ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סבל ✔הכל כרצונך תמיד, לרצות את הכל בשלמות, סבל נצחי, אחדות לא נצחית, מה שנכון לך, להדחיק רצונות, הכל נגד רצונך תמיד ✔* לחץ כאן, לצפייה בהרצאת ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 הכל כרצונך תמיד, לרצות את הכל בשלמות, סבל נצחי, אחדות לא נצחית, מה שנכון לך, להדחיק רצונות, הכל נגד רצונך תמיד

* לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא:
הכל כרצונך תמיד, לרצות את הכל בשלמות, סבל נצחי, אחדות לא נצחית, מה שנכון לך, להדחיק רצונות, הכל נגד רצונך תמיד.

שאלה: איך ההבנה, שלמשל השולחן, היא למעשה גם יש וגם אין, מביאה למצב שאין יותר שאלות?

אליעד: את אומרת שכאשר את מסתכלת על השולחן, את רואה שזה אחד, אבל את לא מבינה איך זה פותר את כל הבעיות. העניין הוא שכול דבר שאת מסתכלת עליו עד הסוף, את מגיעה ללא יודעת, לכלום, אין הבדל.

עכשיו, מה זה נותן? מהצד שאת לא יודעת שום דבר, אז אין לך יותר שאלות. ומהצד שאת כן יודעת, יש לך שאלות ויש לך תשובות, אבל לא תשובות מלאות ומוחלטות. מהצד שאת לא רוצה שום דבר, אין בעיה. מהצד שאת רוצה הכל, גם אין בעייה. אבל מהצד שאת גם רוצה וגם לא רוצה, אז רצונך יכול להתמלא אבל אף פעם לא בשלמות.

למשל, את לוקחת משהו שמציק לך וחוקרת אותו, ובסוף את מגיעה שזה לא משנה לך. אז אם זה לא משנה לך אז אין יותר בעיה, אבל מהצד שזה כן משנה לך, את יכולה למצוא תשובות והסברים אבל אף פעם זה לא יהיה מושלם.

שאלה: אני הבנתי ממך שאם פעם אחת מבינים שהיש והאין זה אחד, אז זהו זה. יש דברים שאני מבינה שיש ואין זה אחד, אבל עדיין יש דברים שאני לא מבינה אותם כך, אז איך זה?

אליעד: השאלה היא בעומק של מה שאת הבנת. למרות שאת חושבת שיש דברים שהם לא משנים, עדיין את חושבת שיש דברים אחרים שהם כן משנים.

יש אדם שלוקח דבר ובודק, אבל זה לא בשלמות. כי אפילו שאת חושבת שאין הבדל, בתוך תוכך את עדיין חושבת שיש טיפה הבדל. אבל אם את הולכת עד הסוף לגמרי לגמרי של דבר אחד, את תגיעי לסוף של הכל.

ללכת עד הסוף הכוונה שכבר לא תחווי את האני שלך. את לא תדעי מה זה אני. אז במכה אחת כל השאלות יגמרו לך בכל הנושאים.

זה הכל באופן יחסי, עלו לך שאלות והבנת שזה אחד, אבל בכל זאת נשארו לך שאלות כי לא הלכת עד הסוף על הכל.

את אומרת שאין לך שאלות ולכן את לא יודעת איך להתקדם. אני רוצה להסביר לך מה הכוונה לשאלות. שאלות, הכוונה ביום יום, למשל, מה אני צריכה לעשות, מה אני אלבש היום? אלו השאלות שאת צריכה לבדוק אותם. למשל, למה את מפחדת שיקרה משהו רע?

למשל כאב פיסי, תשאלי, למה זה כואב לי? מצד אחד את כאלוהים רוצה שזה יקרה, מצד שני אני כאלוהים לא רוצה שזה יקרה, מצד שלישי זה לא משנה אם זה קורה או לא קורה.

כשכואב לך תנסי לגלות מה את חווה. למשל תשאלי, מה אני מרגישה עכשיו? את מרגישה כאב, מה זה כאב? לשאול מה אני מרגישה כאשר רע לי, למה רע לי?

למשל כאבו לך העיניים, מצד אחד ככה אלוהים רוצה. מצד שני אם תשאלי אותו הוא יגיד שגם הוא לא יודע, זה מה שהוא רוצה והוא לא יכול לעשות כלום. מצד שלשי, למה אתה רוצה? הוא לא מבין מה את שואלת. השלוש תשובות האלו צריכות להיות לך.

שוב, כואבות לי העיניים, ככה כאלוהים את רוצה. כואבות לי העיניים? רק זה מה שגרוע? הכל גרוע, גם זה שאני קיימת זה גרוע. ומצד נוסף, מה זה משנה.

שאלה: אבל נשארת עם הכאב עיניים.

אליעד: אבל החוויה משתנה, מהצד שאתה רוצה נשארת עם הכאב, מהצד שאתה לא רוצה, גם נשארת עם הכאב, אך אם אתה באחד, אז אתה לא יודע שאתה קיים, ואז לא נשארת עם הכאב.

ואפילו אם לא כואבות לך העיניים ואת רגועה, גם זאת בעייה. למה? כי הכל כואב, זה שאת קיימת זו סיבה מספיק טובה לסבול.

שאלה: יש הבדל בין כאב לסבל.

אליעד: כאב מילא, אבל סבל, אתה סובל כי אתה לנצח נצחים נמצא פה עם רצון, זוהי בעיה הרבה יותר קשה מכאב. האדם קיים לנצח, אפילו אם את לא קיימת כמו שאת עכשיו, עדיין תהיי קיימת לנצח, ותמיד יש לך רצון, ותמיד יש לך תודעה, כל זמן שיש לך רצון אז את מודעת, וזה למעשה בית כלא נצחי, וזה הרבה יותר גרוע מכאבי עיניים.

אז אם אתה מבין שזה כל כך רע, וזה מייאש אותך עד כדי כך שאין לך שום ציפיות, אז אם אין לך ציפיות, אז טוב לך.

אם אתה מפחד להרגיש רע, ואתה ממשיך לחכות לטוב, אבל במוקדם ובמאוחר אתה תגלה שזה רע, ושזה יהיה כל כך רע, עד שאתה לא תצפה לטוב. אם בכל מקרה אתה סובל, אז אתה משחרר לגמרי, אתה מבין שבכל מקרה אתה אבוד, אז אתה משחרר. כאלוהים אבוד לך, זה לא שאולי אלוהים יעזור לך, אני כאלוהים המנגנון שלי דפוק, ואז אתה שותק, ואם שתקת אין יותר שום חיסרון. ואז אתה חווה את השלמות.

שאלה: אני לא מבינה למה זה רע?

אליעד: למה רע לך שכואבות לך העיניים?

שאלה: אני לא יכולה לשאת את זה.

אליעד: את לא רוצה את זה. יש לך התנגדות.

זה שאת למשל לא רוצה כעת שיתלו אותך על עץ, זוהי גם התנגדות. תמיד יש משהו שאת לא רוצה.

שאלה: אני לא מבינה שאתה אומר שתמיד יש סבל.

אליעד: כי תמיד יש רצון. כשאדם אומר שהוא רוצה בית, הוא סובל מזה שאין לו בית. מה זה סבל? לא לרצות את מה שקורה. בגלל שזה כאב מתמשך אז את לא מרגישה אותו.

אם היית אמיצה, היית אומרת את האמת, האמת היא שבהכל יש חסרונות. האדם מפחד לבטא את מה שהוא באמת רוצה. הוא לא מעיז לחשוב על מה שהוא רוצה, כי אם אני אגלה שאני רוצה את זה, אז מה זה אני ארגיש רע. האדם חושב שאם הוא ירצה משהו הוא יהיה אומלל, ולכן הוא אומר שהוא לא רוצה. אבל האדם לא באמת רוצה פחות, הוא רוצה את הכל.

אם היית אמיצה היית אומרת אני אגיד את מה שאני רוצה ומה שיקרה יקרה. מה אני באמת רוצה? אני רוצה את השלמות תמיד. ותמיד אין לי את זה. אם את מתכחשת, ואומרת שאת לא רוצה את השלמות, אלא מסתפקת במה שיש, אז באמת את אומרת שלא חסר לך כלום. אבל מה האמת? שאת תמיד רוצה יותר.

שבי על הכסא, ותנסי לחשוב, מה אני רוצה? האדם רוצה שתמיד יהיה את מה שהוא רוצה. למרות שאי אפשר להגיע למצב כזה, זה לא אומר שאת לא רוצה את זה.

שאלה: אולי כל החיים שלי למדתי לא לרצות.

אליעד: אי אפשר לא לרצות, למדת לשקר ולהגיד שאת לא רוצה.

האדם מפחד להגיד מה הוא באמת רוצה. הוא מפחד לגלות שלא יהיה לו את זה. אבל אם הוא לא יפחד, וילך עד הסוף, אז הכל יסתדר לו.

בפשיטות, כואב לך ואת לא רוצה את זה, אז רע לך.

טוב לך כשאת רוצה את זה, ורע לך כאשר את לא רוצה את זה. אז את רוצה שיהיה לך טוב, ואם את רוצה שתמיד יהיה לך טוב ולא יהיה לך רע, זה אומר שאת תמיד רוצה את מה שאת רוצה. להגיד אני רוצה שתמיד יהיה לי טוב, זה להגיד שאני תמיד רוצה שיהיה את מה שאני רוצה. אבל לא תמיד קורה מה שאת רוצה.

מה אני באמת רוצה? שתמיד יהיה את מה שאני רוצה. אבל אם אני רוצה את זה, אני בבעיה מאוד חמורה, כי רוב מה שאני רוצה לא קורה, ורוב מה שקורה אני לא רוצה.

אז אם את משקרת ואת אומרת, אני לא רוצה להיות אלוהים, עזוב אותי שהכל יהיה כרצוני, לי מספיק להיות רק בן אדם, אז תשארי בזה. אבל השאלה היא מה האמת? והאמת היא שאני רוצה שתמיד הכל יהיה כרצוני. שלא יקרה משהו שאני לא רוצה.

שאלה: זאת נראית לי דרישה מוגזמת.

אליעד: אבל אם הייתה אפשרות היית רוצה את זה? כן. ולכן הרצון הזה קיים בתוכך. אי אפשר להתכחש לזה. להגיד אני רוצה להרגיש טוב, פירושו להגיד שאני רוצה שהמציאות תהיה כרצוני.

אבל כאשר האדם מבין את זה, הוא מבין שתמיד זה לא כרצוני בשלמות. זה תמיד כרצוני חלקית ולא בשלמות. ואז מצד אחד - ככה אני כאלוהים רוצה, ומצד שני - תמיד יש משהו שאני לא שבע רצון ממנו

האדם מול עצמו תמיד צריך לדעת שהוא אולי טועה לחלוטין, ולכן הוא צריך לבדוק. אז מה שנכון, זה מה שנכון לי, אבל גם מה שנכון לי, יכול להיות שאם אני יעמיק עוד יותר, אני אגלה שיש משהו אחר שהוא יותר נכון לי. אני לא מגביל את עצמי לעצמי, אלא אני משוחרר לגמרי.

גם אם לאדם אין שום נאמנות לעצמו, אז הוא לא יכול להפגע. האדם נפגע כאשר יש לו נאמנות כל שהיא לעצמו. אם האדם אומר שמה שהוא עושה זה תמיד מה שהמציאות רוצה, ולא משנה מה טוב לו, זה כאילו שהוא מסיר כל אחריות מעליו. אז במצב כזה האדם לא יפגע. אבל אם האדם אומר אני עושה מה שהמציאות רוצה אבל גם יש את השיפוטיות שלי, ואז מתחיל להיות קונפליקט. כי אני גם הולך אחרי המציאות וגם זה לא מתאים לי. אבל אם אתה הולך עד הסוף, ואומר, מה שקורה זה מה שהמציאות רוצה, וזה מה שנכון, ולא מעניין אותי מה נכון לי, אז האדם לא יכול להפגע משום דבר.

וההיפוך הוא, מה שנכון לי, זה רק מה שנכון, ולא אכפת לי מהמציאות, וגם כאן אין לך בעיות, למה? כי אם למשל כואב לך, אתה מחליט שהכאב הוא טוב, אני מחליט שזה תמיד טוב.

למה האדם לא מסוגל להחליט שזה תמיד טוב? כי הוא לא מאמין שזה באמת טוב. מה שטוב לי שזה יהיה כרצוני, אז מה שקורה לי, אני מחליט שזה כרצוני.

את יודעת למה לי רע יותר ממך, וגם טוב יותר ממך, וגם לא טוב ולא רע יותר ממך? את בחורה רוחנית, את אומרת שאת לא רוצה שהכל יהיה כרצונך תמיד. את מאושרת למרות שלא כרצוני תמיד, מה תמיד הכל צריך להיות מושלם? גם חמישים אחוז מושלם זה גם טוב. למה את רוחנית? כי את מכירה באלוהים, בסתר ליבך את אומרת, יש אלוהים שעושה הכל, אז מי אני שאשאל שאלות? אם הוא עושה, אז זה ככה זה, ולא חייב שיהיה הכל כרצוני.

אני אדם אתיאיסט, לא מאמין באלוהים, ולא אכפת לי מה שאלוהים רוצה, לי אכפת שהכל יהיה איך שאני רוצה תמיד. ובגלל שאני כל כך שחצן וגאוותן וחוצפן שאני רוצה שהכל יהיה כרצוני תמיד, לכן מאוד רע לי, כי זה לא כרצוני תמיד. וזה גם תמיד לא כרצוני בשלמות.

את אומרת, אני קודם צריכה להיות בן אדם ולשפר את הקרמה, ובכלל מי אני שאדרוש שהכל יהיה כרצוני.

אבל אני אומר, אני רוצה שהכל יהיה כרצוני עכשיו. ולא אכפת לי מה אלוהים רוצה. אני רוצה שהכל יהיה כרצוני תמיד, בלי שום שאלות. אז כאשר אתה צריך כזה דבר, אז אתה בבעיה מאוד קשה, כי זה לא תמיד ככה, אז תמיד רע לך, אז מרוב שרע לך, אתה אומר שלא אכפת לך מה קורה.

בגלל שאני תמיד רוצה הכל בשלמות, אז אני מתאכזב בשלמות, כי זה אף פעם לא כרצוני בשלמות. ובגלל שזה לא כרצוני בשלמות, אני לא רוצה את זה בכלל. ואני מבין שאני גם אף פעם לא אקבל את מה שאני רוצה בשלמות, כי כל זמן שאני קיים, זה אף פעם לא יהיה בשלמות. וזה ייאוש כל כך גדול שאתה לא רוצה יותר שום דבר. אתה מבין שאין טעם לרצות כי בין כה וכה אני לא אקבל את זה. אז אם אין טעם לרצות, אז אתה לא רוצה שום דבר. ואם אתה לא רוצה שום דבר, אז אין שום בעיה.

מה שקורה, שכול כך רע לך, שאתה לא רוצה כלום, ואז זה שווה לך, וכשאתה חוזר, בגלל שזה היה שווה לך, יש לך את הרשימו של השווה, אז אתה רוצה את הכל. ואז לאט לאט אתה מתדרדר ושוב אתה לא רוצה את זה, ושוב אתה באחד, ושוב אתה רוצה הכל.

אתה לא רוצה שום דבר, זה מתהפך לשווה. אז אתה מתבטל לגמרי ואפילו לא רוצה להיות קיים, ואז אתה לא קיים.

יש מצב שכול כך רע לך שאתה קיים, שאתה אפילו לא מרגיש שאתה קיים מרוב שרע לך. אחרי שהבנת שהכל אחד, אתה חוזר, אבל יש לך את הרשימו שאין לך שום רצון מוגדר. ואם אין לי שום רצון מוגדר, אז הכל כרצוני תמיד. אז יש לך אין סוף טוב. כי אם אין לי רצון מוגדר, אז כל מה שקורה זה מה שאני רוצה.

אני קיים אבל יש טיפה של רצון מוגדר, כי בלי רצון אין קיום. ואז אתה בנפרדות ומתחיל לרצות דברים, ושוב מתחיל להיות לך רע, ואז שוב אתה מתחיל להתמרד נגד הרצונות, ואז אתה מגיע לזה שאתה לא רוצה כלום, ואם אתה לא רוצה כלום אז שוב הכל נהפך לטוב, וכך ממשיך הדבר.

שאלה: האם הרשימו לנצח?

אליעד: זה לנצח עד שזה משתנה. איך אני יודע שזה לא לנצח? כי אם זה היה לנצח אז היית נולדת ככה. אם צריך להגיע לזה, אז זה לא לנצח. מה שאתה יכול להשיג אותו, זה לא לנצח.

מצד אחד להגיע לאחדות זה מאוד משמח, אך מצד שני יקחו לך את זה. יש את שני הצדדים. אתה יודע שיום אחד תתחרפן.

שאלה: למה?

אליעד: כי יש גם את הצורה הזאת. את קיימת לנצח, ולכן באין סוף זמן, את עוד תתהפכי אין ספור פעמים.

שאלה: אני חשבתי שיש רשימו גבוה יותר.

אליעד: את יודעת מה הדרגה הגבוהה יותר, שאת בוחרת לשכוח את כל מה שאת יודעת, ובוחרת לחזור לנפרדות. ואז מתחילים מהתחלה.

למשל הגעת ל"אחדות", אבל במו עיניך אתה רואה את ההיפוך. כי יש את שתי הצורות. להבין שהכל אחד, זה רק צורה, ויש גם את ההיפוך, ומחוייב שיהיה גם ההיפוך. אין אפשרות לברוח מזה.

מצד נוסף, זה שאני באחדות טוב לי, כי אני רואה שיש נפרדות, ויודע שיום אחד יקחו לי את זה, אבל אני שמח שעדיין אני יכול להיות באחדות. ומצד נוסף, לא אכפת לי אם יקחו לי או לא יקחו לי את האחדות. בכל מקרה זה מה שאני רוצה, בכל מקרה זה מה שאני לא רוצה, ובכל מקרה זה אחד.

למה האדם כפירה באלוהים אתיאיסטיות התכחשות איך ל מה אלוהים רוצה אמונה מחוייב זה כן משנה הכל אחד אין יש אחדות אחדות לא נצחית בשלמות הדחקה הכל כרצונך הכל כרצונך תמיד הכל נגד רצונך הכל נגד רצונך תמיד להדחיק להדחיק רצונות לרצות לרצות את לרצות את ה לרצות את הכל לרצות את הכל בשלמות מה שנכון לך סבל סבל נצחי רצון רצונות שלמות
סיבת הסבל, למה יש סבל? ידיעה היא סבל, איך נוצר סבל? מהו סבל? מהי מהות הסבל? אושר או סבל, איך לא לסבול? תמיד יש חיסרון, תכלית הידיעה שלא נדע, למה באמת יש סבל?
סיבת הסבל, למה יש סבל? ידיעה היא סבל, איך נוצר סבל? מהו סבל? מהי מהות הסבל? אושר או סבל, איך לא לסבול? תמיד יש חיסרון, תכלית הידיעה שלא נדע, למה באמת יש סבל?
... הסבל, למה יש סבל? ידיעה היא סבל, איך נוצר סבל? מהו סבל? מהי מהות הסבל? אושר או סבל, איך לא לסבול? תמיד יש חיסרון, תכלית הידיעה שלא נדע, למה באמת יש סבל? אליעד: הסיבה האמיתית לסבל. מה הדבר הכי בסיסי? אני מכוון לדבר שאי אפשר להיפטר ממנו בעזרת ... חיסרון. אני מנסה להסביר את חווית הסבל מנקודה כזאת שאתה תהיה חייב לסבול אלא אם כן תעשה את מה שאני אומר. יש הרבה שיטות, ואני רוצה להסביר איך בעיני תלוי הסבל, ואז זה מוביל לכך שאתה לא יכול לפתור זאת בשום דרך, חוץ מהדרך שאני מסביר. אני טוען שהסבל תלוי בעצם הידיעה. עצם זה שאתה יודע משהו, למשל זה שולחן, לדעת פירושו לסבול. למעשה לדעת ולסבול זה אותה מילה. לדעת זה גם להיות מאושר וגם לסבול. אם אתה יודע משהו אתה גם מאושר וגם סובל, למה? כי כדי לדעת משהו אתה צריך להיות בחוויה של חיסרון. כדי לדעת ... תחווה חיסרון. להתבונן פירושו גם לסבול. כול דבר בעולם הוא גם ישנו וגם איננו. השולחן, הוא יש שולחן ואין את השאר. ... שאם אתה יודע משהו אז חייב שגם תיסבול. לדעת זה לא רק לסבול, כי אם אני יודע מה זה שולחן, אני יודע לא רק מה שאין, אני גם יודע מה שיש. ... מאה אחוז לא יודע כלום. ואז אתה לא סובל ולא נהנה. שאלה: האם זה נקרא להיעלם? אליעד: כן. שאלה: למשל כואבת לי ... הסוף. אני חוזר, השורש האמיתי של הסבל, זה הידיעה. עצם זה שאתה יודע, זאת חווית חיסרון. לא משנה מה אתה יודע, ...
פחד לסבול, חרדה בלתי נסבלת, סבל ממושך, סבל נצחי, סבל מתמשך, סבל בלתי נסבל, סבל בחיים
... לסבול, חרדה בלתי נסבלת, סבל ממושך, סבל נצחי, סבל מתמשך, סבל בלתי נסבל, סבל בחיים ובו יתבאר העניין, שלפעמים האדם מפחד להגיע למצב של סבל מתמשך שהוא לא יוכל לעמוד בו. והכוונה היא, שלפעמים האדם סובל מאיזה דבר, והוא מפחד ונמצא בחרדה, מכך שהסבל הזה ימשך לנצח ולא יגמר לעולם. והאדם מפחד להגיע למצב של סבל בלתי נסבל. והשאלה היא, כיצד להתמודד, עם פחד מפני סבל ממושך בלתי נסבל? והתשובה לכך, נובעת מהבנת המנגנון של הסבל האנושי. ומי שמבין את המנגנון של הסבל האנושי, הוא יודע שהאדם לא צריך לפחד מפני סבל ממושך וסבל בלתי נסבל. ולמה? כי התודעה של האדם, יש לה גבול, כמה היא מסוגלת לסבול. והאדם לעולם לא יסבול, מעבר למה שהוא מסוגל לסבול. ואם האדם סובל בעוצמה כלשהי, זה רק משום שהוא מסוגל לסבול בעוצמה הזאת. והכוונה היא, שבכל דבר שיש בעולם, יש בו גם יתרון וגם חיסרון כלשהו. והאדם מסוגל לסבול מכל דבר שהוא בכל עוצמה שהיא, כל זמן שהוא גם מוצא בו יתרון כלשהו ודבר טוב כלשהו. ולא בהכרח, שהאדם מודע לדבר הטוב שהוא מוצא בסבל שלו. אלא שמספיק שבתת המודע של האדם, הוא חושב שיש דבר טוב בסבל שלו, וזה גורם לכך, שהאדם בעצם גם ירצה את הסבל שלו, ובכך הוא נותן אישור לסבל שלו, להיות נסבל ולהישאר ולגרום לו ל
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
... שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה מורים רוחניים מדברים על לעשות דרך ולהגיע לשחרור מסבל. השאלה היא האם השחרור מסבל קיים ברמה של אחדות, כלומר, רמה פנימית לחלוטין שלא באה לביטוי כלפי חוץ. אלה כמה שאלות. בעיקרון שחרור מסבל היא עסקת חבילה. מי שמבטיח לך את ביטול הסבל, מבטיח לך גם את ביטול האושר, כלומר, בו זמנית מבטיח לך שלא תהיי שמחה משום דבר. זה ההיפוך שלו. אם אדם אינו סובל אז הוא גם אינו שמח. האם ניתן לחוות אושר ללא סבל? אפשר אבל במצב זה לא תוכל לדעת שאתה מאושר. כדי לדעת שאתה מאושר אתה צריך לסבול. בחוקיות שאנחנו מכירים כך מחויב. שאלה: ואם אתה יוצא מהחוקיות הזו, אולי יש מקום שבו יש אושר שלא קשור לחוקיות הזו? יש מקום שבו חוקי הלוגיקה לא עובדים ושם אתה יכול לדעת ... לך. אם יצאנו מההגדרות ואין הגדרות, אז יכול להיות שיהיה לי טוב ואני ידע שטוב לי בלי שיהיה לי רע אבל מאחר שאין שם רע, בו זמנית גם רע לי. כשמשתחררים מהסבל זה אומר שמשתחררים מהאושר. אלא מה, אם "משתחררים מהשכל" אז ניתן הכל אבל כשיכולים הכל כבר יש הכל. אנחנו גם רק באושר, גם רק בסבל, גם רק באושר וגם בסבל. כעיקרון שחרור מסבל הוא שחרור מרצון. ללא רצון לא תסבול אבל ללא רצון גם לא תחווה אושר. זוהי עסקת חבילה. כשאתה משתחרר מהכל יש לך את כל הצורות. או שאתה ב... או שאתה בנפרדות בכל הצורות. אתה גם רק מאושר, אתה גם רק אלוהים, אתה גם רק עבד, ואתה גם רק חצי חצי, ואתה גם רק אחד, וגם טוב וגם רע... זוהי שלמות, זה הכל. יש חופש מסבל אבל חופש מסבל הוא חופש משמחה. שאלה: הרבה אנשים מגיעים לעולם הרוחני כדי למצוא אושר. רוב האנשים באים כדי להרגיש טוב. טוב מוגדר. אבל אם אתה מפתח עוד משהו אתה מבין שזה כלום. ואז שאתה אומר שאם אתה משתחרר מהסבל רק אז אתה מאושר, לאותם אנשים קשה להבין את זה. כשאומרים לאדם תשתחרר מסבל ומתכוונים להגיד לו תהיה רק שמח, זה שקר. לא ניתן להיות שמח באופן מוגדר ללא שום סבל. אפשר להגיד תשתחרר מהרבה סבל ויהיה לך הרבה אושר, אבל גם זה לא כל כך נכון כי האושר הוא רק פונקציה של הסבל. אדם שמח בהתאם למידה שבה סבל קודם. אתה נהנה מהאוכל בהתאם לכמה שהיית רעב. אין אפשרות אחרת. שאלה: יש פה חוקיות מטרידה. עצם זה שיש חוקיות אני מוטרד. תשובה: נכון. אבל יש מקום שאין חוקיות. שאני ... כי אם אין חוקיות אז אין הגדרה והכל יכול להיות. בא נחדד. בן אדם נכנס ל"עולם של הרוחניות" כי בעצם הוא מנסה להפסיק לחפש. לא אכפת לו אושר, לא אכפת לו סבל, מהרצון להפסיק לחפש לשנות כל הזמן. לא משנה שאמשיך לסבול, אפסיק לרצות לשנות את זה. אבל אומר לך משהו מעבר, בסוף אתה גם מחפש וגם לא מחפש. מהצד שזה אחד אתה לא מחפש. מהצד שזה נפרד אתה מחפש ויודע שאין סוף לחיפוש. אתה מבין שאין ... שאתה רוצה יכול להיות אבל החוויה היא אחרת. כשהחוויה היא בפרספקטיבה של הבחוץ זה גם נותן לך את האחד וזה גם נותן לך את האופציה לרצות את זה. כשיש לאדם סבל הוא לא רוצה את זה, אבל כשאדם נמצא גם בחוץ אז קודם כל הוא גם באחד שזה שווה לו ואם הוא באחד אז הוא יכול גם לרצות את זה. כי מהאחד ניתן גם לרצות את הרע ואז הסבל הוא טוב מאוד. ...
אושר, חיסרון תמידי, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל? איך נוצר סבל? למה רע לי? איך להיות מאושר? שכל על אנושי, מעל השכל האנושי, מהות הסבל, להשתחרר מהסבל, מודעות עצמית
אושר, חיסרון תמידי, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל? איך נוצר סבל? למה רע לי? איך להיות מאושר? שכל על אנושי, מעל השכל האנושי, מהות הסבל, להשתחרר מהסבל, מודעות עצמית
... חיסרון תמידי, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל? איך נוצר סבל? למה רע לי? איך להיות מאושר? שכל על אנושי, מעל השכל האנושי, מהות הסבל, להשתחרר מהסבל, מודעות עצמית שאלה: ממה נובעות חוויות החיסרון שלי? אליעד: כשאתה אומר חוויות חיסרון, זה אומר שלא הבנת על מה מדובר. איך אני יודע שלא הבנת? אני מדבר על חווית חיסרון ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכל כרצונך תמיד, לרצות את הכל בשלמות, סבל נצחי, אחדות לא נצחית, מה שנכון לך, להדחיק רצונות, הכל נגד רצונך תמיד
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סבל, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סבל, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, מאמן לחיים, אימון אישי להרזיה בתחום סבל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 16:49:25 - wesi4