ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שירות לקוחות ✔ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות? ✔במאמר זה נעסוק ב"איך", כלומר, בכללי ההתנהגות במרכז ההערכה, אשר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨ראיון עבודה / מרכז הערכה - איך מתנהגים ומה לעשות?
במאמר זה נעסוק ב"איך", כלומר, בכללי ההתנהגות במרכז ההערכה, אשר יגדילו את סיכוייכם לעבור את המיון, ונציע רשימת המלצות מעשיות המתארות כיצד כדאי להתנהג במרכז הערכה.

לאחר שקראת המאמר "מה זה מרכז הערכה? " בו קבלת הסבר מלא אודות שיטת מיון מרכז הערכה, קבלת גם הסבר מלא על מושגים חשובים מאוד בהבנת מרכז הערכה: מהי קבוצה, מהי דינאמיקה קבוצתית ומהו פרופיל תפקיד. במאמר זה נעסוק ב"איך"? כלומר, כללי ההתנהגות במרכז הערכה, אשר יגבירו את הסיכוי שלך לעבור את המיון.

אם כן, במאמר זה נעבור מהחלק התיאורטי לחלק היישומי, בו רשימת המלצות מעשיות המתארות כיצד כדאי להתנהג במרכז הערכה.

התמודדות עם הלחץ שלפני -

בטרם תכנסו לחדר האבחון, שב במקום נינוח ובצע נשימות הרפיה על מנת להוריד את רמת הלחץ. עשו זאת כך: שאפו אויר דרך האף, ספרו עד 5 ונשפו לאט דרך הפה. עשו כך לפחות 5 פעמים. יתכן שתחושו סחרחורת. הירגעו, זוהי רק כמות גדולה של אויר שתעשה לכם טוב. עתה, חזרו על התרגיל עוד 5 פעמים, ובמהלך כל שאיפה ונשיפה חשבו על מקום יפה שאתם אוהבים ומרגישים בו בטוחים ונינוחים. התחברו לתחושה הטובה, שתו משהו כדי לחוש רעננים, והיכנסו לחדר האבחון. בכניסתכם, תראו מולכם כסאות מסודרים בצורת האות חי"ת. למקום הישיבה אין חשיבות רבה, לכן בחרו את מקום הישיבה הנוח לכם והמתינו בסבלנות.

עד מהרה יתמלא החדר במועמדים, המנחה יציג את עצמו, יתאר את שלבי יום המיון ואולי גם יספר מעט על התפקיד המוצע. הקפידו להקשיב להוראות התרגילים שתבצעו במהלך היום.

יתכן ויהיה רושם, שמקצת התרגילים אינם קשורים לתפקיד. חשוב להבין שהתרגיל הוא כלי מזמן. כלומר, הוא מזמן את דפוסי ההתנהגות שלכם ושל שאר חברי הקבוצה, כגון: דפוס קבלת החלטות, שיתוף פעולה, הקשבה, האצלת סמכויות, יכולת עבודה בצוות, שירותיות, יכולת שכנוע, יכולת ניהולית, מנהיגות והובלה ועוד תכונות הרלוונטיות לפרופיל התפקיד שאליו אתם נבחנים.

לפיכך, חשוב שתהיו אתם - עצמכם. בד בבד, הבליטו תכונות דומיננטיות הרלוונטיות לתפקיד שאליו זומנתם.

שלב 1 - הצגה עצמית

המנחה יבקש מהמשתתפים להציג עצמם. אם לפי סדר הישיבה, דברו בתורכם. ואולם, אם תתבקשו להציג את עצמכם בסדר חופשי, אל תדברו ראשונים ולא אחרונים. השתדלו להיות בין השני לרביעי בסדר הדוברים. זאת משום שהראשון שיציג את עצמו, יציב רף מסוים, וכל הבאים אחריו יספרו אותם הפרטים או ינסו ליצור רושם מעניין יותר מאלו שדיברו לפניהם, ומן הראשון בפרט. עד שיגיע תורם של הדוברים האחרונים, המנחה כבר "עייף" וחושב על ההקדמות הבאה. אל תספרו אותם הפרטים כמו כל שאר המועמדים כדי להיתפס כ"ילדים טובים". הציגו את עצמכם כ"ילדים רעים". למה הכוונה? "ילד טוב" אינו מבטא את צרכיו והאחרים אינם מביאים אותם בחשבון כאשר הם באים אליו בדרישות. "ילד רע" מבטא את צרכיו, אומר בבהירות מה הוא רוצה והסביבה יודעת שעליה להביא את צרכיו בחשבון כאשר היא באה אליו בדרישה.

מ הקשר להצגה העצמית במרכז הערכה? שברו את הדפוס שנוצר עד שהגיע תורכם. הציגו את עצמכם - שם, מומחיות מקצועית (אם יש), מקום מגורים, סטאטוס משפחתי (מומלץ לנקוב בשמות בני המשפחה על מנת ליצור קשר אישי), תחביב בשעות הפנאי (אם יש). כך תבדלו את עצמכם מהשאר ותטביעו רושם עמוק משמעותי.

שלב 2 - תרגיל קבוצתי המותאם לפרופיל התפקיד

המנחה יציג בפני הקבוצה תרגיל קבוצתי שהותאם מראש שנועד להציף או לזמן דפוסי התנהגות רלוונטיים לפרופיל תפקיד. דמיינו את הקבוצה עולה על האוטובוס ואת כולם מנסים לעלות בדלת צרה אחת. איך זה נשמע מהצד? רעש, חוסר הקשבה, חוסר שיתוף פעולה, חוסר סדר, רצון להתבלט על חשבון האחר (תחרותיות) במקום להתבלט מול השיא או היכולות של המועמד עצמו (הישגיות). כך יראה גם התרגיל בהתחלה. המתינו בצד שניות מספר, הפסיקו את המהומה והזכירו למשתתפים שבפניכם משימה משופת אחת ומטרה משופת לכולם. מכאן ואילך, קחו לידיכם את הובלת הקבוצה. חשוב מאוד שתתמודדו עם התנגדויות שיעלו ולא תעקפו אותן. לשם כך עליכם לגייס לצדכם משתתפים שאינם מסכימים לעבוד ולנהל את המשימה יחד איתכם. הזכירו לקבוצה מהי המשימה ומהי המטרה, האצילו סמכויות (לקיחת זמנים), הזמינו רעיונות, אמרו את דעתכם, הובילו להחלטה וקבלו את ההחלטה הסופית. המנחה ישאל אם עמדתם במשימה, סביר להניח שלא תעמדו בה, כי הזמן שיוקצב לכם יהיה קצר מדי במתכוון כדי שתאלצו לפעול תחת לחץ. אמרו שלא, אבל המשיכו ואמרו שנוצרו שיתוף פעולה, עבודה קבוצתית והקשבה, וכל משתתף קיבל את אפשרות להביע את דעתו.

עתה יבקש מכם המנחה לדרג את ביצועי הקבוצה ואת הביצוע האישי שלכם. הקפידו תמיד לתת לקבוצה ציון גבוה מציונכם האישי, כיוון שלכם כפרטים אין זכות קיום ללא הקבוצה. העניקו ציון שבין 7 - 9, ולעולם לא ציון 10, שהרי תמיד יש מה ללמוד והיכן להשתפר.

אם התפקיד המוצע הוא מכירתי, ייתכן שייערך "משחק האסימונים". משחק זה בוחן את כושר השכנוע שלכם, ונתאר אותו במאמר "משחק האסימונים במרכז הערכה".

שלב 3 - הפסקה וסינון ראשוני

שלב 4 - סימולציות (משחקי תפקידים).

אם הגעתם לשלב זה - כל הכבוד לכם! עברתם את הסינון הראשוני. משמע, הסימולציות (משחקי התפקידים) יהיו קרובות לעולם התוכן של התפקיד אליו אתה נבחנים. מטרת הסימולציות לבחון את יכולתכם להגיב על משימות מסוימות הלקוחות מעולם התוכן האמיתי של התפקיד. כלומר, אם הפגנתם יכולות טובות בתרגיל הקבוצתי, יבדקו עתה יכולות אלה בתנאי מעבדה קפדניים יותר. עליכם יהיה להפגין את היכולות שהפגנתם קודם. ואולם, הפעם בלי הרעש הקבוצתי שמסביב ובצורה קונקרטית ומדויקת יותר.

שלב 5 - הפסקה וסינון שני

שלב 6 - ראיון אישי (רק לאלו שעברו את הסינון השני)

הגעתם לשלב הראיון האישי - שוב כל הכבוד לך! לשלב זה תגיעו אחרי סינון שני, שבו ישתתפו מנהל מקצועי ומראיין מקצועי או מראיין מקצועי בלבד. שימו לב, כי מרכז ההערכה טרם הסתיים ומדובר בראיון לכל דבר. הפגינו ביטחון ותחושה טובה, כי הגעתם לנבחרת הסופית, אך אל תזלזלו במראיינים כי ייתכן וגם בשלב זה ישאלו אתכם שאלות קשות:

ספר לי על עצמך?

מהן תכונותיך השליליות?

יתכן ותשאלו על דרישות השכר שלכם. לפיכך, הגיעו לראיון לאחר שגיבשתם דרישת שכר ברורה והציגו אותה ללא היסוס. לשם כך, עליכם להכין שיעורי בית מראש, ולברר מה השכר המוצע בחברה לתפקיד זה. לחילופין, יתכן שתקבעו את דרישת השכר שלכם כך שתהייה גבוהה יותר מהשכר הקודם שהרווחתם. כאן נכון לדרוש 20% יותר, אך לא מעבר לכך.

שלב 7 - מבחני מחשב (אופציונאלי בהתאם לאופי המשרה).

לשלב זה, אין צורך להתכונן. אלו הם מבחני אמינות ומבחני אינטליגנציה הכוללים תרגילי צורות, סדרות חשבוניות והבנת הנקרא.

סיכום הטיפים להתנהגות נכונה במרכז הערכה

1. בצעו נשימות הרפיה לפני הכניסה לחדר על מנת להוריד את רמת הלחץ.

2. תהליך ההערכה יתחיל בהצגה עצמית. אל תהיו ראשונים (הראשון קובע רף שכל השאר מתאמצים לעבור אותו) אך גם לא אחרונים (לאחר שהמנחה כבר התעייף). היו בין הראשונים (כך תהייה בין יוצרי האווירה והרף ותקבלו ביטחון להמשך).

3. היו דומיננטיים, אבל בצורה שיתופית. קחו על עצמכם תפקיד פעיל בארגון פעילות הקבוצה, מבלי להשתלט על אחרים, להתחרות או להלחם בהם.

4. למשימות יוקצה זמן מוגבל. לרוב, אין זה פרק זמן ריאלי לביצוע המשימה. כשתישאלו אם עמדתם במשימה - ובמידה ולא עמדתם בה - אמרו שלא, אך שהיה שיתוף פעולה בין חברי הקבוצה, הייתה עבודת צוות ותקשורת טובה, כל אחד קיבל מקום להביע את דעותיו.

5. הענקת ציונים על ביצוע המשימות - העניקו תמיד ציון גבוה יותר לביצועי הקבוצה מאשר לביצוע האישי שלכם, כיוון שלפרט אין זכות קיום ללא הקבוצה. (אל תעניקו ציון 10, המשדר שאתם סבורים שאין לכם מה להשתפר, המעיד על הערכה עצמית נמוכה).

6. רושם ראשוני: זכרו כי הרושם הראשוני נקבע תוך שניות. חשוב להשאיר רושם חיובי ודומיננטי לאורך כל תהליך ההערכה, עם דגש על ההתחלה והסיום.

7. הבינו כי לכל תפקיד ישנו פרופיל נדרש - אדם בעל תכונות מסוימות. אם לא תתקבלו אין פירוש הדבר שאינכם מוכשרים. יתכן והתפקיד פשוט אינו מתאים לכישוריכם. לדוגמה: לתפקידי ניהול דרושים כשורי מנהיגות, השפעה, אסרטיביות ותרומה לקבוצה. לתפקידי שירות לקוחות חשובות השירותיות, הקשבה, הסבלנות.

8. אם לא תתקבלו, אל תאבדו את הביטחון והרימו את הראש. אנשים מגיעים לימי מיון במרכזי הערכה יותר מפעם אחת, והדבר טבעי לחלוטין. נסו לנתח את התנהגותכם ולבצע למידה מתקנת לקראת ההזדמנות הבאה.
לשאול שאלות הערכה עצמית רעה לגייס להתמודד חשוב מאוד תכונות טיפול בערך עצמי כושר ניתוח טקסט עבודת צוות הישג איך מתנהג איך מתנהגים הערכה התנהגות להתראיין לראיין לראיין עובד לראיין עובדים מה לעשות מרכז הערכה עבודה ראיון ראיון עבודה ראיונות
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי ... בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולהפוך את העסק להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר ... העצמי? לסיכום, מה חשוב לעשות? בפתיחת עסק, חשוב לזכור שאין להסתמך רק על המיומנויות המקצועיות כדי להצליח. יש להשקיע גם בתחומים נוספים כמו שיווק, פרסום, גבייה, שירות לקוחות ויחסי ציבור. אם אינך יכול להשקיע ... אחרות. עם הזמן מתגלה שזהו מקור לכישלון העסק, משום שאין די בפרויקט יצירתי או מוצר מושלם ללא פעולות משלימות של שיווק ומכירות, ניהול כספים וגבייה, יחסי ציבור, שירות לקוחות וכדומה. מדוע אי אפשר להשקיע רק ... יש כמה אפשרויות: 1. ללמוד לאהוב ולפתח את שאר החלקים של העסק. במקום להישאר בתשוקה המקצועית המקורית בלבד, אפשר לרכוש מיומנויות נוספות כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר ...
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד בדיוק כפי שהוא רוצה, או שרק הוא יודע לתת שירות לקוחות ברמה שהוא מצפה לה. במקרה כזה, העלות הנמוכה של קבלן חיצוני לא מצדיקה את הירידה האפשרית באיכות השירות או בתוצאות. איך משפיעים שיקולי ... את סוגיית האיכות ומסביר שאפילו אם מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות: כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות , בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם ... הכלכלית לתמונה? יש מקרים שבהם בעל העסק לא מרוצה מהאיכות שיקבל כשמעבירים את המשימה לאדם חיצוני. לדוגמה: כשמדובר בשירותי מכירה או שירות לקוחות, עלולה להיות ירידה באיכות המענה או בקשר הישיר עם הלקוח. לפעמים בעל העסק מרגיש שהוא מפסיד בכך שלא הוא שמנהל את השיחה או מכין את הצעת ...
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
... שפותח עסק עצמאי, כמו חנות ירקות, לא רק יצטרך לדעת את המקצוע עצמו, אלא גם ללמוד ניהול, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. אם לא ילמד את כל היבטי הניהול האלה, הוא עלול להיכשל או לפספס הצלחה מלאה שיכולה הייתה להיות לו. היתרונות של למידה תוך כדי ... ירקות או קליניקה לטיפול בחוצנים, דורשת ידע שלא תמיד קשור רק למקצוע עצמו: ניהול כספים, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. מי שיתחיל לעבוד בלי ללמוד היבטים אלה כלל, עלול להיכשל או להחמיץ את ההצלחה המלאה שיכול היה להשיג אם היה מקדיש זמן להכשרה ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר ... הגבוה יכול להיות בגלל שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים יותר. שירות סביב המוצר הוצאות נוספות כמו שירות לקוחות, אחריות או תמיכה טכנית יכולים להוסיף לערך המוצר. האם מחיר ...
מצויינות והצלחה, פיתוח מצויינות, מה זה מצויינות? איך להצליח ולא להיכשל? להיות הכי טוב, מצויינות עסקית, מצויינות אישית, טעויות בדרך להצלחה, איך להצליח בחיים? מצויינות ארגונית, מצויינות בעסקים, מצויינות בעבודה, מצויינות כדרך חיים
מצויינות והצלחה, פיתוח מצויינות, מה זה מצויינות? איך להצליח ולא להיכשל? להיות הכי טוב, מצויינות עסקית, מצויינות אישית, טעויות בדרך להצלחה, איך להצליח בחיים? מצויינות ארגונית, מצויינות בעסקים, מצויינות בעבודה, מצויינות כדרך חיים
... תחרותי, האתגר הוא להיות הטוב ביותר על מנת לבלוט ולמצוא הצלחה. אם עסק משקיע את כל התקציב בפרסום אך לא מתמקד בהיבטים קריטיים אחרים, כמו פיתוח המוצר או שירות הלקוחות, הוא עלול להישאר מאחור. לעומת זאת, מתחרים שמבצעים פעולות ... הפעולות הנכונות והאפקטיביות ביותר, תמצא את עצמך מאחור. למשל, במקום להשקיע את כל התקציב על פרסום, יש לבדוק אילו תחומים אחרים בעסק, כמו פיתוח המוצר או שירות הלקוחות, דורשים תשומת לב דחופה יותר. לסיכום: איך להשיג את המצוינות? ... חייב להיות הטוב ביותר בתחום כדי לבלוט ולהצליח. אם מישהו משקיע את כל התקציב שלו בצעד אחד (למשל פרסום), אך מזניח פיתוח מוצר, גביית חובות מלקוחות או שירות לקוחות , הוא עלול למצוא את עצמו בפיגור ביחס למתחרים. אלה שבוחרים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שירות לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שירות לקוחות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שירות לקוחות, איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, אימון אישי לעסקים, מומחה בנושאי שירות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 21:51:55 - wesi4