודד הראשי - אלוהים, כמודל לבודד שאין לו אף אחד...
רשימת הפרעות נפשיות - רשימת הפרעות אישיות - רשימת מחלות נפש - רשימה של הפרעות נפשיות - רשימה של הפרעות אישיות - רשימה של מחלות נפש
...- רשימת הפרעות אישיות - רשימת מחלות נפש - רשימה של הפרעות נפשיות - רשימה של הפרעות אישיות - רשימה של מחלות נפש הפרעה הפרעה אובססיבית הפרעה אובססיבית קומפולסיבית הפרעה בדיבור הפרעה בזהות המינית הפרעה בי פולארית הפרעה ביכולת הזיהוי הפרעה ביפולרית הפרעה בתשוקה המינית הפרעה דו קוטבית הפרעה דיכוטומית הפרעה דיסוציאטיבית הפרעה דיסמורפית הפרעה דלוזיונית הפרעה דלוזיונלית הפרעה דתית הפרעה התנהגותית הפרעה התנהגותית מרדנית הפרעה התפתחותית הפרעה חברתית הפרעה...
פחד תמידי / רוגע תמידי / השתוות תמידית - אדם מפחד תמיד - למה יש חרדה + פחד?
...- למה יש חרדה + פחד? כי יש כאלו שחושבים בטעות, שתחושת הפחד והחרדה, קיימת אצל האדם רק לפעמים, אך לא באופן רציף. אך באמת, כל בני האדם שקיימים בעולם, כולם מפחדים תמיד כל הזמן ללא הפסקה. וההבדל הוא רק בעוצמות השונות של הפחד והחרדה. אך כולם נמצאים ברמה כלשהי של פחד וחרדה, באופן תמידי, וכולם סובלים מפחד תמידי. ולמה כולם מפחדים תמיד? משום שלכולם תמיד יש רצון כלשהו. והרצון של האדם + ההבנה שלו שאולי הרצון שלו לא יתגשם, הם אלו שיוצרים אצל האדם את הפחד שלו...
האם זו אהבה אמיתית? חברות אמיתית, האם אני באמת אוהב אותה? האם היא באמת אוהבת אותי? האם הוא באמת אוהב אותי? האם אני באמת אוהבת אותו? איך לדעת שאני אוהב? איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? אהבה ללא תנאים, נתינה בלי תנאים
האם זו אהבה אמיתית? חברות אמיתית, האם אני באמת אוהב אותה? האם היא באמת אוהבת אותי? האם הוא באמת אוהב אותי? האם אני באמת אוהבת אותו? איך לדעת שאני אוהב? איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? אהבה ללא תנאים, נתינה בלי תנאים
...האם הוא באמת אוהב אותי? האם אני באמת אוהבת אותו? איך לדעת שאני אוהב? איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? אהבה ללא תנאים, נתינה בלי תנאים מה ההבדל בין אהבה רגילה לאהבה אמיתית? ההבדל בין אהבה רגילה לאהבה אמיתית נוגע לכמות התנאים שכרוכים בה. כאשר אוהבים מישהו, יש רצון לעשות לו טוב, אך תמיד יש שאלה לגבי מה שמצפים בתמורה. כלומר, כשאתם אוהבים מישהו, אתם רוצים לטפח אותו, להחמיא לו, לעזור לו - אך תמיד יש את השאלה אם יש משהו שאתם מצפים בתמורה. האם אתם...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
...של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להסתיר את החסרונות של הדבר שאותו אתה רוצה להציג. וזה יכול להיות הסתרת החסרונות שלך עצמך, כאשר אתה צריך להציג את עצמך, כגון בראיון עבודה (חסרונות בראיון עבודה איך לענות בראיון עבודה?) פגישה של דייט הכרויות וכיוב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את החסרונות...
קיום בלי ידיעה עצמית, המציאות מודעת לעצמה, קיום בלי מודעות עצמית, בריאה יש מאין, יצירה יש מאין, לפני הפוטנציאל של המציאות, הקיום של אלוהים, התודעה של אלוהים, איך נוצר העולם?
קיום בלי ידיעה עצמית, המציאות מודעת לעצמה, קיום בלי מודעות עצמית, בריאה יש מאין, יצירה יש מאין, לפני הפוטנציאל של המציאות, הקיום של אלוהים, התודעה של אלוהים, איך נוצר העולם?
...הפוטנציאל של המציאות, הקיום של אלוהים, התודעה של אלוהים, איך נוצר העולם? האם יכול להיות קיום בלי ידיעה עצמית? השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה היא האם ייתכן מצב שבו משהו קיים, אך אינו מודע לקיומו. הדיון מתחיל בשאלה בסיסית: מה זה קיום, ומה זו מודעות? אליעד מסביר שיש שתי אפשרויות בסיסיות: או שקיום מחייב מודעות, ואז אי אפשר להפריד ביניהם, או שקיום אינו תלוי במודעות, ואז אפשר להניח שקיים משהו גם אם אין לו מודעות עצמית. אליעד מדגים זאת באמצעות האבן:...
המתבונן, להיות הצופה במציאות, לדעת שאתה בתוך חלום, להיות אלוהים
המתבונן, להיות הצופה במציאות, לדעת שאתה בתוך חלום, להיות אלוהים
...במציאות, לדעת שאתה בתוך חלום, להיות אלוהים מה זה אומר להיות המתבונן? אליעד כהן מסביר את הרעיון של המתבונן - להיות הצופה במציאות. הוא מתחיל מכך שאדם יכול לחוש שהוא מתבונן במציאות, במובן שהוא מרגיש ניתוק מסוים ואומר אני מרגיש שזה לא אני. עם זאת, אליעד כהן מציין שיש הבדל בין להבין באופן תאורטי שאתה לא חלק מהמציאות לבין באמת לחוות ולהבין את זה. הוא נותן דוגמה לכך שבן אדם יכול להגיד הכל זה חלום, אבל השאלה היא אם אותו אדם באמת מרגיש שהוא עכשיו חולם. אדם...
גישות בניהול משברים, מצליחנות וניהול משברים, מה הדעה שלך על משבר הקורונה אומרת עליך? לוזריות וניהול משברים, במה תלוי אם אתה מרוצה מניהול משבר הקורונה? מה הדעה שלך על ביבי אומרת עליך? האם משבר הקורונה מנוהל נכון?
גישות בניהול משברים, מצליחנות וניהול משברים, מה הדעה שלך על משבר הקורונה אומרת עליך? לוזריות וניהול משברים, במה תלוי אם אתה מרוצה מניהול משבר הקורונה? מה הדעה שלך על ביבי אומרת עליך? האם משבר הקורונה מנוהל נכון?
...מצליחנות וניהול משברים, מה הדעה שלך על משבר הקורונה אומרת עליך? לוזריות וניהול משברים, במה תלוי אם אתה מרוצה מניהול משבר הקורונה? מה הדעה שלך על ביבי אומרת עליך? האם משבר הקורונה מנוהל נכון? מה קובע אם אדם מרוצה או לא מרוצה מהתנהלות המדינה במשבר הקורונה? הסיבה העיקרית לכך שאדם יחשוב שהמדינה מתנהלת בצורה טובה או רעה תלויה לא רק בעובדות עצמן, אלא בתפיסת עולמו האישית ובאופי ההתנהלות האישית שלו. אליעד כהן מסביר כי אם אדם מרוצה מהתנהלות המדינה, הסיבה...
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, יש יותר יתרונות מחסרונות, יש יותר חסרונות מיתרונות, חוסר צדק בעולם, טוב ורע בכל דבר, יותר טוב מרע, יותר רע מטוב
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, יש יותר יתרונות מחסרונות, יש יותר חסרונות מיתרונות, חוסר צדק בעולם, טוב ורע בכל דבר, יותר טוב מרע, יותר רע מטוב
...וחסרונות, יש יותר יתרונות מחסרונות, יש יותר חסרונות מיתרונות, חוסר צדק בעולם, טוב ורע בכל דבר, יותר טוב מרע, יותר רע מטוב האם באמת יש יתרונות וחסרונות שווים בכל דבר? אליעד כהן מסביר שבכל דבר בעולם קיימים יתרונות וחסרונות. בכל סיטואציה, בכל מצב חיים, ובכל אדם, אפשר למצוא דברים טובים ודברים רעים. אך נקודת המפתח שאליעד מבהיר היא שהאדם אינו רגיל ואינו מתוכנת באופן טבעי לראות את המציאות בצורה הזאת, שבה היתרונות והחסרונות תמיד שווים. באופן טבעי, אנשים...
טיפול בהפרעות נפשיות, יעוץ לפסיכיאטרים, יעוץ לפסיכולוגים, לשכנע מישהו לא להתאבד, לא לפגוע באחרים, למה לעשות משהו? דיכאון קליני, הפרעת התנהגות, לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו, אימון למטפלים
טיפול בהפרעות נפשיות, יעוץ לפסיכיאטרים, יעוץ לפסיכולוגים, לשכנע מישהו לא להתאבד, לא לפגוע באחרים, למה לעשות משהו? דיכאון קליני, הפרעת התנהגות, לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו, אימון למטפלים
...יעוץ לפסיכולוגים, לשכנע מישהו לא להתאבד, לא לפגוע באחרים, למה לעשות משהו? דיכאון קליני, הפרעת התנהגות, לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו, אימון למטפלים האם תמיד נכון לשאול למה בטיפול נפשי? אליעד כהן מציג בהרצאתו תובנה יסודית בנוגע לשאלות מסוג למה בטיפול נפשי ובייעוץ פסיכולוגי. אליעד מסביר כי אנשים רבים חושבים ששאלת למה היא כלי טיפול משמעותי ומועיל, אך לטענתו, השימוש בשאלת למה הוא דו - ערכי ויש לנהוג בו במשנה זהירות. הוא מתאר מספר תרחישים בהם שאלת למה יכולה...
רוחניות - מיתוס ההרפייה מתפיסות
...מכל התפיסות, מהלוגיקה ומהשכל, ומי שלא עושה זאת ו או חי כך לא מבין דבר ובטח שלא את האמת לגבי טבע המציאות. תרגולים מדיטטיביים שונים הן דוגמה למימוש של הגישה הזאת. בפועל, יש איתה בעיות כל - כך מהותיות שהיא הופכת מהר מאוד לשטות גמורה: 1- הגישה לא נתמכת על - ידי שום עדות שהיא, אף לא אחת בכל ההיסטוריה האנושית, ונובעת מעיוות חשיבה מוכר בשם mind projection fallacy. אין שום קשר בין המצב המנטלי של האדם לבין הכרתו בטבע המציאות - מצבים תודעתיים לא מעידים על...
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 9
...רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 9 (מחויב ואפשרי) הכוונה שסיבה אחת לא מחייבת תוצאה ספציפית. בפועל זה אומר שאם רגש אחד גורם לך לסבל בזמן מסוים, אותו הרגע יכול לגרום לך לעונג בזמן אחר. זה אומר שאתה נוקט בפעולה מסוימת כדי להשיג תוצאה ספציפית אין הכרח להגיע לתוצאה המבוקשת כי הכל אפשרי - >וזה מחויב. כלומר זה שהשכל מתעסק בסטטיסטיקה והסתברות אין זה אומר שהמסקנות שהוא מסיק תהייה נכונות. יש שכל שיודע את זה ויש שכל שלא. שכל שלא יודע הוא מאמין בחוקיה...
פנג שווי - של מי הבית הזה?
...לעשות דברים שלא נעשה ברבים. בית הוא המקום ממנו נצא אל העולם הרועש ואליו נשוב בכל פעם שנרצה שקט ורוגע וביטחון. אם נבקש מילד לצייר לנו בית סביר שיצייר ריבוע עם משלוש מעל, ובתוך הריבוע יוסיף שני חלונות ודלת. בהתבוננות נוספת נזהה בציור פנים עם עיניים ופה. ואכן, בציורי ילדים, רוב הבתים נראים כבני אדם. וכך בדיוק נתפס בית גם בראייה ההוליסטית. לכל בית יש פנים ועורף החזית היא הפנים חזית הבית מייצג את החלק המוחצן בחיינו, את מה שאנו רוצים להראות לעולם, במידה...
אינטימיות - הגשר לעצמי ולאחר
...אותנו למרכיב חיוני ביחסים רומנטיים, היא מחברת אותנו ליכולת שלנו להיות פגיעים, כנים ואמיתיים בכל מערכות היחסים שלנו - בזוגיות, במשפחה ועם חברינו הקרובים. קיים הקשר קרוב הרבה יותר של אינטימיות. האינטימיות שלנו עם עצמנו. הכוונה אינה רק בהקשר המיני והמקובל של עינוג עצמי, בשלל צורותיו, שמהווה נושא בפני עצמו, סביבו קיימות שלל התניות חברתיות וגם מרכיב אשם חברתי כבד - במיוחד בקרב נשים, ושאלת מתן הלגיטימציה או האי לגיטימציה למיניות שלנו, כאשר אינה באה לידי...
מנטורינג - גם לטייגר וודס יש מנטור
...גם לטייגר וודס יש מנטור האם שמעת פעם על טייגר וודס (Tiger Woods) ? אני מניח שאתה מכיר אותו, הוא נחשב לשחקן הגולף הטוב בעולם כיום. הוא בסהכ בן 35 והוא הגיע להישגים בלתי רגילים בחיים שלו. אני שואל את עצמי: איך יכול ילד בגיל 35 להגיע להישגים כאלה תוך זמן קצר, בעוד שמרבית האנשים היו צריכים כמה גלגולי חיים בשביל להגיע למה שהוא הגיע. לא רק שהוא היה השחקן הצעיר ביותר בעולם שהגיע ל - 50 ניצחונות גדולים (הוא היה אז רק בן 30!), אלא גם שהונו מוערך בסביבות המיליארד...
קדושת האדם - זהירות, כל אדם קדוש!
...המה אני מודה, שנים רבות שרתי, מידי פעם, בקול עז: חבלי משיח הנה זה בא היום (1). ובחולות סיני, בשהות הארוכה לאחר מלחמת יום כיפור, רקדתי יחד עם שליחי חבד, ורקעתי בנעלים המסומרות, לפי הקצב, על גרגרי הדיונה ההמומה: אני מאמין באמונה שלמה. בביאת המשיח. ואף על פי שיתמהמה. עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא (2). ובהזדמנויות רבות אחרות צרחתי עד כדי צרידות מיתרי הקול: משיח, משיח אי, יה, יה. מעורר פליאה? וודאי שלא, הרי ברור ומובן, גם מוצדק, כשמש רכה המפיצה אור,...
עשר הספירות וניצול המוח על פי הקבלה
...ומדוע הן קדושות? האם אלו באמת שמותיו של אלוהים? אם נגיד אותם יהיה לנו מזל? על פי חוכמת הקבלה היו מספר עולמות לפני עולם זה בו אנו חיים. עולם זה הוא כפרוזדור בין כל העולמות. אפשר להבין זאת גם על פי המדע שמתאר את חוק שימור האנרגיה - אנו לא מתים אלא רק מחליפים מצב צבירה. המדע בוכיח מעל לכל ספק שיש חיים אחרי המוות - יש עוד עולמות... עולם זה בו אנו חיים נברא על ידי עשר הספירות. עשר הספירות הן בעצם מושג של נתונים בהם השתמש הבורא כדי לצור את העולמות. כל...
במה עליך להתמקד כדי להצליח? וכיצד להצליח לעשות זאת גם אם קשה לך? חלק 2
...קשה לך? חלק 2 המשך מ: במה עליך להתמקד כדי להצליח ? וכיצד להצליח לעשות זאת גם אם קשה לך ? חלק 1. תשקיע בעד, אל תלחם נגד. אם ברצונך להניע את עצמך או אנשים אחרים למשהו, אמור אותו על דרך החיובי, תלחם בעד השלום זו מטרה שיכולה להחזיק לאורך זמן. אל תלחם נגד הטרור כי זו מטרה שתסתיים ברגע שיפסק הטרור. המטרה שבהפסקת הטרור היא השלום, השקט והביטחון, האמצעי הוא הפסקת הטרור. (אין בנל שום התייחסות לאיך עושים מה, אלא רק להגדרה של המטרה). כאשר אתה מגדיר מטרה באמצעות...
רוחניות - למה דווקא עכשיו?
...רוחניות - למה בדור שלנו? מאות אלפים חוזרים בתשובה, מיליונים נמשכים לחוכמת הקבלה - גם אם אינם יהודים דתיים, מיליונים מתמגנטים לסיינטולוגיה, דיאנטיקה, עשרות אלפים מתקשרים רוחניים רוחניים, קוראים בקלפים, חוזי עתידות, והרשימה עוד ארוכה. למה דווקא עכשיו? מה יש בדור שלנו שכל כך שונה שמציף אותנו ברוחניות שכזו? בדור הזה אנשים מחפשים משמעות לחיים. במאה האחרונה הטכנלוגויה התפתחה בצורה לא נורמלית. רק לפני עשר שנים היה הטלפון הסלולרי בגודל של כמעט מסך מחשב -...
אלה החיים - מה המשמעות המסתתרת מאחורי משפט זה?
...החיים. משפט אנחה כה ידוע. מה המשמעות המסתתרת מאחורי משפט זה? האם משפט זה הוא משפט נחלתם של רבים שהתרגלו להטיח את אשמת הכישלונות במצע החיים או שהאנושות כולה מגיעה למסקנה שהחיים הם חבילה בינונית עם מרכיבים של משפחה ממוצעת, קריירה לשם קיום שאיפות מעל הפופיק ואולי עם טיפת מזל תוכל להגיע לקצת יותר. כנסיית השכל, להקת רוק מן הטובות שידעה המוסיקה הישראלית בשנותיה האחרונות שרה והחיים הם עוד זורמים לתוך משפט אחד מפתיע... איאיאי... אכן משפט כה מפתיע.. אירוני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אימון עם מתאמן, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אימון עם מתאמן, כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, אימון אישי לביטחון עצמי, מטפל בנושא אימון עם מתאמן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 22:11:17 - wesi4