שם | |
סיסמא |
אחר המחילה מכבודו אתקן אותך בשתיים.
מה שכתוב בפתח אליהו "לית מחשבה תפיסא וכו' הכוונה לעצמותו או לאור הכללי מטרם שהתלבש בנשמות ולא לחכמת הקבלה שעוסקת "בדרך התלבשות" האור בנשמות.
שתיים. לדעתך החכמה הזאת לא ראלית והארכת על זה כידך הטובה. ובכן שתשכיל תדע שחכמת הקבלה (וכן התורה) היא החכמה הכי ראלית שיש והיא שורש כל חכמות שבעולם
ואכן אפשר להבין את הנמשל והכרחי להבינו.
תלמד את הספר "תלמוד עשר הספירות" של בעל הסולם אפילו רק את החלק הראשון. ואם אתה כנה וחכם אמיתי אתה מיד תמחק כל מה שכתבת. זה לא בושה לטעות אדרבה הכחמים שמחים לתקן בבחינת "מכל מלמדי השכלתי" בהצלחה!