שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺9 תגובות פורסמו: |
"אין לדיין אלא מה שעינו רואות"
ש. ק. ר
גם את מה שעיניו רואות אין לדיין.
כי גם על שכל אנושי לא ניתן לסמוך.
רק מי שזכה לשכל הנקנה = השכל העליון = פקיחת עיניים.
הוא יכול להוכיח + להפריך כל דבר.
והוא זה שזוכה לבחינת התכלית, בחינת אחד.
ושם, כבר אין צורך לבדוק שום דבר. : - ).
ובקשר לבדיקה לבדוק רק בצורה מלובשת בחומר (בדוק) כך תהיה בטוח שאתה לא טועה "אין לדיין אלא מה שאינו רואות"
אין דרך קצרה ידידי. תיקרא טוב מה ששלחתי לך. מאוד חשוב
קיצר, כולנו כבר עכשיו בהשוואת צורה לבורא.
אז למה לא מרגישים?
בגלל שקרים עצמיים.
למה אנחנו משקרים את עצמנו?
כי מאמינים, ומצטטים, ולא בודקים.
ומי שבודק, מגיע, וזוכה. נסו ותראו.
רצון להשפיע פירושו צורה כלשהי של רצון = צורה כלשהי של חסר כלשהו.
אך בכל מקרה, הרצון עצמו הוא תמיד לקבל. www.eip.co.il/?key=467
"ותדע, שאופן הד', שהוא מהות האיש כשהוא לעצמו בלי החומר, אין לנו תפיסא בו כלל. "
ש. ק. ר
כאן כולכם נופלים.
לעולם אל תיתן לאף אחד לומר לך למה אתה מסוגל.
תבדוק.
ושאלה להסולם: אם מה שכתבת בציטוט נכון.
אז כיצד בסוף התהליך האדם יהיה שווה לבורא?
האם גם לבורא אין תפיסה במהות כלל?
לפסל בָרצון
בניית הכלי הרוחני בתוך האדם היא כמו עבודת הפַסַל. עליו לשייפו ולעבדו עד שישתווה לצורתו של הבורא www.kab.co.il/kabbalah/לפסל-ברצון
החומר והצורה
שתי דרכים להתקדם רוחנית: האחת מלובשת בחומר ולכן בטוחה ואילו השנייה מופשטת מהחומר ולכן מועדת לטעויות. בעל הסולם מקצר את תהליך התיקון www.kab.co.il/kabbalah/החומר-והצורה
להגיד שחלק מהמציאות הזאת הוא טוב וחלק אחר הוא רע זה שווה ללהגיד ששאיפה היא טובה ונשיפה היא רעה בלי להבין ששתיהם ביחד הם בעצם דבר אחד, נשימה.
חיים.
כנ"ל קבלה והשפעה.
כנ"ל הכל.