ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אור צליל וצבע ✔היא שיטה המהווה פריצת דרך ייחודית, בלתי אמצעית כאמצעי הבעה, יצירה ופענוח, הבא ... - ידע להצליח, התפתחות אישית, מודעות עצמית התחייבות ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אור צליל וצבע

היא שיטה המהווה פריצת דרך ייחודית, בלתי אמצעית כאמצעי הבעה, יצירה ופענוח, הבא לבטא את עולמו, קשייו, רצונותיו, ותחושותיו של הילד כאדם והאדם במהות הילד הפנימי שבתוכו.

שיטת אור צליל וצבע היא שיטה וגישה ייחודית למשמעות האור, אשר דרכו משתקפים תדרי הצלילים וגווניו המופלאים והשונים של צבעי הקשת. ייחודה של שיטת אור, צליל וצבע מאפשרים להרחיב אופקים ולגלות עולם חדש!

הצבעים הם שפה אשר הנפש / נשמה מדברת באמצעותם. "האותיות" שלה הן קשת הצבעים, ו"קריאה" באמצעותם, נותנת לאדם הזדמנות למצוא את בחירת הצבעים הטובים לו ולבחור בהם בכל הרבדים בחייו.

בדומה לטבע הסובב אותנו אשר בכל עונות השנה צבעיו משתנים, כך אנשים מחליפים את "מלבוש הצבעים" ומשתנים בהתאם לרמת התפתחות והמודעות.

הצבעים הם השפה המאפשרת לאדם לחבור אל עצמו ללא שפיטה, בדרך ישירה ופשוטה מתוך קבלה של גילוי ופתיחות מחודשת.

דרכם ניתנת האפשרות וההזדמנות - לראות, לשמוע, לחוש ולחוות את העולם האינסופי של חווית הצבעים.

לעולם הצבעוני סביבנו יש השפעה ישירה על התחושות, הרגשות והחוויות שלנו. כאשר אנו מכירים את שפת הצבעים ומובנים לנו האלמנטים והכיוונים הפזורים במרחב, ניתנת לנו האפשרות ליצור סביבה תומכת ומעצימה בין האדם לעצמו ובין האדם לזולתו.

היצירה ותנועת הצבעים ותדרי הצלילים באה במקום המילים.

השיטה תומכת באדם במסעו להתחבר ל"אני" המתבונן שבו ולהקשיב לו, והיכולת לראות את "האני" יותר בבהירות כדי לעזור לעצמו. מילת המפתח בשיטה הוא האיזון המאפשר שמירה על כל תחומי החיים - המחשבתי, הרגשי והגופני. זהו שביל האמצע לחיפוש, האיזון בין הרגש להיגיון, בין מאמץ להנאה ובין הניגודים הקיימים באדם.

התבוננות באור צליל וצבע כאמצעי הבעה יצירתי - אומנותי, מתאים ומתאפשר במיוחד לילדים שדרך הבעתם ישירה והבעה יצירתית עבורם משמש ככלי מגוון שיש בו הנאה, שחרור והמצאה. כך שצורת התבוננות יצירתית זו מתאימה לכל גיל ולכל אוכלוסייה.

זוהי דרך המאפשרת טיפוח וקבלת כלים לכל העוסקים במגוון מקצועות החינוך על כל גווניו, כדי לאפשר את היכולת להעביר הלאה ומכאן רווחתו של משרד החינוך לטיפוח והעצמה של מורים בעלי רגישות כדי להעצים את הישגיו של התלמיד על כל רבדיו.

היצירה היא עדות מוחשית לתהליכים המתרחשים בעולמו הפנימי של הילד. מרחב ההבעה היצירתית מהווה מיכל לרגשות ותחושות של חרדה, פחד, תסכול וכעס. דרך תהליך היצירה ניתנת לאדם / לילד הזדמנות להתנסות בחוויות של שליטה, בנייה צמיחה ושנוי, יש משמעות לדרך ביטוי ההבעה היצירתית, לבחירת החומרים, לצבע, לתנועה ולצורה כמבטאים את עולמו הפנימי של הילד, מאפיינים אישיותיים, כשרים חברתיים, הסתגלותיים וקוגניטיביים. מעשה ההבעה היצירתית הוא כלי להתבוננות ולהבנה את שמתרחש במצבו הנפשי של האדם.

מטרות ההדרכה והתמיכה של המורה:

הגישה באור צליל וצבע עם ילדים, נוער ומבוגרים מתמקדים בעיקר בתחום הרגשי - נפשי ובתחום ההתנהגותי - חברתי. בנוסף, מיקוד בנושאים הקשורים לתפיסה, לתחום הקוגניטיבי, לשפה ולתקשורת ולפיתוח דרכים ליכולות הלימודיות אצל ילדים, נוער ומבוגרים המתקשים בבעיות למידה בכל הרמות.

המטרות בעבודה פרטנית ובעבודה קבוצתית באור צליל וצבע:

1.כלי המאפשר דינאמיקה קבוצתית

כיצד מתפקדת קבוצה? מהם הכוחות המניעים אותה? מהו התפקיד שמקבל על עצמו כל אחד מחברי הקבוצה? איך האדם מראה את עצמו לאחרים ואיך אחרים קולטים אותו?

2.העמקת האינטראקציה בין חברי הקבוצה - בחירת המנדאלה ותהליך ההבעה היצירתית...

3.תמיכת הקבוצה ביחיד

4.הצבעים והתדרים שבהם מקדמים ספונטאניות, יוזמה ויצירתיות

5.הרגשת שייכות, השתתפות והישגיות

6.התגברות על התנגדות

המטרות בעבודה באור צליל וצבע מאפשרות:

1.סובלימציה של רגשות

2.לגיטימציה לבטא רגשות

3.השגת שליטה באמצעות אובייקטיביזציה של תכנים

4.חיבור בין היגיון ורגש, מילולי ולא מילולי, מציאות ודמיון

5.הרחבת יכולת הבעה רגשית באמצעות הצבע והצליל ללא הרגשת איום

6.ארגון וסדר

7.הצבעים ככלי אבחוני ייעוצי וטיפולי

המטרות להשתלבות בקבוצה באמצעות הצבעים

1.מראה לדינאמיקה הקבוצתית

2.העמקה של פעולת הגומלין בין חברי הקבוצה

3.תמיכת הקבוצה בפרט

4.כלי להזדמנות לפתח ספונטאניות, יוזמה ויצירתיות בקבוצה בצד משמעת ושליטה עצמית.

5.הרגשת שייכות, השתתפות ושחרור ממגבלות

6.התגברות על התנגדות וקושי לשינוי

השיטה והגישה שבאור צליל וצבע מתאימה למורים, הורים, תלמידים של החינוך הפורמאלי והחינוך המיוחד הלומדים בכיתות היסוד ובחטיבות הביניים.

מתאים לגננות, למורים, הורים, לתלמידים הלומדים בביה"ס היסודי, לחטיבות הביניים ולחטיבות עליונות.

מורה שיהיו בידיו כלים אלו יוכל לראות את תלמידיו בעיניים אחרות, לסייע להם ולקדמם תוך טיפוח הייחודיות והיכולות בתחומים השונים והמגוונים כתלמידים וכחלק מהמרקם החברתי.

ד"ר שולמית רונן - מפתחת שיטת "אור צליל וצבע"

ליצירת קשר: דר" שולמית רונן

פלאפון: 052-3371070

maayanr1@zahav.net.il www.alternativli.co.il/shulamit.htm
* www.bestlife.co.il/?categoryId=44009&itemId=87650

יחודיות תסכול וכעס הסתגלות מטפל תהליכים התבוננות האני כעס החיים המצאה חווית צלילים
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 11 - הוכחה לכך ש*אין* סיבה ראשונה לכל הסיבות! יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
...הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 11 - הוכחה לכך ש אין סיבה ראשונה לכל הסיבות! יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה האם יש אלוהים? האם / איך נברא העולם? מי ברא את העולם? מי ברא את אלוהים / הבורא? בריאת העולם / אלוהים ועוד. טיעון: לכל סיבה יש סיבה אחרת שקודמת לה. אלוהים הוא הסיבה הראשונה של כל הסיבות ששום סיבה אחרת לא קודמת לה. אלוהים הוא סיבת הסיבות = הסיבה של כל הסיבות. סוף טיעון. הפרכה: נוכיח ש אין סיבה ראשונה...
פחדים במערכות יחסים, פחד לא הגיוני בזוגיות, פרנויה בזוגיות, חרדת נטישה לא הגיונית, חרדת דחייה לא הגיונית, פחד גישה לא הגיוני, איך נוצר פחד לא הגיוני? הנאה על חשבון העתיד, טיפול בפחד לא הגיוני, למה אני מפחד להתחיל איתה?
פחדים במערכות יחסים, פחד לא הגיוני בזוגיות, פרנויה בזוגיות, חרדת נטישה לא הגיונית, חרדת דחייה לא הגיונית, פחד גישה לא הגיוני, איך נוצר פחד לא הגיוני? הנאה על חשבון העתיד, טיפול בפחד לא הגיוני, למה אני מפחד להתחיל איתה?
...הגיונית, פחד גישה לא הגיוני, איך נוצר פחד לא הגיוני? הנאה על חשבון העתיד, טיפול בפחד לא הגיוני, למה אני מפחד להתחיל איתה? הרצאה על פחדים במערכות יחסים, פחד לא הגיוני בזוגיות, פרנויה בזוגיות, חרדת נטישה לא הגיונית, חרדת דחייה לא הגיונית, פחד גישה לא הגיוני, איך נוצר פחד לא הגיוני? הנאה על חשבון העתיד, טיפול בפחד לא הגיוני, למה אני מפחד להתחיל איתה? ועוד הבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, מילה של ביבי זו מילה, לסמוך על פוליטיקאים, למה אנש...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
...או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים הרצאה על המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים ועוד האם ללמד את העובד...
משוגעים - למה כולם משוגעים - לשגע את המשוגע?
משוגעים - למה כולם משוגעים - לשגע את המשוגע?
...יראה שיש הרבה הבדל בין משוגעים לחכמים, וההבדל הוא מדוע עושה האדם את הדברים. החכם עושה את הדברים עבור תכלית מסוימת, והמשוגע עושה את מעשיו ללא שום סיבה. ומי שיסתכל יראה, שכל בני האדם בעולם משוגעים, כולם ממש. רוב האנשים בעולם כביכול עושים את הדברים בגלל סיבה מסוימת, אך אם יחקור האדם מה הסיבה, הוא יחשוב שזה בגלל שהוא רוצה לעשות דבר זה ולא אחר, ואז על האדם לשאול את עצמו, למה אתה בוחר לעשות זאת ולא אחרת, אם יש לך בחירה חופשית, אז למה דווקא את זה. ומצד...
הסבל - אין אדם סובל, אא"כ נכנסה בו רוח שטות - למה?
...רק מחמת הטעות המחשבתית של האדם? ובכלל זה כל סוגי הסבל שיש בעולם, כולל כל הסוגים בכל מקום ובכל זמן וכולי. ובפשיטות ההסבר הוא, כי קיומו של הסבל של האדם, תלוי בקיומו של הרצון העצמי של האדם. כי סבל, הוא כאשר יש התנגדות בין הרצון של האדם לבין המציאות. כי כאשר האדם רוצה את המציאות בשלמות, כפי מה שהיא ברגע ובמקום הזה ממש, ללא שום תנאי וללא שום הגדרה והגבלה, הרי שהאדם לא סובל כלל. ולא רק שהאדם לא סובל כלל, אלא שהאדם אפילו נהנה בהנאה אמיתית, מכך שרצונו העצמי...
חיים לאחר המוות, אמת או טוב, אמת היא רעה ויוצרת רע, טוב בלי סיבה, לרצות את החיסרון, אדם או בהמה
חיים לאחר המוות, אמת או טוב, אמת היא רעה ויוצרת רע, טוב בלי סיבה, לרצות את החיסרון, אדם או בהמה
...בלי סיבה, לרצות את החיסרון, אדם או בהמה - פרומו שאלה: למה רק הרוחניות מעניינת אותי? אליעד: מה שאני רוצה להגיד, שכול החיפוש שלך אחרי רוחניות, לא שונה מכל הדברים שחיפשת עד היום. את כל הזמן מחפשת דבר אחד, שאת לא יודעת מה הוא, ואם תביני מה הוא, מה באמת את מחפשת, אז תקבלי תשובה לשאלות. אבל את עדיין לא יודעת מה את מחפשת. שאלה: אני בתוכי לא יודעת אחרי מה אני רודפת. אליעד: אז בואי נבין מה את באמת מחפשת? מה מניע אותך? מה הראשון שמניע אותך? שאלה: להיות מאושרת...
ביקורת בונה / ביקורת שלילית - כיצד להעביר ביקורת בונה בצורה יעילה?
...בונה / ביקורת שלילית - כיצד להעביר ביקורת בונה בצורה יעילה? ובו יתבאר העניין של העברת ביקורת. מהי ביקורת בונה וביקורת טובה, ומהי ביקורת שלילית וביקורת הרסנית. ואיך להעביר ביקורת? ועוד. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי לפעמים צריך האדם להעביר ביקורת על מישהו (וגם האדם, על עצמו). והשאלה היא, איך אפשר להעביר ביקורת בצורה יעילה? תשובה: ביקורת יעילה, היא כזו שמספקת מענה, גם לצרכים של זה שמעבירים עליו את הביקורת. כאשר עושה האדם מעשה כלשהו, גם אם המעשה הזה ראוי...
האם להתגרש או לא? בעד ונגד גירושין, למה להתגרש? למה לא להתגרש? מתי להתגרש? האם כדאי להתגרש? מתי נכון להתגרש? חושב להתגרש, שוקל להתגרש, סיבות להתגרש, למה לא כדאי להתגרש? לשמור על הנישואים, לשמור על המשפחה, טיפול זוגי
האם להתגרש או לא? בעד ונגד גירושין, למה להתגרש? למה לא להתגרש? מתי להתגרש? האם כדאי להתגרש? מתי נכון להתגרש? חושב להתגרש, שוקל להתגרש, סיבות להתגרש, למה לא כדאי להתגרש? לשמור על הנישואים, לשמור על המשפחה, טיפול זוגי
...למה להתגרש? למה לא להתגרש? מתי להתגרש? האם כדאי להתגרש? מתי נכון להתגרש? חושב להתגרש, שוקל להתגרש, סיבות להתגרש, למה לא כדאי להתגרש? לשמור על הנישואים, לשמור על המשפחה, טיפול זוגי - פרומו עכשיו השאלה היא האם להתגרש או לא להתגרש זאת השאלה. ש: באיזה מקרה? אליעד: עכשיו אתה שואל באיזה מקרה אני לא ציינתי באיזה מקרה נכון דיברתי באופן כללי אני מחפש תשובה כללית, רגע שנייה קודם כל לא דיברתי באיזה מקרה נכון לא דיברתי באיזה מקרה אז זאת אומרת. ש: כללי מדי מה...
דימיון התחברות מחדש
...מחדש בס"ד 17.1.09-סיגלית גוסטר דרך חישה של גוף במים עלו תחושות אשר הולידו תובנות והארות אלה. הציפה במים העלתה זיכרון רחוק של משהו מוכר וידוע. מאיפה? וכך זה התחיל: מאיפה הזיכרון? רגע אולי זהו פרי דמיוני ותו לא? מהו דמיון? מה הוא דמיוני לעומת הידיעה הקיימת? אין דמיון. דמיון הוא שארית זיכרונות לאדם - רסיסים של זיכרונות ממקומות וחיים אחרים. לרוב נחשב הדמיון פרי המצאה פורה של האדם, מעולם לא הוכיחו מהו דמיון? כיצד לתאר אותו? ומהיכן ההגדרה דמיון? הדמיון...
פרשת בא: מנהיג בשעת מבחן
...מגיעה, הזמן מתדפק על השער. עם בני ישראל עומד בפני המעבר המשמעותי ביותר, היציאה ממצרים, מעבדות לחירות. איך ראוי שמנהיג יתנהג בשעה כזו? לקראת השינוי המשמעותי הזה: "וילכו ויעשו, בני ישראל: כאשר צוה ה' את - משה ואהרן, כן עשו". כן עשו. האמנם, כן עשו כאשר צוה ה' את - משה ואהרן? ה' מנחה את משה ואהרון, מנהיגי העם המתהווה, לשלבי ההתארגנות לקראת היציאה ממצרים. ראשית הוא מנחה אותם להעביר את תוכן האמירות "אל כל עדת ישראל". ה' מעביר למשה ולאהרון, מספר מסרים:...
הדרך להיות אלוהים, רצון עצמי שנובע מהרצון של המציאות, להיות שקוף, אין בחירה חופשית, הכל מלמעלה
...להיות שקוף, אין בחירה חופשית, הכל מלמעלה לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הדרך להיות אלוהים, רצון עצמי שנובע מהרצון של המציאות, להיות שקוף, אין בחירה חופשית, הכל מלמעלה. שאלה: הבנתי שאני לא רוצה את המציאות, איך אני מתקדמת הלאה. אליעד: אפילו אם את כן מסתדרת עם המציאות, יש לך רצון שהמציאות לא תשתנה, כך שתמיד יש בעיה, לכן זה אומר, שבמקום לנסות לשנות את המציאות, אתה צריך לנסות לשנות את הרצון שלך. אם אין לך כסף, אתה עובד שיהיה לך כסף, אם יש לך...
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 14 - א
.../ פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 14 - א ראה גם: תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 13. את הפרק הקודם חתמתי במילים האלה: "אם כן, אם ומדובר בנסיון טבעי שעובר אותו האדם, כל אדם, באופן שגרתי בכל "פעם ראשונה"... מדוע נעשה הנסיון שלפנינו ע"י אלהים? מה הביא את אלהים לעסק הזה. מה פשר המשך המשפט: והאלהים נסה את - אברהם... על זאת בפרק הבא" והינה אנחנו בפרק הבא, פרק יד, עומדים במלוא קומתנו מול השאלה הלא נוחה ונדרשים להתמודד איתה: מה הביא את אלהים לעסק האישי...
אימון הורים ומתבגרים - ספרציה - תהליך ההיפרדות של המתבגר/ת מההורה...
...את עצמכם יום אחד שואלים את עצמכם: "מה קורה לילד/ה שלי? מדוע הוא / היא מסתגר/ת בחדר? האם יש לו / לה משהו להסתיר? ובכן, אין ספק שזה מפחיד, מלחיץ ולא נעים... אבל הבשורה הטובה היא כי התנהלות שכזו היא מאד טבעית. הזהות שלכם כהורים משתנה, יש הרגשה של חוסר שליטה, כהורים אתם רגילים לקחת אחריות, וכך לאט לאט אתם חשים כי "הילד הקטן" מנווט את עצמו לבד. אין ספק כי התחושות קשות, קשה לסמוך על הילדים, יש הרבה מאד פיתויים סביבתיים שיכולים להזיק למתבגרים, אבל אין ברירה...
הגשמת חלום
...את עצמו? לכל אחד מאיתנו יש חלום. "כדי להצליח בגדול צריך לחלום בגדול" - ולא משנה באיזה תחום. הרגע הזה של ההבנה שהגשמת את חלומך - זהו רגע החיים. הרגע בו החיים שלך מקבלים משמעות לגמרי אחרת ממה שהיינו לפני אותו רגע. פתאום הם יותר מובנים, פתאום מה שעבר עליך בשנים האחרונות מאוד מובן - כל מה שעברת כיוון אותך בדיוק לרגע הזה. לרגע בו תגלה למה אתה מסוגל - פתאום אתה מבין שאתה יכול להשיג כל מה שתרצה - הגשמת את החלום שלך - עליך רק להגדיר מה אתה רוצה מעצמך ומהחיים...
חוט כסף רוחני לאדם וחבל הטבור
...שניהם מכירים רק את העולם בו הם נמצאים וחושבים שזה העולם היחיד שקיים. שניהם חיים שם מחזור של חיים שלמים כפי שהם מבינים עד שאחד מהם נולד. מה חושב האח התאום לאחר שאחיו יוצר מהרחם? הוא חושב שהאחיו עזב אותו והלך לעולם אחר. הוא חושב שאחיו בעצם מת. הוא נפרד מהעולם שבו הם חיו עד עתה והאח התאום נותר לבדו מבכה על מר גורלו. כמובן שהוא אינו יודע שבחוץ, בעולם האחר, שהוא בעצם העולם שאמיתי - מחכים לו בני משפחה ומקבלים אותו בזרועות פתוחות ובאהבה רבה. כך אנו מגיבים...
אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמא לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 2
...את עצמי - חלק 2 רק אם אוהבים אותי אז אני שווה. קיצון - רק ואך ורק אם אוהבים אותי אז אני שווה, אחרת אני לא שווה בכלל. רק אם לא אוהבים אותי אז אני שווה. האם ועד כמה זו האמת? 1. זה אמת לחלוטין, רק אם אוהבים אותי אז אני שווה, אחרת אני לא שווה 2. אם אוהבים אותי ועוד כמה דברים אחרים, אז אני שווה. 3. אם יש דברים אחרים אז אני שווה, אבל זה לא קשור לאם אוהבים אותי. 4. רק אם לא אוהבים אותי אז אני שווה נניח שזה נכון, אז מה? זה רע מאוד. זה טוב, שאני לא שווה,...
כיצד להקשיב לשכל הפנימי שלך? כיצד לשנות הרגלים?
...שומע לחכמים ממנו. אילו המשוגע היה מצליח לגרום לעצמו לשמוע לדברי החכמים ממנו למרות שהוא חושב שהוא צודק יותר מהחכם האמיתי, הרי שהוא בודאי היה יוצא מהשיגעון שלו. ומה המסקנה הפרקטית והמעשית מכך? ה"חכם" מייצג את השכל הפנימי של האדם וה"משוגע" מייצג את חלק מהרגלי ההתנהגות שלנו שנעשים בלי שכל אלא מתוך הרגל בלבד ולמרות שהם לפעמים נוגדים את ההיגיון. כדאי לאדם להרגיל את עצמו לעשות את הדברים שנראים לו נכונים באמת, גם אם הרגלי ההתנהגות שלו נוגדים זאת. למרות ש...
סוכות - מעקה תשים לגגך
...בניית בית. מהותו של הבית הינה גגו. הבית, הגג, עשוי מפסולת גורן יקב. הגג עשוי מדברים ארעיים, פיסית, אך גג זה יורה על קביעות ובטחון רוחניים. בית שכזה, סוכה, היא שתביא לידי בניין קבע בניין עדי עד. אדם הבונה את ביתו עליו בראשונה לבנותו באמונה. האמונה בבורא עולם ולא ח"ו אמונה "בכוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה". עם ישראל יוצא / מוצא ממצרים, עם של עבדים, עם שירד למ"ט שערי טומאה. ביתו אינו בית, אמונתו איננה אמונה. עם ישראל אין לו דבר מלבד עבדות וכפיפות...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי למנהלים, טיפול אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5273 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 13:22:46 - wesi4