ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהפרעת קשב ✔טיפול בהפרעת קשב - מבוא ✔טיפול בהפרעת קשב כולל את אפשרויות המענה הזמינות עבור הסימפטומים של הפרעת קשב ... - ידע להצליח ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 טיפול בהפרעת קשב - מבוא

טיפול בהפרעת קשב כולל את אפשרויות המענה הזמינות עבור הסימפטומים של הפרעת קשב וההשפעות האפשריות שלהם על רמת התפקוד ואיכות החיים של האדם.

הפרעת קשב היא הפרעה נוירו התפתחותית, שתסמיני הליבה שלה הם: קשיי קשב וקשיי ריכוז, היפראקטיביות (פעלתנות יתר) ואימפולסיביות. הפרעת קשב היא תופעה שכיחה המוערכת בכ - 5% - 10% מהאוכלוסייה. היא מתפתחת במשך חמש השנים הראשונות לחיים ואינה דועכת בגיל מסוים, לכן ניתן למצוא אותה בכל שכבות הגיל. הפרעת קשב משפיעה על טווח רחב של תחומי התנהגות ולכן אנשים עם הפרעת קשב עלולים להיתקל בקשיים רבים בכל תחומי החיים, אשר פוגעים ברווחתם. קשיים אלו עלולים להשליך על עתידם הרגשי, ההתנהגותי והאקדמי. אנשים רבים עם הפרעת קשב עשויים לחוש לאורך חייהם תסכול ואי - מיצוי יכולותיהם בתחומים שבהם יכלו להגיע להישגים גבוהים, אך באמצעות טיפול הולם, הפרוגנוזה של הפרעת קשב עשויה להיות טובה מאוד.

טיפול הולם יכול למנוע תאונות וליקויים מתמשכים בתפקוד במסגרת בית הספר, עולם העבודה, קשרים עם עמיתים ויחסים בין אישיים. לצד זאת, הפרעת קשב בלתי מטופלת מקושרת להישגים אקדמיים נמוכים, סטטוס תעסוקתי נמוך וסיכון מוגבר לשימוש לרעה בחומרים ועבריינות. משום שכל דחייה עלולה להיות קריטית ישנה חשיבות רבה למתן טיפול בשלב מוקדם ככל הניתן, במיוחד כאשר מדובר בילדים. עם זאת, רק מחצית מהילדים עם הפרעת קשב זוכים לקבל טיפול. בנוסף ישנם אנשים שכלל לא אובחנו בילדותם, אשר מגיעים לקבל טיפול ראשוני רק כשהם כבר בוגרים.

תוכן עניינים:

1 בנייה של המערך הטיפולי 1.1 טיפול רב מערכתי 1.1.1 שיתוף פעולה עם המשפחה ומערכת החינוך בגילאי הילדות

1.2 התאמה אישית 1.2.1 התייחסות למאפיינים הייחודיים של גילאי הבגרות

1.3 מעקב והערכת ההתקדמות 1.3.1 מודעות למגבלות ולקשיים הכרוכים בטיפול בהפרעת קשב

2 מענה לתחלואה נלווית 2.1 הפרעת קשב ומחוננות

3 קבלת מידע אמין 3.1 הכשרת מורים

3.2 הדרכת הורים 3.2.1 קשיים בשלב האבחון

3.2.2 קשיים בשלב הטיפול וההתמודדות היום - יומית

4 פיתוח תחומי היכולות והצדדים החזקים 4.1 יצירתיות

5 שיעורי עזר פרטניים

6 הוראה מתקנת

7 שיפור היכולות החלשות 7.1 פיתוח תפקודים ניהוליים ויכולת התארגנות

8 פיצוי ופיתוח סגנון עבודה מותאם אישית 8.1 התאמה סביבתית

8.2 כלי עזר וטכנולוגיה מסייעת

9 התערבות חברתית ופיתוח מיומנויות חברתיות

10 התערבות פסיכולוגית או טיפול רגשי 10.1 אתגרים בטיפול הפסיכולוגי בהפרעת קשב

10.2 טיפול התנהגותי

11 טיפול תרופתי 11.1 תרופות ממריצות / מעוררות 11.1.1 התאמת המינון וסוג התרופה

11.1.2 אופן הפעולה - מנגנונים פיזיולוגיים ועצביים

11.2 תרופות לא מעוררות

11.3 דילמות בנושא הטיפול התרופתי בתקופת ההריון וההנקה

12 טיפולים אלטרנטיביים

13 התנגדות לטיפול וההשלכות של מניעתו

1

1

בנייה של המערך הטיפולי:

המטרה העיקרית של הטיפול בהפרעת קשב היא שיפור מרבי של התפקוד לצד הימנעות מבעיות וקשיים משניים שהפרעת הקשב עלולה ליצור. למידע נוסף ראו - קשיים העלולים להיווצר בעקבות הפרעת קשב. בעוד שעדיין לא נמצאה דרך לריפוי מלא של הפרעת קשב, ישנן מגוון אפשרויות טיפול תרופתיות ולא תרופתיות להתמודדות עם התסמינים ושיפור התפקוד. כך שניתן לטפל ביעילות בתסמינים של הפרעת קשב עבור ילדים ומבוגרים. עם זאת, המטרה הטיפולית צריכה להתייחס לא רק להקלה זמנית בסימפטומים, אלא גם להבניה של המסלול ההתפתחותי ארוך הטווח הרצוי ביותר.

טיפול רב מערכתי:

הנחייה בנוגע לתזונה נכונה היא חלק ממערך הטיפול להפרעת קשב

לנוכח מאפייני ההפרעה, הטיפול היעיל חייב להיות רב - מערכתי ולעסוק בכל המערכות המשמעותיות בחייו של האדם, ובכל הצירים האנושיים: הביולוגי, הפסיכולוגי והחברתי.

לרוב נדרש שילוב של אנשי מקצוע - רופא (פסיכיאטר או נוירולוג) לצד טיפול נפשי (טיפול פסיכולוגי או טיפול באמנויות) וכן סיוע גופני (ריפוי בעיסוק או טכניקות סיוע דומות - רכיבה טיפולית, הידרותרפיה) וכן הנחיה בנוגע לתזונה נכונה. לצד אלו חשוב גם ייעוץ של גורם מקצועי המעריך את התמונה החברתית והמערכתית (פסיכולוג חינוכי, יועץ, עובד סוציאלי או מתאם). רמת המקצועיות של אנשי המקצוע המעורבים בטיפול היא קריטית להצלחתו. על כן חשוב להקפיד על בחירה של מורים, מטפלים, רופאים או מאמנים הבקיאים בהפרעת קשב על כל היבטיה.

בעוד שאנשי החינוך נחשבים למומחים בנוגע להקשר הכיתתי, לחומרי הלימוד ולקשיים של תלמידיהם, היועצים המקצועיים נחשבים למומחים בנוגע לדרכי התערבות מבוססות מחקר אשר יכולות לענות על צורכי התלמיד, לכן על פי רוב שיתוף הפעולה הפורה ביניהם הוא זה שמוביל לתוצאות הטובות ביותר.

שיתוף פעולה עם המשפחה ומערכת החינוך בגילאי הילדות:

הפרעת קשב מתפתחת במשך חמש השנים הראשונות לחיים והיא הלקות הנוירולוגית הנפוצה ביותר בקרב ילדים. כדי להימנע מההשלכות השליליות העלולות להיות להפרעת קשב בהיעדר טיפול, ישנה חשיבות רבה ליישום תוכניות התערבות כבר בשלב המוקדם של בית הספר היסודי.

ההורים והמורים כאחד לוקחים תפקיד משמעותי בעיצוב אישיותו של תלמיד עם הפרעת קשב. לכן הטיפול ארוך הטווח בילד מצריך שיתוף פעולה מתמיד בין הצוות הטיפולי, הצוות החינוכי, ההורים והילד. למרות זאת, אחד ההיבטים המוזנחים בנוגע לטיפול בתלמידים עם הפרעת קשב הוא הצורך ביצירת שיתוף פעולה עם אנשי החינוך לצורך יישום התוכנית הטיפולית.

תוכנית התערבות בית ספרית היא חלק חיוני מהמערך הטיפולי המלא להפרעת קשב. במקרים רבים הבנייה של התוכנית הטיפולית מתחילה לאחר מעשה כתגובה לבעיה שכבר התעוררה או להתנהגות בלתי מקובלת שכבר התרחשה. אף על פי שלא ניתן לא ניתן לחזות מראש את כל המקרים, רובם ידועים וניתן לצפות להתרחשותם מבעוד מועד. תפקיד המורה ובית הספר הוא לאתר תלמידים עם הפרעת קשב על ידי הפנייה לאבחון ולעזור לכל תלמיד שאובחן להתמודד עם ההפרעה, כך שהישגיו בתחום הלימודי והחברתי לא ייפגעו. בהתחשב במחלוקות הקיימות בציבור בנוגע להפרעת קשב, יש חשיבות רבה לכך שהמורה יהיה אובייקטיבי ובעל ידע בנושא. בהתאם לך, בנוסף להורים יש להדריך גם את צוות המורים בבית הספר.

התאמה אישית:

האבחון של הפרעת קשב מבוסס על המהדורה החמישית של ה - DSM. הוא מאפשר למפות את היכולות והקשיים לצורך התאמת תוכנית העבודה למאפיינים האישיים של כל אדם.

לא כל אדם עם הפרעת קשב זקוק לכל הטיפולים האפשריים להפרעה זו. מכאן שעל המטפלים להתאים את הטיפול בהתאם לצורך. בדומה למצבים כרוניים אחרים, תוכנית הטיפול בהפרעת קשב צריכה להיבנות באופן ספציפי עבור כל מקרה לגופו, בהתאם למאפייניו הייחודיים.

בהתאם לכך, הטיפול בהפרעת קשב צריך להיקבע בתוכנית אישית המבוססת על ההפרעה הבסיסית, התחלואה הנילווית ועל העדפות האדם (והמשפחה במקרה של ילדים). גיבוש היעדים של תוכנית הטיפול צריך לנבוע מתוך התסמינים המרכזיים שאותרו ומהפגיעות התפקודיות הספציפיות שהם יוצרים. אבחון הפרעת קשב נועד לספק את המידע הדרוש לצורך ההתאמה האישית של התוכנית הטיפולית.

בנוסף כל סוגי ההתערבות והעזרה שהאדם מקבל צריכים להיעשות באווירה חיובית, ומתוך תמיכה בערך העצמי. זאת משום שלמידה נעשית בקלות וביעילות רבה יותר כאשר היא באה מתוך הנאה.

התייחסות למאפיינים הייחודיים של גילאי הבגרות:

הפרעת קשב בגילאי הבגרות

להפרעת קשב יש ביטויים מגוונים בגילאים השונים, בהתאם למכלול התכונות של האדם והסביבה בה הוא חי. בגילאי הבגרות הפרעת הקשב עלולה להוביל לקשיים בתחום החברתי, האקדמי והמקצועי. בהתאם לכך, מבוגרים עם הפרעת קשב מתלוננים על קשיים בעבודה, בבית וביחסים חברתיים כתוצאה מקושי בהפנית קשב, היפראקטיביות ואימפולסיביות. עם זאת, השונות בין אנשים עם הפרעת קשב בולטת יותר במבוגרים בהשוואה לילדים ולמתבגרים. שונות זו באה לידי ביטוי בכך שמבוגרים בעל הפרעת קשב מציגים תמונות קיצוניות, הנעות בין חוסר תפקוד מוחלט, תפקוד תקין ותפקוד גבוהה מאוד.

אחד ההיבטים הייחודיים למבוגרים הוא התפקוד ההורי במסגרת המשפחה, אשר מטבע הדברים אינו רלוונטי עבור ילדים. חלק מתסמיני הפרעת הקשב עלולים להקשות על הורים אלו להגיב בסבלנות ומתינות לילדם ולהימנע מלהביע כעס ומצוקה לידו. על כן יש להתייחס לכך במסגרת התוכנית הטיפולית. בנוסף, בשל האופי התורשתי של הפרעת קשב אמהות ואבות רבים מתמודדים עם ילד הסובל מהפרעת קשב, כאשר להם עצמם יש מאפיינים דומים או זהים. במקרים אלו יש לתת להורה את המענה הטיפולי המתאים עבור הביטויים של הפרעת הקשב שלו, לצד הדרכה הורית אשר תאפשר לו להתמודד בצורה המיטבית גם עם הפרעת הקשב של ילדיו, לבצע מעקב אחרי התוכנית הטיפולית שלהם ולדאוג ליישום שלה. היבט זה מאתגר במיוחד משום שאצל מבוגרים עם הפרעת קשב רוב הקשיים שעולים קשורים בהתארגנות עצמית, לדוגמה: ארגון וסדר של מקום העבודה, ניהול זמן, השלמת משימות שהותחלו וחלוקה לשלבים של משימות מורכבות. ההתמודדות עם קשיי הארגון מתעצמת כאשר האדם אחראי לא רק על עצמו, אלא גם על הארגון של ילדיו ומתעצמת עוד יותר כשגם לילדים אלו יש קשיי התארגנות משל עצמם.

להיבט התורשתי יכולות להיות גם השלכות רגשיות שכן לעתים ההורים מזדהים עם ילדם ואף חווים מחדש חוויות דומות וקשות מעברם. עבור הורים רבים עם הפרעת קשב, העבודה עם הילד מהווה חוויה מתקנת.

מעקב והערכת ההתקדמות:

תוכנית הטיפול צריכה לפרט את יעדי הטיפול, האמצעים להשגתם ודרכי המעקב אחרי ההתקדמות. זאת משום שהפרעת קשב היא מצב מתמיד אשר מצריך טיפול והערכה לאורך זמן.

יש לבחור ביעדים מדידים, מציאותיים וברי השגה. אמצעי הטיפול וההערכה של ההתקדמות ישתנו בהתאם ליעדים אלו. יכולות להיות מספר תוצאות רצויות לטיפול בהפרעת קשב. ניתן להתייחס לשיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים ועמיתים. ידע אפשרי הוא הפחתה בהתנהגויות המפריעות לסביבה. שיפור ביצועים אקדמיים כולל: פיתוח יכולת למידה עצמאית, הגברת כמות העבודה, שיפור היעילות, הקפדה על דיוק והשלמת מטלות. כמו כן, ניתן לשאוף גם לשיפור בהערכה העצמית.

במקרים בהם הוגדרו יעדים מציאותיים ולא נראה כל שיפור בעקבות התוכנית הטיפולית, יש לבדוק מחדש את דיוק האבחנה של הפרעת הקשב ולשקול מצבים אחרים שיכולים לבוא לידי ביטוי בצורה דומה. להסבר נוסף ראו שלילת מצבים המדמים הפרעת קשב.

מערכת החינוך טיפול תרופתי ילדה מטפל התכונות של האדם הפרעת ניהול זמן דילמות ליצור עבריין תחושות adhd בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעת הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הקשבה טיפול טיפול ב טיפול בהפרעה טיפול בהפרעות טיפול בהפרעות קשב טיפול בהפרעת טיפול בהפרעת קשב טיפולים מטופל מטפל קשב קשב וריכוז ריכוז וקשב
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 4
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 4 אתגרים בטיפול ... ופירושים, נחווה כלא מספיק יעיל עבור אנשים עם הפרעת קשב. טיפול התנהגותי: אחת האפשרויות לטיפול בהפרעת קשב היא טיפול התנהגותי, הכולל מגוון של ... מאוד בהתמודדות עם תסמיני הליבה של הפרעת קשב. לא רק זאת, אלא שמתוך כל האפשרויות התרופתיות לטיפול בהפרעת קשב שנחקרו, התרופות הממריצות נמצאו ... התפקוד בבית יש להשתמש בתרופה במשך כל ימות השבוע. התרופות הממריצות הנמצאות בשימוש לצורך טיפול בהפרעת קשב הן מתילפנידאט MPH -methylphenidate ו ... נמצאים ריטלין וקונצרטה. בשנת 2015 אישר משרד הבריאות הישראלי את התרופה ליסדקסאמפטמין לטיפול בהפרעות קשב וריכוז לגילאי 6 ומעלה. התאמת המינון ...
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 2
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 2 מודעות למגבלות ולקשיים הכרוכים בטיפול בהפרעת קשב: גם מערך טיפולי אשר יוביל לשיפור בתפקוד לא תמיד יצליח לנטרל באופן מלא את תסמיני ...
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 3
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 3 קשיים בשלב הטיפול וההתמודדות היום - יומית: מחסור בידע מקצועי עלול גם לגרום להורים המנסים לסייע לילדם ... כמו "איפה אפי?", שבהם לצורך איתור דמות המטרה באיורים יש צורך להפעיל סריקה חזותית שיטתית ותשומת לב לפרטים. ריפוי בעיסוק יכול גם הוא לשמש כחלק מטיפול בהפרעת קשב, במיוחד לצורך התארגנות בזמן ובמרחב. במסגרת הכיתתית ניתן להנחות תלמידים עם הפרעת קשב לדרג את ההתנהלות הלימודית ... שקטים במידת הניתן, מציאת מקום ישיבה אופטימלי וקבוע בכיתה. כלי עזר וטכנולוגיה מסייעת: שימוש בעזרים מתחום הטכנולוגיה המסייעת נכללות ברוב מערכי הטיפול בהפרעת קשב. קיימת גם טכנולוגיה מסייעת לשילוב לימודי, התומכת בתפקוד האקדמי. דוגמאות לשימוש בכלי עזר וטכנולוגיה מסייעת עבור אנשים עם ... מיושמת בשלב מוקדם ככל הניתן ולמשך זמן ארוך מספיק כדי לצמצם ככל הניתן את הסיכון לבעיות עתידיות בתחום זה. התערבות פסיכולוגית או טיפול רגשי: עיקר הטיפול בהפרעת קשב הוא רגשי. המטרה של התערבות פסיכולוגית היא לשנות את המצב הרגשי או דפוסי המחשבה של האדם. הטיפול הרגשי כולל טיפול בוויסות ...
ילדים עם הפרעות התנהגות - מתי זה צומח וכיצד?
... הנ"ל יוצרות מצב בו הילד מרגיש מאוים או שאיש לא שם לב לצרכיו, ולכן הוא מפתח התנהגות בעייתית לאורך זמן. חשוב להבין, בעיות התנהגות אינן קשורות באופן ישיר לטיפול בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, עם זאת, הפרעות אלו אכן עלולות ליצור לאורך זמן בעיות התנהגות שונות, כתוצאה ...
ביופידבק - מבוא
... תרגילים שיגרמו להם להתרכז או להרגע כאשר הם זקוקים לכך. בשל מגוון הוכחות במבלך עשרות השנים האחרונות ליעילות שיטה זו, הגדיר ארגון רופאי הילדים האמריקאי בשנת 2012, את טיפולי הביופידבק, כקו ראשון לטיפול, בהפרעות קשב וריכוז וכן כיעיל ובטוח יותר מטיפול תרופתי מקביל. ...
מאפייני הפרעת קשב וריכוז - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
... הפרעת קשב וריכוז יכול להיות חלק מהתסמינים הללו, ככל שמספר התסמינים המתאימים לכם או לילדכם גדול יותר, מומלץ, וכדאי לגשת לאבחון וטיפול, שיאפשרו לכם לשנות את חייכם ולהפוך אותם לשלמים ומספקים יותר. ככל שהטיפול בהפרעת קשב וריכוז נעשה בשלב מוקדם יותר, כך אפשר להפחית במידה נכרת את הקשיים הרגשיים שנוצרו כתוצאה מהפרעת הקשב והריכוז. קשיים ...
הפרעת קשב וריכוז בלי או עם היפראקטיביות ADD\ADHD
... ביצוע הערכה קלינית, פסיכודידקטית. ניתן לבצע אבחונים אלו במסגרות טיפוליות ציבוריות או פרטיות. עלויות האבחון וההערכה הקליניים הן פועל יוצא הגורם המבצע ומורכבות האבחון. הטיפול בהפרעות קשב וריכוז מורכב למדי ועל מנת להשיג אפקטיביות טיפולית חשוב כי יהיה רב מערכתי, מקצועי שיכלול את ... אותם הורים נואשים ומודאגים המוכנים להשקיע זמן וכסף בחיפוש ומציאת עזרה ופתרון להפרעת הקשב והריכוז של ילדיהם. לסיכום: לעניות דעתי ולאור ניסיוני הקליני הרב חשוב ביותר כי הטיפול בהפרעות קשב וריכוז יתחיל אך ורק לאחר אבחון מקצועי, יהיה מערכתי ויכלול צוות רב מקצועי בפיקוח גורם מרכז ...
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... כאשר מדובר בילדים. המטרה העיקרית של הטיפול בהפרעת קשב היא שיפור מרבי של התפקוד לצד הימנעות מבעיות וקשיים משניים שהפרעת הקשב עלולה ליצור. לנוכח מאפייני ההפרעה, הטיפול היעיל חייב להיות רב - מערכתי ולעסוק בכל ... בדומה למצבים כרוניים אחרים, תוכנית הטיפול בהפרעת קשב צריכה להיבנות באופן ספציפי עבור כל מקרה לגופו, בהתאם למאפייניו הייחודיים. הטיפול נקבע בתוכנית אישית המבוססת על ההפרעה הבסיסית, התחלואה הנילווית ועל ... לאנשים חסרי לקויות) נכללות ברוב מערכי הטיפול בהפרעת קשב. בעקבות השונות הרבה המאפיינת את הפרעת הקשב, יש לבחון עבור כל אדם בנפרד מהם המאפיינים הסביבתיים המעכבים או מסייעים לרמת התפקוד שלו. לעתים ניתן לעשות ... ריפוי בעיסוק יכול גם הוא לשמש כחלק מטיפול בהפרעת קשב, במיוחד לצורך התרגאנות בזמן ובמרחב. באופן כללי, באשר לסביבת החיים הכללית של האדם, טוענות תאוריות כגון הפרעת חוסר הטבע ותאוריית שחזור הריכוז כי שהות ... התערבות פסיכולוגית או טיפול רגשי עיקר הטיפול בהפרעת קשב הוא רגשי. המטרה של התערבות פסיכולוגית היא לשנות את המצב הרגשי או דפוסי המחשבה של האדם. הטיפול הרגשי כולל טיפול בוויסות התנהגות של האדם, ומכשירו אט - אט ... עניין. טיפול התנהגותי אחת האפשרויות לטיפול בהפרעת קשב היא טיפול התנהגותי, הכולל מגוון של טכניקות התערבות, שמטרתן היא שינוי הסביבה הפיזית והחברתית לצורך שינוי ההתנהגות. התערבות התנהגותית יכולה להיות בעלת ... לפנות לטיפול התנהגותי קוגניטיבי, לצורך הטיפול בהפרעת קשב. טיפול תרופתי עבור הפרעת קשב, טיפול תרופתי עוזר ברוב המכריע של המקרים. ישנן מספר אפשרויות תרופתיות המפחיתות זמנית את התסמינים. כמו כל אפשרות טיפולית ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהפרעת קשב
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפול בהפרעת קשב, איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפול בהפרעת קשב, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, מאמן מנטלי, מאמן אישי לעסקים בנושאי טיפול בהפרעת קשב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1870 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 01:27:20 - wesi4