ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמוד באוניברסיטה ✔אידאל ומציאות / מוהו נולקה ✔נשמו את נשימת מלא חייכם, בכל נשימה ונשימה, בכל רגע ורגע. בשלושת החודשים האחרונים... - ידע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨אידאל ומציאות / מוהו נולקה
נשמו את נשימת מלא חייכם, בכל נשימה ונשימה, בכל רגע ורגע.

בשלושת החודשים האחרונים כתבתי אודות הרשמים הראשונים שלי מאנטאיז'י. תיארתי את השוני הרב בין דימוי "הזן" שהחזקתי בו כתלמיד אוניברסיטה לבין החיים שמצאתי במנזר הזן. וכפי שכבר כתבתי, הופתעתי בעיקר לגלות את הנזירים ישנים בזמן זאזן. זה עמד בסתירה מוחלטת לרעיונות הרומנטיים שהיו לי אודות תרגול זן.

אני מבין שאני לא רע במציאת פגמים של אחרים. מאידך אני לא כל - כך טוב בהבחנה באלו שלי. יש לי גם נטייה לחפש אחר האידאל שלי באיזשהו מקום "אי - שם", וכשאני לא יכול למצוא אותו במציאות, אני מאשים את הסביבה ואת האנשים בה. אבל האין זה אני שצריך להגשים את האידאל במציאות, ולא להמתין לאידאל שיקפוץ מתוכה? אני חושב שכשהרושי מיאורה אמר לי ולתלמידים האחרים, "אתה בורא את אנטאיז'י" - הוא התכוון שנבין את הנקודה הפשוטה הזו. אבל כיון שאנחנו לא מבינים את הנקודה הפשוטה הזו, אנחנו מתאכזבים מהמציאות שאנחנו מוצאים ומתחילים לשנוא את סביבתנו. או שאנחנו נוטים לקיצוניות השנייה וזורקים את האידאל שלנו לפח - הזבל, כשאנחנו "עובדים" על עצמנו כך שנחשוב שזו הכוונה במה שנקרא "לקבל את הדברים כפי שהם". מיותר אולי לציין ששתי התגובות האלו למציאות אין בינן לבין "תרגול - למבוגרים" דבר וחצי דבר.

כשאנחנו באים לטפל בבעיית השינה בזמן זאזן, תרגול למבוגרים מתחיל בשתי הכרות: ראשית עלינו להכיר בכך שאנחנו ישנים. שנית עלינו להכיר בכך שאנחנו בעצמנו הם הישנים. שתי ההכרות האלו נראות מובנות מאליהן אבל בפועל אין זה כה פשוט. בחודש שעבר התייחסתי למקרה שאירע יום אחד, כשהנחירות בזמן הזאזן של הבוקר היו רמות במיוחד. בזמן פגישת - התה העיר מורנו, הרושי מיאורה: "זאזן ושינה אינם אותו דבר. אל תשלו את עצמכם! "

אחרי הפגישה אמר הנזיר הנוחר: "על מי יכול להיות שהוא דיבר? לא ראיתי אף אחד ישן! " אחד מאחיו לדרך אמר לו: "בטח שלא. זה היית אתה! " התגובה של הנזיר הייתה: "באמת, כנראה שזה פשוט ככה, אין מה לעשות"

כשאנחנו שקועים בשינה, זה רק טבעי שלא נבחין בכך. הבעיה מתחילה כאשר מישהו פוקח את עינינו למציאות הזו. האם אנחנו מכירים שרק אנחנו יכולים לקחת אחריות על הזאזן שלנו, ושאם ברצוננו להתעורר, עלינו להתעורר בכוחות עצמנו? מאוחר - יותר הנזיר הנוחר עזב את אנטאיז'י, והופתעתי למצוא דברים מפיו באינטרנט:

"זכיתי להדרכה מבית מדרשו של הרושי סוואקי קודו. מה שנאמר לי היה פשוט לשתוק ולשבת. דברים כמו להתרכז בנשימה או לספור נשימות אסורים שם, לכן שדי השינה השתלטו עלי, או שנלכדתי במחשבות

הבעיה היא שאנחנו לא יודעים בדיוק מה זאת אומרת פשוט לשבת (שיקנטאזה). אני חושב שהעזרה החשובה ביותר כדי לדעת צריכה להגיע מהמורה שלנו

יש הבדל גדול בין להבין את חיבורו של דוגן זנז, י, פוקאנזאזנגי, כהנחיות מעשיות לחיי היום - יום לבין להבינו כאיזו תיאוריה נשגבת ללא קשר לתרגול שלנו. אם אין בידיך האמצעים להבין את הנקודה הזו לעולם לא תוכל לקנות אחיזה בתודעתך. אתה תהיה כמו ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. "

כשאנחנו קוראים את הציטוטים האלה עלינו לראות בבהירות את ההבדל שבין גישה ילדותית לבין תרגול למבוגרים. אחרת ניפול לאותה מלכודת.

ראשית באשר להערה שהתרכזות בנשימה או ספירת נשימות אסורים במסורת של סוואקי - אין זו אמת (ואחי לדרך ידע זאת) "בהנחיות לזאזן" שלו, שלצערי טרם תרגמתי לאנגלית, הרושי סוואקי מצטט מתוך "זאזניוז'ינקי" מאת קיזן זנז'י כשהוא דן בשאלה היכן להניח את התודעה בזמן זאזן.

הרושי סוואקי כותב: "אם תודעתך מוסחת, הנח אותה על קצה אפך או באזור הבטן התחתונה (טאנדן). אתה יכול גם לספור את נשימותיך. "

הרושי אוצ'יאמה, תלמידו של הרושי סוואקי כותב במאמר:

"נשמו את נשימת מלא חייכם בכל נשימה ונשימה, בכל רגע ורגע. לחיות פירושו לנשום את הנשימה הזו ברגע זה. על כן הפירוש של לחיות בטבעיות את החיים "הלא - מבושלים / הרעננים" אינו לחשוב על כך בראשך. פירושו לקבל את החיים כחיים - "לא - מבושלים, רעננים וחיים" - ולפתח גישה של לחיות. כאשר אתם עושים זאת, זה בדיוק (מה שדוגן זנז'י קורא לו בבנדואה) "להבהיר לחלוטין את העניין הגדול של תרגול של חיים שלמים. " זוהי גם ההתחלה של תרגול אמתי של שיקנטאזה (פשוט לשבת) "

האין זה מובן מאליו שמילים כאלו אינן "תיאוריה נשגבת ללא קשר לתרגול שלנו"? מה המשמעות שלהן אם לא "הנחיות מעשיות לחיי היום - יום"? אז איך אנחנו יכולים להתלונן שבגלל שאיש לא לימד אותנו מה היא שיקנטאזה באמת אז " שדי השינה השתלטו עלי, או שנלכדתי במחשבות"?! אני חוזר על עצמי אבל אני אומר זאת שוב: כשאנחנו ישנים בזמן זאזן, אנחנו הם הישנים. אף - אחד אחר אינו אחראי לכך. זוהי שגיאה גדולה להאשים את "שדי השינה" או את המורה שלנו. האם ההדרכה באמת חסרה, או שמה לא שמענו אותה כיון שלא נעמה לאזננו?

אני ממשיך לבקר את אח הדהרמה שלי אבל האם באמת היה כה טיפש עד שלא הבחין בעניין כל - כך מובן מאליו? האמת שלא. הוא הבין זאת מצוין בשכלו. למרבה - הצער הוא לא תרגל זאת בגופו. למרות שהנזירים באותה תקופה ישנו הרבה בזמן זאזן, הם דנו בהתלהבות רבה בשאלות כמו: "מה לעזאזל זה בעצם שיקנטאזה? " או "מה זה באמת אומר לתרגל את דרך הבודהה? "

אח הדהרמה הזה במיוחד שאל את השאלות האלו את עצמו ואחרים. לדוגמה כל המאמרים שלו בספר השנה הישן של אנטאיז'י מוקדשים לשאלות האלו

אני רוצה להתייחס לשאלות האלו בחודש הבא, בטרם אמשיך לספר על החוויות והקשיים שלי. אני מקווה גם להציע דרכים קונקרטיות לקריאת טקסטים כמו "הנחיות לזאזן" ודומיו, ואיך להתמודד עם כל מני קשיים בזמן זאזן ובתרגול בכלל. עד אז אבקש את סבלנותכם הרבה. www.bendowa.net/zenblog1/תרגומים/muho/adult-practice/10-אידאל-ומציאות-מוהו-נולקה/
טקסט יכולת טיפש טיפשות רעיונות בלי קשר לקיחת אחריות לשנוא להבדיל מלכודת טקסטים מציאות
להצליח בקריירה, כסף, להצליח בלי ללמוד מקצוע, להצליח בלי השכלה, להצליח בלי תעודת בגרות, להצליח בלי לימודים אקדמיים, להצליח בלי תואר אקדמי, להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה, להצליח בלי מקצוע, להצליח בלי בגרות, להיות יותר טוב מאחרים
להצליח בקריירה, כסף, להצליח בלי ללמוד מקצוע, להצליח בלי השכלה, להצליח בלי תעודת בגרות, להצליח בלי לימודים אקדמיים, להצליח בלי תואר אקדמי, להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה, להצליח בלי מקצוע, להצליח בלי בגרות, להיות יותר טוב מאחרים
... אקדמיים, להצליח בלי תואר אקדמי, להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה , להצליח בלי מקצוע, להצליח בלי בגרות, להיות יותר טוב מאחרים האם חייבים לימודים אקדמיים כדי להצליח ... כמו ניהול, שיווק או יחסי אנוש. לכן, גם מי שהולך ללמוד באוניברסיטה חייב לזכור שהמטרה אינה הלימודים עצמם, אלא שיפור יכולותיו באופן שיוכל לתת ערך אמיתי לאחרים. כך, למשל, ... מאחרים, ודברים יתחילו להסתדר מעצמם. האם כדאי ללמוד באוניברסיטה או לא? לדברי אליעד, אין כלל אבסולוטי האם כדאי או לא כדאי ללמוד באוניברסיטה. ההחלטה צריכה לנבוע מהמטרה האישית של האדם. אם המטרה היא להצטיין במשהו מסוים ולימודים אקדמיים הם הכלי הטוב ביותר לכך - כדאי ללמוד באוניברסיטה. אבל אם המטרה אינה תלויה בלימודים או שהלימודים אינם הכלי המתאים ביותר, אז אין טעם בלימודים אלו. כלומר, ... אך הם אינם חובה ואינם ערובה להצלחה. האם חייבים ללמוד באוניברסיטה? איך אפשר להצליח בלי השכלה אקדמית? איך להתאשר בלי לימודים? האם לימודים זה בזבוז זמן? איך להיות יותר ... כסף ואושר, בעד ונגד לימודים אקדמיים, האם צריך ללמוד באוניברסיטה? איך להצליח בקריירה? איך לעשות כסף? לא רוצה לעשות תואר, לא צריך לעשות תואר, מה ללמוד כדי להצליח בחיים? ... איך להצליח בלי תואר אקדמי? איך להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה? איך להצליח בלי מקצוע? איך להצליח בלי בגרות? איך להצליח ללא השכלה? איך להצליח ללא תעודת בגרות? איך ... לא חייבים לימודים אקדמיים? למה לא חייבים ללכת ללמוד באוניברסיטה?
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
3 סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך
... סוגי לימוד, אקדמיה ופיתוח החשיבה, האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? האם ללמוד באוניברסיטה כדי להיות יותר חכם? האם לימודים אקדמיים יגרמו לך להיות יותר חכם? איך לפתח את השכל מכל תחום לימוד? 3 צורות לימוד, מערכת החינוך האם לימודים אקדמיים מפתחים את השכל? אנשים רבים שואלים האם כדאי ללמוד באוניברסיטה או באקדמיה כדי להיות יותר חכמים, אך על פי אליעד כהן, התשובה היא ברורה ופשוטה - לא. אם המטרה שלך היא לרכוש ידע ספציפי אותו אתה יודע שניתן ללמוד באוניברסיטה, אז אכן כדאי שתלך ללמוד שם. אבל אם המטרה היא פיתוח החשיבה ופיתוח השכל, אז לא רק שהאקדמיה איננה הדרך האידיאלית לכך, היא אפילו עלולה להיות פחות יעילה ... מה קרה בתקופה מסוימת, מומלץ לחשוב לבד על מה היה יכול להתרחש, מה היו הסיבות האפשריות לאירועים, ורק אחר כך להשוות את הרעיונות למידע ההיסטורי האמיתי. האם באמת כדאי ללמוד באוניברסיטה? אליעד מדגיש כי הלימודים באוניברסיטה הם בהחלט לא פסולים באופן גורף, אך השאלה היא מה המטרה הספציפית של הלומד: אם אתה רוצה תעודה, לך ללמוד באקדמיה, ... היא לפתח את השכל, עדיף לך להימנע מלימודים באקדמיה. הדרך הטובה ביותר לפיתוח החשיבה היא לימוד עצמאי, ביקורתי, וחקירה מתמדת של רעיונות חדשים וישנים כאחד. האם כדאי ללמוד באוניברסיטה? איך לפתח את השכל בצורה עצמאית? שיטות לימוד אפקטיביות שלוש צורות למידה איך להיות יותר חכם? לימודים אקדמיים בעד ונגד איך לפתח חשיבה ביקורתית? למה לא ללמוד באוניברסיטה? למה ללא ללמוד באקדמיה? בעד ונגד לימודים אקדמיים, בעד ונגד לימודים באוניברסיטה ...
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
... לכן שילוב נכון בין עבודה ללמידה הוא פתרון מומלץ ברוב המקרים. לסיכום הדילמה אם כדאי ללמוד באוניברסיטה או לפתוח עסק ולצבור ניסיון מעשי ... שווה להמשיך לתואר שני או שלישי לצורך קידום מקצועי יעוץ קריירה, איך לפתח קריירה? למה ללמוד באוניברסיטה? האם ללמוד באוניברסיטה? האם לפתוח עסק עצמאי? האם לעשות ...
רצונות התת מודע, איזה רצון מניע אותך, התבוננות עצמית, התבוננות פנימית, התבוננות נפשית, מודעות עצמית, למה יש רצון? מהו הרצון? מה רוצה התת מודע? שיעור באלגוריתם, תכנות מחשבים, הסיפור של אליעד
רצונות התת מודע, איזה רצון מניע אותך, התבוננות עצמית, התבוננות פנימית, התבוננות נפשית, מודעות עצמית, למה יש רצון? מהו הרצון? מה רוצה התת מודע? שיעור באלגוריתם, תכנות מחשבים, הסיפור של אליעד
... שיש שני סוגי רצונות: רצונות שהוא מצליח לראות את ההיגיון שבהם, כמו הרצון לעסוק בעסקים כי זה מביא כסף, ואז הוא מקבל אותם, לעומת רצונות אחרים שאין בהם היגיון ברור, כמו הרצון ללמוד באוניברסיטה, שאותם הוא מתקשה להבין ואף מרגיש מתוסכל מהם. הוא שואל את הרצון: למה אתה מכריח אותי ... פנימי? אליעד משתמש באנלוגיה לתכנות מחשבים כדי להסביר איך פועל המנגנון של הרצון. כל פעולה שאדם עושה היא בעצם תוצאה של אלגוריתם פנימי של רצונות שמפעילים זה את זה. הרצון ללמוד באוניברסיטה יכול להיות רצון משני או אמצעי כדי להשיג ביטחון או שייכות חברתית. וכמו במחשבים, ישנו ...
התמודדות עם פרידה מבת זוג, געגועים לאקסית, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מתגעגע לאקסית, דרכי התמודדות עם פרידה, התמודדות עם כאב פרידה, מתגעגע לחברה שלי, געגועים לאהוב
התמודדות עם פרידה מבת זוג, געגועים לאקסית, התמודדות עם פרידה מבן זוג, מתגעגע לאקסית, דרכי התמודדות עם פרידה, התמודדות עם כאב פרידה, מתגעגע לחברה שלי, געגועים לאהוב
... להשתמש בתרגול הזה באופן אוטומטי. איך תרגול יום - יומי מחזק את ההתמודדות עם הפרידה? אליעד כהן ממליץ על תרגול מחשבתי קבוע של הבחנה בין מהות וצורה בחיי היומיום. הוא נותן דוגמה נוספת: אם אדם קם בבוקר כדי ללכת ללמוד באוניברסיטה , הוא צריך לשאול את עצמו למה הוא ...
איך להחליט? האם בן הזוג שלי מתאים לי? האם בן הזוג שלך מתאים לך? בדיקת התאמה זוגית, נשמה תאומה, זיווג משמיים, איך לבחור בן זוג לחיים? לבחור בת זוג, בחירת מקצוע, איזה מקצוע לבחור? נשמות תאומות
איך להחליט? האם בן הזוג שלי מתאים לי? האם בן הזוג שלך מתאים לך? בדיקת התאמה זוגית, נשמה תאומה, זיווג משמיים, איך לבחור בן זוג לחיים? לבחור בת זוג, בחירת מקצוע, איזה מקצוע לבחור? נשמות תאומות
... כל הזמן מוטרדים בשאלה אם באמת מצאו את האחד. אליעד כהן מסביר שהתחושה הזו, של משהו מוחלט ואמיתי שמחכה רק לך, יוצרת קושי עצום. אם מישהו מאמין שקיים דבר אחד ויחיד, הוא תמיד יפחד לטעות. לדוגמה, צעיר שמתלבט מה ללמוד באוניברסיטה , תמיד יחשוש שאולי יש מקצוע אחר שהיה מתאים לו יותר, ולכן הוא ייתקע ולא יקבל החלטה כלל. איך אפשר לצאת ...
איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? התמודדות עם נכות, התמודדות עם מחלה, נולדתי מכוער, אני חושב שאני מכוער, איך להתמודד עם החיים? איך לראות את החיים כמשחק? איך להתמודד עם אסון?
איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? התמודדות עם נכות, התמודדות עם מחלה, נולדתי מכוער, אני חושב שאני מכוער, איך להתמודד עם החיים? איך לראות את החיים כמשחק? איך להתמודד עם אסון?
... היופי המדהים שלה אולי פותח לה דלתות, אבל גם לוקח ממנה את תחושת האתגר והעניין בחיים, ולכן היא עשויה לחפש אתגרים נוספים, כמו ללמוד באוניברסיטה או לעשות משהו קשה אחר, כדי להרגיש עניין ואתגר מחדש. מה המשמעות של ראיית החיים ...
מוטיבציה להתמדה נכונה, לעשות דברים בסדר הנכון, לא להקדים את המאוחר, כל דבר בזמן שלו, להתחבר לנקודת האמת שלך, לא לרוץ מהר מידי, לרתום את העגלה לפני הסוסים, מה נכון לשאול? לפי הרמה שלך, לקפוץ מעל הפופיק
מוטיבציה להתמדה נכונה, לעשות דברים בסדר הנכון, לא להקדים את המאוחר, כל דבר בזמן שלו, להתחבר לנקודת האמת שלך, לא לרוץ מהר מידי, לרתום את העגלה לפני הסוסים, מה נכון לשאול? לפי הרמה שלך, לקפוץ מעל הפופיק
... אנשים רוצים להשיג מטרה גדולה במהירות, אך הם לא מבינים את החשיבות של לעשות דברים לפי הסדר הנכון. אליעד כהן מביא דוגמה ברורה של אדם שרצה להיות דוקטור למתמטיקה. הוא התחיל ללמוד באוניברסיטה, וכבר מההתחלה רצה להגיע ישירות לתואר דוקטור, בלי לעבור את השלבים המקדימים. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ללמוד באוניברסיטה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמוד באוניברסיטה, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ללמוד באוניברסיטה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן מכירות בנושא ללמוד באוניברסיטה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 22:11:17 - wesi4