ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה המוצר יקר? ✔אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ו' ✔זהו המאמר האחרון בסדרת המאמרים "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ו'

זהו המאמר האחרון בסדרת המאמרים "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך?", סדרה בת שישה מאמרים העוסקים בניהול אנרגיה ובשמירה על רמת מוטיבציה פנימית גבוהה, כחלק בלתי נפרד מחיים בריאים, מוצלחים, מאושרים ומוגשמים. בחלק זה אחשוף בפניכם את הסוד השלישי.

3. "רוגע הרגע"

בחלק ג' בסדרה זו, אמרתי את המשפט הבא:

עליכם להבין שאנרגיה זה חיים וחיים זה אנרגיה. מאחר ומוטיבציה היא צורה של אנרגיה, אתם זקוקים להרבה מוטיבציה בשביל להיות באמת חיים.

זה מביא אותי להציב בפניכם את השאלה הבאה: היכן לדעתכם נמצאים החיים? אתם יודעים מה, אני אפילו אקל עליכם ואשאל את זה כך: מתי לדעתכם נמצאים החיים?

חברים יקרים, החיים נמצאים אך ורק כאן ועכשיו, החיים נמצאים אך ורק ברגע הזה. במאמר אחר שכתבתי השנה, מאמר שנקרא "הזמן היחיד שקיים הוא עכשיו" (למאמר זה לחצו כאן), הדגשתי את המשמעות של הרגע הזה בחיים שלנו. אני יכול לתמצת עבורכם את אותו מאמר וגם ליצור הקשר לסוד הזה שעליו אני כותב לכם כרגע, במילים הבאות: המשמעות של הרגע הזה בחיינו היא שהרגע הזה הוא חיינו.

"The past is history, the future is mystery and this moment is a gift.

That is why we call it PRESENT"

(Depak Chopra)

מהם חיים? חיים הם אוסף של חוויות. ומה הן חוויות? חוויות הן למעשה הוויות. שימו לב למילה הוויה, שימו לב למילה החבויה בתוכה: הווה. מכאן, אנחנו מבינים שהוויה מתקיימת אך ורק בהווה, כלומר החיים מתקיימים אך ורק בהווה. במילים פשוטות, מי שבאמת באמת חי את החיים בעולם שלנו, אלה לא האנשים שמבלים את מרבית זמנם בעתיד ובטח שלא האנשים שמבלים את מרבית זמנם בעבר. האנשים שבאמת חיים את החיים, אלה שחווים את החיים במלוא עוצמתם ונוגעים בפעימת החיים, הם האנשים שמבלים את מרבית הזמן שלהם בהווה. ההווה הוא הבית שלהם, בעבר הם מבלים לעתים רחוקות ובעתיד הם מבלים אך ורק לפי הצורך.

למה קראתי לסוד השלישי "רוגע הרגע"? ואיך זה קשור לניהול אנרגיה ושמירה על רמה גבוהה של מוטיבציה?

כאשר אנחנו פוסעים לעבר המטרות שלנו בנחישות קודרת, בפנים זועפות ובלחץ, אנחנו מפרים כמה חוקים בסיסיים ביותר של היקום. כאשר אנחנו מנוהלים על ידי המוח שלא מפסיק לחשוב ועל ידי טלטלת של רגשות שעושה בנו כרצונה, זה גוזל מאיתנו המון אנרגיה. כאשר אנחנו נמצאים במצב שכזה, אנחנו למעשה לא נוכחים, כלומר לא נמצאים ברגע הזה, לא נמצאים במודעות טהורה.

ברגע שאנחנו לא נמצאים ברגע הזה, אנחנו במצב של התנגדות, התנגדות למה שכבר יש, התנגדות לחיים שכבר כאן שלמים ומושלמים. למעשה, אנחנו חסומים בפני אנרגית החיים הבסיסית ביותר מכיוון שאנחנו בהתנגדות שהיא במקרה זה ההיפך מקבלה.

לעומת זאת, כאשר אנחנו פתוחים למה שמתרחש ברגע הזה, אנחנו בקבלה, אנחנו מאפשרים לרצונו של אלוהים (ואין כל קשר לדת, למי שהבעת פניו השתנתה עכשיו)... לנוע דרכנו. כאשר אנחנו אוחזים בחוזקה בתיאוריות שלנו באשר ל - איך הדברים צריכים לקרות, אנחנו מתנתקים מזרם החיים הטבעי, מה שמונע מאיתנו ליהנות מתחושת ההגשמה והמלאות של לחיות את ייעודנו וגורלנו.

כאשר אנחנו נוכחים לגמרי ברגע הזה, אנחנו שלווים, רגועים ומחוברים לאנרגית החיים. מה שמאפשר לנו להיות בעשייה שמאופיינת בקלילות, שמחה ומאמץ מזערי. במצב הזה אנחנו כאילו מתיישרים עם הגורל שלנו, עם הייעוד שלנו, עם הנתיב שאלוהים יצר עבורנו. הנתיב שהוא מקור של אנרגיה והשראה, הנתיב שמחולל מוטיבציה אדירה, הנתיב שבו יש מיקוד, הנתיב שבו יש בהירות, הנתיב שבו יש חדות, הנתיב שבו יש חופש עוצמה וביטוי עצמי, הנתיב שבו מוגשמת המטרה המרכזית של חיינו, הסיבה לקיומנו.

אז בכל פעם שאני מרגיש סימנים של תשישות ואנרגיה ירודה, אני חוזר הביתה, אל "רוגע הרגע".

מאחל לכם שנה מלאה באנרגיה ומוטיבציה גבוהה!

אני מרגיש התמקדות קשה למכור מוצר יקר הוויה מחיר גבוה מידי יקום מחיר יקר מידי התנגדות מחיר המוצר יקר מידי רוגע ליצור איך איך ל איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לנהל איך לנהל את אנרגיה אנרגיות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כיצד לנהל להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מנהל מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ניהול קשה למכור מוצר יקר
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת ... למישהו עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את השכל, מישהו אומר לך יקר לי מה אתה אמור לעשות. ש: לשאול אותו מה זה אומר יקר לך. אליעד: "שזה עולה הרבה כסף". ש: "ביחס למה עולה הרבה ... לכסף שיש לך". אליעד: "ביחס למחירים בעולם מה זה זה". ש: לא השאלה איזו תועלת זה נותן לך. אליעד: עוד פעם מישהו אומר יקר לי מה אינסטינקטיבית אתה צריך לעשות. ש: אולי להכיל אותו. אליעד: "נכון זה יקר אני מסכים שזה יקר מה לעשות" רגע ומה הרפלקס הוא אומר יקר לי. ש: "למה אתה מצפה?". אליעד: "מצפה למחיר אחר". ש: ... כזה". ש: במחיר כזה והוא אומר לך כבר אומר את המחיר ישר הכל. אליעד: כן אתה אומר לו הכוס הזאת עולה שקל הוא אומר לך זה יקר לי אתה אומר לו למה הוא אומר אני רוצה את זה בחצי זה הכוס הזאת בחצי. ש: אוקי ואז מה השאלה? אליעד: השאלה מה התשובה האידיאלית לשאלה יקר לי. מה אתה אומר? ש: מה שאמרת עכשיו אני חושב שהיתרונות של ... את היתרונות. אליעד: בהכרח שהוא לא מודע ליתרונות הוא יגיד לך "תקשיב אני חייב את היתרונות האלה אני מאוד רוצה אותם אבל זה יקר לי". ש: אחרי שהסברתי לו את היתרונות? אליעד: אחרי שהסברת ... אליעד: בא נתקדם בעלילה מאוד פשוט אנחנו לא נותנים תשובה לשאלה עד שלא הבנו את השאלה לא הבנו את השאלה, עכשיו כשהוא אומר יקר לי למה אתה חושב שהוא מתכוון מה הוא מתכוון להגיד עכשיו תסתכלו עכשיו אני שאלתי למה הוא מתכוון להגיד כשהוא אמר יקר לי נכון, עכשיו התשובות שאני יכול לקבל פה הם שני סגנונות של תשובות או יקר לי הוא מתכוון להגיד שהמחיר גבוהה שזה בעצם לא אמר כלום כי רק החלפנו את המילה יקר לי במחיר גבוהה או הוא מתכוון להגיד שאין לו כסף נגיד או מתכוון להגיד שהמוצר ... לכן אנחנו לא ניתן לו תשובה עד שאנחנו לא מבינים למה הוא מתכוון, עוד פעם אם אנחנו יודעים למה הוא מתכוון אם הוא אומר יקר לי ואנחנו יודעים למה הוא מתכוון זה נושא אחר בהנחה שהוא אומר יקר לי ואנחנו לא יודעים למה הוא מתכוון קודם כל נשאל אותו למה אתה מתכוון, עכשיו רוב הסיכויים "אוקי אני מבין שאתה אומר שזה יקר למה אתה מתכוון שאתה אומר שזה יקר למה אתה מתכוון" עכשיו רוב הסיכויים או חמישים אחוז נגיד סיכוי שאם תשאל מישהו למה אתה מתכוון שאתה אומר יקר לי הוא פשוט יקח את המילה "יקר לי" ויתן לה מילה נרדפת הוא ... הרבה כסף שבעצם הוא לא הוסיף לנו שום מידע. אבל מה שאנחנו צריכים לעשות זה שהוא יוסיף מידע על ה - "יקר לי" מה זאת אומרת יקר לי בן אדם שאומר יקר לי יכול להיות שהוא אומר יקר לי מהרבה סיבות יכול להיות כשהוא אומר יקר לי הוא מתכוון להגיד "אני חושב שאני יכול להשיג את אותו מוצר ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, ... הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח ... שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או ... חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. ... למכור את המוצר במחיר יותר גבוה ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, בצורה אחרת. ...
השכל של החכם האמיתי - יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?
... לא כל אחד בעולם מבין ביהלומים. ורוב בני העולם, לא יודעים להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית נוצצת ופשוטה, שהיא רק נראית כמו יהלום יקר. וגם מי שכן מבין ביהלומים וכן יודע להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית פשוטה, הרי שגם הוא לא תמיד יודע להבדיל בין יהלום יוקרתי לבין יהלום פשוט. וישנם יהלומים יקרים מאוד, שכלפי חוץ הם נראים כזכוכית פשוטה וכאבן פשוטה, למרות שמצד האמת היהלומים האלו יקרים מאוד. וגם אם האדם מבין שיש מולו יהלום, הרי שלפעמים הוא ממעיט בערכו של ... את השווי האמיתי של היהלום, לשם כך צריך ללכת למומחים מיוחדים, שהם מבינים גדולים ביהלומים, והם יודעים להבדיל בין יהלום פשוט לבין יהלום יקר ומיוחד. וככל שהיהלום יקר יותר וייחודי יותר, כך פחות יהלומנים מסוגלים להעריך את השווי של ... העולם, לא יכולים להרשות לעצמם לקנות יהלומים, ואין ביכולתם לקנות יהלומים. ואדם עשיר יכול להרשות לקנות לעצמו יהלומים. אבל יש יהלומים יקרים כ"כ, שלא הרבה אנשים בעולם יכולים להרשות לעצמם לקנות את היהלום הזה. ויש יהלום כ"כ יקר, שאף אחד בעולם לא יכול להעריך את הערך האמיתי שלו. משום, שכדי להעריך ... יהלום, ושהוא סתם חתיכת זכוכית מכוערת. אבל אלו שראויים ליהנות מהיהלום הזה, הם יודעים לזהות שמאחורי הכיעור החיצוני, יש כאן יהלום מאוד יקר. וככל שהאדם יודע לזהות את היהלום היקר טוב יותר, למרות הכיעור החיצוני ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... כי הילד לא יכול לשרוד בעולם בלי חינוך כלשהו. ואפילו בעלי החיים, גם הם מקבלים חינוך כלשהו, לדעת להיזהר מבעלי חיים טורפים וכיו"ב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי, והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה רגשית, בכך ...
מבוא - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר?
... - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר? קורא יקר, הספר שאתה קורא כרגע, עוסק בהרבה נושאים שונים. ולכן, צורת הקריאה הטובה ביותר בספר, היא לפי מה שמעניין אותך באותו רגע, ו לא ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... את כוחה, מהסיבה שלה. ז"א אם הלקוח אומר לדוגמא "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר". אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. ז"א ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... את המוצר, ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה "יותר" כסף), כדי לקנות את המוצר. או לדוגמא "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר". שזה בעצם מסר זהה, אבל ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... ההקצנה של אותו המשפט. לדוגמא, לקוח נכנס לחנות ורוצה לקנות מתנה לאשתו. ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם לא מספיק אוהב את אשתו. כי אם הוא היה אוהב את אשתו עוד יותר, הרי שהוא היה עושה הכל, כדי לקנות עבורה את הדבר הטוב ביותר. כי הלקוח לא אמר, שהמתנה לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. ז"א הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו. וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך לעמת את הלקוח, עם המחשבה שהוא מדחיק בתת המודע שלו. המחשבה שאומרת שהוא לא מספיק אוהב את אשתו. ובאפשרותך לומר לו, אתה הרי אוהב את אשתך ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... אבל בכך בעצם אתה מסתיר את זה שאתה גם כן לפעמים יותר מידי לצד הנגדי של החיסרון שאותו הצגת. כי לפעמים במוצר אחד יש חסרונות מנוגדים. כגון לדוגמא מוצר שמצד אחד הוא יקר ביחס למוצרים אחרים. ומצד שני המוצר הוא לא מספיק איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק כסף לצורך פיתוח ... ובמקרה כזה לדוגמא, באפשרותך להסתיר את החסרונות היחסיים שיש במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, כי השקיעו בו הרבה מאוד כסף בפיתוח וכי הוא מוצר מאוד איכותי ולכן הוא עולה כ"כ יקר. ובעצם בכך אתה חוסם מהלקוח את האפשרות לחשוב על זה שאולי בכלל המוצר עצמו לא כ"כ איכותי גם ברמת האיכות שלו. וכפי שבאמת ניתן לראות בחוש, שלפעמים מוצר יקר, בחיסרון של המחיר שלו, הוא מסתיר את החיסרון של האיכות שלו. כאשר בפועל הוא פחות איכותי ... רק שיש בדבר חיסרון של מאמץ, אלא שהדבר עצמו גם לא יספק לאדם את מה שהוא רוצה. ובעיני האדם יש דברים שנתפשים כמנוגדים. כגון לדוגמא, שהאדם קשה לו לחשוב על זה, שדבר יהיה גם יקר וגם גרוע. או שדבר יהיה גם קשה להשיג אותו וגם הוא לא יביא כל תועלת וכיו"ב. שאז, כאשר אתה חושף ... תואמים. וחיסרון תואם פירושו, חיסרון שהוא דומה במהותו לחיסרון המקורי שאותו אתה מנסה להסתיר. כי לפעמים כאשר מציגים חיסרון מנוגד, כגון לדוגמא שמספרים לאדם על החיסרון שהמוצר יקר ושקשה מאוד להשיג אותו, אז לפעמים זה עוד יותר מעורר את האדם לבדוק, האם ואולי יש באותו ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה המוצר יקר?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה המוצר יקר?, האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה המוצר יקר?, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, קואצ'ר בנושאי למה המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 18_04_2024 השעה 21:59:16 - wesi4