ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למנהלים ✔מנטורינג - מנטורינג למנהלי רכש ✔מאמר זה מספק הצצה אל תוך קונספט חדשני - "תוכנית מנטורינג ייחודית למנהלי רכש" ... - ידע ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מנטורינג - מנטורינג למנהלי רכש

מאמר זה מספק הצצה אל תוך קונספט חדשני - "תוכנית מנטורינג ייחודית למנהלי רכש". תוכנית המנטורינג למנהלי רכש הינה פרי של שיתוף פעולה בין חברת אשכולות הנדסת תעשייה וניהול, המספקת שירותי ייעוץ בתחומי התעשייה והשירותים, לבין חברת Mentor Me המעניקה שירותי מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים.

מה חדש?

תוכנית המנטורינג למנהלי רכש מבוססת על קונספט ייחודי וחדשני. מנטורינג, כפי שמגדירים אותו יוצרי התוכנית, הוא השילוב המושלם בין אימון, ייעוץ וחניכה. תוכנית זו מבוססת על ייעוץ מקצועי ממוקד תפקיד יחד עם אלמנטים מעולם האימון (Coaching) האישי והעסקי. אם לייעוץ כשלעצמו יש יתרונות וחסרונות וכך גם לאימון, למה שהלקוח ייאלץ להתפשר בבחירתו באחד מהשירותים, אם הוא יכול ליהנות מכל העולמות? השילוב בין אנשי מקצוע מעולמות תוכן משלימים יוצר ערך יוצא דופן עבור הלקוח.

מיהו הלקוח?

התוכנית מסתכלת על הלקוח מזווית ראייה שלמה ורואה שלושה רבדים שלו:

1. מנהל הרכש כאדם.

2. מנהל הרכש כאיש מפתח בארגון.

3. הארגון עצמו.

"נותנים ללקוח חכה ולא דגים"

במסגרת התוכנית, מתרחש תהליך של עבודה משותפת בהבנת המקור לביצועים ולתוצאות יוצאות דופן וביישום תוכניות פעולה להשגת התוצאות. המשתתפים בתוכנית זוכים לקבל ערך יוצא דופן: לא רק שהם מפיקים את התוצאות שהם עצמם מגדירים יחד עם המנחים, אלא הם גם לומדים איך להפיק תוצאות כאלה. במילים אחרות, התוכנית נותנת להם חכה ולא דגים.

מטרות התוכנית

o שיפור הביצועים של פונקצית הרכש בארגון והתאמה מרבית של מטרותיה למטרות הארגון.

o פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון.

o יצירת ערך מוסף לארגון ע"י יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית.

כשהרכש נכנס לאסטרטגיה...

בעבר, הרכש לא נכלל בתכנון מטרות ארוכות טווח. גורמים שונים תרמו לעליית קרנו של הרכש, ביניהם: עליות מחירים, מחסור בחומרים חיוניים, הפעלת שיטות שונות (MRP, JIT) ועוד. בעולם העסקים של היום, על מנת ליצור סביבת ניהול אסטרטגי, חיוני שכל המחלקות יהיו תחת פיקוח ההנהלה - ובפרט מחלקת הרכש. על מנהל העל לוודא כי מחלקת הרכש אינה עוסקת רק בבעיות היומיומיות - אלא עוסקת גם ברמה האסטרטגית. הרכש הינו חיוני לקיום מטרות ארוכות טווח, למשל - המשך אספקת חומרי גלם למיזם בהקמה.

הרכש ניתן לחלוקה לשלוש קטגוריות:

1. רכש אסטרטגי (ארוך טווח).

2. רכש טקטי (קצר טווח).

3. רכש תפעולי (שוטף).

מה משפיע על מעורבות הרכש בתכנון האסטרטגי?

קיימים מספר גורמים המשפיעים על מעורבותו של הרכש בתכנון האסטרטגי. אלה הם הגורמים העיקריים:

א - אפשרויות הרווח מרכש.

ב - כפיפות ישירה למנכ"ל.

ג - גודל המחלקה.

ד - איום מחסור בחומרי גלם.

ה - נתח הזמן היחסי המוקדש לרכש אסטרטגי.

בדרך לבניית אסטרטגיית הרכש בארגון, ישנן שאלות רבות שיכולות לשמש לנו כעזר. ראשית, עלינו לבדוק האם קיימת אסטרטגיה, ובמידה וכן - האם היא מוצהרת או לא. שאלות נוספות יכולות להיות: איך נוכל להסתגל להקטנת מספר הספקים בשוק? איך על הרכש להשתנות, על מנת לתת מענה לדרישות עתידיות? האם האסטרטגיה מתאימה למטרות הארגון? אילו הזדמנויות ואיומים קיימים מבחינת חומרי גלם ושירותים? באילו אסטרטגיות משתמשים מתחרינו? האם לשנות את מבנה הרכש (ריכוזי, מבוזר) ? האם לספקים קיים פרופיל שרות / מוצר מאוזן? ועוד...

בנוסף לכך, אי אפשר להתעלם מנושאים שונים שמחייבים התייחסות אסטרטגית. נושאים כגון: מחסור בשוק, אינפלציה, מגבלות החוק, פיתוח ספקים, קנייה / יצור עצמי, ועוד.

מהו "משולש החזון"?

משולש החזון הוא מודל שמאפשר נקודת מבט זמינה וחדה על חזון והביטויים הנלווים אליו: ייעוד, ערכים, שליחות ומשימה. המודל מנחה אותנו בתוכנית המנטורינג הייחודית, הן בהיבט האישי של מנהל הרכש כאדם והן בהיבט הארגוני. העתיד הוא הזמן בו נבלה את מרבית חיינו ולכן חזון הוא אלמנט הכרחי ליחידים, לעסקים, לארגונים, לחברות ואפילו לאומות. המון פעמים ארגונים מגדירים חזון מאוד רחוק שהם יודעים שהם לא ממש יגיעו אליו, אבל הוא משמש דבק המאגד את כל החברים בארגון ויוצר השראה לפעילות משותפת ורבת עוצמה.

חזון (קודקוד המשולש) כולל בד"כ משפט אחד או שניים המבטאים את מה שקורא לך להיות. חזון פירושו לדעת מי אתה, לאן אתה הולך ומה ינחה אותך בדרכך. זוהי תמונה של העתיד שאתה רוצה לעצמך והיא משקפת את מה שאתה פועל מתוכו ולמענו בו זמנית. חזון יוצר מיקוד ובהירות, מוביל לכיוון מסוים, משחרר המון עוצמה ומאפשר תנועה גמישה לעברו. להבדיל ממטרה או יעד, חזון הוא מתמשך ומכוון אותנו, גם לאחר שהשגנו את כל המטרות והיעדים.

בחזון ארגוני שמנוסח נכונה, כל עובד ועובד ירגיש את חלקו בחזון ויוכל להזדהות איתו. חזון חייב להיות חיובי ומלהיב, משהו ששווה את המאמץ, הוא אמור לייצר רטט רגשי בליבם של האנשים. לחזון יש כוחות שמושכים אותנו אליו כמו שהמחט של המצפן מתיישרת אל מול הצפון.

על ייעוד, ערכים, שליחות ומשימה

מהו ייעוד?

הנתיב הנכון עבורי, עמוד השדרה של חיי. הוא התשובה לשאלות: מה נועדתי לעשות? מהו הדבר שאני משתוקק לעשות יותר מכל? איך אני מתכוון לשרת את העולם?

מה הם ערכים?

הבסיס של המשולש ושל החיים. הם קווים מנחים לחיים - עשרת הדיברות שלנו. אינם חלק מהחזון, אלא אמות מידה לפיהן בוחנים את נכונות החזון. אלה הם הדברים שעליהם לא נתפשר (בזוגיות, בעבודה, בעסק, בחינוך הילדים וכו'). ערכים הם התשובה לשאלות הבאות: מה חשוב לי בחיים? מה ילווה אותי בכל מקום שאלך, בכל עבודה בה אעסוק, בכל מערכת יחסים בה אהיה? מה הן התכונות החשובות ביותר בעיני? אם הייתי יכול לומר משהו לילדיי לפני מותי, מה הייתי אומר להם?

שליחות ומשימה

שני ביטויים מאוד מקבילים. מהווים את הצלעות התומכות במשולש, אשר נותנות לו כוח ומיקוד. שליחות (Calling) - עונה על השאלות הבאות: מה קורא לי להיות? מה מדליק אותי? מהו הדבר שאני מרגיש שנקראתי על ידי העולם / אלוהים לבצע? משימה (Mission) - עונה על השאלה: מהי המטרה המרכזית שלשמה אני חיי?

"אני והארגון"

הנחות היסוד שלנו

o האדם הוא ישות שלמה ולכל חלק בחייו יש השפעה על החלקים האחרים.

o לא ניתן להתעלם מהמרכיבים שמאפשרים לאדם את ה - Well Being שלו ועדיין לצפות שיחייה חיים מאושרים ומלאי סיפוק.

o החיים הם פאזל - ספק פנימי או מועקה אישית יפגעו בתפקודו של האדם בארגון ובכך בהרמוניה של חייו.

o עולמו החיצוני של האדם הוא שום דבר אחר מלבד השתקפות של עולמו הפנימי.

o הרמוניה עדיפה על איזון. לא כל החלקים בחיים חייבים להיות באותו הגודל.

o על האדם לתרום לחייו של הארגון ועל הארגון לתרום לחייו של האדם.

o תרומה בעניין זה משמעותה העשרת החיים של זה את זה.

לאדם ולארגון יש שאיפות משותפות

o ליצור התאמה בין תפקידו של האדם בארגון לבין הייעוד שלו בחיים.

o ליצור תחושה אצל האדם שיש לו מה לתרום לחזון הארגון, שהוא מזדהה איתו ומוצא בו את מקומו ואת עצמו.

o על האדם למצוא גירויים מנטאליים ורגשיים בתפקידו בארגון, על מנת להגיע בתפקידו לתוצאות יוצאות דופן.

o על הארגון לוודא יצירת סביבה ותרבות ארגונית שמאפשרת קרקע פורייה לאותם גירויים.

o אנשים מצליחים יימשכו לארגון מצליח. ארגון מצליח בגלל שהוא מעסיק אנשים מצליחים!

כיצד ניצור ערך מוסך לארגון?

o על ידי פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון.

o על ידי יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית.

התפקיד המודרני של מנהל הרכש

תפקיד הרכש המודרני מתבטא כיום בניתוח סיכונים והזדמנויות הכרוכים בהשגה יעילה ואפקטיבית של תשומות לארגון. מנהל הרכש נדרש להפגין כישורים רבים: יכולת לעבודה סינרגטית עם כל הפונקציות בארגון. ידע במנהל עסקים הכרוך במשימות פיננסיות, חוזיות, שיווקיות וניהוליות מתקדמות. רקע והבנה הנדסיים ותפעוליים בתחומי הפעילות של החברה. יכולת הפעלת מערכות בקרה ממוחשבות, ניהול מידע ולוגיסטיקה. יכולת לניהול מו"מ וסגירת עסקאות מורכבות.

תוכנית המנטורינג מונעת על ידי תוצאה ברת אימון (Coachable Result)

מהי תוצאה ברת אימון?

המקום אליו חותרים בתהליך מנטורינג או אימון. אחת המטרות של התהליך, ולמעשה התוצאה שמנציחה את קיומו של התהליך. התוצאות ברות האימון בתהליך יכללו תוצאות עסקיות נטו לצד תוצאות אישיות

של מנהל הרכש כאדם. לתוצאה ברת אימון ישנם מספר מאפיינים, ביניהם למשל: היותה כתובה בצורה הברורה, הקצרה והחדה ביותר ובכך לא משאירה ספק במהותה. והיותה מאפשרת למדוד הצלחה.

מדדים להצלחה עונים על השאלה החשובה: "איך נדע שהצלחנו? " ובכך הם מהווים סימנים ברורים המעידים על הצלחה בהשגת התוצאות ברות האימון. יתרה מכך, הם יוצרים קשר ישיר מחשבתי ומעשי אל הפעולות בהן ננקוט.

מה הם המדדים להצלחתה של פונקצית הרכש בארגון?

לרכש יש 5 מטרות עיקריות:

1. כמות נכונה.

2. זמן נכון.

3. איכות נכונה.

4. מקור נכון.

5. מחיר נכון.

בהתאם למטרות אלה, להלן חלק מהמדדים להצלחה של פונקצית הרכש: רמת מלאי סבירה, איכות נאותה, מניעת בזבוז וכפילות, שמירה על תחרותיות, שמירה על תדמית החברה, יחסי אנוש טובים במפעל, רווחיות המפעל, השגת מידע נחוץ למפעל, יצירת חוזים תקינים ואמינים, מטרות סוציו - אקונומיות, ועוד.

הפער בין איפה שאנחנו היום לבין איפה שאנחנו רוצים להיות

זהו הפער בין תוצאה ברת אימון לבין המצב הקיים כיום באותו תחום. ללא הפער הזה, אין צורך במנטורינג ו/או באימון. הפער מייצר מתח בריא וחיובי שמניע את תהליך ואת הפעולות שבו. הפער הזה משמש את הבסיס לבניית תוכניות פעולה להשגת התוצאות. ליבו של תהליך מנטורינג הוא בניהול וסגירה של הפער הזה.

שאלות לזיהוי והדגשת הפער

o לאן אתם רוצים להגיע?

o איפה אתם היום ביחס למקום אליו אתם רוצים להגיע?

o למה לדעתכם אתם שם?

o מה מטריד אתכם? מה לדעתכם חייב להשתפר?

o מה יקרה אם שום דבר לא ישתנה?

חלק מהגישות המודרניות המוצלחות לניהול רכש

o מחויבות ההנהלה לרכש והעברת כל רכש דרך פונקצית הרכש.

o מבנה ארגוני משוכלל.

o ניהול עלויות מחזור החיים של פריט.

o ניהול הקשר עם הספקים.

o פיתוח ספקים.

o פיתוח המשאב האנושי של הרכש.

o שימוש במידע מתאים ובמערכות מידע מתאימות.

o Outsourcing - "Do what you do best and outsource the rest "

התהליך בו אתם מגלים מה לעשות

o מה אתם רוצים? ולמה?

o מה מתרחש?

o מה ביכולתכם לעשות ("דיאלוג האפשרויות") ?

o מה נדרש על מנת לעשות?

o מה בעיניכם לא אפשרי שאם היה אפשרי, היה משנה מהותית את פני הדברים?

o מה תעשו?

מה הן הסוגיות שעולות על פני השטח בתוכנית המנטורינג הייחודית מנהלי רכש?

מסגרת מנטורינג, "אני והארגון", "משולש החזון", מטרות הרכש, מדדים להצלחת פונקצית הרכש, ניהול אינטגריטי, הניהול השוטף, אפקטיביות אישית, מיקוד ובהירות בעבודה ובחיים, ניהול מו"מ, מיומנויות תקשורת, גישה ותקשורת בארגון, רכש ואיכות, ניהול ההתקדמות, ועוד.

הכותבים:

יוצרי ומנחי "תוכנית המנטורינג הייחודית למנהלי רכש" -

משה דב, B. Sc ו - M. Sc בהנדסת תעשיה וניהול.

יואב זילכה, BA מנהל עסקים ותיירות, מאמן אישי ועסקי מוסמך.

חומרנות יחסי יתרונות או חסרונות הבדל יעוץ מקצועי תפקיד נותני שירות תוצאות טובות בעיה תדמית הרגשה למנהלים מנהל מנטור מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלי רכש מנטורינג למנהלים ניהול
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה - פרומו כן. מה הנושא? ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר ... שואלים אותו "מה אתה מרגיש", מתעניינים בחיים האישיים שלו. מתי פעם אחרונה שהתעניינת בחיים האישיים שלו? אתה לדוגמא נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה? ש: מנהל. אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין בו ברמה האישית, תתחיל ליצור איתו קשר אישי. ש: בסדר, הבעיה שלי היא בעיית זמן, אני אנסה לדבר איתו מחר. אליעד: צריך לדבר איתו ... תנאים? לא באמת האמת? ש: לא, זה יכול להיות שזה, אני נותן לו גם עובד נוסף, עובד נוסף שיעזור לו. אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמא "אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי", נגיד "אני רוצה להגדיל לך את המחלקה". נגיד שאתה אומר לו "אנחנו מגדילים את המחלקה, אני רוצה לשדרג אותך, אני רוצה לעדכן אותך שאנחנו עכשיו משדרגים לך את המחלקה, אני מוסיף לך עוד עובד למחלקה ומעכשיו אתה אחראי יש לך עוד תחומי אחריות נגיד על משהו", נניח. ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול להיות שהוא לא ילך אבל גם יכול להיות שהוא ילך אז אני לא באמת יכול לבוא להגיד לו "אני הולך לשדרג לך את המחלקה". אני יכול להגיד ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים - פרומו ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת מקודם. אליעד: כן דיברנו על זה מקודם. ש: אוקי אז השאלה היא כזאת אני עכשיו מדבר בפני אנשים אני אומר ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים ש: יש לי עובד בייצור שהוא מאוד חוצפן הוא מתנהג בצורה עקבית בצורת חוסר משמעת וביום חמישי מה שנקרא הגיעו מים עד נפש ומתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל אנשי הייצור ואמר לו. אליעד: מה שאמר לו. ש: בעצם את המשפט הבא אבל המנהל הייצור אמר לו שתשאר שעות ... כי אם לא עושים את העבודה טוב עד 17:00. ש: כן אבל ההתנהגות זה לא אומר שהוא לא עובד טוב. אליעד: אבל מי עשה את הטעות גם המנהל למה הוא אמר לו את זה ליד כולם ... לקח סיכון ברגע שהוא אומר לו ליד עובדים אחרים "אתה צריך להישאר" הוא לקח את הסיכון שהוא יגיד לו "אני לא רוצה להישאר" גם המנהל עשה טעות פה. ש: נכון יכול ... באופן יחסי לפחות איך שזה נראה מטרת העסק היא להצליח, להצליח צריך משאבים העובדים הם חלק מהמשאבים העובדים צריכים להקשיב למנהל הוא גרם לעובדים להבין שלא חייבים להקשיב למנהל, מההיבט הזה בהנחה שזאת האמת ... תגיד "הכל בזכות זה שהוא עשה". אני יכול להביא לך סתם למצוא לך יתרונות, אוקי אפשר להביא יתרונות זה יאלץ אותך להחליף את המנהלים כי בעצם המנהל עשה טעות ניהולית וזה יאלץ אותך להחליף את המנהלים ואז אם תחליף את המנהלים זה בכלל יתרום לעסק. אפשר להביא המון רעיונות במה טוב נגיד לדוגמא זה יאלץ אותך להגיד למנהל "תקשיב אתה חייב לעבוד איתו" ואז המנהל שלך יהיה חייב להיות חכם פי מאה ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי ... יהיה להם שכל הם יכולים לחשוב לעשות דברים אחרים וזה לא טוב שיעשו את זה ורק את זה שיהיו מומחים בלעשות את הפעולה ושלא ידעו שום דבר מעבר. לעומת זאת יש בארגון גם "מנהלים" שכדאי שהם יהיו חכמים כמובן שכדאי או לפעמים יש כאלה שחושבים שכדאי שלא יהיו חכמים מדי כדי שלא יבגדו באמון שלא זה אבל זאת חשיבה של המנהל שהוא עצמו לא חכם מספיק כי אם הוא היה ... שלי יהיו חכמים הרי אני לא דופק אותם ושיהיו חכמים שנרוויח איתם ביחד כסף" אוקי. ש: זאת המהות אבל. אליעד: שנייה, עכשיו הנושא הוא כזה שלפעמים בן אדם מה שקוראים מנהל והוא עכשיו מנהל מנהלים תחתיו ומה שקורה לפעמים אחת הטעויות היא שהוא רואה את המנהל עושה איזה טעות בעיניו, ואז מה הטעות שלו שמה הוא עושה? ש: יורד עליו. אליעד: אומר למנהל חוץ מיורד עליו נגיד הוא משבח אותו או יורד עליו זה לא משנה, זה גם נכון אבל אחת הטעויות היא שהוא בעצם אומר למנהל מה נכון לעשות. ש: שזה להיות רובוט. ... להשקיע יותר מאמץ בלהסביר להם את ההיגיון שלך ואז דרך זה הם יגיעו למסקנות המתבקשות ולא יהיו רובוטים, למה כי מבחינת עלות מול תועלת מהיבט מסוים יותר פשוט להגיד למנהל שתחתיך להגיד לו "תקשיב זאת טעות תעשה ... כי אם הוא כל כך חשוב לו למצוא חן בעיניך אז הוא יגיד "למה הוא אמר לי אחרת אני חייב להבין את ההיגיון שלו" אבל בגדול יכול להיות שזה דווקא יגרום למצב שאותו מנהל יהפוך להיות רובוט בחשיבה שלו. לעומת זאת האופציה היא השנייה להסביר לאותו מנהל את ההיגיון להגיד לו "תקשיב אני מבין ... 7" ואז ממילא התהליך הזה הוא הרבה יותר ארוך הוא הרבה יותר מתיש הוא דורש הרבה יותר סבלנות, הוא לוקח יותר זמן אבל מצד שני הוא חוסך יותר זמן למה כי אם אתה תשב עם המנהל שלך אחת אם הוא יתחיל לחשוב כמוך ... להם היגיון או כי הם לא חושבים בהיגיון שלך. ש: השאלה גם אם הוא מבין את ההיגיון של עצמו גם. אליעד: נכון אוקי. ש: לפעמים יש גם את האינטרס שלפעמים אתה לא רוצה שהמנהל תחתיך יהיה יותר מדי חכם. אליעד: באמת? ... אחרת כי הוא חכם ואתה לא משלם לו מספיק כסף. ש: כי אולי אפילו הוא יתפוס את המקום שלך גם כן. אליעד: לא הוא לא יכול לתפוס את המקום שלך, מה אמרתי אבל שזה בעיה של מנהלים שהם עצמם לא מספיק חכמים כי אם אתה מספיק חכם אתה חכם גם יותר מהמנהל שתחתיך איך הוא ייקח את המקום שלך. טוב ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למנהלים
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למנהלים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: למנהלים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ספרים על אימון אישי, אימון אישי רוחני, אימון אישי למתבגרים בנושא למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 09:52:59 - wesi4