שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺2 תגובות פורסמו: |
אחר המחילה מכבודו אתקן אותך בשתיים.
מה שכתוב בפתח אליהו "לית מחשבה תפיסא וכו' הכוונה לעצמותו או לאור הכללי מטרם שהתלבש בנשמות ולא לחכמת הקבלה שעוסקת "בדרך התלבשות" האור בנשמות.
שתיים. לדעתך החכמה הזאת לא ראלית והארכת על זה כידך הטובה. ובכן שתשכיל תדע שחכמת הקבלה (וכן התורה) היא החכמה הכי ראלית שיש והיא שורש כל חכמות שבעולם
ואכן אפשר להבין את הנמשל והכרחי להבינו.
תלמד את הספר "תלמוד עשר הספירות" של בעל הסולם אפילו רק את החלק הראשון. ואם אתה כנה וחכם אמיתי אתה מיד תמחק כל מה שכתבת. זה לא בושה לטעות אדרבה הכחמים שמחים לתקן בבחינת "מכל מלמדי השכלתי" בהצלחה!
בס"ד
שלום וברכה!
נדהמתי לקרוא את המאמר"המגנט המיסטי" ובו אתה שולל שהשפה העברית (לכאורה הכוונה ללשון הקודש) אינה שפה אלקית, א. בתורה נאמר ויהי כל הארץ שפה אחת ורש"י אומר במקום שהכוונה ללשון הקודש, זאת אומרת שעוד בימי בראשית זו היתה השפה ובאיזה שפה דיברו אדם וחוה אם לא בשפת לשון הקודש. ב. ''אציין לך לשונו הטהור של ספר היצירה המיוחס לאברהם אביהו ע"ה כדלהלן: עשרים ושתיים אותיות חקקן, חצבן, שקלן והמירן צירפן וצר בהן נפש כל היצור ונפש כל העתיד לצור'', וכן כתב גדול המקובלים לפני כמאתיים שנה בספר בעל ה"תניא" על הפסוק ''לעולם ה' דברך ניצב בשמים'' אומר בעל התניא שהאותיות שנבראו בהם השמים והארץ וכל שאר הדברים ניצבות ועומדות לעולם כדי להחיותם ולקיימם ''ואילו היו האותיות מסתלקות כרגע חס ושלם, וחוזרות למקורן, היו כל השמים וכל הנבראים אין ואפס ממש'' עד כאן לשונו, אז אנא ממך תבדוק מקורות טרם שאתה חורט עטך לכתוב דברים כאלו, אינני חושב שאחד כמוך שיש לו מושגים לא קטנים בנושא הקבלה והמיסטיקה צריך יותר לחדור לעומקן של דברים.
באהבה ובתקוה להבנה אמתית
מכבדך ומוקירך אלי