ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כאבים ✔מטען הכאב - סרט ✔מטען הכאב הוא סרט די מפתיע, ויותר. ראשית כי הוא סרט מלחמה, שנית, ואם ארשה לעצמי ... - ידע להצליח, התפתחות אישית ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מטען הכאב - סרט

מטען הכאב הוא סרט די מפתיע, ויותר. ראשית כי הוא סרט מלחמה, שנית, ואם ארשה לעצמי להיות שוביניסט לרגע, ביימה אותו אישה. סרטי מלחמה אינם הז'אנר העולה בראש כיצירה של אישה.

קתרין ביגלו הוציאה מתחת ידיה סרט מדהים. מותח מסצנת הפתיחה ועד לרגע האחרון שלו.

תוך כדי כתיבה שמעתי שהסרט זכה באוסר, פרס מובן לגמרי והפעם אפילו מוצדק.

המוטו לסרט הוא שמלחמה היא סם ממכר. אמירה שאיננה מתפרשת מיד.

הכותרת הבאה לפני האקשן היא שיש עוד 39 ימים לשחרור. כל מי שאמון על סרטים יודע שכעת תתחיל ספירה לאחור בציפייה לאסון שיתרחש ביום האחרון.

השעה הראשונה של הסרט היא כמעט אבסטרקטית. אין בה סיפור ובקושי דמויות. הסרט עובר מפירוק פצצה לפירוק מטען מאש לעשן. סצנות שילכו וייעשו קשות יותר אחת מהשנייה, ומה שמנקר בראש בכל רגע זו השאלה אם יישרדו. אם יצאו בשלום. אם יגיעו הביתה. כך שבאופן מאוד מרומז, ורק מי שירצה להיכנס לעומק העניין יבין את הרובד הקיומי של החיילים באמריקאים בעיראק.

הסצנה הממשית הראשונה מביאה אותנו לאתר בו קבוצת חבלנים מפרקי פצצות צריכים לעשות את מלאכתם. רובוט מונחה מרחוק מגיע אל הפצצה, רובוט שמזכיר לנו ימים אחרים של חפצים חשודים בארץ. צילום דרך עינית הרובוט. עוד אין אדם כמעט וכבר מתרחש פיצוץ הוליוודי פירוטכני של אש ועשן, ומרגע זה ועד לסוף הסרט המתח לא יעזוב אותנו.

ביגלו איננה מתעסקת ישירות בשאלה איזו מלחמה מנהלים אמריקאים בעירק. למה הם שם ומי שלח אותם. היא מציגה מצב נתון כשעניינה היחידי הוא החייל.

לוקח כמעט שעה עד שמתחילה להתברר מערכת היחסים הבין אישית. שעה של סרט כמעט אבסטרקטי שענינו פיצוצים. אך מתחת לפני שטח הפיצוצים נבנה היטב מתח כמעט בלתי נסבל. מה יקרה עם הפצצה הבאה. איך יעברו הימים.

באחת הסצנות הראשונות נהרג מפקד היחידה, חבלן. ומגיע מפקד חדש. קצין שיערער את השקט הנפשי של כולם. יערער אותם עד כדי מחשבה לרצוח אותו.

וויל ג'ימס המפקד החדש איננו מגלה סימני זהירות, הוא מושך אותם לסיכונים עצמיים. גבר גאוותן. השנים האחרים רוצים לעשות את מלאכתם בזהירות ולחזור הביתה. לג'יימס המלחמה היא אדרנלין שוצף. המלחמה היא הסם הממכר.

היחסים מתרקמים לאיטם, משפט כאן, מבט שם. פיצוים שהולכים ונעשים מסוכנים ביותר הם לב הסרט ברובו.

מטען הכאב שבשם הוא ארגז בו אוסף ג'יימס את כל הנפצים אותם פירק וכמעט גרמו למותו. כשבע מאות ויותר. משאלת המוות וההתמכרות הארוטית של משאלת המוות מפעילים אותו. הוא נראה כאילו אין בו פחד. ואולי הא פשוט מאלה שמרוב פחד מתנתקים ורצים קדימה כדי לא לחשוב. הפסיכוטיות שלו מהדהדת בכל סצנה שהוא נמצא על הבד.

הסרט איננו חף מקלישאות מוכרות והכל זאת הן עובדות עלינו בזכות הבימוי המהודק והמבריק של ביגלו. יש למשל פסיכולוג האמור לטפל בהם, יום אחד הוא מבקש לצאת אתם למבצע והרי ברור שייהרג, ובכל זאת אנו מזדעזעים.

אחרי כל מבצע מופיע הכתובת המבשרת כמה ימים נותרו להם. הזמן והפצצות הן הקצוות שביניהן נמתח הסרט.

ביגלו מביימת ביותר ממיומנות את כל קטעי האקשן הרבים. כשכל פירוק מורכב יותר מורט את עצבי החיילים בעיקר היהירות של ג'ימס ובאותה הצלחה את עצבי הצופים.

מניין לאישה זאת ידע עד לפרטים הכי קטנים בפירוק פצצות.

הפסיכולוגיה של שלושה גברים במצב בלתי אפשרי כמעט מתגלה לאיטה. יותר מתוך המעשים מאשר בדיבורים. הזדהות ודחייה של גברים האחד מהשני. כל אחד ממניעיו המתגלים לאיטם. אך זה איננו מה שעומד בלב הסרט.

למרות המתח, הרעש האש והעשן הסרט למעשה איטי למדי. הקצב הזה מכניס את הצופה לפרטי פרטים ומותח את עצביו עד שכמעט שלא מורגשת האיטיות היחסית. אפשר היה לחשוב לרגע שביגלו מנסה להעמיד על הסרט גם את שאלת הגזעים, שחור ולבן, אך אין צל ממשי של התייחסות לגזע. הלבן הוא המופרה השחור זה הרוצה להתנהל לפי הספר ולחזור הביתה.

הסרט עדיין לא הוקרן בבתי קולנוע. אך הוא הוקרן בטלוויזיה בימים אלו. אני יכול רק לנחש את הרושם המצטבר בצפייה באולם חשוך ומסך גדול.

אפשר לומר שביגלו יצאה מתחת כנפיהם של במאי המלחמה הגדולים של הוליווד ומצאה לה דרך מאוד אישית ומשכנעת להתעסק בחומרים המאוד קשים הללו.

הסרט שצולם בחלקו בירדן מאדיר את האמון בצילומי הנוף המדברי והרחובות הסבוכים בהם מסתובבים שליחי המוות עם הפצצות. ואחד מהם בסצנה מזעזעת בכפיה. סצנה שכל השאלה המוסרית מתמקדת בה.

יש בסרט דרישת שלום מהסרט "בוקר טוב וייטנאם" עם ילד המסתובב סביב החיים.

זה אחד מסרטי המלחמה המותחים ביותר הזכורים לי. אפשר לחוש לרגעים את האדרנלין הזורם לא רק בעורקיו של ג'ימס אלא גם בעורקי הצופה, גם אם את הסרט ראיתי בנוחות. בבית.

המלחמה אי סם ממכר. וסוף הסרט מסביר בהחלט את המוטו הראשוני. למרות כמה ייצוגים סטריאוטיפיים מדי של גברים, בין אחווה ובין אם במכות נוסח " מועדון קרב מרק בול, התסריטאי ניסה להתחמק מנקיטת עמדה פוליטית ממשית כך שכל אחד יכול לפרש את הסרט לפי דעתו. בעד נגד מלחמה ימני שמאלי. הוא כתב תסריט מבריק ועמוק שביגלו הצליחה להפוך לסרט מצוין.

משמן לא חשתי שהפעם קיבל את הפרס סרט שמגיע לו.

בסופו של דבר קצת פרטים טריוויאליים. ביגלו היא האישה הראשונה שזכתה בפרס האוסקר.

סרטה התמודד מול סרט עתיר פרסום והצלחה "אוואטר" אותו ביים בעלה לשעבר. אחד מאותם משחקי טריוויה הוליוודית.

ואם למתוח את הטריוויה קצת הלאה, כמו שחששתי סרט לבן לא זכה בפרס הסרט הזר, אלא סרט ארגנטינאי טוב למדי, אך ממש לא סרט אוסקר. כל ההימורים על ג'ף ברידגס הצדיקו את עצמם. שחקן שיש לו בעברו לפחות שני תפקידים גדולים אחרים שהיה צריך לזכות עבורם.

להיות גמילה מהתמכרויות לזכור חשש הרגשה רגשות טוב לרצוח מחשבות פסיכוטי ציפייה כאב כאבים
כאבים, כאב גופני, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, סבל מכאבים, כאבים טובים, כאבים רעים, גיהנום = גן עדן
כאבים, כאב גופני, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, סבל מכאבים, כאבים טובים, כאבים רעים, גיהנום = גן עדן
כאבים, כאב גופני, כאב פיזי, כאב נפשי, התמודדות עם כאב, סבל מכאבים, כאבים טובים, כאבים רעים, גיהנום = גן עדן - פרומו שאלה: איך הולכים עד הסוף? אליעד: את תלכי עד הסוף עם ... בטוחה, אז לא הייתה לך שאלה. ודבר שני, כל דבר שאת יכולה לחשוב על ההפך שלו, זה אומר שאת לא בטוחה בו עד בסוף. למשל, יש לך כאבי גב, ואת חושבת שזה רע, האם את יכולה לחשוב שאולי זה טוב? כן, זאת אומרת שאת לא בטוחה שזה רע. אז כאשר את אומרת שרע לך בגלל שכואב לך הגב, את למעשה משקרת. אולי הכאב גב טוב? אם את מרגישה שכאב גב זה דבר רע במיוחד, כאן את נאחזת. תשאלי, למה אני חושבת שכאבי גב זה רע? אני לא אומר שזה רע, ואני לא אומר שזה טוב, את רק צריכה לבדוק, למה ... אולי זה הכי טוב, אולי זה גם טוב וגם רע? וכל תשובה שקופצת לך, תשאלי, האם אני בטוחה בזה, אולי זה לא נכון? זה עובדה שיש לך כאב גב, אבל למה את לא רוצה את הכאב גב? כי את חושבת שזה רע, כי את לא רוצה את הרע הזה. אני חושבת שאם לא יכאב לי הגב יהיה לי טוב, ואם יכאב לי יהיה לי רע - כך אומר ההיגיון האנושי. אבל אם תצליחי להטיל ספק, שאולי אם יכאב לי הגב זה טוב, ואם לא יכאב לי הגב זה רע? אולי הפוך, אולי שניהם רעים, אולי שניהם טובים, השאלות האלה כאילו ... שזה רע, אבל תשאלי למה זה רע? אל תאמיני שזה רע, תשאלי, למה זה רע? לעצמך תגידי שאת רוצה להבין, למה זה רע? מה בדיוק רע? האם הכאב רע? מאיזה סיבה את חושבת שזה רע? למה זה רע? כי אני לא רוצה את זה. זאת הסיבה. לא רע לך בגלל הכאב גב, אלא בגלל שאת לא רוצה את הכאבי גב. ואיך תביני זאת? בעזרת השאלות, האם זה באמת רע, אולי זה לא רע? יכול להיות שלא יכאב לך הגב ובכל זאת יהיה לך רע. אז קודם כל את מבינה שרע לך, לא בגלל כאב הגב, אלא בגלל שאת לא רוצה את הכאב גב. ואז השאלה הבאה המתבקשת, ולמה אני לא רוצה את כאב הגב? האם בכלל אני צריכה לרצות את הכאב? האם הרצון שלי בשליטתי? שאלה: שאלתי את השאלות האלה, והבנתי שאני לא יודעת. אליעד: עכשיו למשל כואב לך הגב ורע לך, למה? כי את לא רוצה את הכאב, ולמה את לא רוצה את הכאב? את לא יודעת. אבל את יודעת שרע לך לא בגלל ה
רע / כאבים - כיצד יכול האדם לבטל את כל הרע ואת כל הכאבים שיש בעולם?
... / כאבים - כיצד יכול האדם לבטל את כל הרע ואת כל הכאבים שיש בעולם? ובו יתבאר, כי האדם יכול בפחות מרגע אחד לבטל מעצמו את ... את כל המחשבה שלו, לחשוב על המהות של כל הדברים כולם, ששם אין שום רע כלל. כגון לדוגמא, אדם שסובל מכאבים ומרגיש מכך רע, שאם הוא ירצה, הוא יכול בפחות מרגע אחד, לבטל מעצמו את כל תחושת הרע שיש לו מהכאבים שלו. עד כדי כך, שהאדם יכול לבטל גם את הכאבים עצמם, אם הוא רק ירצה בכך. ואיך? על ידי התבוננות על מהות הכאבים עצמם. ז"א, שכאשר יש לאדם כאבים והאדם מרגיש מהם רע, אם האדם יבחר לשאול את עצמו, למה אני לא רוצה להרגיש את הכאבים האלו? ולמה אני שונא את הכאבים האלו? ולמה אני רוצה להרגיש טוב ולא רוצה להרגיש רע? ולמה אני רוצה להרגיש טוב, דווקא בלי כאבים? אם האדם ישאל את השאלות האלו באמת, הוא יגלה את האחדות של המציאות. ... של "למה יש נפרדות", שהיא בעצם מלובשת בשאלה, למה אני רוצה להרגיש טוב? ולמה אני לא רוצה להרגיש כאבים? ולמה אני חושב שכאבים זה רע? וכיו"ב, מי שיכריח את עצמו להתבונן על השאלה הזאת עד סופה, ... לרצון של האדם, שלא להרגיש רע, מנקודת המבט הזו, אין שום הבדל בין טוב לבין רע, ואין שום הבדל בין כאב לבין רוגע ובריאות. כי התודעה של האדם, מזדהה עם נקודת מבט, שנמצאת, אחרי ההגדרה הסופית של הרצון של האדם, שהוא לא ירגיש רע מכאבים. כי הרצון הסופי של האדם, הוא רצון מוגדר. שהאדם לא רוצה צורה ... מחוייב. כי לא מחוייב המציאות, שהאדם ירצה להרגיש רק טוב. ולא מחוייב המציאות, שהאדם לא ירצה להרגיש כאבים. אלא, זו רק אפשרות בלבד. כי מצד הפוטנציאל של המציאות, קיימת האפשרות, שהאדם כן ירצה להרגיש רע, ושהאדם כן יאהב את הכאבים. וכפי שזה אכן בא לידי ביטוי במקרים שונים (סאדו מאזו / מזוכיזם וכיו"ב). והמציאות אצל האדם שמרגיש רע מכאבים, היא בצורה סופית כזו, שבה, האדם לא רוצה להרגיש רע מכאבים. אבל זו רק אפשרות של המציאות בלבד. כי המציאות הייתה יכולה להיות גם אחרת. והמציאות שבה האדם לא רוצה להרגיש כאבים, היא רק אפשרית בלבד, אך היא אינה מחוייבת. וכאשר האדם מתבונן בדבר הזה לעומקו, דהיינו, כאשר האדם שואל את עצמו, למה המציאות היא בצורה כזו, שבה הוא לא רוצה להרגיש רע מכאבים? על ידי זה האדם מתחבר לנקודת המבט, שקיימת לפני הצורה שבה הוא לא רוצה להרגיש רע מכאבים. כי השאלה "למה", היא הופכת את המחוייב, לאפשרי. כי בעיני האדם, נדמה לו שזה מחוייב המציאות שהוא לא ירצה את הכאבים. והשאלה "למה" אני לא רוצה את הכאבים, היא גורמת לאדם להתחבר אל נקודת המבט, שבה, זה שהוא לא רוצה את הכאבים, זה רק אפשרי בלבד, אך לא מחוייב כלל. ובנקודת המבט שבה הרצון של האדם, לא מוגדר לכך שהוא לא ירצה את הכאבים, בנקודת המבט הזו, אין שום הגדרת רצון כלל. כי שום רצון מוגדר של ... מוגדר כלל. וכאשר האדם מתבונן מספיק עמוק, פנימה, אל תוכו, אז גם כל הישות שלו מתבטלת, וממילא, גם כל הכאבים מתבטלים גם הם. כי האדם מרגיש רע מכך שיש לו כאבים, רק משום שהוא יודע שהוא קיים, ושהוא יודע שהגוף שלו כואב, ושהוא יודע שהוא לא רוצה להרגיש את הכאבים וכולי, שעל ידי זה נוצרת תחושת הרע. ומי שרוצה, יכול לבחור ללכת עם ... האדם, שמבדילה בין יש לבין אין. ושבה, האדם קיים, ויש לו רצון מוגדר שיהיה כך ולא אחרת, ושבה, יש לאדם כאב כזה או אחר וכולי. אבל אם האדם יטיל ספק באמת, בכל הידיעות שלו, ...
גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב, אלוהים
גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב, אלוהים
... נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב, אלוהים אליעד אז מה שאת שואלת האם יש הפרדה בין בעיות מנטליות לבעיות ... שזה לא משנה. שמצד האמת יש תמיד מכנה משותף לכל הדברים. בואי נגיד לדוגמא שכאב פיזי זה בעיה מסוג אחד וכאב מנטלי מסוג אחר, בסופו של דבר אם נכנס פנימה אנחנו נגיע לנקודה אחת. זה דבר אחד. לכן כעיקרון אם יש לך התלבטות אם לעשות הפרדה, תצאי מנקודת הנחה שאין ... לקחתי למעשה את הסבל הפיזי והפכתי אותו לסבל נפשי, איך זה יכול להיות, הרי כואב לך פיזי, אז איך אתה מגדיר את זה כנפשי. רבי נחמן אמר בספר שלו, כל הצרות והייסורים והגלות אינו אלא לפי ערך חסרון הדעת. זאת אומרת תלוי בכמה שכל חסר ... זה הכל מחמת חסרון הדעת. למשל רבי נחמן היה רואה אדם חולה סרטן, שצועק אני כואב אני סובל, רבי נחמן היה אומר לו, תקשיב זו לא בעיה בגוף הפיזי זו בעיה בנפש. מה הרעיון. ורבי נחמן גם בעצמו סבל מספיק ובכל זאת הוא נאחז בזה. למעשה ... מאותו דבר, הנושא הוא פשוט, את אמרת קודם שהאדם רוצה ליצור הנאה ולהתרחק מכאב, המכנה המשותף לשני הדברים האלו לשאול למה, למה אני רוצה הנאה. למה אני רוצה להתרחק מכאב והמכנה המשותף של הלמה, נמצא שיש כוח אחד שמניע את הלמה. הלמה בפשיטות כי אתה רוצה למלא את רצונך, בסוף, בסוף, בסוף כי ככה אני רוצה. אני לא רוצה כאב, אני רוצה הנאה, אבל למה אני רוצה הנאה, כדי למלא את רצוני, לא בגלל ההנאה. למשל דוגמא, אדם בדיכאון, אומרים לו בוא תהנה, הוא אומר לא בא לי ליהנות, ... הוא אומר אני לא רוצה הנאה, זאת אומרת שהנאה לא מחויבת המציאות. אותו דבר בכאב, יש מצבים שהאדם רוצה שיכאיבו לו, גם במזוכיזם. שאלה אני אומרת שאני נהנית סתם מקריאת ספר ומישהו אחר יגיד לי מה מעניין בקריאת ספר, אני נהנה לדוגמא מאוכל, לשניהם יש ביטוי שונה ... ואז הם ילכו אחורה ויבינו אולי למה אחד נהנה מספרים והשני מאוכל, אבל כשכואב לך כאב פיזי, אתה לא צריך ללכת אחורה, כולם, כל האנושות באשר היא, חוץ מהחרדים והמזוכיזם. אליעד אבל זה לא רק הם, אני אתן לך דוגמא, למשל בדת יש את הנושא של כפרת עוונות, מה זה יום כיפור, ועיניתם את נפשותיכם, אתה שמח שכואב לך, בסופו של תהליך השאלה היא מה אתה רוצה, הכאב הוא רק טריגר, אתה מתמודד עם הרצון לא עם הכאב. שאלה אני בכוונה מדברת על כאב פיזי, שמדובר בכאב אף אחד לא רוצה אותו. אליעד זה לא נכון, למשל תיקחי את היוגים בהודו, זה שזה לא מקובל זה לא אומר שזה לא נכון שאלה הם אולי מנסים להתגבר על זה. אליעד מה זה משנה, היוגי שמח שהצליח להתמודד עם הכאב. אני אתן לך דוגמא, למשל את קוראת ספר ויתוש עקץ אותך ואת לא מרגישה את היתוש, האם זה מפריע לך וכואב לך לא, כי את לא מודעת לכאב. שאלה עזוב יתוש, אם ידקרו אותי עכשיו בסכין. אליעד למשל דוגמא, אדם נפצע במלחמה וכואב לו ואפילו מדמם הוא לא שם לב לזה. אתן לך דוגמא נוספת, אימא שמרימה את הילד שלה וזה כבד לה, אבל האהבה שלה לילד מכילה בתוכה את הכאב, היא לא מרגישה את הכאב. למשל יש עכשיו שריפה, האדם מקבל פתאום הרבה כוחות, מאיפה הכוחות האלה, האדם יכול פתאום להתמודד עם כאב, הוא מרים דבר כבד מאוד שכואב לו הגוף, אבל הרצון של האדם להרים את הדלת או הרכב הוא כל כך חזק, שאתה כולך נמצא בו ואתה לא מרגיש את הכאב שהגוף שלך כואב. מה שאני בעצם טוען הוא מאוד פשוט, יש תודעה, את ישות מודעת לעצמה, שאת אומרת אני, על התודעה הזאת, על האני הזה, מולבשים עכשיו רצונות, רצון לחיות, ... טוב לך וכאשר הם לא מתמלאים רע לך. זה הרעיון, מצד האמת אין הבדל בין כאב פיזי לכאב מנטלי. אני רוצה להסביר משהו, לאן מוביל התהליך של השאלה למה, למשל אדם
חרדות ופחדים, פסיכולוגים נמצאים בחרדות, טיפול בחרדות, לא להיות בחרדה מהחרדה, לא לפחד מהפחד, כאבים
חרדות ופחדים, פסיכולוגים נמצאים בחרדות, טיפול בחרדות, לא להיות בחרדה מהחרדה, לא לפחד מהפחד, כאבים
... ופחדים, פסיכולוגים נמצאים בחרדות, טיפול בחרדות, לא להיות בחרדה מהחרדה, לא לפחד מהפחד, כאבים לגבי חרדה אם לא תהיה בחרדה מכך שאתה בחרדה אז ממילא לא תהיה בחרדה, עוד פעם יש פה שני דברים אם אתה ... הכי טוב בעולם. עכשיו הרעיון הוא שאם אתה תצליח, עכשיו איך אתה יכול ליהנות מחרדה כמו שאתה נהנה מהדבר הכי טוב בעולם בדיוק כמו שדיברנו על הכאב חרדה זה כאב, כאב והוא כואב הרבה יותר מאשר פיזי לכן כשאמרתי לך נגיד לגבי נגיד גלעד שליט בינינו בתכלס הסבל הוא לא פיזי אף פעם, ... אין לו בעיה עם זה. בן אדם יכול להיות על הכבשן אם הוא חושב שהוא עושה את זה למען איזה אידיאל כלשהו, האהבה שלו לאידיאל יותר חזקה מעוצמת הכאב, למרות שתסרוק את בשרו במסרקות של ברזל אבל ההבנה שהוא עושה את זה למען מטרה נעלה היא ממלאת אותו עד כדי כך שהכאב מצטמצם אצלו. הבעיה האמיתית היא כאשר אין לך את האידיאל ואתה סובל זאת הבעיה, זאת אומרת הכאב הנפשי שאין לך בשביל מה זה הסבל הרציני לכן אמרתי שבגן עדן הרבה יותר גרוע כי כשאתה בגיהנום אתה ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כאבים
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כאבים, איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: כאבים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון אישי ועסקי, ייעוץ טיפולי בתחום כאבים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 23_04_2024 השעה 11:37:05 - wesi4