ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בקצב הנכון ✔אומנות הקריאה בקלפים ✔הקלפים הם המפתח להבנת החיים, כך בכל אופן אני רואה את הדברים. הם מונים 78 במספר ... - ידע להצליח, התפתחות ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 אומנות הקריאה בקלפים

הקלפים הם המפתח להבנת החיים, כך בכל אופן אני רואה את הדברים. הם מונים 78 במספר והם מייצגים את 78 ההוויות מהן אנו מורכבים. הבנת קלפי הטארוט תאפשר לנו להבין את החלקים השונים הקיימים בנו ולהבין מי אנחנו, ממה אנו מורכבים ומהם תהליכי ההתפתחות והמימוש בחיים. הקלפים לא רק עוזרים לנו להבין את עצמנו, כי אם להבין את החיים: את הסודות שלהם, את הדרך בה תהליכים מתפתחים ואת תהליכי המימוש.

אם נבחן לרגע את עצמנו, נראה כי אנו לא תמיד מתנהגים באותו האופן בכל מצב. אנו מתנהגים אחרת כשאנו נמצאים בראיון עבודה, ואחרת כאשר אנו נמצאים בפקק כשהכל לחוץ ואנו מאחרים. אם נתבונן היטב פנימה, נוכל לראות כי יש בנו כמות נכבדת של חלקים: חלקם רוחניים, חלקם ארציים וחלקם כלל לא באים לידי ביטוי. אני מכנה אותם בשם כולל: הוויות.

ההוויות שלנו מתחלקות לשני חלקים עיקריים: חלקים רוחניים וחלקים ארציים. כביטוי לכך נראה גם בחפיסת קלפי הטארוט חלוקה לשניים: קלפי הארקונה הראשית (הבכירה) והארקונה הקטנה (הזוטרה), או אם תרצו, המייעצים הגדולים (Major Arcana) והמייעצים הקטנים (Minor Arcana).

הכל מתחיל בעולם הרוח

הכל מתחיל במקום הבלתי נראה והבלתי מוגדר אותו מכנים עולם הרוח. שם מתחיל הכל: זוגיות, עבודה, לימודים ועוד. גם כאשר אנו רוצים לשתות קפה - התהליך מתחיל בעולם הרוח. באותו המקום אותו אנו לא יכולים לתפוש. נכון, אם הרצון לקפה לא יבוא לידי ביטוי בחלקים ארציים יותר, אנחנו לפעמים נרגיש זאת, אולם הכל מתחיל שם, בחלק הבלתי נתפש.

לאחר מכן, התהליכים הרוחניים בחיינו צריכים למצוא את דרכם אל עולם החומר וזה אומר להתממש. בתיאוריה הכל פשוט. כל שאנו צריכים לעשות כדי להיות מאושרים הוא לתת לחלקים הרוחניים שלנו ביטוי בעולם החומר, אולם השאלה הגדולה היא האם תהליכים אלו יצליחו להתממש. השאלה החשובה בחיים היא, האם באמת התובנות בחיינו מצליחות לבוא לידי ביטוי, כמה מהן "תקועות"? ומה המחיר שאנו משלמים על חוסר מימוש של הוויות בחיינו.

לדעתי, לא ניתן להיות קורא טוב בקלפים, מבלי להבין את תהליך המימוש בחיים. זהו תהליך חשוב ובלעדיו לא נוכל באמת לעזור לאנשים ולפתור את הבעיות שבגללן הם הגיעו. כדי להבין איך זה עובד, אתן דוגמה. נניח שמגיע אלינו אדם השוקל לעזוב את מקום עבודתו. בקריאה שעשינו יצא קלף הקוסם, השייך לחלק הרוחני של החפיסה, ואשר מייצג את החלק הרוחני של השואל. מקלף זה אנו מבינים כי למרות שהשואל עובד במקום עבודתו כבר 10 שנים, הוא מבין עכשיו, כאילו פתאום, שזה לא מה שהוא רוצה, כי אין לו מה לעשות שם. התהליך הרוחני החל, ועכשיו הוא יודע מה הוא רוצה.

עכשיו השאלה היא האם תהליך זה יתממש. האם הוא יעזוב את מקום העבודה. אם לדוגמה ייצא לנו בקריאה גם קלף אס המטות, שהינו קלף מיינור, המייצג את מימוש הרצונות בעולם החומר, אנו יכולים להירגע. הכל יסתדר בחיי השואל. בחלקים הרוחניים אנו רואים קלף המראה כי השואל יודע מה הוא רוצה, ובחלקים הארציים אנו רואים קלף המייצג את יכולת מימוש הרצונות בעולם החומר. זהו אדם שצריך רק לרצות ובמטה קסם - הכל מסתדר.

אנשים כאלו, דרך אגב, לעולם לא יגיעו אלינו. הם לעולם לא יבקשו קריאה בקלפים כיוון שהם לא צריכים. אדם שהכל מסתדר לו בחיים מראש לא יגיע לקורא בקלפים.

לעומת זאת, אם קלף המיינור יהיה קלף 3 חרבות, לא צריך להיות קורא מדופלם בקלפים. מספיק להתבונן בקלף כדי להבין שדברים טובים לא יהיו שם. במקרה הזה השואל אמנם רוצה לעזוב את מקום העבודה, אולם כשהוא מגיע הביתה מחכים לו שם אישה, ילדים, חברים ויועצים אחרים החרדים מהרעיון, ומזכירים לו שיש מיתון בענף שלו, שבמקומות עבודה אחרים הבוס יכול לשים לו רגל, שיש לו עוד 8 שנים לפנסיה וכו'.

במקרה השני, השואל אמנם רוצה לפעול, אולם לכאורה הוא אינו יכול. החלקים הרוחניים לא יכולים להתממש. השואל יחזור למקום עבודתו וימשיך לעבוד, אולם בפועל קיים קרע בין עולם הרוח לעולם החומר, וקרע זה חייב להתאחות. אותו אדם אולי יתפקד מצוין ויצליח בעבודתו, אולם הפער בין שני העולמות יבוא לידי ביטוי, איזושהי צורה: זה יכול לבוא לידי ביטוי בזוגיות, בהתפתחות האישית, במערכות יחסים שלו עם חברים, בלימודים ואפילו דרך מחלה.

לאחות את הקרע

החיים הם אוסף של שיעורים, ובכל שלב של התפתחות נפגוש שיעורים שאנו צריכים ללמוד. השואל הגיע אלינו, לא כדי שנגיד לו אם הוא צריך לעזוב את מקום העבודה או לא, ולא כדי שנגלה לו את העתיד, אלא כדי שהוא יוכל להשלים את המסע הרוחני, את השיעור שהוא החל כאשר החלק הרוחני, אותו מייצג קלף הקוסם במקרה הזה, התעורר. עלינו לעזור לו להשלים את אותו המסע, שהחל כאשר התעוררה ההוויה הרוחנית, מסע שבסופו יהיו לשואל התשובות לבעיה.

התפקיד שלנו הוא "לאחות את הקרע" בין שני החלקים הקיימים בעולמו של השואל: החלקים הרוחניים והחלקים הארציים. במקרה זה, כיוון שהשיעור של השואל קשור בקלף הקוסם, העוסק ברצון, סביר להניח שהוא פשוט צריך לעשות את מה שהוא רוצה, למרות הפחדים והחששות. זה לא הפתרון היחיד, דרך אגב, לפעמים הפתרון הוא ארצי ופשוט. ייתכן כי השואל פשוט צריך להשלים עם מה שיש לו ולא לרצות או לשאוף לכל כך הרבה בשלב זה. הפתרון בכל מקרה, חייב להימצא כיוון שאם הוא לא יימצא, אם הקרע יגדל, השואל לא יוכל להמשיך לתפקד והמחיר שהוא ישלם יהיה כבד.

זהו התפקיד המקודש של הקורא בקלפים. זוהי אמנות הקריאה בקלפים. אמנות הקריאה בקלפים איננה הצגת תשובות של כן או לא והיא איננה ניבוי העתיד שהנו ממילא תוצאה של מה שאנו נעשה.

אמנות הקריאה בקלפים הנה אמנות בה אנו נדרשים ללמוד ולהכיר את החיים ואת הדרך בה אנו מממשים את השאיפות והרצונות שלנו. זהו מסע אל עולמנו הפנימי, המשלב מפגשים עם 78 ההוויות הקיימות בנו שבסופו אנו זוכים להבין את עצמנו, את הפוטנציאל הטמון בנו והתהליכים הקשורים למימוש עצמי.

הארקונה הגדולה

המייעצים הגדולים מונים 22 קלפים. קלפים אלה מייצגים את המסע הרוחני אותו עובר השוטה בדרך להארה, ובקלפים אלו נעסוק בסדרת המאמרים הבאה. קלפים המתארים את הדרך אל אותה המטרה הנכספת, שאמנם, אני חייב להודות: אני לא זכיתי לה, אולם זה די ידוע כבר מאות שנים שכדאי "ללכת על זה", שזו המטרה שלנו: להיות מוארים, להיות ללא חושך, שהכל ברור ופשוט.

22 קלפים אלו מתארים את 22 השלבים, בדרך אל ההארה, 22 שלבים המתחלקים לשלושה חלקים: המחפש, החניך והמאסטר.

המחפש (קלפים IV-0) - הנו השלב בו מרגיש האדם כי משהו חסר בחייו. הוא איננו יודע מה חסר, אך יודע שחסר משהו, איננו מסופק ויוצא לחפש.

החניך (קלפים V-XI) - זהו המחפש שמצא את נתיבו. החניך מבין כי עליו ללכת בדרך מסויימת ומוכן להקדיש לכך את כל חייו. בסיפור שלנו זהו השלב בו המחפש מצא את המורה שלו, את זה שייקח אותו תחת חסותו ויהפוך אותו למואר.

השלב השלישי והאחרון הוא המאסטר (קלפים XII-XXI) - השלב בו מבין החניך את היחס הנכון בין עולם הרוח ועולם החומר, ומבין שכדי להתפתח בעולם הרוח ולהגיע להארה, עליו להקריב חלק מעולם החומר שלו. זהו השלב בו החניך מוכן לעזוב את הבית, המשפחה, הילדים, עבודה חברים ולצאת עם המסטר שלו למסע רוחני ממנו הוא יחזור רק כשיהיה מואר.

אך חשוב להבין כי שלבים אלה אינם חייבים להתייחס לנזירים טיבטים המקריבים הכל כדי להיות מוארים. אלה הם שלבים המנחים אותנו מדי יום. את אותם שלבים, לדוגמא, יעבור מנהל בנק שרוצה להיות צייר: בתחילה, הוא ירגיש שמשהו חסר בחייו, וינסה לחפש אותו עד שיבין כי הוא רוצה להיות צייר (שלב המחפש). לאחר מכן, הוא ישקיע את כל כולו בציור: הוא ילמד ציור ורישום, ואף יקנה צבעים ובדים באלפי שקלים. ככל שיעבור זמן רב יותר הוא יהפוך להיות צייר טוב יותר (שלב החניך) עד לנקודה בה ירצה להפוך למאסטר. אותו מנהל בנק ירצה להקריב את עולם החומר הבטוח והמוגן שלו על - מנת להתפתח יותר בעולם הרוח. אז - ישכור סטודיו, יתפטר מעבודתו הבטוחה והמכניסה ויתחיל להתפרנס מציוריו.

כדי להיות רוחני לא צריך לנסוע לטיבט ולהפוך נזיר, אלא לעשות את אשר מצווה אותנו הרוח שלנו וליבנו. באותה מידה יכול נזיר טיבטי להחליט להיות רואה חשבון עירוני וסופר יכול להחליט להיות איש עסקים. העיקרון המנחה בכולם הוא פשוט: אסור לנו לחיות עם דעות קדומות, כיוון שאנו לא יכולים לדעת מה טוב לאדם אחר. אבל אנחנו יכולים להיות בטוחים כי אם זה הדבר הנכון עבורו - הוא בדרך הנכונה, מתקדם בדרכו שלו ובקצב הנכון לו לחלקת אלוהים המוארת שלו.

חששות תקוע דעות קדומות ילד מראה רוגע לעזוב קבלת החלטה להגיע להארה מה הוא רוצה לפתור את אומנות אומנות ה קלפי טארוט קריאה קריאה בקלפים
להיות או לא להיות - שייקספיר / סטיבן גרינבלט
... בן ג'ונסון ומרלו שכבר היו מנוסים. . שני דברים חשובי למד שייקספיר מההצגות שראה. האחד שלא רק כישרונו של השחקן ויפי הבגדים יוצרים רושם אצל הקהל, אלא כתיבה במשקל של שורות בנות 10 הברות לא מחורזות שאותן היה על השחקן להגיד בקצב הנכון. דבר שני ולא פחות חשוב, בניגוד לכל מחזות המוסר שראה בנעוריו בהן המידות הטובות ניצחו, כריסטופר ...
להשכין שלום בתוכנו
... למהר לעשות דבר כדי למלא את החסך בעוד אשליה נוספת. עם הזמן הבחנתי שהמלצותיי החלו לחלחל ולהיטמע בתוכה והיא החלה לחוש יותר מלאה ושלמה בנוכחותה. להתבגר ולהתגבר הקשר הטיפולי העניק לה את הזכות להתבגר ולהתגבר בקצב הנכון, תוך האזנה והקשבה לצרכיה האמיתיים ולא המדומים. עכשיו היא מסוגלת לראות את החיים כפי שהם, לנשום כמה שיותר, לצחוק ולבכות ...
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 11
... כדי הפעילות עובדים על המיומנויות החברתיות. לקבוצה כזו יש ערך רב עבור הילד, במידה והדברים נעשים בקצב הנכון, בדרך הנכונה לילדים וע"י איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון. כאשר הילדים צעירים, מתחת לגיל 5, צריך שעל כל ילד או שניים תהיה חונכת בקבוצה (מלבד איש המקצוע המנחה את ...
קריסטלים, אבנים, גבישים..... מה או מי הם?
... עוצמתה של האבן. הקוורץ משמש את הטכנולוגיה המודרנית למגוון מטרות בשל יכולתו להעביר פולסים בצורה מדויקת. הקוורץ למשל, "דואג" שהמחוגים בשעון ינועו בקצב הנכון. נמצא שהאנרגיה המוחדרת לאבן שונה מזו הנפלטת ממנה. עד כאן - המידע מדעי ואמפירי וטענת חובבי האבנים - אם הקוורץ "יכול" למה לא גם כל ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקצב הנכון
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בקצב הנכון, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בקצב הנכון, איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, ייעוץ נפשי מומלץ, אימון אישי בתחום בקצב הנכון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 08:15:10 - wesi4