ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימונים ✔מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן ✔את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מאמן ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן

את ניתוח והבנת היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של ד"ר תומס א. הריס, "אני בסדר - אתה בסדר".

לדעתי מערכת היחסים בין מאמן למתאמן צריכה להיות של בוגר - בוגר, מתוך הבנת הטיפוסים האחרים קרי: הורה, ילד. וכדי להבין את מהות היחסים המבוססת על בוגר - בוגר יש צורך להסביר את שלושת המצבים: הורה, ילד, בוגר.

חשוב לציין ששלושת המרכיבים הללו קיימים בכל בני האדם. שלושת צורות האישיות אינן תפקידים שהאדם לוקח על עצמו אלא מציאויות פסיכולוגיות ממשיות. אלה מציאויות של תודעה. לאחר הבנת מצבים אלה נראה כיצד ניתן ליישם מערכת יחסים בין מאמן למתאמן, שנובעת ממצב תודעה של בוגר - בוגר. מערכת יחסים זו היא הנכונה, הטובה והמתאימה ביותר לתהליך האימון.

שלושת המצבים: ילד, הורה בוגר

מצב תודעה של הילד

בשנים הראשונות הילד הוא קטן ותלוי. אין לו מילים שיכולות להביע מובנים. הילד אינו יודע להעריך מבט קשה, ולכן מבט קשה לעברו יוצר בהכרח הרגשה קשה המתווספת למאגר הנתונים שבאמתחתו על עצמו "שוב פעם אני אשם".

במהלך השנים האלה של חוסר ישע הילד ניצב בפני אינספור דרישות טוטליות ובלתי מתפשרות כגון: לרוקן את שלפוחיתו ומעיו. יש תביעה מתמדת מהסביבה - ובייחוד ההורים לדחות הנאות ראשוניות. הנאות אשר הן עבורו תיגמול חיצוני - אישור, תמיכה וליטוף.

רגשות עצמיים שליליים הם תוצר לוואי ראשי של התהליך המתסכל של השתלבות בחברה. על בסיס רגשות אלה מסיק האדם הקטן מוקדם בחייו - אני לא בסדר. מסקנה זאת נקלטת לצמיתות במוח ואי אפשר למחוק אותה לעולם.

בילד יש גם מאגר של נתונים חיוביים - יצירתיות, סקרנות, רצון לחקור ולדעת, דחף לגעת ולהרגיש ולחוות, ראשוניות של גילוי, הכוח לעשות עוד ועוד דברים. כיוון שרגשות החדווה נקלטים כל העת, הם יוצרים משקל נגד לרגשות השליליים. וכנגד מטען הלא בסדר, קיים הבסדר. עם זאת הרגשת הלא בסדר היא חזקה יותר מהרגשת הבסדר. כך נוכל לומר בבטחון שבכל אחד קיים ילד לא בסדר.

מצב תודעה של הורה

ההורה הוא מאגר הקלטות ענק של אירועים חיצוניים שנכפו או נתקבלו ללא ערעור, בלי ביקורת ובלי עריכה, ונקלטו במוחו של הילד קודם היציאה מהבית למסגרות חברתיות - גן ילדים, בי"ס וכד'. כיוון שההקלטות המשמעותיות ביותר הן אלה של שסיפקו ההורים או ממלאי מקומם. כל הדברים שהילד ראה את הוריו עושים, כל דבר ששמע אותם אומרים מוקלט. כמו כן, בנוסף להורים הפיסיים קיימים עוד מקורות לנתוני הורה: תוכניות טלויזיה, התנהגותם של אחים גדולים, ושאר דמויות סמכות. בסדרת ההקלטות האלה יש הרבה לאווים כלפי הפעוט - צעקה, חבטה על היד, וגערה. בהורה מוקלטים גם מבטי שמחה של אב גאה, וקריאות שמחה של אם מאושרת.

מכשיר ההקלטה פועל ללא הרף, ולהקלטות אלה יש השפעה רבת עוצמה על מהלך החיים. ההשמעה היא לעיתים מלטפת, לעיתים מפנקת, לעיתים מתירנית, אך תכופות מכל מאיימת ומטילה איסורים.

מצב תודעה של בוגר

הילד מגיל 10 חודשים מתבונן ובודק דברים. הוא מגלה שהוא יכול לעשות לבד דברים הקשורים להכרותו שלו עם העולם, ומתוך מחשבה שלו. הרגשת היכולת העצמית הזאת הינה תחילת הבוגר. הבוגר מפתח מושגים נלמדים על החיים, על בסיס איסוף נתונים וניתוחם.

הבוגר עסוק רוב זמנו בהפיכת גירויים למערכות מידע ואז ניתוח מידע זה ועיבודו על בסיס נסיון קודם. הבוגר שונה מההורה הפועל בנוקשות ומבקש לכפות כללים, וגם מהילד הנוטה לתגובות פזיזות. באמצעות הבוגר יכול האדם לעמוד על ההבדלים בין החיים כפי שחיי אותם, רצה אותם או יצר אותם בדמיונו (ילד), החיים כפי שהוצגו בפניו (הורה), לבין החיים כשם שהוא בוחן אותם ולומד אותם בכוחות עצמו (בוגר).

הבוגר הוא כלי לעיבוד נתונים המפיק החלטות לאחר בדיקת המידע הבא משלושת המקורות - ילד, הורה ונתונים שהבוגר עצמו אסף ואוסף.

על הבוגר לבחון את אמיתות נתוני ההורה ואת התאמתם לצורכי ההווה, ואז לקבלם או לדחותם. כמו כן עליו לברר את נתוני הילד, לברר אם הרגשות שבו מתאימים, ואם אינם רגשות הבאים בתגובה לנתונים אחראיים של ההורה. מטרת הבדיקה אינה לחסל את ההורה או את הילד, אלא לגשת בצורה חופשית לגופי הידע האלה ולבחון אותם. אימות נתוני הורה אינו מוחק את הקלטת הלא בסדר בילד.

תפקיד נוסף של הבוגר הוא הערכת הסתברויות. תפקיד זה התפתחותו איטית. היכולת להעריך הסתברויות עשויה להשתפר באמצעות מאמצים מודעים. כשריר בגוף, הבוגר מפתח את יעילותו באמצעות אימון והפעלה. אם הבוגר ער לקשיים אפשריים, ביכולתו גם להמציא

פתרונות מבעוד מועד לאותם קשיים, אם וכאשר הם מתעוררים. עם זאת, בנקודות מסוימות של לחץ מתחיל כל בוגר לזייף, הרגשות משתלטים עליו, והתגובות הופכות בלתי נאותות. הגבולות בין ילד הורה ובוגר לא תמיד ברורים.

4 מצבי חיים

כתוצאה משלושת מצב התודעה הללו נוצרים 4 מצבי חיים. מצבי חיים אלה מתארים את סוגי התקשורת והיחסים שאנו יוצרים עם בני אדם.

1. אני לא בסדר - אתה בסדר

זאת העמדה הנפוצה שמכוחה מצליחים או נכשלים חייהם של בני אדם. בעמדה הראשונה האדם מרגיש נתון לחסדי אחרים. יש לו צורך רב בקבלת ליטוף, או בהכרה בקיומו. הבוגר שואל את עצמו מה אני יכול לעשות כדי לקבל את הליטוף מאלה שהם בסדר?

2. אני לא בסדר - אתה לא בסדר

עמדה זאת נוצרת אחרי השנה הראשונה לחיי התינוק. אם בשנה הראשונה היתה נחמה מסוימת עתה הוא נותר בלא דבר. אם מצב של נטישה וקשיים נמשך בלי הפוגה במהלך השנה השניה מחליט הילד - אני לא בסדר - אתה לא בסדר. אדם זה יחיל את הלא בסדר על כל בני האדם, וכל ליטוף שלהם נדחה. אין בכוח נסיונות חדשים למוטט עמדה זו.

3. אני בסדר - אתה לא בסדר

ילד שהוריו מתאכזרים אליו במשך תקופה ארוכה דיה, לאחר שבחר בעמדה הראשונה, מחליף עמדה ופונה להחלטה אני בסדר - אתה לא בסדר. עמדה זאת מצילה את חייו של הילד החבול. הילד התנסה בטיפול קשוח, אך הוא יודע שהוא נשאר בחיים, הוא אינו מוכן להכנע וכשהוא גדל הוא מתחיל להכות בחזרה.

4. אני בסדר - אתה בסדר

3 העמדות הראשונות הן תוצאה של עיבוד נתונים בלתי מילולי של הבוגר שבאדם הקטן. הן בלתי מודעות כיוון שנוצרו בתקופה מוקדמת מאוד, עד סוף שנת החיים השלישית. 3 העמדות הראשונות מבוססות על רגשות ורשמים על סמך נתונים של ילד והורה. העמדה הרביעית מבוססת על מחשבה, אמונה וניתוח.

מן הילדות אנו גדלים עם חוויות ונסיון של ילד והורה שאי אפשר למחוק אותן. מה אם כן תקוותנו לשינוי? איך נוכל לשחרר את עצמנו מקרסי העבר?

היחסים הנוצרים בין מאמן למתאמן - מה תפקיד של המאמן? ואיך מתאפשר השינוי?

מטרת תהליך האימון היא לאסוף מספיק הקלטות בסדר. הקלטות של בסדר תהיינה כתוצאה מהצלחה = תוצאות. הצלחה תהיה כאשר נעשית בחירה של פעולות הגיוניות המתוכננות על - ידי הבוגר ולא על - ידי הילד או ההורה. איננו יכולים למחוק את ההקלטה של הלא בסדר, אך אנו יכולים להחליש את עוצמתה או להפסיק את השמעתה.

המאמן פועל בתהליך האימון מהמצב של בוגר. כאמור, לבוגר יש 2 תפקידים מרכזיים:

1. איסוף נתונים, בדיקת המידע וניתוח מידע, ואז להחליט אם הם נכונים.

2. הערכת הסתברויות, ובהתאם להן להחליט על פתרונות. השאיפה והמטרה היא שגם המתאמן יפעל ממצב זה. הוא יוצר עם המתאמן שלו יחסים המבוססים על העמדה אני בסדר - אתה בסדר. יצירת יחסים זו מתאפשרת כאשר המאמן מודע ומזהה את ה - ילד, הורה ובוגר אצל המתאמן שלו.

בתהליך האימון המאמן מזהה יחד עם המתאמן את פגיעותו ופחדיו של המתאמן - הילד שבו. הוא מזהה עם המתאמן את ההורה שבו, את השתלטנות, ציוויו, עמדותיו הנוקשות, ודרכיו העיקריות להבעת ביקורתו.

להלן מספר מאפיינים גופניים ומילוליים שבאמצעותם יוכל המאמן לזהות את החלקים של ילד, הורה ובוגר במתאמן.

מצב ילד: המאפיין ילד הוא התפרצויות רגשיות, כתפיים נפולות, עיניים מושפלות והתגרות. ביטויים כגון: "אני יודע יותר טוב", "שלי יותר טוב". אלה משפטים שמטרתם להרשים את האחר כדי להקל על תחושת הלא בסדר.

מצב הורה: ידיים שלובות על החזה, נקישות לשון, ליטוף מישהו על הראש, הוראה באצבע. משפטים כגון: "אני בשום אופן לא אסבול את זה". והמילים "תמיד" ו"אף פעם" הן כמעט ללא יוצא מהכלל מילים של הורה. ביטויי שיפוט רבים לחיוב ולשלילה באים מן ההורה. בהיותם שופטים אחרים לא על בסיס הערכת הבוגר אלא על בסיס תגובה אוטומטית שעבר זמנה. שתי המילים: "צריך" ו"חייב" הן כמעט תמיד מילים המייצגות מצב הורה.

מצב בוגר: הבוגר נמתח קדימה כאשר הוא מקשיב, תנועות פניו קבועות והוא יודע מתי לאפשר לילד שלו הנרגש והסקרן להראות את אותותיו. אוצר המילים הבסיסי של הבוגר מורכב מהשאלות: מה? מדוע? איפה? מתי? מי? איך? מילים נוספות הן: כמה? באיזה אופן? בהשוואה, אמת, לא אמת, מורכב, אפשרי, אובייקטיבי, סביר, אני חושב, דעתי ש.. וכד'. מילים אלה מצביעות על עיבוד נתונים בוגר.

המאמן הפועל מתוך הבוגר בודק עם המתאמן נתונים שהמתאמן אסף מ - נתוני הילד, ההורה וגם מהבוגר ומנתח אותם. הוא עושה זאת בעזרת השאלות. שאלות כאלה הן: האם זה נכון? מאיפה הרעיון הזה? מהן העובדות? וכן כל יתר השאלות שהמאמן נעזר בהן.

המאמן עוזר להקשיב להקלטות הישנות, ולבחון אם לקבל אותן או לדחותן. הקלטות ישנות אלה הן הפרדיגמות אותן אנו בוחנים עם המתאמן בתהליך האימון.

המאמן מסייע למתאמן לגלות שהוא בסדר על - ידי כך שהוא מעודד אותו להתנסות במצבים המוכיחים את יכולתו ואת ערכו ואת ערך האחרים. אלה למעשה הפעולות שהמאמן דוחף את המתאמן לעשות.

דוגמא אחרת לחיזוק פעילות הבוגר אצל המתאמן היא לבחון ולהחליט על הערכים הבסיסיים שלו. לביצוע החלטות גדולות דרוש מאמץ מודע. מערכת ערכים תעזור למתאמן לקבל החלטות. כדי להחליט על מערכת הערכים צריך לפעול על - פי מצב בוגר דהיינו: לשאול את השאלה: מה הדבר החשוב? הבוגר מפתח מערכת ערכים שמקיפה את כל מערכת יחסי האנוש שלו. ביכולתו למסד ערכים עפ"י בחירה חופשית.

בעזרת איסוף נתונים מהמציאות וניתוח ההסתברויות, יוכל המתאמן לבחור כיצד לפעול ולהגיב. מטרת הניתוח היא לאפשר למתאמן את חופש הבחירה, חופש להשתנות, אם זהו רצונו, חופש לשנות את התגובות לגירויים מוכרים. בעצם כשהמתאמן פועל על - פי הבוגר שבו מתאפשר השינוי.

חשוב לציין כי, לא פחות חשוב (ואולי אפילו יותר), שגם המאמן יהיה מודע לחלקים של ילד, הורה ובוגר שלו עצמו. כי רק כך יוכל המאמן להביא את המתאמן שלו ליצירת יחסים אני בסדר - אתה בסדר. על המאמן מוטלת האחריות והחובה להמשיך לעשות חקירה ובדיקה עקשנית על עצמו, לפעול, ולחזק את הבוגר שלו עצמו, על מנת שיוכל להיות לעזר למתאמן שלו.

טיפול שאיפות חוויות בתהליך אימון האימון הצלחה אוצר מילים מטופל ילד הורים הדבר החשוב אימון אימונים יחסי להתאמן
איך לרדת במשקל בצורה נכונה? טעויות בירידה במשקל, איך לא לרדת במשקל? איך להתחטב? איך לשמור על מסת השריר? איך להיות יותר חטוב? חשיבות האימונים בירידה במשקל, אימונים אנאירוביים, אימוני התנגדות, תזונה נכונה, תזונה ואימונים
איך לרדת במשקל בצורה נכונה? טעויות בירידה במשקל, איך לא לרדת במשקל? איך להתחטב? איך לשמור על מסת השריר? איך להיות יותר חטוב? חשיבות האימונים בירידה במשקל, אימונים אנאירוביים, אימוני התנגדות, תזונה נכונה, תזונה ואימונים
... טעויות בירידה במשקל, איך לא לרדת במשקל? איך להתחטב? איך לשמור על מסת השריר? איך להיות יותר חטוב? חשיבות האימונים בירידה במשקל, אימונים אנאירוביים, אימוני התנגדות, תזונה נכונה, תזונה ואימונים הרצאה על איך לרדת במשקל בצורה נכונה? טעויות בירידה במשקל, איך לא לרדת במשקל? איך להתחטב? איך לשמור על מסת השריר? איך להיות יותר חטוב? חשיבות האימונים בירידה במשקל, אימונים אנאירוביים, אימוני התנגדות, תזונה נכונה, תזונה ואימונים ועוד חשיבות התזונה והאימונים, למה לשמור על התזונה? למה צריך להתאמן? מאזן קלוריות שלילי, מאזן קלורי שלילי, מאזן קלורי חיובי, מאזן ... מסת שומן, פירוק שומן, לעלות במסת השריר ולפרק שומן, לשמור על מסת השריר, איך לא לפרק שריר בחיטוב? למה חשוב להתאמן? טעויות בדיאטה, דיאטה מסוכנת, איך לרדת במשקל מהר? איך יורדים במשקל? דיאטה בריאה, אירובי או אנאירובי, אימון אירובי, אימון אנאירובי, איזה אימון הכי טוב? ...
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
... או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר? הרצאה על Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר? ועוד מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? יעוץ בבניית תוכנית אימון, איך לחלק את תוכנית האימון? אימון פלג גוף עליון, אימון פלג גוף תחתון, תוכנית אימונים a b c, בניית תוכנית אימונים, איך לבנות תוכנית אימונים ביתית? תוכניות פיצולים, תוכנית אימונים abcde, שיטות אימון בחדר כושר, פיצול אימונים גבוה, פיצול אימונים נמוך, תוכנית אימון פעמיים בשבוע, אימון 6 פעמים בשבוע, אימון כוח פעם בשבוע, תכנית אימוני כוח, כמה פעמים בשבוע להתאמן על אותו שריר? תוכנית
איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים
איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים
... להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים הרצאה על איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים ועוד תרגילים מומלצים, אימון FBW, אימון לכל הגוף, תרגילים לכל הגוף, איזה תרגילים הכי טובים? מה התרגיל הכי טוב? תרגיל אחד לכל שריר, אימון כל שרירי הגוף, בחירת תרגילים לאימון, איזה תרגילים לבחור? איזה תרגיל לעשות? איך להתאמן למתחילים, תרגילים למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתאמנים למתחילים? כושר למתחילים, אימון למתחילים, מתאמן בפעם הראשונה, איך להתחיל להתאמן בפעם הראשונה? מדריך למתחיל להתאמן, פעם הראשונה מתחיל להתאמן, פעם הראשונה בחדר כושר ...
כמה פעמים להתאמן בשבוע? כל כמה זמן צריך להתאמן, כל כמה ימים צריך להתאמן, אימון יתר, למה חשוב לנוח מאימונים? האם להתאמן כל יום? בניית תוכנית אימונים, איך להתאמן נכון? כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן בחדר כושר?
כמה פעמים להתאמן בשבוע? כל כמה זמן צריך להתאמן, כל כמה ימים צריך להתאמן, אימון יתר, למה חשוב לנוח מאימונים? האם להתאמן כל יום? בניית תוכנית אימונים, איך להתאמן נכון? כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן בחדר כושר?
... פעמים להתאמן בשבוע? כל כמה זמן צריך להתאמן, כל כמה ימים צריך להתאמן, אימון יתר, למה חשוב לנוח מאימונים? האם להתאמן כל יום? בניית תוכנית אימונים, איך להתאמן נכון? כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן בחדר כושר? הרצאה על כמה פעמים להתאמן בשבוע? כל כמה זמן צריך להתאמן, כל כמה ימים צריך להתאמן, אימון יתר, למה חשוב לנוח מאימונים? האם להתאמן כל יום? בניית תוכנית אימונים, איך להתאמן נכון? כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן בחדר כושר? ועוד כמה פעמים להתאמן בשבוע? כמה פעמים צריך להתאמן בשבוע? כמה פעמים מומלץ להתאמן בשבוע? כמה פעמים כדאי להתאמן בשבוע? כמה פעמים מותר להתאמן בשבוע? כמה פעמים אפשר להתאמן בשבוע? כמה פעמים עדיף להתאמן בשבוע? כמה ימים מומלץ להתאמן בשבוע? כמה להתאמן בשבוע? להתאמן יום אחרי יום, להתאמן כל יום זה טוב, האם אפשר להתאמן יום אחרי יום? להתאמן כל יום בחדר כושר, האם מותר להתאמן יום אחרי יום? האם כדאי
תרגילי משקל גוף או משקולות, אימוני משקל גוף, אימון כנגד משקל גוף יתרונות וחסרונות, תרגילים פונקציונליים, פיתוח גוף ללא משקולות, תרגילים כנגד משקל גוף, אימונים כנגד משקל גוף, משקל גוף או חדר כושר, אימון בלי משקולות
תרגילי משקל גוף או משקולות, אימוני משקל גוף, אימון כנגד משקל גוף יתרונות וחסרונות, תרגילים פונקציונליים, פיתוח גוף ללא משקולות, תרגילים כנגד משקל גוף, אימונים כנגד משקל גוף, משקל גוף או חדר כושר, אימון בלי משקולות
... משקל גוף או משקולות, אימוני משקל גוף, אימון כנגד משקל גוף יתרונות וחסרונות, תרגילים פונקציונליים, פיתוח גוף ללא משקולות, תרגילים כנגד משקל גוף, אימונים כנגד משקל גוף, משקל גוף או חדר כושר, אימון בלי משקולות הרצאה על תרגילי משקל גוף או משקולות, אימוני משקל גוף, אימון כנגד משקל גוף יתרונות וחסרונות, תרגילים פונקציונליים, פיתוח גוף ללא משקולות, תרגילים כנגד משקל גוף, אימונים כנגד משקל גוף, משקל גוף או חדר כושר, אימון בלי משקולות ועוד משקל גוף או מכשירי כושר, להתאמן בבית או בחדר כושר, פיתוח גוף בלי משקולות, פיתוח גוף בבית בלי משקולות, אימון כושר בבית, אימון בלי חדר כושר, אימון קליסטניקס, אימון סטריט וורקאווט, calisthenics אימון, Street Workout, אימוני רחוב, סטריט וורק אאוט, קליסטניקס או חדר כושר, סטריט וורקאווט או חדר כושר ...
אימון אישי / קאוצינג - למה לחפש את המאמן האישי החכם ביותר? מיהו מאמן אישי טוב?
אימון אישי / קאוצינג - למה לחפש את המאמן האישי החכם ביותר? מיהו מאמן אישי טוב? אימון אישי. קואצינג. יעוץ. מדוע חשוב לחפש את המאמן האישי והיועץ החכם ביותר האפשרי? אימון אישי אמור לגרום לאדם המתאמן להיות מסוגל להבין את עצמו טוב יותר. אימון אישי אמור להיות מסוגל לגרום לפריצת דרך מחשבתית אצל המתאמן. אימון אישי בד"כ כרוך בשינוי מחשבתי של זה שמתאמן. אימון מחשבתי אמור לגלות למתאמן שיטת וצורת מחשבה חדשה ... בה. לשם כך, צריך למצוא את המאמן האישי הטוב ביותר והחכם ביותר שבאפשרותו של ... כך נדרשת חוכמה רבה. ככל שהמאמן האישי חכם יותר, כך הוא מסוגל לגרום למאומן ... התנהגות יש שורש מחשבתי. מאמן אישי חכם, הוא זה שמבין טוב יותר את השורש של צורת המחשבה הנכונה. ככל שהמאמן האישי מבין טוב יותר את השורש של צורת המחשבה ... הנכונה. לדוגמא: כאשר המאמן האישי יודע את השורש שגורם לכך שחשיבה חיובית היא טובה, באפשרותו של המאמן האישי להלביש עבור המתאמן את הרעיון של ... ביותר צורות שונות. כאשר המאמן האישי אינו מבין לעומק את השורש של דפוס ... דפוס החשיבה הנכון. ככל שהמאמן האישי פחות מבין את השורש של מה שהוא אומר, ... שונות את אותו הרעיון. מאמן אישי טוב, הוא זה שמבין את השורש של צורת החשיבה הנכונה. מאמן אישי טוב, מבין את השורש של כל צורות החשיבה הנכונות. מאמן אישי טוב מסוגל להסביר לכל אדם את ההיגיון שיש בכל צורת חשיבה כלשהי. מאמן אישי טוב, מבין את השורש של צורת המחשבה ... של השורש וכולי. ככל שהמאמן האישי מבין טוב יותר את השורש, כך הוא מסוגל ... ביותר. אם האדם מקבל יעוץ / אימון אישי ממישהו ואינו מבין מה מדברים אליו, הרבה פעמים זה בגלל שהמאמן האישי לא באמת מבין את מה שהוא עצמו מנסה להסביר. כאשר המאמן האישי אינו מבין את השורש והמהות של הרעיון, ... שלה. לסיכום: חפש את המאמן האישי החכם ביותר. ככל שהמאמן האישי חכם יותר, כך האדם אמור להיות מסוגל להבין את המאמן האישי טוב יותר. מאמן אישי טוב = מסוגל לגרום לאדם להבין דברים ...
אימון אישי / קאוצ'ינג - איך לבחור מאמן אישי? איזה מאמן אישי לחפש?
אימון אישי / קאוצ'ינג - איך לבחור מאמן אישי? איזה מאמן אישי לחפש? מאמן אימון אישי. יעוץ. קאוצינג. רופא. איך לבחור? על האדם לדעת כי עליו לנסות תמיד להגיע אל המאמן האישי הטוב ביותר שאותו הוא יכול למצוא. אסור לאדם להתפשר על מאמן אישי בינוני, גם לא לתקופה זמנית. על האדם לחפש תמיד את הטוב ביותר עד כמה שידו משגת. מאמן אישי הוא כמו רופא. הרופא מרפא את הגוף, האימון האישי אמור לעזור לאדם לרפואת הנפש. כאשר האדם חולה במחלה קשה וסופנית, הוא מחפש את הרופא הגדול ביותר. ככל שהחולה מודע יותר למצבו הקשה יותר, כך הוא צריך ללכת אל הרופא הגדול ביותר. כך גם בנושא של אימון אישי. ככל שהאדם מבין טוב יותר עד כמה הוא מסובך עם עצמו, כך הוא צריך למצוא את המאמן האישי הטוב ביותר. המאמן האישי הטוב ביותר, אמור להיות מסוגל להבין את כל צורות המחשבה הקיימות (ראה כאן). המאמן האישי הטוב ביותר אמור לדעת מיד את השורש האמיתי שבגללה הבעיה של האדם קיימת. המאמן האישי הטוב ביותר, אמור להיות מסוגל להסביר לאדם במגוון דרכים שונות, את השורש של הרעיון שעומד מאחורי צורת החשיבה הנכונה. המאמן האישי הטוב ביותר מסוגל להסביר את הרעיון המסובך ביותר בצורה הפשוטה ביותר. לסיכום: ככל שהאדם מבין טוב יותר עד כמה הוא רחוק מהשלמות, כך עליו למצוא את המאמן האישי / הרופא / היועץ הטוב ביותר וללמוד ממנו. חשוב גם לזכור: כי כל התשובות לכל השאלות בעולם, כבר נמצאות בתוך האדם עצמו. כך שאם אינך מוצא מאמן אישי טוב, חפש את האמת שבתוכך, והכל יסתדר מעצמו. ...
אימון אישי / מאמן אישי - ממה ואיך צריך להיזהר מי שעוסק באימון אישי?
אימון אישי / מאמן אישי - ממה ואיך צריך להיזהר מי שעוסק באימון אישי? אימון אישי. קאוצ'ינג. יעוץ. ממה ואיך צריך להיזהר מאמן אישי שעוסק באימון אישי? כאשר האדם עוסק בלתת יעוץ לאחרים, עליו להיזהר שהעצבות שלהם לא תפגע בו. כאשר האדם עוזר למישהו שרע לו, הוא צריך ... בעצם יכול לגרום למאמן האישי עצמו להתחיל לחשוב בצורה פסימית / חשיבה שלילית וכולי. מה עושים? הדרך היחידה להינצל מכך שהמחשבה הרעה של האדם ... ?. בכל מקרה, כאשר המאמן האישי מודע לנ"ל ומודע לכך שגם הרע הוא רע רק בגלל שהוא רוצה את הטוב, על ידי זה הוא נשמר מלהידבק ברע. אם המאמן האישי אינו מצליח לראות את הטוב שיש בכל אחד, במקרה כזה נוצר קונפליקט פנימי בתוך המאמן האישי. מצד אחד יש את הדעה של המאמן האישי, מצד שני יש את הדעה של המתאמן. כל דעה מושכת לכיוון אחר. זה לכיוון של בעיה וזה לכיוון של פתרון. הקונפליקט הזה יכול להשפיע על המאמן האישי, לצד ולצורת המחשבה של זה שמתאמן אצלו. לעומת זאת, כאשר המאמן האישי רואה את הטוב שיש בכל דבר, ומבין מיד מהי נקודת האמת והטוב שיש במתאמן, על ידי זה הוא לא יכול להינזק בשום צורה, ...
אימון אישי / חינוך ילדים / יכולת הכלה - מהו אימון אישי וחינוך ילדים עם יכולת הכלה?
אימון אישי / חינוך ילדים / יכולת הכלה - מהו אימון אישי וחינוך ילדים עם יכולת הכלה? מהי יכולת ההכלה הנדרשת בתהליך של אימון אישי / חינוך ילדים / העברת ביקורת עצמית וכיו"ב? אימון אישי טוב הוא כזה שמאפשר לאדם לגלות את הטוב שבו ולהתקרב אליו. אימון אישי טוב הוא כזה שמגלה לאדם את הטוב שבמציאות ומאפשר לאדם להרגיש אותו. אימון אישי טוב דורש בהכרח מהמאמן האישי את היכולת להכיל את המתאמן האישי. בכל אדם יש דבר טוב. גם השיגעון הכי גדול, יש בו היגיון כלשהו. השיגעון נובע מחוסר ידיעה של המשוגע את האמת המלאה. המשוגע נאחז בנקודה אחת של אמת, ושוכח את שאר הנקודות. אימון אישי טוב, אמור לאפשר לאדם לראות את התמונה המלאה. אימון אישי טוב, אפשרי רק כאשר המאמן האישי מבין מהי נקודת האמת שממנה נובעת ההתנהגות של המאומן. אימון אישי טוב אינו יוצר מאבק בין האדם לבין עצמו, אלא משכין שלום בין האדם לבין עצמו ולבין המציאות. כאשר המאמן האישי אינו מבין את שורש המחשבה האמיתי של המאומן, במקרה כזה הוא יכול אך ורק להציג למאומן את הצד הנגדי של המחשבה שלו. דבר כזה יוצר קונפליקט ומאבק אישי פנימי בתוך המאומן. לעומת זאת, אימון אישי טוב אינו יוצר קונפליקט בין ההיגיון של ההתנהגות של המאומן, לבין התכלית שאליה המאומן רוצה להגיע. מאמן אישי טוב, מסביר למאומן את השורש הטוב של ההתנהגות שלו. מאמן אישי טוב, מאפשר לאדם לראות את התמונה המלאה הטובה יותר ולהתקרב אליה. לסיכום: אימון אישי דורש יכולת הכלה, יכולת הבנה, יכולת קבלה של המאומן כפי שהוא. ככל שהמאמן מבין טוב יותר, את השורש של המחשבה של המאומן, כך הוא מסוגל לקבל אותו יותר. ככל שיכולת ההכלה גדולה יותר, כך יש פחות מאבק, וכך האימון האישי טוב יותר. ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימונים
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אימונים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: אימונים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, אימון אישי לחיים בנושא אימונים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 18:29:16 - wesi4