ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אותיות ✔אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 12 ✔'ט' - מה סודך? האות טי"ת האות התשיעית, רומזת לרעיון:...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 12
'ט' - מה סודך?

האות טי"ת האות התשיעית, רומזת לרעיון: 'טוב'. האות הזאת מוזכרת בפעם הראשונה בתורה בפסוק: "וירא א - להים את האור כי טוב..." (בראשית א ד)

חז"ל מבארים לנו כי הלוחות הראשונים נשברו - כי לא היתה בהם המילה: 'טוב', ואילו בלוחות השניים כתוב בהן הערך: 'טוב'. היכן? בלוחות השניים נאמר בדיבר החמישי, במצוות כבוד אב ואם... "למען ייטב לך ו..."ואם חלילה היה כתוב בלוחות הראשונים את הביטוי המבטא את המושג 'טוב', שבירת הלוחות היתה עלולה לגרום חלילה שתפסיק טובה לישראל.

האות טי"ת נוצרה מחיבור שתי אותיות: אות וא"ו (ו) בצד ימין ואות זי"ן (ז) בצד שמאל. האות וא"ו רומזת לעולם הגשמי הבנוי מששה כיוונים, (ראה סוד האות וא"ו) והאות זי"ן שערכה שבע, רומזת לעולם הרוחני (שבת, ועוד) בהתחברם, יוצרים אידיאל של שלום בשני העולמות, מקום בו נפגשים שמים, רוחניות וגשמיות.

חיבור שני המספרים 6 (ו) 7 (ז) הבונים את האות טי"ת (6+7) הוא 13 הרומז לרעיונות הבסיסיים של היהדות: 'אחד', שערכו 13 הרומז למצוות שבין אדם למקום ה' - אחד"

וכן 'אהבה' הרומזת למצוות שבין אדם לחברו: "ואהבת לרעך כמוך".

וא"ו (13) וזי"ן (73) בגימטריא = 86 הרומזת לשם: 'א - להים'.

טי"ת רומז למידת היסוד - מידת הצדיק: "וצדיק (הוא) יסוד העולם": (משלי י כה) "אמרו צדיק כי טוב" (ישעיה ג י) "וצדיק באמונתו יחיה". (חבקוק ב ד).

האות טי"ת נמצאת בסדרת האותיות, בין האותיות חי"ת ויו"ד: ח ט י, מעין "מסובבת ובלועה" בתוך המילה 'חי'.

גם האות צדי"ק, 'צ' שערכה, 90 היא הרחבה פי 10 של האות 'ט' שערכה 9.

מיקומה של האות צדי"ק בסדרת האותיות, הוא המקום ה - 18 ('חי')

האות 'ט' כאמור, הבנויה מחיבור שתי האותיות 'ו', 'ז', רומזת לפעולה המביעה את הרעיון: "טוב ה' לכל ורחמיו על כל מעשיו". (תהלים קמה ט) האות 'ו' רומזת למידת היסוד, המידה השישית בין שבע הספירות התחתונות (ז"ת) 'ז' רומז להזנה לפרנסה לכלכלה, או להגנה, החיבור ביניהן מבטא את פעולת מידת היסוד המשפיעה לפרנסה וכלכלה. (ראה לעיל הסבר באות 'ז' המדגיש את סגולתו של יוסף המשביר לכל, אשר היה שייך למידת היסוד).

לב - טוב

במסכת אבות פרק ב' משנה יג מובא: "אמר להם (רבי יוחנן בן זכאי לתלמידיו) צאו וראו איזו דרך טובה שידבק בה האדם, רבי אליעזר אומר: עין טובה. רבי יהושע אומר: חבר טוב. רבי יוסי אומר: שכן טוב, רבי שמעון אומר: הרואה את הנולד. רבי אלעזר אומר: לב טוב. אמר להם: "רואה אני את דברי אלעזר בן ערך מדבריכם, שבכלל דבריו דבריכם."

פירוש: "בני יששכר" חוקר ומביא הסבר עמוק להבנת המשנה. בוודאי לא שאל אותם איזו דרך טובה סתם, הלוא כבר נאמר "ראה נתתי לפניך היום את החיים ואת הטוב... וגו' ללכת בכל דרכיו ולשמור מצוותיו... וגו' (נצבים ל' ט"ו) אלא בודאי שאל אותם בנוגע לטוב הכללי הכולל את כל הטובות.

הוא מדקדק בביטוי "צאו וראו" - לאן יצאו לראות?

וגם בביטוי "רואה אני בכלל דבריו דבריכם. איך יתר הערכים - 'הרואה את הנולד', 'שכן טוב', 'חבר טוב', איך כולם כלולים בכלל 'לב - טוב'?

הפירוש, שאמר להם צאו וראו ותדקדקו למצוא באור אותיות התורה מהו הטוב הכולל את הכל. רמז להם למצוא זאת במילה 'טוב' הראשונה המוזכרת בתורה!

מצאו כי ה'טוב' הראשון המוזכר בתורה הוא הפסוק: "וירא א - להים את האור כי טוב". (בראשית א ד) כמו שאמרו חז"ל: (במסכת בבא קמא נ"ה ע"א) הרואה אות ט' בחלום סימן יפה לו הואיל והפעם הראשונה שהתורה הזכירה את המילה 'טוב' היא בפסוק זה. יש ללמוד מהמקום הזה.

מעניין כיצד כל אחד מן החכמים דרש רמז שונה מהפסוק הראשון בתורה:

רבי אליעזר למד מהטוב הראשון המוזכר בתורה ש'עין טובה' הוא הטוב הכולל הכל. שהרי מוזכר בו פועל של 'ראיה' שנאמר: "וירא א - להים..."בקש ללמוד מזה שה'טוב' תלוי בראיה.

רבי יהושוע למד מפסוק זה - בגלל שבהתחלה היה חושך, וכשנברא האור נעשה חבר לחושך, נלמד מזה שה"טוב הכולל" הוא "חבר טוב".

רבי יוסי אומר, יש ללמוד מהפסוק הסמוך "ויבדל א - להים בין האור ובין החושך.." (לעיל) כדרשת חז"ל מובא ברש"י, ראה שאין נאה שאור וחושך ישתמשו בערבוביא, קבע לזה תחומו ביום ולזה תחומו בלילה, הבין מתוך כך ש ה"טוב" הוא שכן טוב.

רבי שמעון אומר: "הרואה את הנולד כמו שדרשו חז"ל" על: "וירא א - להים את האור כי טוב", שצפה הקב"ה במעשיהם של צדיקים וראה כי טוב לגנוז את האור לעתיד לבוא, למד מכך שהטוב הכולל הוא "הרואה את הנולד".

רבי אלעזר בן ערך אומר: "לב טוב" כי ספר ומנה שמתחילת התורה עד תיבת "טוב" יש בדיוק "ל"ב" (32) מלים ללמד אתנו ש - "לב - טוב" הוא הכולל הכל.

על כן אמר רבי יוחנן בו זכאי: "רואה אני את דבריו בכלל דבריכם "כי בתוכם נכללו כל המלים שמהן למדו את דבריהם ולפיכך מובן מה שאמר להם: "שבכלל דבריו דבריכם"

"זה לעומת זה"

המהר"ל: המספר 9 הוא שיא המספרים, כי אח"כ מופיע המספר 10 אשר נוצר מספרות אשר כבר היו לפניו. המספר 9 רומז לפסגה של חיי צדקות, חיי עולם. או אבדון כליון חמרי, מיתה. כי עפר אתה ואל עפר תשוב" (בראשית ג יט)

הצד השלילי של האות טי"ת הוא מיתה, טיט וחומר... "והנה טוב מאד" זה המוות.

"ח - ט - א"

האותיות ח - ט - א רומזות להחטאה של המטרה, התבוססות בטיט, בגשמיות ומסתירות את האות 'א' הרומזת לשם ה' המילה: "חטא" ערכה גם 18 כערך המילה: "חי" הרומזת כי לכל חטא יש תיקון: "כי לא אחפוץ במות המת..." (יחזקאל יח לב) "חי אני נאום ה' אם אחפוץ במות הרשע כי אם בשוב רשע מדרכו וחיה" (יחזקאל לג יא)

האות 'ט' אפשר לראותה כאילו היא בנויה משתי אותיות 'כ', 'ז' היוצרות את המילה: 'זך', הרומזת למסר כי מכל חטא אפשר להזדכך.

כמה מטוהר הוא בעל תשובה?! אשריו! לאיזה טוב אינסופי הוא זוכה!

'י' - מה סודך?

כאשר תראו את האות י' (יו"ד), זכרו:

י' - סמל לשם ה' המתחיל באות י'.

י' - סמל ליהודי.

י' - סמל לישראל, העם והארץ.

י' - סמל לינון, שמו של המשיח.

י' - סמל לעשרת הדברות.

י' - סמל לחכמה ("יו"ד חכמה קדומה").

י' - סמל לעינו הפקוחה של הקב"ה השומר על בריותיו.

י' - סמל ליסוד, מקור כל דבר.

ועוד... ועוד... ועוד...

בעבר, ילד שהחל לכתוב, לימדו אותו לכתוב תחילה יו"ד. אמרו לו, כתוב יו"ד שאתה בעצמך יו"ד - יהודי. אחרים נהגו לגנוז את היו"ד הראשונה שהילד כתב, במקום שמור, כקמיע לכל החיים.

זכור, ילד יהודי! בשל קטנותה של האות יו"ד אין מי שיכול לעקור אותה. כמה שנקצץ בה, היא נשארת יו"ד. כמוה, עם ישראל שנתכנה בשם יו"ד. אמנם קטן הוא בין העמים

וכולם קצצו ומקצצים בו, אך אין בכוחה של אף אומה ולשון לעקרו מן העולם.

"לא תשא את שם ה' א - להיך לשוא" (שמות כ ו)

המילה 'לשוא', מזכירה לנו את ניקוד השווא, שצורתה כשני 'יודין' העומדים זה מעל זה. (-: ) כאשר 'י' מעל 'י', כלומר, יהודי מעל יהודי - אין עזרה הדדית, אלא אחד רומס את השני, הרי זה נובע או מוביל לפס' הנ"ל: "לא תשא את שם ה' א - להיך לשוא"...

אולם כאשר 'י' ליד 'י', כלומר יהודי ליד יהודי, יהודי העוזר ליהודי, הרי זה משום יחס של כבוד לשמו של ה'... ושם ה' - 'י - י' נמצא בתוכם...

עיקרי היהדות נרמזים באות יו"ד:

מס' העיקר הרמז פרוש

1.שהקב"ה מצוי ומשגיח. יסוד= ס - יוד = "סוד היוד" תחילתה של כל אות, ע"י אות יו"ד הקטנה, כך ה' יוצר הכל, יסוד כל היסודות. הכל בא ממנו.

2.שהקב"ה אחד. יחיד= י"י - חד. (אחד). שם הוי - ה מתחיל באות יו"ד. ה' אחד יחיד ומיוחד. היה הווה ויהיה.

3.אין לו גוף ודמות הגוף. י - יו"ד אות קטנה, צורתה פשוטה ביותר, נעלמת ובלתי נתפשת, כך ה' אין לו דמיון, לא גוף ולא צורת הגוף.

4.ושהוא קדמון קדומים. י - יו"ד התחלת האותיות: 'א' (הקצה הימני העליון של האות א' נוצר מאות יו"ד) סוף האותיות: 'ת (הקצה התחתון השמאלי של האות ת' נוצר מהאות יו"ד הפוכה) כך הקב"ה, הוא ראשון והוא אחרון.

5.ואין עבודה לזולתו. י'

קוצו של יו"ד למעלה. רומז לכיוון התפילה. רק לקב"ה ראוי להתפלל.

6.ויודע מחשבות בני אדם. יודע= יו"ד - ע

(עין) הקב"ה יודע ורואה הכל. יו"ד היא סמל לעינו הפקוחה של הקב"ה, יד ההשגחה.

7.ונבואת משה רבינו ע"ה אמת. י - יו"ד האות הקטנה ביותר, סמל לענווה, ומי עניו ממשה? משה אב הנביאים הוא אמת ותורתו אמת.

8.ושהוא אדון לכל הנביאים. י - הושוע י', התוספת שהוסיף משה ליהושע תלמידו. יהושע הוא הספר הראשון לספרי הנביאים. כל דבריהם אמת.

9.ושהתורה נתונה מהשמיים. י - יו"ד = 10ערכה 10, עשרת הדברות משמיים. כך כל התורה משמיים.

10.ושלא תשתנה בשום זמן חו"ש. יו"ד = יציבות. י' האות היציבה, אינה קו, אלא נקודה. ללא שינוי ותמורה. נקודה זו, ראשיתה נמצאת בתוך האות בּ' בתחילת התורה. התורה תישאר יציבה ולא תהא מוחלפת.

11.ושהקב"ה מעניש לרשעים ומשלם שכר לצדיקים. יו"ד - יששכר י' האות בה נברא העולם הבא, עולם הגמול. יש שכר, ש"י עולמות, למקיימי מצוותיו, ועונש לעוברים.

12.ושיבוא מלך המשיח ב. ב. א. ינון = יו"ד - נון י - נון. נון שער החמשים, האידיאל היהודי. ינון, שמו של המשיח. "אחכה לו בכל יום שיבוא".

13.ושהמתים עתידים להחיות י (10) - וד (10) תחילתה י' (10) וסופה ו' + ד' (10). מחקת אות יוד מהמילה יוד, נשארת יוד. נס תחיית - המתים.

הבנה מעמיקה באות יו"ד (י')

הבנת סודות האותיות הן בלב ובנפש ולא בשכל. כל ההוגה בסודות האותיות גורם נחת רוח לנפשו ולנשמתו. הסודות מתאימים לכל אדם ברמה שלו:

א. ליחידי סגולה - להבין עומק הקבלה.

ב. לכל אדם - להוציא מהם מוסר השכל, מחשבה טובה ודרך ישרה.

האות יו"ד ידועה בשם "האות הקטנה", וערכה 10, מספר המבטא קדושה. ידוע כי בעניני קדושה ככל שהוא קטן יותר הוא גדול וחשוב יותר, כמו הסנה והר סיני. "הקב"ה צמצם שכינתו בקודש הקדשים אמה על אמה" (שמו"ר לד, א), וכמאמר הזוהר (זהר א, קכב) "מאן דאיהו זעיר איהו רב, ומאן דאיהו רב איהו זעיר".

העולם הפיזי גם הוא מלמד אותנו, כי ככל שהדבר קטן יותר, הוא בעל ערך גדול יותר, וחשיבותו גדולה ומיוחדת.

יהלומים ופנינים - לעומת סלעים ענקיים במדברות.

כמה כוח גנוז באטום הזעיר שאין עין של אדם יכולה לראותו? מה החשש, חלילה, מפצצת אטום קטנה או מטרור ביולוגי לעומת טנקים...

מה גדולה חשיבותם של תאים בגופנו ביחס לאיברים גדולים, כגון גפיים וכדומה. הפגיעה, חלילה, בתאי גוף האדם מסוכנת יותר לחיי האדם יותר מאשר כריתת איבר...

אין ספק "מאן דאיהו זעיר איהו רב"! (פירוש: מי שהוא קטן - הוא גדול) באותו יחס נוכל להבין את ערכה הגדול של האות הקטנה, האות יו"ד.

מעניין, מה רומז מספר הפעמים שהאות י' מוזכרת בתורתנו הקדושה. לאות י' יש השכיחות הגבוהה ביותר, כמעט ל"ב אלפים (31,522) מתוך 304,805 (סה"כ 22 האותיות).

זאת אומרת, שכיחות האות י' היא 10% ויותר. כל "אות עשירית בתורה" היא האות יו"ד.

מהי קדושתה

י' היא כתר כל האותיות

צירוף כל האותיות במלה יו"ד נותן עשרים, 20 = 4 + 6 + 10. 'עשרים' בגימטריא 'כתר' = 620. בסדר הא"ב באות בעקבות האות יוד האותיות: כ', ל', מ', = 'מלך'. והרי כאן רמז גם לכתר וגם למלך, לכתר מלכות, "וישם כתר מלכות בראשה". (אסתר ב יז)

האותיות העוקבות את האות י' הן כ, ל ו - מ. בצרופם אפשר לראות את המלה 'כלום'. (שווה מאומה, כערך גלעין הזית). מודגש בזה הרעיון של הקשר בין שני קטבים: "מאן דאיהו זעיר איהו רב", מי שהוא כלום, הוא מלך...

כן רואים אנו בספירת המלכות, הספירה האחרונה מבין עשר הספירות הגבוהות ממנה. בתוך המלה 'מלכות' נוכל למצוא ביטוים בעלי קצוות, מצד אחד: 'כלום', 'מות', 'כלם' 'למך'... ומצד אחר ביטויים בעלי גובה: 'כל', 'מלך"', 'תכלת'... דווקא ספירה זו שהיא בדרגה הנמוכה ביותר, חשיבותה מי ישורנה?! בלעדיה אין גילוי מלכותו יתברך בעולם. "והיה ה' למלך על כל הארץ ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד". (זכריה יד ט) זו הפסגה אליה אנו שואפים לחבר 'כתר' עם 'מלכות'.

מקומה של האות י'

"יודוך ה' כל מעשיך..."יוד + וך, יוד + 26, יו"ד מצטרף לשם ה'.

הנכם מוזמנים להיכנס לפרד"ס האות יו"ד. כיצד ברא הקב"ה את המלה הראשונה בתורתו?

לקח 3 אותיות אחרונות, ר', ש', ת', ו - 2 אותיות ראשונות א', ב', וצירפן יחד, אבל לא לפני שהכניס ביניהן את האות י'. כך נוצרה המלה, 'בראשית', נוטריקון: "בראש י' (ובסוף) ת'.

יו"ד היא החכמה, וכך נאמר "בחכמתא ברא עלמא..." (תרגום אונקלוס). האות יו"ד היא רוחנית ביותר, ריקה מתוכן חומרי, אין לה מסה או משקל ואינה תופשת מקום. אם כן, איך מתקשרת היא לעולם הגשמי?

הבריאה הרוחנית הראשונה ביצירה היתה האור, "ויהי אור", אור רוחני. וכשנכנסה האות י' באור, נוצרה בריאה גשמית רוחנית "אויר". וכשם שלא יצויר עולם ללא אויר, כך אי אפשר לעולם ללא יו"ד.

כן ניתן לראות את המלה "נשמה" המבטאת רוחניות מוחלטת, אולם כדי להתחיל ולהתחבר לעולם הגשמי הופיעה האות י' בתוכה, ונוצרה פעילות של נשימה. הנשימה גורמת לנשמה להתחבר לגוף ולחיות בעולם הזה.

יש כאלה שניסו לראות באות י' את הרמז לגז החמצן בעולם. במקום שיש חמצן שם יש סיכויים למצוא חיים. כמו שאין עולם ללא חמצן, כך אין עולם ללא האות יו"ד.

המלה 'מים' נוסחתה הכימית: H2 O, שני מימנים וחמצן אחד.

אם כן כמו בתרכובת המים: H -O -H כך תרכובת המים רמוזה באותיות: מ - י - מ.

הסוד של האות י' (יו"ד)

הידעתם מהי יו"ד?

יו"ד היא האות הראשונה באל"ף בי"ת! הכיצד? הרי 'א' היא הראשונה?!

האם שמתם לב למבנה של האות 'א'?! מאילו חלקים היא בנויה? - מחיבור 2 אותיות "יו"ד", י' עליונה ו - י' תחתונה. האות י' היא סוד ויסוד כל האותיות.

ילד יהודי אשר למד לכתוב, לימדוהו לכתוב יו"ד בתחילה. רצו להחדיר בתודעתו ולהשריש היטב בלבו את עובדת היותו יהודי, וכך היו אומרים לו: "כתוב יו"ד שאתה בעצמך יוד" (באידיש: פירוש המלה יוד הוא: 'יהודי'). אחרים נהגו לגנוז את היו"ד הראשונה שהילד כתב, במקום שמור כקמיע לכל החיים (מוזכר לעיל).

יסוד כל האותיות

ידוע על פי הספירות שבקבלה, כי האות יו"ד מייצגת את ספירת החכמה, וכן מוזכר בפיוט "בר - יוחאי": "יוד חכמה קדומה". המילה 'בראשית' מתורגמת על פי כל כללי הסוד ועל פי התרגום: "בחכמתא איתברי עלמא" פירושו: בחכמה נברא העולם.

במקום אחר צוין שקיים רמז לכך שהיצירה הראשונה בעולם היתה האותיות, על פי הדרש: בראשית ברא א - להים: 'א - ת'.

הפעם נגלה כי האותיות כולן נוצרו מהאות הראשיתית, מהאות הבסיסית, היא האות יו"ד.

הסבר:

האות יו"ד בנויה משלוש אותיות: י - ו - ד.

המתבונן יגלה כי באמצעות שלוש אותיות אלה, ע"י צירופן או הרחבתן או צמצומן, נוצרו כל האותיות, כל אחת בדרך המיוחדת לה.

האות: מאלו אותיות מורכבת:

א - י - ו - י

ב - ד - ו

ג - ו - י

ד - ד

ה - ד - י

ו - ו

ז - ו - י

ח - ו - ז

ט - ו - ז

י - י

כ - ו - ו -

ל - כ - ו

מ - כ - ו

נ - הרחבת האות 'ז'

ס - חיבורים סגורים של האות: ו.

ע - ו - ז

פ - נוצרה מגבולות חיצוניים של האות ב שנבנתה מאותיות: ד - ו.

צ - ז - י - ו.

ק - נוצרה מצמצום האות ד' והרחבתה, בצירוף האות: ז.

ר - נוצרה מצמצום האות: ד'.

ש - ז - י - ו.

ת - נוצרה מהאותיות: ד - ו, וגם י.
ראוי חזל חרדים תפילות אלוהים מטרות כל החיים העולם הבא הגנה תשובה חומר אותיות סוד סוד האותיות סודות צירופי אותיות
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה
דילוגי אותיות בתורה, צירופי אותיות בתורה, הצופן התנכי, קודים בתורה, צפונות התורה, צופן התורה, הצפנות בתורה, מי נתן את התורה? אמיתות התורה, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חוזרים בתשובה האם דילוגי אותיות בתורה מוכיחים שאלוהים כתב אותה? הרבה אנשים מתעניינים בשאלה עד כמה יש אמת במה שמכונה דילוגי אותיות בתורה, המכונים גם צופן התורה. הטענה הרווחת היא שבתוך טקסט התורה ניתן למצוא אירועים עתידיים שהיו לכאורה ידועים מראש לפני אלפי שנים, כמו תאומים, אסונות ומסוקים. יש אנשים הטוענים שבדילוגי אותיות וצירופי אותיות מסוימים ניתן למצוא אזכור לאירועים משמעותיים שהתרחשו בדורות ... ידי ישות אלוהית שידעה את העתיד. אליעד כהן מתייחס לנושא בצורה מפורטת ומסביר כמה דברים מרכזיים שחשוב להבין ביחס לדילוגי אותיות בתורה: מהם דילוגי אותיות וכיצד הם עובדים? דילוגי אותיות בתורה מתבצעים באמצעות חיפוש ממוחשב, מאחר ואיש לא יכול באופן ידני לספור את האותיות בטקסט הארוך של התורה ולזהות דפוסים. באמצעות המחשב, מחפשים מילים או אירועים משמעותיים, ואם הן מופיעות בדילוגים קבועים של אותיות מסוימות, טוענים שיש לכך משמעות. לדוגמה, מחפשים מילים כמו אסון, פיגוע או תאומים ומנסים לראות היכן הן מופיעות בטקסט ובאיזה מרחק של אותיות זו מזו. אליעד מסביר שבפועל, קל מאוד למצוא התאמות בטקסטים ארוכים, ... ביותר צורות, כך גדל הסיכוי למצוא אותן בדילוגים כלשהם בטקסט ארוך, ללא קשר לאמינות הצופן או המקור האלוהי שלו. האם דילוגי אותיות מוכיחים שהתורה אלוהית? אליעד מדגיש שגם אם נגלה בוודאות שספר מסוים ... מבהיר כי גם זה אינו מסביר מדוע אי אפשר היה לכתוב נבואה ברורה וחד משמעית לפחות לאירועים מרכזיים וברורים. האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה? יש ויכוח האם דילוגי אותיות קיימים רק בתורה או גם בספרים אחרים. אליעד מסביר שגם אם זה היה קיים ... לתוך דילוגים בדיעבד, במיוחד עם הטכנולוגיה של מחשבים, שמאפשרת בדיקות מקיפות של טקסטים ארוכים. מדוע אנשים מאמינים בדילוגי אותיות ובתורה? אליעד מסביר שאנשים רבים בוחרים להאמין בדילוגי אותיות כי זה מעניק להם תחושת ביטחון ואמונה במשהו גדול יותר מהם. כאשר אדם ... הדרך היחידה לעזור להם להיות חופשיים באמת היא ללמד אותם איך להרגיש טוב גם כאשר המציאות אינה כרצונם. לסיכום, האם דילוגי אותיות חשובים באמת? אליעד מסכם שההתעסקות בדילוגי אותיות בתורה ובצפונותיה היא לא יותר מניסיון של אנשים לאשר לעצמם משהו שכבר ... האדם יכול להיות שלם עם עצמו, להרגיש טוב ללא תלות חיצונית, ולבחור בחופשיות את דרכו ללא תלות באמונות ובדתות. האם דילוגי אותיות אמיתיים? מי כתב את התורה? איך להשתחרר מתלות באמונה דתית? צופן התורה ...
חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
... חזקה, ניתן לבצע עליה 3 פעולות כדי להפוך אותה לחזקה. ניתן להוסיף לה אותיות, ניתן להסיר ממנה אותיות, וניתן להחליף בה אותיות. דהיינו, ניתן לבצע פעולת ... תווים. ואם יש יותר מ Y (אורך מקסימאלי) תווים, אז צריכים למחוק אותיות, כדי לגרום לסיסמה להיות ... לבדוק האם חסרה אות קטנה גדולה מספר, ואז עלינו להוסיף או להחליף אותיות בהתאם לצורך שלנו. לדוגמה ... לבצע, כדי להתאים את הסיסמה לחוק של האורך. עכשיו נבדוק את החוק של האותיות הנדרשות, אם נסתכל נראה כי ... וודאות. אחר כך יש לנו את החוק של התווים ההכרחיים, אחר כך החוק של האותיות הרצופות, שמספק לנו הכי פחות ... את הסיסמה לאורך של 6 גם הוספנו אות קטנה ומספר, וגם ביטלנו את ה 3 אותיות הרצופות. במילים אחרות, מצב של AAA נפתור אותו ב 3 פעולות. ואם יש לנו סיסמה באורך של 25 אותיות, לדוגמה ... + פעולת החלפה או הוספה 1 של אות קטנה. + בגלל שיש בתוך הסיסמה 5 אותיות רצופות של AAAAA אז אנחנו ... לא לפגוע באורך + ב 5 הפעולות מחיקה הקודמות, נוכל למחוק את כל רצף האותיות הנל. דהיינו, סהכ נצטרך 6 ... דהיינו, אם חובה לבצע פעולות מחיקה בגלל האורך, נוכל באמצעותן למחוק אותיות רצופות. אם חובה לבצע פעולות ... ואז נשתמש בפעולת ההוספה כדי לפתור את 2 החוקים הנוספים של להוסיף אותיות חסרות או כדי לנטרל אותיות רצופות. ונשתמש בפעולת המחיקה, כדי לתקן את האורך וגם כדי לפתור אותיות רצופות. ומכאן ואילך, נספור רק ... נשבש את האורך של הסיסמה וגם כי החלפה יותר יעילה עבור התיקון של אותיות רצופות כנל. אז לכאורה פתרנו ... של 30. אז בוודאות שעלינו לבצע 10 פעולות מחיקה. ונניח שיש לנו 10 אותיות רצופות. אז האם 10 פעולות מחיקה, יפתרו את ה 10 אותיות הרצופות? כן. ואם יהיו 12 אותיות רצופות? אז גם כן. ואם יהיו 15 אותיות רצופות? אז 10 מחיקות יביאו אותנו ל 5 אותיות רצופות, שאותן נפתור בעוד ... צריכים לבצע מחיקה 1. ונניח שיש לנו בתוך הסיסמה 2 רצפים שונים של אותיות, רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 4 אותיות או של 16 אותיות וכולי. מאיזה רצף כדאי לנו לבצע את פעולת המחיקה? האם זה משנה? ואם נניח הסיסמה היא באורך של 22 אותיות ואנחנו צריכים למחוק 2 אותיות, ויש לנו רצף אחד של 3 אותיות ורצף אחד של 5 אותיות, מאיזה רצף כדאי לנו למחוק? ... מחיקה. אז מה האפשרויות שיש לנו? 1 - למחוק מהרצף של ה bbb שתי אותיות 2 - למחוק מהרצף של AAAAA ...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ להמחיש את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות. לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ... והצבעים. לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר. שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי ... מתקבלת בצורה שונה במוח ומעוררת תחושה שמתחברת למסר. באופן כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם ... או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה ... פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור. זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך זה קר זה הכי קר אבל לא רק כי אומרים לך זה הכי קר רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה. אליעד: אתה מבין ... שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות. ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח. אליעד: לא השאלה אני דיברתי ספציפית. ש: לא על הקווים. אליעד: הקווים לא ... שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה. ... זה שברים. אליעד: כן כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך את מה שכתוב אתה תבין אותו דבר אבל ... לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו. השאלה איזה תחושה ...
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לג, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... בשכל של התורה, באותה הבנה פנימית שמאפשרת לראות מדוע ואיך בדיוק המציאות מתנהלת בצורה מסוימת. מה המשמעות של אותיות התורה לפי ליקוטי מוהרן? אליעד מפרט שכשמדברים על אותיות התורה, לא מדובר רק באותיות הפיזיות שבתורה הכתובה, אלא ... הפנימיים והעמוקים שנמצאים מאחורי כל דבר בעולם. לפי ההסבר הזה, העולם כולו פועל על פי מערכת של שכלים, שהם אותיות התורה הפנימיות, והם אלו שמחיים כל דבר שקיים במציאות. ... כמו להזיז את הרגל היא ביטוי לשכלים האלו, שהם למעשה אותם שכלים שמהם העולם כולו נברא. אלא שאותם שכלים, או אותיות, נמצאים במצב של צמצום, הסתרה והעלמה, כדי לאפשר לעולם ... בשכל הזה, הוא זוכה לחוויה של בהירות גדולה יותר, והקליפות (הסתרות והבלבולים של העולם הגשמי) מתקלפות מעל האותיות, והוא רואה בבירור יותר את המשמעות האמיתית של כל דבר. מהו ... העמוקה של כל אירוע, להפוך רע לטוב, ולגלות את החיבור של כל דבר לשורש האלוהי. איך לומדים ליקוטי מוהרן? מה זה אותיות התורה לפי רבי נחמן? איך אפשר להפוך רע לטוב? מה המשמעות של ...
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
... ורצונו להבין את מה שהוא קורא או לומד, רק אז יש סיכוי שהוא יגיע לתובנה משמעותית. קריאה ללא הבנה היא ניסיון לברוח מהשכל ומההבנה האמיתית. האם יש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות בזוהר? אליעד מתייחס לרעיון שיש כוח או תדר מיוחד בצירופי אותיות או במילים מסוימות בזוהר. לדעתו, הרעיון שיש אנרגיה מיוחדת באותיות עצמן הוא מוטעה. הוא מסביר שכל מנטרה או טקסט שחוזרים עליו יכול להרגיע זמנית את התודעה, אך זה לא יכול לשנות את המהות הפנימית של האדם. שום רצף של אותיות לא יכול באמת לשחרר את האדם מחוסר היכולת שלו להבין דבר והיפוכו או לשחרר אותו מהתודעה שלו ... של כל דבר שנלמד. כאשר עושים זאת, ניתן להגיע להבנה פנימית ועמוקה באמת. האם כדאי לקרוא בזוהר בלי להבין? מה המשמעות של ארבעת העולמות בקבלה? האם יש תועלת במנטרות ובצירופי אותיות? למה הזוהר כתוב בארמית? איך ללמוד נכון את תורת הקבלה? מה המשמעות האמיתית של ספירות בקבלה? ...
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
... רגשית או חברתית. מהי הדרך הנכונה לכתוב אותיות - מלמעלה למטה או להפך? אליעד דן בהרחבה על נושא כיוון הכתיבה של אותיות , ומציג מספר סיבות מדוע נהוג ללמד ילדים לכתוב אותיות מלמעלה למטה ולא מלמטה למעלה: מבחינה פיזיולוגית, כתיבה מלמעלה למטה מפעילה שרירים חזקים יותר, ולכן פחות מעייפת לאורך ... פעולה? כיצד ללמד כיוון נכון של כתיבת אותיות?
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
... מוגבל לאורך מסוים, התשובה תהיה סופית, ואם לא, התשובה תהיה אינסופית. האם אפשר להמציא מילים ואותיות חדשות? בהמשך, אליעד מסבך את השאלה ושואל אם אפשר להוסיף לשפה מילים חדשות ואפילו אותיות חדשות. הוא מסביר שאם מוסיפים מילים או אותיות , או מאפשרים משפטים ללא הגבלת אורך, אז באופן טבעי הכמות של ... את ההנחות הבסיסיות, כי רק לאחר מכן ניתן לגבש תשובה ברורה. איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? מה הסיכוי שספר ייכתב במקרה? האם כמות המשפטים האפשרית היא אינסופית? האם אפשר להמציא אותיות חדשות? בריאת העולם במקרה או בכוונה? האם אפשרויות אינסופיות תמיד ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... בין טוב לרע) לא מספיק. צריך לשלב בין שתי ההבנות כדי להשיג שלמות. רבי נחמן מדגיש שכל פעם שמוזכר צדיק, כלולה בתוכו גם הבחינה של למדן, אך לא בהכרח להפך. מה מסמלים האותיות והנקודות בתורה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מסביר את התהליך שבו אותיות התורה מקבלות משמעות רק באמצעות ניקוד, כלומר, הרצון של האדם והכוונות שלו הן שמעניקות משמעות למציאות. אותיות ללא ניקוד הן כמו גוף ללא נפש. האדם עצמו מנקד את המציאות - אם הוא רוצה טוב, הוא נותן למציאות ניקוד חיובי, ואז מתרחשים דברים טובים. אם הוא רוצה רע או ... ההסברים החיצוניים. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? מה הקשר בין אמונה לברית? מהי שמירת הברית? מה המשמעות של ייסורים לפי רבי נחמן? מה זה אהבה נפולה? מהי חירות אמיתית? איך האותיות מקבלות משמעות במציאות? ...
נבואות שהתגשמו, נבואות התורה, עשרת בני המן, מגילת אסתר, חג פורים, הוכחות על אמיתות התורה, נבואות בתורה, נבואות התנך, הוכחות לאמיתות התורה, נבואות בתנך, מחזירים בתשובה, האם התורה אמת?
... במגילת אסתר רמז לעשרת הנאצים שנתלו במשפטי נירנברג לאחר מלחמת העולם השנייה. הוא התייחס לכך שבתוך שמות עשרת בני המן מופיעות שלוש אותיות קטנות ואות אחת גדולה, שלטענת חלק מהאנשים מרמזות לשנת תשז (1946), השנה שבה נתלו עשרת הנאצים. מהי הטענה לגבי משפטי נירנברג ומגילת ... במגילת אסתר רמז לעשרת הנאצים שנתלו במשפטי נירנברג לאחר מלחמת העולם השנייה. הוא התייחס לכך שבתוך שמות עשרת בני המן מופיעות שלוש אותיות קטנות ואות אחת גדולה, שלטענת חלק מהאנשים מרמזות לשנת תשז (1946), השנה שבה נתלו עשרת הנאצים. מהי הטענה לגבי משפטי נירנברג ומגילת ...
הרמוניה בחיים, זרימה בחיים, לזרום עם החיים, הבנת חוקי החיים, הבנת משחק החיים, סדר בחיים, בעיות בחיים, תאום ציפיות, בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, יתרונות וחסרונות בכל דבר
הרמוניה בחיים, זרימה בחיים, לזרום עם החיים, הבנת חוקי החיים, הבנת משחק החיים, סדר בחיים, בעיות בחיים, תאום ציפיות, בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, יתרונות וחסרונות בכל דבר
... על המספר 28. לפי הסבר מיסטי שהביא, יש 28 פרקים בידיים המקבילים ל - 28 אותיות האלפבית, וזה מסמל חוקיות מסוימת ביקום. אליעד לא מתעקש על המספר המדויק אלא מציין שהעיקר הוא להבין את הרעיון: המציאות פועלת לפי חוקיות כלשהי, וכל עוד לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אותיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אותיות, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אותיות, איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, פסיכותרפיסט, אימון אישי לימודים בנושא אותיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1445 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 16:10:53 - wesi4