ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח אומר יקר לי ✔אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ו' ✔זהו המאמר האחרון בסדרת המאמרים "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ו'

זהו המאמר האחרון בסדרת המאמרים "אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך?", סדרה בת שישה מאמרים העוסקים בניהול אנרגיה ובשמירה על רמת מוטיבציה פנימית גבוהה, כחלק בלתי נפרד מחיים בריאים, מוצלחים, מאושרים ומוגשמים. בחלק זה אחשוף בפניכם את הסוד השלישי.

3. "רוגע הרגע"

בחלק ג' בסדרה זו, אמרתי את המשפט הבא:

עליכם להבין שאנרגיה זה חיים וחיים זה אנרגיה. מאחר ומוטיבציה היא צורה של אנרגיה, אתם זקוקים להרבה מוטיבציה בשביל להיות באמת חיים.

זה מביא אותי להציב בפניכם את השאלה הבאה: היכן לדעתכם נמצאים החיים? אתם יודעים מה, אני אפילו אקל עליכם ואשאל את זה כך: מתי לדעתכם נמצאים החיים?

חברים יקרים, החיים נמצאים אך ורק כאן ועכשיו, החיים נמצאים אך ורק ברגע הזה. במאמר אחר שכתבתי השנה, מאמר שנקרא "הזמן היחיד שקיים הוא עכשיו" (למאמר זה לחצו כאן), הדגשתי את המשמעות של הרגע הזה בחיים שלנו. אני יכול לתמצת עבורכם את אותו מאמר וגם ליצור הקשר לסוד הזה שעליו אני כותב לכם כרגע, במילים הבאות: המשמעות של הרגע הזה בחיינו היא שהרגע הזה הוא חיינו.

"The past is history, the future is mystery and this moment is a gift.

That is why we call it PRESENT"

(Depak Chopra)

מהם חיים? חיים הם אוסף של חוויות. ומה הן חוויות? חוויות הן למעשה הוויות. שימו לב למילה הוויה, שימו לב למילה החבויה בתוכה: הווה. מכאן, אנחנו מבינים שהוויה מתקיימת אך ורק בהווה, כלומר החיים מתקיימים אך ורק בהווה. במילים פשוטות, מי שבאמת באמת חי את החיים בעולם שלנו, אלה לא האנשים שמבלים את מרבית זמנם בעתיד ובטח שלא האנשים שמבלים את מרבית זמנם בעבר. האנשים שבאמת חיים את החיים, אלה שחווים את החיים במלוא עוצמתם ונוגעים בפעימת החיים, הם האנשים שמבלים את מרבית הזמן שלהם בהווה. ההווה הוא הבית שלהם, בעבר הם מבלים לעתים רחוקות ובעתיד הם מבלים אך ורק לפי הצורך.

למה קראתי לסוד השלישי "רוגע הרגע"? ואיך זה קשור לניהול אנרגיה ושמירה על רמה גבוהה של מוטיבציה?

כאשר אנחנו פוסעים לעבר המטרות שלנו בנחישות קודרת, בפנים זועפות ובלחץ, אנחנו מפרים כמה חוקים בסיסיים ביותר של היקום. כאשר אנחנו מנוהלים על ידי המוח שלא מפסיק לחשוב ועל ידי טלטלת של רגשות שעושה בנו כרצונה, זה גוזל מאיתנו המון אנרגיה. כאשר אנחנו נמצאים במצב שכזה, אנחנו למעשה לא נוכחים, כלומר לא נמצאים ברגע הזה, לא נמצאים במודעות טהורה.

ברגע שאנחנו לא נמצאים ברגע הזה, אנחנו במצב של התנגדות, התנגדות למה שכבר יש, התנגדות לחיים שכבר כאן שלמים ומושלמים. למעשה, אנחנו חסומים בפני אנרגית החיים הבסיסית ביותר מכיוון שאנחנו בהתנגדות שהיא במקרה זה ההיפך מקבלה.

לעומת זאת, כאשר אנחנו פתוחים למה שמתרחש ברגע הזה, אנחנו בקבלה, אנחנו מאפשרים לרצונו של אלוהים (ואין כל קשר לדת, למי שהבעת פניו השתנתה עכשיו)... לנוע דרכנו. כאשר אנחנו אוחזים בחוזקה בתיאוריות שלנו באשר ל - איך הדברים צריכים לקרות, אנחנו מתנתקים מזרם החיים הטבעי, מה שמונע מאיתנו ליהנות מתחושת ההגשמה והמלאות של לחיות את ייעודנו וגורלנו.

כאשר אנחנו נוכחים לגמרי ברגע הזה, אנחנו שלווים, רגועים ומחוברים לאנרגית החיים. מה שמאפשר לנו להיות בעשייה שמאופיינת בקלילות, שמחה ומאמץ מזערי. במצב הזה אנחנו כאילו מתיישרים עם הגורל שלנו, עם הייעוד שלנו, עם הנתיב שאלוהים יצר עבורנו. הנתיב שהוא מקור של אנרגיה והשראה, הנתיב שמחולל מוטיבציה אדירה, הנתיב שבו יש מיקוד, הנתיב שבו יש בהירות, הנתיב שבו יש חדות, הנתיב שבו יש חופש עוצמה וביטוי עצמי, הנתיב שבו מוגשמת המטרה המרכזית של חיינו, הסיבה לקיומנו.

אז בכל פעם שאני מרגיש סימנים של תשישות ואנרגיה ירודה, אני חוזר הביתה, אל "רוגע הרגע".

מאחל לכם שנה מלאה באנרגיה ומוטיבציה גבוהה!

המוצר יקר מידי מחיר גבוה התאמצות החיים הם מחיר יקר מידי המוח איך לנהל מחיר גבוה מידי המוצר יקר ניהול יקום איך איך ל איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לנהל איך לנהל את אנרגיה אנרגיות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כיצד לנהל להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מנהל מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ניהול קשה למכור מוצר יקר
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
... אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות - פרומו עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "זה יקר לי", מה הפירוש ומה העובדה כשמישהו אומר "זה יקר לי" למה הוא מתכוון מה האפשרויות. עכשיו למה זה משנה מה הפירוש כי אתה רוצה עכשיו איך קוראים לזה רוצה בעצם למכור לו אז אתה רוצה לדעת איך להתמודד, עכשיו אני מניח שכולם פה יגידו שהוא בעצם אמר שהוא לא רוצה לקנות וזה שהוא אמר זה יקר לי זה רק פירוש כי אולי זה תירוץ והוא לא מתכוון לזה. בסדר אז בהנחה שהוא מתכוון "יקר לי" בקטע הכספי מה האפשרויות, השאלה שלי מה שאני חותר זה כשמישהו אומר "יקר ... מה האפשרויות שמסתתרות מאחורי ה - "יקר לי" ואני גם אתן דוגמא נגיד שהוא אומר "יקר לי" והוא בכלל מתכוון להגיד משהו אחר סבבה אבל אם נגיד הוא אומר "תקשיב זה יקר לי אבל אם יעלה 20% פחות אני קונה" זאת אומרת שמחויב במציאות שזה עניין כספי. הוא אומר לך "אם תיתן לי בעשרה שקלים אני קונה ב12 שקלים לא קונה" זאת אומרת מחויב, ... אליעד: נכון אבל מה יש עוד איזה שתי אפשרויות יש מאחורי ה - "היקר לי", הוא אמר "יקר לי" יש שתי אפשרויות מאחורי שהוא אמר "יקר לי". ש: "יקר לי" אומר המחיר גבוהה ביחס לתועלת כלומר, שהחסרונות גבוהים מהיתרונות ואני יכול בכסף לעשות אולי משהו אחר. אליעד: הוא אמר לך "יקר לי" מה אתה אומר לו, הוא אמר לך "יקר לי זה יעלה שני שקל פחות אני קונה" מה אתה אומר לו בהנחה שאתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר לך "זה יקר לי" וברור לך שזה העניין של הכסף ואתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר "יקר לי". ש: צריך להדגיש יותר את היתרונות. אליעד: אז אני טוען שלפני שאתה עונה לי מה צריך ... שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות. אליעד: אני אמרתי שיש שתי אפשרויות למה מתכוון מאחורי "יקר לי". מה אתה אומר? ש: אני אומר יכול להיות שצריך לשאול אותו מה זה יקר לך יכול להיות שיש לו עשרה שקלים בכיס. אליעד: לא יש לו 12 יש לו מאה בכיס. ש: לא אבל פירוש אחד שיכול להיות זה שיש לו. אליעד: לא בהנחה שיש לו מאה ואתה רואה את ... ש: ואנחנו רוצים שהוא יקנה? אליעד: כן אני מנסה לטעון לפני מה אומרים לו שיש השאלה למה הוא מתכוון כי יש שתי ווריאציות של "יקר לי". מה אתה אומר? ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב. אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה את המוצר הוא אומר "אם זה עולה עשרה שקלים אני עכשיו קונה לא 12". ש: אבל ... שהוא אמר שהוא רוצה את זה. ש: זה שהוא אמר שהוא רוצה את זה. אליעד: לא אז בהנחה שהוא בפוליגרף והוא רוצה את זה בסדר בהנחה שהוא רוצה את זה, זה שהוא אמר "זה יקר לי" אולי לא הבנת טוב אולי הוא דיבר בפורטוגזית. ש: יותר מההנחה מה הוא רוצה יותר את ההנחה או את המוצר? אליעד: הוא רוצה את המוצר אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. מקרה שהיה כך היה בן אדם בא לסגור עסקה נותן הצעת מחיר הלקוח אומר לו "לא מתאים לי, למה לא מתאים? אתה יקר מדי" זה הכל ואז הוא אומר "מה לעשות" ואז אני אמרתי לו קודם כל צריך להבין מה זה "יקר מדי" ובהנחה שבאמת מדובר על ההיבט הכספי ובהנחה שבאמת יש לבן אדם גם את הכסף לשלם. כמובן שצריך לבודד את האופציה של אולי בכלל זה לא יקר הוא מתכוון להגיד משהו אחר אולי בכלל אין לו את הכסף, לא בהנחה שיש לו את הכסף וזה באמת הוא התכוון יקר מבחינה כספית כשהוא אמר "יקר" למה הוא התכוון יש שתי אופציות. מה אתה אומר? ש: אולי אחת אני חושב כשהוא אומר יקר הוא מסתכל על המוצר והוא אומר "מה התועלת שתצא לי ומה הכסף ששווה לי לשלם עבור התועלת הזאת". אליעד: מה שתי הפירושים שיכול להיות שהוא מתכוון "יקר". ש: אחד זה מה ... ובהנחה שהוא רוצה לקנות את המוצר. ש: כי הוא רוצה שזה יהיה בתנאים שלו. אליעד: ובהנחה שאין קטע של אגו בסדר. אתה. ש: הוא רוצה שתחשוב שיקר לו ולא באמת יקר לו. אליעד: לא בהנחה שהוא אומר "יקר לי" ואם לא הוא לא קונה, לא תחשוב בפועל הוא לא קונה למה שהוא ירצה שתחשוב שיקר לו סתם לשגע אותך? ש: כן להוריד מחיר. אליעד: ... הוא רוצה להוריד את המחיר? כי זה לא שווה לו, למה זה לא שווה לו מה אתה אומר אתה דבר. ש: כן "יקר לי" זה תקליט כזה שמסתובב. אליעד: אוקי הוא פשוט מאמין שזה יקר לו, לא בהנחה שהוא לא קוקו בהנחה שהוא אמר "זה זול וזה זול רק זה יקר" לא בהנחה שאין לו את התקליט הזה בראש, כאילו מה שאתה אומר זה נכון יכול להיות שהוא טיפוס פשוט שרגיל שכל דבר שמציעים לו הוא אומר "זה יקר לי" גם זה יכול להיות שמה שלא יגידו לו "טוב אתה רוצה בחמישים שקלים? יקר לי, אתה רוצה ב25 שקלים? יקר לי, אתה רוצה שנשלם לך? לא שילמתם לי מספיק" הכל בסדר. מה אתה אומר? ש: שיש לו השתוות של הטוב והרע באותו המוצר. אליעד: מה הפירוש השני? ש: הפירוש השני זה מה ... כי הוא חושב שאת אותו מוצר בדיוק הוא יכול לקנות במקום אחר ביותר זול, אפשרות שנייה כשהוא אומר "יקר לי" כי הוא לא יודע מה נתת לו במוצר. הוא אומר "המוצר הזה יקר לי" יש "יקר לי" ביחס לזה ששם מוכרים את זה ביותר זול ויש "יקר לי" כי הוא לא הבין מה המוצר לך הוא אומר "זה יקר" לי, כלקוח אמר "תקשיב המוצר שלך יקר לי" אפשרות אחת שהוא מתכוון להגיד "תקשיב אני מבין מה אתה נותן לי אבל את אותה תועלת בדיוק אני יכול להשיג שם בחצי מחיר" אפשרות נוספת כשהוא אומר "יקר לי" היא ... זה שם בחצי מחיר" או שהוא אומר "זה לא שווה לי את הכסף" כי הוא לא יודע מה נתת לו. לא תמיד ה - "יקר לי" נובע מזה, יותר מזה בא נניח נגיד שלקוח אומר לך "זה יקר לי כי שמה זה חצי מחיר" אפשרות אחת שזה יקר לו כי שמה זה חצי מחיר, אפשרות שנייה שהוא לא יודע זה לא באמת יקר כי יש נגיד עוד שלושה פיצ'רים במוצר שלך שהוא לא יודע מה הם יכול להיות שאתה גם לא יכול להגיד לו מה הם, יכול להיות שאסור לך להגיד לו מה הם יכול להיות שאין אפשרות שהוא יבין מה הם זה לא משנה את העניין המהות היא שיכול להיות שכשהוא אמר "יקר לי המוצר הזה יקר לי" הוא לא ידע מה המוצר הזה בכלל הוא לא הבין מה. ש: הוא לא רואה את התועלות. אליעד: נכון וכשהוא אומר "יקר לי" הוא מתכוון ביחס לתועלות שהוא מכיר ולכן כלקוח אמר לך "זה יקר לי". ש: זה משפיע על מידת הטוב שיצא לו מהמוצר. אליעד: על מה שהוא חושב שיצא לו מהמוצר אתה מבין ולכן כשלקוח אומר "יקר לי" קודם כל צריך להבין מה אומר ה - "יקר ... לריב איתו על לעשות ולידציה שהוא מבין את התועלות. עכשיו מה אמור לעשות בעל העסק? מה שבעל העסק צריך לעשות זה כזה דבר לשאול את עצמו מה האמת הוא אומר "זה יקר לי", אתה אומר לו "למה אתה אומר זה יקר לי?" אז הוא אומר לך כי שם מוכרים את זה בעשרה שקלים" אתה אומר "ומה מוכרים שם בעשרה שקלים?" ואז אתה אם אתה רציני אתה הולך ובודק מה מוכרים שם בעשרה שקלים ואז ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות ... יותר בנוסחא הזאת, וננתח לדוגמא טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות ש צריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה ... האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח? האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים? האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני ... האם יכול להיות שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות ... אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית ... ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח ... הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב ... לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות ... הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? ... איך להתראיין? הרצאה על הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? ... איך להתראיין? ועוד איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה ...
השכל של החכם האמיתי - יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?
... להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית נוצצת ופשוטה, שהיא רק נראית כמו יהלום יקר. וגם מי שכן מבין ביהלומים וכן יודע להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית פשוטה, הרי שגם הוא לא תמיד יודע להבדיל בין יהלום יוקרתי לבין יהלום פשוט. וישנם יהלומים יקרים מאוד, שכלפי חוץ הם נראים כזכוכית פשוטה וכאבן פשוטה, למרות שמצד האמת היהלומים האלו יקרים מאוד. וגם אם האדם מבין שיש מולו יהלום, הרי שלפעמים הוא ממעיט בערכו של היהלום, והוא לא מבין באמת את ערכו האמיתי של היהלום. וכדי להעריך את השווי האמיתי של ... שהם מבינים גדולים ביהלומים, והם יודעים להבדיל בין יהלום פשוט לבין יהלום יקר ומיוחד. וככל שהיהלום יקר יותר וייחודי יותר, כך פחות יהלומנים מסוגלים להעריך את השווי של היהלום, וכך כמות האנשים בעולם שמסוגלים להעריך את שווי היהלום הזה קטנה. וכל זה לגבי היכולת ... לקנות יהלומים. ואדם עשיר יכול להרשות לקנות לעצמו יהלומים. אבל יש יהלומים יקרים כ"כ, שלא הרבה אנשים בעולם יכולים להרשות לעצמם לקנות את היהלום הזה. ויש יהלום כ"כ יקר, שאף אחד בעולם לא יכול להעריך את הערך האמיתי שלו. משום, שכדי להעריך את הערך של משהו, לשם כך הוא צריך להיות בר השוואה לדברים אחרים. והערך של הדבר נמדד ... מהיהלום הזה, הם יודעים לזהות שמאחורי הכיעור החיצוני, יש כאן יהלום מאוד יקר. וככל שהאדם יודע לזהות את היהלום היקר טוב יותר, למרות הכיעור החיצוני שלו, כך בעל היהלום הזה, מנקה עוד קצת את היהלום הזה, ומציג אותו לאותו האדם שיודע ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... בלי חינוך כלשהו. ואפילו בעלי החיים, גם הם מקבלים חינוך כלשהו, לדעת להיזהר מבעלי חיים טורפים וכיו"ב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי, והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה רגשית, בכך שהוא בעצם מכניס את הילד לסוג של בית כלא חברתי והתנהגותי. ...
מבוא - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר?
... - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר? קורא יקר, הספר שאתה קורא כרגע, עוסק בהרבה נושאים שונים. ולכן, צורת הקריאה הטובה ביותר בספר, היא לפי מה שמעניין אותך ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... המוצר, כי הוא יקר". אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. ז"א ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמא הלקוח אומר "המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע". אז ההתנגדות של ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה "יותר" כסף), כדי לקנות את המוצר. או לדוגמא "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר". שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם לא מספיק אוהב את אשתו. כי אם הוא היה אוהב את ... לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. ז"א הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו. וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך לעמת את הלקוח, עם המחשבה שהוא מדחיק בתת המודע שלו. המחשבה ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח אומר יקר לי
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוח אומר יקר לי, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הלקוח אומר יקר לי, איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, מנטורינג, אימון אישי בטלפון בנושא הלקוח אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 25_04_2024 השעה 19:25:12 - wesi4